Vapaa-aika 50v nainen

muuttaja_50

Hei! Mitä kaikkea mukavaa / kiinnostavaa tämän ikäinen nainen voi harrastaa Jyväskylässä vapaa-aikana? Entä miten itse vietät vapaa-aikasi?

9

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttanut setä 51

      Mo.
      Et antanut vihjeitä siitä, mistä olet kiinnostunut.
      Erilaisia liikuntaryhmiä löytyy jyväskylän kaupungin nettisivuilta, mm. Kuokkalan Graniitissa on edullisia liikuntamahdollisuuksia kaupungin tiloissa ja Rantaraitti Jyväsjärven ympäri on mukava ulkoilureitti. Ulkoiluun löytyy muutenkin mahdollisuuksia eripuolilla kaupunkia.
      Kaupungin infopisteestä Asemakadulla saa kaikenkattavaa tietoa ainakin kaupungin tarjoamista mahdollisuuksista. Se sijaitsee Forumin rakennuksessa keskustassa.
      Teattereista suosittelen Jyväskylän Huoneteatteria. Käsityön ystäville vierailun arvoinen on Suomen käsityömuseo kauppakadulla. En ole itse vielä päässyt käymään, mutta Palokassa on jokin Pelimannitalo, jossa olisi juuri ollut irkkumusiikia tarjolla.
      Ehkä paras paikka juuri muuttaneelle on mainitsemani kaupungin infopiste tiedon hankintaan ja kaupungin nettisivut. Tapahtumiakin on aika mukavasti vuosittain, mm. Jyväskylän Kesä ja Yläkaupungin Yö toukokuussa.
      Tää on keskisuuri yliopistokaupunki, jotain varmasti löytyy sullekkin.
      Tervetuloa.

      • muuttaja_50

        Ai mistä olen kiinnostunut? Noh... Olen kiinnostunut tutustumaan ihmisiin jonkun tekemisen kautta. Joskus se on vain aika vaikeaa tällä iällä. Pidän Jyväsjärven lenkkeilystä ja teatteristakin, mutta yksinäisyyshän niissäkin joskus vaivaa. Noista liikuntaryhmistä olen kiinnostunut. Kiitos vinkistä. Samoin varmaan Yliopistostosta voisi löytyä sopivaa. Täytyy tutkia!

        Tämä on suuri kaupunki. Joskus huomaan ihmetteleväni mihin kaikki menevät. Kotiinsa tietysti, mutta mihinkä muualle onkin sitten se arvoitus..


    • Ei virsiä

      Aloittajahan ei kertonut olevansa kukkahattutiukkapipo marttatyyppiä! Hänhän saattaa olla ihan viriili nainen joka kaipaa hieman elämää.

      • asffgj

        Torin kulmalle hametta vilauttaan


      • Sitoutumaton usko

        Uskovaisista sen verran.....
        Miksi julkisesti uskovaiset ja kristillisaattelliset ovat niin Israelin ystävällismielisiä?
        Tiedän,---"luvattu maa"-höpönlppö-jutut, mutta tässähän mennään konkreettisesti poliittiselle linjaukselle puoltaa aina Israelia maana ja kansana. MIKSI?
        Palokan paikallislehdessä kolumniaan pitävä kristillinen rouva Sipinen palstallaan on puoltanut Israelin puolesta rukoilemaan ...Miksi?

        Palestiina vastaan Israel asetelmaa siis tuodaan uskovaisten puolelta esiin jatkuvasti mediassa johon toivoisin loppuvan heti.

        Itse kuulun kirkkoon mutta jos tuonkaltainen poliittinen agitaatio jatkuu,---
        eroan kirkosta ja jatkan sitoutumatonta linjaa oman uskoni tiellä.


    • Uskon mihin uskon

      Sipinen voisi mennä Israeliin paistamaan kivillä lettuja. En ymmärtänyt miksi hän lehtikuvan mukaan oli vaalivirkailijana jeesusvaaleissa kun itse oli ehdokkaana!
      Saattoihan siinä tietysti samalla vihjata että kun kuolette niin tilatkaa pullat ja veisuut hänen pitopalvelultaan.
      Ylimielisyyden perikuva minun mielestäni. Jeesuskin ajoi kaupantekijät ulos temppelistä, kertoivat, itse en ollut paikalla.

      • Oksettaa, YÄK !

        Tyyppillinen USKOVAINEN!
        Tekopyhä, toisia tuomitsevainen israelin ystävä!
        Painuisivat kaikki nää Israelia rakastavat ja luvattuna maana ja paratiisina pitävät sinne ja pysyisivät siellä muiden kaltaistensa parissa.


      • asfff
        Oksettaa, YÄK ! kirjoitti:

        Tyyppillinen USKOVAINEN!
        Tekopyhä, toisia tuomitsevainen israelin ystävä!
        Painuisivat kaikki nää Israelia rakastavat ja luvattuna maana ja paratiisina pitävät sinne ja pysyisivät siellä muiden kaltaistensa parissa.

        Jokainen uskokoot mihin lystää kunhan sitä ei muille tuputa


    • Siskonsyli

      Meitä samanhenkisiä voit tavata myös arki-iltaisinkin AlePupissa, se on oivallinen paikka harrastaa ja kokoontua yhteiselle asialle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe