Hän katsoi monet kerrat

Hänen slmistään

kuin enkelin silmin ja hänestä huokuu joku syvä turvallisuuden ja tuttuuden tunne.
Hänen läsnäollessa ei pelota mikään.Haluaisin hänet elämääni pysyvästi.


https://www.youtube.com/watch?v=mxeGVX19o7I

70

3037

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelisilmä

      Ovatko enkelin silmät naisen vai miehen?

      • se katse

        Naisen ovat.


      • enkelisilmä
        se katse kirjoitti:

        Naisen ovat.

        Olisivatpa nuo silmät sitten minun..vaikka tuskinpa..
        Tunnetteko toisenne oikeasti vai lähinnä ulkonäöltä?


    • Paremminkin voisi

      ihan vähän sekä että, mutta ei syvällisesti.

      • enkelisilmä

        Kauniisti hänestä kirjoitat..naiivina elättelenkin toiveita myös omalta osaltani. Nytpä tiedän, että voisi olla ainakin mahdollista, että mies ajattelee noin kauniisti, vaikkakin olen hieman skeptinen sen suhteen että hän minusta noin ajattelisi..


      • sekä että

        Ota tähän enkelisilmääsi yhteyttä, se kannattaa varmasti


    • AngelsEyes

      Oletko joskus sanonut(kin) häntä enkeliksi?

    • enkelisilmä

      Jännä juttu muuten tuo tuttuuden tunne..mistäköhän se johtuu?
      Olen jännittänyt hänen seuraansa enemmän kuin mitään muuta koskaan. Silti hänen seurassaan olen myös tuntenut niin hyvää ja turvallista oloa, tuttuuden tunnetta.
      Eräs ystäväni yllättäen totesi kerran, että teissähän on jotain samaa näköäkin (sukua emme siis todellakaan ole) ja sen jälkeen kun olen asiaa tutkinut, niin tottahan se onkin.. Jotain samaa meissä kyllä on, eikä se minun mielestäni rajoitu vain ulkonäköön..

      • yks enkeli

        Missä se sun enkeli katseli sua?


      • Minua kiinnostaa

        tuo lisäyksesi "(sukua emme siis todellakaan ole)". Voitko kertoa mitä tarkoitat sillä?


      • Katseessa

        Voisin allekirjoittaa tämän yhdestä naisesta. Kuin katsoisi itseään silmiin. Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti.

        Ehkä vielä joskus...


      • Eletään nyt
        Katseessa kirjoitti:

        Voisin allekirjoittaa tämän yhdestä naisesta. Kuin katsoisi itseään silmiin. Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti.

        Ehkä vielä joskus...

        Älä odota " Katseessa", vaan ota yhteyttä vielä tänään. Elämä on hetkissä huomisesta ei tiedä..


      • Katseessa
        Eletään nyt kirjoitti:

        Älä odota " Katseessa", vaan ota yhteyttä vielä tänään. Elämä on hetkissä huomisesta ei tiedä..

        No vähän yritin ja sitten iski kaikkien aikojen rimakauhu... välillä tuntuu, että molemmat kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja välillä taas on niin kylmää, ettei pahemmasta väliä. Kumpikaan ei uskalla tai toinen ei vaan halua. Umpisolmu, josta en varmaan pääse ikinä yli.


      • enkelisilmä
        Minua kiinnostaa kirjoitti:

        tuo lisäyksesi "(sukua emme siis todellakaan ole)". Voitko kertoa mitä tarkoitat sillä?

        Ihan vain sitä, kun sanoin, että meissä on samaa näköä, niin emme silti ole sukua eikä siis johdu siitä. Onhan aina sillon tällön noita serkusten/pikkuserkusten tms. suhteita/ihastumisia, siitä tässä ei siis todellakaan kyse..


      • enkelisilmä
        Katseessa kirjoitti:

        No vähän yritin ja sitten iski kaikkien aikojen rimakauhu... välillä tuntuu, että molemmat kiertää kuin kissa kuumaa puuroa ja välillä taas on niin kylmää, ettei pahemmasta väliä. Kumpikaan ei uskalla tai toinen ei vaan halua. Umpisolmu, josta en varmaan pääse ikinä yli.

        Oletko koskaan päässyt hänen lähelleen edes hetkeksi?


      • nainen ihmeissään
        Katseessa kirjoitti:

        Voisin allekirjoittaa tämän yhdestä naisesta. Kuin katsoisi itseään silmiin. Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti.

        Ehkä vielä joskus...

        "Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti."

        Sanoit sen juuri niin kuin minäkin tunnen. Olen yllättänyt itseni rohkeudella vastata hänen ainutlaatuiseen katseeseensa, mutta välillä välttelen sitä liian hämmentyneenä. En tiedä, mistä kaikki alkoi ja miten se tähän johti. Päättyvän en tämän halua.


      • Katseessa
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        "Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti."

        Sanoit sen juuri niin kuin minäkin tunnen. Olen yllättänyt itseni rohkeudella vastata hänen ainutlaatuiseen katseeseensa, mutta välillä välttelen sitä liian hämmentyneenä. En tiedä, mistä kaikki alkoi ja miten se tähän johti. Päättyvän en tämän halua.

        Aivan sama tarina kuin mulla. Mä haluaisin oikeasti tutustua häneen ja jos hän on edes puoliksi sitä mitä luulen, niin pistää kaiken peliin. Niin mä haluan, että se jatkuu. Päättyä ei tarvitse koskaan. Hukassa olen :D


      • Katseessa
        enkelisilmä kirjoitti:

        Oletko koskaan päässyt hänen lähelleen edes hetkeksi?

        Aika... ehkä 30 sentin etäisyydelle :D Muutama lause vaihdettiin ja siinä kohtaa niihin silmiin katsominen teki melkein jo fyysisesti kipeää. Silti olisin halunnut siihen jäädä.

        Ja ylempään kommenttiisi liittyen.. lähinnä ulkonäöltä tunnemme ja ehkä sen mitä toisen olemuksesta voi lukea tai ainakin kuvittella lukevansa.


      • Katseessa
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        "Niin tuttu, lämmin ja turvallinen, mutta kertakaikkisen hämmentävä. Uskoisin itseni hänelle silti."

        Sanoit sen juuri niin kuin minäkin tunnen. Olen yllättänyt itseni rohkeudella vastata hänen ainutlaatuiseen katseeseensa, mutta välillä välttelen sitä liian hämmentyneenä. En tiedä, mistä kaikki alkoi ja miten se tähän johti. Päättyvän en tämän halua.

        Ja tarkemmin ajateltuna olen pienen ohikiitävän hetken ollut aika paljon lähempänäkin... mutta ei siitä sen enempää.


      • Katseessa
        enkelisilmä kirjoitti:

        Oletko koskaan päässyt hänen lähelleen edes hetkeksi?

        Ja tarkemmin ajateltuna olen pienen ohikiitävän hetken ollut aika paljon lähempänäkin... mutta ei siitä sen enempää.


      • Tainnut ihastua
        Katseessa kirjoitti:

        Aivan sama tarina kuin mulla. Mä haluaisin oikeasti tutustua häneen ja jos hän on edes puoliksi sitä mitä luulen, niin pistää kaiken peliin. Niin mä haluan, että se jatkuu. Päättyä ei tarvitse koskaan. Hukassa olen :D

        Onko kyseessä samaa sukupuolta oleva yksilö? :)


      • ed...
        Tainnut ihastua kirjoitti:

        Onko kyseessä samaa sukupuolta oleva yksilö? :)

        m > n


      • nainen ihmeissään
        Katseessa kirjoitti:

        Aivan sama tarina kuin mulla. Mä haluaisin oikeasti tutustua häneen ja jos hän on edes puoliksi sitä mitä luulen, niin pistää kaiken peliin. Niin mä haluan, että se jatkuu. Päättyä ei tarvitse koskaan. Hukassa olen :D

        Minäkin haluan tutustua häneen paremmin. Hänen katseensa on niin suora, jotenkin puhdas kaikesta pelaamisesta ja ilkikurisuudesta. Ihan kuin hän olisi löytänyt jotain, mihin luottaa. Ja vaikka tiedän välillämme olevan monta haastetta, minä en pelkää. Silmistämme eivät sinkoile kipinät ja tulitteet vaan levollisuus ja rauha, joka pureutuu syvälle sieluun aiheuttaen poltteen tarttua käteen ja painautua syliin. Tämä kaikki on outoa ja ihmeellistä, mutta samaan aikaan tuttua ja turvallista. Voisikohan hän tehdä aloitteen? En löytäisi sanoja aloittaakseni, mutta pysähtyä kohdatessamme voisin. Ja muiden katseilta salassa varovaisesti koskettaa.


      • Katseessa
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        Minäkin haluan tutustua häneen paremmin. Hänen katseensa on niin suora, jotenkin puhdas kaikesta pelaamisesta ja ilkikurisuudesta. Ihan kuin hän olisi löytänyt jotain, mihin luottaa. Ja vaikka tiedän välillämme olevan monta haastetta, minä en pelkää. Silmistämme eivät sinkoile kipinät ja tulitteet vaan levollisuus ja rauha, joka pureutuu syvälle sieluun aiheuttaen poltteen tarttua käteen ja painautua syliin. Tämä kaikki on outoa ja ihmeellistä, mutta samaan aikaan tuttua ja turvallista. Voisikohan hän tehdä aloitteen? En löytäisi sanoja aloittaakseni, mutta pysähtyä kohdatessamme voisin. Ja muiden katseilta salassa varovaisesti koskettaa.

        No jos hän tekisi niin, menisin varmasti sellainen sähköisku kropasta läpi, että jäisin hetkeksi vain tuijottamaan. Kun suuni saisin auki, niin kysyisin kyllä ihan suoraan.
        Olen itse aloitetta miettinyt joskus ja lähtenyt yrittämäänkin, mutta luontevaa tapaa/tilannetta tehdä sitä ei ole ollut ja kesken jäi... Ehdottamasi pysähtyminen ja kosketus kuulostaa hyvältä, se antaisi rohkaisun ja pysäyttäisi hetkeksi ajan.

        Ja se mitä kuvasit katseen aiheuttamasta tunteesta, se on juuri tuo. Olen joutunut pettymään raakasti ja hän on sen kälkeen ensimmäinen vastaan tullut nainen, jota en osaa pelätä yhtään. Tunteitani ja sitä turvallisuuden tunnetta hänestä pelästyin kyllä ja hän siksi hämmentää.. Mutta jotain aivan poikkeuksellista hänessä on. Ehkä sinun katselijasi tuntee samoin.


      • Erästä(N)kiinnostaa
        Katseessa kirjoitti:

        Ja tarkemmin ajateltuna olen pienen ohikiitävän hetken ollut aika paljon lähempänäkin... mutta ei siitä sen enempää.

        Kuvaile hänen ulkonäkönsä.


      • juuri näin
        Katseessa kirjoitti:

        No jos hän tekisi niin, menisin varmasti sellainen sähköisku kropasta läpi, että jäisin hetkeksi vain tuijottamaan. Kun suuni saisin auki, niin kysyisin kyllä ihan suoraan.
        Olen itse aloitetta miettinyt joskus ja lähtenyt yrittämäänkin, mutta luontevaa tapaa/tilannetta tehdä sitä ei ole ollut ja kesken jäi... Ehdottamasi pysähtyminen ja kosketus kuulostaa hyvältä, se antaisi rohkaisun ja pysäyttäisi hetkeksi ajan.

        Ja se mitä kuvasit katseen aiheuttamasta tunteesta, se on juuri tuo. Olen joutunut pettymään raakasti ja hän on sen kälkeen ensimmäinen vastaan tullut nainen, jota en osaa pelätä yhtään. Tunteitani ja sitä turvallisuuden tunnetta hänestä pelästyin kyllä ja hän siksi hämmentää.. Mutta jotain aivan poikkeuksellista hänessä on. Ehkä sinun katselijasi tuntee samoin.

        kirjoittamasi turvallisuuden tunne hänen seurassaa on upeaa. Hänen silmiinsä uppoaa. Kaipaus on suuri. Luen täällä näitä kauniita kirjoituksia, kun heräsin
        häntä miettimään.


      • nainen ihmeissään
        Katseessa kirjoitti:

        No jos hän tekisi niin, menisin varmasti sellainen sähköisku kropasta läpi, että jäisin hetkeksi vain tuijottamaan. Kun suuni saisin auki, niin kysyisin kyllä ihan suoraan.
        Olen itse aloitetta miettinyt joskus ja lähtenyt yrittämäänkin, mutta luontevaa tapaa/tilannetta tehdä sitä ei ole ollut ja kesken jäi... Ehdottamasi pysähtyminen ja kosketus kuulostaa hyvältä, se antaisi rohkaisun ja pysäyttäisi hetkeksi ajan.

        Ja se mitä kuvasit katseen aiheuttamasta tunteesta, se on juuri tuo. Olen joutunut pettymään raakasti ja hän on sen kälkeen ensimmäinen vastaan tullut nainen, jota en osaa pelätä yhtään. Tunteitani ja sitä turvallisuuden tunnetta hänestä pelästyin kyllä ja hän siksi hämmentää.. Mutta jotain aivan poikkeuksellista hänessä on. Ehkä sinun katselijasi tuntee samoin.

        Olen miettinyt häntä hyvin paljon enkä taida osata pukea sanoiksi ajatuksiani niin hyvin kuin haluaisin. Häntä katsoessani en näe samoja asioita kuin toiset hänessä tuntuvat näkevän. Rekisteröin kyllä sen, että hän näyttää hyvältä, mutta se tuntuu katseen rinnalla täysin yhdentekevältä. Ei ole liikaa sanottu, että samanlaista katseyhteyttä en ole kokenut koskaan ennen, vaikka elettyä elämää on kyllä. Meidän maailmamme ovat vain kovin erilaiset. Minä en siitä välitä, sillä olen oppinut elämässä, että asiat kyllä järjestyvät, jos niin on tarkoitettu. Hänelle minun elämäni muuttujineen voisi olla este ja ehkä siksi en uskalla tässä vaiheessa tehdä yhtään enempää. Toisena päivänä ajattelen näin, toisena olisin valmis ottamaan riskin ja pysähtymään. Aina vain ympärillämme on niin paljon muita, että tilaisuutta ei tahdo tulla. Kertokoon aika sen, mitä meille tapahtuu. Nyt emme näe pariin viikkoon, ehkä sekin selventää ajatuksia jo hiukan. Toivottavasti sinä "katseessa" saat asioihin selvyyttä nopeammin. Hämmennyksissä oleminen on toisinaan tuskallistakin. Välillä mieli uskoo kaiken olevan totta, välillä luulee kuvitelleensa kaiken.


      • Oletko ihastunut häneen?
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        Olen miettinyt häntä hyvin paljon enkä taida osata pukea sanoiksi ajatuksiani niin hyvin kuin haluaisin. Häntä katsoessani en näe samoja asioita kuin toiset hänessä tuntuvat näkevän. Rekisteröin kyllä sen, että hän näyttää hyvältä, mutta se tuntuu katseen rinnalla täysin yhdentekevältä. Ei ole liikaa sanottu, että samanlaista katseyhteyttä en ole kokenut koskaan ennen, vaikka elettyä elämää on kyllä. Meidän maailmamme ovat vain kovin erilaiset. Minä en siitä välitä, sillä olen oppinut elämässä, että asiat kyllä järjestyvät, jos niin on tarkoitettu. Hänelle minun elämäni muuttujineen voisi olla este ja ehkä siksi en uskalla tässä vaiheessa tehdä yhtään enempää. Toisena päivänä ajattelen näin, toisena olisin valmis ottamaan riskin ja pysähtymään. Aina vain ympärillämme on niin paljon muita, että tilaisuutta ei tahdo tulla. Kertokoon aika sen, mitä meille tapahtuu. Nyt emme näe pariin viikkoon, ehkä sekin selventää ajatuksia jo hiukan. Toivottavasti sinä "katseessa" saat asioihin selvyyttä nopeammin. Hämmennyksissä oleminen on toisinaan tuskallistakin. Välillä mieli uskoo kaiken olevan totta, välillä luulee kuvitelleensa kaiken.

        Mitä hänen katseessaan sitten näet. Olette kovin erilaiset, mutta oot sinut asian kanssa, mikä sitten tökkii? Et näe samaa mitä muut hänessä näkevät, mitä muut näkevät mitä itse et sitten näe?


      • Katseessa
        Erästä(N)kiinnostaa kirjoitti:

        Kuvaile hänen ulkonäkönsä.

        Tummat pitkät hiukset ja maailman hymyilevimmät silmät.


      • nainen ihmeissään
        Oletko ihastunut häneen? kirjoitti:

        Mitä hänen katseessaan sitten näet. Olette kovin erilaiset, mutta oot sinut asian kanssa, mikä sitten tökkii? Et näe samaa mitä muut hänessä näkevät, mitä muut näkevät mitä itse et sitten näe?

        En tunne häntä riittävän hyvin tietääkseni, miten samanlaisia tai erilaisia olemme. Jotain samaa näkemyksissämme ja harrastuksissamme ainakin on. Elämme vain kovin erilaista elämänvaihetta, minun elämäni lapsineni voisi olla hänelle este ja se myös vähentää rohkeuttani lähestyä häntä. Hänen katseensa syvyys ja vakava suoruus saa kaiken tuntumaan itselleni hyvin toisarvoiselta ja merkityksettömältä. Hän on varmasti naisten silmissä komea mies. Minulle vain merkitsee enemmän katseen sisältö, yhteys, joka sitä kautta muodostuu. Luulen hänen olevan ujo ja epävarma, ehkä satutettukin, mitä häntä pikaisesti katsoessa on vaikea uskoa. Hän tavoittaa katsellaan myös jotain minusta. Tuttuutta puolin ja toisin ehkä, rehellisyyttä ja aitouttakin.

        Olen yrittänyt tasoittaa mieltäni loman aikana työntäen tietoisesti hänet syrjään. Päivittäin hän piipahtaa kuitenkin mielessä, joskus jää pidemmäksi aikaa. Olenko ihastunut? En ole niin kuin ihastumisen itselleni kokemuksestani miellän iloisena, intohiomoisena, hupsuna, melko pinnallisena ja vielä alkuvaiheessa enimmäkseen ulkoisiin asioihin pohjautuvana tunnemylläkkänä. Tunteeni on jotain syvempää ja vakavampaa, fyysisestikin vahvaa halua koskettaa ja tulla kosketetuksi, nähdä ja tulla nähdyksi. Hänen katseensa pääsee suoraan sisälleni, taitaa tutkiskella hiljalleen niin kuin minäkin. En pysty puhumaan asiasta kenenkään kanssa, kun en tiedä, mitä kertoisin. En tiedä, mitä tämä on. Jotain epätodellisen rauhallista ja kärsivällistä. En ole kokenut tällaista ikinä ennen.


      • vaalea nainen
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        En tunne häntä riittävän hyvin tietääkseni, miten samanlaisia tai erilaisia olemme. Jotain samaa näkemyksissämme ja harrastuksissamme ainakin on. Elämme vain kovin erilaista elämänvaihetta, minun elämäni lapsineni voisi olla hänelle este ja se myös vähentää rohkeuttani lähestyä häntä. Hänen katseensa syvyys ja vakava suoruus saa kaiken tuntumaan itselleni hyvin toisarvoiselta ja merkityksettömältä. Hän on varmasti naisten silmissä komea mies. Minulle vain merkitsee enemmän katseen sisältö, yhteys, joka sitä kautta muodostuu. Luulen hänen olevan ujo ja epävarma, ehkä satutettukin, mitä häntä pikaisesti katsoessa on vaikea uskoa. Hän tavoittaa katsellaan myös jotain minusta. Tuttuutta puolin ja toisin ehkä, rehellisyyttä ja aitouttakin.

        Olen yrittänyt tasoittaa mieltäni loman aikana työntäen tietoisesti hänet syrjään. Päivittäin hän piipahtaa kuitenkin mielessä, joskus jää pidemmäksi aikaa. Olenko ihastunut? En ole niin kuin ihastumisen itselleni kokemuksestani miellän iloisena, intohiomoisena, hupsuna, melko pinnallisena ja vielä alkuvaiheessa enimmäkseen ulkoisiin asioihin pohjautuvana tunnemylläkkänä. Tunteeni on jotain syvempää ja vakavampaa, fyysisestikin vahvaa halua koskettaa ja tulla kosketetuksi, nähdä ja tulla nähdyksi. Hänen katseensa pääsee suoraan sisälleni, taitaa tutkiskella hiljalleen niin kuin minäkin. En pysty puhumaan asiasta kenenkään kanssa, kun en tiedä, mitä kertoisin. En tiedä, mitä tämä on. Jotain epätodellisen rauhallista ja kärsivällistä. En ole kokenut tällaista ikinä ennen.

        Minua hämmästyttää kirjoituksesi. Olen myös nainen. Tekstisi sanat ja
        se tunne mikä siitä välittyy, on kuin omaani. Kirjoittaisin, ihan samalla
        tavalla omista tunteistani erästä miestä kohtaan. Olipa onni, että sain
        lukea näitä kirjoituksia.

        Eroavaisuutena lapset, minulla on yksi lapsi. Hän on muuttanu jo omilleen.


      • Tarkennatko..
        Katseessa kirjoitti:

        Tummat pitkät hiukset ja maailman hymyilevimmät silmät.

        ..hieman. Missä olet tavannut hänet. - Pahasti työpaikka ihastunut/rakastunut..tunteeseen kiinni jäänyt eikä irti päässyt


      • 6+9
        nainen ihmeissään kirjoitti:

        En tunne häntä riittävän hyvin tietääkseni, miten samanlaisia tai erilaisia olemme. Jotain samaa näkemyksissämme ja harrastuksissamme ainakin on. Elämme vain kovin erilaista elämänvaihetta, minun elämäni lapsineni voisi olla hänelle este ja se myös vähentää rohkeuttani lähestyä häntä. Hänen katseensa syvyys ja vakava suoruus saa kaiken tuntumaan itselleni hyvin toisarvoiselta ja merkityksettömältä. Hän on varmasti naisten silmissä komea mies. Minulle vain merkitsee enemmän katseen sisältö, yhteys, joka sitä kautta muodostuu. Luulen hänen olevan ujo ja epävarma, ehkä satutettukin, mitä häntä pikaisesti katsoessa on vaikea uskoa. Hän tavoittaa katsellaan myös jotain minusta. Tuttuutta puolin ja toisin ehkä, rehellisyyttä ja aitouttakin.

        Olen yrittänyt tasoittaa mieltäni loman aikana työntäen tietoisesti hänet syrjään. Päivittäin hän piipahtaa kuitenkin mielessä, joskus jää pidemmäksi aikaa. Olenko ihastunut? En ole niin kuin ihastumisen itselleni kokemuksestani miellän iloisena, intohiomoisena, hupsuna, melko pinnallisena ja vielä alkuvaiheessa enimmäkseen ulkoisiin asioihin pohjautuvana tunnemylläkkänä. Tunteeni on jotain syvempää ja vakavampaa, fyysisestikin vahvaa halua koskettaa ja tulla kosketetuksi, nähdä ja tulla nähdyksi. Hänen katseensa pääsee suoraan sisälleni, taitaa tutkiskella hiljalleen niin kuin minäkin. En pysty puhumaan asiasta kenenkään kanssa, kun en tiedä, mitä kertoisin. En tiedä, mitä tämä on. Jotain epätodellisen rauhallista ja kärsivällistä. En ole kokenut tällaista ikinä ennen.

        Nyt on ollut niin paljon ihmisiä ympärillä että en ole uskaltanut kovin pitkiä katseita luoda. Kun uppoudun hänen silmiinsä huomioni keskittyy häneen enkä huomaa muita. Siksi olen nyt ehkä jopa vältellyt katseita.


      • Katseessa
        Tarkennatko.. kirjoitti:

        ..hieman. Missä olet tavannut hänet. - Pahasti työpaikka ihastunut/rakastunut..tunteeseen kiinni jäänyt eikä irti päässyt

        Satuinkin paikalle näinkin pitkän tauon jälkeen..

        Työpaikka liittyy kuvioon, mutta työkavereita ei olla. Enkä ole ihastunut työpaikkaruokalan keittäjään ;) Vähän nihkeetä antaa tarkempia tunnisteita kun ei tiedä kuka näitä lukee ja et kuitenkaan ole hän, vaikka toki niin toivoisin. Etelässä. Pääsetkö näillä eteenpäin? :)


      • Tarkennatko..
        Katseessa kirjoitti:

        Satuinkin paikalle näinkin pitkän tauon jälkeen..

        Työpaikka liittyy kuvioon, mutta työkavereita ei olla. Enkä ole ihastunut työpaikkaruokalan keittäjään ;) Vähän nihkeetä antaa tarkempia tunnisteita kun ei tiedä kuka näitä lukee ja et kuitenkaan ole hän, vaikka toki niin toivoisin. Etelässä. Pääsetkö näillä eteenpäin? :)

        ..juu meilläkin työpaikka liittyy kuvioon ja en ole ihastunut työpaikkani talonmieheen:). Olimme työkaverit joskus..se oli parasta aikaa, eikä sen olisi halunnut loppuvan..kaikki jäi vaan kesken..ikuiseksi mysteeriksi tuonne sydämeen ja mielen päälle. Ajattelen, että hän täällä joskus kirjoittelee, aika moni kuvittelee..En ole kuullut hänestä sen enempää, pitkään aikaan. Meidän välillä oli silloin jotain vahvaa..mitä ei voi unohtaa..josta olisi aineksia vaikka mihin..uskon niin.


      • Katseessa
        Tarkennatko.. kirjoitti:

        ..juu meilläkin työpaikka liittyy kuvioon ja en ole ihastunut työpaikkani talonmieheen:). Olimme työkaverit joskus..se oli parasta aikaa, eikä sen olisi halunnut loppuvan..kaikki jäi vaan kesken..ikuiseksi mysteeriksi tuonne sydämeen ja mielen päälle. Ajattelen, että hän täällä joskus kirjoittelee, aika moni kuvittelee..En ole kuullut hänestä sen enempää, pitkään aikaan. Meidän välillä oli silloin jotain vahvaa..mitä ei voi unohtaa..josta olisi aineksia vaikka mihin..uskon niin.

        Not me.

        Mikset ota häneen yhteyttä, vaikka facebookissa?


      • jiimies1
        Tarkennatko.. kirjoitti:

        ..juu meilläkin työpaikka liittyy kuvioon ja en ole ihastunut työpaikkani talonmieheen:). Olimme työkaverit joskus..se oli parasta aikaa, eikä sen olisi halunnut loppuvan..kaikki jäi vaan kesken..ikuiseksi mysteeriksi tuonne sydämeen ja mielen päälle. Ajattelen, että hän täällä joskus kirjoittelee, aika moni kuvittelee..En ole kuullut hänestä sen enempää, pitkään aikaan. Meidän välillä oli silloin jotain vahvaa..mitä ei voi unohtaa..josta olisi aineksia vaikka mihin..uskon niin.

        Ajattelen sinua usein edelleen....


      • 8+17
        jiimies1 kirjoitti:

        Ajattelen sinua usein edelleen....

        Ketä se ajattelee?


      • Makeanveden simpukka
        Katseessa kirjoitti:

        Satuinkin paikalle näinkin pitkän tauon jälkeen..

        Työpaikka liittyy kuvioon, mutta työkavereita ei olla. Enkä ole ihastunut työpaikkaruokalan keittäjään ;) Vähän nihkeetä antaa tarkempia tunnisteita kun ei tiedä kuka näitä lukee ja et kuitenkaan ole hän, vaikka toki niin toivoisin. Etelässä. Pääsetkö näillä eteenpäin? :)

        Kaikki antamasi tiedot ja tuntomerkit täsmäävät hämmästyttävän tarkasti. Tummaksi en tosin itseäni kuvailisi.

        "Umpisolmu, josta en varmaan pääse ikinä yli." Paremmin ei voisi tätä tunnetta kuvailla. Luulen, että se solmu aukeaisi varsin helposti, jos uskaltaisi yrittää. Kummallakaan ei vain ole rohkeutta tarttua siihen ja avata. Välillä tunnen saavani niin ristiriitaisia signaaleja, etten edes harkitse asiaa.

        Haluan vain kertoa, etten muista tunteneeni näin ketään muuta kohtaan aiemmin. Jotain taisi liikahtaa sisälläni jo silloin, kun sinut ensimmäisen kerran kohtasin. En voi kutsua tätä ihastumiseksi, koska ihastumisen tunteeseen liittyy iloa ja kepeyttä. Nyt tunnen oloni vain haikeaksi ja välillä jopa alakuloiseksi. Ehkä syvä kaipaus on lähimpänä tunnetilaani, koska rakastaa ei tietysti voi, ellei tunne toista läpikotaisin.

        Olet sitten kaipuuni kohde tai ihan joku muu, niin toivotan onnea ja ennen kaikkea rohkeutta edetä tunteidesi ilmaisussa. Välillä joutuu menemään kauas omalta mukavuusalueltaan saadakseen haluamansa.


      • tarkennatko..
        jiimies1 kirjoitti:

        Ajattelen sinua usein edelleen....

        ..ei ole jiimies..eka kirjain T..ei täällä sen enempää.


    • kun katsoo maailmaa...

      Minäkin haluan sinut elämääni sinisilmämies.

    • juuh.

      Entäpäs savuinen rikinkatku ja pamaus ja tuiraus. ☺️

      • Sekaisin hänestä

        Kaikki tekemiseen liittyvät tuoksut, hajut..... saa olla ja pitääkin.
        Sen vähän mitä olen saanut olla ihastukseni vieressä.
        huumaannun hänen omasta tuoksustaan..osa varmaan
        hikeäkin.

        naiselta varatulta miehelle


    • kauniisti ajattelet

      Kerrothan tämän tuolle "enkelillesi"? :)

      • ap.

        Kovin tahtoisin sen hänelle suoraankin kertoa, mutta ikäväkseni on todettava, että ei ole mahdollisuutta tavata, kuten ennen oli. Ei olla enää oltu samaan aikaan samassa paikassa, mutta tunne on silti olemassa syvällä kauniina muistona.


      • kaunis muisto
        ap. kirjoitti:

        Kovin tahtoisin sen hänelle suoraankin kertoa, mutta ikäväkseni on todettava, että ei ole mahdollisuutta tavata, kuten ennen oli. Ei olla enää oltu samaan aikaan samassa paikassa, mutta tunne on silti olemassa syvällä kauniina muistona.

        Missä tapasitte?


      • vinkkejä
        kaunis muisto kirjoitti:

        Missä tapasitte?

        Minkä väriset silmät?


      • ehkei mahdotonta
        ap. kirjoitti:

        Kovin tahtoisin sen hänelle suoraankin kertoa, mutta ikäväkseni on todettava, että ei ole mahdollisuutta tavata, kuten ennen oli. Ei olla enää oltu samaan aikaan samassa paikassa, mutta tunne on silti olemassa syvällä kauniina muistona.

        No eikö muka ole mitään mahdollisuutta tavata missään muussa paikassa? Tai jos vaikka ottaisit häneen yhteyttä niin voisitten yhdessä sopia miten toimia ? :)


    • cggjjv

      Löpölöpö sanoi höpö. Kaikissa ihmisissä on jotain samaa näköä kun oikeasta näkökulmasta katsoo. Munkin kohteella voi olla samaa kuin sulla. Ja saatat kokea samoja fiiliksiä kuin minä hänen seurassaan.

    • qrup

      Kerro tuo hänelle. Heti! Minulla on samanlainen tilanne yhden miehen kanssa. Tuosta samannäköisyydesta on minullekin sanottu ja haluaisin vain kertoa hänelle mitä tunnen mutta jostain syystä se ei ole onnistunut. Emme ole kovin lähelle päässeet.. pääsemmeköhän?

    • Pojot sulle ap

      Koska et kirjoita sinä- vaan hän-muodossa. Oikeasti kiitos siitä :).

      • hehhee*

        Aloitus on kaunis, oli se hän tai sinä muodossa. paskankaan väliä, ainoastaan sun kaltaiselle palstamustikselle.


    • Tsemppiä vaan

      Aloittajalle: Aina on mahdollista tavata uudelleen. Jos tulitte aikanaan hyvin juttuun, niin ihan hyvin voit kysellä kuulumisia, mikäli sinulla on yhteystiedot tai saat ne jostain. :)

      Itsekin olen odotellut yhdeltä mieheltä tuota elettä, mutta valitettavasti en tainnut olla hänelle mikään, en ainakaan enkeli... Hänellä puolestaan oli minuun se vaikutus, että tunsin pystyväni mihin vaan kun puhuin hänen kanssaan.

    • parantunut ?

      EIHÄN TÄMMÖSESSÄ PAIKASSA VOI ASIASTA SUORAAN PUHUA. SEHÄN SE PARAS TAPA OLISI. TÄMÄHÄN ON VAAN AIKUISTEN HIEKKALAATIKKO, JOSSA LEIKITÄÄN. VAIKKA ON SE NIINKIN, ETTÄ "ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli" Osaatko pyytää anteeksi? Se ei taida kuulua luonteenpiirteisiisi.
      Tämä viesti on jollekkin jossakin. Olit kuitenkin lääkkeeni lähiaikoina, ja se auttoi, vaikka se tapahtuikin "hiekkalaatikolla". En pahalla muista. Kiitos.
      HYVÄÄ JOULUA

      • sydän kipeä

        ....parantunut mistä? Jos täällä olin llääkkeesi, onko meillä mahdollisuuksia ulkopuolella.? Sitä toivoisin. Tahallisesti, kiusatakseni en ole sinun hiekkalaatikolla käynyt. Miten olisin voinut toimia toisin? Parhaani yritin, täällä viidakossa. Yhtä yllättävää se oli minullekkin. Täällähän minäkin olen käynyt sinua ikävöimässä, Sinut olen aina kokenut muita lähemmäksi. Haluaisin, että ymmärät. Pelkoni minullakin, että tehdään porukalla. Ja jos tunteeni tunnustan, nauretaan....
        Anteeksi. Mutta, kaikkeni yritin, että tykö pääsisin, täällä ja siellä...annoitko sinä mahdollisuuden?


    • parantunut ?

      Rakkauden aiheuttamasta sydänkivusta. Joka alkoi kauan sitten ja on ahdistanut muutaman vuoden. Mutta tulin uudestaan tänne hiekkalaatikolle ja sain olla uudestaan täällä yhteydessä häneen. Silloin tämä paikka alkoi tuntua vastenmieliseltä ja ne jutut myös, ja se jotenkin vei tuon ahdistuksen pois.

      En kuitenkaan usko, että Sinä "sydän kipeä" olet tarkoittamani henkilö, mutta näyttää sitä sydänkipua olevan muillakin ja sitä varten tänne tullaan. Se rakkauskin alkaa joskus henkilöön, johon ei muulla tavalla uskalla lähestyä.
      Halusin vastata Sinulle kuitenkin ja toivon Sinullekkin parannusta siihen.
      En minäkään täällä ole ollut kiustakseni ketään.

    • sydän kipeä

      Samojen asioiden kanssa kamppailevia on paljon. Itse kirjoitin tuntojani tuonne "uskaltaisit vaan jooko.." kohdille...Mietin useinkin.... nimimerkillä.
      Nyt vaan......Kamala olo.

    • parantunut ?

      Sitten et ole tarkoittamani henkilö. Hyvää Joulua sinullekin.

    • Näimpä näin

      Ap:lle hyvää joulunaikaa ja rohkeutta enkelin kohtaamiseen! Etsikää toisenne käsiinne!

    • joululomattauko:)

      *huokaus* Elämä on joskus niin ärsyttävää. Ei pääse eteen, eikä taaksepäin.
      Mukavia joulunpyhiä:) kuitenkin:)

    • 2+2

      Moni kirjoittaa samankaltaisesta ulkonäöstä ja "kummasta tuttuudesta" toisen ulkonäössä. Hmm, ehkäpä, jos toisessa on selvästi samanlaisia piirteitä kuin itsessä hän NÄYTTÄÄ TUTULTA. Samalta naamalta, jota on tuijottanut peilistä ikänsä, ja kenties omilta lähisukulaisilta myös. Se on se ns. naimanaama, eli ihmiset kummallisen helposti ihastuvat päättömästi itsensä näköisiin ihmisiin. Vähän niin kuin rakastuisivat itseensä. Aika järkyttävää oikeastaan.

      Valitettavasti samanlainen ulkonäkö ei kuitenkaan merkitse mitään muuta kuin että ihmisellä on taipumusta itserakkaudessaan rakastaa itsensä näköisiä ihmisiä.

      • Siitä on jo aikaa

        Naimanaama on sitä kun alkaa muistuttamaan sitä ihastuksen kohdetta ja toisaalta samankaltaiset viihtyvät paremmin keskenään.

        Minulla oli aikoja sitten vastaavanlainen tilanne ja kysymyksessä siis kaksi naista. Koska emme olosuhteiden pakosta enää näe toisiamme emmekä ole samoissa paikoissa eikä hän halunnut ottaa minuun muuta kautta yhteyttä olen jo luopunut toivosta. Se ihana aika oli ja meni ja koska hän ei itse halunnut ottaa yhteyttä minuun noin muuten, niin se oli sitten siinä. Minä jatkan elämääni ja ponnisteluita unelmiani kohti ja hän jatkaa tahollaan elämäänsä eteenpäin. Ainut mahdollisuus olisi siis ollut, että hän olisi noin muuten ottanut yhteyttä ja kysellyt kuulumisia, mutta sitä hän ei ole tehnyt. Samoissa paikoissa emme siis enää näe tulevaisuudessa.


    • Onkohan näin

      Jonkinasteinen itserakkaus on hyväksi. Onko se juonne, siitä kun sanotaan,
      että ensin pitää kyetä rakastaa itseään, että kykenee rakastamaan muita.

      • duckface fuckface

        Ensin pitää kyetä rakastamaan itseään, että kykenee rakastamaan naimanaamaansa... heh. Voi olla


    • alottaja tai ei ;)

      Aloittaja tuskin tarkotti tuttuuden tunteella samaa kuin peilikuva tai saman näköinen.
      Tuttuuden tunne tarkoitti varmaan nyt sitä että ihminen tuntuu tutulta tutustumatta paremmin, kuin olisi tuntenut vuosia. Aistii mielialat ja sen tunteen jonka toinen tuntee läsnä ollessa.Vähän kuin kuvainnollisesti identtisillä kaksosilla.
      Turvallisuuden tunteellakin on tarkoituksensa, mutta ei nyt siitä.

    • Aleina

      Onko täällä kenellekkään käynyt niin että kaikki, ihastuminen, rakastuminen ja tunteet mitä nyt olla voi on oikeasti alkanut yhdestä katseesta, joka venyt sallittua hieman liia pitkäksi? Koska munulle kävi näin ja tämä on toinen kerta elämässäni kun näin on käynyt.
      Jokin kilkkaa ja taikka menee pois raiteltaan. En nyt puhu rakkaudesta ensisilmäyksellä, vaan siitä, tajunnantason muuttumisesta. Näetkin sen ihmisen ihan eri tavalla. Totaalisen eri tavalla, tuon yhden katseen jälkeen. Positiivisella tavalla. Ehkä ihastuminen on oikea sana.
      Samalla tajuat myös että se toinen tajuaa, siinä samassa hetkessä. Sen näkee. Ja siitä alkaa elämisen sietämätön keveys

      • Aleina

        Sori kirjoitusvirheet, en jaksa sytyttää valoja toimistoon. :)


    • aika rientää

      Ihan samalla tavalla ajattelen. Tänään en vaan ole kirjoitustuulella.
      Jotenkin olen mietteissän... hänen viimeisten vastaustensa johdosta.
      Palaan joku toinen päivä. Hei vaan.

    • morso2

      Katseessa nimikirjaimella kirjoittava mies.

      Minullakin liittyy hänen työpaikka tähän kuvioon, enkä ole juu keittäjä taikka infotiskillä istuskeleva henkilö. Joukossa on paljon ihmisiä eikä julkean suoria katseita kehtaa luoda, vaikka niihinkin on välillä jäänyt jumiin.

      Tummat pitkät hiukset minulla on ja tällä miehellä on ihanat tummat silmät.

      Kerro jokin juttu mistä minä vain sinut tunnistaisin :)

      • morso2

        Alkoiko liikaa lämpenemään, ettei uskalla enempää kirjoittaa ;)
        Ei hätää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe