mies ei pysty kontrolloimaan pelaamista

neuvoton

Olemme olleet yhdessä 4vuotta, nyt kun muutin lähemmäs miestäni omaan asuntoon, niin mies ei tee minun luona muutakuin pelaa. Mieheni koira asuu myös minun luona, mutta mieheni ei hoida sitäkään. Eilen oli kova keskustelu miehen kanssa peleistä, minusta alkoi tuntua, että pelit menee parisuhteen edelle. Olin oikeassa, mies myönsi että peli on tyttöystävää tärkeämpi.Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö minun hyväksyä se, että tietokonepeli on naisystävää/kihlattua tärkeämpi, vai pitäisikö minun unohtaa mies johon rakastuin 8:nella luokalla?

171

4905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karkeasti vaan

      Jos ne pelit tosiaan on tyttöystävää tärkeämpiä, niin jätä se. Ei tuollaisesta lusmu miehestä mihinkään ole, jos ei edes omasta koirastaan huolehdi.

      • oppeliini1

        Onneksi teill on omat asunnot ja kumpikin voi tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
        Miehellä selvästi pelaaminen on ongelma jota ei yksin pysty ratkaisemaan. Voisitko mennä hänen kanssaan riippuvaisten ryhmään jossa noita asioita punnitaan? Kenties se saisi hänet huomaamaan miten syvälle on vajonnut mutta sieltä pääsee ylos, muutkin ovat päässeet.

        Ellei tuosta ole apua, soppikaa tapaamisenne kotienne ulkopuolella yhteisten kävelylenkkien parissa. Silloin voitte jutella asioista eikä koneet ole vieressä tuhoamassa keskusteluanne.

        On vain sinun itsesi valinta kuinka läheiseksi ystäväksi päästät tuon miehen. Olisi parasta että pidät häntä vain yhtenä muiden ystäviesi joukossa. Siis et vie ystävyyttänne lainkaan intiimille tasolle. KOSKA silloin te kumpikin olette aivan värillä teillä.


      • IQ 150
        oppeliini1 kirjoitti:

        Onneksi teill on omat asunnot ja kumpikin voi tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
        Miehellä selvästi pelaaminen on ongelma jota ei yksin pysty ratkaisemaan. Voisitko mennä hänen kanssaan riippuvaisten ryhmään jossa noita asioita punnitaan? Kenties se saisi hänet huomaamaan miten syvälle on vajonnut mutta sieltä pääsee ylos, muutkin ovat päässeet.

        Ellei tuosta ole apua, soppikaa tapaamisenne kotienne ulkopuolella yhteisten kävelylenkkien parissa. Silloin voitte jutella asioista eikä koneet ole vieressä tuhoamassa keskusteluanne.

        On vain sinun itsesi valinta kuinka läheiseksi ystäväksi päästät tuon miehen. Olisi parasta että pidät häntä vain yhtenä muiden ystäviesi joukossa. Siis et vie ystävyyttänne lainkaan intiimille tasolle. KOSKA silloin te kumpikin olette aivan värillä teillä.

        Mitä peliä hän pelaa?
        Jos kyseessä on esimerkiksi Pokemon X, Y, Omega Ruby tai Alpha Sapphire, niin älä missään tapauksessa jätä häntä. Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin.


      • mies joka pelaaaaaaa
        oppeliini1 kirjoitti:

        Onneksi teill on omat asunnot ja kumpikin voi tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
        Miehellä selvästi pelaaminen on ongelma jota ei yksin pysty ratkaisemaan. Voisitko mennä hänen kanssaan riippuvaisten ryhmään jossa noita asioita punnitaan? Kenties se saisi hänet huomaamaan miten syvälle on vajonnut mutta sieltä pääsee ylos, muutkin ovat päässeet.

        Ellei tuosta ole apua, soppikaa tapaamisenne kotienne ulkopuolella yhteisten kävelylenkkien parissa. Silloin voitte jutella asioista eikä koneet ole vieressä tuhoamassa keskusteluanne.

        On vain sinun itsesi valinta kuinka läheiseksi ystäväksi päästät tuon miehen. Olisi parasta että pidät häntä vain yhtenä muiden ystäviesi joukossa. Siis et vie ystävyyttänne lainkaan intiimille tasolle. KOSKA silloin te kumpikin olette aivan värillä teillä.

        Aloittaja tarkoitti ilmeisesti tietokonepelejä kuten battlefield yms, eikä rahapelejä, jotka voivat muodostua todelliseksi ongelmaksi.

        Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista. Pelaaminen voi olla harrastus siinä missä jalkapallo tai musiikin soittaminen. Miksi poelaaminen siis pitäisi lopettaa? Lopettaa harrastus??

        Onhan se tietysti kurjaa jos tyttöystävä ei voi määräillä miten haluaa. Ehkä mies pakenee tyttöystävän käskyjä pelimaailmaan. Pelaaminen on hyvä tapa rentoutua.


      • ytttyyrr
        IQ 150 kirjoitti:

        Mitä peliä hän pelaa?
        Jos kyseessä on esimerkiksi Pokemon X, Y, Omega Ruby tai Alpha Sapphire, niin älä missään tapauksessa jätä häntä. Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin.

        Aloittaja tarkoitti ilmeisesti tietokonepelejä kuten battlefield yms, eikä rahapelejä, jotka voivat muodostua todelliseksi ongelmaksi.

        Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista. Pelaaminen voi olla harrastus siinä missä jalkapallo tai musiikin soittaminen. Miksi poelaaminen siis pitäisi lopettaa? Lopettaa harrastus??

        Onhan se tietysti kurjaa jos tyttöystävä ei voi määräillä miten haluaa. Ehkä mies pakenee tyttöystävän käskyjä pelimaailmaan. Pelaaminen on hyvä tapa rentoutua.


      • Ani 24
        oppeliini1 kirjoitti:

        Onneksi teill on omat asunnot ja kumpikin voi tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
        Miehellä selvästi pelaaminen on ongelma jota ei yksin pysty ratkaisemaan. Voisitko mennä hänen kanssaan riippuvaisten ryhmään jossa noita asioita punnitaan? Kenties se saisi hänet huomaamaan miten syvälle on vajonnut mutta sieltä pääsee ylos, muutkin ovat päässeet.

        Ellei tuosta ole apua, soppikaa tapaamisenne kotienne ulkopuolella yhteisten kävelylenkkien parissa. Silloin voitte jutella asioista eikä koneet ole vieressä tuhoamassa keskusteluanne.

        On vain sinun itsesi valinta kuinka läheiseksi ystäväksi päästät tuon miehen. Olisi parasta että pidät häntä vain yhtenä muiden ystäviesi joukossa. Siis et vie ystävyyttänne lainkaan intiimille tasolle. KOSKA silloin te kumpikin olette aivan värillä teillä.

        Mikä Sinussa on vikana et pelit voittaa?
        No itse olet poikakaverisi valinnut,
        itse en katselisi kovinkaan kauan moista ja
        ensiksi myisin pelini pois,niin hän ei
        varmaankaan sit enää kävisi luonani,
        kokeile ensin sitä,jos ei poikaa enää näy,
        niin hän ei tosiaankaan ole kiinnostunut Sinusta!


      • gfjgjgj
        Ani 24 kirjoitti:

        Mikä Sinussa on vikana et pelit voittaa?
        No itse olet poikakaverisi valinnut,
        itse en katselisi kovinkaan kauan moista ja
        ensiksi myisin pelini pois,niin hän ei
        varmaankaan sit enää kävisi luonani,
        kokeile ensin sitä,jos ei poikaa enää näy,
        niin hän ei tosiaankaan ole kiinnostunut Sinusta!

        Miksi mies ei saa pelata jos haluaa?


      • miehen tehtävät
        gfjgjgj kirjoitti:

        Miksi mies ei saa pelata jos haluaa?

        Miesten kuuluu remontontoida taloa, rassata autoa tai moottoripyörää ja käydä kuntosalilla. Siinä on hyväksyttävät harrastukset miehelle. Muu aika tulee käyttää naisen hyvänä pitämiseen (HUOM! ei seksiä!)


      • Klauz

        Ei se tarkoita sitä etteikö mies sinusta välittäisi. Mies haluaa vaan jotain tekemistä ja pelit ovat kätevän lähellä. Jos haluat miehen viettävän aikaa kanssasi, niin koita keksiä jotain mukavaa hommaa. Turha odottaa, että useiden vuosien seurustelun jälkeen jaksaisi innostua samalla tavalla kädestä pitämisestä kuin vasta tavatessanne.


      • köröppi
        gfjgjgj kirjoitti:

        Miksi mies ei saa pelata jos haluaa?

        ..tai nainen,mummi tai ukki..;))


      • Niin siis mikä oli?
        ytttyyrr kirjoitti:

        Aloittaja tarkoitti ilmeisesti tietokonepelejä kuten battlefield yms, eikä rahapelejä, jotka voivat muodostua todelliseksi ongelmaksi.

        Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista. Pelaaminen voi olla harrastus siinä missä jalkapallo tai musiikin soittaminen. Miksi poelaaminen siis pitäisi lopettaa? Lopettaa harrastus??

        Onhan se tietysti kurjaa jos tyttöystävä ei voi määräillä miten haluaa. Ehkä mies pakenee tyttöystävän käskyjä pelimaailmaan. Pelaaminen on hyvä tapa rentoutua.

        Kröhöm. Pokemon X, Y, Omega Ruby ja Alpha Sapphire ovat Nintendon käsikonsolipelejä 3DS:lle. Kannattaisi tutustua peleihin ennen kuin ne vängetään rahapeli -otsikon alle.


      • Niin siis mikä oli?
        miehen tehtävät kirjoitti:

        Miesten kuuluu remontontoida taloa, rassata autoa tai moottoripyörää ja käydä kuntosalilla. Siinä on hyväksyttävät harrastukset miehelle. Muu aika tulee käyttää naisen hyvänä pitämiseen (HUOM! ei seksiä!)

        Olen nainen ja sanon vain tämän: mitä vïttua 'miehen tehtävät'?


      • sopii sinkuille
        ytttyyrr kirjoitti:

        Aloittaja tarkoitti ilmeisesti tietokonepelejä kuten battlefield yms, eikä rahapelejä, jotka voivat muodostua todelliseksi ongelmaksi.

        Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista. Pelaaminen voi olla harrastus siinä missä jalkapallo tai musiikin soittaminen. Miksi poelaaminen siis pitäisi lopettaa? Lopettaa harrastus??

        Onhan se tietysti kurjaa jos tyttöystävä ei voi määräillä miten haluaa. Ehkä mies pakenee tyttöystävän käskyjä pelimaailmaan. Pelaaminen on hyvä tapa rentoutua.

        "Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista."

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että mies olisi suostuvainen edes vähentämään pelaamista naisensa takia, kun hän jo on myöntänyt pelin olevan hänelle tärkeämpi kuin aloittaja? Jos itse olisin tuollaisessa tilanteessa, jättäisin miehen heti. Oikeastaan jo siksi, että täytyy aika helvetin tyhmä olla, jos menee tuollaista myöntämään, miehet kuitenkin valehtelevat naisille kaiken aikaa ja lähes kaikesta, mm. tunteistaan (niitä ei ole, mutta pillu kiinnostaa) naista kohtaan, joten aivan turha vedota mihinkään "miehiseen rehellisyyteen".


      • ............
        IQ 150 kirjoitti:

        Mitä peliä hän pelaa?
        Jos kyseessä on esimerkiksi Pokemon X, Y, Omega Ruby tai Alpha Sapphire, niin älä missään tapauksessa jätä häntä. Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin.

        "Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin. "

        Eli silloin kyseessä on älykäs lusmu.


      • joo o
        sopii sinkuille kirjoitti:

        "Suosittelen aloittajalle kompromissia. Pelaamisen vähentämistä, mutta ei lopettamista."

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että mies olisi suostuvainen edes vähentämään pelaamista naisensa takia, kun hän jo on myöntänyt pelin olevan hänelle tärkeämpi kuin aloittaja? Jos itse olisin tuollaisessa tilanteessa, jättäisin miehen heti. Oikeastaan jo siksi, että täytyy aika helvetin tyhmä olla, jos menee tuollaista myöntämään, miehet kuitenkin valehtelevat naisille kaiken aikaa ja lähes kaikesta, mm. tunteistaan (niitä ei ole, mutta pillu kiinnostaa) naista kohtaan, joten aivan turha vedota mihinkään "miehiseen rehellisyyteen".

        Ja nainen on rehellisyyden perikuva vai? Kyseleepi nainen. Ihminen on ihminen, mitä välii tässäkään asiassa on sukupuolella?


      • eromos
        joo o kirjoitti:

        Ja nainen on rehellisyyden perikuva vai? Kyseleepi nainen. Ihminen on ihminen, mitä välii tässäkään asiassa on sukupuolella?

        Jotkut mielellään uskovat kaiken propagandan joka sopii omaan maailmankuvaan.

        Näihin urbaanilegendoihinhan mm. kuuluu esim. miesten väkivaltaisuus, vaikka tutkimusten mukaan mm. parisuhdenväkivallan suhteen miehet johtavat johtavat jonkin verran n. 60% vs. 40%, mutta naiset ovat sen suhteen useammin aloitteen tekijöinä. youtube
        Ja sen mitä naiset parisuhdeväkivallassa häviävät, he ottavat sen ns. takaisin kun tarkastellaan ketkä pahoinpitelevät enemmän lapsiaan.

        Mitä tämä kertoo sukupuolista? Minulle ainakin sen, että ihan samaa jengiä täällä ollaa jalkoväliin katsomatta, ja sekä hyviä että ikäviä ihmisiä löytyy kaikista eikä sitä voi päätellä esim. sukupuolen perusteella.

        Jos mennään muihin puoliin, niin erään tutkimuksen mukaan testosteronin määrä itseasiassa lisää henkilön rehellisyyttä, mutta en kyllä tuonkaan varaan vielä liikoja lähtisi laskemaan. En todellakaan uskaltaisi mennä väittämään jompaa kumpaa sukupuolta tuossakaan toista paremmaksi tai huonommaksi.

        Jos jollekin on käynyt niin, että esim. kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat joista on ollut kiinnostunut, osoittautuvat esim. kusipäiksi, niin sanoisin että viimeistään nyt kannattaa vetää henkeä ja pitää vakavan itsetutkiskelun paikka.

        Koska tuo kertoo jo aika paljon henkilön mausta ja ihmistuntemuksesta. Minä nimittäin olen elämäni aikana tavannut aivan mahtavia ihmisiä (sekä niitä kusipäitä) ihan molemmista sukupuolista. Se että joku löytää joukosta vain ne huonot kertoo että oma tutka on pahasti pielessä.


      • ps4 one
        ............ kirjoitti:

        "Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin. "

        Eli silloin kyseessä on älykäs lusmu.

        Kellään älykkäällä aikuisella ei ole Nintendoja, ne on lasten konsoleita lasten peleineen, joten...


      • eromos kirjoitti:

        Jotkut mielellään uskovat kaiken propagandan joka sopii omaan maailmankuvaan.

        Näihin urbaanilegendoihinhan mm. kuuluu esim. miesten väkivaltaisuus, vaikka tutkimusten mukaan mm. parisuhdenväkivallan suhteen miehet johtavat johtavat jonkin verran n. 60% vs. 40%, mutta naiset ovat sen suhteen useammin aloitteen tekijöinä. youtube
        Ja sen mitä naiset parisuhdeväkivallassa häviävät, he ottavat sen ns. takaisin kun tarkastellaan ketkä pahoinpitelevät enemmän lapsiaan.

        Mitä tämä kertoo sukupuolista? Minulle ainakin sen, että ihan samaa jengiä täällä ollaa jalkoväliin katsomatta, ja sekä hyviä että ikäviä ihmisiä löytyy kaikista eikä sitä voi päätellä esim. sukupuolen perusteella.

        Jos mennään muihin puoliin, niin erään tutkimuksen mukaan testosteronin määrä itseasiassa lisää henkilön rehellisyyttä, mutta en kyllä tuonkaan varaan vielä liikoja lähtisi laskemaan. En todellakaan uskaltaisi mennä väittämään jompaa kumpaa sukupuolta tuossakaan toista paremmaksi tai huonommaksi.

        Jos jollekin on käynyt niin, että esim. kaikki vastakkaisen sukupuolen edustajat joista on ollut kiinnostunut, osoittautuvat esim. kusipäiksi, niin sanoisin että viimeistään nyt kannattaa vetää henkeä ja pitää vakavan itsetutkiskelun paikka.

        Koska tuo kertoo jo aika paljon henkilön mausta ja ihmistuntemuksesta. Minä nimittäin olen elämäni aikana tavannut aivan mahtavia ihmisiä (sekä niitä kusipäitä) ihan molemmista sukupuolista. Se että joku löytää joukosta vain ne huonot kertoo että oma tutka on pahasti pielessä.

        Pelaan mainospelejä


      • Jonnet
        ps4 one kirjoitti:

        Kellään älykkäällä aikuisella ei ole Nintendoja, ne on lasten konsoleita lasten peleineen, joten...

        Voi vittu... Taas joku 12 v CoD-jonne, joka ajattelee että jos pelin ikäraja on 7 niin aikuiset eivät voi pelata sitä. Tiesitkö että esim. Pokemon-pelejä pelaa enemmän aikuiset kuin lapset. Nämä pelit ovat todellisuudessa tarkoitettu aikuisille, tai ainakin vanhemmille kuin 12 v. Johtuen ihan siitä, että liian nuoret eivät ymmärrä monimutkaisia, englanninkielisiä pelejä, eivätkä siis osaa pelata niitä. Käypä etsimässä esim. Youtubesta hakusanalla "pokemon oras gamplay". Löydätkö enemmän kuin korkeintaan kaksi alaikäistä? Et. Pelatkoon jokainen mikä itseään miellyttää, aina ei tarvitse pelata k18 pelejä.


      • markke
        IQ 150 kirjoitti:

        Mitä peliä hän pelaa?
        Jos kyseessä on esimerkiksi Pokemon X, Y, Omega Ruby tai Alpha Sapphire, niin älä missään tapauksessa jätä häntä. Monet todella älykkäät nimittäin pelaavat juuri tuollaisia pelejä vielä aikuisenakin.

        Totta ite olen 18v ja pelaan noita tyyliin mario ,pokemon pelejä vieläkin! Koska nostalgia.


      • markke
        ps4 one kirjoitti:

        Kellään älykkäällä aikuisella ei ole Nintendoja, ne on lasten konsoleita lasten peleineen, joten...

        ite pelaan niitä nintendo pelejä vaan sen takia koska olen ysäreiden lapsi ja ne on mulle oikee nostalgia pommi.


      • Niin siis mikä oli?
        ps4 one kirjoitti:

        Kellään älykkäällä aikuisella ei ole Nintendoja, ne on lasten konsoleita lasten peleineen, joten...

        Miksi siiten Nintendon eri konsoleille tehdään k-18 -pelejä, vaikka ne ovatkin, sinua lainaten, ''lasten konsoleita lasten peleineen''?


      • wastaus
        oppeliini1 kirjoitti:

        Onneksi teill on omat asunnot ja kumpikin voi tehdä omassa kodissaan mitä haluaa.
        Miehellä selvästi pelaaminen on ongelma jota ei yksin pysty ratkaisemaan. Voisitko mennä hänen kanssaan riippuvaisten ryhmään jossa noita asioita punnitaan? Kenties se saisi hänet huomaamaan miten syvälle on vajonnut mutta sieltä pääsee ylos, muutkin ovat päässeet.

        Ellei tuosta ole apua, soppikaa tapaamisenne kotienne ulkopuolella yhteisten kävelylenkkien parissa. Silloin voitte jutella asioista eikä koneet ole vieressä tuhoamassa keskusteluanne.

        On vain sinun itsesi valinta kuinka läheiseksi ystäväksi päästät tuon miehen. Olisi parasta että pidät häntä vain yhtenä muiden ystäviesi joukossa. Siis et vie ystävyyttänne lainkaan intiimille tasolle. KOSKA silloin te kumpikin olette aivan värillä teillä.

        https://www.youtube.com/watch?v=QjX_vSq88s8


    • Moi neuvoton

      Ei ihme, että olet neuvoton. Pidät miehestäsi ja varmasti haaveilet yhteisestä tulevaisuudesta. Kun mies tulee luoksesi, hän vain pelaa. Minusta tuntuu, että vastaus on sinulla tuossa otsikossa. Mies ei pysty kontrolloimaan tekemistään. Hän on siis peliriippuvainen. Onkohan hän itse huomannut sitä? Riippuvuus on todellinen ongelma, usein ihminen ei itse kykene vapauttamaan itseään riippuvuudesta, vaan tarvitsee ulkopuolista apua. Usein ei edes näe tai myönnä omaa riippuvuuttaan.

      Voisitko sinä rohkaista miestä etsimään apua? Onko hänellä mitään harrastuksia? Entä onko teillä yhteisiä harrastuksia? Millaisesta tulevaisuudesta sinä haaveilet?

      Tsemppiä sulle,
      Moikkaa Päivi-pappi Hämeestä

      • alottaja

        Kiitos vastauksestasi! Mies on kyllä myöntänyt riippuvuuden peleihin, mutta ei uskalla jostain syystä lähteä puhumaan ulkopuoliselle. Sen sijaan olen hänelle yrittänyt selittää, että puhuisi edes minulle, tai ystäville. Aika näyttää, että tuottaako tulosta.


      • Tintti 26
        alottaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Mies on kyllä myöntänyt riippuvuuden peleihin, mutta ei uskalla jostain syystä lähteä puhumaan ulkopuoliselle. Sen sijaan olen hänelle yrittänyt selittää, että puhuisi edes minulle, tai ystäville. Aika näyttää, että tuottaako tulosta.

        Voi tyttö pieni,
        mies vie Sinua
        kun vierasta sikaa,
        ei ole tulevaisuutta.
        Hae mies ja jätä poika!


      • Kuunteleva_Saat.palv
        alottaja kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi! Mies on kyllä myöntänyt riippuvuuden peleihin, mutta ei uskalla jostain syystä lähteä puhumaan ulkopuoliselle. Sen sijaan olen hänelle yrittänyt selittää, että puhuisi edes minulle, tai ystäville. Aika näyttää, että tuottaako tulosta.

        jeesus oli kylähullu työtön äpärä puuseppä jonka äiti "neitsyt" maria kävi vieraissa huoraamassa.

        http://www.ingeniouspress.com/wp-content/uploads/2013/12/horus-attis-mithra-krishna-dionysus.jpg

        Tuossa edellisiä jeesuksia silloisille henkisesti jälkeenjääneille. Kuten tämän päivän uskovaisille on omansa.


      • epoki

        "Onko hänellä mitään harrastuksia?"

        Mutta pelaaminen on harrastus.


      • SatukirjaRaamattu
        Kuunteleva_Saat.palv kirjoitti:

        jeesus oli kylähullu työtön äpärä puuseppä jonka äiti "neitsyt" maria kävi vieraissa huoraamassa.

        http://www.ingeniouspress.com/wp-content/uploads/2013/12/horus-attis-mithra-krishna-dionysus.jpg

        Tuossa edellisiä jeesuksia silloisille henkisesti jälkeenjääneille. Kuten tämän päivän uskovaisille on omansa.

        Kristinusko tarkoittaa laajalle levinnyttä uskomusta, jonka mukaan epäkuollut juutalaiszombi, joka oli oma isänsä, tekee sinut onnelliseksi ja ikuisesti eläväksi, jos et ole itseesi tyytyväinen vaan kadut monia tekojasi, syöt symbolisesti kosmisen juutalaiszombin lihaa ja juot tämän verta sekä telepaattisesti kerrot hänelle, että hän on sinun herrasi ja mestarisi ja että olet hänen orjansa. Kristinuskon mukaan näin toimimalla sielusi pelastuu synnistä, joka on olemassa siksi että kylkiluunainen vakuuttui valheista, jotka puhuva käärme kertoi taikapuusta. Pelastus tapahtuu vain, koska Jumala uhrasi julmasti ja verisesti poikansa joka oli Hän itse, jotta voisi muuttaa tilannetta jonka oli itse säätänyt ja korjata rikoksen, jonka kohteena Hän oli itse. Kristinusko sai alkunsa yrityksenä reformoida edes hiukan takapajuisuudestaan, täydellisestä epäloogisuudestaan, tiukkapipoisuudestaan, fanaattisuudestaan, ahdasmielisyydestään ja julmuudestaan tunnettua juutalaisuutta ja saada siihen edes jotain tolkkua, mutta siitä kehkeytyikin aivan oma uskontonsa.

        Loogisuutensa vuoksi kristinusko on maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Sen rauhan ja rakkauden sanomaa, jonka symbolina on antiikkinen kidutusväline, kannatetaan miltei kaikkialla maailmassa.


      • hah.hanna.hah
        SatukirjaRaamattu kirjoitti:

        Kristinusko tarkoittaa laajalle levinnyttä uskomusta, jonka mukaan epäkuollut juutalaiszombi, joka oli oma isänsä, tekee sinut onnelliseksi ja ikuisesti eläväksi, jos et ole itseesi tyytyväinen vaan kadut monia tekojasi, syöt symbolisesti kosmisen juutalaiszombin lihaa ja juot tämän verta sekä telepaattisesti kerrot hänelle, että hän on sinun herrasi ja mestarisi ja että olet hänen orjansa. Kristinuskon mukaan näin toimimalla sielusi pelastuu synnistä, joka on olemassa siksi että kylkiluunainen vakuuttui valheista, jotka puhuva käärme kertoi taikapuusta. Pelastus tapahtuu vain, koska Jumala uhrasi julmasti ja verisesti poikansa joka oli Hän itse, jotta voisi muuttaa tilannetta jonka oli itse säätänyt ja korjata rikoksen, jonka kohteena Hän oli itse. Kristinusko sai alkunsa yrityksenä reformoida edes hiukan takapajuisuudestaan, täydellisestä epäloogisuudestaan, tiukkapipoisuudestaan, fanaattisuudestaan, ahdasmielisyydestään ja julmuudestaan tunnettua juutalaisuutta ja saada siihen edes jotain tolkkua, mutta siitä kehkeytyikin aivan oma uskontonsa.

        Loogisuutensa vuoksi kristinusko on maailman laajimmalle levinnyt uskonto. Sen rauhan ja rakkauden sanomaa, jonka symbolina on antiikkinen kidutusväline, kannatetaan miltei kaikkialla maailmassa.

        Kiitos, sain hyvät naurut ja välitin tämän loistavan kommentin ystävillenikin. Aivan pro! :))))))


      • tietoa puuttuu
        hah.hanna.hah kirjoitti:

        Kiitos, sain hyvät naurut ja välitin tämän loistavan kommentin ystävillenikin. Aivan pro! :))))))

        Hikipediapa se siinä levittää uskonnonvapautta loukkaavaa vihapuhettaan jälleen kerran.
        http://hikipedia.info/wiki/Kristinusko


    • uuno251

      Ei se nyt mikään ihme ole. Nykyään pelit on vaan niin hienoja.

    • ihmettelenvaan

      Tottakai pelaaminen on hauskempaa kuin jonkin pissiksen kanssa seukkaaminen. Miksi pitää noin typeriä edes kysyä?

      • @ ihmettelenvaan: sinua varmaan ihmetyttää miksi kyseinen mies edes käy "naisensa" luona, vai onko tapaus perusteltavissa sillä että hän käyttää "naistaan" hyväkseen. arvaa mikä minua ihmetyttää. halusi hankkiutua ongelmiin soittamalla suutaan niin että valuu yli. ei tässä muuta. varmasti pätee moneen muuhunkin.


        mutta keskustelun aloittajalle, neuvottomalle: mies ulos talosta.

        naisten ei tarvitse ymmärtää miksi mies rakastaa harrastuksiaan. (on myös maanisia metsästäjiä joilla ei ole muuta elämää. paitsi ehkä työ ja juominen)
        yhteinen harrastus on jotain mikä vie lähemmäs - esimerkiksi jos nainen ja mies pelaisivat molemmat samaa peliä.
        en tosin usko että jos kokeilet peliä tässä tapauksessa, se mitenkään auttaa asiaa: mies on pelannut peliä kauemmin, otaksun?

        et tee sillä miehellä mitään, ja viaton sydämesi on miehen lautasella.
        tässä maailmassa on turha olla hellä - on tarpeetonta antaa toisten käyttää sinua hyväkseen. se hyödyttää vain toista.
        teksti on rajua, joo. vaikka itse väitänkin, annoin eilen 10 euroa entiselle koulukaverille jotta hän pääsisi junaan, jota en kaksin ole tavannut, jonka puhelinnumeroa minulla ei edes ole. annoin fiilispohjalta. ehkä parin vuoden päästä on jotain mainetta. vatunko väliä, fiilispohjalta kuitenkin.
        tietysti alkoi mietityttämään linkkimatkalla oma rahatilanne, haha.


        heitä nyt kuitenkin se mies pois. se osaa huolehtia itsestään, ja jos ei edes osaa huolehtia itsestään, niin SILLE EI OLE PAIKKAA TÄSSÄ MAAILMASSA.

        jokainen joka ei selviä täällä tavalla tai toisella, ei ole millään oikeutettu olemaan täällä, ja on oikein, että kärsii tai kuolee pois. en ole sadisti joten jälkimmäinen on suotavampaa.

        varmasti tekstini saattaa vaikuttaa tarpeettoman raa'alta.
        mutta pyydän että harkitset asiaa! mieti sitä vähän.


      • mitäihmettelet
        varisharakkakettu kirjoitti:

        @ ihmettelenvaan: sinua varmaan ihmetyttää miksi kyseinen mies edes käy "naisensa" luona, vai onko tapaus perusteltavissa sillä että hän käyttää "naistaan" hyväkseen. arvaa mikä minua ihmetyttää. halusi hankkiutua ongelmiin soittamalla suutaan niin että valuu yli. ei tässä muuta. varmasti pätee moneen muuhunkin.


        mutta keskustelun aloittajalle, neuvottomalle: mies ulos talosta.

        naisten ei tarvitse ymmärtää miksi mies rakastaa harrastuksiaan. (on myös maanisia metsästäjiä joilla ei ole muuta elämää. paitsi ehkä työ ja juominen)
        yhteinen harrastus on jotain mikä vie lähemmäs - esimerkiksi jos nainen ja mies pelaisivat molemmat samaa peliä.
        en tosin usko että jos kokeilet peliä tässä tapauksessa, se mitenkään auttaa asiaa: mies on pelannut peliä kauemmin, otaksun?

        et tee sillä miehellä mitään, ja viaton sydämesi on miehen lautasella.
        tässä maailmassa on turha olla hellä - on tarpeetonta antaa toisten käyttää sinua hyväkseen. se hyödyttää vain toista.
        teksti on rajua, joo. vaikka itse väitänkin, annoin eilen 10 euroa entiselle koulukaverille jotta hän pääsisi junaan, jota en kaksin ole tavannut, jonka puhelinnumeroa minulla ei edes ole. annoin fiilispohjalta. ehkä parin vuoden päästä on jotain mainetta. vatunko väliä, fiilispohjalta kuitenkin.
        tietysti alkoi mietityttämään linkkimatkalla oma rahatilanne, haha.


        heitä nyt kuitenkin se mies pois. se osaa huolehtia itsestään, ja jos ei edes osaa huolehtia itsestään, niin SILLE EI OLE PAIKKAA TÄSSÄ MAAILMASSA.

        jokainen joka ei selviä täällä tavalla tai toisella, ei ole millään oikeutettu olemaan täällä, ja on oikein, että kärsii tai kuolee pois. en ole sadisti joten jälkimmäinen on suotavampaa.

        varmasti tekstini saattaa vaikuttaa tarpeettoman raa'alta.
        mutta pyydän että harkitset asiaa! mieti sitä vähän.

        Ei ihmetytä, kyllä jokaisella miehellä pitää olla oma panopuunsa jota voi käydä nylkyttämässä. Ensin tietysti pitää käyttää aikaansa hyödyllisesti ja pelata. Kyllänäino..Senkin narsisti-femakko..


      • mitäihmettelet kirjoitti:

        Ei ihmetytä, kyllä jokaisella miehellä pitää olla oma panopuunsa jota voi käydä nylkyttämässä. Ensin tietysti pitää käyttää aikaansa hyödyllisesti ja pelata. Kyllänäino..Senkin narsisti-femakko..

        lol kerro toki mikä kohta teksteistäni vihjaa minun olevan narsistinen


      • lopetan ihmettelyn
        varisharakkakettu kirjoitti:

        lol kerro toki mikä kohta teksteistäni vihjaa minun olevan narsistinen

        Senkin tosikko...


      • Autistikameli
        mitäihmettelet kirjoitti:

        Ei ihmetytä, kyllä jokaisella miehellä pitää olla oma panopuunsa jota voi käydä nylkyttämässä. Ensin tietysti pitää käyttää aikaansa hyödyllisesti ja pelata. Kyllänäino..Senkin narsisti-femakko..

        Niin, katsos kyllähän kristinuskokin sallii raiskauksen ja pedofiilian, kunhan se kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta tietenkään aito suhde saman sukupuolen kanssa ei ole hyväksyttävää, ehei. Juu meni ohi aiheesta mutta tuntu sopivan tähän väliin jotenkin.


      • juugendi
        Autistikameli kirjoitti:

        Niin, katsos kyllähän kristinuskokin sallii raiskauksen ja pedofiilian, kunhan se kohdistuu vastakkaiseen sukupuoleen. Mutta tietenkään aito suhde saman sukupuolen kanssa ei ole hyväksyttävää, ehei. Juu meni ohi aiheesta mutta tuntu sopivan tähän väliin jotenkin.

        Eipäs yhtään sopinut, sinä senkin sekopääluuserilusmukarvapersehdistelija :D:D


      • puuaatos
        juugendi kirjoitti:

        Eipäs yhtään sopinut, sinä senkin sekopääluuserilusmukarvapersehdistelija :D:D

        Tässä puuttuva a kirjain, ole hyvä..


    • taataa

      Miksi annat sinun luonasi pelata? On mun mielestä todella törkeää tulla tyttöystävän luo pelaamaan. Jos ei suostu hankkimaan apua riippuvuuteensa, jonka on myöntänyt, niin eikai tuollaisen kanssa jatkaakaan voi.

      Oma exä kans rakasti pelejä ja pelaamista enemmän kuin minua, siltä ainakin tuntui. Ero tuli minun aloitteesta.

      • fermakoliikkinen ubr

        Kattokaa siis peiliin, miksi peli kiinnostaa enemmän? Olkaa naisia niin kyllä se mies kiinnostuu teistä enemmän.


    • Samassa ollut

      Meillä tilanne oli sama, kyseessä yli 30v äijä, joka ei elämällään tee muuta kuin istuu kotona pelaamassa ja kaikki rahat menevät uusiin peleihin ja konsoleihin. Töissä sentään kävi, mutta muuta ei sitten tehnytkään. Lapsia tuo olisi halunnut, onneksi oli tuhkamuna niin ei onnistunut sekään - yksinhän olisin niistä huolehtinut ja lapset saaneet vätyksen kuvan isästään. Ei ole normaalia tuollainen, kun ei rajoittamaan kykene. Kuulemma hänellä ei ollut ongelmaa. Joskus sen sanoikin, että mikäli annan ultimaattisen ja sanon että pelit tai minä, niin valinta on selvä. Erohan tuosta tuli. Kyllä minä pidän itseäni arvokkaampana ja jos toinen ei, niin parempi heittää menemään.

      • rubnes

        Mutta oliko silla iso muna?


      • karvaton kallunki

        Katso peiliin, miksi miestä kiinnosti pelit enemmän?


      • fgdfgd

        Tässähän nyt on vain sinun mielipiteesi että olisit arvokkaampi kuin pelit. Jos mimmi on ilo silmille ja korville niin kyllä siinä pelaaminen unohtuu. Valitettavasti vain jotkut naiset ovat niin läpeensä kyllästyneitä ettei heitä jaksa.


      • kaljamahainenlepakko

        Niin kyllähän mies saa olla vaikka 200-kiloinen sossupummi, jonka kaikki rahat menevät kaljaan ja tupakkaan, mutta pelata mies ei saa, ei todellakaan! Jos nainen on oikeasti kiinnostava, ja miehestä kiinnostunut, niin kyllä mieskin jättä pelit siinä vaiheessa. Hyvä ystäväni oli koukussa peleihin ja vietti kaiket päivät koneella. Hän löysi naisen jonka kanssa on nykyään kihloissa, eikä pelaa kuin ehkä 4 tuntia viikossa. Tämäkin todistaa sen, että paras lääke peliriippuvuuteen on nainen, ei mikään helvetin terapia! Jos pelit kiinnostavat enemmän niin ei se mielestäni tarkoita sitä, että naisessa olisi jotain vikaa, vaan sitä, että nainen ei vain ole hänen tyyppiiään. Ei naisenkaan kannata loukkaantua loppuelämäkseen siitä, jos kaikki miehet eivät ole niin kiinnostuneita.


      • Codfan99
        karvaton kallunki kirjoitti:

        Katso peiliin, miksi miestä kiinnosti pelit enemmän?

        Onko perse kipeä kun et kelvannut ihastuksellesi vaikka yritit kuinka mielistellä vai mikä täällä döfää?


    • hahahahahahah

      Vilauta nahkakukkaroo, niin rupee muutki asiat kiinnostaa :DD

    • Samassa ollut

      hahahaalle tiedoksi, ettei se nahkakukkaronkaan vilauttaminen auttanut ;)

      • näinkö?

      • hai hai seva

        olisit pessyt sen ensin


    • Jätä se

      Heitä luuseri homo pihalle.

    • jäbäleisson

      Pelit menee edelle kun akka on tylsä.

      • Tietoa on

        Ei pidä paikkaansa! Pelihimo on sairaus ja silloin kaikki muu jää toiseksi!!!!


      • hirn jump
        Tietoa on kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa! Pelihimo on sairaus ja silloin kaikki muu jää toiseksi!!!!

        Älä sotke asioita


    • vanha mies jo.

      Voi kun itteäni huvittaisi pelata kanssa.Nuorempana huvitti mutta nyt vanhempana on innostus laantunut.
      Naistakaan ei ole vaivoina jotta sen puolesta voisin pelailla.

      Last of us,,, on yksi parhaimmista peleistä..
      Uncharted sarja on myöskin hyvä, mietinkin jotta onko ps4 ostettava kun tulee uusin uncharted.

      Olen jo 36v... mies..

      • entinen pelaaja2014

        Ikä tekee tehtävänsä mutta onkl järkeä odotella. Itse olin himopelaaja ikävuodet 5-26. Sitten innostus laantui. Yhtäkkiä ei vaan kiinnostanut mikään peli, ihan sama kuinka hieno tai viihdyttävä. Ensin myin pois pleikkarin ja sitten xboxin. Tietokoneella on edelleen pelejä varmuuden vuoksi mutta ole niihinkään juurikaan edes koskenut. Ikää 33v. Enää ei kiinnosta pelit. Entiset tyttöystävät olivat kaikki peleille mustasukkaisia. Minusta se oli huvittavaa j jopa hieman säälittvää. Toisaalta se mun pelaaminen oli tosi säälittävää jälkikäteen ajateltuna.


    • Kiltti kielimies

      Ei muuta kuin tuollainen ukko pihalle ja etsi uusi. Ei kauaa tarvitse etsiä et paremman löytää joka ei töllötä pelejä.

      • ghgfhgfhfg

        Pitääkö jalkapallon harrastajakin heittää pihalle? Pelaaminen on harrastus.


    • JAAx3

      Jätä se. Löytääpähän miehes jonkun uuden joka pelaa kans tai olkoon yksinään. Miten edes miehes on joutunu parishteeseen sun kanssas jos sile on niin tärkeit ne sen pelit? (Sillä vaan koska en ite kelpuuttas ketään joka ei pelaa pelejä) Mutta no, kukin taaplaa tavallaan.

    • Tai voisit alkaa myös pelaamaan. Gameria on turha yrittää muuttaa. :)

    • Jarmo...

      Luuletko tosiaan että homma kestää jos alkaa seukkaan 8 luokalta =)
      Kokeileppa, että menet hänen eteensä ja pyllistät ja levität alastonta peppuasi, pyllynposkiin olet maalannut huulipunalla SLUT HOLES. Jos ei tästä innostu niin menetetty sielu.

    • Lummi

      Höpö höpö. Jos todellakin on niin, että et saa miestäsi kiinnostumaan sinusta enemmän kuin peleistä, niin katso peiliin...

      Tai no, jos, kirjoituksesi mukaan, nyt on vasta kulunut neljä vuotta yhdessäoloa kasiluokan(!) "rakastumisesta", niin eipä teitä voi vielä mieheksi ja naiseksi sanoa.

    • onko pakko

      Lähde suhteesta litomaan. Sinua varten on varmaan muutakin elämällä tarjota.
      Ekaksi , keskustele kumppanisi kanssa asiasta kuitenkin. Voi olla , että hän pitää itsestään selvänä sitä , että hyväksyt pelaamisen seurassasi aina vaan.
      Jos sekään ei auta ja hän ei ota sua ja tunteitasi huomioon , niin voit sanoa :"Arrive derzi !

    • Oh- hoh

      Sido ukko sängyn jalkaan kiinni. Kun päästät trti niin laita koiran tutkapanta kaulaan
      niin tiiät missä se mennä viipotytaa

    • Äijä_66

      Minusta näin miehenä on aika v.mäistä jos akka jostain pelistä alkaa nalkuttamaan. Mielestäni ja meidän perheessä akan tehtävä on käydä duunissa ja kotona hoitaa kotiaskareita. Minä miehenä taas hoidan kotona miesten työt ja tuon talouteen rahat.

      Jos mies nyt raskaan päivän jälkeen rentoutuu vaikkapa pelin tai tv.n ääressä niin ei siihen kennelläkään pitäisi olla mitään sanottavaa. Akka saa rentoutua kotona ihan miten lystää.

      Itse olen akalta monesti kysynyt onko hän onnellinen. Hän on sanonut olevansa eikä eripuraa ole ollut. Se on kai sitä suvaitsevaisuutta puolin jos toisin.

    • a3wesrdtfyubg

      Mikäli se on nettimoninpeli, niin hanki sama peli ja pelaa miehesi kanssa. Parhaimmassa tapauksessa voi ärsyyntyä, kun alat kutsumaan kullaksi yms pelichäteissä. Tietenkin voit pyrkiä paremmaksi pelaajaksi, kuin miehesi. Tuskin pitää.

    • pelisilmä69

      Anna sille peli mikä kiinnostais enemmän ;)

    • Sari *KOKEILE*

      Jos hän pelaa netissä monin pelejä niin ota selvää peli ja hänen pelaaja nimi, kokoa kavereistasi tiimi ja mene pelaamaan häntä vastaan kertomatta hänelle. Kokeile minkälainen reaktio siitä tulee.. :)

      • pete...

        Siis mikä reaktio siitä tulee jos tämä jätkä ei edes tiedä että hänen muija pelaa häntä vastaan? Mietitköhän tuota ihan loppuun =)


      • eunukki

        hahahaha ideat sen kuin paranee, siis pelaamaan häntä vastaan kaveritiimillä.... siis mitä vittua?


    • games 4 me

      Pelaaja ei ole ainakaan ulkona pahanteossa mummoja potkimassa. Ai niin mutta juuri pahiksista rentuistahan naiset eniten pitävät... no sitten valitsen pelit...

    • rajansa kaikella

      Millaista peliä miehesi pelaa? Nettipelejä?

      Tuntuu kyllä pahalta puolestasi, että hän on todella myöntänyt pelin olevan tärkeämpi kuin sinä. Itse en tuollaista jaksaisi, vaikka harrastan itsekin pelaamista ja poikaystäväni myös. Mutta meillä kummallakaan pelaaminen ei todellakaan mene toisen edelle ja muutenkin ei tule pelattua liikaa.

      Voisitteko tehdä jotain muuta yhdessä? Jos saisit hänet houkuteltua pois pelien parista? Tai jos itse tykkäät peleistä voisitte kokeilla jotain peliä yhdessä? Mutta jos tyyppi ei edes yritä nähdä vaivaa parisuhteenne eteen sanoisin että anna hänelle varoitus ja katso miten reagoi. Olkoot omissa oloissaan peliensä kanssa ja miettikööt asioita. Ehkä hän alkaa sitten kummasti kaivata sinua. Olette kuitenkin ilmeisesti aika nuoria jos olette neljä vuotta olleet yhdessä ja 8. luokalla ihastuneet? Jos poikaystäväsi on vasta 18-vuotias niin tuo "pelivimma" voi toki helpottaa aikuistumisen myötä.

      Mutta jos poikaystäväsi ei vähennä pyynnöstäsi huolimatta pelaamista niin suosittelen muistamaan että meressä on kaloja... Jos rakastatte toisianne, on toki hyvä yrittää löytää jonkinlainen kompromissi tilanteeseen. Mutta jos hän ei sellaiseen suostu, hänellä on todella lapsellinen suhtautuminen siihen mikä tässä elämässä on tärkeää.

    • dewr3456y

      Mitä se niitä sun luona pelaa? Pois pelivehkeet tai pistä salasanat ja jos ei mies enään tule käymään niin olkoot tulematta.

    • pöötsi pöötsi !!!

      onko tuo mikään ihme, nykyään nämä ängri pöötsit menee kaiken edelle,
      eihän siinä nyt vaimot ja tyttöystävät ole niin tärkeitä,,
      Itse en kyllä ymmärrä tätä nykyistä pelihömpötystä ollenkaan,

    • peli vai pillu

      Antaisit miehelles tuheroa niin kiinostais muukin kuin pelaaminen.

    • Mehtien mies

      Mitä enemmän luet näitä feminismi palstoja niin saman aatteen naiset neuvovat sinua varmaan jokatoisessa viestissä "jätä se sika"
      Pitäis se nyt tyhmemmänkin akan tajuta että se prinsessana oleminen ei tee sinusta maailman napaa ja ainoata asiaa mitä miehen pitää palvoa unohtaen muut. Varmaan olet mustasukkainen hänen kavereistaankin?
      Itselläni on suomenajokoira joka on tärkeä minulle niin koirana kuin myös harrastuskaverina. Ja kyllä olen enemmän hänen kanssaan tekemisissä kun naisystäväni ja myös sen olen teroittanut naiselleni että koira on sitten ykkönen tässä perheessä. Ja jos sen takia en kelpaa niin tuossa on ovi. Ei ole lähtenyt näköjään ja hyvä niin sillä on hänkin minulle erittäin tärkeä mutta sitä en hyväksy että naisella pitäisi olla joka asiassa aina joku erityis kohtelu.

      • plaa

        Kenties huomasit että kyseistä miestä ei kiinnostanut edes hänen koiransa... Ettei olisi vain vätys koko poika


    • vaihtoehto2

      Mä en pelaile, naisen kanssa seurustelusta sen sijaan pidän.

    • 19+3
    • tuheroa kehiin

      samaa mieltä edellisen kanssa, että tuheroa kehiin niin siinä unohtuu pelit ja on ihme jos ei oikee römpsä kiinnosta:D ja hyviä neuvoja myös edelliset, että ruvetkaa yhdessä pelaamaan kohtuudella tietenkin. mutta paras neuvo on tuo, että tuheroa kehiin, koska nykynaiset on kai niin pihtareita, että miesten pitää keksiä muuta tekemistä akkojen jatkuvaan nalkuttamisen sijaan, koska nyky akat ei muista mistä miehet tykkää:D

    • Vanha ja viisas

      Nyt ja kiireesti heitä ukko yli laidan. Jos silloin huomaa asian tärkeysjärjestyksen niin ok. Jos ei niin anti mennä. Hae oma elämä!

    • tyttönennn

      Kyllä minustakin kiva on pelata, JOSKUS. Kaveripoikien kaa tulee välillä pelattua ja se on hauskaa, mutta en kyllä haluais että oma poikaystävä pelaa koko aika. Voisitteko sopia esim. tietyn päivän jolloin hän voi pelata, ja tietyt päivät jolloin ei. Ihan tylsäksihän suhde menee sun kannalta ja ei tuollaista pidemmän päälle kukaan nainen jaksa!

    • ---------------

      Pelaaminen ottaa siis enemmän aikaa kuin tyttöystävä. Miehen pitäisi miettiä, että saako hän siitä isommasta aikapanoksesta enemmän elämäänsä kuin pienemmästä ajasta, jonka käyttäisi sinuun. Jos mies rakastaa sinua, niin pelaamisen pitäisi kyllä jäädä kakkoseksi.

      Sinänsä hauska tämän aiheen kuva. Tyyppi pelaa Dota 2:ta padilla. :D Eikä edes itse asiassa pelaa, vaan näytöllä on kuvakaappaus siitä, kun joku muu pelaa kyseistä peliä netissä. Webcam näkyy alhaalla vasemmalta, tuo keltainen neliö ja sen keskellä henkilö puhumassa mikkiin ja selittämässä peliään. Normaalisti tuolla kohtaa näkyy hahmo, jota pelaaja ohjaa. Kas näin: http://static.gamespot.com/uploads/original/123/1239113/2524129-dota2.jpg

    • neuvokas mimmi

      Siis sinä asut omassa asunnossa, jossa mies käy pelaamassa? Ja koiransa asuu jo luonasi?
      Kuulostaako viisaalta puuhalta? Mitäs luulet?
      Oletko fiksu likka, mitäs luulet?

      Aloitat siitä, että viet tietokoneesi varastoon ja irtisanot netin.
      Sitten alat valmistella äijän heivaamista varastoon, ei kun ulkoruokintaan.
      Pidät koiran.
      Siinäpä hyvä ystävä.

    • Älä marise

      jos mies tykkää pelailla niin anna sen pelailla..ehkä pitäis kattoa peiliin jos ei kerran miellytä..tai sitten mene mukaan pelaamaan.

    • pöööö

      Etsi mies jolla on samanlaiset mielenkiinnon kohteet tai puhu jos sua häiritsee. Jos et kestä, pärjäät yksinkin. Ihmiset on erilaisia.

    • kannattosko jätää tollanen mies joka vaan pelaa .eikä sua ota huomioon.jätä se saat varmaan sellaisen joka sua huomioii.

    • lea5

      Eikö sinulla ole mitään harrastusta? Pitääkö kaikki ja koko ajan tehdä miehen kanssa? Hanki omaa elämää ja tekemistä.

    • bhklb

      Joo hanki oma elämä, niin ei tarvi olla sen pelurin kanssa.

    • joopa joo

      En jaksanut lukea kaikkia kommentteja. Lipputulema on kuitenkin - neljä vuotta, ihan suotta. Etsi uusi ystävä.

    • "NEUVOTON", JÄTÄ SE LURJUS JA KATSELE ITSELLESI HYVÄ SINUSTA VÄLITTÄVÄ MIES!!

    • varma apu

      paskat neuvot nuo "hanki oma elämä"...se on ihan sama ku sanosi, että elä elläissään seurustele... kaikista heleppoimmin sen tiettääpi, että jos sulla on pöytäkone, niin pelekkä virtapiuha konneen perseestä irti ja johonki varmaan säilöön...tai läppäristä laturi ja akku piilloon...ja voisi kuvitella että äijä pellaapi myös kotonansa, vai onko sillä paskempi kone ku sulla :D

      peliriippuvuus on, jos pellaapi joka päivä yli 15 tuntia konneella nostamatta persettä irti penkistä tai sanomatta muuta ku "kyllä kulta"... ja kokkeileppa tehä niin että oot ihan kokonaisen päivän sen vieressä ku se pellaa..ja oo ihan helevetin kiinnostunu siitä pelistä ja kehu ihan älyttömästi sen pellaamista, ei sarkastisella tavalla...vaan oo tavallaan aidosti kiinnostunu sen pellaamisesta ja muista kehua maasta taivvaissiin...silittelet sen päätä ja hierot hartioita..sanot että..."ai että nä kulta pellaat niin hienosti...hyvin sait tuon öttimönkiäisen hengiltä...tee se uuvestaan"...suukottelet aina jännän paikan tullen ja vejät tätä roolia sen koko halavatun päivän...

      tietysti voisin sannoo että luultavasti molemmat ootte nuoria...että kyllä se 10 vuojen aikana siinä suttaantuu...ja onhan se ihan helevetin säälittävvää touhua jos ei omia suheasioita osata käsitellä ennää muuten ku yli 5000 netti-ihmisen kanssa pari vuotta jauhaessa paskaa.....et sinä täältä tuu saammaan sitä oikkeeta vastausta..usko jo...vai onko se jo niin että maalima ja media on lietsonu ihmiset siihen kohtaan että oman jären käyttö on täysin vierasta ku muinaisheprean sönköttäminen....halavatun uusavuttomat....

      ps. voimia suhteeseenne :)

    • MIES !!!

      neuvoton; ei hän ole mikään mies vaan POIKA, mun poika on 11 -vee
      ja pelaa myös näitä pelejä ;D))

    • Kylläpä nykysuhteet on menny herkäksi kun pitää lopettaa suhde jos jokin asia ei toista miellytä.. eikö se muutenkin ole ylä ja alamäkeä ja toista pitää tukea niinä vaikeina aikoina.. Nainen voisi vaikka hypätä pelamaan samoja pelejä jos verkkopelaamisesta kyse, olisi ainakin yhteistä tekemistä.. :)

    • KhMM

      Hei, molemmilla omat harrastukset. Sopikaa mitä teette yhdessä, sopikaa treffejä muualle, käykää kavereilla yhdessä, kutsukaa kavereita kylään, pelatkaa vaikka lautapelejä yhdessä ym. ym.
      Meilläkin mies pelaa paljon ja mä teen silloin omia juttuja, sitten vieteään yhdessä aikaa. Sovitaan menoja uimahalliin, leffaan, syömään, kavereilla kyläilyyn samoin meille tulee kavereita vietetään aikaa yhdessä, syödään saunotaan, pelaillaan lautapelejä. Oma mielipiteeni on että jos ei saa sovittua yhteisiä juttuja myös, niin ehkä ei ole sopiva kumppani...mutta tässäkin pätee kukin taaplaa tyylillään.
      Hyvää joulua ihan kaikille

    • hra69

      Voi että on tämä mailma sekaisin jos peli kiinnostaa enemmän kuin naiset.
      Ei voi ymmärtää tätä mailman menoa.

    • lunnti

      tottakai pitää, kai se nyt pelit on tärkeempi ku joku käpynen akka!

    • Jompikumpi

      Matt.6: 24." Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa..."

      Voi olla myös niin arka, tai kasvamaton ilmaisemaan tunteitaan , ja mielipiteitään että pakenee haavemaailmaan, tietokone peleihin.

      • Oh the irony

        Siteeraa raamattua ja panettelee toista haavemaailmaan pakenemisesta.

        Ironiamittarini meni juuri rikki.


      • jenniina
        Oh the irony kirjoitti:

        Siteeraa raamattua ja panettelee toista haavemaailmaan pakenemisesta.

        Ironiamittarini meni juuri rikki.

        Joo tuo on viikon paras. :)


    • Se voisi toimia...

      ... että yhdessäolo aika alkaisi esim kello 21, jo etukäteen olisi valmiina hyvästelemään koneen seuraavaan vuorokauteen.

      Olen tietokone addektitoitunut aika pahasti, mutta se tepsi. Meillä pääsääntöisesti kello 21:00 alkaa "Family Time" jolloin yhdessä alamme olohuoneessa katsomaan televisiota tai tekemään, jotain muuta. ;)

      • Jatkan...

        ... jos muijat haluaa kumppaninsa kanssa viettää aikaa, voi chatailla toisesta huoneest toiseen verkkoa pitkin. Pelata jotain seksuaalisesti stimulivaa peliä ja välillä käydä ihan fyysisesti hellimässä. Naisella pitää sen lisäksi olla TV auki ne tykkää niistä lässyn, lässy sarjoista.


    • 29v mies

      ikää alkaa kohta olemaan 30v ja mielummin valitsen pelit kuin naisen

      pisin suhteeni on ollut 1.5v ja voisin sanoa että oli paskimmat 1.5v elämästäni..
      nainen aikia kitesemässä ,vaatimassa ja koskaan ei tiedä mitä ne haluaa tekee tota tai tätä nii ei koskaa ole hyvä

      nyt saa taas rauhassa istua sohvalla ja pelailla niin paljon kuin sielu sietää eikä ole naista ikävä

    • Punisher-72

      Minäkin pelaan joskus mutta ei se voi olla tärkeämpää kuin toinen ihminen ja viedä kaikkea aikaa.

      Ihan oikeasti voi olla ettei sinulla ole muuta keinoa kuin pistää pihalle ja hankkia uusi joka arvostaa muutakin kuin pelaamista.

      Siltä tuo vaikuttaa nimittäin.

    • realman2

      Pikkupojat pelaa tietokonepelejä. Kunnon oikeat aidot Miehet rakastelee rakastaan. Jos tietokone on tärkeämpää kuin seksi niin jätä heti se nörtti.

    • Ex-peliriippuvainen

      Olen mies ja peliriippuvuudesta päässyt 5 v sitten. Se aika oli juuri semmoista kuin kuvailit itselläsi olevan. Sitten tyttöystävä tosiaan uhkasi jättää ja ainakin mulla kolahti. Vähentäminen ei auttanut . Myin pelit ja tietokoneen. Ongelma hävisi oikeastaan aika kertaheitolla. Teki kyllä mieli pelata mutta kun ei ollut enää pelejä niin oli pakko kehittää muuta tekemistä. Rupesin kuntoilemaan. Olen ollut tosi tyytyväinen tekemääni päätökseen joskus. Vieläkin tekisi mieli pelata mutta niin kauan kun pitää vehkeet alitehoisina ja ei hanki parempaa myllyä pyörittää battlefieldei yms niin kaikki on hyvin.

      Itse en näe pelaamisen vähentämistä apukeinona jos peliongelma on tosi syvällä jo. Se pitää lopettaa kertaheitolla, mutta silloin olisi hyvä olla mietittynä valmiiksi mitä mies sitten tekee. Pelit tekevät agressiiviseksi jos niitä ei pääse pelaa tai jos niiden pelaaminen keskeytetään joten kannattaa pohtia asiaa syvemmin ja toteuttaa sitten vasta.

      • Riippuvuuuuus.

        Miulummin aloitus tekstiin viitaten niin kyse jo riippuvuudesta ja ei muuta kun a-klinikalle.


    • Maria62

      Niin minun mielestä sinun pitää lähteä kulkemaan omaa tietäsi, jos pelit ovat tärkeämmät kuin sinä ei kannata jatkaa suhdetta. Hän ei kuitenkaan muutu siitä.
      Toivotan sinulle kaikkea hyvää ja tee ratkaisu pian, ei sellainen ole elämää mistä et nauti.

    • vaikea ero takana

      Tapailkaa toisianne vain siten, että mies ei pelaa LAINKAAN. Sillä tavalla näet, että pystyykö hän keskittymään sinuun vai keksiikö hän riidan aiheita, jonka jälkeen hän voi kiukkuisena mennä kotiinsa taas pelaamaan, kun sinä ole "mahdoton".

      Olen itse ollut tilanteessa, jossa mies kävi luonani lähinnä syömässä ja sekstaamassa, jonka jälkeen hänellä alkoikin olla jo kiire takaisin kotiinsa. Koin sen erittäin loukkaavana, että minua vain käytetään hyväksi. Välillä tilanne oli parempi, mutta mies ei halunnut saada mitään hoitoa tai ulkopuolista keskusteluapua. Minusta taas minun ei kuulu olla terapeuttina ja väkisin pakottaa miestä puhumaan asiasta. Meille tuli ero n. 5 v yhdessäolon jälkeen.

      Minusta teillä voisi toimia koe-ero, jona aikana ette ole tekemisissä ollenkaan toistenne kanssa. Olkaa erossa vähintään kuukausi, jotta miehellä ehtii tulla kunnolla seksihimoja ja hän tajuaa konkreettisesti sen, millaista elämä on ilman sinua. Vie myös koira hänelle takaisin. Tee päätös jatkamisesta vasta sen jälkeen, kun tämä erojakso on ohi.

    • agtaer

      Jos mies sinun luonasi pelaa niin yksinkertaisesti poista pelit asunnostasi.

      • miesten kouluttaja

        >mies pitää pelejä minua tärkeämpänä<

        Onko tuo sinun mielipide vai hänen? Olisiko sinun pitänyt sanoa; "mielestäni mies pitää...". Vai olisiko vasta epäilystä kysymys; "pitääkö mieheni pelejä minua...".
        Mitä muuten tekisit tuolla tiedolla? Jos mies myöntäisi, laittaisitko suhteen poikki. Jos laittaisit niin silloin sinä tekisit sen päätöksen että pelit ovat sinua tärkeämpiä. Jos mietit niin huomaat että miehen mielipiteellä ei loppujen lopuksi ole mitään merkitystä.
        Jos olet tyytymätön tilanteeseen, toimit jos pystyt. Jos et pysty, niin et tee mitään ja olet jatkossakin tyytymätön.
        Asian hoito alkaa sillä että puhut hänelle ongelmasta. Jos huudat tai nalkutat, viestin sisältö "puuroutuu" miehen aivoissa ja hän ei ymmärrä mitä sanot. Ja jos mies ei ymmärrä, siitä tulee vihainen.
        Ei niin isoa asiaa, etteikö se menisi kuiskaamalla perille.


    • Kirjakieltä

      Sen turvaallisuudesta puhuen elämänne vaikuttaa oikealta tavalta elää. Tilanteesi on mairitteleva ja lisäksi sievä, vanhoilla ihmisillä on hankalaa ymmärtää tilannettasi. Haluaisit kosintaa, ole hyvä vain anna kosinnan puhua puolestasi sanotaanko teillä esimerkiksi hyvää päivää ja unohtuuko yksinkertaiset huomion osoitukset. Tekemällä tilanteestasi hyväksyttävää tarvitset kohtelua luottamuksen kohentamiseen käsitykseni on puolueeton. Tilanteessasi on hankalaa ymmärtää toisia, sinun kuuluisi löytää itsesi uudelleen. Paranet kun huomaat saaneesi tarpeeksi, siitä se lähtee uusilla tavoitteilla löytää ratkaisut. Huomiota ja vastuuta tilanteita yksinkertaisia suhteen aloitteita ja painostavia viestejä sellaista se on arki nykyään. Olkaa samalla esimerkkinä toisillenne ajan käytöstänne. Tehkää siitä toisillennne tarpeellista, viestittämällä mukavia. Voisitte käyttää tulkkeja ja kommunikoida vastauksilla ja käsimerkeillä lähettää viestejä ja koskettaa huulianne hyväillen sanoitteko minua hankalaksi, jos yksi on hankala monikko on silloin viallinen. Hyväksykää kaikki oleellinen ja olkaa onnellisia. Ylhäältä sanon teille olemme molemmat maasta ja taivaasta jos kokisitte yhteytenne minuun löytäisitte tapanne. Sanoisitte toisillenne kyllä huomionne on kiinnostavaa vapauttakaa minut siksi olen täällä kahleissa yksinäisyyden tavoilla. Tunnemme esineitten tarpeellisuuden, siitä on hyvä aloittaa havainnointi. Ajankäytöstänne neuvotelkaa sovitte tulemisista menemisistä siitä tulee mukavaa kun teette sen yhdessä.

    • neuvoton

      Olen pettänyt miestäni kostoksi ja harrastanut yhdenyön juttuja. Kuvassa nössö mieheni käyttää hyväksi pelikonetta ,ei nai minua.

      Kiitoksia viimeisestä sinulle pitkä mies, Tampereen paras rakastelija.
      Lauantaina laukesit useasti, kiitos :D 3:lla kerralla olin jo Taivaassa


      toivoen avaaja. neuvoton.

      • dffdfdfdf

        keksi uusi satu, jonka joku uskoo!


    • Haloo unoha se pelle pelittäjä, meitäi normaaleit immeisii on vielä vappaana.:)

    • nelikypäinen täti

      Kyllä se mies pitäisi unohtaa, ei tuollaisesta vässykästä ikinä ole muuhun.

    • ItDevoursYourSoul

      Sitä se dota 2 teettää ;)

    • äääöööö=0

      peliä sää pelää jös väin hälyää

    • mölöö poskeen.

      aloittaja ota kundin (pentuihan te ootte jotain 20) eli ota pojun peli suuhun ja rupee lutkuttaa jos ei värähdä se kertoo kaiken ja sun kantsii purra sen alintä. sit työnnät kiima vi tun sen naamalle, silleen ettet oo pessy mitään röörei ja hihku et pelaas tosta ja tosta.

    • Jos sua ei kiinnosta

      sen pelit niin kiinnostaako edes pippeli, hehhehehehhehehehehheh:-)


      Kyllä kullin lutkuttajia on maailman täynnä. Jos en saisi rauhassa pelata ja jos ei muija ottaisi poskeen kun käsken (tästäkin on puhuttu tällä palstalla) tai antaisi peppuseksiä kun haluan niin vaihtaisin hänet seuraavaan palvelijaan välittömästi.

    • Voitto putki

      Kulta pelattaisiinko tänä iltana Räsäsen seiskaa jotta ei ruoste yllä vallan kuokkani terään?

    • Semmoinen juttu

      Mies pitää sinua itsestäänselvyytenä? Muutama vuosi poikamiesboksissa pelejä pelaillen antaisi perspektiiviä.

    • Bicky Royall

      Tosi mies juo kiljua ja ajaa Ladalla.

      Ota tatuoitu jännämies joka tuikkaa kakkoseen ja lähtee mulkun verhoihin pyyhkittyään jyystöautolla baariin.

    • naurettavaaaaa

      Naiset valittavat kun mies pelaa ja sitten itse istuvat koko helvetin päivän jossain somessa. Välissä katsovat jotain typerää saippuasarjaa.

    • Hyvää joulua

      Jos kerta myöntää että pelit ovat tärkeämpiä, on vain yksi yksinkertainen ratkaisu; jätä se. Ei selvästikään ymmärrä arvoasi. Tuollainen asenne ylipäätänsä enteilee eroa.

    • PelitEiPetä!

      Naisista on ollu niin paljon pelkkää harmia... on alkanu pelit enemmän kiinnostaa suosittelen muillekkin et unohtakaa naiset koska pelit on mukavampia ja niiden pelien kanssa riidellään vaan sillon ku se bugaa mut naisten kanssa saat tapella jo vaikka siitä et liikutat sormeas..

    • selfcontrol

      Jos ukkosi ei ole vielä täysikäinen, niin ok. Muussa tapauksessa ei ole vieläkään kasvanut aikuiseksi asenteista päätellen, kun koiraansakaan ei jaksa hoitaa, ja pahimmassa tapauksessa sinä päädyt toimittamaan hänen äitinsä virkaa. Hoidat koiran, asunnon, ruoat, kaiken arjessa, ja ukkosi vain pelaa. Sama kuin olisi autistinen kumppanina.

      Sen lisäksi miehelläsi on paha peliongelma. Koukussa voi olla uhkapeleihin, viinaan, pillereihin tai ihan vain tietokonepeleihin. Silloin kun ne häiritsevät arkielämää ja tässä tapauksessa menevät ihmissuhteiden edelle, se tietty raja on saavutettu.

      Ihmiset muuttuvat. Onko poikaystäväsi sama, johon aikoinaan tutustuit? Ja oletko sinä itse enää 14-vuotias ja ovatko odotuksesi elämältä samoja kuin silloin? Ja moniko ylipäätään viitsisi katsella teini-iän ihastuksiaan aikuisiällä? Onko mahdollista, että poikaystäväsi luonne oli nähtävissä jo tuolloin, mutta sinä olet aikuistunut ja näet vasta nyt paremmin, mikä on vialla, kun ihastus on jäänyt sinne teini-ikään.

    • nen siis heivaan v-tuun tollanen

    • Ei sulla mitään miestä ole ! Poika ja pelle se on ! Mies pitää naistaan arvossaan
      ja rakastaa häntä oikeasti .

    • Tommonen kakara vaihtoon... ja heti.

    • karvat on koiralla

      Oliskos huono idea, että ne pelivehkeet sais porttikiellon sun kämppääsi? Ja voisikai sanoa, että jos et hoida koiraa, myy tai luovuta se jollekin muulle.

    • 10+3

      Hieno mies, kannattaa hyväksyä pelaaminen ja alkaa pelata itsekin.

    • Pelinviemä

      Ota koira mukaasi ja muuta muualle vaikka vaan kokeeksi . Hän varmaan huomaa ennen kun
      tulee ikävä teitä tai sitten jatkaa vaan pelaamista..välittämättä mistään muusta,
      Käykö moinen mies edes töissä missään? Mitähän työssä tekee
      ei kai vaan pelaa vaan?

      • Pleikkaripellet ry

        Miksi ihmeessä aloittajan pitäisi muuttaa omasta kämpästään muualle? Etkö ymmärrä lukemaasi? Onko pelaaminen heikentänyt luetun ymmärtämistä?


    • RockyMountainOyster

      Lemppaa koko jätkä. Jokainen tuttavapiirissä alle parikymppisenä aloitettu suhde on päättynyt pari vuotta kolmikymppisten jälkeen. Jokaisessa eron aloittajana on ollut nainen joka on kolmikymppisenä havahtunut kaipaamaan menetettyä nuoruuttaan. Minä ja vaimo tavattiin kolmikymppisinä ja useamman vuoden haahuilun jälkeen saimme perheen pystyyn. Eronneet ystävät pyytävät mukaan baareihin sillointällöin mutta olemme havainneet että oma sänky on mukavampi paikka. Onneksi baarikiintiö saatiin täytettyä nuorempana. Sinulla ongelma on miehen pelaaminen ja jos nyt miehesi pitää pelejä tyttöystävää parempana, kannattaa pohtia kannattaako jatkaa. Pahalta näyttää.

      • nöfnäf synkroon

        Mies ei lähde ulos vaan menee mielemmin sänkyyn. Tsiisus. Jättäkää tämä mies. Jättäkää kaikki kaikesta syystä.


    • HHUHUH

      Voi tyttöparka. Kovaa se on elämä. ei muuta kun poju kiertoon ja hanki koiralle uusi omistaja. Virtuaalielämällä ei pitkälle pötkitä, muista sinäkin se.

    • Kimmotietääkaiken

      Kyllä ainakin Steamin joulusalen aikaan miehen pitää antaa täyttää tarpeensa sillä oletko nähnyt millaisia tarjouksia steam yhteisössä on?! IHAN VITUN HALPAA! tulee halvemmaksi kuin tuollainen ns "naisystävä".

      • Xizor

        Ja se alkaa tänään illalla. Valtias Gaben meidän lompakoitamme armahtakoon.


    • SSSSSSSSSSSSSSSS

      Minullekin on pimpeli tärkeämpi.

    • skördä

      Voi jessus kun pitää olla typerä ämmä, anna sille pelinörtille kenkää. Tilalle hommaat tavallisen äijän, sellaisen joka tupakoi, juopottelee ja räyhää kännipäissään.

      • öö tota noin

        Ja mitään muuta vaihtoehtoahan ei suomalaisissa miehissä olekaan....?


    • AinutVaihtoehto

      Sinun täytyy kävellä pelifirmaan ja pyytää ohjelmoijia tekemään oikein hyvä peli itsestäsi.

    • Hei!
      Kysymys kuuluukin MIES?
      Mies pystyy ottamaan huomioon muut noin 30v iässä
      20v ei kykene huolehtiin vielä itsestäänkään.(näkyy esim poliisin tiedoista).
      Eli jos haluat olla miehen elämän keskiössä pitää olla MIES.
      E siis mikään poijankloppi.
      (huom kaikki eivät kasva samalla tavalla..mut noin yleensä)

    • neuvoton

      alan pettää tätä ukkoa todella. kuka haluaa sexii kanssani

      t. avaaja.

      • qq1

        Et ole aloittaja.


    • joku jätkä vain

      Typerä jätkä. Laita vaihtoon, voipi olla että siellä hän juuri haluaa mutta ei uskalla toimia muuten.

    • Väsymy5

      Pelit kiinni ja munaa suuhun!

    • neuvoton

      PORNOA!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • mukavaaseon

      Kokeileppa pelata ittekkin...

      • näin se vaan on

        Sanot, että säkin lähdet tästä pelaileen toisen miehen kanssa ja käsket hänet heti lähtee, kun hän tulee luoksesi ja sanot, että ei tarvi tulla enää pelaileen sun luo.
        Sanot, että olet saanu hänestä tarpeeksi.
        Älä sano, että hänen pitää muuttua. Ei hän muutu. Löydät paremman miehen.
        Ei peliriippuvainen muutu ellei hän sitä itse
        halua.


    • Haloo!! kyselet tuollaisia täällä?! Ensinnäkin olet "rakastunut" kasilla (lapsi olit silloin) MIKÄÄN tuon tyyppinen asia ei saa mennä sinun edelle. Nyt vaan sinkkuna kattelemaan mitä tää maailma tarjoaa ja ylpeänä uuteen elämään!

    • jätä tai kärsi

      Jätä se! Suomessa on paljon sinkkumiehiä ketkä mielummi pitää naista ykkössijalla eikä mitään lasten videopeliä, pelinörtit ei ansaitse muutenkaan naista.

    • kovakankinen

      Kyllä hyvä peli aina huonon naisen voittaa

      • tyhmät pissikset

        Ei tarvi kovin hyväkään olla että pissaliisa jää toiseksi.


    • tohelo

      jätä tai kärsi hiljaa nainen

    • maitolasi

      Et sinäkään kovin nopea-älyinen sitten ole..Jätä rennosti riippuvainen miehesi ja hanki uusi. Muuten sanoisin,että järkeä,mutta tapauksessasi säkää,että sulla on oma kämppä.

    • runqqari

      kaikki va gi nan ympärillä oleva on täysin turhaa

    • rfbnklö

      Oletkos ollut tietoinen tuosta kun kumppanisi valitsit? Kauanko tuota peliriippuvuutta on kestäny ja kauanko hän pelaa päivässä? Itsekkin pelaan pelejä vaihtelevasti riippuen miten kiinostaa joskus paljon joskus en yhtään. Tämäntakia kannattaa miettiä tarkkaan minkälaisen kumppanin huolii.

      Mikäli kumppanisi pelaa päivittäin sen verran ettei elämänmenoa haittaa kuten tylsyyttään tai joutilaisuuttaan eihän se ole paha, mutta jos hän on kokopäivän nenä kiini ruudussa ettei tahdo edes ulos lenkille/kauppaan kanssasi mennä niin ongelma on kyllä iso. Kuulostaa ihan siltä kun olisit valinnut väärän kumppanin itsellesi, mutta onko näin?

    • mek

      Kun olette sinun asunnossa niin voit sanoa asiallisesti että täällä ei palata olenkaan niin näet onko miehesi peliriippuvainen koska sinä määräät omassa asunnossa.

    • Do the math

      Siis sehän on ihan maku kysymys tykkäätkö tuollaisesta "pelinörtsistä". Itekkin pelailen aika paljon, mutta jos täällä nyt nais seuraa on niin silloin tulee harvemmin pelattua. Toki parisuhteessa on pikkusen eri meininki! Sun pitää hienovaraisesti ilmoittaa asiasta että tehtäisiinkö jotain muuta, mutta jos et keksi mitään tekemistä kahdestaan niin anna pojan pelata! Ei pidä yrittää muutta toista vaan hyväksyä toisen tavat. :)

      • Do the math

        Niin ja jos se ei suostu tekemään mitään muuta kuin pelaamaan, niin sitte ei muutaku niskasta kiinni ja heität ovesta pihalle koira perässä.


      • wiisas ihminen
        Do the math kirjoitti:

        Niin ja jos se ei suostu tekemään mitään muuta kuin pelaamaan, niin sitte ei muutaku niskasta kiinni ja heität ovesta pihalle koira perässä.

        no niin esiin niitä tekemisvaihtoehtoja niin päästään joukolla nauramaan


    • Aikun on hankalaa

      Ei kun pistät välit poikki ja etsi tilalle mies joka kulkee ja ryyppää :)

    • Lähde mäkeen ;)

      Ikävä fakta: Pojat pelaa pelejä, ei Miehet. Etsi siis itsellesi sinun henkistä tasoa oleva Mies.
      Ei kävisi mielessäkään räplätä jotain tietokonepelejä. Kyllä sitä Naisen kanssa keksii parempaakin tekemistä, enkä puhu nyt pelkästään makuuhuoneesta. Vaikka ulos kävelylenkille. Minut saisi houkuteltua vaikka pulkkamäkeen, vaikka ikää on jo neljänkymmenen. Tietokonepelit, legot, kaljabaarit, ei kiitos.

    • BIG DICK

      Pelinörtillä on ehkä näppärät sormet, niillä olisi hyvä räplätä pil lu a

    • wiisas ihminen

      Vitunpellet. Tottakai elämä on HARRASTUKSET. Vajukki elää vielä 1800-luvun tyyliin.

      Pelatkaa nyt vielä kun haluatte. Jättäkää ne puolisot jotka eivät pelaa vaan syövät vain pullaa ja kutoo.

      pelle kutoo ja kutoo ja kutoo ja kutoo ja täyttää ristikoita

      vitunpelleakat

    • Mies725879316177889137

      Mieti mitä SINÄ haluat oikeasti elämältäsi. Jos sinulle riittää, että sinulla on mies, joka ei huomioi sinua vaan pelaa, eikä hänellä ole elämässä tulevaisuudessakaan mitään muuta tärkeää kuin tietokonepelit niin jatka suhdetta. Jos haluat elämältä ja mieheltä jotain muutakin, keskustele useat kerrat miehesi kanssa silloin kun hän ei ole pelaamassa. Tee päätöksesi sen jälkeen. Olet vielä tosi nuori. Sanoit rakastuneesi häneen 8:nnella luokalla, olet nyt siis vasta 18 tai 19. Sinulla on koko elämä edessä. Mieti haluatko viettää elämäsi sisällä katsoen kun miehesi pelaa päivästä toiseen valveilla olo aikansa. Tai haluatko että ulkona hänen kanssaan viettämäsi hetket ovat aina sitä, että hän pelaa koko ajan älypuhelimella tai kaipaa ja kinuaa kotiin pelaamaan tietokoneella? Hän on itse rehellisesti sanonut että pelit ovat tärkeämpiä kuin sinä. Kuulostaa siltä, että nuori rakkautesi sokaisee sinut etkä halua nähdä totuutta, koska rakastat häntä. Mieti haluatko tuollaisen loppuelämän? Joka päivä sitä pelkästään samaa pelaamista, jossa sinä olet ulkopuolinen lähinnä pelaamista häiritsevä tekijä. Haluatko vanhana mummona muistella, kuinka koko elämä meni ohitse miehen pelaamista katsellessa? Kuinka kasvatit ja hoidit lapset aina yksin miehen aina vain pelatessa? Kuinka lapset muuttivat pois kotoa eikä miehesi ehtinyt sitäkään nähdä koska piti ehtiä pelaamaan? Kuinka harvat lomamatkat menivät miehen pelatessa älypuhelimella? Vanha neuvo, mutta aina yhtä paikkansa pitävä: Miehiä on maailma täynnä eivätkä kaikki heistä pelaa jatkuvasti eivätkä kaikki heistä haaveile ryyppäävänsä loppuikänsä. Toinen vanha hyvä neuvo: Elämässä on pahempiakin asioita, kuin suru poikki pistetystä huonosta suhteesta, jossa toinen ei välittänyt sinusta lainkaan. Älä valehtele itsellesi, ota vaaleanpunaiset lasit silmiltäsi pois ja katso totuutta silmiin.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe