MIehet yliarvioivat itseään ja ulkonäköään

18+6

Palstalla saa sen käsityksen, että suurin osa miehistä olisi komeita ja suurin osa naisista rumia. Kitistään että naiset valitsevat vain niitä kaikkein hyvännäköisimpiä miehiä ja keskivertomiehet jäävät ilman oman tasoisia naisia. Tämä on silkkaa itsepetosta. Tutkimuksetkin osoittavat, kuinka miehet ovat taipuvaisia yliarvioimaan omaa viehätysvoimaansa:

http://tieku.fi/ihminen/kayttaytyminen/uskomus-4-miehet-yliarvioivat-oman-viehatysvoimansa


Itse olen nuori, itsestäni huolta pitävä nainen, joka kyllä saa miehiltä huomiota, halusin tai en. Olen hoikka, kuntoilen, käyn säännöllisesti kampaajalla ja pidän muutenkin huolta itsesäni ja ulkonäöstäni. Joskus pyöritellä päätään, kun lähestymisyrityksiä tulee miehiltä, joilla ei ole mitään realiteetin tajua. Itse en paljon naamoja tuijottele vaan sitä yleiskuvaa joka miehestä välittyy, pitääkö hän huolta itsestään, kunnostaan, hygieniastaan, terveydestään ja ulkoisesta habituksestaan. Kyllähän se kertoo ihmisestä aika paljon, että viitsiikö peiliin vilkaista ja pitää huolta itsestään edes muiden takia. Siksi koen aika käsittämättömänä, että usein lähestymisyrityksiä tulee muiden lomassa lihavilta, itsestään selkeästi huolta pitämättömiltä ja lievästi sanoen epämiellyttävän näköisiltä miehiltä. Kellä tahansa on kuitenkin mahdollisuus pitää itsestään huolta, jos vain haluaa. Miksi ylipainoinen äijä kuvittelee, että hoikka, nuori ja treenattu nainen haluaisi itselleen täysin itsensä vastakohdan? Eihän tällaisen miehen intressitkään elämässä voi osua yksiin sellaisen naisen kanssa, joka selkeästi on aivan eri maailmasta.

Eniten ärsyttää tällaisten miesten takiaismainen käytös. Vastaat nätisti takaisin mutta kohteliaan etäisesti kuitenkin, ettei mies luule liikoja. Sitten alkaa sadella viestejä kuin sieniä sateella ja mies suorastaan tyrkyttää itseään, aivan kuin ei voisi käsittää ettei nainen syty ja tarrautuu tähän epätoivoisesti. Kysymys herää, jos naisen saantiin suhtaudutaan noin fanaattisesti, miksei tällaiset miehet yritä niitä vaatimattoman näköisiä naisia, nukkavieruja pulliaisia? Koska, kuten tällä palstallakin voi huomata, miehet eivät käsitä tasoaan.

140

754

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko sinkku?

      Mikä olet sinkku, voidaan todeta, että olet nirppanokka, joka ei itse tunnista tasoaan.

      • totuutta kohti

        Älä välitä; harhainen aloitus.


    • ap.

      Olen väliaikaisesti ja virallisesti sinkku kyllä, mutta tapailen silti itseäni kiinnostavaa miestä. Kiinnostavan miehen löytyminen tosin kesti, sillä kuten te palstalaiset vakaasti uskotte, suurinosa teistä sinkkumiehistä ei ole nähneetkään keskitasoa.

      • olet siis

        panoringissä ok.


      • White trash
        olet siis kirjoitti:

        panoringissä ok.

        Sama tuli mieleen, likka on pääsemässä jonkun BB-tasoisen jannun panorinkiin.


      • tasovaikeuksia
        White trash kirjoitti:

        Sama tuli mieleen, likka on pääsemässä jonkun BB-tasoisen jannun panorinkiin.

        Hahhah, näin on tainnut päästä käymään :D Ja nyt sitten kuvitellaan oman tason olevan vähintään kiitettävä vaikka todellisuus lienee seiskan tuntumassa.


    • mielinkielin mies

      Varmaan tottakin tuo miesten oman viehättävyyden yliarvioiminen, mutta voisihan myös ajatella, että ne miehet, jotka lähestyvät sinua nimenomaan ovat rohkeita miehiä, jotka testaavat omaa viehätysvoimaansa. Jos kaikki taas aliarvioisivat oman viehätysvoimansa, niin kuin artikkelin mukaan naiset tekevät, voisi olla, että aloitteita ja sen seurauksena suhteita syntyisi paljon vähemmän.

    • Jotenkin surullinen aloitus. Onpa sun elämä onttoa...
      Jokainen kuvittelee itsestään liikoja, sinäkin. Ja niin pitääkin! :)

      • tyypillistä

        trollausta tämäkin avaus;)


      • ht ...

        Toi on totta että etenkin ihmisten, tai etenkin miesten, pitäisikin kuvitella itsestään liikoja. Itsevarmuushan tossa naisten iskemisessä on juuri sitä että kuvittelee että "Totta kai toi nainen X pitää mun seurasta!". Jos lähtökohtaisesti jo ajattelee että ei se minusta kuitenkaan pidä, niin turha kuvitella että pystyisi olemaan aloitteellinen ja itsevarma.

        Ja naisten enemmistö etenkin kun nyt vaan haluaa edelleen että mies olisi aloitteellinen. Ja että mies olisi itsevarma.

        Niin eipä siinä ole pahemmin muita keinoja miehillä onnistua kuin olla (yli)itsevarma ja kuvitella että olisi mahdollisuudet naiseen kuin naiseen. Me, jotka ei siihen riittävässä määrin kyetä, ollaan sitten täällä palstalla ätmeilemässä.

        Kaiken tämän sanottuani, totta kai miesten pitäis tajuta milloin peli on ihan oikeasti menetetty eikä alkaa minään takiaisena roikkumaan kenessäkään.


    • ryppis

      Pakkohan tuon olla mennä noin. Kun kerran miehet ovat keskimäärin aloitteellisempia, niin eihän siitä mitään tulisi, jos ei vähän yliarvioisi itseään. Ne jotka yliarvioivat tekevät aloitteita -> yliarviointigeeni säilyy.

      • Yleensäkin psykologiassa tiedetään, että ihmisellä on taipumus yliarvioida omat mahdollisuutensa ja kykynsä asiassa kuin asiassa. Realistinen käsitys asioista on yhteydessä masennukseen.

        Jos miehellä on realistinen taju mahdollisuuksista, hän tuskin tekee naisille aloitteita koskaan.


    • miksiköhän et

      osaa antaa pakkeja?

      • ap.

        Pakit kuitataan, kuten palstalaisistakin voi huomata, nirsoutena ja ylimielisyytenä eikä ymmärretä sitä, ettei toinen vain vetoa siinä mielessä vaikka kuinka olisi olevinaan oikeutettu naiseen kuin naiseen.


      • ap. kirjoitti:

        Pakit kuitataan, kuten palstalaisistakin voi huomata, nirsoutena ja ylimielisyytenä eikä ymmärretä sitä, ettei toinen vain vetoa siinä mielessä vaikka kuinka olisi olevinaan oikeutettu naiseen kuin naiseen.

        Tarkoitti kai sitä miten ihan käytännössä annat pakit. Nämä on oikeasti yksinkertaisia asioita: jos hymyilet sanoessasi negatiivisen asian, sen tulkinnassa on ristiriita. Moni nainen tekee tätä ihan päivittäin, torpedoi oman viestinsä hymyilemällä väärään aikaan.
        Epävarma nainen saattaa sanoa jotain tosi fiksua ja vakavaa, mutta kikattaa siihen perään. Ja kas, viesti ammuttiin omien toimesta alas.

        Eli lopeta se idioottimainen, flirttaileva irvistely niille miehille ja sano asiat selvästi suomen kielellä. Ei miehet tyhmiä ole, kyllä ne ymmärtää kerrasta kun sen fiksusti ilmoittaa.


      • ap.
        pimppaloora kirjoitti:

        Tarkoitti kai sitä miten ihan käytännössä annat pakit. Nämä on oikeasti yksinkertaisia asioita: jos hymyilet sanoessasi negatiivisen asian, sen tulkinnassa on ristiriita. Moni nainen tekee tätä ihan päivittäin, torpedoi oman viestinsä hymyilemällä väärään aikaan.
        Epävarma nainen saattaa sanoa jotain tosi fiksua ja vakavaa, mutta kikattaa siihen perään. Ja kas, viesti ammuttiin omien toimesta alas.

        Eli lopeta se idioottimainen, flirttaileva irvistely niille miehille ja sano asiat selvästi suomen kielellä. Ei miehet tyhmiä ole, kyllä ne ymmärtää kerrasta kun sen fiksusti ilmoittaa.

        Mitä idioottimaisen flirttailevaa on siinä, jos sanon miehelle esimerkiksi että "kiitos mutta olen kiinnostunut eräästä toisesta, kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi". Syötät nyt sanoja suuhuni ilman perusteita. Yleensä homma menee siihen pisteeseen, että joudun tosiaan olemaan jo ihan suoranaisen tyly näille miehille, kun selkeä viesti ei mene perille. Vasta kun sanoo oikein rumasti, niin jätetään rauhaan. Minut on kuitenkin kasvatettu sen verran hyvin, etten koe oikeudekseni sanoa ventovieraalle, joskin rumalle, ihmiselle, että "hyi h*lvetti, luuletko tosissasi että minua kiinnostaisi", tämä kun tuntuu olevan ainut tapa karsia nämä rumat takiaiset perästä.


      • ap panettaa itseään
        pimppaloora kirjoitti:

        Tarkoitti kai sitä miten ihan käytännössä annat pakit. Nämä on oikeasti yksinkertaisia asioita: jos hymyilet sanoessasi negatiivisen asian, sen tulkinnassa on ristiriita. Moni nainen tekee tätä ihan päivittäin, torpedoi oman viestinsä hymyilemällä väärään aikaan.
        Epävarma nainen saattaa sanoa jotain tosi fiksua ja vakavaa, mutta kikattaa siihen perään. Ja kas, viesti ammuttiin omien toimesta alas.

        Eli lopeta se idioottimainen, flirttaileva irvistely niille miehille ja sano asiat selvästi suomen kielellä. Ei miehet tyhmiä ole, kyllä ne ymmärtää kerrasta kun sen fiksusti ilmoittaa.

        kuitenkin ringissä, eli varmaan on sana kiirinyt..


      • pyydä miehiltä
        ap. kirjoitti:

        Mitä idioottimaisen flirttailevaa on siinä, jos sanon miehelle esimerkiksi että "kiitos mutta olen kiinnostunut eräästä toisesta, kiitos kuitenkin mielenkiinnostasi". Syötät nyt sanoja suuhuni ilman perusteita. Yleensä homma menee siihen pisteeseen, että joudun tosiaan olemaan jo ihan suoranaisen tyly näille miehille, kun selkeä viesti ei mene perille. Vasta kun sanoo oikein rumasti, niin jätetään rauhaan. Minut on kuitenkin kasvatettu sen verran hyvin, etten koe oikeudekseni sanoa ventovieraalle, joskin rumalle, ihmiselle, että "hyi h*lvetti, luuletko tosissasi että minua kiinnostaisi", tämä kun tuntuu olevan ainut tapa karsia nämä rumat takiaiset perästä.

        rahaa, niin saat karsittua köyhät pois.


    • nainennnnnnnmmm

      Mä luulen et ytm tyypeil on ihan sama ku meil kysytyillä naisilla eli ei yksinkertaisesti ehdi itse tekemään alotteita koska aina joku muu on kimpussa..Eli tosta voisi johtua se että aika usein alotteen tekijöinä voi olla atm ktm ihmiset.

    • ????????????????????

      Onneksi olen ihan tavallisen näköinen kurppa ja mulla ei ole noin suuria harmeja :)

    • 19+9

      No varmasti monikin mies yliarvioi tasonsa, mutta minkäs teet, kun nimenomaan miehen odotetaan tekevän aloitteet. Miksei sitä sitten samantien kokeilisi sitä parasta mahdollista sen sijaan, että tekisi aloitteen sellaiselle joka ei miellytä omaa silmää.

      Ainahan sä voit kieltäytyä, sillä eipä Suomessa ole tapana pakkonaittaa ketään. Sen sijaan, että kitiset täällä, voisit itse yrittää lähestyä niitä 10/10 miehiä. :)

      • ei ole tarvis

        koska ap on näemmä panoringissä..


      • ap.

        "Korkeatasoista" argmentointia, ei voi muuta sanoa. Kaikesta kuultaa läpi, ei vain katkeruus naisia kohtaan, vaan myös katkeruus niitä miehiä kohtaan, jotka noita teidän keksimiä panorinkejänne pyörittävät. Jokainen mieshän olisi tilaisuuden tullen jännämiehenä jännämiehen tilalla. On harvinaisuus, että mies joka saa naisia, olisi jollain tapaa normaali ja käytökseltään ihmismäinen (eikä elukan tasolla). Nainen puolestaan ei koe seksin saamista itseisarvona, koska sitä kyllä on tyrkyllä. Nainen näkee siis yli tällaisten eläimellisten himojen ja osaa etsiä kumppania muihin arvoihin pohjautuen. Panorinkiteoria on naurettavaa p*skaa, jonka vain miehen kaltainen eläin voi päässään kehitellä.


      • -------------
        ap. kirjoitti:

        "Korkeatasoista" argmentointia, ei voi muuta sanoa. Kaikesta kuultaa läpi, ei vain katkeruus naisia kohtaan, vaan myös katkeruus niitä miehiä kohtaan, jotka noita teidän keksimiä panorinkejänne pyörittävät. Jokainen mieshän olisi tilaisuuden tullen jännämiehenä jännämiehen tilalla. On harvinaisuus, että mies joka saa naisia, olisi jollain tapaa normaali ja käytökseltään ihmismäinen (eikä elukan tasolla). Nainen puolestaan ei koe seksin saamista itseisarvona, koska sitä kyllä on tyrkyllä. Nainen näkee siis yli tällaisten eläimellisten himojen ja osaa etsiä kumppania muihin arvoihin pohjautuen. Panorinkiteoria on naurettavaa p*skaa, jonka vain miehen kaltainen eläin voi päässään kehitellä.

        Panorinki ei ole mikään teoria, vaan tutkitusti totta: "Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä."

        Tuosta näkee suoraan, että pieni osa miehistä hoitaa suuren osan naisista.

        http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien


      • syvämies
        ------------- kirjoitti:

        Panorinki ei ole mikään teoria, vaan tutkitusti totta: "Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä."

        Tuosta näkee suoraan, että pieni osa miehistä hoitaa suuren osan naisista.

        http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien

        Diippiä kamaa....


      • älä usko kaikkee
        ------------- kirjoitti:

        Panorinki ei ole mikään teoria, vaan tutkitusti totta: "Siinä missä miehistä suurimmalla osalla (24 %) seksikumppanien määrä oli 2-4, suurimmalla osalla naisista (24 %) vastaava luku oli 5-10. Naisten osuus oli miehiä suurempi myös yli 10, 20, 30 ja 40 seksikumppanin kanssa seksiä harrastaneiden keskuudessa, vaikkakaan erot eivät olleet kovin suuria. Ainoastaan yli 50 ihmisen kanssa seksiä harrastaneista enemmistö oli miehiä."

        Tuosta näkee suoraan, että pieni osa miehistä hoitaa suuren osan naisista.

        http://www.terve.fi/vanhemmuus-ja-kasvatus/suuri-suomalainen-seksikysely-paljastaa-nain-suomalaisten-seksikumppanien

        otos ei kuule ollut kovin laaja, koska kilteiltä ihmisiltä ei kysytty.


    • T:Vagner. . .

      Who cares?

    • hbgyjm yjm uhg

      Voihan tämä olla niinkin päin että ap itse kuvittelee olevansa kauniimpi kuin onkaan ja häntä lähestyy tasoisensa miehet. Ei vaan itse ole ymmärtänyt tasoaan.

      • just näin

        ap ei tunne omaa tasoaa, mikä on tietenkin ihan normaalia naisten keskuudessa.


      • Anteeks, mutta mulle ei kyllä mene jakeluun, että miten hoikka nainen joka käy salilla 4 krt/vko pystyisi mitenkään olemaan samalla tasolla liikkumattoman ja epähygieenisen ihravuorimiehen kanssa. Tuossa tiedeartikkelissa sitä paitsi mainittiin myös, että juuri naisilla on taipumusta aliarvioida omaa viehätysvoimaansa.

        Vasta-argumentteja saa toki esittää ja pitääkin, mutta jos tämän tasoisiin rimanalituksiin mennään, niin minä saatan alkaa jopa vieroittumaan palstasta ihan itsestään. :D


    • piiloalfa

      Tuo yliarviointi on varmaan miehillä biologiassa, jotta mies voisi löytää mahdollisimman kauniin, eli terveen naisen lisääntymispuuhiin. Naisia ei miesten ulkonäkö niin paljon kiinnostakaan, miehellä pitää vain olla kyky ottaa nainen tyylikkäästi. Vaikka tästä sen voi nähdä: https://www.youtube.com/watch?v=iUy3_kBme4M

    • 7+13

      Kylläpä AP kuulostaa itseään täynnä olevalta kusipäältä. Kannattaa lopettaa se itsensä treenaaminen, jos ulkonäkösi aiheuttaa noin pahaa ylemmyyden tunnetta ja kusipäisyyttä.

      • Ihmejuttu..

        naisille ei tunnu tasoisensa seura kelpaavan.


      • ap.

        Niin, eihän Suomessa voi sanoa rivien välistä että "olen ihan hyvännäköinen", sehän on yhtäkuin kusta aivoissa, vaikka sen hyvännäköisyyden olisi omalla vaivannäöllä ansainnut. Miehet kyllä saavat suitsuttaa ainutlaatuista komeuttaan "nirsoja" naisia haukkuessaan, sehän on vain silkka selviytymisreaktio vallitseviin olosuhteisiin.


      • plää plää
        ap. kirjoitti:

        Niin, eihän Suomessa voi sanoa rivien välistä että "olen ihan hyvännäköinen", sehän on yhtäkuin kusta aivoissa, vaikka sen hyvännäköisyyden olisi omalla vaivannäöllä ansainnut. Miehet kyllä saavat suitsuttaa ainutlaatuista komeuttaan "nirsoja" naisia haukkuessaan, sehän on vain silkka selviytymisreaktio vallitseviin olosuhteisiin.

        mene nyt sinne panorinkiin lutkuttamaan.


      • ap.
        plää plää kirjoitti:

        mene nyt sinne panorinkiin lutkuttamaan.

        Kylläpä ottaa päähän kun joku esittäytyy miehiltä lähestymisyrityksiä saavana naisena. Mistä lähtien muuten miehet on ottaneet naisen paikan kitisijöinä ja nalkuttajina? Palstalla oikein harrastetaan kitinää, nalkutusta, ruikutusta, ininää, äärettömän epämiehekästä. Ymmärrän varsin hyvin miksi olette sinkkuja.


      • -.-..-.-
        ap. kirjoitti:

        Kylläpä ottaa päähän kun joku esittäytyy miehiltä lähestymisyrityksiä saavana naisena. Mistä lähtien muuten miehet on ottaneet naisen paikan kitisijöinä ja nalkuttajina? Palstalla oikein harrastetaan kitinää, nalkutusta, ruikutusta, ininää, äärettömän epämiehekästä. Ymmärrän varsin hyvin miksi olette sinkkuja.

        Siitä lähtien kun naiset ottivat miehen paikan Suomessa. Molempiahan tämä järjestely ilman muuta kyrpii.


      • sinäkin olet sinkku
        ap. kirjoitti:

        Kylläpä ottaa päähän kun joku esittäytyy miehiltä lähestymisyrityksiä saavana naisena. Mistä lähtien muuten miehet on ottaneet naisen paikan kitisijöinä ja nalkuttajina? Palstalla oikein harrastetaan kitinää, nalkutusta, ruikutusta, ininää, äärettömän epämiehekästä. Ymmärrän varsin hyvin miksi olette sinkkuja.

        mutta panetat itseäsi panoringissä ja kitiset tällä palstalla oman tasosi heikkouden ilmentymää, eli sitä, että tasoisesi miehet lähestyvät sinua.


      • mistä kiikastaa

        Ihmettelen tätä kitinän määrää, siis oletetusti laiha ja nuori ja saa aloitteita, tulee mieleen kun joku sanoi persuista, että kateus on se joka saa ne valittamaan mamujen sosiaalituista, kun ovat kateellisia oman tasoisilleen. Uskon, että palstalla on kauniitakin naisia ja komeita miehiä, flaksista sen näkee.


      • Naisasialooseri.
        mistä kiikastaa kirjoitti:

        Ihmettelen tätä kitinän määrää, siis oletetusti laiha ja nuori ja saa aloitteita, tulee mieleen kun joku sanoi persuista, että kateus on se joka saa ne valittamaan mamujen sosiaalituista, kun ovat kateellisia oman tasoisilleen. Uskon, että palstalla on kauniitakin naisia ja komeita miehiä, flaksista sen näkee.

        Ei ole mitään flaksia, on markkina-arvo ja vaikka olisikin niin miehen"flaksista"ei näe yhtään mitään.


    • nainennnnnnnmmm

      Mua ei luojan kiitos oo läskit ikinä jostain syystä lähestyneet (lihaksikkaat ja normaalit vain) mutta sitten vanhemmat miehet aika paljon koittaa iskeä. Useiten kyl 22-38v. koittaa iskeä.

    • .............

      Määrittele "kuntoilu". Jos siinä ei ole mukana tavoitteellinen kuntosali, niin et ole niin kuuma, mitä ehkä ajattelet olevasi.

      • ap.

        Käyn neljästi viikossa salilla ja se näkyy sekä kropassa että elämässäni salin ulkopuolellakin mm. terveenä ruokavaliona ja kiinnostuksena itsesäni huolta pitämiseen. Jos sanon, että olen tällaisten läskilyllerö sohvaperunoiden kanssa jotenkin eri kastia, niin se on kyllä omalla työllä ansaittua eikä pissiä päässä. Silti en koe olevani ihmisenä parempi, vaan kohtelen kanssaeläjiä lempeästi, ellei joku nyt käy ahdistelemaan liiaksi, kuten nämä takiaismiehet.


      • älä naurata
        ap. kirjoitti:

        Käyn neljästi viikossa salilla ja se näkyy sekä kropassa että elämässäni salin ulkopuolellakin mm. terveenä ruokavaliona ja kiinnostuksena itsesäni huolta pitämiseen. Jos sanon, että olen tällaisten läskilyllerö sohvaperunoiden kanssa jotenkin eri kastia, niin se on kyllä omalla työllä ansaittua eikä pissiä päässä. Silti en koe olevani ihmisenä parempi, vaan kohtelen kanssaeläjiä lempeästi, ellei joku nyt käy ahdistelemaan liiaksi, kuten nämä takiaismiehet.

        Tietenkin sinä annat sellaisen kuvan livenä, ettet ole muita parempi. Sanavalintasi täällä netissä kuitenkin kertoo muuta.


      • ap.
        älä naurata kirjoitti:

        Tietenkin sinä annat sellaisen kuvan livenä, ettet ole muita parempi. Sanavalintasi täällä netissä kuitenkin kertoo muuta.

        Voidaan pohtia, mitä väärää on sanoa, että olen oman työni ansiosta hyväkroppainen nainen joka ei koe vetoa miehiin, jotka eivät laita tikkua ristiin ollakseen edes terveen näköisiä. Voi (teko)pyhä suomalainen vaatimattomuus. Eihän aloitukseni pointti välittyisi, jos sen toisi faktoja esiin. Kerro toki, mikä sanavalinnoissani on antanut ymmärtää, että koen olevani muita parempi? Perustelematon väite on yhtä kuin tyhjä väite.


      • olet nirso
        ap. kirjoitti:

        Voidaan pohtia, mitä väärää on sanoa, että olen oman työni ansiosta hyväkroppainen nainen joka ei koe vetoa miehiin, jotka eivät laita tikkua ristiin ollakseen edes terveen näköisiä. Voi (teko)pyhä suomalainen vaatimattomuus. Eihän aloitukseni pointti välittyisi, jos sen toisi faktoja esiin. Kerro toki, mikä sanavalinnoissani on antanut ymmärtää, että koen olevani muita parempi? Perustelematon väite on yhtä kuin tyhjä väite.

        panoringissä prinssiä odottava tavisnaikkonen.


      • älä naurata
        ap. kirjoitti:

        Voidaan pohtia, mitä väärää on sanoa, että olen oman työni ansiosta hyväkroppainen nainen joka ei koe vetoa miehiin, jotka eivät laita tikkua ristiin ollakseen edes terveen näköisiä. Voi (teko)pyhä suomalainen vaatimattomuus. Eihän aloitukseni pointti välittyisi, jos sen toisi faktoja esiin. Kerro toki, mikä sanavalinnoissani on antanut ymmärtää, että koen olevani muita parempi? Perustelematon väite on yhtä kuin tyhjä väite.

        No mitä jos vaikka lukisit viestisi uudestaan?

        "Jos sanon, että olen tällaisten läskilyllerö sohvaperunoiden kanssa jotenkin eri kastia, niin se on kyllä omalla työllä ansaittua eikä pissiä päässä."

        Vai onko nuo läskilylleröt kenties erilaisia, mutta yhtä hyviä? Jos ovat, niin mikset sitten koskaan harkitse sellaisen kanssa seurustelemista? Lataa vaan livenäkin suoraan, että alemman tason läskit ei kiinnosta, niin kaikki arvostavat sinua enemmän kuin sellaista passiivis-aggressiivista välttelyä ja kiertelyä.


      • ryppis
        ap. kirjoitti:

        Käyn neljästi viikossa salilla ja se näkyy sekä kropassa että elämässäni salin ulkopuolellakin mm. terveenä ruokavaliona ja kiinnostuksena itsesäni huolta pitämiseen. Jos sanon, että olen tällaisten läskilyllerö sohvaperunoiden kanssa jotenkin eri kastia, niin se on kyllä omalla työllä ansaittua eikä pissiä päässä. Silti en koe olevani ihmisenä parempi, vaan kohtelen kanssaeläjiä lempeästi, ellei joku nyt käy ahdistelemaan liiaksi, kuten nämä takiaismiehet.

        Pissiä päässä ei ole se, että on ylpeä omista saavutuksistaan ja tekee työtä sen eteen mitä haluaa. Pissiä päässä on se, että nimittelee niitä, jotka eivät halua, kykene tai ymmärrä toimia samoin kuin mitä itse tekee, eli esim. puheet läskilyllerö sohvaperunoista.


      • 1+9
        ap. kirjoitti:

        Voidaan pohtia, mitä väärää on sanoa, että olen oman työni ansiosta hyväkroppainen nainen joka ei koe vetoa miehiin, jotka eivät laita tikkua ristiin ollakseen edes terveen näköisiä. Voi (teko)pyhä suomalainen vaatimattomuus. Eihän aloitukseni pointti välittyisi, jos sen toisi faktoja esiin. Kerro toki, mikä sanavalinnoissani on antanut ymmärtää, että koen olevani muita parempi? Perustelematon väite on yhtä kuin tyhjä väite.

        Ulkonäkösi on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska olet sisimmältäsi pelkkää paskaa. Kannattaisi alkaa lihottamaan, ehkä asenteesei korjautuisi ulkonäkösi huonotessa.


      • ap on jo
        1+9 kirjoitti:

        Ulkonäkösi on ihan yhtä tyhjän kanssa, koska olet sisimmältäsi pelkkää paskaa. Kannattaisi alkaa lihottamaan, ehkä asenteesei korjautuisi ulkonäkösi huonotessa.

        ringissä ja matkalla kohti wt-eloa.


    • 64w4y6

      Mies ei voi yliarvioida itseään, sillä itsevarmuus on tärkein ominaisuus joka naisia miehessä viehättää.

    • Väittäisin, että avaus oli pelkkä provo, mutta ilmeisen kovasti se joka tapauksessa otti palstamiesten hermoon :D

      • sinäkö sen

        kirjoitit? Eihän toi nyt miesten hermoon ota. On niin lapsellsita vänkäämistä oman taon ylisuurista odotuksista, että hoh hoh.


      • robotti äijät
        sinäkö sen kirjoitti:

        kirjoitit? Eihän toi nyt miesten hermoon ota. On niin lapsellsita vänkäämistä oman taon ylisuurista odotuksista, että hoh hoh.

        Ai ei ota hermoon, oletko sokea, kun et nää ketjua? Tosin mulla on tendenssi uskoa, että suurin osa palautteesta on taas sitä, että naisasialuuseri puhuu itsekseen


      • tämä ketju on
        robotti äijät kirjoitti:

        Ai ei ota hermoon, oletko sokea, kun et nää ketjua? Tosin mulla on tendenssi uskoa, että suurin osa palautteesta on taas sitä, että naisasialuuseri puhuu itsekseen

        pelkää WT-naisten provoilua. WT-naiset ovat panoringeissä, mutta ytmiä ei löydy elättäjäksi.


    • animal man

      Voi hellanlettas vieläkö tämä pitää vääntää rautalangasta: naaras on lähes kaikissa eläinlajeissa se vaatimattomampi ilmestys. Ihminen ei ole asian suhteen poikkeus.

      Linkissä todetaan, että miehet yliarvioivat sen, kuinka paljon naiset ovat heistä kiinnostuneita. Tämä ei niinkään liity komeuteen ja kauneuteen.

      Jos aloittaja pukeutuisi mieheksi, hän olisi mitätön pylleröinen, vähän vammaisen näköinen. Jos minä, tai jopa muutama palstan ätmi, pukeutuisimme naisiksi, olisimme pitkiä selkeäpiirteisiä prinsessoja jäntevine pohkeinemme. Kumpi meistä on se kauniimpi ihminen?

      Et pärjää keskivertomiehelle edes omassa sarjassasi (naisina) tai korkeintaan täpärästi. Mutta varsinkaan et pärjää miesten sarjassa. Silti sinä olet kaunis ja nämä miehet eivät? Tämä on vähän kuin huonosti kasassa pysyvä simpanssi naaras vetäisi huulipunaa kuonoon ja julistaisi itsensä kaunottareksi.

      • jänteväpohkeinen M

        Nyt oli jo hyvä provoilua, mutta olisi kannattanut tehdä tästä oma aloitus.


      • Grrr..

        Nyt menee jo oudoksi kun palstan mies haluaa päihittää naiset jopa naisena olemisessa. Onko joku kenties hieman liian kilpailuhenkinen?


      • toihan oli faktaa
        jänteväpohkeinen M kirjoitti:

        Nyt oli jo hyvä provoilua, mutta olisi kannattanut tehdä tästä oma aloitus.

        ..nimitöin nainen antaa mies saa.


      • ryppis

        Hyvä idea, järkätkää Miss ATM -kisa ja kuvat palstalle.


      • animal man
        Grrr.. kirjoitti:

        Nyt menee jo oudoksi kun palstan mies haluaa päihittää naiset jopa naisena olemisessa. Onko joku kenties hieman liian kilpailuhenkinen?

        Tarjoilin mitä tilattiin. Kilpailusta ei voi puhua, kuten yritin selittää.


      • .,.,.,.,

        Tuo on tosiaan jännä elementti luonnossa. Uros on aina paremman näköinen ja kyvykkäämpi kaikessa, mutta silti naaraista kilpaillaan. Luulisi että naaraat kävisivät keskenään kovaa kilpailua uroksista, mutta ei... Jäbät kirjaimellisesti taistelevat kuolemaan asti, että pääsisivät panemaan.


      • aspirin11

        Homo.


      • kukkoja
        .,.,.,., kirjoitti:

        Tuo on tosiaan jännä elementti luonnossa. Uros on aina paremman näköinen ja kyvykkäämpi kaikessa, mutta silti naaraista kilpaillaan. Luulisi että naaraat kävisivät keskenään kovaa kilpailua uroksista, mutta ei... Jäbät kirjaimellisesti taistelevat kuolemaan asti, että pääsisivät panemaan.

        Niin, että kumpi taas oli sitten se viisaampi puoli? Äijät on tapattanut ihmiskuntaa nätisti, kun rumat miehet on halunnut 'nostaa tasoaan'.


      • army
        kukkoja kirjoitti:

        Niin, että kumpi taas oli sitten se viisaampi puoli? Äijät on tapattanut ihmiskuntaa nätisti, kun rumat miehet on halunnut 'nostaa tasoaan'.

        Hitler nyt on aika ätmi kauniine teinineitsyineen.


      • ei ristiriitaa
        Grrr.. kirjoitti:

        Nyt menee jo oudoksi kun palstan mies haluaa päihittää naiset jopa naisena olemisessa. Onko joku kenties hieman liian kilpailuhenkinen?

        Tässähän nämä miehet vain todistavat Tieteen kuvalehden referoiman tutkimuksen tulokset paikkansapitäviksi - miehet todellakin yliarvioivat viehätysvoimansa.


      • 13+15
        .,.,.,., kirjoitti:

        Tuo on tosiaan jännä elementti luonnossa. Uros on aina paremman näköinen ja kyvykkäämpi kaikessa, mutta silti naaraista kilpaillaan. Luulisi että naaraat kävisivät keskenään kovaa kilpailua uroksista, mutta ei... Jäbät kirjaimellisesti taistelevat kuolemaan asti, että pääsisivät panemaan.

        Naaraathan kilpaileekin.. siis niistä alfoista :D


      • Ex PUA

        Tämä!

        Erittäin hyvin sanottu.

        Se on tosiaankin vanha totuus, että miehet yliarvioivat naisten kiinnostuksen.

        Samoin ei sovi unohtaa, että koska naisilla ei ole kunniakäsityksiä, he antavat itselleen luvan ailahtelevaisuuteen asian suhteen, mikä entisestään rasittaa tuota efektiä.


      • Ex PUA
        kukkoja kirjoitti:

        Niin, että kumpi taas oli sitten se viisaampi puoli? Äijät on tapattanut ihmiskuntaa nätisti, kun rumat miehet on halunnut 'nostaa tasoaan'.

        Mikä taas johtuu naaraiden pariutumistottumuksista.

        Jos nartut eivät jakelisi hulluimmille psykoille, eivät pariutumistottumukset olisi tuollaiset ja psykojen geenit eivät olisi jatkaneet eloaan.

        Joten naisen vika sekin, jos nainen ei olisi niin veren- ja kullinhimoinen, olisi ihmiskunnan asiat paremmalla tolalla ja eläisimme jokainen rauhassa ja rakkaudessa.


      • animal man
        ei ristiriitaa kirjoitti:

        Tässähän nämä miehet vain todistavat Tieteen kuvalehden referoiman tutkimuksen tulokset paikkansapitäviksi - miehet todellakin yliarvioivat viehätysvoimansa.

        "Viehätysvoima" tarkoitti tuossa linkitetyssä tutkimuksessa naisten kiinnostusta mieheen. Naisilla on oikeus mielipiteeseensä mutta sukupuolten kauneuteen/komeuteen, josta itse puhuin, asia liittyy etäisesti.

        Analogisesti tämän kanssa, joillakin miehillä voi olla mielipiteitä naisten älykkyydestä, mutta naisten todellinen älykkyys on tietenkin eri asia.

        Laajempi pointti on, että epätasa-arvoinen tilanne parisuhdemarkkinoilla (ainakin tietyissä ikäluokissa), olivat epätasa-arvon syyt mitä tahansa, saa erään ikäiset naiset näkemään maailman melko vääristyneesti ja jopa miessukupuolta alentavalla tavalla.


      • kiitollinen sokea
        Ex PUA kirjoitti:

        Tämä!

        Erittäin hyvin sanottu.

        Se on tosiaankin vanha totuus, että miehet yliarvioivat naisten kiinnostuksen.

        Samoin ei sovi unohtaa, että koska naisilla ei ole kunniakäsityksiä, he antavat itselleen luvan ailahtelevaisuuteen asian suhteen, mikä entisestään rasittaa tuota efektiä.

        Ex-PUA, no, hyvä, että saavuit paikalle kertomaan miten koko maailma toimii, eihän me ilman sun harhoja ymmärrettäisi mistään mitään.


      • aava23
        Ex PUA kirjoitti:

        Mikä taas johtuu naaraiden pariutumistottumuksista.

        Jos nartut eivät jakelisi hulluimmille psykoille, eivät pariutumistottumukset olisi tuollaiset ja psykojen geenit eivät olisi jatkaneet eloaan.

        Joten naisen vika sekin, jos nainen ei olisi niin veren- ja kullinhimoinen, olisi ihmiskunnan asiat paremmalla tolalla ja eläisimme jokainen rauhassa ja rakkaudessa.

        Kumpi oli ensin muna vai kana, nainen tuntee vetoa tällaisen miehen sosiaalista statusta kohtaan, kun kaikki äijät ihailee, kun mies tappaa eikä mutisi. Ei naiset mitään verenvuodatusta ihaile, statuskysymys.


      • -öuö
        13+15 kirjoitti:

        Naaraathan kilpaileekin.. siis niistä alfoista :D

        Kilpailee miten? Syntymällä terveemmän näköiseksi kuin muut naaraat?


      • Ex PUA
        kiitollinen sokea kirjoitti:

        Ex-PUA, no, hyvä, että saavuit paikalle kertomaan miten koko maailma toimii, eihän me ilman sun harhoja ymmärrettäisi mistään mitään.

        Henkilöhyökkäyksesi todistaa että olet pohjimmiltaan samaa mieltä kanssani, mutta siinä määrin typerä kurppa ettet sitä voi mitenkään argumentoinnin pohjalta kiistää.

        Että tattista vaan itsellesi! :)


      • kiitollinen sokea
        Ex PUA kirjoitti:

        Henkilöhyökkäyksesi todistaa että olet pohjimmiltaan samaa mieltä kanssani, mutta siinä määrin typerä kurppa ettet sitä voi mitenkään argumentoinnin pohjalta kiistää.

        Että tattista vaan itsellesi! :)

        Olen mitä mieltä tahansa, itsevarmuutesi kaiken tietäjänä ja aina oikeassa kaikesta olevana on surkuhupaisaa seurata. Minä olin minkä näköinen tahansa se ei muuta asiaa, että äijä on pihalla kuin lumiukko.


      • Ex PUA
        kiitollinen sokea kirjoitti:

        Olen mitä mieltä tahansa, itsevarmuutesi kaiken tietäjänä ja aina oikeassa kaikesta olevana on surkuhupaisaa seurata. Minä olin minkä näköinen tahansa se ei muuta asiaa, että äijä on pihalla kuin lumiukko.

        Tyypillinen nainen, itse lähtee väittelyyn, joutuu pussitetuksi, ja sitten poraa että toinen on väärässä, koska hänen tunteitaan on loukattu osoittamalla hänen olevan väärässä.

        Täällä eipä pussy pass, joten turpa kiinni jos et pysty itse älylliseen väittelyyn kanssani.


      • kiitollinen sokea
        Ex PUA kirjoitti:

        Tyypillinen nainen, itse lähtee väittelyyn, joutuu pussitetuksi, ja sitten poraa että toinen on väärässä, koska hänen tunteitaan on loukattu osoittamalla hänen olevan väärässä.

        Täällä eipä pussy pass, joten turpa kiinni jos et pysty itse älylliseen väittelyyn kanssani.

        Väärässä mistä?


      • kiitollinen sokea
        kiitollinen sokea kirjoitti:

        Väärässä mistä?

        Siis se, että olet homo, on asia sikseen ja olen kyllä samaa mieltä. Siitä, että aina, kun avaat suusi,luulet tietävän kaiken ja et ikinä voisi nähdä missään olleesi väärässä, olen myös oikeassa, se mitä tuossa kuvittelet ulkonäöstänija tunne tiloistani on lähinnä vitsi, en tunne onneksi ketään noin naivia ja todennäköisesti vain kerrot miltä itsestäsi tuntuu, kun tunnet olevasi väärässä, siis jos edes kykenet sellaiseen tunteeseen.


      • Ex PUA
        aava23 kirjoitti:

        Kumpi oli ensin muna vai kana, nainen tuntee vetoa tällaisen miehen sosiaalista statusta kohtaan, kun kaikki äijät ihailee, kun mies tappaa eikä mutisi. Ei naiset mitään verenvuodatusta ihaile, statuskysymys.

        Miksi jankkaat? Minähän vastasin jo että kana, eli nainen.

        "Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
        - David M. Buss

        "..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
        - Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved


      • Ex PUA
        Ex PUA kirjoitti:

        Miksi jankkaat? Minähän vastasin jo että kana, eli nainen.

        "Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
        - David M. Buss

        "..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
        - Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved

        Mitä tulee verenvuodatuksen ihailuun, saavat sarjamurhaajat runsaasti rakkauskirjeitä, sillä ovat "jännämiehiä".

        Nainen on aiheuttanut verenvuodatuksen, koska hän narsismissaan ja kahlitsemattomassa pahuudessaan rakastaa nähdä väkivaltaa, etenkin jos se tapahtuu hänen mielikseen.


      • Ex PUA
        kiitollinen sokea kirjoitti:

        Siis se, että olet homo, on asia sikseen ja olen kyllä samaa mieltä. Siitä, että aina, kun avaat suusi,luulet tietävän kaiken ja et ikinä voisi nähdä missään olleesi väärässä, olen myös oikeassa, se mitä tuossa kuvittelet ulkonäöstänija tunne tiloistani on lähinnä vitsi, en tunne onneksi ketään noin naivia ja todennäköisesti vain kerrot miltä itsestäsi tuntuu, kun tunnet olevasi väärässä, siis jos edes kykenet sellaiseen tunteeseen.

        Heh, kurppa jatkaa näemmä jankkaamista, mutta itsensä kanssa.

        Muistit näemmä myös homotella itseäsi.

        PIdät edelleenkin tasosi kovana, nyt häivy siitä paskahirviö, ja opettele keskustelemaan kuten aikuiset.


      • kiitollinen sokea
        Ex PUA kirjoitti:

        Heh, kurppa jatkaa näemmä jankkaamista, mutta itsensä kanssa.

        Muistit näemmä myös homotella itseäsi.

        PIdät edelleenkin tasosi kovana, nyt häivy siitä paskahirviö, ja opettele keskustelemaan kuten aikuiset.

        Hah hah haa, ihan sulle oli molemmat viestit, etkä ymmärrä edes koskaan mitään siitä mitä sulle yritetään selittää, mutta parempi niin, jos jatkan sulle typeryydestäsi huomauttelua ja voit oppia piilottamaan itserakkaan kaikkitietävän sekavan höpinäsi ja se ei tule silloin pilaamaan kaikkea elämässäsi, olet sen tasoinen, että on parempi muille, ettet saa töitä tai naista.


      • Ex PUA
        kiitollinen sokea kirjoitti:

        Hah hah haa, ihan sulle oli molemmat viestit, etkä ymmärrä edes koskaan mitään siitä mitä sulle yritetään selittää, mutta parempi niin, jos jatkan sulle typeryydestäsi huomauttelua ja voit oppia piilottamaan itserakkaan kaikkitietävän sekavan höpinäsi ja se ei tule silloin pilaamaan kaikkea elämässäsi, olet sen tasoinen, että on parempi muille, ettet saa töitä tai naista.

        Se katsos on niin, stalkkerikurppa, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

        Jos käyttäydyt kuin idiootti, minä kohtelen sinua kuten idioottia.

        Jos itse tulet pätemään, niin varaudu että joudut näyttämään mihin pystyt.

        Ja kun tuota ala-asteelaisen raivoamista taas katsoo, niin voit varautau että myös jatkossa iskee paha mieli. ;D


      • kiitollinen sokea
        Ex PUA kirjoitti:

        Se katsos on niin, stalkkerikurppa, että niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.

        Jos käyttäydyt kuin idiootti, minä kohtelen sinua kuten idioottia.

        Jos itse tulet pätemään, niin varaudu että joudut näyttämään mihin pystyt.

        Ja kun tuota ala-asteelaisen raivoamista taas katsoo, niin voit varautau että myös jatkossa iskee paha mieli. ;D

        Et käyttäydy mitenkään niin kuin olisin idiootti, mutta keskustelun aihe on kyllä se, että olet idiootti. Sinulla ei ole mitään oikeaa itsevarmuutta, siksi sinun pitää väkisin nähdä ihmiset, jotka näet uhkina 'kurppina', naiveina tai mitä vaan negatiivista. Mutta, sano mitä vaan, kun se sua lohduttaa :( Ja ei hätää, olen täysin varma, että tästä keskustelusta on minulle vain iloa ja on täysin megalomaanista (eli tyypillistä sinua) olettaa, että minulle tulee paha mieli, hohhoijaa...ei ole mitään mitä voisitsanoa, että pahoittaisin mielenija vielä kun ottaa huomioon miten ei osuvia juttusi ovat olleet, niin täytyy vain taas todeta mikä vajakki olet.


    • Rumpelstilzchen

      Tuossa linkissähän kerrottiin vain viehätysvoiman yliarvioimisesta ja sinä keskityt vain ulkonäöllisiin seikkoihin. Se on eri asia, koska viehätysvoimaan sisältyy myös muun muassa se rehvakas käytös ja itsevarma olemus.

      95% miehistä pitää itseään taviksina ja 95% naisista pitää itseään parempana kuin taviksena.

      • ihme trollausta

        toi ap:n narsistinen kitinä. Hyvin on joku onnistunut luomaan naisen sielunmaiseman palstalaisten tietoon taas kerran.


      • ”Tuossa linkissähän kerrottiin vain viehätysvoiman yliarvioimisesta ja sinä keskityt vain ulkonäöllisiin seikkoihin. Se on eri asia, koska viehätysvoimaan sisältyy myös muun muassa se rehvakas käytös ja itsevarma olemus.”

        No eikös se juuri ole sitä itsevarmaa olemusta kun yrittää iskeä naista vielä senkin jälkeen kun on jo muutamat selkeät pakit saanut?

        "95% miehistä pitää itseään taviksina ja 95% naisista pitää itseään parempana kuin taviksena. "

        Oisko ollut lähdeviitettä?


    • mistä kiikastaa

      Uskomatonta tämä, hirveä mylvintä, kun joku sanoo pitävänsä itsestä huolta olevansa nuori ja hoikka. Minä ainakin Helsinkiläisenä nään päivittäin suuren joukon ihmisiä, jotka täyttävät tämän kuvauksen. Saatat omata myös nätin naaman, mutta et kehdannut sanoa. Mikä näitä ihmisiä oikein vaivaa?

    • Kakkosmies

      "Miksi ylipainoinen äijä kuvittelee, että hoikka, nuori ja treenattu nainen haluaisi itselleen täysin itsensä vastakohdan? Eihän tällaisen miehen intressitkään elämässä voi osua yksiin sellaisen naisen kanssa, joka selkeästi on aivan eri maailmasta"

      Yksi syy voi tosiaan olla harhainen käsitys omasta viehätysvoimastaan. Yrittänyttä ei laiteta ja jos ei tee aloitetta ei ainakaan mitään saa.

      Toinen syy voi olla, mitä täälläkin keskusteluryhmissä naisten toimesta toitotetaan, että naiset eivät ole ulkonäön perään, että luonne ja itsevarmuus on kaiken a ja o.

      "Eniten ärsyttää tällaisten miesten takiaismainen käytös. Vastaat nätisti takaisin mutta kohteliaan etäisesti kuitenkin, ettei mies luule liikoja. Sitten alkaa sadella viestejä kuin sieniä sateella ja mies suorastaan tyrkyttää itseään,"

      No naistenlehdet ovat väärällään juttuja, joissa kerrotaan, että mies oli saanut ensiksi pakit , mutta jatkanut sinnikkäästi piirittämistä ja saanut naisen itselleen.

      • hordes

        En kyllä tiedä mistä naisten lehdistä puhut, kun ne tuntuvat olevan täynnä jotain pääministerin vaimon haastatteluja, mutta tiedän tuon tarinan rakenteen, mutta niissä tarinoissa piirittävä mies on komea. Stalkkaajamiehet usein pitävät näitä tarinoita hienoina. Ulkonäön asemaa miehen valinnassa jonkun näköisillä naisille ei voi kieltää mitenkään.


      • Ex PUA

        "Miksi ylipainoinen äijä kuvittelee, että hoikka, nuori ja treenattu nainen haluaisi itselleen täysin itsensä vastakohdan? Eihän tällaisen miehen intressitkään elämässä voi osua yksiin sellaisen naisen kanssa, joka selkeästi on aivan eri maailmasta"

        Niin, mistä ihmeestä mies olisi voinut saada sellaista päähänsä?

        http://s823.photobucket.com/user/MrFarquar/media/Randoms/lucky-fat-man.jpg.html


      • Naisasialooseri.
        hordes kirjoitti:

        En kyllä tiedä mistä naisten lehdistä puhut, kun ne tuntuvat olevan täynnä jotain pääministerin vaimon haastatteluja, mutta tiedän tuon tarinan rakenteen, mutta niissä tarinoissa piirittävä mies on komea. Stalkkaajamiehet usein pitävät näitä tarinoita hienoina. Ulkonäön asemaa miehen valinnassa jonkun näköisillä naisille ei voi kieltää mitenkään.

        Noissa tarinoissa ne naiset ovat vanhoja haaskoja ja jos se mies on muka komea niin miksi hän sai alunperin pakit ja joutui piirittämään naista?

        Ja mitä tarkoitat"jonkun näköisellä"naisella. Suurin osa suomalaisnaisista ei täytä ulkonäkökriteereitä siinä määrin, että voisi vaatia mieheltä ulkonäköä varsinkaan jos nainen on sellainen, että hänelle tulee ikää koko ajan lisää


    • Ex PUA

      Naisen on helppoa sanoa, sillä rumakin nainen voi valita harrastaako seksiä.

      Ainoa mitä sinun tulee tehdä, on tarkistaa etuoikeutesi ja miettiä miksi silti olet vielä sinkkuna. Ehkä et olekaan niin kaunis, tai ehkä sinä edustat tyypillistä hypergamia joka nirppanokkailee ja käyttää panorinkiä, kun kukaan tasoisensa ei kelpaa ja ylempiä ei saa?

      Kukaan kaunis nainen täällä tuskin on, tai ainakaan hänen ei tarvitse mainostaa itseään kauniiksi jos sitä on (tunnen kauniita naisia, siis oikeasti kauniita ja he eivät pidä tuollaisia todistelevia mainospuheita, sori vaan, ei mene läpi).

      Muuten tämä haiskahtaa tyypilliseltä kurpan tekstiltä, jolla yritetään pitää miehet poissa kauniiden ja nuorten naisten kimpusta.

      Vrt. ". Kysymys herää, jos naisen saantiin suhtaudutaan noin fanaattisesti, miksei tällaiset miehet yritä niitä vaatimattoman näköisiä naisia, nukkavieruja pulliaisia? Koska, kuten tällä palstallakin voi huomata, miehet eivät käsitä tasoaan."

    • Havaittu

      Useammin törmää rumiinkin naisiin jotka yliarvioivat oman ulkonäöllisen tasonsa. Harvoin törmää esim. tavallisiin miehiin jotka olisivat erityisen itsevarmoja. Yleensä sellaisia on ne komeat pelinmiehet joiden perään nämä rumat naisetkin juoksevat.

      • Ex PUA

        Juuri näin.

        Kaikkein nokkavimpia ja ylpeimpiä ulkonäöstään ovat keskitasoiset naiset, sillä niille on herunut päähän sitä itseään koska ketään todella kaunista ei vihmota niin suurella määrällä huomiota ja lähestymisiä.


      • 13+5

        Jännintä on ettei se itsevarmuus ole läheskään aina sidottu miehen ulkonäköön - itsevarmuus näyttäisi silti ominaisuutena menevän ulkonäön ohi kaupaksi naisille.
        Moni Elvis päältä tavis.


      • Reality check

        Aivan oikein! Tavikset ovat naisten toimesta poljettu niin alas etteivät he heikon itseluottamuksensa takia edes uskalla lähestyä naisia. Väite että miehet yliarvioisivat oman tasonsa on roskaa, suurinta osaa miehistä kauhistuttaa lähestyä edes sitä tavallista naista, saatikka että he menisivät itsevarmoina lähestymään kauniita naisia. Sen sijaan näkee kaikennäköisiä naisia suurine vaatimuksineen ja nirsoilevat kuin mitkäkin hemmotellut prinsessat. Jos naista lähestyy vaikkapa tavallinen mies on se naiselle kauhistus sillä sillon nainen joutuisi myöntämään oman tasonsa ja sen ettei heillä ole mahdollisuuksia niihin komeisiin ja korkean statuksen rahamiehiin.


      • Päinvastoin
        Ex PUA kirjoitti:

        Juuri näin.

        Kaikkein nokkavimpia ja ylpeimpiä ulkonäöstään ovat keskitasoiset naiset, sillä niille on herunut päähän sitä itseään koska ketään todella kaunista ei vihmota niin suurella määrällä huomiota ja lähestymisiä.

        Ai väitätkö ettei kauniit saa huomiota? Hehän saavat sitä ylivoimaisesti eniten. Siinä jää tavikset kakkoseksi.


      • Ex PUA
        Päinvastoin kirjoitti:

        Ai väitätkö ettei kauniit saa huomiota? Hehän saavat sitä ylivoimaisesti eniten. Siinä jää tavikset kakkoseksi.

        Lehtien kansissa ynnä muualla, mutta yleensä kauniita ei uskalleta lähestyä koska he ovat niin kauniita.

        Keskivertonaisia lähestytään eniten, jolloin hieman epäkypsempi nainen saa tästä sen narsistisen käsityksensä, että hän voi pitää itseään maailmanluokan kaunottarena.


      • 5+14
        Ex PUA kirjoitti:

        Lehtien kansissa ynnä muualla, mutta yleensä kauniita ei uskalleta lähestyä koska he ovat niin kauniita.

        Keskivertonaisia lähestytään eniten, jolloin hieman epäkypsempi nainen saa tästä sen narsistisen käsityksensä, että hän voi pitää itseään maailmanluokan kaunottarena.

        Jaa-a, kyllä niissä piireissä missä itse liikun, niin kauneimmat naiset saavat eniten huomiota. Näitä lähestytään jopa päiväsaikaan kadulla ja kahviloissa. Muualla asia voi olla toki toisin.


      • kummitus
        Ex PUA kirjoitti:

        Lehtien kansissa ynnä muualla, mutta yleensä kauniita ei uskalleta lähestyä koska he ovat niin kauniita.

        Keskivertonaisia lähestytään eniten, jolloin hieman epäkypsempi nainen saa tästä sen narsistisen käsityksensä, että hän voi pitää itseään maailmanluokan kaunottarena.

        Minä olen kyllä samaa mieltä tuosta, että perus kivannäköisiä naisia lähestytään enemmän kuin superkauniita. Siitä en tosin ole samaa mieltä, että ilmiön aiheuttama itsetunnon nousu olisi ansaitsematonta. Kai se todellinen kysyntä on kuitenkin tärkeämpi mittari kuin joku absoluuttinen kauneus. Ts. mitä väliä kuka on kaunein, jos joku muu on halutuin?


      • Naisasialooseri.
        Reality check kirjoitti:

        Aivan oikein! Tavikset ovat naisten toimesta poljettu niin alas etteivät he heikon itseluottamuksensa takia edes uskalla lähestyä naisia. Väite että miehet yliarvioisivat oman tasonsa on roskaa, suurinta osaa miehistä kauhistuttaa lähestyä edes sitä tavallista naista, saatikka että he menisivät itsevarmoina lähestymään kauniita naisia. Sen sijaan näkee kaikennäköisiä naisia suurine vaatimuksineen ja nirsoilevat kuin mitkäkin hemmotellut prinsessat. Jos naista lähestyy vaikkapa tavallinen mies on se naiselle kauhistus sillä sillon nainen joutuisi myöntämään oman tasonsa ja sen ettei heillä ole mahdollisuuksia niihin komeisiin ja korkean statuksen rahamiehiin.

        Jopa susiruma ja läski nainen voi käyttäytyä noin varsinkin jos paikalla on paljon yleisöä. Naisen pitää huijata itseään, että voi antaa pakit tasoiselleen ja tasoaan ylempänäkin oleville miehille ja että muka saa komean miehen.


      • Naisasialooseri.
        kummitus kirjoitti:

        Minä olen kyllä samaa mieltä tuosta, että perus kivannäköisiä naisia lähestytään enemmän kuin superkauniita. Siitä en tosin ole samaa mieltä, että ilmiön aiheuttama itsetunnon nousu olisi ansaitsematonta. Kai se todellinen kysyntä on kuitenkin tärkeämpi mittari kuin joku absoluuttinen kauneus. Ts. mitä väliä kuka on kaunein, jos joku muu on halutuin?

        Joo,o pitää paikkansa. Suomessa kun ei ole superkauniita naisia missään, joita lähestyä. Miehen pitäisi matkustaa johonkinulkomaille katsomaan huippumalleja jos meinaa superkaunista lähestyä.

        Sen sijaan itseään superkauniiksi luuleviahan meillä on varsinkin nuoremmissa naisissa niin paljon, että heitä on baarit täynnä.


      • kyllä se näin on
        5+14 kirjoitti:

        Jaa-a, kyllä niissä piireissä missä itse liikun, niin kauneimmat naiset saavat eniten huomiota. Näitä lähestytään jopa päiväsaikaan kadulla ja kahviloissa. Muualla asia voi olla toki toisin.

        Olen huomannut saman, kauniita naisia isketään missä ja milloin vaan, rumia ja taviksia vain baareissa ja silloinkin alkoholia nauttineena.


    • 11+19

      Ymmärrän että se ottaa päähän kun ei voi olla varma omasta tasostaan kun rumat ihmiset käy raiveleille :)

      Mutta olisit ennemminkin otettu siitä, että olet helposti lähestyttävän oloinen, etkä jää miksikään seinäruusuksi, kuten moni yksinäinen jääprinsessa..

    • Naisasialooseri.

      En jaksanut lukea koko ketjua, mutta kerrompa sinulle, että miehet eivät yliarvioi omaa viehätysvoimaansa vaan naiset aliarvioivat sen. Jo se, että naiset pitävät 80%miehistä mitäänsanomattoman näköisinä kertoo sen tosiasian, että naiset aliarvioivat miesten ulkonäkön. Suurin osa miehistä on vähintäänkin ok-näköisiä.

      Ja ylipainoinen äijä kuvittelee treenatun ja hoikan naisen haluavan hänet, koska hän olettaa naisen olevan hetero ja tykkäävän seksikkäistä miehistä. Ja miehestä seksikkään tekee juuri päinvastaiset asiat kuin mitä naisesta eli lihavuus, iso koko, rumuus, karvaisuus. Ne ovat miehekkäitä ominaisuuksia.

      Sen sijaan mies, joka laskee kaloreita, höylää sikspäkkiä,käyttää ihonhoitotuotteita, pukeutuu muotivaatteisiin ja käy solariumissa on neitimäinen ja äärimmäisen epämiehekäs. Nainen, joka tuollaisesta"miehestä" syttyy on muutenkin enemmän naisiin päin.

      Niin ja sanoit tuolla, että olet alkanut tapailemaan jotain kiinnoastavaa miestä. Olet varmasti jo alentunut levittämään reikäsi hänelle pantavaksi.Olet todellakin kuten jo moni muukin sanoi, panoringin jäsen. Älä kuvittelekkaan naiivissa, narsistisessa,lapsellisessa, itsestään liikoja luulevassa pikku päässäsi olevasi sille miehelle ainut nainen ja niin ainutlaatuinen, että saa sonnin kesytettyä.

      Olet reikä muiden joukossa, korvattava kulutustavara. Katsos kun naiset kiinnostuvat samoista miehistä, eiväthän panoringit muuten edes olisi mahdollisia. Ja tuolla miehellä on tälläkin hetkellä monta muutakin naista, jotka ovat hänestä kiinnostuneita ja joista jokainen luulee olevansa erityinen

      Ja aina jos mies ei jostain syystä pääse tapaamaan sinua niin hän ei ole mummonsa hautajaisissa tai pelaamassa kiekkoa kavereidensa kanssa, hän on panemassa jotain muuta rinkiin kuuluvaa lutkaa.

      Ja panoringit ovat täyisn tosia. Kaikki yli 50 seksikumppania omaavat ovat miehiä. Eli yksi mies pyörittää useita naisia panoringissä, ei tietenkään 50 kerralla vaan ringissä on kova vaihtuvuus, kun YTM kyllästyy johonkin pillureikäänsä ja pistää tavaran kiertoon.

      Itsekin tunnen pari Yt-miestä, jotka ennen vakiintumistaan rinkejä pyörittivät eivätkä edes kaikkia halukkaita naisia niihin kelpuuttaneet esim. liian korkean käyttöasteen takia.

      • marianne89...

        En tiedä muista palstan miehistä, mutta sinun mukaasihan mm. "ruma mies" on se viehättävä mies, ja komea mies kuulemma ei ole ulkoisesti viehättävä. Voin sanoa, että tuo ajatusmalli on kyllä hyvin pienen vähemmistön kannattama - oli sitten kyse naisista tai miehistä arvioimassa miehen ulkonäköä, enkä siksi usko että kykenet kovin hyvin miesten ulkonäköä kyseisellä ajatusmallilla arvioimaan.


      • Real Man
        marianne89... kirjoitti:

        En tiedä muista palstan miehistä, mutta sinun mukaasihan mm. "ruma mies" on se viehättävä mies, ja komea mies kuulemma ei ole ulkoisesti viehättävä. Voin sanoa, että tuo ajatusmalli on kyllä hyvin pienen vähemmistön kannattama - oli sitten kyse naisista tai miehistä arvioimassa miehen ulkonäköä, enkä siksi usko että kykenet kovin hyvin miesten ulkonäköä kyseisellä ajatusmallilla arvioimaan.

        Ei nal tarkoittanut oikeasti objektiivisesti rumia vaan sellaisia karskeja, äijämäisiä miehiä kuten Jason Statham tai Vin Diesel. Sellainen kaunis, androgyyni ja feminiininen mies tai metroseksuaali on kauhistus. Ei sellaiset ole miehekkäitä miehiä vaan neitipoikia jotka vetoavat vain erittäin miesmäisiin naisiin tai kaappilesboihin. Oikea mies on sopivasti "ruma" ei liian kaunis eikä mikään neiti.


      • mene jo hoitoon

        olet pahasti sekaisin.


      • makuja on monia
        Real Man kirjoitti:

        Ei nal tarkoittanut oikeasti objektiivisesti rumia vaan sellaisia karskeja, äijämäisiä miehiä kuten Jason Statham tai Vin Diesel. Sellainen kaunis, androgyyni ja feminiininen mies tai metroseksuaali on kauhistus. Ei sellaiset ole miehekkäitä miehiä vaan neitipoikia jotka vetoavat vain erittäin miesmäisiin naisiin tai kaappilesboihin. Oikea mies on sopivasti "ruma" ei liian kaunis eikä mikään neiti.

        höpöhöpö oikea mies voi olla kauniskin ja silti miehekäs. esim. ranskalaiset miehet ovat tyylikkäitä kauniskasvoisia herrasmiehiä eikä silti yleensä anna homppelikuvaa.

        olen naimisissa ulkomaalaisen, kauniskasvoisen miehen kanssa (suuret silmät, fotogeeniset piirteet) silti hän ei ole käytökseltään yhtään neitimäinen. hänellä on ihana, sopivan matala ääni, leveät hartijat, sopusuhtainen vartalo, pukeutuu laadukkaisiin vaatteisiin vaikkei niin kovin välitä tyylistä eikä perushygienian ja hiusten ja parran siistimisen lisäksi tee mitään muita kauneudenhoito toimenpiteitä.


      • Naisasialooseri.
        makuja on monia kirjoitti:

        höpöhöpö oikea mies voi olla kauniskin ja silti miehekäs. esim. ranskalaiset miehet ovat tyylikkäitä kauniskasvoisia herrasmiehiä eikä silti yleensä anna homppelikuvaa.

        olen naimisissa ulkomaalaisen, kauniskasvoisen miehen kanssa (suuret silmät, fotogeeniset piirteet) silti hän ei ole käytökseltään yhtään neitimäinen. hänellä on ihana, sopivan matala ääni, leveät hartijat, sopusuhtainen vartalo, pukeutuu laadukkaisiin vaatteisiin vaikkei niin kovin välitä tyylistä eikä perushygienian ja hiusten ja parran siistimisen lisäksi tee mitään muita kauneudenhoito toimenpiteitä.

        Kaunis ja miehekäs eivät kuulu samaan pakettiin. Kaunis mies on yhtä seksikäs kuin viiksekäs kuulantyöntäjänainen

        Tässä on miehekäs mies, joka pyyhkii kauniilla pojilla lattiaa

        http://static.comicvine.com/uploads/original/2/29968/1000061-stone_cold_steve_austin1.jpg


      • Mies1985_

      • Äijät on rautaa
        makuja on monia kirjoitti:

        höpöhöpö oikea mies voi olla kauniskin ja silti miehekäs. esim. ranskalaiset miehet ovat tyylikkäitä kauniskasvoisia herrasmiehiä eikä silti yleensä anna homppelikuvaa.

        olen naimisissa ulkomaalaisen, kauniskasvoisen miehen kanssa (suuret silmät, fotogeeniset piirteet) silti hän ei ole käytökseltään yhtään neitimäinen. hänellä on ihana, sopivan matala ääni, leveät hartijat, sopusuhtainen vartalo, pukeutuu laadukkaisiin vaatteisiin vaikkei niin kovin välitä tyylistä eikä perushygienian ja hiusten ja parran siistimisen lisäksi tee mitään muita kauneudenhoito toimenpiteitä.

        Nimimerkki Real man on täysin oikeassa, mies ei saa olla liian kaunis vaan pitää olla sopivasti sellaista karskiutta. Kuten hän totesikin niin vastakohdat vetää puoleensa eli tuollaiset kauniskasvoiset miehet vetoavat vain hyvin miesmäisiin naisiin. Tyypillinen naisen vastaus on "höpöhöpö" kun ei keksitä minkäänlaista järkevältä kuulostavaa vastalausetta. Taisi kalikka kalahtaa.


      • marianne89...
        makuja on monia kirjoitti:

        höpöhöpö oikea mies voi olla kauniskin ja silti miehekäs. esim. ranskalaiset miehet ovat tyylikkäitä kauniskasvoisia herrasmiehiä eikä silti yleensä anna homppelikuvaa.

        olen naimisissa ulkomaalaisen, kauniskasvoisen miehen kanssa (suuret silmät, fotogeeniset piirteet) silti hän ei ole käytökseltään yhtään neitimäinen. hänellä on ihana, sopivan matala ääni, leveät hartijat, sopusuhtainen vartalo, pukeutuu laadukkaisiin vaatteisiin vaikkei niin kovin välitä tyylistä eikä perushygienian ja hiusten ja parran siistimisen lisäksi tee mitään muita kauneudenhoito toimenpiteitä.

        Juu, minustakin nimenomaan ne "kauniit pojat" ovat yleensä kaikkein söpöimpiä ja vetoavimpia. Ja olen samaan tapaan nähnyt heitä paljon nimenomaan Ranskassa :) Mutta mua nyt ei muutenkaan ole koskaan mitkään stereotyyppisen "miehisen miehen" kaltaiset isot "mörököllinallekarhut" kiinnostaneet.


      • marianne89...
        Äijät on rautaa kirjoitti:

        Nimimerkki Real man on täysin oikeassa, mies ei saa olla liian kaunis vaan pitää olla sopivasti sellaista karskiutta. Kuten hän totesikin niin vastakohdat vetää puoleensa eli tuollaiset kauniskasvoiset miehet vetoavat vain hyvin miesmäisiin naisiin. Tyypillinen naisen vastaus on "höpöhöpö" kun ei keksitä minkäänlaista järkevältä kuulostavaa vastalausetta. Taisi kalikka kalahtaa.

        Eikö ole kuitenkin ristiriistaista, että tähänkin kirjoitukseen tulleista nämä "mies ei saa olla kauniskasvoinen" ovat miesten kirjoittamia, ja me kaksi naisvastaajaa ollaan vastaavasti molemmat tykätty niistä kauniskasvoisista miehistä :)

        Mutta suoraan sanoen mua ei enää nykyisin kiinnosta paskan vertaa minkä vuoksi tykkään mistä tykkään, ihan hyvin asia voi noin ollakin koska kuten olen palstalla aina sanonut, niin mulla on mm. liian jykevä leuka, liian iso nenä ja ihan liian tummat piirteet ollakseni perinteisen naisellinen.

        Mutta olenpahan vaan silti onnellinen siitä että vaikka kysyntäni on ollut aika harvaa (varsinkin parikymppsienä sen ollessa nolla, nyt kun jonkinmoinen tyyli edes on löytynyt niin kyllä aina silloin tällöin joku eteen tupsahtaa) niin aika iso osa siitä harvasta kysynnästä on nimenomaan tullut noiden kauniskasvoisten omaan makuuni sopivien miesten taholta - ja sen jälkeen sillä ei ole niin väliä mistä se johtuu, kunhan tie jotenkin kummasti on tämänkin näköisenä löytänyt riittävän usein niiden omaan makuun sopivien luo. Koska ulkonäölleenhän ei kukaan mitään mahda, ja on vaan hienoa ja lohdullistakin jos siitä huolimatta löytää sen omaa makuaan miellyttävän vastakappaleensa.


      • Ranskikset muuten
        marianne89... kirjoitti:

        Juu, minustakin nimenomaan ne "kauniit pojat" ovat yleensä kaikkein söpöimpiä ja vetoavimpia. Ja olen samaan tapaan nähnyt heitä paljon nimenomaan Ranskassa :) Mutta mua nyt ei muutenkaan ole koskaan mitkään stereotyyppisen "miehisen miehen" kaltaiset isot "mörököllinallekarhut" kiinnostaneet.

        muuten tykkää panna anaaliin.


      • Sexyjä
        marianne89... kirjoitti:

        Eikö ole kuitenkin ristiriistaista, että tähänkin kirjoitukseen tulleista nämä "mies ei saa olla kauniskasvoinen" ovat miesten kirjoittamia, ja me kaksi naisvastaajaa ollaan vastaavasti molemmat tykätty niistä kauniskasvoisista miehistä :)

        Mutta suoraan sanoen mua ei enää nykyisin kiinnosta paskan vertaa minkä vuoksi tykkään mistä tykkään, ihan hyvin asia voi noin ollakin koska kuten olen palstalla aina sanonut, niin mulla on mm. liian jykevä leuka, liian iso nenä ja ihan liian tummat piirteet ollakseni perinteisen naisellinen.

        Mutta olenpahan vaan silti onnellinen siitä että vaikka kysyntäni on ollut aika harvaa (varsinkin parikymppsienä sen ollessa nolla, nyt kun jonkinmoinen tyyli edes on löytynyt niin kyllä aina silloin tällöin joku eteen tupsahtaa) niin aika iso osa siitä harvasta kysynnästä on nimenomaan tullut noiden kauniskasvoisten omaan makuuni sopivien miesten taholta - ja sen jälkeen sillä ei ole niin väliä mistä se johtuu, kunhan tie jotenkin kummasti on tämänkin näköisenä löytänyt riittävän usein niiden omaan makuun sopivien luo. Koska ulkonäölleenhän ei kukaan mitään mahda, ja on vaan hienoa ja lohdullistakin jos siitä huolimatta löytää sen omaa makuaan miellyttävän vastakappaleensa.

        No minä olen nainen ja tykkään tosi paljon etenkin tuon Jason Stathamin ulkonäöstä, sellaiset söpöt, naiselliset miehet näyttää ihan pikkupojilta. Tykkään että mies on miehekäs ja fyysisesti vahva.


      • epämiehekkäitä
        Ranskikset muuten kirjoitti:

        muuten tykkää panna anaaliin.

        No se selittääkin että miksi ne on niin feminiinisiä. Heissä on valtavan paljon naishormonia.


      • Naisasialooseri.
        Sexyjä kirjoitti:

        No minä olen nainen ja tykkään tosi paljon etenkin tuon Jason Stathamin ulkonäöstä, sellaiset söpöt, naiselliset miehet näyttää ihan pikkupojilta. Tykkään että mies on miehekäs ja fyysisesti vahva.

        Statham on kyllä erittäin miehekäs ja seksikäs kaulasta ylöspäin, mutta saisi lopettaa sen sikspäkin trimmaamisen ja hankkia myös miehekkään kropan.


      • Naisasialooseri.
        marianne89... kirjoitti:

        Juu, minustakin nimenomaan ne "kauniit pojat" ovat yleensä kaikkein söpöimpiä ja vetoavimpia. Ja olen samaan tapaan nähnyt heitä paljon nimenomaan Ranskassa :) Mutta mua nyt ei muutenkaan ole koskaan mitkään stereotyyppisen "miehisen miehen" kaltaiset isot "mörököllinallekarhut" kiinnostaneet.

        Olet siis enemmän naisiin ja pikkupoikiin päin jos söpöt kiinnostavat. Koiranpentukin on söpö. Ranskalaiset"miehet" ovat viimeisen päälle neitejä.


      • wsfdqwewq

        Hhahahah :D voi luuseri parka! Päivän naurut näistä epätoivoisista jutuistasi saa vain :DD


      • Lopeta jo
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Statham on kyllä erittäin miehekäs ja seksikäs kaulasta ylöspäin, mutta saisi lopettaa sen sikspäkin trimmaamisen ja hankkia myös miehekkään kropan.

        Eli sinun mukaasi läskin kropan? Älä viitsi jauhaa paskaa! Treenattu, lihaksikas vartalo on kaikista vartalotyypeistä miehekkäin. Lihavuus ei ole miehekästä lainkaan vaan erittäin vastenmielistä ja läskeillä ukoilla on yleensä manboobsit.


    • Moi Narsku. . ..

      Itse olet Diiva, narsistinen, vihamielinen yms. En yhtään ihmettele ettet löydä sitä oikeeta. Ilmeisesti sut on lempannu sun exä ja sitten oot jääny katkerana pyörittää peukaloita. Ei ihmiset ole narsistisen scoren lähteitä. Jos rakastaa toista, arvostaa ihmistä sellasenaan kuin se on. Jos ei rakasta, keskittyy sinun tavoin torjumaan kaikki pois. Kukaan ei ole sinulle kyllin hyvä, koska kukaan ei täytä niitä kriteerejä joita pidät yllä. Masennus/raivo tuottaa hyvin saman tyylistä asennoitumista. Kun on katkera, kukaan ei ole riittävän hyvä. Ja kun hyvää ei saa, huonoa ei huoli. Rakastuminen tarkoittaa sitä että hyväksyy toisen heikkoudet ja vahvuudet. Siis ennemmin miehet hakee sympaattista, lempeää kumppania kuin jotain raivohulluu fitness sekopäätä, joka paloittelee ja murhaa. :)

      Mut jep, koita tulla toimeen ittes kanssa.

      Koita vaikka sydän meditaatiota. Keskity asiaan, jätä arvostelu pois. Pidä asia sellasenaan mielessä.

      Muiden tuomitseminen on vertailua, kielii depressiosta, heikosta itsetunnosta, koska pitää saada jatkuvaa ihailua (siksi olet Diiva), narsisti.

      Narsistisuus näkyy just tommosena, muiden moittimisena, tuomitsemisena, vihana, joka kohdistuu toiseen sukupuoleen (mies tässä) ilmeisesti olet saanut ihastukseltasi rukkaset, tai sitten olet neitsyt tai jotain.

      Anyways. Miehet rakastaa naista joka on lempeä. Jos nainen on kova suustaan ja raivoaa helposti, sellasta kierretään kaukaa tai poistutaan takavasemmalta. Tällöin kelpaat lähinnä loosereille, jotka tahtoo olla tossun alla.

      Mut joo. Säälin sun kaltaisia loosereita :)

      • nainennnnnnmmmm

        "Muiden tuomitseminen on vertailua, kielii depressiosta, heikosta itsetunnosta, koska pitää saada jatkuvaa ihailua (siksi olet Diiva), narsisti."

        Mikä tää pitää saada jatkuvaa ihailua juttu on? Mä saan jatkuvaa ihailua kaikilta kontaktia ottavilta miehiltä, jo pelkkä olemukseni saa miehet tuijottamaan. En kuitenkaan HALUA jatkuvaa ihailua. Olisin paljon mielummin "ei-tuijotettava johon ei aina kiinnitettäisi huomiota". Sinun on hyvä sisäistää että monet naiset joutuvat saamaan sitä huomiota halusivat tai eivät.
        Itse olen viime vuosina vakavasti harkinnut pukeutuvani burkhaan. Tänään onneksi kuljin huppu päässä kun oli tihkusadetta. Valitettavasti kaikissa takeissani ei ole huppua ja sisätiloissa takit riisutaan anyway. Odotan vain vanhenemista jos se kiimainen huomio sitten vähenisi. :-) Olen jo nelikymppinen.


      • Naisasialooseri.
        nainennnnnnmmmm kirjoitti:

        "Muiden tuomitseminen on vertailua, kielii depressiosta, heikosta itsetunnosta, koska pitää saada jatkuvaa ihailua (siksi olet Diiva), narsisti."

        Mikä tää pitää saada jatkuvaa ihailua juttu on? Mä saan jatkuvaa ihailua kaikilta kontaktia ottavilta miehiltä, jo pelkkä olemukseni saa miehet tuijottamaan. En kuitenkaan HALUA jatkuvaa ihailua. Olisin paljon mielummin "ei-tuijotettava johon ei aina kiinnitettäisi huomiota". Sinun on hyvä sisäistää että monet naiset joutuvat saamaan sitä huomiota halusivat tai eivät.
        Itse olen viime vuosina vakavasti harkinnut pukeutuvani burkhaan. Tänään onneksi kuljin huppu päässä kun oli tihkusadetta. Valitettavasti kaikissa takeissani ei ole huppua ja sisätiloissa takit riisutaan anyway. Odotan vain vanhenemista jos se kiimainen huomio sitten vähenisi. :-) Olen jo nelikymppinen.

        Sinä et ole kaunis, etkä ollut sitä nuorenakaan.


      • nainennnnnnmmmm
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sinä et ole kaunis, etkä ollut sitä nuorenakaan.

        Kiitos rakas! Olet niin ymmärtäväinen ystävällinen ja rakastava muut huomioon ottava ihminen. ♡


    • Narsku .. . .

      Haaskalinnut saalistaa.

    • kyrpä Erkki

      Että oikein treenattu? Käyt kerran viikossa salilla ja nostelet kilon punttia ja syöt rahkaa 5kg ja vähän protskuu vielä... Vittu mikä treenattu.

    • ovat vajakkeja

      Niin, ja mikseivät yritä edes omanikäisiään???

      • Naisasialooseri.

        Siksi koska nainen kuuluu vanhemmalle miehelle.


      • ...
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Siksi koska nainen kuuluu vanhemmalle miehelle.

        AP. Olet oikeassa, mutta nauti ihailusta. Se on suomalaisten miesten jäyhää hyväksyntää. Tulet huomaamaan, että ne komistukset vievät sydämesi, eivätkä palauta sitä. Kaikesta huolimatta, onnea rakkaudessa.


      • ap nauttii
        ... kirjoitti:

        AP. Olet oikeassa, mutta nauti ihailusta. Se on suomalaisten miesten jäyhää hyväksyntää. Tulet huomaamaan, että ne komistukset vievät sydämesi, eivätkä palauta sitä. Kaikesta huolimatta, onnea rakkaudessa.

        runsaista panoringeistä, mutta ei lumppuna kelpaa hypergamiseen suhteeseen ytmille.


      • .s,mdaqöd,qw
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Siksi koska nainen kuuluu vanhemmalle miehelle.

        Taas väärin luuseri :D nainen ei kuulu kellekkään muulle kuin itselleen.


    • eräs 30+ mies

      Itselle tuli juuri tänään mieleen, että olen nyt virallisesti 20v taistellut itsetunto-ongelmien ja ulkonäköongelmien kanssa. 20 vuotta. Joka päivä. :)

      Olen äärimmäisen tyytyväinen jokaisesta päivästä jolloin tunnen olevani "ok" ja kykenen vaativalla työurallani toimimaan ilman ulkonäköön liittyvää ahdistusta. Nasten seuraan en ole koskaan pyrkinyt enkä näe että sitä tulisi tapahtumaan jatkossakaan. Aika monella ihmisellä on muita haasteita elämässä kun ap. kirjoittaman asiat. Minulla ei ole 20v aikana tullut kertaakaan mieleeni lähestyä naista iskemistarkoituksissa.

      • Naisasialooseri.

        Hyvä, siitä se lähtee. Ensimmäinen askel on juurikin tuo miehenä olemisen lopettaminen vaikka sitä ei ole koskaan ollutkaan ja itsensä näkeminen sukupuolettomana olentoja.


    • 1 sinkeli äijä

      > Palstalla saa sen käsityksen, että suurin osa miehistä olisi komeita ja suurin osa naisista rumia.

      Oi kauheeta, ihan hirveetä!

      > Itse olen nuori, itsestäni huolta pitävä nainen, joka kyllä saa miehiltä huomiota, halusin tai en.

      Olen ... itsestäni huolta pitävä mies, joka ei saa naisilta huomiota, halusin tai en.

      > Olen hoikka, kuntoilen, käyn säännöllisesti kampaajalla ja pidän muutenkin huolta itsesäni ja ulkonäöstäni.

      Olen laiha, kuntoilen, käyn säännöllisesti parturissa ja, no en ehkä nyt niin hirveästi pidä huolta ulkonäöstäni.

      > Palstalla saa sen käsityksen, että suurin osa miehistä olisi komeita ja suurin osa naisista rumia.

      No voin kyllä tunnustaa että olen ruma.

      > Tutkimuksetkin osoittavat, kuinka miehet ovat taipuvaisia yliarvioimaan omaa viehätysvoimaansa:

      Minkä mää sille mahran?

      > Koska, kuten tällä palstallakin voi huomata, miehet eivät käsitä tasoaan.

      Kyä mää käsitän, siksi mulla tuleekin kirkon kirjoissa lukemaan kulki aina naimattomana ja lapsettomana.

    • yock what the shithe

      Tasoon vaikuttaa niin moni asia

      Se salilla käyminen on yksi mahdollisuus.

      Aloituspostaaja yksinkertaistaaa asiat.

    • kysmyksiä

      nyt heräs sitten kysymys että jos aloittajan miehelle sattuisikin käymään niin että hän vähän pulskistuisi työ- ja perhe-elämä paineitten alla, meinäsitko potkaista pellolle kun ulkonäkö ei enää mielytä?
      Miten tämä sitten eroaa siitä jos vähän pulskamies yrittää iskeä kaiken rohkeuden kerättyään ja sinä et edes keskustele hänen kanssaan vaan teilaat ensimmäisenä koska ulkonäkö ei miellytä, ymmärän että umpihumalainen hiukan pullakka mies ei ole kaikkein seksikkäin mutta ei se estä pientä vitsin heittämistä ja "oli kiva tutustua ja jutella mutta en hae mitään suhdetta/yhdenyön juttua ym..."
      Mites jos et ite pääse raskauskiloista eroon ja tämä huippu atleetti mies lemppaa ku et oo enää niin hot (vain esim. en tarkoita etteikö synnyttäneet naiset olisi kauniita:) )?

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1283
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1147
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1144
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe