Palstan mukavimmat ihmiset. :)

Kittiefani, Tinttuliina, IsoPahaKollikissa, Mourupetteri, Kurnau...

37

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihana Kittie

      Lisään listaasi Kittie2:n. Olet ihanan mukava ja empaattinen :)

      • Kiitosta vaan! :) Minua ei ole pakko listaan nimetä, vaikka sen avasin. Haluan vaan noteerata palstan mukavia ihmisiä.

        Ja jotka kirjoittavat kiinnostavia juttuja myös. Haluan myös tällä tavalla sanoa että palsta ei ole tr:än, vaikka hän niin luuleekin..


      • Oletko sama?
        kittie2 kirjoitti:

        Kiitosta vaan! :) Minua ei ole pakko listaan nimetä, vaikka sen avasin. Haluan vaan noteerata palstan mukavia ihmisiä.

        Ja jotka kirjoittavat kiinnostavia juttuja myös. Haluan myös tällä tavalla sanoa että palsta ei ole tr:än, vaikka hän niin luuleekin..

        Hmmm... Anteeksi tungetteleva kysymys, mutta oletko se nuori nainen, jolla on venäläinen mies?


      • Oletko sama? kirjoitti:

        Hmmm... Anteeksi tungetteleva kysymys, mutta oletko se nuori nainen, jolla on venäläinen mies?

        En ole. Oma mieheni on suomalainen.


    • Lisään listaan nimimerkin: minä vaan. :)

      • Kit-e-kat

        Ja minä lisään kaikki palstalla kirjoittelevat eläinrakkaat ihmiset. Aivan sama mitä nimimerkkiä he käyttävät :)


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Ja minä lisään kaikki palstalla kirjoittelevat eläinrakkaat ihmiset. Aivan sama mitä nimimerkkiä he käyttävät :)

        Jess!


      • minä vaan

        Kiitos olet ihana, siis oikeesti en ymmärrä miksi joku voisi sanoa sinusta mitään negatiivista, siis oikeesti.


      • minä vaan kirjoitti:

        Kiitos olet ihana, siis oikeesti en ymmärrä miksi joku voisi sanoa sinusta mitään negatiivista, siis oikeesti.

        Kiitos!


      • Mörkki
        minä vaan kirjoitti:

        Kiitos olet ihana, siis oikeesti en ymmärrä miksi joku voisi sanoa sinusta mitään negatiivista, siis oikeesti.

        Mitä ihmettä! Täältähän puuttuu vielä ainakin yksi nimi, mutta häntä ei kehu muut, vaan hän itse.


    • i miss you kurnau

      kurnau pitäis saada palstalle takasi mut ku palstan tomppelit haukku sen niin pahoin et ei taida olla toiveita enään :((

      • Kurnau oli mukava juu. :) Hänellä taitaa ehkä nykyään olla muuta tekemista? On parisuhteesa.


    • tinttuliina

      Kiitos Kittie2. :) Kiva muutes,että tuot kunnon eloa tälle palstalle.

      • Samoin sinä. :) Ei anneta tr:än vallata palstaa kokonaan, meillä muillakin on oikeus olla täällä.


      • tinttuliina
        kittie2 kirjoitti:

        Samoin sinä. :) Ei anneta tr:än vallata palstaa kokonaan, meillä muillakin on oikeus olla täällä.

        Kyllä me yks pönttö äijä kurissa pidetään. ;)


      • Mourupetteri
        kittie2 kirjoitti:

        Samoin sinä. :) Ei anneta tr:än vallata palstaa kokonaan, meillä muillakin on oikeus olla täällä.

        Samat sanat sinulle Kittie! Kiva, että kirjoitat palstalla :) Olet todella mukava persoona :) Olen itse pitänyt vähän taukoa, koska tympäännyin jatkuvaan ilkeämielisyyteen.


      • tinttuliina kirjoitti:

        Kyllä me yks pönttö äijä kurissa pidetään. ;)

        kyllä! Toistemme tuella! :)


      • Mourupetteri kirjoitti:

        Samat sanat sinulle Kittie! Kiva, että kirjoitat palstalla :) Olet todella mukava persoona :) Olen itse pitänyt vähän taukoa, koska tympäännyin jatkuvaan ilkeämielisyyteen.

        Mukavaa kuulla sinusta! :) Totta, mm. tr:ä täällä edelleen kiusaa muita..


      • TOSIrealisti Kokkola
        kittie2 kirjoitti:

        kyllä! Toistemme tuella! :)

        Ilman tukea tuuli veisi tuollaiset maanpetturilesbot! Tulkaapa Tosirealistille kylään. Tarjolla kaffetta, pikku lisukkeineen...


      • tinttuliina kirjoitti:

        Kyllä me yks pönttö äijä kurissa pidetään. ;)

        Minä olen mielelläni kaveri lesbojen kanssa, ei sillä ole mitään väliä tykkääkö miehistä vai naisista!

        Tr:än luo en menisi kaffille lisukkeineen yök.. Ties mitä takaa-ajatuksia..
        Ja varsinainen natsimeiniki kun ei vois suvaita lesboja ja homoja!


      • Olet TOSItyhmä
        TOSIrealisti Kokkola kirjoitti:

        Ilman tukea tuuli veisi tuollaiset maanpetturilesbot! Tulkaapa Tosirealistille kylään. Tarjolla kaffetta, pikku lisukkeineen...

        Äly hoi! Mitä tekemistä tasa-arvoisen avioliittolain kannattamisella on maanpetturuuden kanssa? Olet ukko pihalla kuin lumiukko.


      • Olet TOSItyhmä kirjoitti:

        Äly hoi! Mitä tekemistä tasa-arvoisen avioliittolain kannattamisella on maanpetturuuden kanssa? Olet ukko pihalla kuin lumiukko.

        Sitä minäkin ihmettelin! En vaan viitsi tr:älle vastata, kun ei hänen kanssaan voi keksustella järkevästi.


      • Toivottavasti...
        kittie2 kirjoitti:

        Sitä minäkin ihmettelin! En vaan viitsi tr:älle vastata, kun ei hänen kanssaan voi keksustella järkevästi.

        Laki menee läpi eduskunnassa, että Suomikin siirtyisi sivistysvaltioiden joukkoon.


      • Kit-e-kat
        Olet TOSItyhmä kirjoitti:

        Äly hoi! Mitä tekemistä tasa-arvoisen avioliittolain kannattamisella on maanpetturuuden kanssa? Olet ukko pihalla kuin lumiukko.

        Outo älynväläys häneltä jälleen. Tasa-arvoista avioliittolakia vastustetaan monilla ihmeellisillä syillä, mutta maanpetturuus on kyllä ennen kuulematon juttu...


      • Kit-e-kat kirjoitti:

        Outo älynväläys häneltä jälleen. Tasa-arvoista avioliittolakia vastustetaan monilla ihmeellisillä syillä, mutta maanpetturuus on kyllä ennen kuulematon juttu...

        Kaikki hänen juttunsa ovat outoja älynväläyksiä.. Ja kyllä, kannustan tasa-arvoista avioliittolakia mielelläni.


    • kittiefani

      Kaunis kiitos kittie kumarruksen kera!

      Senkin ihana palstapiristäjä;)

      • Eipä kestä! :) Kiitos vaan mukaville palstalaisille tasapuolisesti!


    • Mourupetteri

      Unohdin lisätä listaan ghost bustersin. Pojan, joka on kirjoittanut kivasti lemmikkikissastaan :)

      • Aivan totta! Hän oli mukava, toivottavasti hänelle ja kissallensa kuuluu kaikkea hyvää!


    • Lisään listaa kitekatin :)

    • piikki listassa

      Voiko kittie2 :den lisätä ruokalistaan, ostoslistaan, treffilistaan, jalkalistaan tai mihinkä tahansa listaan??

      Mielestäni hän olisi listansa ansainnut.

      • kittie2 4ever

        kittie2 on paras ja mukavin palstalla


      • kittie2 4ever kirjoitti:

        kittie2 on paras ja mukavin palstalla

        Kiitos kaunis! :) Täällä palstalla on kyllä mukavaa porukkaa, ei anneta tr:än vallata palstaa omaksi.


    • Realistin kaveri

      Palstan ehdottomasti mukavin ja asiallisin on Tosirealisti Kokkola.

      • Itseään kehuva, muita ihmsiä haukkuva ja naisia iskevä naimsissa oleva mies, ei lukeudu parhaaksi mieheksi minun kirjoissa.

        Ja moni muu palstalla on samaa mieltä!


      • kittie2 on ihana
        kittie2 kirjoitti:

        Itseään kehuva, muita ihmsiä haukkuva ja naisia iskevä naimsissa oleva mies, ei lukeudu parhaaksi mieheksi minun kirjoissa.

        Ja moni muu palstalla on samaa mieltä!

        sinä olet tämän palstan valopilkku, olin lopettaa jo palstan seuraamisen TR:n vihaviestien takia, mutta silloin sinä tulit piristämään, kiitos!


      • kittie2 on ihana kirjoitti:

        sinä olet tämän palstan valopilkku, olin lopettaa jo palstan seuraamisen TR:n vihaviestien takia, mutta silloin sinä tulit piristämään, kiitos!

        Kiitosta vaan!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1366
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1181
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe