Koiran pentu kateissa

huolestunut5

"Hugo" Dynamic bulls courageous Commander Olemme huolissamme kasvattamastamme Hugosta!!

Missä on 4,5kk bullterrierin pentu? (brindle)

Myimme pennun jyväskylään mieshenkilölle,joka on myynyt koiran tietämättämämme eteenpäin,eikä suostu kertomaan kenelle. Meille ihan jokainen pentu on tärkeä ja olemme huolisamme. Jos joku näkee tai kuulee kyseistä koiraa ottakaa yhteyttä,

Meille on pääasia että pentu saanut hyvän kodin eikä ole joutunut vääriin käsiin,

http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKoira.aspx?RekNo=FI42303/14&R=11

Eveliina suonsivu 0415358171 [email protected]
jaana Lönnberg 0451213957 [email protected]

12

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 11111

      löydetty

      • HotDoggy

        Hyvä jos hauva löytyi!


    • 50mies

      Hieno juttu jos koira löytyi ja toivottavasti on hyvässä kodissa.

    • Lutakon Paroni

      Voi hyvänen aika, koira kateissa. Mulla on kokonainen viikko kateissa, piti olla Lontoossa katsomassa futismatsia mutta valokuvat on Frankfurtista, tosin futiskentältä. Äijät sanoi että se oli tekninen sivuliike lippukassalla jonkun naisseurueen vanavedessä, voimistelijoita kuulemma. No summa summarum, olen aina pitänyt sakasalaisesta jalkapallosta ja oluesta, mutta en suomalaisista naisista, niissä on jotakin kylmän kalseaa, feminististä kalskahtelua. Minustakin koira on paljon naista miellyttävämpi ystävä, kiva kun musti löytyi.

      • Sösmös

        On se asperger jännä tauti...


      • ei diagnoosia
        Sösmös kirjoitti:

        On se asperger jännä tauti...

        Mitä tekemistä kadonneella koiranpennulla tai muiden kirjoituksilla on assiuden kanssa?


    • orvokiton

      En tiiä joku pipo mun teroo, olin aika humalassa.
      Luulisin, että lipoja oli ihminen, aika huono kokematon
      lutkuttaja.
      En tiiedä miten tarina sielllä päättyy, täällä nukutaan hyvin.

      Hyvää yötä!

      t. lepa

    • 50mies

      Lutakon Paronille sen verran että jos itse olisit omistanut koiran, kuten esim. minä, jolla jo 4 koira elämässä niin kyllä se kuule kirpaisee jos koira katoaa, siinä ei nukuta ennen kuin koira on kotona, samassa petissä koira nukkuu, jalkojen vieressä ja jopa joskus samalla tyynyllä koiran pää, kipeämpää käy kun koira kuolee kuin se että oma isä kuoli.
      Koira on ihmisen paras ystävä jonka eteen tekee mitä vaan.

    • Lutakon Paroni

      No samoilla linjoillahan me, kyllä koira aina naisen voittaa joka suhteessa. Se on helvatin iloinen kun isukki tulee viikon turneelta missä kunnossa tahansa, mutta kuvittelepa siihen muijaa tilalle!! Sen voi jättää hoitoon kaverille huoletta, mutta jätäpä muija viikoksi yksin niin ainakin kolme rekkakuskia on pannut sitä ja arvaa mikä on vastaanotto. Sille kelpaa teurastamolta haetut lihaisat luut mutta tarjoapa sellaisia naiselle! Pitäisi olla sampanjaa, kynttilöitä, pitsiä ja timantteja.
      Ei helvata, mustille riittää että ollaan siinä vieressä ja rapsutellaan.

    • 50mies

      No jaa, jos ei osaa itse pitää naistaan tyytyväisenä niin kyllähän avuliaita rekkakuskeja yms löytyy ja jos oma ukko ei riitä niin ei siinä mahda mitään toiseksi ketään naista ei voi omistaa, se on ihan naisen oma valinta mitä tekee.

      • .....

        Löylykauhaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1110
    Aihe