Saako metsästäsi nypätä

kuusenpoikasen?

Joulua juhlistamaan siis! Vai oletko niin tosiottonen että siitä hiillyt? Vaikka olisi metsään jääville puille vain hyväksi, kun on enemmän kasvutilaa.

43

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuusenpoikasia

      voin myydä edullisesti. Kolkutas vain ovelle, eiköhän niitä löydy ja saat viettää omatunosi puhtaana joulunkin.

    • kaikki neljä

      Mitä sinulta voi käydä hakemassa ? Hyville talvirenkaille olis
      tarvetta.

      • hyvin sanottu

        Jää renkaillekkin kasvutilaa :))


    • ap.

      No, ootte kyllä pikkumaisia. Ei turhaan ole ihmisillä mielikuva saidoista maalaisista. Yhdestä kuusenpoikasesta siis kysymys, kuitenkin teillä kasvaa jokaisella satojatuhansia puita metsässänne. :/

      • ooletko pikkumainen?

        Monta euroa sulla kasvaa tilillä???


      • Ei näitä ilmaiseksi

        No saako sinulta nypätä jotain noin vain? Vaikka autosta renkaan, sinullahan on niitä ihan riittävästi, kun kaivat varapyörän esille. Pitäs varmaan kirjata jokamiehen oikeuteen, että kaupungissa käydessä saa ottaa autoista renkaita omaan käyttöön!

        Juu kasvaa kuusia meidänkin tilalla ja tänään ostin juuri lisää metsää, mutta ei tullut ilmaiseksi. Joten kuusivarkaan kun tavoitan, tietää olleensa meidän metsässä varkaissa. Toki asia hoidetaan virallisesti ja laillisesti, seeprapartion tilaan erotuomariksi. Hyvin on toiminut tähän asti, kallein joulukuusi oli 2000€ eräälle "asiakkaalle". Oikein tehtiin kuitin kanssa kaupat ja maksoin vielä pääomaverotkin tuosta summasta!


      • ota tuolta

        ookko kattonu valtion mettä gooklesta hae sieltä tai kaada puistosta tai poliisilaitoksen pihasta ne ei o pikkumaisia luulen ma


    • uhuh

      Missä riittää poliiseja yksittäisen kuusivarkaan perään?
      2000€?

      • vahinkoja sattuu

        ehtii ne hyvin tulla hakeen, kun varas makaa puun juurella tajuttomana.


      • Ei näitä ilmaiseksi

        Kyllä ne poliisit tulee, kun vain jaksaa odotella! Jos vetoavat resurssipulaan, ettei heiltä riitä miehiä moisien kuusivarkaiden vuoksi, niin ammu ilmaan ja sano, ettei enää tartte tulla, että ammuin sen kuusivarkaan, niin johan on poliisit paikalla varttitunnissa! Vitsi, vitsi...

        Ihan vaan vinkkinä, että laittomuuksiin itse ei kannata alkaa syyllistymään ja lakia kunnioittaen, niin pääsee parhaaseen lopputulokseen. Jos tapaat julkkisnäyttelijän metsässäsi kuusivarkaissa ja tilaat siihen poliisit, pääset varmasti sopimukseen siitä kuusen hinnasta. Tavallisesta pulliaisestakin irtoaa toki rahaa ja mukavahan se on katsella, kun rosvo siinä vääntelehtii tunnon tuskissaan ja mahdollissti autossa pienet lapset katselevat, kun sinisillä valoilla vilkkuva auto tulee paikalle ja rupeavat kyselemään isin verotettavien tulojen perään.

        Ei kannata olla nynny, jos on puolellaan ja ei ole tehnyt mitään väärää itse. Olimme naapurin isännän kanssa muutama vuosi sitten tilanteessa, että omaisuuttamme hyödynnettiin ilman lupaamme. Naapuri ei olisi ottanut poliisia asiaa selvittämään, mutta sanoin, ettei me olla nyt tehty mitään väärää, ollaan oltu kotona, eikä tehty kenelekään mitään, toiset ovat tulleet meidän maille. Otin sitten yhteyttä rikospoliisiin, joka suhtautui asiaamme hyvin asiallisesti ja arveli riittävän, kun hän ottaa yhteyttä syylliseksi epäiltyihin, että pääsemme kyllä sopimukseen. Sanoi vielä, että jollemme pääse sopimukseen, pistetään sitten asia eteenpäin. Hyvin pääsimme sopimukseen ja 3500€ tuli rahaa! Jos olisimme nynnyilleet, meille olisi vain naurettu selkämme takana ja parhaimmilaan olisimme saanneet vain muutaman satasen. Nyt olemme tosin niitä vittumaisia isäntiä...


      • satu ja sauna
        Ei näitä ilmaiseksi kirjoitti:

        Kyllä ne poliisit tulee, kun vain jaksaa odotella! Jos vetoavat resurssipulaan, ettei heiltä riitä miehiä moisien kuusivarkaiden vuoksi, niin ammu ilmaan ja sano, ettei enää tartte tulla, että ammuin sen kuusivarkaan, niin johan on poliisit paikalla varttitunnissa! Vitsi, vitsi...

        Ihan vaan vinkkinä, että laittomuuksiin itse ei kannata alkaa syyllistymään ja lakia kunnioittaen, niin pääsee parhaaseen lopputulokseen. Jos tapaat julkkisnäyttelijän metsässäsi kuusivarkaissa ja tilaat siihen poliisit, pääset varmasti sopimukseen siitä kuusen hinnasta. Tavallisesta pulliaisestakin irtoaa toki rahaa ja mukavahan se on katsella, kun rosvo siinä vääntelehtii tunnon tuskissaan ja mahdollissti autossa pienet lapset katselevat, kun sinisillä valoilla vilkkuva auto tulee paikalle ja rupeavat kyselemään isin verotettavien tulojen perään.

        Ei kannata olla nynny, jos on puolellaan ja ei ole tehnyt mitään väärää itse. Olimme naapurin isännän kanssa muutama vuosi sitten tilanteessa, että omaisuuttamme hyödynnettiin ilman lupaamme. Naapuri ei olisi ottanut poliisia asiaa selvittämään, mutta sanoin, ettei me olla nyt tehty mitään väärää, ollaan oltu kotona, eikä tehty kenelekään mitään, toiset ovat tulleet meidän maille. Otin sitten yhteyttä rikospoliisiin, joka suhtautui asiaamme hyvin asiallisesti ja arveli riittävän, kun hän ottaa yhteyttä syylliseksi epäiltyihin, että pääsemme kyllä sopimukseen. Sanoi vielä, että jollemme pääse sopimukseen, pistetään sitten asia eteenpäin. Hyvin pääsimme sopimukseen ja 3500€ tuli rahaa! Jos olisimme nynnyilleet, meille olisi vain naurettu selkämme takana ja parhaimmilaan olisimme saanneet vain muutaman satasen. Nyt olemme tosin niitä vittumaisia isäntiä...

        ihan KRPn edustaja otti kantaa ja oli mukana ?

        missä näitä satuilevia ääliöitä sikiää?


      • Ei näitä ilmaiseksi
        satu ja sauna kirjoitti:

        ihan KRPn edustaja otti kantaa ja oli mukana ?

        missä näitä satuilevia ääliöitä sikiää?

        Ei mitään satuja, vaan totisinta totta. Voit vain toivoa, ettemme kohtaa niissä merkeissä, että ole napannut kuusen mailtani taikka tehnyt jotain muuta luvatonta.
        Jokunen maillani tapahtunut luvattomuus on päätynyt valtakunnalliseen lehdistöönkin, joten mahdollisuus on päästä julkisuuteenkin, jos "hyvin" käy.


    • turpiinvaanjaonnee

      saako kuusivarkaan hakata??

      • eipäs oteta

        kuusen saa hakata ja voi sattua että kaatajaankin osuu


    • ehdonalaista kuitenk

      joutuuko käräjille jos hakkaa kuusen näpistäjän. saako linnatuomion?

      • Ei, mutta

        Voit saada niin selkääsi että muistat sen joka päivä elämäsi loppuun asti...


    • käsiraudat

      Joutuu käräjille. Syytettyjen penkille.

      • kokeilla sopii

        Korpilaissa se juttu käsitellään


    • kosto on parasta

      kosto on suloinen

    • Kuusta

      Ammutaan ruotsin Lapissa, oikein perinne.

      • osuu kuuseenki alle

        Jänis metsällä noita vahinkoja sattuu


    • markka-aikaan kerran

      Kannattaa kyllä kysyä ennen kuin omin luvin ottaa. Onhan niitä kuusia monia
      metsissä, mutta kun se paras tietysti otetaan aukosta, niin ei se edistä metsän
      kasvatusta mitenkään, vaan päinvastoin.

      Kerran kävi vaatekaupan omistaja hakemassa kuusen metsästä ilman lupaa.
      Oli tarkoitus, että haen sopivan talvitakin ko. kaupan valikoimista sitten vastineeksi,
      mutta jäi kuitenkin sillä kertaa tekemättä, kun ei todistusaineistoa olisi ehkä ollut
      tarpeeksi kuusivarkaudesta. Sana sanaa vastaan olisi ollut , joten saipahan köyhä
      kauppias jouluiloa säästäessään monta markkaa. Mutta siitä
      vaateliikkeestä en sitten enää asioinut tuon jälkeen.

    • geokätkö

      "Metsänhoitoyhdistykset järjestävät jälleen valtakunnallisen Joulukuusikätköilyn. Lauantaina toteutettavassa tapahtumassa kuusia on 150 geokätkössä ympäri maan."

      Kuusikätköjen koordinaatit julkaistaan lauantaina noin kello 8 osoitteessa http://www.mhy.fi

    • minä ainakin nyppään kuusen itselle, vanhemmilleni ja anopille.

      Voit ottaa vakuutuksesta menetyksen ja laittaa verotukseen vähennyksiin, kuten kaikki muutkin asiat.

      PS. Puolalainen juusto on parempaa, kuin kotimainen, ja sian pyllykin on Tanskalaisten tuottamana halvempaa..

      Sitä ostetaan, mitä HALVIMMALLA SAADAAN.

      • Muamuija

        Kyllä tuo kuusenhankintamenetelmä on ihan varkaus. Jos ostaisit mistä halvimmalla saisit, maksaisit kuusesta maanomistajalle ja hakisit luvan perästä. Varmasti saisit halvemmalla kuin automarketin tai huoltoaseman pihalta.


      • KALJA SPURGU
        Muamuija kirjoitti:

        Kyllä tuo kuusenhankintamenetelmä on ihan varkaus. Jos ostaisit mistä halvimmalla saisit, maksaisit kuusesta maanomistajalle ja hakisit luvan perästä. Varmasti saisit halvemmalla kuin automarketin tai huoltoaseman pihalta.

        KAHELI JOPPE SELITRÄÄ TÄÄL TYLSÄHÄ ELÄRMÄNSÄ MIELRIKUVIITUS FANTRAASIOT,,,:))))))))))))

        SE SOSRU YKSRIÖÖSSÄÄNSHÄ MITÄHÄN KUUSTRA HAE


      • Ei näitä ilmaiseksi

        Virolaiset tekevät meilläkin halvemmalla rakennustyöt, puolalaiset tekivät linjojen raivaukset halvemmalla, ukrainalaiset lomittaa ja poimii mansikat paremmin. Intialaiset insinöörit suunnittelee nosturit ym. laitteet halvemmalla. Turkkilaiset tekee traktorin vaihteistot halvemmalla, samoin brasilialaiset. Lannoitteet tulee halvemmalla Kiinasta. Kasvinsuojeluaineet saa puolasta halvemmalla jne...
        Voidaan ottaa kaikki halvemmalla sieltä mistä saadaan, ei siinä tarvita yhtään suomalaista.

        Minula nyt sattuu olemaan kolme kotimaista traktoria, joista kaksi melkein uutta, on yksi kotimainen leikkuupuimuri, neljä kotimaista perävaunua, neljä kotimaista kylvökonetta, viisi kotimaista äestä, yksi kotimainen kuivuri. Tässä nyt muutamia esimerkkejä mainitakseni. Vaan voin aivan mainiosti siirtyä ostamaan KAIKEN ulkomailta ja jopa voin muuttaa asumaankin ulkomaille, että suomalainen sosiaaliturva tulee perässä veronmaksajien maksettavaksi.

        Vaan joulukuusen kun tulet nyppäämään metsästäni ja jäät siitä kiinni, niin tiedät kyllä nypänneesi sen MINUN metsästänäni. Älä pelkää, en jauha sinua kotimaisella lihamyllyllä, joka kiinnitetään traktorin perään http://www.peta-metalli.fi/lihamyllyt/index.htm, vaan kyllä kutsun poliisit paikalle ja asia selvitetään ihan virallisesti erotuomareiden välityksellä, että kumpi meistä on oikealla asialla ja tarvittaessa asiasta käydään oikeuttakin ihan kaikki oikeusasteet, jos sinne asti päädytään. Minulla on hyvä suomalainen asianajaja!


      • varkaisiin..
        Ei näitä ilmaiseksi kirjoitti:

        Virolaiset tekevät meilläkin halvemmalla rakennustyöt, puolalaiset tekivät linjojen raivaukset halvemmalla, ukrainalaiset lomittaa ja poimii mansikat paremmin. Intialaiset insinöörit suunnittelee nosturit ym. laitteet halvemmalla. Turkkilaiset tekee traktorin vaihteistot halvemmalla, samoin brasilialaiset. Lannoitteet tulee halvemmalla Kiinasta. Kasvinsuojeluaineet saa puolasta halvemmalla jne...
        Voidaan ottaa kaikki halvemmalla sieltä mistä saadaan, ei siinä tarvita yhtään suomalaista.

        Minula nyt sattuu olemaan kolme kotimaista traktoria, joista kaksi melkein uutta, on yksi kotimainen leikkuupuimuri, neljä kotimaista perävaunua, neljä kotimaista kylvökonetta, viisi kotimaista äestä, yksi kotimainen kuivuri. Tässä nyt muutamia esimerkkejä mainitakseni. Vaan voin aivan mainiosti siirtyä ostamaan KAIKEN ulkomailta ja jopa voin muuttaa asumaankin ulkomaille, että suomalainen sosiaaliturva tulee perässä veronmaksajien maksettavaksi.

        Vaan joulukuusen kun tulet nyppäämään metsästäni ja jäät siitä kiinni, niin tiedät kyllä nypänneesi sen MINUN metsästänäni. Älä pelkää, en jauha sinua kotimaisella lihamyllyllä, joka kiinnitetään traktorin perään http://www.peta-metalli.fi/lihamyllyt/index.htm, vaan kyllä kutsun poliisit paikalle ja asia selvitetään ihan virallisesti erotuomareiden välityksellä, että kumpi meistä on oikealla asialla ja tarvittaessa asiasta käydään oikeuttakin ihan kaikki oikeusasteet, jos sinne asti päädytään. Minulla on hyvä suomalainen asianajaja!

        Pienipä on sinunkin metsälänttisi, jos sen pystyy yksiltä jalansijoilta vahtimaan..

        Metsänomistajalta laskee verenpaine, kun myy sen länttinsä pois, niin ei tarvitse kuusivarkaita vahtia.


      • Ei näitä ilmaiseksi
        varkaisiin.. kirjoitti:

        Pienipä on sinunkin metsälänttisi, jos sen pystyy yksiltä jalansijoilta vahtimaan..

        Metsänomistajalta laskee verenpaine, kun myy sen länttinsä pois, niin ei tarvitse kuusivarkaita vahtia.

        Metsäni itse asiassa sijaitsevat useamman kunnan aluella, joten en mitenkään pysty käytännössä vahtimaan joka nurkkaa ja en edes ole jokaisessa paikassa koskaan käynnytkään, mutta käyn ajoittain metsäpalstoillani ja lisäksi minulla on aika hyvä verkosto naapureiden suhteen. Koska naapurit ovat samassa riesassa kuusivarkaiden ym. vemmien kanssa ja tietävät minun suhtautumiseni ko. luvattomaan sakkiin, saan aika hyvin tietää luvattomuuksista maillani.
        Verenpaine ei nouse, koska otan asiat asioina, varkaat ja muut luvattomat jutut käsitellään virallisesti, asiat asioina ja tarvittaessa ollaan oikeudessa. Juuri tuli erään tapauksen päätös hovioikeudesta, vastapuoli maksoi minulle muutaman satasen hovioikeuden päätöksellä, sekä n. 20000€ kulut. Ei tule toista kertaa meikäläisen reviirille!


      • satu ja sauna
        Ei näitä ilmaiseksi kirjoitti:

        Metsäni itse asiassa sijaitsevat useamman kunnan aluella, joten en mitenkään pysty käytännössä vahtimaan joka nurkkaa ja en edes ole jokaisessa paikassa koskaan käynnytkään, mutta käyn ajoittain metsäpalstoillani ja lisäksi minulla on aika hyvä verkosto naapureiden suhteen. Koska naapurit ovat samassa riesassa kuusivarkaiden ym. vemmien kanssa ja tietävät minun suhtautumiseni ko. luvattomaan sakkiin, saan aika hyvin tietää luvattomuuksista maillani.
        Verenpaine ei nouse, koska otan asiat asioina, varkaat ja muut luvattomat jutut käsitellään virallisesti, asiat asioina ja tarvittaessa ollaan oikeudessa. Juuri tuli erään tapauksen päätös hovioikeudesta, vastapuoli maksoi minulle muutaman satasen hovioikeuden päätöksellä, sekä n. 20000€ kulut. Ei tule toista kertaa meikäläisen reviirille!

        kuusivarkaus hovissa, mielenkiintoista


      • Muamuija
        Ei näitä ilmaiseksi kirjoitti:

        Metsäni itse asiassa sijaitsevat useamman kunnan aluella, joten en mitenkään pysty käytännössä vahtimaan joka nurkkaa ja en edes ole jokaisessa paikassa koskaan käynnytkään, mutta käyn ajoittain metsäpalstoillani ja lisäksi minulla on aika hyvä verkosto naapureiden suhteen. Koska naapurit ovat samassa riesassa kuusivarkaiden ym. vemmien kanssa ja tietävät minun suhtautumiseni ko. luvattomaan sakkiin, saan aika hyvin tietää luvattomuuksista maillani.
        Verenpaine ei nouse, koska otan asiat asioina, varkaat ja muut luvattomat jutut käsitellään virallisesti, asiat asioina ja tarvittaessa ollaan oikeudessa. Juuri tuli erään tapauksen päätös hovioikeudesta, vastapuoli maksoi minulle muutaman satasen hovioikeuden päätöksellä, sekä n. 20000€ kulut. Ei tule toista kertaa meikäläisen reviirille!

        Oli kunnassa tunnettu kuusivaras, vaan ei voitu varmaksi osoittaa, että haki toisten metsistä, kun omiakin metsiä oli. Sattui sitten ahneus iskemään, keskellä kirkasta päivää ajoi tuonne läheiselle metsäautotielle ja lastari sieltä peräkärryllisen kuusia. Tullessa sitten kääntyi vasemmalle ilman vilkkua ja sai juuri ohitusta aloittavan Mersun kylkeensä. Sieltä, mistä tuoi, ei omista hehtaariakaan maata, joten rapsut tuli niin liikenteen vaarantamisesta, viranomaisen harhauttamisesta ( väitti puita omikseen) kuin kuusivarkauksistakin.


      • Ei näitä ilmaiseksi
        satu ja sauna kirjoitti:

        kuusivarkaus hovissa, mielenkiintoista

        Kirjoitinko, että juuri kuusivarkaus olisi nyt ollut hovioikeudessa käsittelyssä? Luetun ymmärrys sinulla hakuisessaan, kuten muukin ymmärrys.
        Kyllä pienemmästäkin on oikeutta käyty, kuin joulukuusen varastamisista. Tiedän jopa postimerkistä (käytetyn postimerkin uudelleen käyttämisestä) käydyn oikeutta ja siitä tuli aikoinaan 36000mk:n (nykyrahassa n. 35000€) oikeudenkäyntikulut maksettavaksi kirjeen lähettäjälle.
        Kyllä kuusivarkauskin menee eri oikeusasteisiin, jos alat ämpyilemään maanomistajalle ja päästät tilanteen käsistäsi. Ota huomioon, että sinä kuusivarkaana olet aika puoleton, kun naamataulusi ja autosi rekisterinumero löytyvät riistakamerasta taikka jäät paikan päällä kiinni ja puheesi ovat tallentuneet vaikkapa kännykkäkameralla kuvan kera ja maanomistajan ajoneuvossa on vielä tallentava kamera tuulilasissa. Pahimmillaan löydät itsesi sosiaalisesta mediasta, jos maanomistaja sattuu olemaan niin rohkea, että laittaa lynkkausvideon tekosistasi vaikkapa fb:n sivuille. Muistele vaan miten sille rekka-autoa ohittaneelle farkkukuskille kävi. http://yle.fi/uutiset/facebookissa_leviaa_video_taparasta_ohituksesta__liikennerikostutkinta_kaynnissa/7301373


    • varkaisiin..

      "Jos ostaisit mistä halvimmalla saisit, maksaisit kuusesta maanomistajalle ja hakisit luvan perästä."

      -Ihme logiikka sulla..

      Jos kuusen nappaa metsästä, niin eikö se silloin ole halvempi, kuin se, jonka olen maanomistajalle maksamut???

      Kautta aikain on kuuset otettu kysymättä metsästä, enkä näe mitään syytä perinnettä muuttaa.

      • ALKOSTRAKO,,? :)))))

        KALJAHA SPURGUT MISTRÄHÄN NAPPAAHA,,:))))))))))


      • Tyhmiä riittää

        Näköjään varastamisen ja ostamisen ero ei ole kaikille selvää. Tulenko ja otan autosi kun se on muutaman viikon tarpeettomana seisomassa, mitä siitä maksamaan, tarpeetonhan se on Sinulle?


      • oikojaa

        Vielä ihmeellisempi logiikka sinulla, "nappaaminen" jostakin luvatta, ei ole ostamista halvemmalla. Luvatta ja korvauksetta ominpäin nappaaminen on varkaus.

        Kautta aikain olet siis varastanut toisen omaisuutta, jos et omalta maalta niitä ole ottanut, joten ylpeilemisen aihetta en tuossa näe.
        Kerrohan missä asustelet, minä voin alkaa käydä siellä aina hakemassa jotakin pientä ja tarpeellista kerran vuoteen sinun pihaltasi, koska onhan se halvempaa niin minulle. enkä näe, kun et sinäkään, että siinä mitään väärää olis.


    • varkaisiin..
    • Lupsakkaalta viedään

      Minä en ollut turhan tarkka muutamasta kuusesta, mutta kun hehtaarin lohkolle ei vuosien kuluessa jäänyt yhtään kuusta vaikka jätin niitä männikkövaltaiseen taimikkoon monimuotoisuuden vuoksi.

    • varkaisiin..

      "Luvatta ja korvauksetta ominpäin nappaaminen on varkaus."

      -Ja höpö höpö. Jos lainaan kuustasi pari viikkoa, niin mikä varkaus se sellainen on.
      Palautan sen halutessasi samaan paikkaan, joten korkeintaan kyse on "luvattomasta käyttöönotosta."

      -Lisäksi voin ottaa sellaisen kuusen, että kantoa jää metrin verran, joten siitähän se puskee julman tukkipuun vuosien saatossa, kunhan muistat lannoittaa metsääsi.

      Melkein mieleni pahoitin ja näin joulun alla, kun minua varkaaksi rupeat syyttelemään..

      • käyttäkää järkee

        kuules ny liimanäppi me sen marketin pihaa ja kaikki muukki ottakaa se kuusenne sieltä ja viekää sinne se takasi ei sekään o varkaus vaan laina se on helpompaa ja voitte tehä keskellä päivää ja myyjä vaa sanoo meni omakustanne hintaan mitä sitä mettästä viätte ku kaupan pihaltaki voi ottaa


    • varkaisiin..

      Ne on nuo marketin pihassa myytävät kuset sellaisia roiskoja ettei niitä kehtaa tupaan tuoda.

      Haluan valita kuuseni ihan itse suoraan metsästä.

      Tällä samalla palstalla on muuten kirjoitus, missä kerrotaan, että taloon ei tule joulurauhaa, jos kuusi on otettu omasta metsästä. Kaikkein pahin asia on ostettu kuusi, se pilaa kuulemma joulun lisäksi muutkin pyhät ainakin juhannukseen asti.

      Juhannuksena pitää olla ne koivut oven pielessä, mutta vanhan kansan mukaan tietää sateista kesää, jos koivut omasta metsästä nappaa..

      • varkaisiin..

        Heh, taitaa kusikauppiaalla olla aika hiljaista..


    • ilmanen ei sakkoo

      no menkää hakee se kuusenne venäjän puolelta ja sanotte vaan sergeille et tää on putinkuusi pakotteita nääs samalla kun ak 47 piippua katotte

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe