Jäin katseeseesi aikoinan jumiin

L<3ve you

ja se jumitus jatkuu yhä. Luulen että olet parasta minulle, se on tai ainakin voi olla, se syy mikä pitää miinut pinnalla. Kovin kun tietämättömiä tässä ollaan. Jos olet sitä koittanut näyttää kiinnostustasi enkä tapahtuma ketjujen päätteksi ole sitä ymmärtänyt, en tietoisesti halua / ole halunnut sitä vähätellä. Enkä olla kuin olisit yhdentekevä, koska sitä et ole.

32

1849

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei mitään järkeä

      Mikset sano tota hänelle, vai eikö rahkeet riitä?

      • ei kyse rahkeista

        Meidän historia huomioiden en tiedä tahtooko kuulla, meidän hieman kummallinen ja vähäsanainen historia.


      • olenpe
        ei kyse rahkeista kirjoitti:

        Meidän historia huomioiden en tiedä tahtooko kuulla, meidän hieman kummallinen ja vähäsanainen historia.

        Suosittelisin sanomaan, sittenpähän tietää tahtoiko kuulla vai ei .


      • ???
        olenpe kirjoitti:

        Suosittelisin sanomaan, sittenpähän tietää tahtoiko kuulla vai ei .

        ???


      • Peka....
        ??? kirjoitti:

        ???

        Juu.


      • niskasta kiinni
        olenpe kirjoitti:

        Suosittelisin sanomaan, sittenpähän tietää tahtoiko kuulla vai ei .

        Oma on ongelmansa jos ei halua kuulla mutta yrittänyt olet ainakin jos sen sanot!


      • sunkauniitsilmät
        ei kyse rahkeista kirjoitti:

        Meidän historia huomioiden en tiedä tahtooko kuulla, meidän hieman kummallinen ja vähäsanainen historia.

        Todellakin on kummallinen ja vähäsanainen historia meillä. Ja todellakin olen kiinnostukseni yrittänyt näyttää, ympäristö on vain niin hankala. Luulin todellakin, että torjuit hienotunteisesti, mutta jotain outoa vetovoimaa ilmassa on. Vedät mua puoleesi kuin painovoima ja mulla on yhä tunne, etten ole tunteeni kanssa yksin. Tekee kipeää irrottaa katseeni sinusta... sun katseessa on jotain samaa kuin omassani.


      • Aarteeni <3
        sunkauniitsilmät kirjoitti:

        Todellakin on kummallinen ja vähäsanainen historia meillä. Ja todellakin olen kiinnostukseni yrittänyt näyttää, ympäristö on vain niin hankala. Luulin todellakin, että torjuit hienotunteisesti, mutta jotain outoa vetovoimaa ilmassa on. Vedät mua puoleesi kuin painovoima ja mulla on yhä tunne, etten ole tunteeni kanssa yksin. Tekee kipeää irrottaa katseeni sinusta... sun katseessa on jotain samaa kuin omassani.


      • sunkauniitsilmät
        Aarteeni <3 kirjoitti:

        Mies olen... eikä olla nähty vissiin pariin viikkoon. Eli ei taida olla mulle. Harmi ;)


      • ..minä
        sunkauniitsilmät kirjoitti:

        Mies olen... eikä olla nähty vissiin pariin viikkoon. Eli ei taida olla mulle. Harmi ;)

        Minulla on tunne, että olet hän. Jo ylikin kaksi viikkoa. Ikävä on hirmuinen.:)
        Olisi kiva tavata jo ennen keskiviikkoa.


      • sunkauniitsilmät
        ..minä kirjoitti:

        Minulla on tunne, että olet hän. Jo ylikin kaksi viikkoa. Ikävä on hirmuinen.:)
        Olisi kiva tavata jo ennen keskiviikkoa.

        No vähän yli kaks joo, mut kuka näitä päiviä oikeasti laskee ;D

        Tiistai alkaa kääntymään ehtooseen, toteutuiko sun toive tapaamisestamme tänään?


      • sunkauniitsilmät
        ..minä kirjoitti:

        Minulla on tunne, että olet hän. Jo ylikin kaksi viikkoa. Ikävä on hirmuinen.:)
        Olisi kiva tavata jo ennen keskiviikkoa.

        Alkaa illuusio nostaa päätään selvästi, alan myös näkemään haamuja. Mutta menköön.

        Ajatus susta hidastaa mun sytytyksen selkeesti täälläkin ;) Tajusin vasta juuri, etten hoksannut esitellä itseäni. Mä olen .minä, moi. En olisi muuten ikinä uskonut, että ..Sinä voisit olla ujo!

        Koska olet hiljaa, niin ehkä tässä jotain ajateltavaa. Hyvää yötä..


      • Minä utelias
        sunkauniitsilmät kirjoitti:

        Alkaa illuusio nostaa päätään selvästi, alan myös näkemään haamuja. Mutta menköön.

        Ajatus susta hidastaa mun sytytyksen selkeesti täälläkin ;) Tajusin vasta juuri, etten hoksannut esitellä itseäni. Mä olen .minä, moi. En olisi muuten ikinä uskonut, että ..Sinä voisit olla ujo!

        Koska olet hiljaa, niin ehkä tässä jotain ajateltavaa. Hyvää yötä..

        Moi, vaan. Voisitko vielä selventää kohtaa...torjuit hienotunteisesti.
        Mitä noin muuten, kuuluu elämääsi tässä kohdin?


      • vihreesimmunainen
        ei kyse rahkeista kirjoitti:

        Meidän historia huomioiden en tiedä tahtooko kuulla, meidän hieman kummallinen ja vähäsanainen historia.

        Jumitus jatkuu yhä täälläkin. Mitä ap:lle kuuluu näin itsenäisyyspäivänä?


      • sunkauniitsilmät
        Minä utelias kirjoitti:

        Moi, vaan. Voisitko vielä selventää kohtaa...torjuit hienotunteisesti.
        Mitä noin muuten, kuuluu elämääsi tässä kohdin?

        Hmmmm.... No hän ei koskaan sanonut suoraan kyllä tai ei kun yritin hieman tunnustella löytyisikö kiinnostusta/junailla kohtaamista neutraalimpaan ympäristöön. Hyväntuulisesti sivuutti ( = ei) mut ja väistin aika selvästi, jottei tilanne menisi kiusalliseksi. Jälkikäteen ajateltuna saatoin vetää hieman turhan nopeita johtopäätöksiä... melkoinen kissa-hiiri -leikki siitä vahingossa taisi tulla ja varmaan kipeää tehnyt molemmin puolin. En tiedä...

        Elämääni kuuluu kohtuu hyvää, mutta kulta puuttuu kainalosta. Tähän kainaloon on moni halunnut, mutta pikkuhiljaa retkahdin häneen. Ihan päätön juttu, mutta minkäs teet :D Pitäisi päästä ottamaan tarkemmin selvää, taitaa olla hänen sydän kultaa. Tää on vaan niin mahdoton tilanne jo.


    • Jag..

      ..T♡cker om dej...

    • Love and joy it

      Erikoisesti, mutta hyvin kirjoitettu. Sanasi soljuvat niinkuin tunturipuro mutkitellen kohti alavirtaa. Sopisi mullekin tuo tuomonen värssy.

    • UnelmaTodeksi

      Niin minäkin sinun simmuihin ja paljon muuhun. ..kaikkea sinussa kaipaan.

      • ..minä

        Tämäkin oli minun ajatukseni sinulle.


    • Rakastan Sinua

      Tästähän meidän on hyvä jatkaa, vain me tunteinemme. Meillä on vielä upeat yhteiset hetket edessäpäin. Eletään ne todeksi, toisistamme nauttien ja tukien.

    • Love you too

      Juu. Olen kovasti yrittänyt lähettää sinulle signaaleja tunteistani niin, että huomaisivat, jos olisit vastaanottavainen/samoilla fiiliksillä, mutta et muuten tajuaisi...ei taida olla mahdollista edes semmoinen...Tilanteemme on tosiaan haasteellinen, mutta todella haluaisin tietää tunteesi, niin pystyisi arvioimaan olisiko tässä jotain...

    • Love you too

      Juu. Olen kovasti yrittänyt lähettää sinulle signaaleja tunteistani niin, että huomaisit, jos olisit vastaanottavainen/samoilla fiiliksillä, mutta et muuten tajuaisi...ei taida olla mahdollista edes semmoinen...Tilanteemme on tosiaan haasteellinen, mutta todella haluaisin tietää tunteesi, niin pystyisi arvioimaan olisiko tässä jotain...

    • ap.

      Mites tää tähän pommpas, onko kaivattuni linjoilla.

      • never know

        Tuskin, mutta ehkä.


    • <5 <4 <7 <7

      Väsynyt, tietämätön, uupunut jne.

    • pinnalla ollaan

      you too =)
      olen vähän kankea tälläisessä...

    • kielletty rakkaus

      Rakastan hymyäsi mies,
      rakastan silmiesi hellää katsetta.
      Rakastan hieman epävarmaa ääntäsi.
      Rakastan rauhallista olemustasi,
      Rakastan ujoa luonnettasi,
      Rakastan rauhallista käyntiäsi.
      Rakastan sun hyvännäköistä kroppaasi.

      Rakastaisinko sinun sydäntäsi ja mieltäsi jos tuntisin sinut. Sinut on varmaan tarkoitettu jollekin toiselle ja minut näille sijoilleni, silti en voi olla rakastamatta sinua

    • Hymykahvi

      Tiedän tunteen olen kokenut saman elämässäni. Tunnen pienen lämpimän vireen kulkevan päästä jalkoihin.. Kun katseemme kohtasi.. Kun annoit minulle vaihtorahat olisin halunnut koskettaa sinua. Kokea lämpösi muutenkin kuin vain hymysi..
      Jotenkin tunsin itseni niin pieneksi pojaksi etten osannut sinun nimeäkään kysyä..
      Yksinäinen kahvin juoja..

    • .....minä

      Kohta taas viisi pitkää päivää näkemättä. Tämä tunne sinusta ei hellitä.

      • Unelma todeksi

        Onneksi kohta on huominen, ehkä silloin..näen simmusi.


    • alkup.

      shhh..

    • vähän selvennystä

      Aikoinan... mitähän tarkoittanee,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1265
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe