rämäpäät kaahaavat nyt autoilla kun ensilumi maassa

keskisormea näytän

kuuluu joka puolella kouvostoliittoa kun pitää sillä autolla luisuttaa lumella vaikka tehoja ei ole mitään.
tykkään näytellä tällaisille urveloille keskisormea koska teidän etteivät urvelot mahda minulle mitään joten saa tulla sanomaan ja lähteä perään jos loukkaa.

kannattaisi urveloiden mennä vaikka jääradalle pelleilemään kuin maanteille.

16

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tumpelo87

      minä näytän itse takaisin!!! taidat olla kunnon nössykkä vain!!!

    • .......

      ai kun en kaahaa autolla lumessa?
      taidat olla itse.
      opettelisit ajamaan kunnolla PELLE.
      ja aina saat uutta keskisormea omasi tilalle ja lopulta silmiesi väliin tarpeen vaatiessa.
      painu autollasi leikkimään kilpa-ajoa jääradalle, älä ärsytä porukkaa turhan päiten.

    • tumpelo87

      kuules tulen työntämään keskarisi perseeseesi jos kerrankin näytät sitä minulle!!!;)

    • ÄIJÄ.

      Näytän kelle huvittaa, olenhan kouvolan kovin äijä.

    • Bill Hill

      Nää koffi-lippisäijät on kyllä sellaista yhteiskunnan kermaa, että huhhuh. 400 000km ajetun, silti osamaksulla maksetun, mersun kanssa on vaan niin uskomattoman siistii vetää kaupan parkissa "sladissa". Ai veljet jos kyytii saa vielä jonkun 16v parturikampaajan alun niin avot. Sit vielä luu ulkona jotta kaikki näkee sen uskomattoman hienon ja omaperäisen tribaalitatskan siitä liekkihihan alta.

    • hoh.

      täh, 16v parturikampaajanalun!
      sehän on pikkulikka.

    • Takavetostarletti

      Taitan sormes ja poraan sua peräaukkoon kunnolla, niin ettet istu viikkoon!

    • ÄIJÄ.

      mulla on BMW olis kiva jos joku tulis työntää sormen mun peppureikään

      • Eibemaristi

        Uskon että tykkäät sormesta ja ajat bussilla.


    • Jeesus131

      Näitä Kouvola keskusteluja kun lukee niin tajuaa miten typeriä ihmisiä täällä asuu.

      • Satanking

        Minä vedän jeesustelijaa perseeseen niin että soi!


    • -WEE-

      Kyllä tänään näki amispoikia autowanhuksilla revittelemässä, tosin itsekin tein nuorena sitä samaa...mukavaa puuhaa, mutta kannattaa katsoa, ettei muu liikenne vaarannu :)

    • yhteisön ulkopuolel

      ai ihan teit nuorena sitä samaa? mikä on tämä "nuori" ja mikset nyt tee sitä samaa?

      kai se on sinusta itsestä kiinni mitä teet ja milloin teet.

      ja nää sun autowanhukset on varmaan vanhuksia vaikka ne on 90 luvulla tehtyjä... et sillai.

      niitä amislippalakkipäitä vanhempi äijä heittelee kuin lumipalloja ei siitä sen enempää kuhan kattoo ettei oo todistajia vasikoimassa keneltä irtos pää ja kuka irrotti.

      • niin.

        tämän päivän 20v kullannuput imi tuttia silloin kun minä poika vetelin käteen ekat kerrat.


      • joopajoooo
        niin. kirjoitti:

        tämän päivän 20v kullannuput imi tuttia silloin kun minä poika vetelin käteen ekat kerrat.

        Nyt on maailma muuttunut, sinä ime kulhia ja kullannuput imettää.


    • tässä eletään

      Kertoisitko miten se on muuttunut?
      jos piripää istut vain netissä pitkät päivät niin sulje se kone ja palaa todellisuuteen, mene luontoon ja totea että kaikki on kuten ennenkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2003
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      54
      1725
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      58
      1629
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1455
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe