Haavisto hukassa...

entäs sitten?

hätä kädessä ja kaikki salaliittoteoriat käyttöön...


"Jari Aarnio on epäiltynä virkarikoksesta nyt myös vyyhden Kuopio-haarassa, kertoo tutkintaa johtava syyttäjä Jukka Haavisto."

ps. lue itse

218

1200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nurinperinporin

      Olen ihan itse lukenut täältä poliisiketjusta jonkin itseään ylituomarien tuomarina itseään pitävän kommentin että rikos voi olla puhelinsingnaaliin vastaaminen, se kuulemma tekee vastaajasta rikollisen liittolaisen. Joten salaliittokin on jo käännetty nurinperinporin.

      • tyhjätynnyritkolisee

        Sekositko, Aurinkorannikontähtönen?


      • huolestuttaa

        Syyttäjien toiminta muistuttaa Auerin tapausta.

        http://anneliauer.com

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?


      • huolestuttaa

        Syyttäjien toiminta muistuttaa Auerin tapausta.

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?

        http://anneliauer.com

        ,


      • jaksaa_huolestuttaa

        Syyttäjien toiminta muistuttaa erästä toista tapausta.

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?

        http://anneliauer.com

        ,


      • Tekisi-mieli
        huolestuttaa kirjoitti:

        Syyttäjien toiminta muistuttaa Auerin tapausta.

        http://anneliauer.com

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?

        ... kommentoida niinkin syntisesti, että "Ei Aarni ole edes enää mikään kansalainen", mutta omatunto alkoi kolkuttamaan epäoikeudenmukaisuudesta vedän ajatuksen takaisin ja näin laitoinkin ajatuksen lainausmerkkien suomaan liventävään kehysraamiin. Vihaan sitä miestä vaikka en ole ykon kanssa ollut missään tekemisissä, emme koskaan ole tavanneet, enkä tunne koko tyyppiä, kuin julkisuudessa esitettyjen törkeiden tekojen takia ja olen sitä mieltä, että ne lienevät suurin piirtein olevan oikeat, mutta aikaisempia rikoksia kyseisen herran taholta ei ole edes vielä selvitetty. Nämähän on melko tuoreita tapauksia mistä häntä nyt syytetään, joten kakkua kaupanpäälle, vaikka toisaalta omaatuntoa kirvelee sillä uskovaisen minun pitäisi myös rukoilla ja ajon sen tehdäkin, että hän tekee paranuksen ja tulee uskoon ja jos mahdollista tunnustaa kaikki ne synnit johon vain suinkin kykenee, niin paljon tunnustaa kuin Jeesus siihen voimia antaa ja aloittaa tarinaansa aivan alusta asti. Johansson on kunnon poika nyykään sen sijaa aarnio likoaa synnissä ja valheissaan. Elämä on merkillinen. Mahtaako aarni olla toimissaan tehnyt välillisiä henkirikoksia? Sen kaliiberin toimintaa tämän on ollut kuin kyse on huumebisneksestä, että jos on ollut tarvis niin kyllä päitä on mennyt, mutta toisaalta rikollisuudessa henkirikokset eivät ole itse tarkoituksellisia, koska ne nostavat käryämisenriskiä ja nyittenhän on ollut asiaa johtamassa Itse Helsingin huumepoliisin Johtaja. Katsoin muuten Aarnion uraa ja ihmetystä herätti se seikka, ettei hän ole suorittanut varatuomarin tutkintoa, jonka luulin olevan ehdoton vaatimus komisarion ja ylikomisarion viralle. Olen luullut, että nämä komisariot ja yli komisariot pienen tai vähän syvällisemmän luotauksen jälkeen varatuomarina saavat pestin, mutta hämmästyksen oli melkoinen, kuin huomasin, että Aarnio on ollut aikoinaan ihan tavallinen rivipoliisi. Ei siinä mitään valittamista ole jos homma pyörii hyvin näin, vai pyöriikö?


      • SeuraaRaha
        jaksaa_huolestuttaa kirjoitti:

        Syyttäjien toiminta muistuttaa erästä toista tapausta.

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?

        http://anneliauer.com

        ,

        Kuka osti Irish Coffee naisen skootterin ja antoiko joku rahaakin?


      • terapeuttiS
        Tekisi-mieli kirjoitti:

        ... kommentoida niinkin syntisesti, että "Ei Aarni ole edes enää mikään kansalainen", mutta omatunto alkoi kolkuttamaan epäoikeudenmukaisuudesta vedän ajatuksen takaisin ja näin laitoinkin ajatuksen lainausmerkkien suomaan liventävään kehysraamiin. Vihaan sitä miestä vaikka en ole ykon kanssa ollut missään tekemisissä, emme koskaan ole tavanneet, enkä tunne koko tyyppiä, kuin julkisuudessa esitettyjen törkeiden tekojen takia ja olen sitä mieltä, että ne lienevät suurin piirtein olevan oikeat, mutta aikaisempia rikoksia kyseisen herran taholta ei ole edes vielä selvitetty. Nämähän on melko tuoreita tapauksia mistä häntä nyt syytetään, joten kakkua kaupanpäälle, vaikka toisaalta omaatuntoa kirvelee sillä uskovaisen minun pitäisi myös rukoilla ja ajon sen tehdäkin, että hän tekee paranuksen ja tulee uskoon ja jos mahdollista tunnustaa kaikki ne synnit johon vain suinkin kykenee, niin paljon tunnustaa kuin Jeesus siihen voimia antaa ja aloittaa tarinaansa aivan alusta asti. Johansson on kunnon poika nyykään sen sijaa aarnio likoaa synnissä ja valheissaan. Elämä on merkillinen. Mahtaako aarni olla toimissaan tehnyt välillisiä henkirikoksia? Sen kaliiberin toimintaa tämän on ollut kuin kyse on huumebisneksestä, että jos on ollut tarvis niin kyllä päitä on mennyt, mutta toisaalta rikollisuudessa henkirikokset eivät ole itse tarkoituksellisia, koska ne nostavat käryämisenriskiä ja nyittenhän on ollut asiaa johtamassa Itse Helsingin huumepoliisin Johtaja. Katsoin muuten Aarnion uraa ja ihmetystä herätti se seikka, ettei hän ole suorittanut varatuomarin tutkintoa, jonka luulin olevan ehdoton vaatimus komisarion ja ylikomisarion viralle. Olen luullut, että nämä komisariot ja yli komisariot pienen tai vähän syvällisemmän luotauksen jälkeen varatuomarina saavat pestin, mutta hämmästyksen oli melkoinen, kuin huomasin, että Aarnio on ollut aikoinaan ihan tavallinen rivipoliisi. Ei siinä mitään valittamista ole jos homma pyörii hyvin näin, vai pyöriikö?

        10.6.2015 tänne on mustamaalannut Aarniota ihan aito hihhuli.


      • merkit.puuttuu
        Tekisi-mieli kirjoitti:

        ... kommentoida niinkin syntisesti, että "Ei Aarni ole edes enää mikään kansalainen", mutta omatunto alkoi kolkuttamaan epäoikeudenmukaisuudesta vedän ajatuksen takaisin ja näin laitoinkin ajatuksen lainausmerkkien suomaan liventävään kehysraamiin. Vihaan sitä miestä vaikka en ole ykon kanssa ollut missään tekemisissä, emme koskaan ole tavanneet, enkä tunne koko tyyppiä, kuin julkisuudessa esitettyjen törkeiden tekojen takia ja olen sitä mieltä, että ne lienevät suurin piirtein olevan oikeat, mutta aikaisempia rikoksia kyseisen herran taholta ei ole edes vielä selvitetty. Nämähän on melko tuoreita tapauksia mistä häntä nyt syytetään, joten kakkua kaupanpäälle, vaikka toisaalta omaatuntoa kirvelee sillä uskovaisen minun pitäisi myös rukoilla ja ajon sen tehdäkin, että hän tekee paranuksen ja tulee uskoon ja jos mahdollista tunnustaa kaikki ne synnit johon vain suinkin kykenee, niin paljon tunnustaa kuin Jeesus siihen voimia antaa ja aloittaa tarinaansa aivan alusta asti. Johansson on kunnon poika nyykään sen sijaa aarnio likoaa synnissä ja valheissaan. Elämä on merkillinen. Mahtaako aarni olla toimissaan tehnyt välillisiä henkirikoksia? Sen kaliiberin toimintaa tämän on ollut kuin kyse on huumebisneksestä, että jos on ollut tarvis niin kyllä päitä on mennyt, mutta toisaalta rikollisuudessa henkirikokset eivät ole itse tarkoituksellisia, koska ne nostavat käryämisenriskiä ja nyittenhän on ollut asiaa johtamassa Itse Helsingin huumepoliisin Johtaja. Katsoin muuten Aarnion uraa ja ihmetystä herätti se seikka, ettei hän ole suorittanut varatuomarin tutkintoa, jonka luulin olevan ehdoton vaatimus komisarion ja ylikomisarion viralle. Olen luullut, että nämä komisariot ja yli komisariot pienen tai vähän syvällisemmän luotauksen jälkeen varatuomarina saavat pestin, mutta hämmästyksen oli melkoinen, kuin huomasin, että Aarnio on ollut aikoinaan ihan tavallinen rivipoliisi. Ei siinä mitään valittamista ole jos homma pyörii hyvin näin, vai pyöriikö?

        Onko Jeesukseen uskovalla omatunto?


      • tyhjätynnyritkolisee
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        Sekositko, Aurinkorannikontähtönen?

        Sekositko, Aurinkorannikontähtönen, kirjoitin 4.2 viime vuonna siinä tilanteessa kun mainittu nimimerkki ryhtyi jossakin toisessa ketjussa väittämään että poliisi on ihan väärillä jäljillä syyttäessään Ramin Azimia Porin tytön raiskaamisesta ja polttamisesta.


      • ei.edes.kolise
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        Sekositko, Aurinkorannikontähtönen, kirjoitin 4.2 viime vuonna siinä tilanteessa kun mainittu nimimerkki ryhtyi jossakin toisessa ketjussa väittämään että poliisi on ihan väärillä jäljillä syyttäessään Ramin Azimia Porin tytön raiskaamisesta ja polttamisesta.

        Ainakaan tämä Aurinkorannikontähtönen ei ole koskaan tuomittu mistään rikoksesta. Luultavasti eläkeläisvirkamies joka ainakin vielä vuosi sitten halusi säädellä Suomen oikeuslaitosta sieltä etelästäpäin.


      • rouvaTappinen
        jaksaa_huolestuttaa kirjoitti:

        Syyttäjien toiminta muistuttaa erästä toista tapausta.

        Mitä tapahtui kansalaisten oikeusturvalle?

        http://anneliauer.com

        ,

        Olisiko niin että energinen ja arvovaltainen eläkeläinen, Aurinkorannikolla aikaansa viettävä ja säätelemiseen halukas entinen virkamies olisi Auervainon takana. Edes tuntematta Aueria mutta kun oli liikaa aikaa niin miksei sitten käyttäisi sitä syyttäjien painostamiseen.


      • stalin.hitler
        Tekisi-mieli kirjoitti:

        ... kommentoida niinkin syntisesti, että "Ei Aarni ole edes enää mikään kansalainen", mutta omatunto alkoi kolkuttamaan epäoikeudenmukaisuudesta vedän ajatuksen takaisin ja näin laitoinkin ajatuksen lainausmerkkien suomaan liventävään kehysraamiin. Vihaan sitä miestä vaikka en ole ykon kanssa ollut missään tekemisissä, emme koskaan ole tavanneet, enkä tunne koko tyyppiä, kuin julkisuudessa esitettyjen törkeiden tekojen takia ja olen sitä mieltä, että ne lienevät suurin piirtein olevan oikeat, mutta aikaisempia rikoksia kyseisen herran taholta ei ole edes vielä selvitetty. Nämähän on melko tuoreita tapauksia mistä häntä nyt syytetään, joten kakkua kaupanpäälle, vaikka toisaalta omaatuntoa kirvelee sillä uskovaisen minun pitäisi myös rukoilla ja ajon sen tehdäkin, että hän tekee paranuksen ja tulee uskoon ja jos mahdollista tunnustaa kaikki ne synnit johon vain suinkin kykenee, niin paljon tunnustaa kuin Jeesus siihen voimia antaa ja aloittaa tarinaansa aivan alusta asti. Johansson on kunnon poika nyykään sen sijaa aarnio likoaa synnissä ja valheissaan. Elämä on merkillinen. Mahtaako aarni olla toimissaan tehnyt välillisiä henkirikoksia? Sen kaliiberin toimintaa tämän on ollut kuin kyse on huumebisneksestä, että jos on ollut tarvis niin kyllä päitä on mennyt, mutta toisaalta rikollisuudessa henkirikokset eivät ole itse tarkoituksellisia, koska ne nostavat käryämisenriskiä ja nyittenhän on ollut asiaa johtamassa Itse Helsingin huumepoliisin Johtaja. Katsoin muuten Aarnion uraa ja ihmetystä herätti se seikka, ettei hän ole suorittanut varatuomarin tutkintoa, jonka luulin olevan ehdoton vaatimus komisarion ja ylikomisarion viralle. Olen luullut, että nämä komisariot ja yli komisariot pienen tai vähän syvällisemmän luotauksen jälkeen varatuomarina saavat pestin, mutta hämmästyksen oli melkoinen, kuin huomasin, että Aarnio on ollut aikoinaan ihan tavallinen rivipoliisi. Ei siinä mitään valittamista ole jos homma pyörii hyvin näin, vai pyöriikö?

        "välillisiä henkirikoksia"^
        Tuolla perusteella jokainen on syyllinen.


      • rouvaTappinen
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Olisiko niin että energinen ja arvovaltainen eläkeläinen, Aurinkorannikolla aikaansa viettävä ja säätelemiseen halukas entinen virkamies olisi Auervainon takana. Edes tuntematta Aueria mutta kun oli liikaa aikaa niin miksei sitten käyttäisi sitä syyttäjien painostamiseen.

        Nyt täytyy myöntää että vuosi sitten, kun epäilin Auervainon takana olevan etelään muuttanut eläkeläinen, niin olin kyllä täysin väärässä. Tämä on nuorien nettikirjoittajien aikaansaama vaino.


      • anti.pronistit

        Blogikirjoittajien keskittyminen oman asiansa ajamiseen on yksi ongelmista joita tämä uusin nettivaikuttamisaika on tuonut mukanaan.
        Pyöritetään asioita liian suppeasta näkökulmasta, syntyy putkinäkökenttä joka vie harhaan.


      • huonosti.pyyhkii
        anti.pronistit kirjoitti:

        Blogikirjoittajien keskittyminen oman asiansa ajamiseen on yksi ongelmista joita tämä uusin nettivaikuttamisaika on tuonut mukanaan.
        Pyöritetään asioita liian suppeasta näkökulmasta, syntyy putkinäkökenttä joka vie harhaan.

        Sokeat ohjaavat sokeita.


      • missämättäätaasen
        merkit.puuttuu kirjoitti:

        Onko Jeesukseen uskovalla omatunto?

        Tietysti on Jeesukseen uskovalla omatunto. Sinullakin on, uskotpa Jeesukseen tai oletpa uskomatta.
        Jos merkit puuttuu niin ehkä tiedossasi olevat merkit on valheet kääntäneet väärinpäin.


      • rouvaTappinen
        SeuraaRaha kirjoitti:

        Kuka osti Irish Coffee naisen skootterin ja antoiko joku rahaakin?

        SeuraaRaha on varmasti tehnyt omaa seurantaa juuri niinkuin pitää. Esteitä on tullut ja ne joko käsitellään ja analysoidaan tai ohitetaan, turhiksi esteiksi osoittautuessaan.
        Ja jatkuvuus on taattu, uusin voimin ja selkeytynein opastuksin, seurataan rahan kulkeutumista.


      • rouvaTappinen
        rouvaTappinen kirjoitti:

        SeuraaRaha on varmasti tehnyt omaa seurantaa juuri niinkuin pitää. Esteitä on tullut ja ne joko käsitellään ja analysoidaan tai ohitetaan, turhiksi esteiksi osoittautuessaan.
        Ja jatkuvuus on taattu, uusin voimin ja selkeytynein opastuksin, seurataan rahan kulkeutumista.

        Sensijaan nimimerkki "pedoAuer" lienee niitä nimimerkkejä joka on syntynyt tajunnanvirran tietyssä vaiheessa, kun Auer ja Aarnio on alkanut omassa päässä aiheuttamaan sekaannusta.

        Virkamiestaustainen henkilö, jolla on vaikeuksia kuunnella kansan syvistä riveistä huokuvaa hiljaisuutta.

        Kannattaa muistaa että nettimölyäjät eivät edusta enemmistöä. Suurin osa kansasta ei kirjoita riviäkään nettiin. Valkokaulusrikollisten miinakenttä tämä Suoli24 on.


    • upeeta

      Mahtavaa

    • ajojahtikateus

      "hätä kädessä ja kaikki salaliittoteoriat käyttöön..."

      Eiköhän pahimmat salaliittoteoriat ole aarnionpalvojien ajojahti ja kateusteoriat? Mitä jos se kuitenkin on täyttä faktaa, että aarnio on ihan oikea rosvo? Silloinhan Haavisto kertoo totuuden, eikä rakentele mitään salaliittoteorioita. Ei läheskään kaikki rikollisuus perustu mihinkää salaliittoteorioihin, vaan oikeasti tehtyihin rikoksiin. Minun mielestäni mikään ei todenna aarnion syyttömyyttä ja kaikki epäilyt ovat ihan uskottavia.

      Aarnio ei välttämättä ole messias, vaikka aarnionpalvojat niin uskovatkin.

      • ufffohuppis

        Mistähän päin sellaisia henkilöitä löytyy joyka uskovat Aarnion olevan messias?


      • Preussilaisetpoliisit

        Olisiko samassa sunnassa, kuin Aarnion kaveritkin? Oletettavasti osuin nappiin prikulleen ja vielä ne jotka ovat olleet tai ovat jonkun alan valtion- kunnanvirkamiehiä?

        tuskin monetkaan piispat, sillä hehän saavat palkkansa kirkolta?



        Tähän videoon uusi oma käsikirjoitus, pois lukien hakaristiliput, natsismi ja oikeusvaltiokäytäntö puolueettomasta oikeuden käynnistä ilman mitään kuoleman tuomioita.

        Kuten mm tässä

        jotenkin seuraavaa:

        Aarnio: Olen nähnyt ja selvittänyt useita huumerikoksia.

        syyttäjä : Huumerikoksia! Selitä, selitä onko vitsikääpää kuultu!! Te olette tosiaan petturi nähneet useita huumerikoksia, joista ei meillä ole tietokaan - ei ainakaan vielä. Tulette samaan vielä elinkautisen muutamalla lisävuodella! ja syyttäjä jatkaa - Sen sijaan olette laittaneet vankilaan vilpillisin perustoin syyttömiä kansalaisia!

        Aarnio ei varmasti ole kovempi - ei nämäkään virnuile kameralle vaan ovat kalpeita kuin haamut ja vaikka olivat todella vahvoja ihmisiä, kun vielä oikeudessa yrittävät kertoa lukemattomista murhista. Sen sijaan syytettynä oleva Aarnion vain virnuilee oikeussalissa ja onkin katsottava se seikka oikeuden halventamiseksi, koska hän on ollut rikoksia tehtaillessaan poliisipäällystöön kuuluva henkilö, jolta ei voi odottaa poikamaisuutta. Mitä hän virnuili? Jos asiaa kyseltäisiin yllättäen oikeudesta tulisiko vastaukseksi: "en kommentoi" -varmasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=0sV7QpRwRP0


      • terapeuttiStråle
        Preussilaisetpoliisit kirjoitti:

        Olisiko samassa sunnassa, kuin Aarnion kaveritkin? Oletettavasti osuin nappiin prikulleen ja vielä ne jotka ovat olleet tai ovat jonkun alan valtion- kunnanvirkamiehiä?

        tuskin monetkaan piispat, sillä hehän saavat palkkansa kirkolta?



        Tähän videoon uusi oma käsikirjoitus, pois lukien hakaristiliput, natsismi ja oikeusvaltiokäytäntö puolueettomasta oikeuden käynnistä ilman mitään kuoleman tuomioita.

        Kuten mm tässä

        jotenkin seuraavaa:

        Aarnio: Olen nähnyt ja selvittänyt useita huumerikoksia.

        syyttäjä : Huumerikoksia! Selitä, selitä onko vitsikääpää kuultu!! Te olette tosiaan petturi nähneet useita huumerikoksia, joista ei meillä ole tietokaan - ei ainakaan vielä. Tulette samaan vielä elinkautisen muutamalla lisävuodella! ja syyttäjä jatkaa - Sen sijaan olette laittaneet vankilaan vilpillisin perustoin syyttömiä kansalaisia!

        Aarnio ei varmasti ole kovempi - ei nämäkään virnuile kameralle vaan ovat kalpeita kuin haamut ja vaikka olivat todella vahvoja ihmisiä, kun vielä oikeudessa yrittävät kertoa lukemattomista murhista. Sen sijaan syytettynä oleva Aarnion vain virnuilee oikeussalissa ja onkin katsottava se seikka oikeuden halventamiseksi, koska hän on ollut rikoksia tehtaillessaan poliisipäällystöön kuuluva henkilö, jolta ei voi odottaa poikamaisuutta. Mitä hän virnuili? Jos asiaa kyseltäisiin yllättäen oikeudesta tulisiko vastaukseksi: "en kommentoi" -varmasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=0sV7QpRwRP0

        "Perussilaist poliisit" ainakin oli vielä viime vuoden juhannuksena nettikirjoittajana täysin pihalla.


      • heikunkeikunjou

        Kyrpäkommarit, muistakaa ottaa aamulääkkeet!!!!


      • entä.sitten
        heikunkeikunjou kirjoitti:

        Kyrpäkommarit, muistakaa ottaa aamulääkkeet!!!!

        Entä sitten?


      • Likapyykkiä
        Preussilaisetpoliisit kirjoitti:

        Olisiko samassa sunnassa, kuin Aarnion kaveritkin? Oletettavasti osuin nappiin prikulleen ja vielä ne jotka ovat olleet tai ovat jonkun alan valtion- kunnanvirkamiehiä?

        tuskin monetkaan piispat, sillä hehän saavat palkkansa kirkolta?



        Tähän videoon uusi oma käsikirjoitus, pois lukien hakaristiliput, natsismi ja oikeusvaltiokäytäntö puolueettomasta oikeuden käynnistä ilman mitään kuoleman tuomioita.

        Kuten mm tässä

        jotenkin seuraavaa:

        Aarnio: Olen nähnyt ja selvittänyt useita huumerikoksia.

        syyttäjä : Huumerikoksia! Selitä, selitä onko vitsikääpää kuultu!! Te olette tosiaan petturi nähneet useita huumerikoksia, joista ei meillä ole tietokaan - ei ainakaan vielä. Tulette samaan vielä elinkautisen muutamalla lisävuodella! ja syyttäjä jatkaa - Sen sijaan olette laittaneet vankilaan vilpillisin perustoin syyttömiä kansalaisia!

        Aarnio ei varmasti ole kovempi - ei nämäkään virnuile kameralle vaan ovat kalpeita kuin haamut ja vaikka olivat todella vahvoja ihmisiä, kun vielä oikeudessa yrittävät kertoa lukemattomista murhista. Sen sijaan syytettynä oleva Aarnion vain virnuilee oikeussalissa ja onkin katsottava se seikka oikeuden halventamiseksi, koska hän on ollut rikoksia tehtaillessaan poliisipäällystöön kuuluva henkilö, jolta ei voi odottaa poikamaisuutta. Mitä hän virnuili? Jos asiaa kyseltäisiin yllättäen oikeudesta tulisiko vastaukseksi: "en kommentoi" -varmasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=0sV7QpRwRP0

        Aarnioko pistänyt muka syyttömiä ihmisiä vankilaan.
        Ketkä ne Aarnion tietolähteet ja Aarnion vankilaan pistivät?
        Pulmusetko?


      • Edith.Bunker
        Likapyykkiä kirjoitti:

        Aarnioko pistänyt muka syyttömiä ihmisiä vankilaan.
        Ketkä ne Aarnion tietolähteet ja Aarnion vankilaan pistivät?
        Pulmusetko?

        Tiukimmat syytökset netin kautta suunnattiin Aarnioon hänen oman vaimonsa nimeä käyttämällä.
        Se toimii aina tehokkaana syytöksenä netissä, avioparin väleihin tunkeutuminen.


      • Edith.Bunker
        Edith.Bunker kirjoitti:

        Tiukimmat syytökset netin kautta suunnattiin Aarnioon hänen oman vaimonsa nimeä käyttämällä.
        Se toimii aina tehokkaana syytöksenä netissä, avioparin väleihin tunkeutuminen.

        Ainakin nimimerkki tyhjättynnyritkolisee on "kontaminoitunut", eli sitä on käyttänyt rouvaTappinen, joka lähinnä on ollut Aarnion puolustamisen kannalla ja toinen tyhjättynnyrit-kolisija joka ihan samalla nimimerkillä on ollut Aarnion syyttämisen kannalla.
        Kun tuollaista verbaalista kontaminoitumista tapahtuu alitajunnassa, niin olo on ihan kuin ei saisi itsestään selvää että onko kissa vai rotta.


      • pyykkikone.kohisee
        Likapyykkiä kirjoitti:

        Aarnioko pistänyt muka syyttömiä ihmisiä vankilaan.
        Ketkä ne Aarnion tietolähteet ja Aarnion vankilaan pistivät?
        Pulmusetko?

        Pulmusiksi itsensä korottaneet, jäävit "tutkijat", he olivat vankilavenkuloiden aloittaman hybridisodan antamalla itseluottamuksella jättämässä huomioonottamatta kaikki omat venkuloinnit, lahjonnat, voitelut.
        Siksi Aarniokäräjien pitää jatkua.


      • siksi.että.vaalit
        pyykkikone.kohisee kirjoitti:

        Pulmusiksi itsensä korottaneet, jäävit "tutkijat", he olivat vankilavenkuloiden aloittaman hybridisodan antamalla itseluottamuksella jättämässä huomioonottamatta kaikki omat venkuloinnit, lahjonnat, voitelut.
        Siksi Aarniokäräjien pitää jatkua.

        Pyykkikone kolisee jo siihen malliin että lentävät spagettihirviötkin kiljuvat peloissaan.


      • 12345654321
        Preussilaisetpoliisit kirjoitti:

        Olisiko samassa sunnassa, kuin Aarnion kaveritkin? Oletettavasti osuin nappiin prikulleen ja vielä ne jotka ovat olleet tai ovat jonkun alan valtion- kunnanvirkamiehiä?

        tuskin monetkaan piispat, sillä hehän saavat palkkansa kirkolta?



        Tähän videoon uusi oma käsikirjoitus, pois lukien hakaristiliput, natsismi ja oikeusvaltiokäytäntö puolueettomasta oikeuden käynnistä ilman mitään kuoleman tuomioita.

        Kuten mm tässä

        jotenkin seuraavaa:

        Aarnio: Olen nähnyt ja selvittänyt useita huumerikoksia.

        syyttäjä : Huumerikoksia! Selitä, selitä onko vitsikääpää kuultu!! Te olette tosiaan petturi nähneet useita huumerikoksia, joista ei meillä ole tietokaan - ei ainakaan vielä. Tulette samaan vielä elinkautisen muutamalla lisävuodella! ja syyttäjä jatkaa - Sen sijaan olette laittaneet vankilaan vilpillisin perustoin syyttömiä kansalaisia!

        Aarnio ei varmasti ole kovempi - ei nämäkään virnuile kameralle vaan ovat kalpeita kuin haamut ja vaikka olivat todella vahvoja ihmisiä, kun vielä oikeudessa yrittävät kertoa lukemattomista murhista. Sen sijaan syytettynä oleva Aarnion vain virnuilee oikeussalissa ja onkin katsottava se seikka oikeuden halventamiseksi, koska hän on ollut rikoksia tehtaillessaan poliisipäällystöön kuuluva henkilö, jolta ei voi odottaa poikamaisuutta. Mitä hän virnuili? Jos asiaa kyseltäisiin yllättäen oikeudesta tulisiko vastaukseksi: "en kommentoi" -varmasti.

        https://www.youtube.com/watch?v=0sV7QpRwRP0

        Toki preussilaiset poliisit oli ihan pihalla 10.6.2015 mutta yrittää täytyi.
        Projekti oli jo kosahtanut kuten PohjoisKorean ohjuskoe eilen illalla mutta kun sylttytehtaasta sanoja vääntää ja vääntää niin ehkä kukaan ei huomaa että kokeilu epäonnistui.
        Sitä varten on Keisarikirjakin kirjoitettu.
        Moni pitää sitäkin Raamattunaan.


      • kysyvä.ei.eksy
        12345654321 kirjoitti:

        Toki preussilaiset poliisit oli ihan pihalla 10.6.2015 mutta yrittää täytyi.
        Projekti oli jo kosahtanut kuten PohjoisKorean ohjuskoe eilen illalla mutta kun sylttytehtaasta sanoja vääntää ja vääntää niin ehkä kukaan ei huomaa että kokeilu epäonnistui.
        Sitä varten on Keisarikirjakin kirjoitettu.
        Moni pitää sitäkin Raamattunaan.

        Onko Keisarikirja vedätystä?


      • kauhun.tasapainoilua
        kysyvä.ei.eksy kirjoitti:

        Onko Keisarikirja vedätystä?

        On, valitettavasti


      • seuraa.rahaaa
        kauhun.tasapainoilua kirjoitti:

        On, valitettavasti

        Lakimiehistä on nyt Reino Mäkilä lopettanut ajojahtinsa, 5 vuoden vankilatuomion rauhoittamana.


    • rouva Tappinen

      Usko siihen että olisi olemassa henkilöitä joita voi nimitellä Aarnionpalvojiksi on suurta itsepetosta. Aarnio on tasan yhtä suuri ja aito konna kuin Jukka Haavisto itsekin.

      • kohta alkaa rosis...

        Mistä rikoksesta herra Haavistoa syytetään? Oliko siitä jotakin faktaa, kuten Aarnion syyttömyydestä..

        Aarnion vasikka teamilla on enemmän syitä, kuin vain palvoa entisen suojeliansa mainetta super sankarina.


      • rouva Tappinen
        kohta alkaa rosis... kirjoitti:

        Mistä rikoksesta herra Haavistoa syytetään? Oliko siitä jotakin faktaa, kuten Aarnion syyttömyydestä..

        Aarnion vasikka teamilla on enemmän syitä, kuin vain palvoa entisen suojeliansa mainetta super sankarina.

        Haavisto on mukana jengissä joka kadehtii nerokkaita ihmisiä kuten Pasi Patamaa. Patama on Aarnion tuttu ja kaiketi joskus ennen ystäväkin. Aarniolle on esitetty jo vuosi sitten pitkä lista vioista joista häntä epäillään. Jos syytä olisi ollut, asiat olisi pistetty järjestykseen jo. Kun asiantynkää ei löytynyt, laajennetaan ja laajennetaan. Kohta saamme Auernoitaroihun jälkeen Aarnionoitaroihun.


      • rouva Tappinen
        rouva Tappinen kirjoitti:

        Haavisto on mukana jengissä joka kadehtii nerokkaita ihmisiä kuten Pasi Patamaa. Patama on Aarnion tuttu ja kaiketi joskus ennen ystäväkin. Aarniolle on esitetty jo vuosi sitten pitkä lista vioista joista häntä epäillään. Jos syytä olisi ollut, asiat olisi pistetty järjestykseen jo. Kun asiantynkää ei löytynyt, laajennetaan ja laajennetaan. Kohta saamme Auernoitaroihun jälkeen Aarnionoitaroihun.

        Rosis alkaa. Hyödyllistä lukemista kaikille tuomareille ja syyttäjille ja nettisyyttäjille on tämänpäiväisessä Suomen Kuvalehdessa Pekka Anttilan artikkeli.
        Sanoisin tässä vaiheessa että Suomi on hyvin vaarallinen maa sellaisille henkilöille jotka ovat esimiehiään nerokkaampia. Rikossyytteet siitä seuraa ja esimiesasemassa olevat tuhoavat kaiken jotka tielleen kokevat osuvan. Herkät tunneihmiset päällikkönä, vaarallinen yhdistelmä.


      • kakussa 15 kynttilää
        rouva Tappinen kirjoitti:

        Rosis alkaa. Hyödyllistä lukemista kaikille tuomareille ja syyttäjille ja nettisyyttäjille on tämänpäiväisessä Suomen Kuvalehdessa Pekka Anttilan artikkeli.
        Sanoisin tässä vaiheessa että Suomi on hyvin vaarallinen maa sellaisille henkilöille jotka ovat esimiehiään nerokkaampia. Rikossyytteet siitä seuraa ja esimiesasemassa olevat tuhoavat kaiken jotka tielleen kokevat osuvan. Herkät tunneihmiset päällikkönä, vaarallinen yhdistelmä.

        Ja ensi vuonna on artikkeli jossa todetaan Aarnion saaneen 15 vuoden kakun.


      • 7,5 vuotta lusii!
        kakussa 15 kynttilää kirjoitti:

        Ja ensi vuonna on artikkeli jossa todetaan Aarnion saaneen 15 vuoden kakun.

        Me tietäjät olemme sanoneet jo marraskuussa 2013 että Aarnio saa "täydet" eli kakkua 15 vuotta. Siitä emme tingi ja sen edun valvomme yhdessä kuorossa.


      • tietäjät
        7,5 vuotta lusii! kirjoitti:

        Me tietäjät olemme sanoneet jo marraskuussa 2013 että Aarnio saa "täydet" eli kakkua 15 vuotta. Siitä emme tingi ja sen edun valvomme yhdessä kuorossa.

        edunvalvonnassa, tulihan SE sieltä, niin sitä pitää!


      • pieni taapertaja
        kohta alkaa rosis... kirjoitti:

        Mistä rikoksesta herra Haavistoa syytetään? Oliko siitä jotakin faktaa, kuten Aarnion syyttömyydestä..

        Aarnion vasikka teamilla on enemmän syitä, kuin vain palvoa entisen suojeliansa mainetta super sankarina.

        Mikä tuo Aarnio vasikka team on? Vaikuttaa itseriittoisien öykkäreiden peilikuvalta, siis ne jotka tällaista teamia uumoilevat netin kautta löytyvän.


      • nothing1
        pieni taapertaja kirjoitti:

        Mikä tuo Aarnio vasikka team on? Vaikuttaa itseriittoisien öykkäreiden peilikuvalta, siis ne jotka tällaista teamia uumoilevat netin kautta löytyvän.

        Sitä vasikka teamia ei ole olemassa. Se on syyttäjän päässä syntynyt väärinymmärrys.


      • terapeuttiS
        nothing1 kirjoitti:

        Sitä vasikka teamia ei ole olemassa. Se on syyttäjän päässä syntynyt väärinymmärrys.

        Mielenkiintoista. Poliisien edunvalvontatiimi on kirjoitellut nettiin edunvalvontatoiveitaan vuosi sitten...


      • 654
        7,5 vuotta lusii! kirjoitti:

        Me tietäjät olemme sanoneet jo marraskuussa 2013 että Aarnio saa "täydet" eli kakkua 15 vuotta. Siitä emme tingi ja sen edun valvomme yhdessä kuorossa.

        Mikä tämä tietäjäsakki on joka ei tingi Aarniolle tulevasta vankeuden pituudesta?
        Tietävätkö he että virkamiehien ja lehtimiehien kirjoitellessa nettiin he sillä tavalla moninkertaistavat oman painoarvonsa, epäeettisyyteen kurkoittaen ihmisen tuomarina?


      • kenen.syy
        kakussa 15 kynttilää kirjoitti:

        Ja ensi vuonna on artikkeli jossa todetaan Aarnion saaneen 15 vuoden kakun.

        Tämä ennustus on epäonnistunut,


      • pää.vetävän.kädessä.satt
        7,5 vuotta lusii! kirjoitti:

        Me tietäjät olemme sanoneet jo marraskuussa 2013 että Aarnio saa "täydet" eli kakkua 15 vuotta. Siitä emme tingi ja sen edun valvomme yhdessä kuorossa.

        Voi, minun pääparkaani. Vai valvotte yhdessä kuorossa!
        OVATKO "tietäjät" valvoneet Hesarin toimittajien kahvihuoneessa yhtenä joukkiona?


      • einäyttöä
        pää.vetävän.kädessä.satt kirjoitti:

        Voi, minun pääparkaani. Vai valvotte yhdessä kuorossa!
        OVATKO "tietäjät" valvoneet Hesarin toimittajien kahvihuoneessa yhtenä joukkiona?

        Ehkä heitä on vain kaksi.


      • rahako.ratkaisee
        7,5 vuotta lusii! kirjoitti:

        Me tietäjät olemme sanoneet jo marraskuussa 2013 että Aarnio saa "täydet" eli kakkua 15 vuotta. Siitä emme tingi ja sen edun valvomme yhdessä kuorossa.

        Tämä on mielenkiintoinen paljastus edunvalvontatiimiltä.

        Marraskuussa 2014 "tietäjät" vannovat pitävänsä huolen että Aarnio saa maksimirangaistuksen.

        Tahtotila on heillä ollut jo vuoden maksimissa.

        Ilmeisesti käräjäkustannukset ei huoleta koska nettilukijat, eli veronmaksajat kustantavat tahtotiimin minä haluan-minä jaksan jatkaa-ponnistelut.

        Onko heille väliksi että näytöt ovat köykäset?

        Vastaavatko he näyttöjen lavastamisesta?


      • vanhoja.muistellen
        rahako.ratkaisee kirjoitti:

        Tämä on mielenkiintoinen paljastus edunvalvontatiimiltä.

        Marraskuussa 2014 "tietäjät" vannovat pitävänsä huolen että Aarnio saa maksimirangaistuksen.

        Tahtotila on heillä ollut jo vuoden maksimissa.

        Ilmeisesti käräjäkustannukset ei huoleta koska nettilukijat, eli veronmaksajat kustantavat tahtotiimin minä haluan-minä jaksan jatkaa-ponnistelut.

        Onko heille väliksi että näytöt ovat köykäset?

        Vastaavatko he näyttöjen lavastamisesta?

        Voiko vaikenemalla vastata vastuullisesti?


      • missämättäätaasen
        nothing1 kirjoitti:

        Sitä vasikka teamia ei ole olemassa. Se on syyttäjän päässä syntynyt väärinymmärrys.

        Voisi Nissinenkin vähän tunnustaa että mikä onneton "pikku" unohdus syyttäjänä nyt vähän voi harmittaakin.


    • terapeutti Stråle

      Tästähän onkin hyvä jatkaa, nyt tiedämme että netissä päivystää taho jonka etujen mukaista on Aarnion vankeus. Kyllähän onkin jo todettu että nykyaikana pärjää se joka osaa NETISSÄ etujansa puolustaa, niin olen äskettäin lukenut.

      • Molemmat tahot..

        Kaveri, koitas nyt rauhoittua. Myönnä vain tosi asiat, asioiksi, niin olisi helpottuu, heti. Täällä ei ole mitään saaliittoa Aarniota kohtaan. On vain valveutuneiden kansalaisten, omien alojensa spesiaali ryhmä, jotka tieävät miten asiat ovat. Tiettyjen ryhmien etujen nimissä Aarnio ja edustamansa ryhmät tullaan saattamaan vastuuseen siitä, mihin ovat syylistyneet. Aarnio ahneuteen ja poliisin petturuuteen. Alamaailman apurit, ahneuteen ja alamaailman petturuuteen.


      • terapeutti Stråle
        Molemmat tahot.. kirjoitti:

        Kaveri, koitas nyt rauhoittua. Myönnä vain tosi asiat, asioiksi, niin olisi helpottuu, heti. Täällä ei ole mitään saaliittoa Aarniota kohtaan. On vain valveutuneiden kansalaisten, omien alojensa spesiaali ryhmä, jotka tieävät miten asiat ovat. Tiettyjen ryhmien etujen nimissä Aarnio ja edustamansa ryhmät tullaan saattamaan vastuuseen siitä, mihin ovat syylistyneet. Aarnio ahneuteen ja poliisin petturuuteen. Alamaailman apurit, ahneuteen ja alamaailman petturuuteen.

        Joo, siitä vaan tavailemaan taas Aarnio, lavastettu-ketjua, tiettyjen (sun tietämien) ryhmien etujen nimissä...


      • kusessa.
        terapeutti Stråle kirjoitti:

        Joo, siitä vaan tavailemaan taas Aarnio, lavastettu-ketjua, tiettyjen (sun tietämien) ryhmien etujen nimissä...

        Kaveri, taas väärin. Aarnio jäi vain kiinni rikoksistaan. Hän pääsee jo 6 vuoden päästä, koevapauteen. Toisin on asiat näillä alamaailman vasikoilla. He ovat..


      • terapeutti Stråle
        kusessa. kirjoitti:

        Kaveri, taas väärin. Aarnio jäi vain kiinni rikoksistaan. Hän pääsee jo 6 vuoden päästä, koevapauteen. Toisin on asiat näillä alamaailman vasikoilla. He ovat..

        Siis Aarnio jäi mielestäsi kiinni ahneudesta ja poliisin pettämisestä. Tuo jää nyt nähtäväksi, asia selvitystilassa.


      • heh heh

        Täälläkin tämä idiootti tyräpeutti rikollisia puolustamassa. On kaikkien muiden etu, että rikolliset jää kiinni, mutta tietysti se murhaajiakin puolustelevaa rikollista harmittaa. Mihinkähän kaikkeen tyräpeutti syyllistynyt.


      • terapeutti Stråle
        heh heh kirjoitti:

        Täälläkin tämä idiootti tyräpeutti rikollisia puolustamassa. On kaikkien muiden etu, että rikolliset jää kiinni, mutta tietysti se murhaajiakin puolustelevaa rikollista harmittaa. Mihinkähän kaikkeen tyräpeutti syyllistynyt.

        Tunnustan. Olen syyllinen nettikirjoitteluun.


      • >varttihullu
        terapeutti Stråle kirjoitti:

        Tunnustan. Olen syyllinen nettikirjoitteluun.

        Todellisuudessa lienet syyntakeeton, vähäisten älynlahjojesi takia.


      • teräpeutti
        >varttihullu kirjoitti:

        Todellisuudessa lienet syyntakeeton, vähäisten älynlahjojesi takia.

        Joo kohta se paasaa auerista jne.


      • Onkohan?.?
        teräpeutti kirjoitti:

        Joo kohta se paasaa auerista jne.

        terapeutti niin tyhmä ettei hoksaa provosointia?


      • avo vai avioliitto?
        Molemmat tahot.. kirjoitti:

        Kaveri, koitas nyt rauhoittua. Myönnä vain tosi asiat, asioiksi, niin olisi helpottuu, heti. Täällä ei ole mitään saaliittoa Aarniota kohtaan. On vain valveutuneiden kansalaisten, omien alojensa spesiaali ryhmä, jotka tieävät miten asiat ovat. Tiettyjen ryhmien etujen nimissä Aarnio ja edustamansa ryhmät tullaan saattamaan vastuuseen siitä, mihin ovat syylistyneet. Aarnio ahneuteen ja poliisin petturuuteen. Alamaailman apurit, ahneuteen ja alamaailman petturuuteen.

        Molemmat tahot, mitä väitätkään salaliitosta? Kas, kun tulitkin maininneksi.


      • MIKAJA/LEIRUU
        Molemmat tahot.. kirjoitti:

        Kaveri, koitas nyt rauhoittua. Myönnä vain tosi asiat, asioiksi, niin olisi helpottuu, heti. Täällä ei ole mitään saaliittoa Aarniota kohtaan. On vain valveutuneiden kansalaisten, omien alojensa spesiaali ryhmä, jotka tieävät miten asiat ovat. Tiettyjen ryhmien etujen nimissä Aarnio ja edustamansa ryhmät tullaan saattamaan vastuuseen siitä, mihin ovat syylistyneet. Aarnio ahneuteen ja poliisin petturuuteen. Alamaailman apurit, ahneuteen ja alamaailman petturuuteen.

        Nämä eri alojen spesialistitko sitten eivät ymmärrä että he itseasiassa ovat salaliitossa keskenään? Muuten en voi ymmärtää esim sitä että nämä spesialistit vaativat korvausta toimivista seurantalaitteista joita he edelleen käyttävät.
        Missä vastuu omista valinnoista?


      • MIKAJA/LEIRUU
        heh heh kirjoitti:

        Täälläkin tämä idiootti tyräpeutti rikollisia puolustamassa. On kaikkien muiden etu, että rikolliset jää kiinni, mutta tietysti se murhaajiakin puolustelevaa rikollista harmittaa. Mihinkähän kaikkeen tyräpeutti syyllistynyt.

        Sinähän syyllistyt vain terapeutin mustamaalaamiseen. Älä välitä, jatka vain , koska mustamaalaus on rikollisten keino yrittää netissä ajaa omia intressejään.


      • MIKAJA/LEIRUU
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        Sinähän syyllistyt vain terapeutin mustamaalaamiseen. Älä välitä, jatka vain , koska mustamaalaus on rikollisten keino yrittää netissä ajaa omia intressejään.

        Tämän piti olla vastaus nimimerkille heh,heh


      • miksi Saara?
        terapeutti Stråle kirjoitti:

        Siis Aarnio jäi mielestäsi kiinni ahneudesta ja poliisin pettämisestä. Tuo jää nyt nähtäväksi, asia selvitystilassa.

        Monenkin mielestä Aarnio jäi kiinni housut kintuissa. Vaan rahastako tuli riitaa vai loppuiko rakkaus?


      • nothing1
        Molemmat tahot.. kirjoitti:

        Kaveri, koitas nyt rauhoittua. Myönnä vain tosi asiat, asioiksi, niin olisi helpottuu, heti. Täällä ei ole mitään saaliittoa Aarniota kohtaan. On vain valveutuneiden kansalaisten, omien alojensa spesiaali ryhmä, jotka tieävät miten asiat ovat. Tiettyjen ryhmien etujen nimissä Aarnio ja edustamansa ryhmät tullaan saattamaan vastuuseen siitä, mihin ovat syylistyneet. Aarnio ahneuteen ja poliisin petturuuteen. Alamaailman apurit, ahneuteen ja alamaailman petturuuteen.

        Milloin koittaa aika kun nämä oman alansa spesialisti saavat vastata salaliittosyytöksiin?


      • terapeuttiStråle
        avo vai avioliitto? kirjoitti:

        Molemmat tahot, mitä väitätkään salaliitosta? Kas, kun tulitkin maininneksi.

        Onko Pentti Viitasella jotakin sanottavaa, kysyttävää, huomautettavaa?


      • kysymys.heräsi.juuri
        MIKAJA/LEIRUU kirjoitti:

        Sinähän syyllistyt vain terapeutin mustamaalaamiseen. Älä välitä, jatka vain , koska mustamaalaus on rikollisten keino yrittää netissä ajaa omia intressejään.

        "mustamaalaus on rikollisten keino netissä yrittää ajaa omia intressejään"^
        Ilmeisesti on toiminutkin.
        Mutta kuinka kauan?


      • Ruotsi.on
        kysymys.heräsi.juuri kirjoitti:

        "mustamaalaus on rikollisten keino netissä yrittää ajaa omia intressejään"^
        Ilmeisesti on toiminutkin.
        Mutta kuinka kauan?

        Joillakin salaliittolaisilla kestää vain pitemmän aikaa huomata salaliittonsa paljastuneen.
        Noloa onkin se että naapurit huomaavat sen itseä aikaisemmin.
        Sille vain ei voi mitään.
        Myöhäistä rypistellä kun kakka tuli jo.


      • pop.stpo.pop
        Ruotsi.on kirjoitti:

        Joillakin salaliittolaisilla kestää vain pitemmän aikaa huomata salaliittonsa paljastuneen.
        Noloa onkin se että naapurit huomaavat sen itseä aikaisemmin.
        Sille vain ei voi mitään.
        Myöhäistä rypistellä kun kakka tuli jo.

        Milloin se olikaan kun MTV-uutisten aikana ilmestyi ruutuun teksti Ruotsi on kakka.
        Olisiko ollut noin huhtikuussa tänä vuonna?


    • kanavatutka

      Missähän päin tämä yhteinen edunvalvontakuoro vaikuttaa? Vankila se ei kaiketi voi olla, sieltäpäin kun tietämäni mukaan nettiviestittely on estetty. Olisiko jonkun lehden toimitus, kahvihuoneessa päätetyt suunnitelmat? Vaikuttaa aika lupaavalta kanavalta. Syyttäjäviraston kahvihuone ei vaikuta ollenkaan yhtä lupaavalta kanavalta.

      • Edunvalvontaa on.

        Ainakin minulle etujeni valvonta tarkoittaa sitä, että rehellisenä verojen maksajana valvon etujani jotta rikollinen poliisi saa ansionsa mukaan. Niinpä aion valppaana seurata tulevat oikeudenkäynnit, sillä olenhan maksanut Aarnion ja muidenkin huumehörhöpoliisien palkkoja vaikka kuinka kauan, ja kun he ovat käyttäneet asemaansa väärin, heidän on saatava ansioidensa eli rikoksiensa mukaan.
        Siis edunvalvontaa on monenlaista.


      • me,te,he
        Edunvalvontaa on. kirjoitti:

        Ainakin minulle etujeni valvonta tarkoittaa sitä, että rehellisenä verojen maksajana valvon etujani jotta rikollinen poliisi saa ansionsa mukaan. Niinpä aion valppaana seurata tulevat oikeudenkäynnit, sillä olenhan maksanut Aarnion ja muidenkin huumehörhöpoliisien palkkoja vaikka kuinka kauan, ja kun he ovat käyttäneet asemaansa väärin, heidän on saatava ansioidensa eli rikoksiensa mukaan.
        Siis edunvalvontaa on monenlaista.

        Ja meitä samanlaisia edunvalvojia on pilvin pimein Suomessa. Vain muutama heistä (=meistä) valvoo etujaan netissä.


    • terapeutti Stråle

      Jaa, kyllä syyttäjän kahvihuone aika kiivaasti pitää puoliaan. Sieltä kun halutaan kertoa maailmalle, missä Trevoc -kiistan ydin on tällä hetkellä. Se että trevoclaitteet ovat nerokkaita, sitä ei halutakaan kiistaa. Syyttäjä vaatii vain että UB -pomon siskon osuutta yhtiön rahoituskuvioissa ei saa unohtaa. (Nimbytä mukaellen).
      Suomi on valitettavasti liian pieni maa digiteknologian kehittäjille. Virkamiesten kullattu häkki siellä ylhäällä on uhattuna, KOMENTOKETJU uhkaa katketa, käskyvallan horjuttaminen mättää.

    • woewai

      Onko jonkun mielestä esitetty jotakin sellaista näyttöä, joka riittää tuomitsemiseen. Tuntuu syytteen rakentely kestävän yllättävän pitkään. Selittelyksi ei riitä se, että kysymys on useasta törkeästä rikoksesta. Ei niitä kaikkia tarvitse kerralla esittää. Joten syytteitä kehiin, muuten alkaa vaikuttaa hieman erikoiselta koko tutkinta.

      • kolmassukupuoli

        alkaa vaikuttaa?

        kyllä tämä on täyttä pas...aa kuten homolakikin.


      • 12345654321
        kolmassukupuoli kirjoitti:

        alkaa vaikuttaa?

        kyllä tämä on täyttä pas...aa kuten homolakikin.

        Joo, niinhän tämä on.
        Sinä huomasit sen jo ensimmäinen päivä joulukuussa 2014.


    • kuka peittyy *as*aan

      Vai vaikuttaako nyt Trevocin kolmas mies?
      KPR yhtä hukassa kuin VKSV?

    • johtajuuskohukassa?

      Parisuhdelaki eli homolaki sai aikaan sen että arkkipiispastakin on tehty kantelu. Sisäministerikö nyt on tosi johtaja, hävitessäänkin viime viikon perjantaina?

    • rouva Tappinen

      Voisitteko vielä päästää minut kirjoittamaan Aarnio, lavastettu ketjuun. Turha Suomi 24: ylläpidon on panikoida ja yrittää sensuroida. Asiat joista kirjoitan ovat vain historiallisesti totta. Juridista totuuttahan te yritätte salata.

      • rouvaTappinen

        Eipä taida olla Suomi 24 : n ylläpidolla ollut aavistustakaan mitä seurauksia siitä koitui Suomen oikeuslaitokselle ja yksittäisille satunnaisille kansalaisille kun aktiivinen mielipidevaikuttaja eläkeläishommanaan sääteli Aurinkorannikolta milloin ei säädellyt Thaimaasta käsin.
        "Saara" omalta osaltaa hyötyi, ehkä jossakin vaiheessa, ehkä muutama muukin pikkurukollinen.


    • aamunkirkasaurinkoin

      Aarnio ja salaliitto???

      • Ammuuuuuuuuuuuuuuuuu

        Juubadijuu!!! Jari & Keijo & suosikki jengi UB muodostivat salaliiton muuta maailmaa vastaan ja jäivät siintä käpälälautaan.


      • emmääammuuuu
        Ammuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Juubadijuu!!! Jari & Keijo & suosikki jengi UB muodostivat salaliiton muuta maailmaa vastaan ja jäivät siintä käpälälautaan.

        Mihin unohdit nyt Sievälän? Hän on todellinen organisaatiojohtaja, nuo kaksi on kaatuneita dominonappuloita...


      • maanviljeliä
        emmääammuuuu kirjoitti:

        Mihin unohdit nyt Sievälän? Hän on todellinen organisaatiojohtaja, nuo kaksi on kaatuneita dominonappuloita...

        Kuule, niitä tosi vasikoita on vielä muutama paljastumatta. Ohittavat Sievälänkin tunnettavuudessa "sisäpiirissä".


      • C'est la vie
        maanviljeliä kirjoitti:

        Kuule, niitä tosi vasikoita on vielä muutama paljastumatta. Ohittavat Sievälänkin tunnettavuudessa "sisäpiirissä".

        Kuulin ihan samaa. Uhrataan vain jos on aivan pakko.......


      • nolot meolemme...
        C'est la vie kirjoitti:

        Kuulin ihan samaa. Uhrataan vain jos on aivan pakko.......

        Kyllä, vain pakon edessä, koska keissit repeäisivät käsiin jos koko totuus paljastuisi, samoin tulevaisuuden toimivuus uusissa jutuissa varmistetaan.


      • möömöösanoovasikka
        Ammuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        Juubadijuu!!! Jari & Keijo & suosikki jengi UB muodostivat salaliiton muuta maailmaa vastaan ja jäivät siintä käpälälautaan.

        Tässä kai sitten esitellään tuon vasikkasalaliiton peruspilaria.


      • nothing1
        maanviljeliä kirjoitti:

        Kuule, niitä tosi vasikoita on vielä muutama paljastumatta. Ohittavat Sievälänkin tunnettavuudessa "sisäpiirissä".

        Kuinkahan monta vuotta noita tosi kovatasoisia vasikoita pitääkään odottaa. Ja varsin tärkeä kysymys jos ne on sellaisia salaneuvoksia joista kukaan vielä ei tiedä, arvailee vain.


      • terapeuttiStråle
        nolot meolemme... kirjoitti:

        Kyllä, vain pakon edessä, koska keissit repeäisivät käsiin jos koko totuus paljastuisi, samoin tulevaisuuden toimivuus uusissa jutuissa varmistetaan.

        "samoin tulevaisuuden toimivuus uusissa jutuissa varmistetaan"
        Voi taivahan talikynttilät, mitä "nolotmeolemme" kirjoitti joulukuussa.
        Varmistaa tulevaisuus - onhan huikeaa että Jumalaksi itseään luuleva kirjoittaa Suomi24:n poliisiketjuissa!


      • terapeuttiS
        nothing1 kirjoitti:

        Kuinkahan monta vuotta noita tosi kovatasoisia vasikoita pitääkään odottaa. Ja varsin tärkeä kysymys jos ne on sellaisia salaneuvoksia joista kukaan vielä ei tiedä, arvailee vain.

        Tuskin tuo aikaisemmin esitelty Leo Meller, helluntailainen, noihin salaneuvoksiin kuuluu. Mutta kun nettisyyttäjä luuli itseään Jumalaksi niin kaikki mahdolliset hengittäväiset piti keittää tässä Aarnion huumesopassa.


      • Minäminäjeesjees
        terapeuttiS kirjoitti:

        Tuskin tuo aikaisemmin esitelty Leo Meller, helluntailainen, noihin salaneuvoksiin kuuluu. Mutta kun nettisyyttäjä luuli itseään Jumalaksi niin kaikki mahdolliset hengittäväiset piti keittää tässä Aarnion huumesopassa.

        Voi jeesus mikä typerus olet terapeuttiS


      • säälittävä
        Minäminäjeesjees kirjoitti:

        Voi jeesus mikä typerus olet terapeuttiS

        "terapeutti" voi työntää pään perseeseen. Vaikea on sellaisen mitään mistään ymmärtää, joka elää kotonaan pelkkä näppäimistö kaverinaan.


      • terapeuttiS
        säälittävä kirjoitti:

        "terapeutti" voi työntää pään perseeseen. Vaikea on sellaisen mitään mistään ymmärtää, joka elää kotonaan pelkkä näppäimistö kaverinaan.

        Toki olen typerä mutta poskia polttelee vieläkin ulkoilmassa auringossa roskien haravoinnin jäljiltä. Miten tuo tuntuma onkin noin harhautunut?


      • hiihtoliitto
        maanviljeliä kirjoitti:

        Kuule, niitä tosi vasikoita on vielä muutama paljastumatta. Ohittavat Sievälänkin tunnettavuudessa "sisäpiirissä".

        Jaa, tosi vasikoita uhrataan vasta jos on aivan pakko. Mitenkähän on, joko uhrausvuorossa on naistoimittajat vai riittääkö että he ovat uhriutuneet.


    • tyhjätynnyritkolisee

      "Saaran" uhraaminen ja Hesarissa rahankiristäjäksi paljastaminen ei sitten ilmeisesti riitä. Onkohan uusia räväköitä lehtipaljastuksia tulossa (Pekka?) vai saammekohan uutta vettä myllyihimme jos Trevoc nyt sitten saadaan käräjäsaliin?

      • kuhina kaksipuolista

        Saara on huomion suunta sivulle. Lisää tulee vain pakottavasta tarpeesta.


      • neitiABC
        kuhina kaksipuolista kirjoitti:

        Saara on huomion suunta sivulle. Lisää tulee vain pakottavasta tarpeesta.

        "Kuhina kaksipuolista, Saara on huomion siirtoa sivulle."^ Toivottavasti tämä tunnustus ei jää huomaamatta. Ja kommentin päivämääräkin on tärkeää huomata.


      • 12345654321
        kuhina kaksipuolista kirjoitti:

        Saara on huomion suunta sivulle. Lisää tulee vain pakottavasta tarpeesta.

        Alotuskin oli karman näkökulmasta väärin.
        Tavoite oli antaa valehtelijoiden rökittää rehelliset.


    • ziczug

      Täällä esiintyy nimike aarnionpalvojat. Sehän viittaa johonkin yhteisöön, jota joku muu yhteisö nimittelee. Mitkä yhteisöt ovat kyseessä. Olisi luonnollista selvittää rintamalinjat. Siis keitä ovat aarnionpalvojat ja keitä heidän nimittelijänsä.

      • ajojahtikateus

        Ei täällä mitään yhteisöjä ole! Satunnaiset yksilöt kirjoittelee nimettöminä mitä milloinkin on mielessä.

        Toki muutama nimitys on aika vahvasti vakiintunut:

        "poliisinpalvoja" on kirjoittaja jonka mielestä poliisi on aina oikeassa ja kaikkitietävä. Nämä kirjoittajat palvovat poliisia idolinaan.

        "aarnionpalvoja" on yleensä myös poliisinpalvoja, mutta sen lisäksi se uskoo aarnion syyttömyyteen, sekä pitää syyttäjä Haavistoa ja KRP:tä rosvoina, jotka vaan kateuksissaan harrastavat syyttömän aarnion ajojahtia. Sen mielestä aarniota vastaan ei ole yhtään mitään näyttöä ja se odottaa vain aarnion syytteiden hylkäämistä.


      • zigzagzug
        ajojahtikateus kirjoitti:

        Ei täällä mitään yhteisöjä ole! Satunnaiset yksilöt kirjoittelee nimettöminä mitä milloinkin on mielessä.

        Toki muutama nimitys on aika vahvasti vakiintunut:

        "poliisinpalvoja" on kirjoittaja jonka mielestä poliisi on aina oikeassa ja kaikkitietävä. Nämä kirjoittajat palvovat poliisia idolinaan.

        "aarnionpalvoja" on yleensä myös poliisinpalvoja, mutta sen lisäksi se uskoo aarnion syyttömyyteen, sekä pitää syyttäjä Haavistoa ja KRP:tä rosvoina, jotka vaan kateuksissaan harrastavat syyttömän aarnion ajojahtia. Sen mielestä aarniota vastaan ei ole yhtään mitään näyttöä ja se odottaa vain aarnion syytteiden hylkäämistä.

        Siinähän ne rintamalinjat selvisivät. Aarnionpalvojat pitävät syyttäjää ja KRP:tä rosvoina ja syyttömyysolettaman mukaan pitävät epäiltyä syyttömänä, kunnes asian on tuomioistuin ratkaissut. Sitähän ei ratkaise media, eikä tutkintatiedotteet tai tutkijat.


    • ajojahtikeskus

      Ajojahtikateus on analyytikko joka on mielestään saanut riittävästi näyttöä Aarnion syyllisyydestä jotta ajojahti on oikeutettu. Taitaa olla insider joka ei tiedä että on muitakin insidereitä.

      • Halvat lennot.com

        Olet täysin oikeassa väitteinesi, että on olemassa muitakin insidereitä. Olet itse mitä todennäköisimmin joko Aarnion palvoja, tyhmyyttäsi, tietämättömyyttäsi tai kuulut heihin, joidenka nimet eivät vielä jutun tässä vaiheessa ole nousseet julkisuuteen.


      • ajojahtikeskus
        Halvat lennot.com kirjoitti:

        Olet täysin oikeassa väitteinesi, että on olemassa muitakin insidereitä. Olet itse mitä todennäköisimmin joko Aarnion palvoja, tyhmyyttäsi, tietämättömyyttäsi tai kuulut heihin, joidenka nimet eivät vielä jutun tässä vaiheessa ole nousseet julkisuuteen.

        Tai totuus on vielä yksinkertaisempi.


      • ajojahtikateus

        "Ajojahtikateus on analyytikko joka on mielestään saanut riittävästi näyttöä Aarnion syyllisyydestä jotta ajojahti on oikeutettu."

        Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. Sitten pitäisi olla vielä muutkin valvovat tahot niin ulapalla, että antaisivat tälläisen asian tapahtua ilman näyttöä. Jos kyseessä on ajojahti, niin suomen oikeusjärjestelmä on ihan oikeasti aivan sekaisin. On huomattavasti todennäköisempää, että vain aarnio on sekaisin.

        "Taitaa olla insider joka ei tiedä että on muitakin insidereitä."

        Onneksi en ole pätkään insider. Jos sinä kuvittelet olevasi ja tietäväsi totuuden tapauksesta, niin ehkä olet liian hölmö ymmärtääksesi, että luulosi ei ole oikeaa tietoa? Kyllä tällä palstalla varmaan voi olla insidereitakin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa.


      • pelottaako?
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "Ajojahtikateus on analyytikko joka on mielestään saanut riittävästi näyttöä Aarnion syyllisyydestä jotta ajojahti on oikeutettu."

        Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. Sitten pitäisi olla vielä muutkin valvovat tahot niin ulapalla, että antaisivat tälläisen asian tapahtua ilman näyttöä. Jos kyseessä on ajojahti, niin suomen oikeusjärjestelmä on ihan oikeasti aivan sekaisin. On huomattavasti todennäköisempää, että vain aarnio on sekaisin.

        "Taitaa olla insider joka ei tiedä että on muitakin insidereitä."

        Onneksi en ole pätkään insider. Jos sinä kuvittelet olevasi ja tietäväsi totuuden tapauksesta, niin ehkä olet liian hölmö ymmärtääksesi, että luulosi ei ole oikeaa tietoa? Kyllä tällä palstalla varmaan voi olla insidereitakin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa.

        Pako kielletty.


      • 18+15
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "Ajojahtikateus on analyytikko joka on mielestään saanut riittävästi näyttöä Aarnion syyllisyydestä jotta ajojahti on oikeutettu."

        Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. Sitten pitäisi olla vielä muutkin valvovat tahot niin ulapalla, että antaisivat tälläisen asian tapahtua ilman näyttöä. Jos kyseessä on ajojahti, niin suomen oikeusjärjestelmä on ihan oikeasti aivan sekaisin. On huomattavasti todennäköisempää, että vain aarnio on sekaisin.

        "Taitaa olla insider joka ei tiedä että on muitakin insidereitä."

        Onneksi en ole pätkään insider. Jos sinä kuvittelet olevasi ja tietäväsi totuuden tapauksesta, niin ehkä olet liian hölmö ymmärtääksesi, että luulosi ei ole oikeaa tietoa? Kyllä tällä palstalla varmaan voi olla insidereitakin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa.

        """"Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. """""


        Ei ajojahtiin ammattitaitoa tarvita. Jos kuvittelet että Suomessa, tai vaikkapa poliisi/syyttäjä -akselilla ei ole koskaan harrastettu ajojahteja, niin väärässäpä olet. Moni asia viittaa siihen ettei Aarnio-jutussa ole kaikki kuten pitää.

        Ei tarvitse kauheasti penkoa niin löytyy todisteita ajojahdeista löytyy kyllä.


      • ajojahtikateus
        18+15 kirjoitti:

        """"Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. """""


        Ei ajojahtiin ammattitaitoa tarvita. Jos kuvittelet että Suomessa, tai vaikkapa poliisi/syyttäjä -akselilla ei ole koskaan harrastettu ajojahteja, niin väärässäpä olet. Moni asia viittaa siihen ettei Aarnio-jutussa ole kaikki kuten pitää.

        Ei tarvitse kauheasti penkoa niin löytyy todisteita ajojahdeista löytyy kyllä.

        Et taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä, kun et ymmäärrä lukemaasi?

        En todellakaan väittänyt, että ajojahtia harrastavan pitäisi olla ammattitaitoinen, vaan juuri päinvastoin. Ammattitaidottomat ja muut kaltaisesi typerykset harrastavat ajojahteja. Ammattitaitoiset tekevät pääasiassa oikeita asioita, kuten syyttävät rikoksesta epäiltyjä todisteiden pohjalta oikeuksissa. Toki voi olla niinkin, että koko oikeusjärjestelmämme on läpimätä, mutta sekään ei todista aarnion syyttömyyttä, vaan ennemmin viittaa sihen, että aarniokin sen osana olisi läpimätä.


      • 9+10
        ajojahtikateus kirjoitti:

        Et taida olla niitä penaalin terävimpiä kyniä, kun et ymmäärrä lukemaasi?

        En todellakaan väittänyt, että ajojahtia harrastavan pitäisi olla ammattitaitoinen, vaan juuri päinvastoin. Ammattitaidottomat ja muut kaltaisesi typerykset harrastavat ajojahteja. Ammattitaitoiset tekevät pääasiassa oikeita asioita, kuten syyttävät rikoksesta epäiltyjä todisteiden pohjalta oikeuksissa. Toki voi olla niinkin, että koko oikeusjärjestelmämme on läpimätä, mutta sekään ei todista aarnion syyttömyyttä, vaan ennemmin viittaa sihen, että aarniokin sen osana olisi läpimätä.

        ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. "



        Vaikka itse olet mielestäsi niitä terävämpiä kyniä niin et selvästikään tajuu että ammattitaidolla ei ole mitään tekemistä ajojahdin kanssa, ja ilmeisesti siksi tuossa em. lauseessa esitit selvän korrelaation näiden asioiden välille. Typerys.

        Lue hitaasti omat riipustelusi niin ehkä käsität mitä ajoin takaa.....tai sitten et.....ja luultavasti et.

        itseasiassa, senkun luuseri jatkat huuteluasi täällä, tämä onkin sopivan arvokas paikka sinun "ajatuksillesi".


      • ajojahtikateus
        9+10 kirjoitti:

        ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. "



        Vaikka itse olet mielestäsi niitä terävämpiä kyniä niin et selvästikään tajuu että ammattitaidolla ei ole mitään tekemistä ajojahdin kanssa, ja ilmeisesti siksi tuossa em. lauseessa esitit selvän korrelaation näiden asioiden välille. Typerys.

        Lue hitaasti omat riipustelusi niin ehkä käsität mitä ajoin takaa.....tai sitten et.....ja luultavasti et.

        itseasiassa, senkun luuseri jatkat huuteluasi täällä, tämä onkin sopivan arvokas paikka sinun "ajatuksillesi".

        "ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. ""

        Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitinkin. Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. En halua uskoa, että suomen syyttäjälaitos olisi niin ammattitaidoton, että tekaisi syyttömälle tuonlaiset syytteet, kun aarnio on saanut vastatakseen.

        Jos ajattelet että poliisin tai syyttäjän ammattitaito on vain tekninen kyky ja tieto hoitaa työ, niin olen kanssasi aika lailla eri mieltä. Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä. Asennevammaisuuskin on ammattitaidottomuutta. Ilmeisesti kuvittelit olevasi ammattitaitoinen sen jälkeen, kun olit läpäissyt rimaa hipoen poliisiopiston?

        Jos ajojahdin järjestäminen ei mielestäsi ole merkki harkintakyvyn pettämisestä, niin mikä sitten? Jos joku järjestää syyttömälle ajojahdin, niin hän ei todellakaan ole ammattitaitoinen. Voi olla, että laisesi typerys pitää työnsä väärin hoitavia ammattitaitoisina, mutta minä en siihen sorru.

        Voi olla, että et aatteen miehenä (uskovaisena) pysty ymmärtämään kirjoituksiani, mutta en minä täällä sinulle erityisesti kirjoittelekaan. Se kuitenkin näyttää ilmeiseltä, että kirjoitukseni saavat sinut nostamaan kierroksia. Et ainakaan jää kylmäksi. Vittuilun tarkoitushan on saada kohde kierroksille. Siinä olen onnistunut ihan OK.


      • tyhjätynnyritkolisee
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. ""

        Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitinkin. Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. En halua uskoa, että suomen syyttäjälaitos olisi niin ammattitaidoton, että tekaisi syyttömälle tuonlaiset syytteet, kun aarnio on saanut vastatakseen.

        Jos ajattelet että poliisin tai syyttäjän ammattitaito on vain tekninen kyky ja tieto hoitaa työ, niin olen kanssasi aika lailla eri mieltä. Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä. Asennevammaisuuskin on ammattitaidottomuutta. Ilmeisesti kuvittelit olevasi ammattitaitoinen sen jälkeen, kun olit läpäissyt rimaa hipoen poliisiopiston?

        Jos ajojahdin järjestäminen ei mielestäsi ole merkki harkintakyvyn pettämisestä, niin mikä sitten? Jos joku järjestää syyttömälle ajojahdin, niin hän ei todellakaan ole ammattitaitoinen. Voi olla, että laisesi typerys pitää työnsä väärin hoitavia ammattitaitoisina, mutta minä en siihen sorru.

        Voi olla, että et aatteen miehenä (uskovaisena) pysty ymmärtämään kirjoituksiani, mutta en minä täällä sinulle erityisesti kirjoittelekaan. Se kuitenkin näyttää ilmeiseltä, että kirjoitukseni saavat sinut nostamaan kierroksia. Et ainakaan jää kylmäksi. Vittuilun tarkoitushan on saada kohde kierroksille. Siinä olen onnistunut ihan OK.

        Vittuiluko on itsetarkoitus? En usko. Huomaatko mitä kirjoitit omasta halustasi USKOA? Tuossa ihan kommenttisi alussa.


      • ajojahtikateus
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        Vittuiluko on itsetarkoitus? En usko. Huomaatko mitä kirjoitit omasta halustasi USKOA? Tuossa ihan kommenttisi alussa.

        "Vittuiluko on itsetarkoitus? "

        Ei nyt sentään!! Mutta pieni lisämauste se kyllä on. Poliisinpalvojalle ei juuri muuta kannata vastaillakaan, kuin samalla mitalla eli vittuilemalla.

        "Huomaatko mitä kirjoitit omasta halustasi USKOA? "

        Totta kai huomasin. En todellakaan ole niitä, jotka tietävät kaikki asiat 110%:n varmuudella. Fundamenttalistit tietää, eivät usko. En ole fundamenttalisti.

        Tässä maailmassa suurin osa asioista on sellaisia, että niiden todenmukaisuutta on hankala todeta. Siksi pitääkin pystyä päättelemään se todennäköisin "totuus" asioista. Eli tehdä ns valistunut arvaus. Oikeudetkin antavat tuomionsa sen mukaan, kenen väite oli uskottavin.


      • ajojahti
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. ""

        Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitinkin. Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. En halua uskoa, että suomen syyttäjälaitos olisi niin ammattitaidoton, että tekaisi syyttömälle tuonlaiset syytteet, kun aarnio on saanut vastatakseen.

        Jos ajattelet että poliisin tai syyttäjän ammattitaito on vain tekninen kyky ja tieto hoitaa työ, niin olen kanssasi aika lailla eri mieltä. Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä. Asennevammaisuuskin on ammattitaidottomuutta. Ilmeisesti kuvittelit olevasi ammattitaitoinen sen jälkeen, kun olit läpäissyt rimaa hipoen poliisiopiston?

        Jos ajojahdin järjestäminen ei mielestäsi ole merkki harkintakyvyn pettämisestä, niin mikä sitten? Jos joku järjestää syyttömälle ajojahdin, niin hän ei todellakaan ole ammattitaitoinen. Voi olla, että laisesi typerys pitää työnsä väärin hoitavia ammattitaitoisina, mutta minä en siihen sorru.

        Voi olla, että et aatteen miehenä (uskovaisena) pysty ymmärtämään kirjoituksiani, mutta en minä täällä sinulle erityisesti kirjoittelekaan. Se kuitenkin näyttää ilmeiseltä, että kirjoitukseni saavat sinut nostamaan kierroksia. Et ainakaan jää kylmäksi. Vittuilun tarkoitushan on saada kohde kierroksille. Siinä olen onnistunut ihan OK.

        "Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. "

        Huh, miten sinisilmäistä ajattelua. Ajojahtiin voi liittyä joidenkin siihen osallistuvien virkamiesten taholta toki ammattitaidottomuutta, pelkuruutta tai vaikkapa laiskuutta kyseenalaistaa kollegoiden toimet ja asettua poikkiteloin viralliselle totuudelle. Ei haluta tulla leimatuksi julkisuudessa-tuomitun (trial by media) "rikollisen" puolustajaksi, vaikka tosiasiassa ko. henkilö ei ole minkäänlaista tuomiota oikeudessa vielä saanut. Tällä virkamieslogiikalla myöhempi tuomio oikeusistuimissa on tosin varma.

        Ajojahdin järjestämiseen tarvitaan korruptiota. Suomessa esiintyy paljon piilokorruptiota virkamiespiireissä. Junaillaan ja runnotaan asioita läpi omia verkostoja hyväksikäyttäen. Esimerkiksi Auerin tapauksessa huomattava usea ajojahtiin osallistunut on kokoomuslainen.


      • ajojahtikateus
        ajojahti kirjoitti:

        "Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. "

        Huh, miten sinisilmäistä ajattelua. Ajojahtiin voi liittyä joidenkin siihen osallistuvien virkamiesten taholta toki ammattitaidottomuutta, pelkuruutta tai vaikkapa laiskuutta kyseenalaistaa kollegoiden toimet ja asettua poikkiteloin viralliselle totuudelle. Ei haluta tulla leimatuksi julkisuudessa-tuomitun (trial by media) "rikollisen" puolustajaksi, vaikka tosiasiassa ko. henkilö ei ole minkäänlaista tuomiota oikeudessa vielä saanut. Tällä virkamieslogiikalla myöhempi tuomio oikeusistuimissa on tosin varma.

        Ajojahdin järjestämiseen tarvitaan korruptiota. Suomessa esiintyy paljon piilokorruptiota virkamiespiireissä. Junaillaan ja runnotaan asioita läpi omia verkostoja hyväksikäyttäen. Esimerkiksi Auerin tapauksessa huomattava usea ajojahtiin osallistunut on kokoomuslainen.

        "Ajojahdin järjestämiseen tarvitaan korruptiota."

        Onko korruptoitunut virkamies mielestäsi ammattitaitoinen?

        Jos vastaat "kyllä" niin meillä on erilainen näkemys mitä sana "ammattitaitoinen" tarkoittaa. Ehkä sinusta muodollisesti pätevä on sama, kuin ammattitaitoinen.

        Mutta yhtä kaikki, en halua uskoa, että virkamiehet nyt sentään ihan niin sekaisin ovat, että tälläisiä ajojahteja järjestäisivät. Toki sekin on mahdollista, mutta paljon uskottavampaa on, että aarnion on iso rosvo. Minusta aarnion kuviot näyttävät varsin uskottavilta. Kilpaileivien huumejengien käräyttelystä sai sulkia hattuun poliisina ja omat huumebisenkset saivat lisäpotkua. Niin yksinkertaista se näittäisi olevan.


      • trial by media
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "Ajojahdin järjestämiseen tarvitaan korruptiota."

        Onko korruptoitunut virkamies mielestäsi ammattitaitoinen?

        Jos vastaat "kyllä" niin meillä on erilainen näkemys mitä sana "ammattitaitoinen" tarkoittaa. Ehkä sinusta muodollisesti pätevä on sama, kuin ammattitaitoinen.

        Mutta yhtä kaikki, en halua uskoa, että virkamiehet nyt sentään ihan niin sekaisin ovat, että tälläisiä ajojahteja järjestäisivät. Toki sekin on mahdollista, mutta paljon uskottavampaa on, että aarnion on iso rosvo. Minusta aarnion kuviot näyttävät varsin uskottavilta. Kilpaileivien huumejengien käräyttelystä sai sulkia hattuun poliisina ja omat huumebisenkset saivat lisäpotkua. Niin yksinkertaista se näittäisi olevan.

        "omat huumebisenkset saivat lisäpotkua"

        Onko sinulla näyttöä Aarnion omista huumebisneksistä, sillä syyttäjä Haavistolla ei tunnu olevan?

        Ei pidä ottaa faktana sitä mitä syyttäjä lehdissä väittää.


      • tyhjätynnyritkolisee
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "ai et väittänyt. Mitä sitten tarkoittaa??-->" en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. ""

        Tarkoitan juuri sitä mitä kirjoitinkin. Minusta syyttömän ajojahdin järjestäminen on ainoastaan ja vain ammattitaidottomuutta. En halua uskoa, että suomen syyttäjälaitos olisi niin ammattitaidoton, että tekaisi syyttömälle tuonlaiset syytteet, kun aarnio on saanut vastatakseen.

        Jos ajattelet että poliisin tai syyttäjän ammattitaito on vain tekninen kyky ja tieto hoitaa työ, niin olen kanssasi aika lailla eri mieltä. Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä. Asennevammaisuuskin on ammattitaidottomuutta. Ilmeisesti kuvittelit olevasi ammattitaitoinen sen jälkeen, kun olit läpäissyt rimaa hipoen poliisiopiston?

        Jos ajojahdin järjestäminen ei mielestäsi ole merkki harkintakyvyn pettämisestä, niin mikä sitten? Jos joku järjestää syyttömälle ajojahdin, niin hän ei todellakaan ole ammattitaitoinen. Voi olla, että laisesi typerys pitää työnsä väärin hoitavia ammattitaitoisina, mutta minä en siihen sorru.

        Voi olla, että et aatteen miehenä (uskovaisena) pysty ymmärtämään kirjoituksiani, mutta en minä täällä sinulle erityisesti kirjoittelekaan. Se kuitenkin näyttää ilmeiseltä, että kirjoitukseni saavat sinut nostamaan kierroksia. Et ainakaan jää kylmäksi. Vittuilun tarkoitushan on saada kohde kierroksille. Siinä olen onnistunut ihan OK.

        "Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä."

        Kuka paljastikaan asennevammaisuutensa läpivälaisemalla erään perheen isovanhempien lapsenlapsille antamat joululahjat?


      • suhteettomuusteoria
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        "Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä."

        Kuka paljastikaan asennevammaisuutensa läpivälaisemalla erään perheen isovanhempien lapsenlapsille antamat joululahjat?

        Vuodelta 2014 tyypillinen painiottelu, joka on johtanut poteroiden kaivamiseen syvemmälle.


      • Onko-raha
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        "Kyllä ammattitaitoon kuuluu myös suhteuttaa asioita ja käyttää omaa harkintakykyä."

        Kuka paljastikaan asennevammaisuutensa läpivälaisemalla erään perheen isovanhempien lapsenlapsille antamat joululahjat?

        Oksettavaa on miten Pataman perheen kimppuun hyökättiin kun Saaran ja sisäministeriön aloittama projekti oli siinä vaihessa että Pataman vaimo piti nujertaa.


      • Onko-raha
        trial by media kirjoitti:

        "omat huumebisenkset saivat lisäpotkua"

        Onko sinulla näyttöä Aarnion omista huumebisneksistä, sillä syyttäjä Haavistolla ei tunnu olevan?

        Ei pidä ottaa faktana sitä mitä syyttäjä lehdissä väittää.

        Syyttäjä ei vielä ole tarvinnut löytää näyttöä Aarnion huumebisneksistä - lehdistö on näytöt antanut ajojahdista.
        Kuinka pitkälle se riittää?


      • huonosti.pyyhkii
        ajojahtikateus kirjoitti:

        "Ajojahtikateus on analyytikko joka on mielestään saanut riittävästi näyttöä Aarnion syyllisyydestä jotta ajojahti on oikeutettu."

        Minulla ei ole mitään näyttöä aarnion syyllisyydestä, mutta en todellakaan halua uskoa, että mm krp ja syyttäjä olisivat niin ammattitaidottomia, että tälläisen ajojahdin järjestäisivät. Sitten pitäisi olla vielä muutkin valvovat tahot niin ulapalla, että antaisivat tälläisen asian tapahtua ilman näyttöä. Jos kyseessä on ajojahti, niin suomen oikeusjärjestelmä on ihan oikeasti aivan sekaisin. On huomattavasti todennäköisempää, että vain aarnio on sekaisin.

        "Taitaa olla insider joka ei tiedä että on muitakin insidereitä."

        Onneksi en ole pätkään insider. Jos sinä kuvittelet olevasi ja tietäväsi totuuden tapauksesta, niin ehkä olet liian hölmö ymmärtääksesi, että luulosi ei ole oikeaa tietoa? Kyllä tällä palstalla varmaan voi olla insidereitakin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa.

        "Ajojahtikateus" kirjoitti 11.12. 2014 klo 0:33 mm. : "Kyllä tällä palstalla voi olla insidereitäkin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa"^

        "Ajojahtikateus" ei ehkä enää edes hämmästy siitä että nämä arat ja varovaiset insiderit istuivat mahdollisesti pitempiä tai lyhyempiä kakkujaan Suomen eri vankiloissa. Nettioikeudenkäynnit olivat erilaisten rikollisliigojen shakkipelilautoja vielä 2014, näissä tunnetuimmissa tapauksissa.


      • hajujälki.loppuu
        huonosti.pyyhkii kirjoitti:

        "Ajojahtikateus" kirjoitti 11.12. 2014 klo 0:33 mm. : "Kyllä tällä palstalla voi olla insidereitäkin, mutta totuutta he tuskin uskaltavat tai haluavat kertoa"^

        "Ajojahtikateus" ei ehkä enää edes hämmästy siitä että nämä arat ja varovaiset insiderit istuivat mahdollisesti pitempiä tai lyhyempiä kakkujaan Suomen eri vankiloissa. Nettioikeudenkäynnit olivat erilaisten rikollisliigojen shakkipelilautoja vielä 2014, näissä tunnetuimmissa tapauksissa.

        Vankilakundit ovat pettäneet Haaviston. Ei tule enää neuvoja mihin suuntaan Haaviston pitää onkivapansa heittää.
        Voi, täytyykö syyttäjän alkaa ajattelemaan ihan itse?


      • huippusuunnittelua
        hajujälki.loppuu kirjoitti:

        Vankilakundit ovat pettäneet Haaviston. Ei tule enää neuvoja mihin suuntaan Haaviston pitää onkivapansa heittää.
        Voi, täytyykö syyttäjän alkaa ajattelemaan ihan itse?

        Ääliö, älä lyö, ööliä läikkyy...


    • tyhjätynnyritkolisee

      Näisen "ammattitaitoisten tutkijoiden" johtajien suhteellisuudentajusta tässä on kyse. Kun yhtä säiettä tutkimalla tunkeudutaan aina vain syvemmälle, päästään tilanteeseen jossa kaikki on mätää.
      Johtajilla unohtuu katsella ympärilleen ja huomioida missä mennään.

      • tyhmätynnyri??

        Avaisitko hieman miten johtajien suhteellisuudentaju on pettänyt? Olisiko aarnion laittomuudet pitänyt painaa villaisella? Ovatko aarnion näennäiset tulokset niin loistavia, että aarnion pitäisi antaa olla lain yläpuolella?

        Minusta näyttää vahvasti siltä, että aarnio on saanut tulokset aikaan ankaralla huijaamisella. Ei suomesta ainakaan huumeet ole loppuneet.


      • terapeutti Stråle
        tyhmätynnyri?? kirjoitti:

        Avaisitko hieman miten johtajien suhteellisuudentaju on pettänyt? Olisiko aarnion laittomuudet pitänyt painaa villaisella? Ovatko aarnion näennäiset tulokset niin loistavia, että aarnion pitäisi antaa olla lain yläpuolella?

        Minusta näyttää vahvasti siltä, että aarnio on saanut tulokset aikaan ankaralla huijaamisella. Ei suomesta ainakaan huumeet ole loppuneet.

        "Aarnion laittomuudet" , "Aarnion näennäiset tulokset"
        Asenteellisuutta näköpiirissä?


      • tyhjätynnyritkolisee
        tyhmätynnyri?? kirjoitti:

        Avaisitko hieman miten johtajien suhteellisuudentaju on pettänyt? Olisiko aarnion laittomuudet pitänyt painaa villaisella? Ovatko aarnion näennäiset tulokset niin loistavia, että aarnion pitäisi antaa olla lain yläpuolella?

        Minusta näyttää vahvasti siltä, että aarnio on saanut tulokset aikaan ankaralla huijaamisella. Ei suomesta ainakaan huumeet ole loppuneet.

        Johtajien suhteellisuudentaju on pettänyt osittain siksi että netti on muuttanut maailmaa enemmän kuin johtajat tajuavat. He ovat juuttuneet aikaisempiin kuvioihin eivätkä ymmärrä missä vaara heidän ajattelulleen piilee.
        He ponnistelevat vinon aksiooman varassa, auktoriteettiuskolla ei enää pitkälle pääse, nykyään peräänkuulutetaan totuutta eli vastausta kysymykseen: mitä on tapahtunut.


      • uusistartti
        tyhmätynnyri?? kirjoitti:

        Avaisitko hieman miten johtajien suhteellisuudentaju on pettänyt? Olisiko aarnion laittomuudet pitänyt painaa villaisella? Ovatko aarnion näennäiset tulokset niin loistavia, että aarnion pitäisi antaa olla lain yläpuolella?

        Minusta näyttää vahvasti siltä, että aarnio on saanut tulokset aikaan ankaralla huijaamisella. Ei suomesta ainakaan huumeet ole loppuneet.

        Miten johtajien ja nettimututuomareiden suhteellisuudentaju on pettänyt?
        Vastauksen antoi eräskin nimimerkki joka kirjoitti että virkamiesten ei tarvitse piitata perustuslaista.
        Sehän on jo johtanut oikeusmurhiin.


      • missämättäätaasen

        Syyttäjät omassa pienessä piirissään tutkivat VAIN yhtä johtolankaa ja ajautuvat kuplaansa jossa kaikki muu häviää ja näyttää maan matoselta. Syyttäjäjoukko toteaa olevansa jumalia, erehtymättömiä.
        Mutta hehän elävätkin omassa kuplassa eivätkä edes huomaa mihin ansaan ajautuvat nepotistisessa johtajuusharhassa.
        Ja samaan harhaan voi ajautua vaikkapa rikostoimittajat, samanlaisen mekanismin puitteissa.


    • tyhjätynnyritkolisee

      Pitää saada Jesse Ventura selvittämään, miksi Peter Fagerholm ei tiedä kuka hänelle viesti että tynnyriä ei olisikaan saanut vastaanottaa.

    • Huonosti käy

      Olen kuullut luotettavasta lähteestä että syyttäjällä on todellinen "savuava ase" jonka olemassaolo on pidetty visusti salassa.

      Aarnio tulee saamaa täyden kakun tästä tänään alkavasta oikeudenkäynnistä tämän todisteen johdosta.

      • Hilma-mummo

        Kyllä pitää paikkansa, sieltä on todella tulossa se todellinen "savuava ase", jonka jälkeen puolustuksen on vain minimoitava tapahtuma/tapahtunut.....


      • rouva Tappinen

        Se syyttäjä jolla olisi se savuava ase, ei sitten ainakaan ole Haavisto. Haavistohan on väittänyt ihan päinvastaista.
        Mutta jutussa on monia syyttäjiä.
        Saapa nähdä paljastuuko Hilma-mummon ja Veikko-vaarin odottama savuava ase.


    • ottiatuota1

      No, ei siihen savuavan aseen paljastasmiseen ENÄÄ voi tolkuttomasti aikaa mennä...

    • J. Haavisto

      Voi siihen mennä vielä jonkin aikaa. Koska savuava ase piti haudata niin varmaan paikkaan ja syvälle, sen takaisinsaaminen näyttää olevan hankalampaa kuin aluksi luultiinkaan. Ja lisäksi koska se ase on ollut niin kauan haudattuna se ei ehkä savua enää ollenkaan. Ja ei sitä oikein tiedetä kenelle se ase oikeastaan kuuluukaan, tätä asiaa tutkitaan ja selvitellään parasta aikaa. Ja siis onko se ase ollenkaan? mikä lie, kivettynyt oksan haara heittäkää se hemmettiin......mennään näillä nippelitiedoilla sitten saatana.

      terveisin
      jukkis

      • pasilan pellet

        Syö hatullinen paskaa kun kaikki on ohi


      • J. Haavisto
        pasilan pellet kirjoitti:

        Syö hatullinen paskaa kun kaikki on ohi

        Tuota asiaa myös tutkitaan ja selvitellään että onko tuo aine ravinnoksi kelpaavaa ollenkaan. Hyväähän se on, mutta tutkitaan nyt vielä kuitenkin. Luultavasti saamme selvitykset valmiiksi juhannukseen mennessä. ;)

        terveisin
        jukkis


      • CA1
        J. Haavisto kirjoitti:

        Tuota asiaa myös tutkitaan ja selvitellään että onko tuo aine ravinnoksi kelpaavaa ollenkaan. Hyväähän se on, mutta tutkitaan nyt vielä kuitenkin. Luultavasti saamme selvitykset valmiiksi juhannukseen mennessä. ;)

        terveisin
        jukkis

        Pitääkö "savuavan aseen" omistussuhteet tietää ennenkuin sitä voi käyttää?


      • näkyykösavu?
        CA1 kirjoitti:

        Pitääkö "savuavan aseen" omistussuhteet tietää ennenkuin sitä voi käyttää?

        Nouseeko savua siitä huoneistosta jossa "Saara" asui , jossa Volgamies käveli ansaan ja menetti henkensä ja jonka omistussuhteessa on kysymysmerkkejä?


      • huora harri
        näkyykösavu? kirjoitti:

        Nouseeko savua siitä huoneistosta jossa "Saara" asui , jossa Volgamies käveli ansaan ja menetti henkensä ja jonka omistussuhteessa on kysymysmerkkejä?

        Tuo oli hyvin mielenkiintoinen kysymys!


      • Hassuja haaroja.
        huora harri kirjoitti:

        Tuo oli hyvin mielenkiintoinen kysymys!

        M-a-d-o-l-l-i-s-e-s-t-i vuosaaren asuntokin alkaa savuamaan ja savun hälvettyä näkyy kuinka monta kertaa asunnon osakekirjat ovat vaihtaneet omistajaa, ja taas ja taas tulisi uutta spekuloitavaa?

        Aarnio menussa ollaan ME kaikki normaalit, termein sanottuna rehelliset kansalaiset sellaisten kysymysten äärellä, että kaikki on mahdollista ja mikään ei enää yllätä.

        Aarnio päivitys:
        - Viikolla 3 alkaa (jatkuu) Salakuuntelulaitehaara
        - Toukokuussa alkaa Huumehaara
        - Syys/lokakuu (ehkä) Tuomiohaara
        - Marraskuu (2 vuotta vangittuna) Valitushaarat hoviin.
        - Joulukuu kolmas Jouluhaara vankilassa
        - Tienhaarat ja monet muut Aarnioansaan joutuneet iloitsevat ja syövät Kinkkuhaaraa


      • tyhjätynnyritkolisee
        Hassuja haaroja. kirjoitti:

        M-a-d-o-l-l-i-s-e-s-t-i vuosaaren asuntokin alkaa savuamaan ja savun hälvettyä näkyy kuinka monta kertaa asunnon osakekirjat ovat vaihtaneet omistajaa, ja taas ja taas tulisi uutta spekuloitavaa?

        Aarnio menussa ollaan ME kaikki normaalit, termein sanottuna rehelliset kansalaiset sellaisten kysymysten äärellä, että kaikki on mahdollista ja mikään ei enää yllätä.

        Aarnio päivitys:
        - Viikolla 3 alkaa (jatkuu) Salakuuntelulaitehaara
        - Toukokuussa alkaa Huumehaara
        - Syys/lokakuu (ehkä) Tuomiohaara
        - Marraskuu (2 vuotta vangittuna) Valitushaarat hoviin.
        - Joulukuu kolmas Jouluhaara vankilassa
        - Tienhaarat ja monet muut Aarnioansaan joutuneet iloitsevat ja syövät Kinkkuhaaraa

        Onko Aurinkorannikon tähtönen vieläkin sitä mieltä että Porin poliisi on väärillä jäljillä pidättäessään Ramin Azimin lenkkeilijätytön murhasta tai taposta?


      • rouvaTappinen
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        Onko Aurinkorannikon tähtönen vieläkin sitä mieltä että Porin poliisi on väärillä jäljillä pidättäessään Ramin Azimin lenkkeilijätytön murhasta tai taposta?

        Tämä ketju oli ihan pakko nostaa esille siksi että Tom Packalenin ura huumepoliisissa ja Aarnio näin vaalien edeltä näyttää olevan nettimanipuloijan tähtäimessä, hänen joka sen ketjun eilen illalla esiin nosti.
        Mielenkiintoista on myös että lenkkeilijätytön murha jotenkin kuului sellaisiin yhteyksiin että poliisi on pistänyt suunsa suppuun, info asiasta on pysähtynyt. Se ei varmaan mitenkään liity huumepoliisiin vaikka Murha. Infossa joku jotakin siitäkin tiesi. Murha. Info on varmasti täynnä disinformaatiota ja ansaitsee tulla huomioiduksi sisäpiiriläisten köydenvetofoorumina, mitä se onkin.
        Tässä ketjussa on joku sisäpiiriläinen kirjoittanut nimimerkillä Jukka Haavisto, siksi HALUSIN tämän ketjun nostaa esiin. Kun se Tom Packalen minusta on normipoliitikko joka yrittää tehdä niin hyvin kuin osaa sitä mitä hän osaa.


      • rouvaTappinen
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Tämä ketju oli ihan pakko nostaa esille siksi että Tom Packalenin ura huumepoliisissa ja Aarnio näin vaalien edeltä näyttää olevan nettimanipuloijan tähtäimessä, hänen joka sen ketjun eilen illalla esiin nosti.
        Mielenkiintoista on myös että lenkkeilijätytön murha jotenkin kuului sellaisiin yhteyksiin että poliisi on pistänyt suunsa suppuun, info asiasta on pysähtynyt. Se ei varmaan mitenkään liity huumepoliisiin vaikka Murha. Infossa joku jotakin siitäkin tiesi. Murha. Info on varmasti täynnä disinformaatiota ja ansaitsee tulla huomioiduksi sisäpiiriläisten köydenvetofoorumina, mitä se onkin.
        Tässä ketjussa on joku sisäpiiriläinen kirjoittanut nimimerkillä Jukka Haavisto, siksi HALUSIN tämän ketjun nostaa esiin. Kun se Tom Packalen minusta on normipoliitikko joka yrittää tehdä niin hyvin kuin osaa sitä mitä hän osaa.

        Tammikuussa on kirjoitettu savuavasta aseesta.
        Tämä on kaiketi tällainen jatkokertomus nettipoliiseille.
        Mitähän savuavan aseen toukokuinen versio tulee olemaan?


      • Vakavia_asioita
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Tammikuussa on kirjoitettu savuavasta aseesta.
        Tämä on kaiketi tällainen jatkokertomus nettipoliiseille.
        Mitähän savuavan aseen toukokuinen versio tulee olemaan?

        Se on se, ne on ne mikä, mitkä vetää hiljaiseksi viimeistään ne jotka jaksaa, marmattaa ja puolustella.


      • rouvaTappinen
        Vakavia_asioita kirjoitti:

        Se on se, ne on ne mikä, mitkä vetää hiljaiseksi viimeistään ne jotka jaksaa, marmattaa ja puolustella.

        Kyllä veti aika hiljaiseksi Matti Kääriäisen havainnot kehitysavusta, kirjassaan Kehitysavun kiroius. Julkaistu tammikuussa, keskustelua tänä sunnuntaina Maailmanmenossa.


      • rouvaTappinen
        rouvaTappinen kirjoitti:

        Kyllä veti aika hiljaiseksi Matti Kääriäisen havainnot kehitysavusta, kirjassaan Kehitysavun kiroius. Julkaistu tammikuussa, keskustelua tänä sunnuntaina Maailmanmenossa.

        Nyt kun Tarleena-ketju on poistettu henkirikospuolella ja on todettu että tutkijan polut ovat kovin ahtaat, nousee väistämättä mieleen tämä ketju. Ainakin 3 syytä tulee mieleen.
        1) Joku on käyttänyt nimimerkkiä J. Haavisto joulukuun puolivälissä viime vuonna.
        2)Lausunto savuavan aseen puuttumisesta tais olla syyttäjä Haavistonkin aito mielipide joulukuussa.
        3) Nimimerkin tutkimussuuntaus ruokailutottumuksiin on erittäin poikkeuksellinen.


      • tyhjätynnyritkolisee
        tyhjätynnyritkolisee kirjoitti:

        Onko Aurinkorannikon tähtönen vieläkin sitä mieltä että Porin poliisi on väärillä jäljillä pidättäessään Ramin Azimin lenkkeilijätytön murhasta tai taposta?

        Luultavasti Aurinkorannikon tähtönen on sieltä kaukaa myös kirjoittanut nuo pari kommenttia käyttäen nimimerkkiä J. Haavisto.


    • ziczaczui

      Trevocin jutun rikosnimikkeet vaikuttavat erikoisilta. Onkohan vedelty vähän yläkanttiin. Lehdissä on ollut tapauksia, joissa on osteltu firmalle konsulttipalveluita yritykseltä, jossa on oltu itse taustalla ja syytteet ovat menneet kumoon. Nyt vaaditaan 4,5 vuoden vankeutta. Onko kaikki kohdallaan. Vai eikö ole muita syytteitä saatu aikaiseeksi ja täytyy rakennella jotakin, ettei tule liian kalliiksi valtiolle.

      • ihkuitse

        Kukkapenkkirahakätkö on lähes savuava ase. Vai onko?
        Jos minä kätkisin kukkapenkkiin jotakin muuta kuin siemeniä, ja etsinnätkin on jo tehty eikä sitä kätkemääni ole löydetty, en kyllä hiiskuisi ruusupuskien juurista kenellekään mitään...


      • rouva
        ihkuitse kirjoitti:

        Kukkapenkkirahakätkö on lähes savuava ase. Vai onko?
        Jos minä kätkisin kukkapenkkiin jotakin muuta kuin siemeniä, ja etsinnätkin on jo tehty eikä sitä kätkemääni ole löydetty, en kyllä hiiskuisi ruusupuskien juurista kenellekään mitään...

        Kukkapenkkiraha kytee hiljaisella, nouseeko savua? Jengipomon siskoa epäillään savuavaksi. No, vihainen hän varmaan on syystäkin. Menetti ison tukun rahaa ja sai rekisterimerkintärikossyytteen. Naiset ovat monesti ylläripylläreitä käräjillä, suorapuheisia ja kertovat kainostelematta sympatiansa ja antipatiansa. Ja syyttely uhrin asemassaan saattaa olla vähän huonosti ohjailtavissa.
        Pataman emäntä on suoraan sanonut ettei hän tiedä mistä on kyse Trevockäräjöinnissä eikä hän tiedä mitkä hänen oikeutensa ovat. Se on varmasti rehellisen ihmisen puhetta. Hulluinta on että se rehellinen puhe antaa erikoisen säväyksen tälle ajojahtioikeudenkäynnille.


      • 12345654321
        rouva kirjoitti:

        Kukkapenkkiraha kytee hiljaisella, nouseeko savua? Jengipomon siskoa epäillään savuavaksi. No, vihainen hän varmaan on syystäkin. Menetti ison tukun rahaa ja sai rekisterimerkintärikossyytteen. Naiset ovat monesti ylläripylläreitä käräjillä, suorapuheisia ja kertovat kainostelematta sympatiansa ja antipatiansa. Ja syyttely uhrin asemassaan saattaa olla vähän huonosti ohjailtavissa.
        Pataman emäntä on suoraan sanonut ettei hän tiedä mistä on kyse Trevockäräjöinnissä eikä hän tiedä mitkä hänen oikeutensa ovat. Se on varmasti rehellisen ihmisen puhetta. Hulluinta on että se rehellinen puhe antaa erikoisen säväyksen tälle ajojahtioikeudenkäynnille.

        Tulipa mieleen että talousrikospuolella on esiteltu "kynsitulet".

        Kynsitulilla pohditaan maailmanmenoa talousrikosnäkökulmasta. Enimmäkeen siellä on ollut juttua Wincapitasta. Mutta linkkejä muihinkin kupruihin löytyy.
        Rouva Vihunenhan on entinen rakennekynsiyrittäjä...


      • Sumuverhoako
        rouva kirjoitti:

        Kukkapenkkiraha kytee hiljaisella, nouseeko savua? Jengipomon siskoa epäillään savuavaksi. No, vihainen hän varmaan on syystäkin. Menetti ison tukun rahaa ja sai rekisterimerkintärikossyytteen. Naiset ovat monesti ylläripylläreitä käräjillä, suorapuheisia ja kertovat kainostelematta sympatiansa ja antipatiansa. Ja syyttely uhrin asemassaan saattaa olla vähän huonosti ohjailtavissa.
        Pataman emäntä on suoraan sanonut ettei hän tiedä mistä on kyse Trevockäräjöinnissä eikä hän tiedä mitkä hänen oikeutensa ovat. Se on varmasti rehellisen ihmisen puhetta. Hulluinta on että se rehellinen puhe antaa erikoisen säväyksen tälle ajojahtioikeudenkäynnille.

        Ketkä niitä rekisterimerkintärikoksia ovatkaan oikeastaan tehtaillet?
        Tuskinpa Vilhusen sisko.


      • MerkintöjenOikeellisuus
        Sumuverhoako kirjoitti:

        Ketkä niitä rekisterimerkintärikoksia ovatkaan oikeastaan tehtaillet?
        Tuskinpa Vilhusen sisko.

        Lisäksi onko Vilhunen edes joku ex-UB pomo, vai järjestivätkö jotkut hänelle sen "statuksen" rekisterimerkinnällä?

        EPRIÄ:hän ei kaiketi kukaan oikein valvonut, eikä merkinnöistä kukaan tiennyt/vastannut?


    • Joumannn

      huumerikosepäilyt kaatuvat jo tohon rahalavastukseen joka tukee sitä että todellista näyttöä ei ole ja tällä yritettiin vahvistaa epäilyjä että kyllä seon pakko olla aarnio joka on tuonu 1000 kiloo suomeen hasista ku käteistäki löytyy maasta.. sitä ei voida mitenkään yhdistää aarnioon ja vielä vähä niinku bonuksena päälle rahakoirat eivät löytäny sitä ensimmäisellä kerralla.. niin siis sitä rahakätköä ne koulutetut koirat ei löytäny minkä poliisipäällikkö oli huonosti kaivanu salaojaputkeen :D Mikä on Jari Aarnion alaisen rooli? Se on kiistatonta että Aarnio ja hänen alainen pääsivät käymään kahden keskisiä keskusteluja muutamia päiviä aarnion kiinnioton jälkeen.. Todennäkösesti on tullut muitakin ohjeita ku käydä "kukkia kastelemas" työmaalla.. Ikinä ei saada tietää mitä ja minkäluontoinen keskustelu heillä oli.. Saiko alainen tehtyä kenties jotain "ratkaisevaakin" tai jollain tasolla vaikuttamaan johonki asiaan..

      • uusistartti

        Muistaakseni Aarnio oli alaiselleen vankilavierailulla sanonut että pyytäisi vaimoaan huolehtimaan kuoriketta ruusupuskien juurille. Ja kun miehet eivät mielellään toisten vaimoille halua viestejä välittää, oli tämä poliisimies päättänyt itse hoitaa ruusupuskat talvikuntoon.

        Olisi sitten joku muukin informaatio päässyt vaihtumaan Aarnion ja poliisimiehen välillä joka syyttäjää on jäänyt hiertämään, mene ja tiedä.


      • huonosti.pyyhkii

        Tuo kollege joka pääsi käymään Aarniota tapaamassa ilman esteitä heti marraskuun vangitsemispäivinä, on ehkä Runeberg.
        Riittääkö se tapaaminen vankilatuomion järjestämiseen?


    • hilma-mummo

      Huhhuh jaksetaanko odottaa ensiviikkoon, että saataisiin jotain luettavvoo

    • terapeuttiStråle

      Tämäkin ketju näyttää olevan selvä esimerkki siitä kuinka entiset vankilakundit ynnä eräs huora yrittivät ja yrittävät vieläkin ohjata ns. ylhäältä Suomen viranomaisia.
      Hesarin helposti höynäytettävät toimittajat ovat olleet eturintamassa, eikö totta, Hilma-mummo.
      Ällistyttävä on sekin tieto joka äskettäin näkyi Murha. Infossa että KRP vaati ja sai toteutettua vaatimuksensa että Aarnioiden pihalta poistettiin Helsingin poliisin kamerat maaliskuussa 2014. Johtopäätösten teko on kovin helppo rahaputkilöydön suhteen.

      • Ahosenlait

        Olet oikeassa. Todella kieron kuvion ovat nilkit laatineet. Jotenkin kaikesta jää kuitenkin sellainenkin kuva että tää Saara on alkanut kohun jälkeen sooloilemaan ja sillä varmaan olis montakin asiaa selvitettävänä eri tahojen kanssa


      • kovin.pienipiiripyörii
        Ahosenlait kirjoitti:

        Olet oikeassa. Todella kieron kuvion ovat nilkit laatineet. Jotenkin kaikesta jää kuitenkin sellainenkin kuva että tää Saara on alkanut kohun jälkeen sooloilemaan ja sillä varmaan olis montakin asiaa selvitettävänä eri tahojen kanssa

        Lavastushan se ruusupuskarahakätkö on, minun päähän ei kertakaikkiaan muuta mahdu. AARNIO ei ole itseään lavastanut, ehkä Saara mutta voihan se olla poliisikin jos siis ei ole rikostoimittaja.


    • EttäSillaiVai

      Katsokaa Yrjö Jahnssonin Säätiössä olevien nimet, parin poliisin samansukunimisiäkin löytyy. Yhdeltä työntekijältä löytyy yhteys Capmaniin. Samannimisiä nuorukaisia kuoli epämääräisesti. Oliko se niin, että Capman sijoitti Trevociin ja vuokrasi Trevocille tilat Aviapolis Prestosta? Yrjö Jahnssonin säätiö antoi jonkun palkinnon jollekin John van Veenenille. Oliko se van se joku van Veenenin kuljetusliike joka toi tynnyrihuumeet Suomeen? Kannattaisi ehkä tutkia enemmän onko yhtäläisyyksiä.

    • JukkaHavvw

      KRP halusi heti pois kamerat Aarnion tontilta kun kuulivat asiasta. Sen jälkeen löytyy rahakätkö paikasta joka kerran jo etsittiin. 1 1 = ........

      • roskajuokkoa

        Yhdestä asiasta lienee 100%:n varmuus. Aarnion tapauksessa on poliisit rikkoneet lakeja, vaikka kuinka paljon. Joko krp tai aarnio, ehkä molemmatkin ovat rikollista roskajuokkoa.

        Rehellinen poliisi on satuolento!


    • VoipiOlla

      Vilhusen saattoi tänään puhua totta, asianajajansa sanoessa että Vlilhunen ei ollut tynnyrijutussa mukana.

      Esim. Jos Aarnion lavastaneet poliisit itse tilasivat tynnyrit ja kuljettivat ne Van Veenenin kuljetusyhtiöllään.

    • Vfhvfg

      Onkohan Haavistolta jäänyt kuulematta jotain, vai saadaankohan nähdä vielä loppumetreillä jotain jännää?

      • ShakkiVaiMatti

        Oliko se Instian lakimies ollut jossain firmassa töissä, jossa oltiin KRP:n shakkikehossa mukana?

        Miten voisi ylipäätään rikoksia tai mitään epäselvyyksiä tapahtua Trevocissa kun on niin hyvät yhteydet poliisiin?

        Ei voi muuta kuin päivitellä maailman menoa ja Aarniota.


      • KovaaPeliä
        ShakkiVaiMatti kirjoitti:

        Oliko se Instian lakimies ollut jossain firmassa töissä, jossa oltiin KRP:n shakkikehossa mukana?

        Miten voisi ylipäätään rikoksia tai mitään epäselvyyksiä tapahtua Trevocissa kun on niin hyvät yhteydet poliisiin?

        Ei voi muuta kuin päivitellä maailman menoa ja Aarniota.

        Pelaavatko poliisit shakkia ihmisillä?


      • neitiABC
        ShakkiVaiMatti kirjoitti:

        Oliko se Instian lakimies ollut jossain firmassa töissä, jossa oltiin KRP:n shakkikehossa mukana?

        Miten voisi ylipäätään rikoksia tai mitään epäselvyyksiä tapahtua Trevocissa kun on niin hyvät yhteydet poliisiin?

        Ei voi muuta kuin päivitellä maailman menoa ja Aarniota.

        Rouva Patama oli aivan oikeassa kun hän kertoi luulluunsa että hän ja hänen perheensä ovat kunnon ihmisiä. Pasia myöten.
        Kun hiekkalaatikolla pojat roiskii hiekkaa toistensa silmille, aggresiivisempi voittaa vaikka argumentit jäävät tasoihin.
        Tasaselta lähdetään hoviin.


      • tasapeliksi.jäi
        neitiABC kirjoitti:

        Rouva Patama oli aivan oikeassa kun hän kertoi luulluunsa että hän ja hänen perheensä ovat kunnon ihmisiä. Pasia myöten.
        Kun hiekkalaatikolla pojat roiskii hiekkaa toistensa silmille, aggresiivisempi voittaa vaikka argumentit jäävät tasoihin.
        Tasaselta lähdetään hoviin.

        Hovikäsittely oli niin salaperäistä ettei sitä tavis pystynyt seuraamaan ollenkaan, siis Trevoc hovikäsittely.
        Sellainen enkelien ja pyhimysten välinen painiottelu jossa rikollisia ei ollut nähtykään. Heidän piti yrittää ratkoa kuka rulettaa. Ja jääviys oli se ratkaiseva sana. Eikä se ratkennut edes. Nythän meille jäi käteen kaksi Nissistä.


    • JotainUnohtuiTaas

      Ovatko lavastajat kiireessä unohtaneet laittaa Aaarnion vuokra-autotalliin kenkään laittamaansa kännykkään oikean päivämäärän ja ajan kun siinä ehkä olikin kännykän valmistajan asettamat?

      Aarniohan olisi varmasti ymmärtänyt laittaa omaan kännykkäänsä oikean pvm ja kellonajan.

    • NäinköSeMenikin

      Ketkä järjestivät Aarnion tietolähteen puhelinnumeron huumetynnyrin kylkeen? Ei ole uskottavaa, että Aarnio tai kukaan muukaan olisi tehnyt huumekauppaa siten.

      Huumetynnyrikuljetushan vaikuttaa Aarnion lavastamiselta?

    • music_best

      facebook : Svetlana Savela ja Henkka . Seinä täynnä laulun tekstejä, löyty Jari Aarnio.

    • totuuskin.on

      Huumetynnyrikuljetushan vaikuttaa Aarnion lavastamiselta, vai mitä, Ilves?

    • SamaLakiKaikille

      Mikäli Aarnio on lavastettu, niin olisi oikein jos lavastajansa saisivat elinkautisen, kuten yrittivät Aarniolle järjestää, ja heitä avustaneet 8-10 saisivat 8-10 vuotta vankeutta, kuten Aarnion tietolähteetkin?

      LIsäksi tietysti omaisuus vakuustakavarikkon ja vahingonkorvauksia / oikeudenkäyntikuluja maksettavksi?

      MItä laki sanoo?

      • 12345654321

        Laki sanoo ennenkaikkea että sama laki kaikille.


    • SeuraaRahaa

      Eikö pitäisi tutkia kukaa vei Malmin naisen 50 t ja Vilhusen siskon 200 t ja mahdollisesti monen muun rahat?

      Aarnio se ei ainkaan ollut. Eikä Patama.

      UB-poliisienko rikollisia puhdetöitäkö ovat?

      Estivätkö mahdollisesti Patamaa saamasta patenttia väärän "väliaikaisen"? kirjauksen avulla?

      Rekistereissähän tykkäävät pörrätä.

      • 12345654321

        Vilhusen siskon epäonni sijoittajana on kyllä täysin markkinalakien mukainen tapahtuma. Sijoitti 200 000 mutta sai myydessä 50 000.
        Verrattavissa vaikkapa epäonnekkaisiin hometalokauppoihin. Elämä on riskinottamista.


      • SeuraaRahaa

        Paitsi jos jotkut poliisit estivät/hidastivat Patamaa saamaan patenttia.


    • sylttytehtaalta

      Malmin naisen 50000 euron vieminen. Onko se tottakaan? Olen pitänyt juttua ihan huuhaana.

      • HuuhaaTouhuako

        Mielenkiintoista onkin se, että Aarniota saa syyttää ilotytön, Malmin naisen ja VIlhusen siskon rahojen viemisestä ja jos toinen toistaan oudoimmilta kuulostavilta uhkailuista.

        Valetynnyreistä?

        Valeomistajuudesta?


      • sylttytehtaalta
        HuuhaaTouhuako kirjoitti:

        Mielenkiintoista onkin se, että Aarniota saa syyttää ilotytön, Malmin naisen ja VIlhusen siskon rahojen viemisestä ja jos toinen toistaan oudoimmilta kuulostavilta uhkailuista.

        Valetynnyreistä?

        Valeomistajuudesta?

        Ja ValeVeiko syytti. Vai miten se meni?


      • NäinköSeMeni

        Hupaisaa logiikkaa: Aina kun jonkun syytöksen voi heittää Aarnion niskaaan, niin se heitetään. Jos tekijäksi ei saadakaan Aarniota, niin tekoaikaan ei ole, ja ainakaan sitä ei ole tehnyt kukaan muu.

        Eli tutkintaa ei ole ollut.


      • huonosti.pyyhkii
        HuuhaaTouhuako kirjoitti:

        Mielenkiintoista onkin se, että Aarniota saa syyttää ilotytön, Malmin naisen ja VIlhusen siskon rahojen viemisestä ja jos toinen toistaan oudoimmilta kuulostavilta uhkailuista.

        Valetynnyreistä?

        Valeomistajuudesta?

        Oudoilta kuullostavia uhkauksia on saanut lukea näistä Aarnioketjuista: tappouhkauksia, terveyttä koskevia uhkauksia.
        Se on ollut tosi outoa ja tarvitsisi analysoida miksi nettikirjoittajat uhkailevat toisia nettikirjoittajia, joiden mielipiteet eivät miellytä.


    • NäinköSeMeni

      Kuka HPL:ssä teki INstiaan sijoittavista turvallisuuselvityksen? Aarnio se ei ollut. Ketkä UB-poliisit tiesivät, että turvallisuuselvitystä ollaan tekemässä? PYstyivätkö he vaikuttamaan selvityksen sisältöön esim. peittämällä väliaikesti selvityksen tekijältä VIlhusen ja tämän siskon sukulaisuusuhteen tai rekisterimerkinnän VIlhusen rikollispomoudesta? ?Ja myöhemmin sitten vain lisäsivät merkinnät rekisteriin?

    • NäinköSeMeni

      Ovatko UB-poliisit putsanneet UB-rikollisia ja muita rahoista ja huumeista "Aarnion nimissä?"

      Ja siten järjestäneet huhuille siivet?

      Koska jos Aarnio olisi oikeasti moista touhunnut, niin tuskinpa hänen nimensä olisi edes rikollisten tiedossa em. yhteyksissä.

      • 12345654321

        Katse lakimiehiin, asianajajiin. Ja sopimuspykäliin.


      • NäinköSeMeni
        12345654321 kirjoitti:

        Katse lakimiehiin, asianajajiin. Ja sopimuspykäliin.

        Sieltäkö se Aarnion "opinnäytetyö"-sähköposti sikisi?


    • 12345654321

      Tässä lähestyvää myrskyä odotellessa tuntuu kuin sähköposti-opinnäytetyö-kysymys olisi paljon painavampi kuin mitä kysymyksen pituudesta voi päätellä. Ilma suorastaan väreilee jännityksestä.

      Eli mistä on kyse? Mikä sähköposti? Mikä opinnäyte?

      • VertaaSopimuksenkohtaan

        Googlaa "Aarnion opinnäytetyö sähköposti" niin saat vuodelta 2007 MTV:n artikkelin, kun sama taho yritti edellisen kerran lavastaa Aarnion juridisin tekstein.


      • VertaaSopimuskohtaan
        VertaaSopimuksenkohtaan kirjoitti:

        Googlaa "Aarnion opinnäytetyö sähköposti" niin saat vuodelta 2007 MTV:n artikkelin, kun sama taho yritti edellisen kerran lavastaa Aarnion juridisin tekstein.

        13.1.2007 lue syyttäjän väite. Löytyykö yhtäläisyyksiä?


      • VertaaSopimuskohtaan

        Tarkoitan 13.1.2016 syyttäjän uusi väite koskien vuotta 2007.


      • 12345654321

        Ok, luulen että pääsin jyvälle mitä tarkoitat. Mutta asia on uusi minulle, pakko prosessoida tätä hitaasti. Tätä täytyy kypsytellä perusteellisesti, tähän menee aikaa.


    • NäinköSeMeni

      Jos Aarnio-Casissä henkilöiden ja asiananjajien, tutkijoiden ja kuulusteltavien keskusteluja on kuunneltu, niin onko Aarnion ja kollegansa puhelinkeskustelu kuorikatteesta kuunneltu ja piilotettu rahaämpäri sinne juuri siksi?

      • Tietysti.se

        meni niin.
        Ja ota huomioon että olen kehottanut KAIKKIA kirjoittajia pohtimaan asioita itse-sanankäytön korkeakoulusta käsin. Kyllä varmaan teetkin niin mutta sitten törmäät taas johonkin väärään tietoon.


      • OutoaTouhua

        Jos KRP:ssä on epäilty ja tutkittu Aarniota vuosikausia rikoksista, niin miksi puhelujensa ja tekstiviestiensä sisältöä ei ole? Eikä tietolähdepuhelimienkaan?

        Miksi sen sijaan jonkun Malmin naisen kuolemansairaan? äidin puhelujen sisällöt sen sijaan on olemassa?


      • NäinköSeMeni
        OutoaTouhua kirjoitti:

        Jos KRP:ssä on epäilty ja tutkittu Aarniota vuosikausia rikoksista, niin miksi puhelujensa ja tekstiviestiensä sisältöä ei ole? Eikä tietolähdepuhelimienkaan?

        Miksi sen sijaan jonkun Malmin naisen kuolemansairaan? äidin puhelujen sisällöt sen sijaan on olemassa?

        Se, että Aarnion ja huumepoliisien tietolähdepuhelimien sisältöjä "ei ole", ei tarkoita, etteivätkö lavastajat ole voineet kuunneella niitäkin ja junailla rikollisia sopivasti samoille tolppa-alueille?


    • 12345654321

      Ainakin Tuomion pasuuna ja POP tietävät Aarnion saaneen miljonääriltä rahapussin. Heidän tietonsa on nyt meidän jotka sattuvat lukemaan näitä sivuja, yhteistä tietoa. Mutta salaliittolaisia emme ole, emme edes tiedä kuka näitä Suoli 24:n sivuja oikein lukee.

    • keisarin.virsut

      Kaikkea oppii matkan varrella. Nyt POP väittääkin ettei tolppatietoja ulkopuolisten saisikaan niin tarkkaan syynätä, että se olisikin asian vientiä sivuun itse aiheesta.
      Ulkopuoliset ovat henkilöitä joita käräjäoikeuden perusteelliset tolppatietojeremiadit epäilyttävät.
      Aarniohan saadaan syylliseksi kunhan propagandakoneisto saa ilman häiriöitä suoltaa numero-ja kirjainsarjoja joita lammaslauma ei jaksa tutkiskella.

      • KiinnostaaTietää

        Kuka tahansa paljon töissään kaupungilla liikkumaan joutuva poliisi voidaan lavastaa syylliseksi napsimalla tolppatietoja sieltä sun täältä.

        Varmaan siten saadaan kaikenlaisia vääriä "osumia" rikollisten ja tietolähteiden kanssa,.

        Tolppatietojen käyttö voi perustua mielivaltaan ja hämärryttämiseen. Jos ne iskettäisiin tietokoneelle rakentamaan romaanin juonta, niin vaihtoehtoja olisi lukemattomia.

        Sinänsä ne eivät sisällä mitään eksaktia "Metatietoa" ihmiset voivat ajella vain sattumalta samalla hetkellä vaikka samalla alueella, samaa katua, tietämättä toisistaan tai siitä yhtään.mitään.

        Jopa tutkijoistakin saisi kehitettyä tolppatietojen avulla monta mehevää rikostarinaa. Siihenhän meillä kellään ei ole halua eikä tarvetta. Miksi Aarnio on poikkeus?


    • NäinköSeMeni

      Ovatko GS-päälliköt lavastaneet Aarnion? KRP itse totesi, että puhelinliittymän avaamiseen "käyttävät terroristit sähköpostiosoitetta jossa ei ole muuta sähköpostiliikennettä kuin prepaid-numeron antaminen".

      Eli kun Aarnio on mennyt kollegansa huoneeseen ja lainannut tämän tietokonetta.
      Niin eihän se ole vaatinut lavastajilta muuta kuin tiedon siitä ja hakkerin, etenkin jos itse ovat omassa työssään jo törmänneet siihen nagasaki-sähköpostiosoitteeseen tai vastaaviin.

      Aarnio ei ollut edes saanut mitään Hollannin prepaid-numeroa.

      Viestiliikenteen yksipuolisuus viittaa lavastukseen.

      Ja eikös se murhattu nuori KRP:n poliisi Väre, ehtinyt kertoa medialle, että "terrorismintorjunnassa poliisissa (KRP:ssä?) on ongelmia (eli mahdollisia rikoksia?

      • LueArtikkeli

        Yhdessä lehdessä (artikkelissa) kirjoitettiin netissä heti Väreen kuoleman jälkeen, että hän olisi yrittänyt paljastaa ongelmista poliisissa, terrorismintorjunnassa.


      • PaljonVaihtoehtoja

        Myös kuollut liikemies harjoitti kaiketi tiedustelua, koska toimitti prostituoituja juuri rikkaille arabeille.. Ja eikös muutama vuosi sitten Suomessa pidetty kesäleirikin rikkaille arabinuorukaisille.

        Jos sitten krp:ssä jotkut tekevät rikoksia terrorismintorjunnassa, niin eikö ole ollut mahdolllista erilaiset kollisiot, joihin Aarniokin on saattanut törmätä tutkiessaan huumerikoksia?


      • totuus.satuttaa
        LueArtikkeli kirjoitti:

        Yhdessä lehdessä (artikkelissa) kirjoitettiin netissä heti Väreen kuoleman jälkeen, että hän olisi yrittänyt paljastaa ongelmista poliisissa, terrorismintorjunnassa.

        Onko Väre se poliisi jonka kuolemaa pidettiin itsemurhana? Joka oli saanut kimppuunsa toimittaja Vuorikoski Auvisen? Vai kirjoitanko väärien kehäpäätelmien varassa pötyä?


    • panta.rei

      Se tajunnanvirta, se se kaiken tietää mutta vain oman nupin sisällä.

    • 12345654321

      Siinä kaikkitietävässä tajunnanvirrassa on mukana myös kaikkin oman nupin sisällä tehdyt kehäpäätelmät, kuinka virheellisiä sitten ovatkin.
      Kaikilla ei ole kykyä huomata omia virheitä.

    • NäinköSeMeni

      Oliko "mylly liian hidas" klo. 8.02 Aarnion lavastajille? Jos Aarnio kirjautui taloon sisään 8.01, pitihän lavastajan yrittää ehtiä koneelta alta pois ennen kuin Aarnio löytäisi hänet.

      • NäinköSeMeni

        Ei ole uskottavaa, että joku lainaisi kollegansa konetta (jonka lainaamiseen ensin pyytää luvan) tehdäkseen huumekauppoja ja valittaa vieläpä koneen hitautta viestin vastaanottajalle, vaikka muka tarkoituksena oli vain antaa merkki prepaidin avaamiselle.

        Ennemminkin sopisi paremminkin nuoren hakkerilavastajan käytökseen valittaa koneen hitautta merkin antamiseen vanhemmalle kollegalleen, koska lavastajille ajankohdan piti osua lavastukseen sopivaksi, jos toinen on ollut avaamassa prepaidiä jossain.

        Aarniolle ei olisi ollut niin väliä (kiire) milloin joku avaa prepaidin, jos sellaisen olisis halunnut avata.


      • OutoaTouhua
        NäinköSeMeni kirjoitti:

        Ei ole uskottavaa, että joku lainaisi kollegansa konetta (jonka lainaamiseen ensin pyytää luvan) tehdäkseen huumekauppoja ja valittaa vieläpä koneen hitautta viestin vastaanottajalle, vaikka muka tarkoituksena oli vain antaa merkki prepaidin avaamiselle.

        Ennemminkin sopisi paremminkin nuoren hakkerilavastajan käytökseen valittaa koneen hitautta merkin antamiseen vanhemmalle kollegalleen, koska lavastajille ajankohdan piti osua lavastukseen sopivaksi, jos toinen on ollut avaamassa prepaidiä jossain.

        Aarniolle ei olisi ollut niin väliä (kiire) milloin joku avaa prepaidin, jos sellaisen olisis halunnut avata.

        Jos joku haluaa antaa toiselle merkin prepaidin avaamisesta, niin silloinhan se "toinen ei olisi samalla hetkellä jo valmiina odottamassa merkkiä", koska silloinhan se toinen "tietäisi jo " asiasta eikä olisi mitään tarvetta/järkeä lähettää sitä merkkiäkään.

        Lavastajien logiikka pettää pahasti, kun suhteutetaan viestin sisältö syyttäjän mosaiikkihöpinään.


      • NäinköSeMeni
        OutoaTouhua kirjoitti:

        Jos joku haluaa antaa toiselle merkin prepaidin avaamisesta, niin silloinhan se "toinen ei olisi samalla hetkellä jo valmiina odottamassa merkkiä", koska silloinhan se toinen "tietäisi jo " asiasta eikä olisi mitään tarvetta/järkeä lähettää sitä merkkiäkään.

        Lavastajien logiikka pettää pahasti, kun suhteutetaan viestin sisältö syyttäjän mosaiikkihöpinään.

        Onko tässä yhdistetty mosaiikkihöpinässä kaksi eri asiaa toisiinsa. Aarnion koneenlainaus ja lavastajan avaama prepaidi?


      • neitiABC
        OutoaTouhua kirjoitti:

        Jos joku haluaa antaa toiselle merkin prepaidin avaamisesta, niin silloinhan se "toinen ei olisi samalla hetkellä jo valmiina odottamassa merkkiä", koska silloinhan se toinen "tietäisi jo " asiasta eikä olisi mitään tarvetta/järkeä lähettää sitä merkkiäkään.

        Lavastajien logiikka pettää pahasti, kun suhteutetaan viestin sisältö syyttäjän mosaiikkihöpinään.

        Oudointa touhussa mielestäni on että Murha. Infossa kirjoittelee nettietsiviä jotka eivät ymmärrä että poliisit tekivät normaalia arkirutiineihin kuuluvia tehtäviään, omissa työpisteissään.

        Syyttäjä ( emmekä unohda että deep lead koulutettu syyttäjä istuu tänään syytettyjen penkillä) on plussakorttipisteiden laskussa erehtynyt pitämään omia aivoituksiaan kaiken kritiikin tavoittamattomissa eikä kuuntele ollenkaan "Aarniouskovaisten" poliisien näkemystä tapahtumista. Ja tekevät kaikkensa että saisivat tuomarit puolelleen, yhtä puusilmäisiksi.


    • neitiABC

      Nicht Schuldig jaksoi tutkia niitä tuulen riepottelemia lippusia ja lappusia, joita POP ja sitten Mikko vakuuttunina suuren totuuden äärellä olemisestaan monistelivat Murhiksen sivuille viikonlopun aikana. Kiitos siitä Nicht Schuldigille, minä ainakaan en jaksanut kuin kauhistella että minkälaista sälää yritetään Aarnion ja kaikkien rehellisten poliisien moraaliin iskeä rikollisella oman edun tavoittelun asenteella.
      Rikollisen mielenlaadun paljastaa toinen heistä kirjoittamalla Malmin naisesta ja Heimosesta, ei niinkään se tarina vaan se että kaverin päässä tarina toistuu toistumistaan. Kun on liian lähellä roviota, ei huomaa omaa tilaansa.

    • simpukka.väre

      Tarina Heimosesta on ilmeisesti tarina jolla on huijattu Malmin naista.
      Mutta yhtä ilmeisesti Äänekoskella vuonna 2013 tapahtunut henkirikos huumepiireissä kuuluu tähän Aarnio-kokonaisuuteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe