Ei ole hyväksi

Supertahto

vistittää sinulle n. Koet varmaankin painostavana tämän. Kuitenkin sanoisin, että roolihahmoni ovat karisseet minulta pois ja olen valmis elämään. Elämään, joka oli kolossaoloa aiemmin. Tiedät mikä määritteli minua ja nyt, kun olen kaiken tajunnut, niin ponnistan ulos kolosta ja se onkin jo loppuun saattettu hitaana prosessina. Kaikki opit on saatu ja sinä odotit minua.

9

337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tervetuloa <3

      Kuulostaa syntymiseltä, synnyt uutena uuteen elämään. :)

    • Tervemenoa :)

      Kiva koko juttu mut en mä sua odottanut.

    • Suloista

      Onnea uudestisyntyneelle!

    • Et sinä

      tai kukaan mitään roolihahmoja tarvii, oot sellainen kuin olet. Omana itsenäsi. Se riittää. Onnee elämällesi!!

    • Tahtoo kans

      Kauniisti kirjoitit.... Odotin Sinua ja retkemme voi alkaa.
      Teksti on niin vaikuttava, että se on hyvä saattaa muidenkin lukijoiden tietoon, kenties opiksi muille. Annat ajattelemisen aihetta.
      Pidin myös matkastani näille palstoille. Olo on ollut hieman sumuinen, kuin ulkoa ohjattu. Ettet vaan ole kaukosäätimelläsi, ohjannut minua omille sivuillesi.:)

      Ehkä tämän Superkauden jälkeen saan nukkua muutaman yön rauhassa, ilman että minun tarvitsisi aina ikävöidä Sinua.

    • Mitä sä

      sä teet sille kivulle, jota hän on kokenut? Niin, mitä sä sille teet?

    • ..vie vaikka

      läpi vaikka harmaan kiven, niinhän sitä sanotaan.
      Joissain tapauksissa voi olla kovempi pala pistellä tietä pitkin ja keskellä päivää.
      Kolosta maan kamaralle. Joskus siihen ponnistamiseen riittää tueksi pieni, mutta sitkeä pajukin.
      En tiedä kenelle meni, mut onnea matkaan kirjoittajalle.

      Pidä huoli sydämestäs ja ittes lämpimänä.

    • auttoko

      Kasvojenpesun suoritit, mutta usko meni.

    • Kuitenki sinä ap

      irrottauduit yhdestä roolistasi, jatkaaksesi toisen roolin vetämisellä.
      Et osaa elää mikäli et toista itseäsi, sillä olet kuin kameleontti, vaihdat rooliasi yhtä nopeasti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe