Kiinalaisravintoloitsija kävi alaikäisen päälle!

Rikosilmoitus tehty

Jahtasi ja heitteli poikaani pitkällä puukapulalla pitkähkön matkan, kerkesi käydä käsiksikin kerettyään turkkilaisravintolaan sisälle, jossa nämä ottivat kassan taakse suojaan. Syytti ravintolansa ja autonsa ikkunoiden rikkomisesta! Ravintolassa ei ole tehty ilkivaltaa ja autonsa ajoi itse pankin kukkapenkin betonireunaan. Poliisi kehotti ehdottomasti pysymään kaukana tästä sekopäästä, jolla ei ole kaikki pääkopassa kunnossa.

22

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jo on VITTU!

      Älä puhu SKEIDAA!

      Varmaan poikasi on niitä joita pitäisi löylyttää ja kunnolla, PERKELE! Joku syy tuohon on ollut jos ukko on ajanut pentuasi takaa!

      PERKELE!

      Kyllä hänellä on kaikki oikein hyvinkin pääkopassa kunnossa jos ajaa takaa jotakin saatanan hunsvonttia.

      Eihän se meidän poika ollut, ei meidän poika mitään tee, se on varmaan naapurinpoika .... Eikö kuulostakin tutulta? saatana!

      • Valhetta kaikki

        Asiaa puhut, varmaan on näin. Täällä taas joku meidän " kullanmurun" puolustaja sekoilee.Eikä poliisi mitään tollaista menisi sanomaan.


    • hoe

      taidan mennä vetelemään kinukkia turpiin

    • Varmaan oli

      Poikasi taisi olla kilpailevan turkkilaisravintolan asialla.

    • Nice chinkki

      Kinukki on mukava jätkä..rauhaa rakastava, kiltti ja erittäin sosiaalinen,ei hermostu koskaan mistään erittäin pitkä pinnakin sillä. Olisikohan ollu ipanassa vika?

      • Lasten valvojalle..

        Niitä kusipää ipanoita kun siellä katselee niin vanhemmista on opit ammennettu. Mene peilin eteen!


    • a.p.

      Oli toinen poikakolmikko käynyt siellä lyhtyjä yms. potkimassa. Nää pojat oli sit ollu sillä suunnalla, mihin toiset lähti. Mun mielestä kaikki kinkit on samannnäköisiä keskenään, ne aattelee varmaan valkolaisista samanlailla.
      Tänään jututin sitä äijää, niin ensin se kielsi kaiken, sitten meni käpy nekkuun.
      Mä kysyn vaan minkä maan lailla saa käydä lapseen käsiksi!

    • hyväkiina!

      Juurikin niin että penska oli varmasti tehnyt tuhojaan ja vanhemmathan ei pikku purjo-petteristä tahdo pahaa uskoa

    • Aivan juuri

      näin ilman asianmukaista kasvatusta saadaan isin ja äidin mussukasta taas uusi tuleva pikkurikollisen alku, kun ei koskaan ole opetettu kotioloissa oikeaa taikka väärää.

      "Minulla on oikeus... jne"

      Ja opitaan jo kotikasvatuksesta, että kun tekee jotain, ei tule seuraamuksia.

    • joe2

      ihan oikein että käy häiriköimässä niitä värivammaisia!!!!

    • kinky kinukki

      eiks toi kinukki oo vähän kinky?näin oon vähä ymmärtänny et tykkää sekä miehist että naisist!

      • Ehe, ehe

        Etkös sinä ole hieman yksinkertainen - olen huomannut kun noita houreisia kirjoituksiasi ole lukenut?


    • määä

      On se hyvä kun edes joku yrittää kasvattaa sinun kriminaali kakaraa. Mitäs penskas leikkii kovanaamaa, voi kun olis saanu kunnolla turpaansa.

    • Kalastaja miekkonen

      Itse kävin hiljattain kiinalaisen omistamassa kalastukaupassa. Sisään lompsiessani myyjä yskäisi ja kysyi nopeasti "mitä saisi ola" Rapalaa saatana, huusin takaisin. Myyjä meni vaikeaksi ja meni johonkin takahuoneeseen. Aikaa kului ja minä ihmettelin että mihin ihmeeseen se ukko katosi. Olin tullut vaappuja ostamaan ja perinteinen katiskakin oli ostoslistalla. No tämä myyjä sitten ilmesty kuin tyhjästä. Se oli värjännyt hiuksensa hopeanväriseksi ja jalassa sillä oli puukengät. Puku jonka oli pekunut päällensä oli kuin lappalaisten mutta neon vihreä. Siinä se alkoi hyppimään jotain tanssia ja lauloi. Yritin pysäyttää esityksen mutta myyjä vain jatkoi. Päätin katsoa esityksen loppuun. Se kesti noin puolituntia. Puolituntia hyppyjä, tanssia ja laulua. Sitten myyjä pysähtyi ja esitys oli päättynyt. Hän kaivoi taskustaan smith&wessonin lyhyt piippuisen 38spc revelverin, suuntasi sen ohimolleen ja veti liipaisimesta. Kuului naps. Ase oli tyhjä? No ei, myyjä ojensi aseen minulle ja pyysi minua osoittamaan itseäni aseella päähän ja vetämään liipaisimesta. En todellakaan pelaa mitään venäläistä rulettia sun kanssa hullu, minä huusin. Samalla huomioni kiinnittyi myyjän jalassa olleisiin puukenkiin. Niissä oli jotain ihme kuviota. Mitä noi on, kysyin? -"kaksikiloisen järvitaimenen suomuja, ja itse puu on peräisinpohjois-savosta, se on kieroon kasvanutta visakoivua. Samalla myyjä veti korvansa takana ollutta siimaa joka oli ongenkoukulla kiinni hänen korvassa. Puvusta aukesi luukku pepun kohdalta ja mustaa pistävänhajuista eilen juotua luumukeittoa virtasi hänen psoriaksen peittämästä peräaukosta suoraan puiselle lattialle, jossa nuo puukengät oli kopissut hetkeä aiemmin pitäen rankkaa esitystä. Poistuin liikkeestä ulos ja olin järkyttynyt. Sitten kuului laukaus ja katsoin ikkunasta sisään ja huomasin kuinka myyjän päälaki, hiuksineen oli irronut ja miehen ruho kaatui lattialle kuolleena pskansa sekaan. En voi suositella kyseistä liikettä kenellekään koska ensinnäkin A-myymälällä ei ole ilmaista parkkitilaa. B-myyjä ei kuunnellut asiakasta, eli minua. C-myymälä oli selvästi peiteyritys sillä takahuoneessa tahkosi kymmenen alastonta kiinalaista poikaa ohentaen lähes puhdasta heroiinia ja annostellen sitä 2gramman annospusseihin. D-myymälässä vaikutti olevan pienempi tarjonta kalastusvälineistä kuin paikallisessa hong kong-tavaratalossa.

    • olachina

      ihan hyvä että muljuuttaa näitä olan sisäsiitettyjä kakroita, ei varmasti hyvin käyttäytyvä ulkomaalainen tottunut ihmisiin turhaan jahtaa ketään.

      • reigä eelo

        Itsekin olen sitä mieltä että suomeen pitää saada lisää somalimiehiä. He tekevät valkoiselle miehelle suuren palveluksen kun vetävät kaisanniemen puistossa näitä pokapää akkoja joiden elämän suurintehtävä on pukeutua syksyisiin väreihin ja parantaa maailmaa syömällä mielialalääkkeitä. Kaikille yh-akoillekin voisi laittaa munnoo oikeen joka reikään niin loppuu se valittaminen ja turha viisastelu. Naiset pitäisi myös heti poistaa politiikasta. Tässä nyt ollaan kun naiset pääsivät päättämään asioista. Halonen allekirjoitti sopimuksen jossa suomi luopui jalkaväkimiinoista joihin suomen puolustus perustui. Oikeastaan sen jälkeen en itsekään ole välittänyt kanssa ihmisistäni. Ajatus siitä kun puutteessa olevat omon-sotilaat antavat rakkautta kaiken ikäisille tytöille elimet sykkien, saa minunkin sepalukseni pullottamaan. Hyväksyn tappamisen ja holocaustin. Sellasia me ihmiset olemme. Kivikaudelta asti toisiamme naiden ja tappaen lisäännytty. Odotan innolla sotaa kun pääsen raiskaamaan siviilejä ja ryöstämään heidän kotinsa. En ole heikomman puolella. Enkä ammu isoa miestä pienikaliberisella aseella. Ylivoimalla säälimättä, ja ennen kaikkea munnoo naisille, kaiken ikäisille! halusivat ne sitä tai ei.


      • satsi lentämään!
        reigä eelo kirjoitti:

        Itsekin olen sitä mieltä että suomeen pitää saada lisää somalimiehiä. He tekevät valkoiselle miehelle suuren palveluksen kun vetävät kaisanniemen puistossa näitä pokapää akkoja joiden elämän suurintehtävä on pukeutua syksyisiin väreihin ja parantaa maailmaa syömällä mielialalääkkeitä. Kaikille yh-akoillekin voisi laittaa munnoo oikeen joka reikään niin loppuu se valittaminen ja turha viisastelu. Naiset pitäisi myös heti poistaa politiikasta. Tässä nyt ollaan kun naiset pääsivät päättämään asioista. Halonen allekirjoitti sopimuksen jossa suomi luopui jalkaväkimiinoista joihin suomen puolustus perustui. Oikeastaan sen jälkeen en itsekään ole välittänyt kanssa ihmisistäni. Ajatus siitä kun puutteessa olevat omon-sotilaat antavat rakkautta kaiken ikäisille tytöille elimet sykkien, saa minunkin sepalukseni pullottamaan. Hyväksyn tappamisen ja holocaustin. Sellasia me ihmiset olemme. Kivikaudelta asti toisiamme naiden ja tappaen lisäännytty. Odotan innolla sotaa kun pääsen raiskaamaan siviilejä ja ryöstämään heidän kotinsa. En ole heikomman puolella. Enkä ammu isoa miestä pienikaliberisella aseella. Ylivoimalla säälimättä, ja ennen kaikkea munnoo naisille, kaiken ikäisille! halusivat ne sitä tai ei.

        No silel ei nyt voi mitään, että mamu sattu mamu olemaan tunteiltaan tasapainoisempi, kestää avioeroja ja eri panoja, suomalainen ukko siinä menee silmänaluset mustana kun mistään ei saa, mokkakikkeli hymyilee iloisesti ja tunnistaa tarpeensa: suomalaisen hilloviivan. Et runkkalile sie vaan siellä kotonas, ärrältä saa rattoja, jalluja ja kalleja..Ei niitä naisia kiinosta huonosti käyttäytyvä ylipainoinen suomiukko.


      • satsit tyttöön
        satsi lentämään! kirjoitti:

        No silel ei nyt voi mitään, että mamu sattu mamu olemaan tunteiltaan tasapainoisempi, kestää avioeroja ja eri panoja, suomalainen ukko siinä menee silmänaluset mustana kun mistään ei saa, mokkakikkeli hymyilee iloisesti ja tunnistaa tarpeensa: suomalaisen hilloviivan. Et runkkalile sie vaan siellä kotonas, ärrältä saa rattoja, jalluja ja kalleja..Ei niitä naisia kiinosta huonosti käyttäytyvä ylipainoinen suomiukko.

        Äläpäs nyt vanha naisen raato hirnu siellä, kuin metsästäjää karkuun juokseva kapinen kettu. Suomiukko on maailmalla suosittu. Filippiineilläkin tytöt antaa oikein porukalla ja hieroo vielä selän. Suomiakka antaa pimeessä peiton alla, haaveillen neekriukkelista samalla. Sitä paitti suomiakka maksaa ihan kauhiasti ja vie vapaa-aikaa melkolailla verrattuna kunnollisiin filippiiniläistyttöihin. Eikä suomiakka voi koskaan kauneudella kilpailla filipposakan kanssa. Kovin ylipainoisikakin suomiakat ovat, ja kännissä ei mitään käytöstapoja. Riistapatakin on heille vieras ruoka mutta neekrin papukeitto on namia XDDD


      • Hae apua
        satsit tyttöön kirjoitti:

        Äläpäs nyt vanha naisen raato hirnu siellä, kuin metsästäjää karkuun juokseva kapinen kettu. Suomiukko on maailmalla suosittu. Filippiineilläkin tytöt antaa oikein porukalla ja hieroo vielä selän. Suomiakka antaa pimeessä peiton alla, haaveillen neekriukkelista samalla. Sitä paitti suomiakka maksaa ihan kauhiasti ja vie vapaa-aikaa melkolailla verrattuna kunnollisiin filippiiniläistyttöihin. Eikä suomiakka voi koskaan kauneudella kilpailla filipposakan kanssa. Kovin ylipainoisikakin suomiakat ovat, ja kännissä ei mitään käytöstapoja. Riistapatakin on heille vieras ruoka mutta neekrin papukeitto on namia XDDD

        Hakeudu hoitoon sekopää. Kirjoittelet täällä usealla eri nimimerkillä lapsellisuuksia. Ota edes lääkkeet ajallaan.


      • Harri Röystilä
        Hae apua kirjoitti:

        Hakeudu hoitoon sekopää. Kirjoittelet täällä usealla eri nimimerkillä lapsellisuuksia. Ota edes lääkkeet ajallaan.

        Olen sukkahousut jalassa. Revin haarakiilan irti ja asetin työpöydän tuolille tulostetun A4 paperin jossa oli tytön kuva. Kahvia juodessa alkaa pierettää ja nyt tytön naamassa on ulostettani. Se kuvaa arvostusta nyky-yhteiskunnan kasvattamia siideripissiksiä kohtaan. Ajattelin kehystää tämän pskaisen kuvan ja käyttää sitä tikkatauluna. Ai niin, en syö lääkkeitä ja olen vegaani joka syö kuitenkin lihaa satunnaisesti ja salaa.


      • pröltsis
        Harri Röystilä kirjoitti:

        Olen sukkahousut jalassa. Revin haarakiilan irti ja asetin työpöydän tuolille tulostetun A4 paperin jossa oli tytön kuva. Kahvia juodessa alkaa pierettää ja nyt tytön naamassa on ulostettani. Se kuvaa arvostusta nyky-yhteiskunnan kasvattamia siideripissiksiä kohtaan. Ajattelin kehystää tämän pskaisen kuvan ja käyttää sitä tikkatauluna. Ai niin, en syö lääkkeitä ja olen vegaani joka syö kuitenkin lihaa satunnaisesti ja salaa.

        Sana hallussa :)


      • KT-spede
        pröltsis kirjoitti:

        Sana hallussa :)

        Tuo kaveri ei oo saanut tussua vähään aikaan se on vissi!.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe