Kerro mitä kaikkee miehen tulee olla:

A vinkki

esim.

25

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattavasti.
    • Miehen tulee olla

      rakas.

    • Kokeilu 626

      Häiriintyneen mielen turmeltunut tuotos.

    • ehto1

      Atleettinen

    • 5837

      Minulle riittää se, että mies jota rakastan rakastaa minua takaisin.

      Kaikki muu on ekstraa sekä pohjaa sille rakastumiselle.

    • elintärkee juttu

      paksu lompakko

    • hmmmm

      Toivelista:

      -älykäs
      -varakas
      -huumorintajuinen
      -rohkea
      -näppärä
      -hyväntahtoinen
      -rakastava
      -tyylikäs
      -raamikas, kiinteä :D

      Tuossa jotain alkuun...

    • Sinequanon.

      Luottamuksen arvoinen.

    • Ihme kymysyksii

      Miks pitäis kertoa? Et kai sä nyt kenenkään muun mielenmukaista rupeis esittään??

    • ei turhia vaatimuksi

      Sellainen jonka kanssa tunteet kohtaavat ja, josta minulle tulee luotettava olo. Eikaä haittaa, vaikka olisi sinut itsensä kanssa niin uskaltaisi antaa minunkin olla oma itseni ilman jatkuvaa tarkkailua ja seurantaa.

    • for starters

      - Hyvä itsetunto
      - Itsenäinen
      - kivan näköinen
      - hauska
      - huolehtivainen
      - luotettava
      - hyvät ihmissuhdetaidot omaava
      - urheilullinen

    • Tällainen oli

      -lempeä
      -hyvä tunneäly
      -huomaavainen
      -huumorintajuinen
      -miehekäs
      -turvallinen
      -intohimoinen

      Vaikka ei ulkoisesti ehkä ollutkaan tyyppiäni, tai samantyyppinen kuin aiempani, nuo ominaisuudet minut sulattivat ja koukuttivat.

      • Loppupeleissäainoa.

        Tärkeitä ominaisuuksia. Mutta: luottamuksenarvoinen.


    • Tyttöpikkuinen...

      Kotisatama jonne rantautua, jos myrskyt riuhtovat venettä, hän olisi luotsi joka ohjaisi perille turvallisesti karikot väistellen. Ei minun tarvitsisi häntä omistaa, kunhan vain tietäisin että hän olisi olemassa minua varten, silloin kun sitä tarvitsen, jopa silloin kun vähiten ansaitsen. Tuki, turva ja puhdas rakkaus.

    • joulukalenteriluukku

      arvoituksellinen

    • ei urpo

      Liukas kuin saippupala

    • K(m)
    • siltiomaniain

      Itsensä oma, yhdes me, mä rakas häl/hän rakas mul, pirua, perkelettä, itepäisyyspäiväsiä, herkkyyttä, itkua, humeria...tunne skaaloineen, yhtä oopperaa elämä tääkö meil?

      • Harvoin havaittu

        - rehti, hyvätapainen suomalainen mies
        - yleissivistys sekä sydämensivistys ok
        - asenteet ja arvot omieni kaltaiset (sen tietää vasta tutustumisen jälkeen)
        - miehen ulkonäön suhteen ei ole mitään fiksaatioita, tosin pitkän miehen kainalossa on naisellinen olo
        - sporttinen elämäntavoiltaan ja olemukseltaan
        - vapaa menneisyyden suhteista (näihin entisiin suhteisiin ja lapsiin hyvät välit)
        - päihdeongelmaton
        - uskonto-ongelmaton
        - terveen itsetunnon omaava
        - kommunikointikykyinen
        - työkykyinen ja -haluinen
        - mielikuvituksekas
        - älykäs sekä tarpeeksi oppinut ja lukenut
        - pärjää yhdellä puhelimella/liittymällä


    • jh9h

      K*rpä äijä

    • pistä sellanen vaik

      pullea olis kiva vaihteeksi

    • näin se on..

      Positiivinen asenne elämään.
      Siivoaa omat jälkensä.
      Osaa hoitaa raha-asiat.
      Ei ongelmaa alkoholin kanssa.
      Sydämen viisautta.
      Huumorintaju on aika tärkeä.
      Paitsi että jos kemiat ja tunne on vahvat , muut asiat saavat vähemmän merkitystä..

    • Tinttarella di luna

      Mäkin vastaan tähän vaikka mulla on jo joku mies..

      On se jännää , että niin miehet kuin naisetkin asettavat vaatimuksia millainen pitää olla. Mä uskon, että se enemmänkin kuuluu nuoruuteen ..nuo ulkonäköseikat ja pienet detaljit siinä. Toki ulkonäöllä on huikea merkitys, omaa silmää sen pitää miellyttää. Sitten on joissakin sellainen sisäinen piirre joka tekee heitä komeita ja kauniita, ne on niitä karismaattisia.

      Vähän kypsempänä sitä vaan toivoo, että mies on sellainen mies joka seisoo omilla tolpillaan, räplää myös omia juttujaan ja nauttii tekemisestään. Että on ennen kaikkea noi ylipäätään tyytyväinen itseensä. Silloin siitä nauttii nainenkin. Naisen on helppo pitää sellainen mies tyytyväisenä, ja koska mies on tyytyväinen hän haluaa pitää naisen tyytyväisenä.

      Mun mielestä kaikki muu tekeminen ja oleminen rakentuu sen varaan, että voidaan itse hyvin, jolloin sitä hyvinvointia jakaa toiselle, joka ei juuri sillä hetkellä ehkä just voi hyvin.

      Monet miehet voi hyvin kun niiden annetaan olla miehiä ( vaatii paljon ymmärrystä) ja moni nainen voi hyvin kun hän saa olla nainen ( vaatii ihan huikeeta ymmärrystä).

      Noh nyt on tämän päivän jutut tässä. Meen keittään hiton hyvät kahvit ja lähden tonne ulos sitten kun kaupatkun aukee.

      Hyvää palstailua tänne :)

      • Näin on

        Tässä hyvä kirjoitus. Samaa mieltä.


      • huujrrrjan hyväää
        Näin on kirjoitti:

        Tässä hyvä kirjoitus. Samaa mieltä.

        Ihan huikeita kirjoituksia, huikeista ihmisistä. Listat voipi laittaa romukoppaan, on vain piirteitä ja asioita mitä toisessa ei saa missään nimessä olla. Ei tarvita ihmeellisyyksiä.
        Mutta huikeeta päivää vaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe