Laittakaas niitä huonoja puolianne

Tästä lähtee

Jos tekisi unohtamisen helpommaksi.

Aloitan. Olen turhamainen, ylpeä, ylikriittinen ja laiska.

79

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen aivan liian

      rehellinen ja tunnollinen.

    • Blondi.

      Olen ailahteleva, tunnetasolla epävakaa ja helposti ahdistuva, liian suorasanainen, helposti ärtyvä ja toisinaan kyvytön piilottamaan kiukkuani.

      • Kyllä on ihme

        Jossei jossain olosuhteissa alakkin ärsyyntymään ja ahdistamaan.


      • ihmiset saa mennä

        Joskus itseensäkin.


    • ei se helpota

      mutta olen välillä turhan malttamaton ja toisinaan aika mukavuudenhaluinen. Ikuinen optimismi häiritsee joskus muita.

    • No ei

      Ei se auta, että joku anonyymi Pera Pihtiputaalta kertoo olevansa tyhmä. Ei sen avulla unohdeta.

    • Se toinen minä:

      Olen tuuliviiri toisinaan, halutessani paha suustani (hänelle en ole ihme kyllä osannut tuota puoltani hirveästi näyttää), suuttuessani kimitän ensin falsetissa ja sitten alan huutaa (siinä on vähän aikaa siis juosta karkuun tms.), toisinaan patalaiska, itsekäs, nautinnonhaluinen, mulla on valikoiva kuulo välillä, kauhea huumorintaju, pinnallisen syvällinen (nämä huonolla tavalla kontrastissa), liian tunteellinen, itsepäinen, omituinen, kuorsaan välillä, keräilen typeriä esineitä, olen liian valikoiva tiettyjen tuotteiden kanssa (painajaismaisia kauppareissuja kun ei löydy mitä etsin), kiukuttelen usein, tykkään laulaa itsekseni (muttei ole ääntä), pms-aikaan sietämätön, ja tämän tilanteen myötä epärehellinenkin (=paska).

      Että eipä hän kyllä mitään menetä. Varmasti on onnellisempi ilman minua elämässään.

      • Täällä...

        samanlainen,, mutta mies.


    • minulla on ikävä

      Tämä on ikävä palsta siis täällä ikävöidään ;D

    • siinähän niitä

      Itsepäinen, suorasanainen, suuttuessa tulinen, käskytykseen ja syyttelyyn turhautuva, kärsimätön, periaatteistaan tinkimätön, perfektionismiin ja itsekriittisyyteen taipuvainen, hetkittäin masennukseen vajoavainen

      • Ei huonoja

        Näistä osa ei kyllä ole huonoja puolia. Esim suorasanaisuus on hyve ja kuka nyt ei turhaudu syyttelyyn? Periaatteistaan tinkimätön ja perfektionismi myös hyviä.


    • olen psyykkisesti

      häiriintynyt, ylipainoinen, käytän usean päivän samoja vaatteita, en jaksa käydä suihkussa joka päivä, olen epäsosiaalinen, syön liikaa kaikkea roskaa....

      • ............

        Piti kertoa itsestään!


    • Pavati

      Hmm... Emmeköhän me täällä ikävä palstalla ole juuri ne jotka on helppo unohtaa. He joita on vaikea rakastaa. He jotka eivät kelpaa. Vikoja siis varmaan ihan riittävästi.

    • 3+17

      Perfektionisti, itsepäinen, outo. Olen huono unohtamaan, jos joku läheisimmistä pettää luottamuksen. Viime aikoina on täytynyt nöyrtyä itsekurin puuttumisen edessä. Kaikki ei tykkää (yli)analyyttisyydestani. Ja niin edelleen. Näitähän riittää, mutta riittäköön tämä tähän.

    • Ei kiva

      Elän haavemaailmassa.

      • Silloin tällöin

        Sekin kannattaa kun oikea todellisuus on Paskaakin paskempaa.


    • No aeevan

      Olen ihan h:n seksikäs mies. Huono puoli, koska naiset ihan lääpällään rassukat koko ajan.

      • Luulempa että

        Nämä kaikki täällä ilmenee meissä monissa silloin tällöin.


    • Pessimistisesti

      Oon liian kiltti, mutta pitkävihainen ja katkera, arka tutustumaan, loukkaannun helposti, kärsimätön luonne, löytyy huono itsetunto, kroppa ylipainoinen, roikkutissitkin kaipais kirurgin veistä ja muutenkin vähemmän viehättävä ulkomuodoltani. Oliskohan tässä nyt tarpeeksi, ettei häntä vaan ala kiinnostaa, vaikka ei taida olla pelkoa siitä muutenkaan. Niin ja oon pessimistikin vielä :(

    • K(m)
      • Mies myös itsekin

        Joskus aikoinaan laulanut tätä karaokessa. :)


    • selfcentered

      Liian avoin, liian uhrautuva. Mieheksi liian humanisti, kun pitäisi olla materialisti. Liian ymmärtäväinen, liian pohdiskeleva, liian lihaksikas ollakseni älykäs. Liian itsekriittinen. Sosiaalisesti liian sopeutuvainen. Aivan liian yksinäinen. Olen tällä palstalla kirjoittamassa vikoja itsestäni. Siis pateettinenkin vielä. Ja kaiken kukkuraksi itseironinen ja sarkastinen. Voi minua..

      • oopu

        Itseen kohdistuva ironia ja sarkasmi ei mielestäni ole mikään huono piirre ihmisessä. On ihan ok. osata nauraa itselleen ja laskea leikkiä itsestään. Sellainen kakantärkeä pikkumainen tosikkomaisuus taas ei ole mikään kiva piirre ihmisessä.


    • onks paha

      Patalaiska, muuten täydellinen.

    • OTM71

      No ei minulla hirveästi huonoja puolia ole. Haluaisin itse olla nuorempi, mutta en voi siihen vaikuttaa. Kokemustani en silti antaisi pois ja sitä voi olla vain, kun on ikää takana ja tapahtuneita asioita.
      Huonoja puolia silti on "piilossa", koska en ole saanut aikaiseksi sen vertaa, että Elina olisi minun omani!:-))

    • Järjrstäytymätön

      Höpötän liikaa. Puhuessani hyppään lennossa asiasta toiseen palatakseni koukeroisen tien kautta aloittamaani aiheeseen. Kyselen liikaa, utelias. Analyyttinen. Pohdiskelen asioita usealta eri kantilta etsien tyydyttävää ja kattavaa vastausta, johon vedän sinut mukaan. Totuudentorvi. Saatan paukauttaa totuuksia ilman hienotunteisuutta :( Kadehdin ihmisiä, joilla on selkeä suora ajattelutyyli tai siis ihailen heitä.Usein suoraviivaisen järkevän ihmisen sanat saavat minuun kaipaamaani järjestystä. Onneksi heitäkin on. Yli tunnollinen. Jätän helposti itseni sivuun auttaakseni muita.

      • Tunnistan itseni

        Täällä on joku samis :)


      • Edelliseltä
        Tunnistan itseni kirjoitti:

        Täällä on joku samis :)

        Huh kiitos sinulle. Luulin jo, ettei kukaan muu voi olla tällainen :D


      • Ei uskoisi mutta
        Edelliseltä kirjoitti:

        Huh kiitos sinulle. Luulin jo, ettei kukaan muu voi olla tällainen :D

        Ikävä -sivustolta löytyy vaikka mitä, sielunsiskoksia :D


    • Täysi paska

      Nyt tulee pitkä lista :( Eli olen
      Narsistinen, en oikein kestä kritiikkiä, marttyyrimainen, syyttävä, epäluotettava ja uskoton, sairaalloisen mustasukkainen ja pitkävihainen, mököttävä, järjettömän huono itsetunto ja siitä johtuva jatkuva hyväksynnän hakeminen, taipumusta käyttää minuun ihastuneita hyväksi joko taloudellisesti tai fyysisesti, epäilevä ja pessimistinen, yliseksuaalinen mutta kuiva ja huono sängyssä, mielialat vaihtelee hetkessä laidasta laitaan, aloitan asioita mutta en vie niitä loppuun myös suhteessa ja yksi riita riittää helposti suhteen katkaisuun.

      • Lisäys listaasi

        Hei :D Unohdit hyvän huumorintajun :)


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Hei :D Unohdit hyvän huumorintajun :)

        Siinäkään ei ole kehumista


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Siinäkään ei ole kehumista

        Entä hyvä itsensä tuntija ;)


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Entä hyvä itsensä tuntija ;)

        Se ei ole huono asia


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Se ei ole huono asia

        Hmmm ja älykäs :D vai täysi paska nou nou


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Hmmm ja älykäs :D vai täysi paska nou nou

        Voisitko sitten tapailla henkilöä joka sisältää kaiken tuon paskan? Minä en


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Voisitko sitten tapailla henkilöä joka sisältää kaiken tuon paskan? Minä en

        En, mutta voisi olla hauska ystävänä ;P


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        En, mutta voisi olla hauska ystävänä ;P

        Ei näy ystäviä kun kukaan ei tällaista minäminäpaskaa kehtaa katsella


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Ei näy ystäviä kun kukaan ei tällaista minäminäpaskaa kehtaa katsella

        Minäminät eivät yleensä kirjoittele noin. He eivät edes tunnista itsessään noita piirteitä. Mutta minulla on yksi sellainen kaveri. Paukutetaan vähän väliä totuuksia toistemme päähän. Hän naljailee kuin olen hänen mielestään pyhimys ja hän taas minun mielestäni hyväksikäyttäjä. Hän siis tosiaankin myöntää vieläpä sen. Häntä naurattaa, kun minä suorasukaisesti kauhistelen ja luen hänelle lakia.


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Minäminät eivät yleensä kirjoittele noin. He eivät edes tunnista itsessään noita piirteitä. Mutta minulla on yksi sellainen kaveri. Paukutetaan vähän väliä totuuksia toistemme päähän. Hän naljailee kuin olen hänen mielestään pyhimys ja hän taas minun mielestäni hyväksikäyttäjä. Hän siis tosiaankin myöntää vieläpä sen. Häntä naurattaa, kun minä suorasukaisesti kauhistelen ja luen hänelle lakia.

        Olen kaikkea tuota mainitsemaani ja enemmänkin.


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Minäminät eivät yleensä kirjoittele noin. He eivät edes tunnista itsessään noita piirteitä. Mutta minulla on yksi sellainen kaveri. Paukutetaan vähän väliä totuuksia toistemme päähän. Hän naljailee kuin olen hänen mielestään pyhimys ja hän taas minun mielestäni hyväksikäyttäjä. Hän siis tosiaankin myöntää vieläpä sen. Häntä naurattaa, kun minä suorasukaisesti kauhistelen ja luen hänelle lakia.

        En eds välitä paskan vertaa näistä teksteistä ellei ne jotenkin koske muka itseäni, kaikki muunlainen kommentointi on mielestäni joutavaa.


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Olen kaikkea tuota mainitsemaani ja enemmänkin.

        Me kaikki täällä olemme enemmän kuin palsta antaa myöten. En voi heittää kiveä, koska en ole itsekään virheetön. Mielestäni kuitenkin muutos parempaan alkaa juuri omien vikojensa tunnistamisesta ja halusta korjata ne. Miksi sitten jotkut eivät halua muuttua. Ehkä heillä ei ole siihen motivaatiota ja miksi ei ole. Mistä johtuu motivaation puuttuminen. Se on jokaisella omansa. Olen usein ajatellut, että hyväksikäyttäjä, pettäjä, valehtelija jne on itse uhri, jollain tapaa särkynyt ihminen.


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Me kaikki täällä olemme enemmän kuin palsta antaa myöten. En voi heittää kiveä, koska en ole itsekään virheetön. Mielestäni kuitenkin muutos parempaan alkaa juuri omien vikojensa tunnistamisesta ja halusta korjata ne. Miksi sitten jotkut eivät halua muuttua. Ehkä heillä ei ole siihen motivaatiota ja miksi ei ole. Mistä johtuu motivaation puuttuminen. Se on jokaisella omansa. Olen usein ajatellut, että hyväksikäyttäjä, pettäjä, valehtelija jne on itse uhri, jollain tapaa särkynyt ihminen.

        Mitä sä onneton juttelet, ei paskaa voi muuttaa kullaksi.


      • Lisäys listaasi
        Täysi paska kirjoitti:

        Mitä sä onneton juttelet, ei paskaa voi muuttaa kullaksi.

        Kenen kullaksi :D Juu itsestäänhän sen muutoksen on lähdettävä. En usko, että kukaan on ollut yksi vuotiaana täysi paska. Jokainen valitsee itse tiensä omien arvojensa mukaisesti. Hyvää päivän jatkoa. Tapellaan täällä joskus jatkossakin, jos osutaan nokat vastakkain :)


      • Täysi paska
        Lisäys listaasi kirjoitti:

        Kenen kullaksi :D Juu itsestäänhän sen muutoksen on lähdettävä. En usko, että kukaan on ollut yksi vuotiaana täysi paska. Jokainen valitsee itse tiensä omien arvojensa mukaisesti. Hyvää päivän jatkoa. Tapellaan täällä joskus jatkossakin, jos osutaan nokat vastakkain :)

        Sinäkään et näy kestävän kritiikkiä kkun luulet tätä yllättävän asiallista vuoropuhelua tappeluksi. Maailmanparantajat ei jaksa nyt kiinnostaa.


      • edetellinen
        Täysi paska kirjoitti:

        Sinäkään et näy kestävän kritiikkiä kkun luulet tätä yllättävän asiallista vuoropuhelua tappeluksi. Maailmanparantajat ei jaksa nyt kiinnostaa.

        Se oli vain heitto, huonoa huumorintajuani. Hei nyt tuli yksi huonopuoli lisää itsestäni. Kummallinen huumori. Maailmanparantaja, ei nyt sentään :D Mutta nyt en pidättele sinua enempää. Kuulemisiin :)


    • paha mies

      Petän kaikkia joiden kanssa olen ollut suhteessa, vien kotiini vaimoni poissaollessa muita naisia, valehtelen paljon, olen yliseksuaalinen enkä halua käyttää kondomia vaikka käyn maksullisissa naisissa, olen narsistinen, kehun itse itseäni ja jos joku vähättelee tai haukkuu minua tai ei ole samaa mieltä kanssani, kohdistan häneen kostotoimeni, vien muiden ihmisten rahat ja käytän heitä hyväksi, olen ruma, linkkaava, isoperseinen, paksuvatsainen ja aloin kaljuuntua jo teininä, minulla on pieni p enis ja olen huono sängyssä. Luulen olevani huippuälykäs mutta aika-ajoin tajuan ettei edes normiälyinen ihminen toimisi kuten itse toimin :(

      • Vau

        Ootko vapaa?

        Just tommost mä olen aina halunnu.


      • Vautsi
        Vau kirjoitti:

        Ootko vapaa?

        Just tommost mä olen aina halunnu.

        Hän on minun. Varasin ennen sinua, omassa mielessäni.


      • Tapelkaa,
        Vautsi kirjoitti:

        Hän on minun. Varasin ennen sinua, omassa mielessäni.

        aika aarteelta kuulostaa..


    • paha mies

      Lue ylläoleva, en ole vapaa. Kaltaiseni menevät kuin kuumille kiville.

    • Sopeutumisvika77

      Olen liian älykäs. Se rampauttaa. En osaa enää suhtautua vakavasti ihmisiin, elämään. Pulskistun, laiskistun, tulen yhä onnellisemmaksi. Yksinäisemmäksi niinikään, mutta myös - onnellisemmaksi. En voi kuvitellakaan ryhtyväni parisuhteeseen enää. Olen koettanut miellyttää, palvellut, passannut, muovannut itseäni vuosikymmenet, että kelpaisin. Kelpaisin kenelle, tai oikeammin mille? Elukalle, jolle lopulta muulla väliä kuin ulkonaisella ja sillä, ettei nyt kauheasti tarvitse valittua hävetä. Vannomatta paras, tietysti niinkin. Saattaapa olla että saan vielä kerran kaltaiseni kohdata. Jos niin ei tapahdu, olen onnellisin yksin.

    • Lyhyesti

      Olen suorasanainen,toivoton tapaus.That's it;)

    • Siis tuota tuota,,,,

      Jos kaikki huonot puoleni tähän listaan, niin iltahan siinä menee ja palstatilaa muutama sivun verran ;).
      Jos vaan näin tähän pienesti laitan ne huonot puolet, ihan iisisti:
      Perusluonteeltani kesy ja kiltti, mutta ans olla kun joku rassaa ja repii mua, niin sillon on he!vetti irti ;o).
      Tai ei ole sittenkään, istun hetken hiljaa ja jos sattuu että olen kotona niin menen nukkumaan, ja nukun tuntikausia.
      Joten se siitä mun v!ttumaisesta luonteestani.

      • cjh jn

        sun kaltasia primitiivi-idiootteja on 13 tusinassa.


      • Siis tuota tuota,,,,
        cjh jn kirjoitti:

        sun kaltasia primitiivi-idiootteja on 13 tusinassa.

        Kyllä MINÄ sen tiedän, mutta hyvä että sinäkin sen
        tiedostat ;o).
        Haittaako se jotenkin sinun elämääsi?


      • cjh jn
        Siis tuota tuota,,,, kirjoitti:

        Kyllä MINÄ sen tiedän, mutta hyvä että sinäkin sen
        tiedostat ;o).
        Haittaako se jotenkin sinun elämääsi?

        Haittaa. Mun täytyy elää kaltaistesi kanssa täällä joka päivä, ja jättää lapsilleni ja lapsenlapsilleni kaltaistesi aikaansaama tuho.


      • Siis tuota tuota,,,,
        cjh jn kirjoitti:

        Haittaa. Mun täytyy elää kaltaistesi kanssa täällä joka päivä, ja jättää lapsilleni ja lapsenlapsilleni kaltaistesi aikaansaama tuho.

        No sehän on sinun ongelmasi jos et osaa kasvattaa lapsiasi muuten kuin jonkun höpö palstan turvin.
        Suosittelen siirtymistä live-elämään, ja opettamaa niitä kul!in murusiasi ihan karjanoppineisuuden mukaan.


      • Eipä muuta.
        Siis tuota tuota,,,, kirjoitti:

        No sehän on sinun ongelmasi jos et osaa kasvattaa lapsiasi muuten kuin jonkun höpö palstan turvin.
        Suosittelen siirtymistä live-elämään, ja opettamaa niitä kul!in murusiasi ihan karjanoppineisuuden mukaan.

        Herraisä että olet tyh-mä. Aivan kuin tuleva maailmantila olisi jostakusta yksittäisestä kasvattajasta kiinni. Ei ole. Kyse on kollektiivisesta suppeakatseisuudesta. Tyhmyydestä.


      • Siis tuota tuota,,,,
        Eipä muuta. kirjoitti:

        Herraisä että olet tyh-mä. Aivan kuin tuleva maailmantila olisi jostakusta yksittäisestä kasvattajasta kiinni. Ei ole. Kyse on kollektiivisesta suppeakatseisuudesta. Tyhmyydestä.

        Ahaaaaaaa, siis myönnät viimein että olet tyhmä!
        No onneksesi olet sen tajunnut, ja annat maailman virran viedä sinua mukanaan, ilman että osaat ajatella omalla järjellisellä tasollasi mitään mitä voisit tehdä jos haluat vaikuttaa johonkin.


      • Ei muuta :)
        Siis tuota tuota,,,, kirjoitti:

        Ahaaaaaaa, siis myönnät viimein että olet tyhmä!
        No onneksesi olet sen tajunnut, ja annat maailman virran viedä sinua mukanaan, ilman että osaat ajatella omalla järjellisellä tasollasi mitään mitä voisit tehdä jos haluat vaikuttaa johonkin.

        Eipä ollut minulle tuo alkuräjähdyksen aikuinen kommentti. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä kyse. Vastasit tavanomaisesta subjektiivisuudesta käsin ongelmiin jotka kollektiivisia. Kun ei ole kuin se oma pieni ahdas piha, ei ole. Minkäs sille mahtaa.


      • Siis tuota tuota,,,,
        Ei muuta :) kirjoitti:

        Eipä ollut minulle tuo alkuräjähdyksen aikuinen kommentti. Et ymmärtänyt ollenkaan, mistä kyse. Vastasit tavanomaisesta subjektiivisuudesta käsin ongelmiin jotka kollektiivisia. Kun ei ole kuin se oma pieni ahdas piha, ei ole. Minkäs sille mahtaa.

        Kannattaa lukea ajatuksen kanssa kaikki, ja vaikka toistaa lukemalla uudestaan.
        Mulla iso oma piha, ja siitä ja sen käytöstä määrään vain minä.
        Sillekkään ei kukaan mahda mitään.


    • LuuseriM

      Ei riitä palstatila kaikkien huonojen piirteiden luettelemiseen. Olen vaan surkea kaikessa mahdollisessa.

    • Olen mieheksi

      liian kunnollinen. Siinä sitä on huonoa puolta yhdelle ihmiselle tarpeeksi..

      • Repesin nyt

        Voi luoja sentään, tämä oli paras :D))))


    • worst

      Vi ttu, me ollaan IHANIA! Kaikki ME!

    • täydellinen mies

      Ongelmana on, että olen täydellinen. Itseänikin välillä se oksettaa. :)

      • Epätäydellisyytesi

        Täydellisyys kutkuttaa naurunystyröitäni :D


    • ei muuten

      Selviää pidemmässä mahdollisessa suhteessa.

      • Ikuinen kyselijä

        On kait sinulla jo nyt niitä huonoja puolia tai meinaatko, että ne tulevat esiin vasta parisuhteessa ?


      • ei muuten
        Ikuinen kyselijä kirjoitti:

        On kait sinulla jo nyt niitä huonoja puolia tai meinaatko, että ne tulevat esiin vasta parisuhteessa ?

        Niin no, jotain tapojani korjaan huomattavasti suhteessa kuin sinkkuna ollessani, tai lähinnä paheita ja toisaalta mikä jonkun mielestä on huonopuoli jossain ei välttämättä ole toiselle. Olen mitä olen pääasia että itsensä hyväksyy. On niitä vastin kappaleita jokatapauksessa. Huonoja puolia, pidän kauniista naisista vaikka luonteen pitäisi olla ykkös asia, toisaalta paras kun löytää sopivassasuhteessa kumpaakin. Jotkut naiset on tosin hyvin kriitisiä ulkonäöknsä suhteen vaikka miestä se vaan saattaa ihmetyttää.


    • ei muuten kannata..

      riippuvainen, teen kaiken antaumuksella(liian), loukkaannun, olen traumatisoitunut:D

      • tämäkin vielä

        ja olen ambivalentti uskoni suhteen. onko se Jumala olemassa?


      • väärin tunnistettu
        tämäkin vielä kirjoitti:

        ja olen ambivalentti uskoni suhteen. onko se Jumala olemassa?

        Sehän ei muille kuulu. Puhutko itsestäsi vai annatko ymmärtää jonkun muun olevan. Vääriä luuloja.


    • lusikallasaanut...

      Ruma mutta tyhmä.

    • Tylsä täti-ihminen

      Tippaleipäaivoinen ja

    • rippituoli.

      Olen viddumainen akka pahoina päivinä. Lisäksi saan joskus raivareita, poltan päreet kertakaikkiaan.Pitkävihainen kontrollifriikki. Kireä, epäluuloinen ja pilkunnusiskelija. Ylimielinen. Mielestäni kerran keksitty, on aina epäilty. Kostonhimoinen.

    • kultahius/tukka

      Inhoan yhdyssanavirheitä, tyhmiä ihmisiä ja eniten tykkään vain loikoilusta vaikka siivoamista olisi kokonainen vuori...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1896
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe