Huonoon kohteluun tottunut

Toivotonn

Olen 21v, ollut poikaystäväni kanssa yli 4v. Elätän meitä molempia, tätä jatkunut noin 2v. Käyn koulua ja teen töitä. Koska energiani aina lopussa en ole jaksanut suhdetta lopettaa, tätämukaan on usko miehiin mennyt ja ajattelen että kaikki miehet ovat samanlaisia, jos ei heti tavattua niin ainakin tulee esiin kun yhteen muuttaa. En pysty enään luottamaan ja siksi hoidan kaiken itse..
Onko edes olemassa miehiä jotka tahtovat pitää naisesta huolta? Ja sillä en tarkoita että miehen tulisi ostaa jumalattomasti tavaroita naiselle. Mutta jos edes JOSKUS hoitaisi vuokranmaksun olisin jo ikionnellinen. Kun olisi joskus joku joka sanoo että "minä voin hoitaa tuon".
On se kumma kun ajaa itsensä niin pohjaan ettei pysty suhdetta lopettamaan, naurettavaa.. Onko jollakin esimerkkiä huolehtivasta miehestä ja mistä näitä löytää?

23

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

      Kyllä olen huolehtiva ja viimeksi kun tapailin naista niin yritin hemmotella parhaani mukaan mm. antamalla hierontaa, halauksia, läheisyyttä, kokkaamalla, tuomalla ruokaa ja suklaata ja autolla annoin kyytejä.
      Itse makselen tätä nykyä omistusasuntoni lainaa.

      • mammaaa

        Entä rajat, herran jumala, rajat? Täytyyhän naiselle asettaa myös rajat! Aloittajalla sama vaiva eli ei osaa asettaa rajoja miehelleen.


    • mammaaa

      Keskityt elämässäsi vääriin asioihin. Miesmiesmies!

      Jos olisit viisas, keskittyisit välillä vanhempiisi. Miten he voivat? Oletko koska viimeksi soittanut äidillesi ja isällesi?
      Ongelmasi ei ole miehesi vaan prioriteettijärjestyksesi.

      Sitten kun vanhempasi makaavat haudassa, on sinun myöhäistä heidän kanssaan keskustella.

      • Toivotonn

        En tiedä miten vanhempani nyt tähän liittyy mutta näen heitä päivittäin kyllä. Ja ihan hyvin he voivat..


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        En tiedä miten vanhempani nyt tähän liittyy mutta näen heitä päivittäin kyllä. Ja ihan hyvin he voivat..

        Etkö saa heiltä voimia ja neuvoja? Etkö käy syömässä heidän luonaan ja saa voimia jo siitä kun sinun ei tarvitse kokata itse?
        Lakkaa kokkaamasta ja siivoamasta ja passaamasta. Kysy, saatko muuttaa vanhempiesi luokse.


      • Toivotonn
        mammaaa kirjoitti:

        Etkö saa heiltä voimia ja neuvoja? Etkö käy syömässä heidän luonaan ja saa voimia jo siitä kun sinun ei tarvitse kokata itse?
        Lakkaa kokkaamasta ja siivoamasta ja passaamasta. Kysy, saatko muuttaa vanhempiesi luokse.

        Jaa että kun mies kohtelee huonosti pitäis muuttaa kotiin takasi? Olipa ny fiksuja neuvoja


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Jaa että kun mies kohtelee huonosti pitäis muuttaa kotiin takasi? Olipa ny fiksuja neuvoja

        21v voi hyvin mennä ottamaan aikalisän vanhempiensa luokse ja varsinkin kun hän on loppuunpalanut.


      • Toivotonn
        mammaaa kirjoitti:

        21v voi hyvin mennä ottamaan aikalisän vanhempiensa luokse ja varsinkin kun hän on loppuunpalanut.

        Kuinka vanha olet itse, 16?


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Kuinka vanha olet itse, 16?

        Mammasi ikäinen. :)


      • Toivotonn
        mammaaa kirjoitti:

        Mammasi ikäinen. :)

        Juu ja asut vanhempies luona? :)


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Kuinka vanha olet itse, 16?

        Minulla on sinua vanhempia lapsia. Myöskin sinua nuorempia. :)


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Juu ja asut vanhempies luona? :)

        Sinun ikäisenä asuin aina välillä ja sinua vanhempanakin aina muutamia kuukausia kerrallaan.
        Oli mukava herätä sunnuntaiaamuna yhdeksältä, kun telkusta tuli professori Balthazar.

        https://www.youtube.com/watch?v=XpgnKoavZ8o


    • Kamat kassiin ja muutto kun mies ei ole paikalla. Ja that´s it. Sillon on homma ohi kerrasta.

      • mammaaa

        Kai sitä nyt voi mainita ensin, että on väsynyt ja aikoo mahdollisesti lopettaa suhteen? Minusta aloittaja voisi alkaa viettää enemmän aikaa vanhempiensa luona. Ei hänen iässään tarvitsisi leikkiä niin aikuista ettei vanhempiaan tarvitse.


      • Toivotonn

        Kämppä on minun nimissä ja melkein kaikki "kamoista" on minun joten ei se noin vaan mee..


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Kämppä on minun nimissä ja melkein kaikki "kamoista" on minun joten ei se noin vaan mee..

        Saatko miehesi kämpästä ulos vai täytyykö sinun irtisanoa asunto?


      • Toivotonn
        mammaaa kirjoitti:

        Saatko miehesi kämpästä ulos vai täytyykö sinun irtisanoa asunto?

        Et varmaan ole ikinä kokenut olevasi niin uupunut että teet vain pakollisen eikä muuhun jää energiaa? Se tässä onkin ongelma ettei jaksaminen riitä riitelyyn ja siihen että saisin sanottua etten halua suhdetta jatkaa..
        Ja en tunge ongelmiani muille, esim vanhemmille, sillä tiedän että tämä on minun syytäni.


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Et varmaan ole ikinä kokenut olevasi niin uupunut että teet vain pakollisen eikä muuhun jää energiaa? Se tässä onkin ongelma ettei jaksaminen riitä riitelyyn ja siihen että saisin sanottua etten halua suhdetta jatkaa..
        Ja en tunge ongelmiani muille, esim vanhemmille, sillä tiedän että tämä on minun syytäni.

        Olet sairastunut vahvuuteen. Usko pois, että vanhempasi hyötyvät pitkällä tähtäimellä sinun hyvinvoinnistasi, joten voit nyt heitä 'rasittaa' tällä asialla. Jos he eivät ole kuolemaa tekemässä niin kyllä he sinun asiasi kestävät.


      • Toivotonn
        mammaaa kirjoitti:

        Olet sairastunut vahvuuteen. Usko pois, että vanhempasi hyötyvät pitkällä tähtäimellä sinun hyvinvoinnistasi, joten voit nyt heitä 'rasittaa' tällä asialla. Jos he eivät ole kuolemaa tekemässä niin kyllä he sinun asiasi kestävät.

        Ei he voi minua auttaa tässä asiassa..


      • mammaaa
        Toivotonn kirjoitti:

        Ei he voi minua auttaa tässä asiassa..

        Niin niin.


    • burb

      Mies käy töissä = hyvää kohtelua.

      Mies ei käy töissä = huonoa kohtelua.

      Taidat vaan olla pinnallinen ja ahne.

    • BEM

      Tuo uupuneisuus on vain tekosyy, ettei sinun tarvitse tehdä ratkaisua. Et pysty sanomaan miehellesi, että töihin siitä, etkä osaa tehdä ratkaisua erosta.

      Minusta tuo yksi neuvo oli aika hyvä. Ota viikon breikki, mene hotelliin, kaverille, vanhempien luokse. Rn usko, että kieltäytyvät auttamasta, kun kerrot, että olet täysin uupunut.

    • Sinkkutäti neuvoo

      Voi hyvä tyttö! Miksi elätät miestä ja haaskaat aikaasi, energiaasi ja rahaasi turhaan?
      Itsekin olin nuorempana epätyydyttävässä suhteessa, kun pelkäsin yksin elämistä.
      Onneksi eräänä päivänä tajusin erota. Elämäni on ollut sen jälkeen tuhat kertaa parempaa, vaikka olen pienituloinen.
      Miksi etsit koko ajan itsellesi miestä?
      Eikö kannattaisi panostaa opiskeluun ja hyvän ammatin hankkimiseen?
      Kun saat ammatin ja työtä voit keskittyä oman elämäsi rakentamiseen ja kaikkeen mukavaan...
      Ei kannata olla kenenkään miehen kynnysmattona. Ansaitset parempaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe