Jumala tuomitsee USA:n

Onko profetia vai?

USA tuomiosi odottaa
Minä julistin sinulle evankeliumia Jeesuksesta, pelastajasta, mutta sinä et ottanut sitä vastaan, vain harvat kääntyivät parannusta tehden ja anteeksi antoa pyydellen – heidät minä pelastin ja asetin palvelemaan minua.
Miksi sinä suuri kansa käännyit palvelemaan muita jumalia, jotka eivät voi sinua auttaa, miksi tulit ylpeäksi ja ahneudessasi lähdit ryöstämään monia maita, sinä valtasit ja ryöstit heidän kansallisomaisuutensa pikku rahalla ja palkkasit työntekijöitä palvelemaan sinua, mutta maksoit heille vähemmän, kuin mitä olisi tarvittu orjien hyvästä huolenpidosta. Sinä pukeuduit valheeseen ja sanoit tekeväsi hyvää ja jakavasi oikeutta maailman kansoille, mutta sinun puheesi olivat valhetta. Vastaan hangoittelijat sinä tapoit ja moniin paikkoihin ja maihin lähetit sotaväkesi tappamaan ja tuhoamaan, jotta sinun suuret yrityksesi voivat sitten ryöstää nuo maat, viedä heidän omaisuutensa, heidän yrityksensä, heidän kansallisaarteensa maan alta ja maan päältä. Moniin maihin sinä jätit jälkeesi ryöstetyn maan ja tuhotun luonnon ja valtavat ruumiiden kasat, joita et edes suostunut hautaamaan – köyhät ryöstetyt asukkaat saivat haudata heidät.
Sinuunko minä olisin mielistynyt, sinun ahneutesi ja ylpeytesikö olisi minulle mieleen, sinun valheesi ja varkautesi , sinun ryöstöretkesi ja murhaamisesiko olisivat minulle mieleen. Minäkö annoin sinulle luvan ryhtyä maailman hallitsijaksi, minäkö käskin sinun vallata maita ja kansoja ja alistaa heidät palvelemaan sinua ja sinun loputonta ahneuttasi.
Minun ovat maat ja kansat, minun ovat kaikki ihmiset maan päällä, minä heidät olen luonut ja asettanut asumaan maata. Sinulla ei ole lupa koskea minun kansoihini ja minun ihmisiini, huolehdi omasta maastasi, koska senkin olet unohtanut ja monin paikoin tuhonnut ahneudessasi ja ylpeydessäsi. Köyhistä ja kurjista sinä et ole välittänyt, vaan jättänyt heidät oman onnensa varaan. Katso miljoonien ihmisten hätähuuto on tullut minun korviini, olen nähnyt heidän kyyneleensä ja katkeruutensa ja vihansa ja nyt saat kuulla tuomiosi, jonka minä Jumala sinulle teen. Minä tuomitsen sinut USA sinä, joka luulet olevasi maailman mahtavin valtio, sinä jonka sotalaivat purjehtivat maailman kaikilla merillä, jonka sotilaat tallaavat kaikkia mantereita.
Minä asetan sormeni sinun vuoriasi vastaan, sinun laaksojasi ja metsiäsi ja peltojasi vastaan, minä asetan sormeni kaikkia sinun suuria kaupunkejasi vastaan ja minä asetan sormeni sinun virtojasi ja lähteitäsi ja järviäsi vastaan. Minä kosken sormellani sinun rannikoitasi ja sinä tulet näkemään millainen on minun vihani, kun minä vihastun ja kostan sinulle sinun pahat tekosi. Sinun syntisi on tämän aiheuttanut, enää en voi sinua sääliä, enkä armahtaa. Minä teen sinusta niin vähäisen kansan, minä pilkon sinut pieniksi paloiksi ja sinä et koskaan enää lähetä ainuttakaan sotilasta sotimaan maan rajojesi ulkopuolelle. Kun minun sormeni painaa sinua raskaasti, sinä tiedät, että tuomiosi aika on tullut, silloin sinä opit, että maa on Herran ja hän ei anna kenenkään toisen hallita omaansa. Sinä opit, että Herra on kansojen Jumala ja johdattaja, hän nousee puolustamaan ja jakamaan oikeutta kaikille kansoille, sinä et oikeutta enää jaa, vaan saat kokea omien syntiesi ja pahuutesi määrän mukaan. Minun sanani sinä olet unhoittanut ja laatinut lakeja, jotka ovat minun sanaani vastaan, minä en sääli sinua, enkä armahda sinua, sinusta minä teen varoittavan esimerkin kaikille kansoille, niin kuin tein Sodomasta ja Gomorasta aikanaan. Kaikki maailman kansat ihmettelevät sinua ja sanovat, Herra on kostanut USA:lle kaiken sen pahuuden, jota se on tehnyt. Miten noin suuresta ja mahtavasta valtakunnasta on tullut noin mitätön ja vähäinen, eihän sen suuruutta enää kukaan muista, eikä se mieleen tule. Tuomiosi jälkeen sinä palvelet minua nöyryydessä, sinä puhdistat lakisi ja asetuksesi ja sinä kysyt neuvoa minulta Herraltasi, joka on luonut taivaan ja maan. Silloin minä annan sinun rauhassa asua omassa maassasi, mutta muita kansoja sinä et enää koskaan hallitse, etkä ryöstä.

11

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AAALEERT
    • kii5

      Kuulostaa melko täydeltä fuulalta. Mistä peräisin? Onko kenties Amightywindin profetia?

      >>>Sinuunko minä olisin mielistynyt, sinun ahneutesi ja ylpeytesikö olisi minulle mieleen, sinun valheesi ja varkautesi , sinun ryöstöretkesi ja murhaamisesiko olisivat minulle mieleen.>>>
      ^KUKAAN ei kelpaa Jumalalle omien tekojensa pesusteella vaan yksin Jeesuksen ristintyön tähden, t. Raamattu.

      Tossa tekstissä mättää moni muukin asia, mitä Sanan kokonaisilmoitus ei tue (miten itse olen siis käsittänyt asioiden olevan).

      Jos toi pitäisi paikkansa niin mihin tarvitsisimme esim Ilmestyskirjaa? Siellä lukee selvästi, että tuomio tulee kun Jeesus tulee sen antamaan. Siihen asti pyhät pyhittyy, saastaiset saastuu edelleen jne.

      Ps. Tässä mukavaa iltalukemista: http://www.netikka.net/mpeltonen/trust.htm

    • Profetia vai ei?

      Arvioikaapas nyt vähän tarkemmin.

      Arvioitaessa profetiaa pitää katsoa, onko profetia:

      1. Ihmisestä

      2 Pyhästä Hengestä

      3. Eksyttävistä hengistä

      Mitä tuossa profetiassa nyt sitten sanotaan:

      Jumala on siis julistanut evankeliumin USA:n kansalle, onko montaa kansakuntaa, jossa olisi niin paljon julistettu Jeesuksesta pelastajana.
      - tuo on siis totta

      Jumalan tuomiot siis odottavat
      - tuossa sanomassa ei ole aikamääriä, me tiedämme, että kerran Jeesus tulee tuomitsemaan kansakunnat ja määrittämään niiden aseman ja rajat uudelleen
      - tuokin on siis totta

      Kerran USA saa siis asua rauhassa ja palvelee Jumalaa Kristuksessa, josta sanoman alku mainitsee
      - tuokin on totta viimeistään Kristuksen tuhatvuotisessa valtakunnassa

      No niin arvioikaapa tuo sanoma ja kertokaa, mistä se on lähtöisin?

      Jokaisen pitäisi pystyä arvioimaan sanoma - miten te muuten erotatte, mistä ne ovat peräisin.

    • Lue Raamattua,

      Usa ei ole palstan aihe, eikä kuulu profetioihin.
      Sulla ei ole harmaata aavistustakaan asiasta,

    • Kansojen tuomio

      Matt 25:
      32 Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista

      Kyllä kansojen tuomio on siis tulossa, kun Jeesus saapuu kuninkaana hallitsemaan maata.

    • kirjan lukenut

      Samantapaista tuhoa Usalle on profetoinut edesmennyt David Vilkerson,esim.kirjoittamassaan kirjassa Pasuuna soi.

    • KTS (Ei kirj.)

      USA:n penseys palestiinalaisia kohtaan on tuottanut lumet ja pakkaset ennenäkemättömät.

      Hallelujaa..

      • Näin minä kts

        Meitä islamisteja ei koske mitkään Raamatun rangaistukset.
        Meillä hamas ja isis katkoo kaulat ja hyökkää synagoogaan tappamaan väärä uskoisia.
        Me ollaan hyviä raamatunopettajia kaiken lisäksi.
        Koraani käskeekin valehtelemaan uskottomille. Uskottomia ovat kaikki muut paitsi tietyt muslimit. Vääräuskoiset muslimitkin me tapetaan.


        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
        No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
        ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!

        Jihad1.9.2014 21:400 SULJE
        Se on Raamatullinen. Ei ole muslimin päätettävissä.

        KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:420 SULJE
        Se on Raamatulla ratsastamista politiikan varjolla eli täältä pesee ja linkoaa!

        KTS (Ei kirj.)28.9.2014 21:140 SULJE
        Ollaan Suomessa, jonne sun lössis on tätä messiaanista paskaa ujuttamassa. Mutta se ei onnistu!
        http://www.youtube.com/watch?v=paMBKAuD71M bin laden.

        http://www.reinosav.net/IS - Islamilainen valtio-1.html
        http://aikapommi.wordpress.com/

        sympaatti
        4.5.2014 18:29
        Niin, KTS on tarkoin varonut levittelemästä mitään oikeita tietoja täällä palstalla ja aavistan millainen järkytys hänelle on kun netissä julkaistaan oikeitakin tietoja. Sehän vetää pohjan pois koko vuosikausien myyräntyöltä, kalvamiselta ja tunnelienkaivuulta, voi raukkaa, kauhea työ menee hukkaan..
        Voisiko palstanvahti järjestää KTS:lle kriisiapua ja terapiaa, ehkä tapaaminen psykiatrin kanssa ja vahvempi lääkitys?

        KTS22.5.2014 15:400 SULJE
        "Onko ihan pakko kaikkeen soopaan kansan suostua.
        Just noin me__ iranilaiset__ on aateltu ameriiikkalaisista !
        Vihon viimen mennee kaaliin tääl Pohjolaskii...:o

        KTS (Ei kirj.)23.8.2014 12:180 SULJE
        Meijän iranilaisten vallankumouskaarti oli Irakissa jo paljon ennen USA:n ilmaiskuja laittamassa esteitä Isixen etenemiselle, joten meillä on ensmäinen pelivuoro!


    • Arvioi tarkasti

      Jouko Pihon profeetalliselta sivustoltakin löytyy vastaavanlaista profetiaa.

      mm. Maurice Sklarin profeetallinen sanoma 9.11.2014
      Amerikka tulee kohtaamaan ennen näkemättömiä mullistuksia .....

      On tärkeää opetella arvioimaan huolellisesti annettuja ilmoituksia. Profetiat Venäjän toimista Suomea kohtaan pitää osata arvioida myös.

      Tutkikaa, mitä nuo profetiat vaikuttavat - tuovatko ne rauhaa ja iloa, vai tuovatko ne pelkoa, saavatko ne sinut entistä lujemmin pitämään kiinni Kristuksesta ja pysymään Hänessä, joka on sinut lunastanut.

      Profetioiden arviointi yksityiskohtaisesti kohta kohdalta on tärkeää, osa niistä voi olla oikeaa, osa väärää. Ylimalkaisesta arviosta sinä et hyödy mitään. Tarkastele ilmoistusta siis hyvin tarkasti ja yksityiskohtaisesti ja arvioi jokaista kohtaa erikseen, silloin sinä saat rohkaisua ja lohdutusta Herrastasi ja Jumalastasi, kun ymmärrät, että Jeesus Kristus hallitsee ja hän ohjaa maailman tapahtumia.

    • Oikea vai väärä

      Ottakaapa siis esille joitakin profetioita ja arvioikaa niitä yksityiskohtaisesti, esim. haluaisin oikeasti kuulla tarkan Raamatullisen arvion jostakin profetiasta, jossa puhutaan naapurivaltion Suomen miehityksestä.

      Ottakaa esille joku niistä ja arvioikaa, mikä siinä on totta ja oikeaa, mikä on ehkä jotain muuta.

      Profetioita tulee koko ajan niin paljon, että niiden arvioiminen on hyvin tärkeä taito jokaiselle Jumalan omalle.

      Harvoin on sellaista profetiaa, ettei siinä jotain oikeata ole ja harvoin on sellaista profetiaa, ettei siinä jotakin väärää ole.

    • Minä profetoin

      Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe