Mielipiteitä miehiltä kiitos

mietiskelijä

Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä n. 11 vuotta, naimisissa 3 vuotta. Ollaan vähän päälle 3-kymppisiä. Ei lapsia. Tykkään olla miehen kanssa, keskustelu sujuu, samoin seksi ainakin minun mielestäni. Seksiä n. kerran viikossa, molemmille tyydyttävää.

Muutama kk sitten löysin yhden kännykän jossa seksiviestejä naiselta, mm. kuva tisseistä. Prepaid-liittymä. Mies pelästyi kun löysin viestit ja sanoi ettei ole tavannut naista, kertonut omaa nimeään tai edes halunnut tavata. Jotain jännitystä oli hakenut tuosta.

Keskusteltiin asiasta ja olin toki loukattu. Myöhemmin löysin kondomeja, vaikka emme ole käyttäneet niitä keskenään. Kuulemma miestä oli ahdistanut viesteistä syntynyt tilanne ja se kuinka kyseenalaistin luottamuksen häneen. Hän oli aikonut käydä thaihieronnassa mistä johtuen oli ostanut kondomit. Oli ollut jo hierontapaikan ovella kun oli ajatellut että mitä oikein on tekemässä, ja lähtenyt pois.

Nyt sitten mietin, mitä mies oikeasti haluaa. Olen sanonut, että jos haluaa jotain muuta niin sanoo sen ennemmin kuin miettii itsekseen ja tekee selän takana asioita. Käsittääkseni miehellä ei ole ollut juuri suhteita ennen minua. Sekin on alkanut vähän stressata. Eli haluisiko kokea jotain muutakin. Kuitenkin etupäässä miehen aloitteesta olemme menneet kihloihin ja naimisiin. Eikä miestä kuulemma haittaisi, vaikka tulisi lapsiakin.

17

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5 + 19

      Miehellä on itsekuriongelma, se on selvä. Päätä itse, haluatko elää liitossa, jossa mies sortuilee kiusaukseen. Mutta päätä se, ennen kuin rupeatte lapsentekoon.

    • Martti Vähäjärki

      kokeilunhalua lienee .. haluaa testata kokeeksi muittenkin naisten kanssa kiksauttelua jos ei ole juurikaan ollut muitten kanssa ennen sinua. Ihminen on utelias luonnoltaan ja kokee tietysti jääneensä jostain paitsi etenkin jos siipalla enempi aiempia kokemuksia..

    • nelikymppinen äijä

      Kokeilunhalusta ei liene kyse, vaan voisiko kyse olla pikemminkin seksin puutteesta nykyisessä liitossa. Seksin n. 1 krt/vko on kolmekymppiselle terveelle miehelle aivan liian vähän. ja onko tuo noin kerran viikossa joskus kerran kuussa. Miehen on vaikea pidättyä sellaisessa liitossa, jossa ei saa seksiä riittämiin. Tilanne muuttuu toisinpäin sitten, kun nainen on reilu nelikymmpinen, hän haluaa seksiä useimmin kuin mies. Näin se vaan tahtoo mennä.

      • laiffia

        Älä sinä höpötä! 40:nä naisella katoaa halut. Miehellä edes 50:nä ei häviää,ainakaan minulla. Kyllä on pakko hakea jota kiinnostaa.


    • nainen47wwwwwwww

      Tuota noin. Tätä et tietenkään halua kuulla mutta aika vähän on teillä seksiä noin nuoriksi ihmisiksi. Onko seksi miehenkin mielestä tyydyttävää ja onko sitä hänen mielestään riittävästi? Tunnetteko yhtään intohimoa toisianne kohtaan ja oliko sitä edes suhteen alussa?

      Mä olen jo lähes viisikymppinen kurppa mutta sen mä tiedän, että aika harvalle miehelle riittää seksiä kerran viikossa. Onko seksinne myös aina samanlaista? Ei hyvä, jos näin on. Kokeilkaa jotain uutta. Ole sinä se, joka tekee aloitteen erilaiseen seksiin. Osta vaikka jotain öljyä ja anna miehellesi kunnon hieronta, hiero ihan joka paikasta. Yhdistät sitten hierontaan kunnon suihinoton niin johan unohtuu mieheltä thai hieronnat!

      Meinaan vaan että miehesi selkeästi tarvitsee enemmän seksiä jos hierontapaikkaan menoa suunnittelee. Ja sille, joka väitti tuossa että naisella seksihalut vähenee neljäkympin rajan ylittyessä niin höpö höpö. Nehän vaan kasvaa.

      • kitos mielipide

        Minähän se väitin vaan hyvähän tuollaista on kuulla. Minulle sattui se poikkeus vaan ei ole enää.


      • orpa

        kerta viikossa seksiä tosi tosi paljon avioliitossa.itselle kävisi paljon vähempi mut vaimoa pitää joskus miellyttää


    • Kerran viikossa

      Tuotanoin. Onko kerran viikossa seksiä liian vähän? Näin meillä on ollut mun avioliitossa jo monta vuotta... Ja olen 30 . Luulin että se on ihan normaalia. Sitäpaisi on aikalailla samanlaista joka kerta...

    • mietiskelijä

      Kiitos kommenteista! Eli ehkä peli ei ole vielä niin sanotusti menetetty. Sitä ihmettelen, että onko miesten sitten niin hankala kertoa, jos eivät ole tyytyväisiä nykytilanteeseen. Olisi moni asia paljon paremmin kun olisi voitu jutella asiasta ja tehdä sille jotain ennen kuin rupeaa selän takana touhuamaan. Itselle kun tulee vain sellainen olo ettei oikeasti välitä...

      • NäinMeillä

        "Sitä ihmettelen, että onko miesten sitten niin hankala kertoa, jos eivät ole tyytyväisiä nykytilanteeseen"

        Valitettavan usein näin kyllä on. Seksikin monille yllättävän arka ja hankala aihe. Mies voi myös ajatella että nainen ottaa asian arvosteluna itseään kohtaan (tästäkin kokemuksia) jolloin se ei auta mitään. On myös mahdollista, että mies on mielestään kyllä vihjaillut asiasta mutta nainen ei ole tätä vain huomannut.


    • Lummukka

      Mielestäni seksin määrä ei ole oleellista jos se ei ole teille kummallekaan ongelma.

      Jos seksi on miellyttävää ja tyydyttävää niin kerta viikossa on varmasti ihan riittävä määrä kun ihmisen elämässä on muitakin kiireitä ja velvollisuuksia.

      Seksin samanlaisuus ja tylsyys saattaa olla se syy mikä on saanut miehen etsimään jännitystä muualta. Kokeeko miehesi seksinne liian ennalta arvattavaksi ja tylsäksi? Entä sinä itse? Keskustelkaa asiasta ja esittäkää toisillenne toiveita mitä uutta haluaisitte kokeilla seksin osalta.

      • vaihtelua

        Höylää samaa reikää vuodesta vuoteen,koita ymmärtää.


      • nyt yksin
        vaihtelua kirjoitti:

        Höylää samaa reikää vuodesta vuoteen,koita ymmärtää.

        meillä vähintään joka toinen päivä jo 23 vuotta -pakolliset tauot 6lasta ja näyttää että sekään ei riittänyt


      • huh hellettä
        nyt yksin kirjoitti:

        meillä vähintään joka toinen päivä jo 23 vuotta -pakolliset tauot 6lasta ja näyttää että sekään ei riittänyt

        Häh,vakaumus. Ei ole tosi.Kumpi lähti ja miksi.


    • BEM

      Voi voi. Kaikkia selityksiä sinäkin ja ihmiset yleensäkin uskoo.

      Kyllä se on sua pettänyt tai ainakin vakaissa aikeissa pettää.

      Mieti nyt. Naisen viestejä, kortsuja, prepaid liittymä. Tuo on niin järjestelmällistä....

      Joo, kyllä haluaa kokeilla muitakin, haluaa jännitystä ja ehkä muunlaista seksiäkin.

      Tämä ei tietysti tarkoita, ettei sinua rakastaisi, mutta haluaa jännitystä elämään kun nykyinen on ruvennut puuduttamaan.

      • näinmennään

        Avioero kyllä helpottaa ,ei oo painetta jos on leivänmuru pöydällä. Nyt koti on koti ei tarvi pelätä. Vielä ku rahat riittäisi ja löytäisi terveen naisen ,olisin tyytyväinenen. Seksiä nyt saa tilattua,kuulin vaimoltani tinderistä.Joka lähti siis. No minäkin olen siellä,ehkä kohtaamme puutteessa:)


    • velitäysikuu

      ...vaikea keskustella seksiasioista. Suomalainen mies ei puhu eikä pussaa...
      Ja jos kokee ettei kotona enää säväytä, niin vaara piilee kyllä - tarjontaa on joka paikassa
      netti täynnä ja naiset ihan arkielämässäkin aktiivisia seuranhakijoita. Tässä on ihan normaalissa parisuhteessa elävä lapsiperheen isäkin ihan ihmeissään. Tilaisuuksia kyllä olisi, mutta olen pitänyt housut jalassa - aiempi avioliitto kariutui juuri siksi että ne ei pysyneet...Mitä sitä virheitään toistamaan - ja sen verrn on tullut höylättyä, että tietää ettei se siitä parane...
      Mutta kyllä kissa kannattaa nostaa päydälle jos haluaa pelastaa parisuhteensa. Ja niitähän on parisuhdeneuvojia ja seksuaaliterapeutteja sekä yhteiskunnalla että kirkon piirissä, joten voihan sitä mennä pariskunta niiden pakeille. Teillä nyt selvästikin on niin, että mies on jo kokeillut vierasta, mutta älä siihen takerru, vaan kokeile sitä, että otat aloitteen käsiisi ja pistäisit miehen hommiin! Kun teillä ei ole niitä lapsiakaan haittona, niin kokeile muutaman kerran viikossa. Saunassa ensin peset selän ja hierot vähän niskaa ja sitten pyydät miehen pesemään selkää ja hieromaan sieltä täältä... Kyllä se siitä käynnistyy.
      Ja yllätä joskus ihan arki-iltanakin miehesi iskemällä hänet petihommiin telkkarin äärestä, autotallista, puuvajasta ym. paikoista, joihin hän pakenee...
      Sinulla on vielä etulyöntiasema - jos vaikka jotain vieraita on ollut, niin poista niiden tarve omalla toiminnallasi.
      Tsemppiä sisko toivoo velitäysikuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe