töissä käynti kannattaa

asiakkaana

Olen osa-aikainen työntekijä, velkaa ulosotossa.Saan sossusta 200-300e enemmän rahaa kuin ilman tämän hetkistä ulosmittausta. En joudu maksamaan itse ulosmittauksia muutoin kuin tilitän ne ensin uo:oon ja viikossa rahat saat takas sossulta saman suuruisena. lisäksi saan vielä työmatkakulut ym etuja. On hienoa, että suomessa on oikeudenmukainen järkestelmä, että ulosmittaukset maksaa kunta. elän siis tällä hetkellä paremmin näin osa-aikaisena ja olen laittanut joka kuukausi satasen jemmaan uuden auton hankintaa varten.ei tarvitse rehkiä hulluna töissä kun saa helpommallakin rahaa. olen tyytyväinen elämääni, vaikka joitain veronmaksajia systeemi saattaakin keljuttaa.

12

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä eläke tulossa

      omapahan on asias.

      • mohikaaniääntä

        Itse ihmettelen miksi eläkkeitä maksetaan? Ulkomailla ihmiset tekee töitä kuolemaan asti.ja suomessa voi säästää joka kuukaus esim 2000$ palkasta 1500$ ja tuolla säästöllä kun painaa 40 vuotta töissä ni ei paljo eläkkeitä tarvi.eli sanompaha vaan että nyt jumalauta loppuu se tyhjästä välittäminen.esim huonekaluja ei oikeesti tarvii saatikka sitte paska paperia.kaikki on keksittyä kulutuksen lisäystä


      • kkkkvkvtycy
        mohikaaniääntä kirjoitti:

        Itse ihmettelen miksi eläkkeitä maksetaan? Ulkomailla ihmiset tekee töitä kuolemaan asti.ja suomessa voi säästää joka kuukaus esim 2000$ palkasta 1500$ ja tuolla säästöllä kun painaa 40 vuotta töissä ni ei paljo eläkkeitä tarvi.eli sanompaha vaan että nyt jumalauta loppuu se tyhjästä välittäminen.esim huonekaluja ei oikeesti tarvii saatikka sitte paska paperia.kaikki on keksittyä kulutuksen lisäystä

        Suomessa ei ole käytössä dollarit valuuttana.


      • rikas paskiaine
        kkkkvkvtycy kirjoitti:

        Suomessa ei ole käytössä dollarit valuuttana.

        Pankeista saat ihan mitä valuuttaa tahansa.


      • nuolepersees
        mohikaaniääntä kirjoitti:

        Itse ihmettelen miksi eläkkeitä maksetaan? Ulkomailla ihmiset tekee töitä kuolemaan asti.ja suomessa voi säästää joka kuukaus esim 2000$ palkasta 1500$ ja tuolla säästöllä kun painaa 40 vuotta töissä ni ei paljo eläkkeitä tarvi.eli sanompaha vaan että nyt jumalauta loppuu se tyhjästä välittäminen.esim huonekaluja ei oikeesti tarvii saatikka sitte paska paperia.kaikki on keksittyä kulutuksen lisäystä

        Eikö persettäs kutita kun et siivoo sitä millään paskantamisen jälkeen.


      • ghjkbcff
        nuolepersees kirjoitti:

        Eikö persettäs kutita kun et siivoo sitä millään paskantamisen jälkeen.

        Vesi.


      • peräaukkoääntä
        mohikaaniääntä kirjoitti:

        Itse ihmettelen miksi eläkkeitä maksetaan? Ulkomailla ihmiset tekee töitä kuolemaan asti.ja suomessa voi säästää joka kuukaus esim 2000$ palkasta 1500$ ja tuolla säästöllä kun painaa 40 vuotta töissä ni ei paljo eläkkeitä tarvi.eli sanompaha vaan että nyt jumalauta loppuu se tyhjästä välittäminen.esim huonekaluja ei oikeesti tarvii saatikka sitte paska paperia.kaikki on keksittyä kulutuksen lisäystä

        Emme tarvitse huonekaluja,paskapaperia,yms, mutta tietotekniikka on elinehto jotta sinä ja kaltaisesi pääsette suoltamaan noita päättämiä viisauksianne.


      • fgjjvj
        peräaukkoääntä kirjoitti:

        Emme tarvitse huonekaluja,paskapaperia,yms, mutta tietotekniikka on elinehto jotta sinä ja kaltaisesi pääsette suoltamaan noita päättämiä viisauksianne.

        Minä käytän viestittelyyn telepatiaa ja savumerkkejä


      • nääin
        mohikaaniääntä kirjoitti:

        Itse ihmettelen miksi eläkkeitä maksetaan? Ulkomailla ihmiset tekee töitä kuolemaan asti.ja suomessa voi säästää joka kuukaus esim 2000$ palkasta 1500$ ja tuolla säästöllä kun painaa 40 vuotta töissä ni ei paljo eläkkeitä tarvi.eli sanompaha vaan että nyt jumalauta loppuu se tyhjästä välittäminen.esim huonekaluja ei oikeesti tarvii saatikka sitte paska paperia.kaikki on keksittyä kulutuksen lisäystä

        Periaatteessa on lopputulos ihan sama saatko eläkettä enemmän vai vähemmän, varsinkin jos satut vanhana sairastumaan, mikä on paljo mahdollista kymmenien työ vuosien jälkeen, koska samanlaista hoitoon saat esim. Palvelutaloista, köyhän vaan ei tarvii maksaa ITE mitään kun sosku maksaa, mutta rikaammalta saattaa mennä melkein koko eläke hoito maksuihin ja omaisuutta pitää myydä... Näin se vaan on.. perusteet miten vanhus palveluihin pääsee tai joutuu on kummallakin samat


      • homali
        nääin kirjoitti:

        Periaatteessa on lopputulos ihan sama saatko eläkettä enemmän vai vähemmän, varsinkin jos satut vanhana sairastumaan, mikä on paljo mahdollista kymmenien työ vuosien jälkeen, koska samanlaista hoitoon saat esim. Palvelutaloista, köyhän vaan ei tarvii maksaa ITE mitään kun sosku maksaa, mutta rikaammalta saattaa mennä melkein koko eläke hoito maksuihin ja omaisuutta pitää myydä... Näin se vaan on.. perusteet miten vanhus palveluihin pääsee tai joutuu on kummallakin samat

        Looseri.


    • sota NR 3.

      Suomen kannataa miettiä asiat udestaan. Ei eletä enää 70 - 80 -90 lukuja . Kerjäläiset kunnaliskotihin koska näitä on tyhjillään.

      • hänen ystävä

        joku nainen joutunut maksamaan korvauksia exäleen, mutta nekin korvaukset maksaa koko ajan sosiaalitoimisto, niin mitähän järkeä lähteä edes hakemaan korvauksia ainakaan sellaiselta ihmiseltä, jonka ei tarvitse niitä itse maksaa? tämäkin ihminen nauraa vaan että ei saanut siis mitään korvaukia maksettavaksi omasta pussista vaikka tämä ex niin varmaan luuli ja nauroi.ja tämä nainen saa enemmän rahaa tällä hetkellä soskulta kuin työssäkäyvänä saisi käteen. eli voitti rahallisesti aika hyvin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1555
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1265
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe