Ethän sä edes

.....

huomaa mua lainkaan. :(

18

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten niin

      Missä oot ?

    • No, sinä ja minä
      • Kah Villa siinä

        Mietin vain, onko tuo "sissi" jokin vihje. Käytin meinaan tänään sitä sanaa ja saatoit kuulla sen. Apuva... Nyt oon huomenna ihan vaikeena... Meen kohta suihkuun ja nukkumaan (mulla on paljon peitettä kun paleltaa suihkun jälkeen). Etsin tätä kohtaa uudestaan kysyäkseni juuri tätä, mutta en löytänyt heti, kunnes tämä tupsahti taas tänne. Ja nyt mä mietin koko yön, oliko tää vihje. Ehkä mä vaan kuvittelen - mulla kun on niin hyvä mielikuvitus. Suihkun jälkeen mä taas kuvittelen... en kerro kuiteskaan enempää.


      • Kah Villa siinä
        Kah Villa siinä kirjoitti:

        Mietin vain, onko tuo "sissi" jokin vihje. Käytin meinaan tänään sitä sanaa ja saatoit kuulla sen. Apuva... Nyt oon huomenna ihan vaikeena... Meen kohta suihkuun ja nukkumaan (mulla on paljon peitettä kun paleltaa suihkun jälkeen). Etsin tätä kohtaa uudestaan kysyäkseni juuri tätä, mutta en löytänyt heti, kunnes tämä tupsahti taas tänne. Ja nyt mä mietin koko yön, oliko tää vihje. Ehkä mä vaan kuvittelen - mulla kun on niin hyvä mielikuvitus. Suihkun jälkeen mä taas kuvittelen... en kerro kuiteskaan enempää.

        Siis käytin eilen sitä sanaa, en tänään.


    • .......

      Huomasin kyllä.:)

    • Näin se menee

      Pakko olla kun en huomaisikaan kun muut tarkkailevat meitä jos huomaan sinut.

    • Nyt näet minut?

      Tää olis voinut olla multa muttei ollu. Kun tää vaihe meni jo, kun en mä jaksa enää. Ja kun mä lakkasin välittämästä mut alettiin huomata. Ironista?

      • sorry honeyboy

        Johtuu mun ujoudesta. Näyttelen ihan muuta kuin ujoa, mutta sulle en pysty näyttelemään. Olen piiloujo.


      • Unohdit mainita..
        sorry honeyboy kirjoitti:

        Johtuu mun ujoudesta. Näyttelen ihan muuta kuin ujoa, mutta sulle en pysty näyttelemään. Olen piiloujo.

        Jaa kenelle et pysty näyttelemään?


      • sorry honeyboy
        Unohdit mainita.. kirjoitti:

        Jaa kenelle et pysty näyttelemään?

        En mä tänne palstalle kehtaa sitä laittaa.


      • Sorry...
        sorry honeyboy kirjoitti:

        En mä tänne palstalle kehtaa sitä laittaa.

        No niinpä niin...en oo sun honeyboy, mult puuttuu munat


      • Voin lanata
        Sorry... kirjoitti:

        No niinpä niin...en oo sun honeyboy, mult puuttuu munat

        Jääkaapissa kaks munaa vielä.


      • YhteenKuulutaan
        sorry honeyboy kirjoitti:

        Johtuu mun ujoudesta. Näyttelen ihan muuta kuin ujoa, mutta sulle en pysty näyttelemään. Olen piiloujo.

        Puretaan se ujous. Tule lähemmäksi.


    • Etkö tahtonut sitä?

      Sinähän halusit olla rauhassa ja herrasmies ei tule häiritsemään naista.

      • en tahtonut

        Mietipä tarkoitinko sitä mitä silloin sanoin? ;)


      • Kyynel
        en tahtonut kirjoitti:

        Mietipä tarkoitinko sitä mitä silloin sanoin? ;)

        Niinkö? Mutta, mutta, miksi sitten sanoit niin kuin sanoit?


      • anteeksi.
        Kyynel kirjoitti:

        Niinkö? Mutta, mutta, miksi sitten sanoit niin kuin sanoit?

        Siksi kun olin pettynyt ja vihainen, silloin yleensä pääsee sammakoita suusta :(


      • Kyynel
        anteeksi. kirjoitti:

        Siksi kun olin pettynyt ja vihainen, silloin yleensä pääsee sammakoita suusta :(

        Ei tietyn tasokkuuden omaavalta ihmiseltä päästellä sammakoita suusta; niin se vaan on!
        Ja mehän tunnemme toisemme, eikös vaan?:);)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe