Miten saa kiinnostumaan

Youngsterr

miehet on niin sikoja että melkein jokaikinen käy vieraissa. Pikkujouluaikana 90/100. Olen vasta nuori mutta rakastunut mieheen jonka olen tuntenut 20 vuotta. Ihastuin häneen jo yli 10 vuotta sitten. Ekan kerran haaveilin seurustelu&seksisuhteesta tämän jätkän kanssa ollessani 9v.. Meillä on ollut hyvä ja tiivis ystäväsuhde (sama huumorintaju, ihania muistoja & flirttailuja.) Ollaan yhdessä aivan samankaltaisia. Jopa kerran sorruttu suutelemaan. Joka kerta kun näemme, tämän suutelemisen jälkeen hän on tuijottanut minua sivuflirtillä, hymyilee ja nauraa. Vaikka tämä ei puhuisi minulle, tietää että olen läsnä ja kuuntelen.. Hän on muuttunut kovaäänisemmäksi, nauraa vedet silmissä asioille, jotka eivät edes olisi naurettavia mutta ei uskalla ottaa läheisyyttä minuun ja jutella suoraan niinkuin ennen. Kun minä aloitan jutun, hän katsoo minua hymyillen pupillit laajentuneena ja vastaa tosi mukavasti. Kerran kun olin lähdössä tapaamiselta hän huomautti "oooi, ihana paita!" Ja aina kun näytän hänelle itsestäni kuvaa/videota hän katsoo sitä tosi kiinnostuneesti. Oon ite huomannut nää merkit enkä voi olla väärässä ettei hän tuntisi minua kohtaan mitään.. Mutta tämä on väärin. Olen aina halunnut tämän miehen. Hänellä on kuitenkin perhe ja minua vanhempi. 28 vuotta takana suhdetta joka on muuttunut arkiseksi. Luultavammin heillä ei enää ole seksielämää, ollutkaan n. 6 vuoteen. He hoitavat vain lapsiaan ja käyvät työssä. Minusta on jo 3 vuoden ajan tuntunut että haluan menettää neitsyyteni (kyllä olen vielä) tälle miehelle.. KUKAAN muu poikamieshenkilö ihminen hengittävä olio ei saa minua kiihoittumaan vaikka olisi kuinka hyvännäköinen. Kesällä rakkaudentunnustukseni jälkeen olin ehdottanut tapaamista (pelkkää normaalia tapaamista) hän torjui minut ja yritti näkiessämme olla etäinen.. Kunnes pommitin häntä viesteillä ja soitoilla.. Vastasi pitkällä viestillä puhellen aiheesta että on perheellinen. Kuukaudenpäästä hänen piilottelusta ja etäisyydestä näkiessämme kaveriporukalla, minä aloin ottamaan etäisyyttä, koska vieläkin pelkään hänen torjuvan minut.. Mutta hän olikin hieman läheisemmin. Hymyili niin veikeästi ja flirttailevasti, joka kerta kun katseemme kohtasivat. Tämä mies myös tuli näkiessä minut oma-aloitteisesti luokseni tervehtimään hymyillen suuresti, sanoi nimeni ja halasi. Jopa minunkin oli vaikea katsoa häntä.. Ja olla miehen ja hänen naisen kanssa juttelemassa kun mies tiesi tunteeni ja olimme jo pettäneet pusulla. Ajattelin pyytää tapaamista uudestaan. Olen ehkä kohtuuton, sillä haluaisin hänen pettävän naistaan kanssani, jotta saisin suuren fantasiani toteutettua, vaikka itse en kestä lukea näitä muiden pettämisiä. Tässä vaiheessa minusta tuntuu että jos minulla olisi joku, hän pettäisi minua, ymmärtäisin sen.. Koska itse tekisin aivan saman suuresta halustani. Minua ei huvita ajatus saada mälliä 2018373 kertaa mun "tulevalta oikealta poikaystävältä" vaan tältä mieheltä.. Oon mustasukkainen jopa sen menneisyydestä. Pystyisin pettämään ketä tahansa kyseisen henkilön kanssa mutta jos minulla olisi hänet, tunnen sydämensärkyä jopa ajatuksesta että minä pettäisin miestä josta puhun. Koska hän on kaikki mitä ikinä haluan! Mielessä myös käynyt naimisiinmeno & lapsen saanti hänen kanssaan JOKA EI KOSKAAN TULE TOTEEN. Rakastan häntä ylipaljon ja luulen etten koskaan tule pääsemään tästä yli sillä tätä on kestänyt pikku skidistä saakka! Olihan se suukko jo pettämistä! Ei tullut ajatelleeksi kun vasta vähän aikaa sitten että mehän ollaan jo petetty sen vaimoa.. Olen kyllä kiitollinen jo siitä että tiedän miltä hänen huulensa maistui. Ihan parhailta! Olin taivaissa vielä pitkään. Hänen itsealoitteinen suukko. 4 Sekunttinen himokas suudelma.. Oltiin rakastuneita vaikka tiedettiin suhteen olevan mahdoton. Hän sanoi ettei tunteille voi mitään. Tiedän jo että en ole hänelle mitätön.. Ehkä hän katuu suudelmaa.. Ehkä ei.. Yrittää välillä olla etäinen, jotta tunteet tuhkaantuisivat.. Mutta itse parhaani mukaan yritän saada miestä rakastumaan minuun. Olen sanonut hänelle kasvotusten rakastavani tätä mutta hän ei tiedä seksifantasioistani. .. Pelkään että hän katkaisee välit kokonaan jos kertoisin haluavani häntä. Vai miten te tulkitsette hänen käyttäytymisen? Nähään taas parin viikon päästä porukalla! Mutta miten saisin miestä kiinnostumaan enemmän ja saada kaksinkeskeisen tapaamisen niin etten olisi liian painostava?

2

203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyyneleen saat, et enempää.

      • Youngyounc

        Kuinka niin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe