Rasismista yksinkertaisesti

yksinkertaisesti

Jos minä tulen sinun kotiisi ja sinä haukut ja solvaat minua - niin minä lähden pois. Yksinkertaista - eikö ?
Jos sinä estät minua lähtemästä pois sinun kodistasi ja jatkat minun kiusaamista - se on rääkkäämistä, vangitsemista

Jos minä tulen sinun kotiisi ja MINÄ haukun ja solvaan minua - niin se on paha asia ~ verrattavissa rasismiin.
Jos poistut kotoasi on asuntosi vallattu, mitä juuri rasistit yrittää, ja että suomalaisilla olisi henkisesti niin paha olla että lähtevät omasta maastaan / kodistaan.

Rasisteja ovat vain ne jotka menee toisten omistamaan maahan, alueseen tai kotiin, syrjimään ja alistaaan ko paikan aluperäistä väestöä, asukasta.

Nykyiset maahanmuuttajat saa poistua Suomesta, niitä ei kukaan estä.

Olen vuosien keskusteluissa huomannut monta puhtaasti sydämeltään sadistista rasistia.
Miten ne pystyy nukkuu sellaisella päällä, jotka suoltaa niin suomalaisvihamielisiä lausuntoja ja selkeätä rasismia, vihaa suomalaisia kohtaan.

Suomalainen Suomessa ei ole ikinä rasisti, vain toisen omistamlle aluelle / maalle menevä voi olla rasisti.

Maahanmuuttajat pääsevät aina Suomesta pois, jos ei viihdy.
Jostain syystä ne ei lähde vaan haukkuu suomalaisia, suomalaisvihamielisten hyysäreiden opettamina.

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • browser

      Sehän on selvä, ettei kuokkavieras omin jaloin tajua lähteä, mutta mikä helvetti siinä on, ettei isäntäkään tajua heittää kuokkijaa pihalle tai soita poliisia hoitamaan hommaa?

      • Ola.Koo

        ? ni sanopa se ??

        ymmällä tässä on kaikki suomalaiset

        Mitä meidän maalle tapahtuu ja miksi ?

        Ennen laitettiin sotilaat rajalle hyväksikäyttäjiä torjumaan.

        Tänää Suomelta puuttuu virustorjunta !


      • Missä tilanteessa poliisi ei - tarvittaessa - ole hommaa hoitanut?


      • ­­¢
        Mover kirjoitti:

        Missä tilanteessa poliisi ei - tarvittaessa - ole hommaa hoitanut?

        siinä kun rotta on sanonut, että ei halua lähteä.


    • ­ ­¢ = ­¢

      Noin centti taas siirtyi kostamaan ja häiritsemään keskustelua.
      Mitä tekee Mover?
      Luulen että valitukset centistä menee centille itselleen - ainakaan mitään hyötyä tuon olion käyttäytymisen valittamisesta ylläpidolle ei ole ikinä ollut.


      Tiedoksenne : Centti on tämän firman ylläpito.

      _______________________

      Joku voisi soittaa ylläpidon johdolle tuosta häriköinnistä.

      • Kiitokset palstaa koskevasta eritellystä pohdiskelusta!

        Ylläpito toki tietää tilanteen.

        Avoin verkko kuitenkin on kuin kaunpungin infrastruktuuri: Kaiken hyvän lisänä on myös rottaongelma: Tarkoitushakuinen, asiaton kirjoittaminen.


    • suomi ylös

      Heii, samaa mieltä olen.

      Jos mun kotiini tulee henkilö käyttäytyy niinkuin monet mamut käyttäytyy (tiedättehän sen kaiken)

      niin jokaisella on oikeus puolustaa omaa kotiaan ajaa häätää tunkeilijat pois. Ja estää vastaavia tulemasta lisää.

      No noin Suomelle on nyt tehty :Tunkeutujat ovat tulleet maahamme alistamaan ja hyväksikäyttämään suomalaisia, tuhoamaan alkuperäisväestön rauhallisen elämän ja kuokkimaan kaiken ja lopulta vielä aloittaa massiivisemmat kansanmurhat kuin mihin ruotsalaiset ovat kyenneet tuhannen vuoden ajan.

      Suomea eikä suomalaisia puolusta kukaan - koska päättäjät eivät ole suomalaisia, koska äänestäjien enemmistö on swenkomaaneja, jotka vihaa suomalaisia ja yrittää tuhota Suomen.

      Vaihtakaa päättäjät, ennenkuin olemme toddellakin kuolleita.

      • Minusta tuntuu että sinun juttusi perusteella olisi parempi vaihtaa kansa(!)


      • Adobi Flinsh
        Mover kirjoitti:

        Minusta tuntuu että sinun juttusi perusteella olisi parempi vaihtaa kansa(!)

        Sinähän olet jo myöntänyt että te haluatte vaihtaa ja te vaihdatte suomalaisen heikko hipiäisen kansan vahvempiin paksu nahkaisiin mustiin afrikkalaisiin koska allah on määrännyt valkoiset tuhottavaksi ja ottamaan mustaa vahvaa afrikkalaista rotua suomalaisten tilalle. Tästähän keskusteltiin pitkät litaniat n 2 - 3 vuotta sitteen


    • ­¢entti = kaikki

      H U O M A A T T E K O miten ”kukaan” ei juttele tässä aloituksessa vaikka aloitus on loistava !

      ”Kukaan” ei juttele, koska centtiä on loukattu.

      Joten centti on jokainen kirjoitttaja täällä. Mun lisäksi.

      Voikaa hyvin ­¢entin kaa , kyllähän tämäkin aloitus poistetaan

      Toivottaavsti ylläpidon pomo lukee tämän

      • ~¢~

        Vieläkö oot pahalla päällä?


    • Mielestäsi siis kantasuomalainen saa oll rikollinen maahanmuuttajalle, mutta ei päinvastoin. Ok. Ei jäädä siihen, ainakaan vielä.

      Entä kun maahanmuuttaja on saanut Suomen kansalaisuuden?

      • brychan

        Missä kohtaa aloitusta mainittiin kantisten saamiset?

        En minä tosin omaa lastani pihalle heitä huonon käytöksen takia, mutta vieraat kakarat lähtevät kyllä kotiinsa tai kadulle.


      • brychan kirjoitti:

        Missä kohtaa aloitusta mainittiin kantisten saamiset?

        En minä tosin omaa lastani pihalle heitä huonon käytöksen takia, mutta vieraat kakarat lähtevät kyllä kotiinsa tai kadulle.

        kantiksethan ovat saaneet vaikka mitä.

        Järkyttäviä juttuja tuolla Lieksapalstalla niitten paikallisten somalien rikollisuudesta ja oudoista tavoista. Sen palstan luotsi vaan on umpihullu rasisti ja sensuroi kaiken. Ei uskoisi että Suomessa tällainen meno.


      • Adobi Flinsh

        Mover 13.12.2014 11:53

        Mielestäsi siis kantasuomalainen saa oll rikollinen maahanmuuttajalle, mutta ei päinvastoin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13102761/#comment-75083226
        ___________________________

        Tässä yritettiin määritellä, mitä on rasismi ?

        Kyse oli ettei rikollisuus mamuja vastaan ole rasismia

        mutta ei se tarkoita että rikollisuus maahanmuuttajia kohtaan on sallittua, kuten valheelisesti väität.

        Olethan erikoisen koulutuksen saanut : Sanojen vääristelyn.

        Kerropa missä muualla aivopesua opetetaan kuin koraanikouluissa ?

        Mutta kuten kokoajan olen huomannut sinä käännät ja vääristelet vastapuolen lauseet tarkoittamaan jotain muuta kuin mitä kirjoittaja oli tarkkoittanut sanoa. * Siksi sinä kirjoitat täällä yksin.

        Tässäkin taas sinä syytit aloittajaa VääRiN - vääristelemällä hänen koko ajatusmaailmansa ja tarkoituksensa.

        Olisimmehan voineet joskus puhua siitäkin miten rasismia voisi karsia, mutta kokemukseni sinusta on jotain niin vastenmielistä etten ryhdy enää siihen. Te koraanikoululapset olette käänteisellä psykologiallanne kääntäneet oikeasti tyhmät päättäjät uskomaan teidän aivopesuihin. * Se on yksi syy miksi minä EN enää ikinä juttele islamilaisten kanssa. Te olette kaikki aivopesun mestareita.

        Toki palstalla on paljon kyse myös siitä mitä on aiemmin sanottu, ja liikkuvana nikkinä minä tiedän kaiken mitä sinä olet minulle sanonut. Halusitko sinä oikeasti tietää mitään minusta ja ajatusmaailmastani? Näethän IP-numeroni jonka perusteella luulisi että olet saanut jonkinlaisen kuvan minusta. Jos kuvasi minusta on tuo ylläesitetty, että minulle voi syöttää moista soopaa ja uskon sen - niin siitä olen onnellinen ETTET SINÄ ole iHMiSEN asiantuntija. Ja toivottavasti et työskentele ihmisten parissa, sillä tutkijanakin kykenet aivopesemään Suomen kallista ja arvokasta kansaa sadisteiksi, narsisteiksi ja rasisteiksi aika tehokkaasti.

        Sinä syytit aloittajaa rikollisuuden kannattajaksi - ja se oli erittäin väärä ja paha tulkinta.

        Toinen analyysi sinusta :
        Sinulle on kummallisen tärkeätä se kuka voittaa keskustelun lauserakenteilla. Ihan kuin se joka osaa oikeampaa suomen kieltä olisi mielipiteissään enemmän oikeassa jonka mielipiteiden kanssa muiden olisi pakko olla samaa mieltä, jos aikoo olla oikeassa. Sanon sulle salaisuuden : 99% suomen kansasata vihaa sua just tuon typerän tyylisi takia, olet ylimielinen muita kirjoittajia kohtaan, kukaan suomalainen ei ole ikinä sun kaa samaa mieltä.

        Sinulle on myös tärkeä voiton merkki kun paljastat millä muulla nikillä joku toinen kirjoittaa. Seurasin kerran pitkään erästä keskustelua ja yhtäkkiä sinä voittonriemuisena julistit että toinen kirjoitti kahdella nikillä. Sinä paljastit sen ja riemuitsist että olet voittanut keskustelun.

        VääRin! Sinä hävisit kaiken, ja erityisesti ihmisyyden - sitä ei sinusta löydä. Tuota vastapuolta kunnnioitin SUURESTI.


        Olet tuohon asemaasi liian sadistinen ja sydämetön ja rasisti. Minä kyllä tiedän mistä rasismi johtuu, sen verran kauan olen sun ajatusmaailmaasi lukenut. Ihmettelen edelleen miksi olet täällä, et seuraa keskustelua, et kirjoita asiasta, josta puhutaan, vääristelet muiden lauseita ja viet keskustelua itse asiasta sivuraiteille, varsinkin toisilla nikeilläsi. Muuten aihe 'rasismi' olisi voinutkin kiinnostaa.


      • Adobi Flinsh

        Mover 13.12.2014 11:53

        Mielestäsi siis kantasuomalainen saa oll rikollinen maahanmuuttajalle, mutta ei päinvastoin.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13102761/#comment-75083226
        ____________________________

        2.asia
        Tässä yritettiin valottaa mikä on rasismia mikä ei
        Sinusta kun jokou selittää ettei rikollisuus maahanmuuttajaa vastaan ole rasismia
        niin sinusta se ei sitten ole rikollisuutta ollenkaan. Ymmärrät asiat todellakin väärin.

        Vähän sama kuin Wallin Jaska tulee kotiisi ja ottaa TV tietokoneen kirjat sohvan korut rahat - sinä syytät Wallin Jaskaa rasismista - sanon ettei se ole raismia - niin sun mielestä väitän ettei sun omaisuuden varastaminen olisi rikollisuutta olleenkaan.

        Jos rikos ei ole rasismia - niin se ei ole rikos olleenkaan - Niinkö?

        Varmasti hakkaaminen ja ryöstäminen on rikos. Myös toisen kodin valtaaminen, mutta ei se nyt rasismia ole. Siitä täällä palstalla on kinattu. Sitä sinä et ymmärrä, sinä luettelet kaiken riollisuuden automaattisesti rasismiksi JOS se kohdistuu mustaan. Sitä samaa tekee mustat, aina rikollisuus heitä kohtaan on rasismia, ihan kuin rikollisten pitäisi valita kohteensa ihon värin perusteella, että jos on musta ei saa tehdä rikosta.

        Rikollinen ei varmasti ole rasisti joka tekee rikoksensa ihon värin perusteella, mutta rasisti tekee.
        Niiden eroa sitä et ymmärrä.

        Nämä kaikki ovat nyt syitä siihen miksi täällä ei kukaan muu kuin henkilökunta kirjoita. Sun oma henkilökuntasi.


      • Adobi Flinsh kirjoitti:

        Mover 13.12.2014 11:53

        Mielestäsi siis kantasuomalainen saa oll rikollinen maahanmuuttajalle, mutta ei päinvastoin.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/13102761/#comment-75083226
        ____________________________

        2.asia
        Tässä yritettiin valottaa mikä on rasismia mikä ei
        Sinusta kun jokou selittää ettei rikollisuus maahanmuuttajaa vastaan ole rasismia
        niin sinusta se ei sitten ole rikollisuutta ollenkaan. Ymmärrät asiat todellakin väärin.

        Vähän sama kuin Wallin Jaska tulee kotiisi ja ottaa TV tietokoneen kirjat sohvan korut rahat - sinä syytät Wallin Jaskaa rasismista - sanon ettei se ole raismia - niin sun mielestä väitän ettei sun omaisuuden varastaminen olisi rikollisuutta olleenkaan.

        Jos rikos ei ole rasismia - niin se ei ole rikos olleenkaan - Niinkö?

        Varmasti hakkaaminen ja ryöstäminen on rikos. Myös toisen kodin valtaaminen, mutta ei se nyt rasismia ole. Siitä täällä palstalla on kinattu. Sitä sinä et ymmärrä, sinä luettelet kaiken riollisuuden automaattisesti rasismiksi JOS se kohdistuu mustaan. Sitä samaa tekee mustat, aina rikollisuus heitä kohtaan on rasismia, ihan kuin rikollisten pitäisi valita kohteensa ihon värin perusteella, että jos on musta ei saa tehdä rikosta.

        Rikollinen ei varmasti ole rasisti joka tekee rikoksensa ihon värin perusteella, mutta rasisti tekee.
        Niiden eroa sitä et ymmärrä.

        Nämä kaikki ovat nyt syitä siihen miksi täällä ei kukaan muu kuin henkilökunta kirjoita. Sun oma henkilökuntasi.

        helkutin hyvää txt pistit.


      • Adobi Flinsh

        Moverille ihna muuten vaan juttelen ....
        __________________

        Kun asiaa pohtii rikollisen kannalta - niin jos tuo olisi rittävän viisas niin hän ryhtyy rasistiksi ja tekee rikoksia vain suomalaisia vastaan niin pääsee vähemmällä. Joten Suomen päättäjät ovat rasisteina päättäneet ajaa rikolliset rasisteiksi ja ryhtymään rikoksiin vain valkoisia vastaan koska niistä saa pienemmän tuomion, eli kehottaa rikollisia valitsemaan rikoksen kohteensa ihon värin perusteella. Joten päättäjät ovat rasisteja suomalaisia kohtaan ja ajaa rikolliset niin valkoiset kuin mustatkin valkoisia vastaan koska siitä saa pienemmän tuommion. Tämä oli se ajatus jota yritin selittää sinulle n vuosi sitten. Että rasismi rikoksen koventaisperusteena on rasismia suomalaisia kohtaan. Mielestäni samasta rikoksesta pitää antaa sama rangaistus ihon väristä riippumatta, mutta kuten sanoin päättäjät ovat puhtaasti rasisteja lakeja säätäessään. Sinä näet jopa erittäin rasistisen 'positiivisen syrjinnän' hyvänä asiana.

        Päättäjien tarkoitus on tuhota Suomi ja sen kansa.
        Muutenkin tuntuu kuin rikollisuus suomalaisia vastaan olisi teistä ihan muodikasta ja kivaa.
        Täälläkin ollut kirjoituksia ja muuallakin miten rasisteja mustat, islamilaiset ja maahanmuutajat ovat, mutta siihen et korvaasi lotkauta. Keräät kaiken päivää uutisia suomalaisten tekemistä rikoksista mustia vastaan - ja ilman mitään järkevää syytä tai perustetta leimaat kaikki suomalaiset rasisteiksi. Niin niillä toisilla nikeillä varmuuden vuoksi.

        En oikein ymmärrä sitä ajatusta kun väität olevasi suomalainen että miksi täällä lietsot vihaa suomalaisia vastaan.
        Kaikki maahanmuutajat ajattelee niinkuin opetat, että suomalaisia vastaan saa hyökätä koska kaikki suomalaiset ovat rasisteja. Emme ole rasisteja, me vain vihaamme teitä ja heitä.

        Määrittelet rasismin ajatukseksi, minä sanon ettei ajatus ole rikos.
        Jokainen saa ajatella mitä tahtoo ja tuoda sen julki - tekeminen on eri asia. Rasismi perustuu vain tekemiseen ei ajattellemiseen. Mielipiteen ilmaiseminen on Suomessa ihmisten perusoikeus. Mutta islamilaisten aivopesun ajamina päättäjät ovat tehneet siitäkin rikoksen. Joten jatkoa varmaan seuraa, seuraava laki on : suomalaiset ovat rikollisia jos ne elää, se on sharia-laki, joka on melkein jo Suomen laki, sinunkin toivomana. Sekin on rasistinen ajatus haluta eri uskontokunnille eri lait. Odotamme innoissamme kun kristitykin saa noudattaa omaa lakiaan, ettei heitä syrjitä.


    • innerstrength2

      taa yks tyhjäkallo asialla. ihmisen omistama talo ja valtio ovat kaks eri asiaa eikä niitä voi vertailla toisiinsa, vai meinaaks ett omistat suomen?

      • browser

        Suomalaiset omistavat Suomen.


      • Adobi Flinsh
        browser kirjoitti:

        Suomalaiset omistavat Suomen.

        Kuitenkin huomaamme ettei sotaväki puolusta Suomea - jotain on pielessä että Suomen saa nyt vapaasti tuhota ja suomalaiset vapaasti vaihtaa afrikkalaisiin.
        Sillä asiasta mielipiteen kirjoittaminen on kriminalisoitu, kun 90% Suomen kansasta odottaa että sotaväki ajaisi vieraat tunkeutujat pois. Miksi me muuten ylläpidämme sotaväkeä kun ne ei puolusta Suomea eikä suomalaisia?


      • Adobi Flinsh kirjoitti:

        Kuitenkin huomaamme ettei sotaväki puolusta Suomea - jotain on pielessä että Suomen saa nyt vapaasti tuhota ja suomalaiset vapaasti vaihtaa afrikkalaisiin.
        Sillä asiasta mielipiteen kirjoittaminen on kriminalisoitu, kun 90% Suomen kansasta odottaa että sotaväki ajaisi vieraat tunkeutujat pois. Miksi me muuten ylläpidämme sotaväkeä kun ne ei puolusta Suomea eikä suomalaisia?

        tuosta tulikin mieleen...

        Sanovat että armeijassa ei valita johtajia huutoäänestyksellä.

        Se ei pidä paikkaansa jos tulee sotatila.

        Varsinkin komppanian päälliköt ovat silloin tuulisella paikalla. Ne nimittäin ammutaan niin kauan kuin paikalle tulee ukko joka miellyttää porukkaa. Sama hoituu myös pienemmillä herroilla kuten joukkueenjohtajat.

        Mutta jos armeijaa johtaa jotkut pellet...
        http://hs10.snstatic.fi/webkuva/taysi/675/1305795674146?ts=620
        niin ei meillä mitään todellista puolustusta silloin ole edes somaleja vastaan.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe