MÄNTYHARJULAISET LUKEKAA!

pelkääjä

Täällä pyörii sellainen todella pahalle haiseva nuori mies. sininen takki, harmaa huppu, pyöräilee ja kävelee. Olen nyt joka kerta ovesta lähdettyäni törmännyt tähän kyseiseen ihmiseen, hän tulee aina ulos kun minä tulen, päivystää ikkunasta millon liikun. Seuraa hetken ja sitten jää tuijottamaan perääni niin kauan kunnes häviän näköpiiristä. Olen nyt mietttinyt mahdollisia vaihtoehtoa ja kyllä mielestäni tuossa jotkut vainoamisen tuntumerkit täyttyvät. Pelottaa liikkua ulkona kun ikinä ei tiedä mitä nämä sekopäät keksivät, onko kukaan muu törmännyt kyseiseen henkilöön ?

14

661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yks vaan

      Ei tarvii pelätä kyseistä henkilöä

    • Pahalle haisewa mies

      Ettet nyt vaan itse olisi se stalkkeri.

    • Rauha teille

      Kuvaus sopii yhteen kylillä liikkuvaan - oli tämä trolli tai ei. Jos ei ole, niin se kaveri on oikeasti vaaraton, vuosikaudet kylillä liikkunut. Jos olen käsittänyt oikein, niin etenevä pitkäaikaissairaus jättää jälkensä ja hänen elämänsä sisällöstä suuri osa on seurata elämänmenoa.

    • pelkääjä

      Ok, on se vaan hiukan ahdistavaa lähteä tuolla koiran kanssa ulos kun tommonen hiippari seurailee, mutta hyvä tietää että on vaaraton !

    • vapaa oon

      korkeintaan raiskaa ei muuta

    • Käpynen84

      Olisihan se hyvä tietää, että kuka tuo seuraajasi on. Jos joku on noin sairaalloisen kiinnostunut toisesta, pitäisi se asia mielestäni selvittää. Mahtaisiko poliisi tietää tämän tapauksen? Todennäköisesti vain ihailee sinua kauempaa, mutta kuka tietää mitä hänen päässä liikkuu.

      • no fear

        vaaraton heppu.omanlaisensa persoona.


      • !!!!!!
        no fear kirjoitti:

        vaaraton heppu.omanlaisensa persoona.

        Onko kirjoittelun aloittajalle tullut koskaan mieleen, että joku saattaa pelätä sitä sinun koiraa. Niistä kun ei aina tiedä,,,, Kaveri jota pelkäät on lapsesta asti viettänyt aikaa pyöräillen ja jalkaisin ihmetellen maailman menoa keskustassa. En ole hänestä pahaa kuullut. Hyväksytään erilaisuus.


    • pelkääjä

      Joo no mä olen tänne vasta hiljattain muuttanut joten en voinut tietää kyseistä henkilöä aijemmin, ja enkä kyllä usko että mun koiraa pelkää kun meitä useasti lähtee vähän matkaa seuraamaan :D Ei ole siitä kiinni etten erilaisia ihmisiä hyväksyisi vaan sitä että ikinä ei voi ihmisestä tietää, maailmassa on kuitekin ties minkälaisia sekopäitä ja miettikääpä omalle kohdalle jos joku sinua lähtis seuraamaan ja jää tuijottelemaan kyllä mun mielestä on todella ahistavaa.

    • Tottunut

      Joo tää on täysin vaaraton heppu.
      Aikoinaan sai lempinimen MÖLÖ
      Lapset sanoivat että taas mölö vahtaa, kun käytiin keskustassa asioilla.

      • pentinpolkulainen

        Taispa nöönöö hakata taannoin tattiin tuossa erään halpatavarakaupan ikkunan takana,mutta niinhän kaikki nuoret miehet tekee..tosin harvemmin yleisillä paikoilla! Eli jotakuinkin harmiton kaveri hän on :)


      • Ei tartte pelätä

        Kuuluisat viimeiset sanat...


    • cbjklö

      Tuijota takaisin niin poistuu paikalta.

    • *ttuun rasismi

      Jospa se ahdistus onkin ihan omaa ahdasmielisyyttä ja putkinäköä?? Siedätyshoitona suosittelen parin viikon työharjottelua kehitysvammaisten aikuisten parissa.. Oikeus elää kaikilla vaikka olisikin jotenkin "outo".

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe