AUTTAKAA MINUA

tuhottu ihminen

Olen 18-vuotias ja olen seurustellut jo vuoden ranskalaisen tyttöystäväni kanssa! Minä en rakasta ketään muuta kuin häntä ja haluankin olla vain hänen. Mutta ongelmana on perheeni, joka vastustaa minun lähtöäni hänen luokseen ja meidän suhdettamme!
Minun oli tarkoitus päästä rakkauteni luo jouluksi mutta äitini hänen äitinsä kanssaan estivät matkani, josta jouduin kertomaan tytölleni, jonne olisinkin halunnut mennä ja hän pettyi valtavasti. Seuraavana päivänä sain kuitenkin anteeksi mutta sukuni on edelleen häntä vastaan voimakkaasti!
Jos kysytte niin on käynyt kerran Suomessa kesällä isänsä kanssa sekä me häntä katsomassa keväällä mutta perheeni ei vain usko! Auttakaa minua! Minulla on kamala olo jo nyt kun pitäisi mennä sinne kesäksi, mutta perheeni estää senkin todennäköisesti!

19

230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peko

      Aikuinen ihminen voi lähteä silloin kun haluaa! Siinä on äidin turha huudella.

    • oppeliini1

      Olet aikuinen. Hanki tyolläsi matkaan tarvittavat rahat ja vain lähde. Tuskin sinä sinne pitkäksi aikaa kuitenkaan voit jäädä, matkarahojesi loputtua viimeistään palaat kotiin - yhtä kokemusta rikkaampana.

      ( Ellet keksi sieltä tyopaikkaa joka mahdollistaisi eurokansalaisena sinun sinne pysyvästi jäämisen. )

      • Tuhottu ihminen

        Olet oppeliini oikeassa, mutta "sen lauluja laulat, kenen leipää syöt". Minä asun samassa taloudessa vanhempieni kanssa, isäni on täysirasisti ja äiti on takinkääntäjä.

        Eikä minun majapaikasta tarvitse huolehtia, siis ellei tuo sanonta pitäisi paikkaansa. Tämä rakkauteni tarjoaa minulle katon sadetta ja kylmää vastaan. JA PERUSTEEKSI EI KELPAA MIKÄÄN VANHEMMILLENI... :'(

        Huom! Olen lukiolainen ja on jatko-opinnot edessäkin, ainoastaan jotain kesätyötä voin hakea, siinä se.


    • Tuhottu ihminen

      Joo joo oikeassa te molemmat olette mutta myös tunnette sanonnan "Sen lauluja laulat, kenen leipää syöt". Asun vanhempieni kanssa, ja he omistavat talon, en minä, ja minun täytyy noudattaa heidän sääntöjään!

      Kun äitini tuntuu olevan takinkääntäjä, esim. kun syksyllä keskusteltiin, äitini sanoi tyttöni vanhempia myötäillen että neuvotellaan, että voin asua heillä. Viimeksi kun tästä puhuttiin niin äidin mukaan pitää varata hotelli viikoksi tai kahdeksi.

      Minä ja likkani ollaan tunnettu jo yli vuoden eikä sekään tunnu riittävän perusteeksi tai se että he tulivat tänne MINUN VUOKSENI! :'(

      • oppeliini1

        Vaikka asuisitkin vanhempiesi talossa ilmaiseksi, mikä tai kuka estää sinua ottamasta ilta- ja viikonlopputyön hankkiaksesi matkarahat?

        Kuten yllä jo sanoin, hanki itse varat ja mene tyttösi luokse vaikka kesätöihin! Oletko edes viitsinyt vaivautua netistä etsimään töita tyttösi alueelta? Saisit työkokemusta plus kielitaitosi kasvaisi valtavasti.
        Ei tosiaankaan ole reilua sinun majailla tyttosi vanhempien elätettävänä! Tuskinpa sinä haluaist elää loisena (ja tuon lisäksi edustaa Suomea!!!!!!!!) kun olet jo noinkin vanha.

        Tytto vieraili Suomessa vanhempiensa kanssa, he siis maksoivat sekä oman että tyttonsä matkan.
        On aivan eri asia sinun yksin mennä sinne toisten elätettäväksi! Sinun, vanhan miehen!


      • Tuhottu ihminen
        oppeliini1 kirjoitti:

        Vaikka asuisitkin vanhempiesi talossa ilmaiseksi, mikä tai kuka estää sinua ottamasta ilta- ja viikonlopputyön hankkiaksesi matkarahat?

        Kuten yllä jo sanoin, hanki itse varat ja mene tyttösi luokse vaikka kesätöihin! Oletko edes viitsinyt vaivautua netistä etsimään töita tyttösi alueelta? Saisit työkokemusta plus kielitaitosi kasvaisi valtavasti.
        Ei tosiaankaan ole reilua sinun majailla tyttosi vanhempien elätettävänä! Tuskinpa sinä haluaist elää loisena (ja tuon lisäksi edustaa Suomea!!!!!!!!) kun olet jo noinkin vanha.

        Tytto vieraili Suomessa vanhempiensa kanssa, he siis maksoivat sekä oman että tyttonsä matkan.
        On aivan eri asia sinun yksin mennä sinne toisten elätettäväksi! Sinun, vanhan miehen!

        Olen harkinnut sitä vaihoehtoa myöskin että sen ohella tekisin töitä siellä. Mutta tyttöni on tehnyt myös selväksi että minä saan asua heillä? Ps. edustaa Suomea? Mitä tarkoitat? En ole pätkääkään isänmaallinen, joten se siitä. Edustan ainoastaan itseäni, enkä Suomea.

        Ja olenkin vaatinut että minä avustan kotitöissä yms. yms.

        Matkarahat on kaikki tallella jo nyt!


      • Tuhottu Ihminen
        oppeliini1 kirjoitti:

        Vaikka asuisitkin vanhempiesi talossa ilmaiseksi, mikä tai kuka estää sinua ottamasta ilta- ja viikonlopputyön hankkiaksesi matkarahat?

        Kuten yllä jo sanoin, hanki itse varat ja mene tyttösi luokse vaikka kesätöihin! Oletko edes viitsinyt vaivautua netistä etsimään töita tyttösi alueelta? Saisit työkokemusta plus kielitaitosi kasvaisi valtavasti.
        Ei tosiaankaan ole reilua sinun majailla tyttosi vanhempien elätettävänä! Tuskinpa sinä haluaist elää loisena (ja tuon lisäksi edustaa Suomea!!!!!!!!) kun olet jo noinkin vanha.

        Tytto vieraili Suomessa vanhempiensa kanssa, he siis maksoivat sekä oman että tyttonsä matkan.
        On aivan eri asia sinun yksin mennä sinne toisten elätettäväksi! Sinun, vanhan miehen!

        Myös hänen vanhempansa antavat asua siellä mutta olen pyytänyt että maksan vuokrani työnteolla tai auttamalla heidän isoäitiään. Teen kotitöitä ja käyn kaupassa yms. yms.


      • ...
        Tuhottu Ihminen kirjoitti:

        Myös hänen vanhempansa antavat asua siellä mutta olen pyytänyt että maksan vuokrani työnteolla tai auttamalla heidän isoäitiään. Teen kotitöitä ja käyn kaupassa yms. yms.

        Vaikeata tulee olemaan. Nuorena sama tilanne. Äiti oli ihan hysteerinen, että lapset kaapataan ulkomaille. Nyt ei ole sitten niitä ollenkaan. Seurustelen salaa, mutta en voi esitellä vanhemmille, mutta kun tulee ikää ei paljoa hetkauta. Kaverit on kanssa rasisteja.


      • Tuhottu ihminen
        ... kirjoitti:

        Vaikeata tulee olemaan. Nuorena sama tilanne. Äiti oli ihan hysteerinen, että lapset kaapataan ulkomaille. Nyt ei ole sitten niitä ollenkaan. Seurustelen salaa, mutta en voi esitellä vanhemmille, mutta kun tulee ikää ei paljoa hetkauta. Kaverit on kanssa rasisteja.

        On kiva huomata että joku tuntuu ymmärtävän edes jollakin tasolla homman nimen. Kun minulle tehtiin selväksi että saan asua heidän luonaan. Mutta aina on suku ja perhe tiukkaan vastassa vaikkei mitään millään todennäköisyydellä voisi tapahtua...


      • ...
        Tuhottu ihminen kirjoitti:

        On kiva huomata että joku tuntuu ymmärtävän edes jollakin tasolla homman nimen. Kun minulle tehtiin selväksi että saan asua heidän luonaan. Mutta aina on suku ja perhe tiukkaan vastassa vaikkei mitään millään todennäköisyydellä voisi tapahtua...

        No, kyllä sinä keinot keksit. Vanhempasi pääasiassa pelkäävät sinun menettämistä ulkomaille. Inhimillistä. Kyllä sinä sinne Ranskaan vielä pääset, mutta ehkä huomaat, että ei se niin ihmeellistä olekaan :-). Mutta tsemppiä.


      • Tuhottu ihminen
        ... kirjoitti:

        No, kyllä sinä keinot keksit. Vanhempasi pääasiassa pelkäävät sinun menettämistä ulkomaille. Inhimillistä. Kyllä sinä sinne Ranskaan vielä pääset, mutta ehkä huomaat, että ei se niin ihmeellistä olekaan :-). Mutta tsemppiä.

        En usko että siellä mitään voisi tapahtua, ainakaan pahaa. Hyvästä ainoastaan sitä että vihdoinkin sitä ollaan elämän rakkauden kanssa, se on ehkä se ainoa ihmeellinen asia siellä, ei muut eikä muulla niinkään väliä olekaan.
        Siis, et kerro aivan suoraan mutta tämä on kuitenkin internet, eivätkä he näe, mutta annat kuitenkin kuvan että olet kaukosuhteessa. Onko tämä seurustelukumppanisi suomalainen vai ulkomaalainen? :-)
        Tsemppiä sinullekin!


      • ...
        Tuhottu ihminen kirjoitti:

        En usko että siellä mitään voisi tapahtua, ainakaan pahaa. Hyvästä ainoastaan sitä että vihdoinkin sitä ollaan elämän rakkauden kanssa, se on ehkä se ainoa ihmeellinen asia siellä, ei muut eikä muulla niinkään väliä olekaan.
        Siis, et kerro aivan suoraan mutta tämä on kuitenkin internet, eivätkä he näe, mutta annat kuitenkin kuvan että olet kaukosuhteessa. Onko tämä seurustelukumppanisi suomalainen vai ulkomaalainen? :-)
        Tsemppiä sinullekin!

        Minä olen ollut pitkissä suhteissa suomalaisten kanssa. Romanssia pääasiassa ulkomaalaisen kanssa. Sen takia rohkenenkin sanoa, että tämä on vasta ensimmäinen etappi pitkässä ihmissuhdehistoriassasi :-). Ei ole kaukosuhde. Kaveri asuu Suomessa.


      • tuhotuksi luultu
        ... kirjoitti:

        Minä olen ollut pitkissä suhteissa suomalaisten kanssa. Romanssia pääasiassa ulkomaalaisen kanssa. Sen takia rohkenenkin sanoa, että tämä on vasta ensimmäinen etappi pitkässä ihmissuhdehistoriassasi :-). Ei ole kaukosuhde. Kaveri asuu Suomessa.

        Juu vuos ollaan oltu yhdessä, luulen että aikanani myös jätän Suomen että pääsen sen luokse. Se vaan että se on kestänyt niin kauan että mikäköhän voisi murskat sen hmmmm... En tiedä enkä halua tietää enkä usko siihen. Minä tykkään hänestä ja se on sillä selvä!


    • Oppeliini1

      Sinä menisit suomalaisena Ranskaan etkä ymmärrä että sinä edustat siellä et vain itseäsi ja vanhempiasi( jotka ovat tehneet sinusta sen mitä olet) vaan myös koko Suomea!

      Hyvin monelle tulisit olemaan ensimmäinen suomalainen jonka he olvat koskaan tavanneet . On vain luonnollista että he näkevät suomalaiset sellaisena kuin sinä itse ole.
      Ranskalaiset eivat, sinut nähdessään ajattele Sibeliusta, A I Virtasta, Kekkosta, Stubia... He nakevät sinut ja ajattelevat että kaikki suomalaiset ovat enemmän tai vähemmän sinunlaisia.

      Katso japanilaisia: he ovat ystävallisiä , kohteliaita, tekevät aina kaikki asiat oikein matkustellessaan. HE ovat haluttuja vierailijoita joka paikkaan! He EDUSTAVAT Japania. Jokainen yhdessä ja erikseen!

      Tuo tarkoittaa maansa edustamista.

      Ellet sinä pysty omaksumaan tätä ideaa, parempi kaikkien kannalta että kömmit takaisin luolaasi. Orgh orgh!

      Vaikka kuinka paljon tykkäisit tytöstä tuo ei pelkästään anna lupaa olla huomioimatta kaikista alkeellisimpia ja it sestään selviä asioita.VARSINKAAN jos aiot katselemaan työpaikkoja sieltä.

      • Herra Danglars

        Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että sinä olet yksi niistä kohutuista kukkahattutädeistä. Ensinnäkin olen ollut heidän seurassaan hyvin, ystävällinen ja kohtelias ja autankin kaikkia vieraita, myös heitä.

        Olen tehnyt myös heille erityisen selväksi etten ole isänmaallinen mies tai pidä Suomesta. (ps. Suomalaisten tavat eivät minua erityisesti miellytä, erityisesti erityisen korkea alkoholinkulutus sekä OMISSA LUOLISSAAN MÖKÖTTÄVÄT LUOLAMIEHET sekä takinkääntö) Sanon sen suoraan sinusta: Aluksi te tunnuitte olevan asiallisella kannalla, ettekä välttämättä lyöneet alas mutta nyt huomaan että te ette ole mitään muuta kuin tiukka kukkahattutäti. Teidän kanssanne tämä asia on loppuunkäsitelty.

        Toivon todellakin ettei tarvitse nähdä teitä.

        T. aiemmin tuhottu ihminen


      • Herra Danglars
        Herra Danglars kirjoitti:

        Musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan että sinä olet yksi niistä kohutuista kukkahattutädeistä. Ensinnäkin olen ollut heidän seurassaan hyvin, ystävällinen ja kohtelias ja autankin kaikkia vieraita, myös heitä.

        Olen tehnyt myös heille erityisen selväksi etten ole isänmaallinen mies tai pidä Suomesta. (ps. Suomalaisten tavat eivät minua erityisesti miellytä, erityisesti erityisen korkea alkoholinkulutus sekä OMISSA LUOLISSAAN MÖKÖTTÄVÄT LUOLAMIEHET sekä takinkääntö) Sanon sen suoraan sinusta: Aluksi te tunnuitte olevan asiallisella kannalla, ettekä välttämättä lyöneet alas mutta nyt huomaan että te ette ole mitään muuta kuin tiukka kukkahattutäti. Teidän kanssanne tämä asia on loppuunkäsitelty.

        Toivon todellakin ettei tarvitse nähdä teitä.

        T. aiemmin tuhottu ihminen

        Ps. ja viimeinen viesti: Luuletteko te että minä haluan ihmisten näkevän minussa jotain hemmetin Stubbia? Ja TE tunnutte olevan jääräpäinen senkin asian suhteen, että kun olen syntynt suomalaiseksi, on myös minun jäätävä sellaiseksi, oltava sen sidosryhmän jäsenenä ainiaan.

        Hyvästi, en aio puhua teidän kanssanne tästä asiasta enää!


    • kjfnk hk

      Suunnitelmasi mennä asumaan sinne heidän luo on ihan hyvä, jos todella autat heitä ja osallistut esim ruokakuluihin. Omaa perhettäsi ei tarvi kuunnella, olet aikuinen jo..Ja jos välit heihin tulehtuu niin hommaat sitten oman kämpän. Älä ole niin avuton, vaan ota vastuu omasta elämästä.

      • Herra Danglars

        Kiitos!

        Oikein kiva kuulla välillä näitä piristäviäkin kommentteja, kun monet tuntuvat vain lyttäävän minun ideani! Se vaan kun monet tuntuvat haluavan ajattelevan, että olen jonkun etupiiriä tai että kuulun ainiaasti johonkin sidosryhmään kaikilta puolin, niin käyttäytymisen kuin tapojenkin puolesta.

        Kysyn vain sinulta suoraan, vaikutanko joltain luolamieheltä? Tämä Oppeliini sanoo näin että minun on parasta "kömpiä omaan luolaani".

        T. aiemmin tuhottu ihminen


    • HerraDanglars

      Aijaijaijai on se nyt huomattu mistä suomen rouvat (em. Oppeliini) ja herrat on tehty niin aijaijaijaij!!!!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe