mies valehtelee?

enpätiedä

Ollaan oltu tämän miehen kanssa n. Puoli vuotta ja asun melkeinpä sen luona. Eniten kuitenkin ottaa päähän se että mies ei tunnu olevan tosissaan kanssani ja epäilen että mies valehtelee useista asioista. Esim eilen hän ilmoitti tullessaan puoli 11 töistä, että lähtee käymään tätinsä luona katsomassa tämän lasta kpska sillä oli kuulema ikävä. Mies on ulkomaalainen ja suku aika läheinen juttu... ja mies siis 29 v ja asunut suomessa 3 vuotiaasta asti. Ja sitten sanoi ennenkuin lähti että akku loppuu , ettei kannata yrittää ottaa yhteyttä. Sitten kysyin että kauanko hänellä sitten kestää? Ja sanoi että tuskin kauhean kauaa. No siinä sitten mies lähti ja oottelin ja ajattelin tsekata omaa facebookkia siinä kun kello lähestyi jo 12. Näkyi että mies on ollut paikalla 2 minuuttia sitten KÄNNYKÄLLÄNSÄ. No laitoin sitten viestiä facessä ett ä kauankoa kestää? Ja ei vastannut ja ei näkynyt että olisi lukenut. Ja sitten puoli 1 näkyi että olisi ollut paikalla taas joku 5 minuuttia sitten kännykällänsä edelleen. En sitten jaksanu välittää vaan oottelin vaan että millon se herra oikeen suvaitsee tulla kotiin. No kello oli puoli 2 ja sitten ilmestyy. Oikein hyväntuulisena ja hymyilevänä että. Kysyin sitten että mites meni ymsyms? Ja kysyin että kävitkös siellä tätis luoba sen tietokoneella kun näyit paikalla? Ja sanoi että en. Ja sitten kysyin että no mites sitten mulle näky että oot ollu facebookissa paikalla aika montaki kertaa tona aikana PUHELIMELLA. ja sanoi sitten ihan naama pokalla että '' enpä ole ollut''. Joten siis onko mahdollista että se vain näkyi minulle että oli ollut paikalla mutta ei oikeasti ollut? Siis että jos akku oli loppunut niin onko mahdollista että kännykkä näyttää niin? Tuntuu että jos hän tuosta valehteli niin sitten voi valehdella vaikka mistä.... ja suhteessa on monia muitakin ongelmia mutta haluaisin nyt tuohon vastauksen että onko tuo mahdollista että noin käy?

33

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järjetöntä

      Tiesitkös että facessa paikallaolon voi myös piilottaa? Ei näy kavereille, milloin siellä käy. Siinäpä sulle miettimistä, jospa mies onkin koko ajan siellä ja sä vaan et tiedä siitä. Mahtavalla tolalla on luottamus teidän suhteessa. Kannattaisko ihan vaihtaa miestä? Ottaa sellainen, joka pysyy 24/7 sun rinnalla.

      Järjetön mustasukkaisuus syö liiton kuin liiton kuoliaaksi.

      • enpätiedä

        tiesin että voi piilottaa niin etten näkisin millon on paikalla.. Mietin vaan tuohon yhteen asiaan vastausta että onko mahdollista että vaan näkyy mulle että on paikalla vaikkei oikeasti olisi ollut? Ja mustasukkainen olen mutta ihan syystä.. En mitään mustasukkaisuuskohtauksia järjestä, vaan oon nyt tarkkaillut miestä ja haluan varmuuden noille hänen yöreissulleen yms.

        Mutta voisiko joku vastata tuohon minun alkuperäiseen kysymykseen? hänellä on iphone 6


      • sähkölaitos
        enpätiedä kirjoitti:

        tiesin että voi piilottaa niin etten näkisin millon on paikalla.. Mietin vaan tuohon yhteen asiaan vastausta että onko mahdollista että vaan näkyy mulle että on paikalla vaikkei oikeasti olisi ollut? Ja mustasukkainen olen mutta ihan syystä.. En mitään mustasukkaisuuskohtauksia järjestä, vaan oon nyt tarkkaillut miestä ja haluan varmuuden noille hänen yöreissulleen yms.

        Mutta voisiko joku vastata tuohon minun alkuperäiseen kysymykseen? hänellä on iphone 6

        Ei voi näkyä ilman, että hän on kirjautunut sisään. Facekin vaatii aina sen, ilman sisäänkirjautumista ei näy, että on paikalla. Eli se mies vedättää sua.


    • vimpelih

      No kyl minusta jos noin näyttää, että siel on ollut. Tietysti voi olla kans, että vahingossa puhelin mennyt naamakirjaan onlineksi, mut aika epätodnäk minusta.

    • liar liar

      Jos on ollut facessa kännykällä, se näkyy ihan oikein. Taitaa herra puhua sitä itteään. Ainakin tässä asiassa. En halua lietsoa epäilyksiä, mutta pahalta näyttää...tokkopa oli tädillään.

      • liar liar

        Niin ja ei mene faceen jos ei ole akkua.


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Niin ja ei mene faceen jos ei ole akkua.

        Itestäkin kuullostaa aika epätodennäköseltä että olis itekseeb menny facebookkiin JOS ON AKKUKI kerta loppunu. Mutta yritin sitte soittaa sille justiin ennenku se tuli niiin sillon kyllä ilmotti et kännykkää ei saada yhteyttä.. en tiiä miten tästä asiasta puhun miehelle? Kysynkö vaan että valehtelitko mulle eilisestä vai mitä? mies on juuri sellanen että EI IKINÄ MYÖNNÄ MITÄÄN. ja mikään ei IKINÄ oo hänen vika..


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Itestäkin kuullostaa aika epätodennäköseltä että olis itekseeb menny facebookkiin JOS ON AKKUKI kerta loppunu. Mutta yritin sitte soittaa sille justiin ennenku se tuli niiin sillon kyllä ilmotti et kännykkää ei saada yhteyttä.. en tiiä miten tästä asiasta puhun miehelle? Kysynkö vaan että valehtelitko mulle eilisestä vai mitä? mies on juuri sellanen että EI IKINÄ MYÖNNÄ MITÄÄN. ja mikään ei IKINÄ oo hänen vika..

        Ehkä muisti just ennen kotiin tuloa et piru, mullahan loppu akku! ja laittoi puhelimen kiinni? Huomasitko veikö laturiin?


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Ehkä muisti just ennen kotiin tuloa et piru, mullahan loppu akku! ja laittoi puhelimen kiinni? Huomasitko veikö laturiin?

        Ei ottanut laturia mukaan, ja kysyin että mikset ota laturia mukaan? Niin sanoi että "no mitäs mä sillä teen" sanoin sitten että no ehkäpä jos joku ottaa suhun yhteyttä niin alko sitten kauheana selittämään että se tädin lapsi kuitenkin repii ja rikkoo sen yms. Juujuu.


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Ei ottanut laturia mukaan, ja kysyin että mikset ota laturia mukaan? Niin sanoi että "no mitäs mä sillä teen" sanoin sitten että no ehkäpä jos joku ottaa suhun yhteyttä niin alko sitten kauheana selittämään että se tädin lapsi kuitenkin repii ja rikkoo sen yms. Juujuu.

        Juu niinkuin 5v hirveästi rikkois enää toisten tavaroita. Joku 3v taapero ehkä, mutta kyllä sekin jo kieltoja kuuntelee...


    • Lopeta suhde...

      Outo aika käydä tädin luona.
      Vuosia sitten eräs mies selitti, että täytyy lähteä, kun pitää kuljettaa tätiä johonkin paikkaan. No, se täti oli toinen nainen eikä sukua ollenkaan.
      Mielestäni sinun on paras lopettaa suhde ja olla yksin jonkin aikaa.
      Ota itsellesi jokin uusi harrastus, niin on muuta ajateltavaa.

      • enpätiedä

        Oliko mies uskottavan kuulonen kun kertoi tämän? Ja miten jäi kiinni? Oma mies on joko rehellinen tai patologinen valehtelija. Tuntuu usein kun hän kertoo jonkun jutun niiin kuullostaa niin ulkoa opitulta että..


      • enpätiedä
        enpätiedä kirjoitti:

        Oliko mies uskottavan kuulonen kun kertoi tämän? Ja miten jäi kiinni? Oma mies on joko rehellinen tai patologinen valehtelija. Tuntuu usein kun hän kertoo jonkun jutun niiin kuullostaa niin ulkoa opitulta että..

        Mies on nyt töissä ja ajattelin etten jaksa oottaa iltaan asti että puhun asiasta, niin laitoin viestiä. Sanoin että "oishan se aika jännä juttu että kännykästä olis akku loppunu ja se iteksee kävis facebookissa" nii sieltä tuli sitten kauheaa kiroilua ja sano että akku oli loppunu ja kännykkä takin taskussa. Ja vastas sitte taas kauhealla kiroilulla että ei vittu kuulema tiedä.

        Kuulostaa kyllä ihan uskottavalta.... mutta mitäs mieltä te olette? Saatanko olla vaan ihan vainoharhainen vaikka tosi paljon muitakin päilyttäviä asioita on.....


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Mies on nyt töissä ja ajattelin etten jaksa oottaa iltaan asti että puhun asiasta, niin laitoin viestiä. Sanoin että "oishan se aika jännä juttu että kännykästä olis akku loppunu ja se iteksee kävis facebookissa" nii sieltä tuli sitten kauheaa kiroilua ja sano että akku oli loppunu ja kännykkä takin taskussa. Ja vastas sitte taas kauhealla kiroilulla että ei vittu kuulema tiedä.

        Kuulostaa kyllä ihan uskottavalta.... mutta mitäs mieltä te olette? Saatanko olla vaan ihan vainoharhainen vaikka tosi paljon muitakin päilyttäviä asioita on.....

        Minkä ikäinen tämä tädin lapsi on? Mun mielestä tosi outo aika ylipäätään käydä kylässä jos oli siis ilta klo 11? Kyllähän ainakin alakouluikäiset on jo nukkumassa tai ainakin pitäisi olla tuohon aikaan...


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Minkä ikäinen tämä tädin lapsi on? Mun mielestä tosi outo aika ylipäätään käydä kylässä jos oli siis ilta klo 11? Kyllähän ainakin alakouluikäiset on jo nukkumassa tai ainakin pitäisi olla tuohon aikaan...

        Lapsi on vasta 5 vuotias.. itekkin oon ihmetelly ihan samaa että johan se lapsi jaksaa aina valvoa pitkään....


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Lapsi on vasta 5 vuotias.. itekkin oon ihmetelly ihan samaa että johan se lapsi jaksaa aina valvoa pitkään....

        Joo ei tasan varmasti ole mitään lasta. Eikä tätiä. Tai jos on, ei takuulla niillä käy tuohon aikaan yöstä.


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Joo ei tasan varmasti ole mitään lasta. Eikä tätiä. Tai jos on, ei takuulla niillä käy tuohon aikaan yöstä.

        Mitenköhän kannattaisi toimia tässä tilanteessa? En ikinä ole saanut vihiä että miehellä joku toinen nainen olisi.. kännykkää ei piilottele ja sinne ei ikinä mitään epäilyttäviä viestejä tule.. en tiedä pettääkö mies mutta ainakin epäilyttää monet asiat.... Esimerkiksi hän myönsi että hänen tuttavapiirissään on aika paljon miehiä jotka pettävät vaimoaan. (Ulkomaalasista) ja kysyin sitten että onko se sun mielestä sitten ihan hyväksyttävää? Niin vastasi vaan että eipä asia kuulu hänelle ja vielä puolusteli melkeinpä heitä...

        Miten saan varmuuden tähän koko asiaan? En todellakaan lähde tästä suhteesta ilman täysin varmaa tietoa... jaska tulisin kuitenki miettimään että MITÄ JOS...


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Mitenköhän kannattaisi toimia tässä tilanteessa? En ikinä ole saanut vihiä että miehellä joku toinen nainen olisi.. kännykkää ei piilottele ja sinne ei ikinä mitään epäilyttäviä viestejä tule.. en tiedä pettääkö mies mutta ainakin epäilyttää monet asiat.... Esimerkiksi hän myönsi että hänen tuttavapiirissään on aika paljon miehiä jotka pettävät vaimoaan. (Ulkomaalasista) ja kysyin sitten että onko se sun mielestä sitten ihan hyväksyttävää? Niin vastasi vaan että eipä asia kuulu hänelle ja vielä puolusteli melkeinpä heitä...

        Miten saan varmuuden tähän koko asiaan? En todellakaan lähde tästä suhteesta ilman täysin varmaa tietoa... jaska tulisin kuitenki miettimään että MITÄ JOS...

        Et saa varmuutta jollei jää kiinni, kun ei kerran tunnusta. Jos siis on jotain tunnustettavaa. Voisit ehdottaa että kun se täti/tädin lapsi on niin läheinen että kävisitte joskus yhdessä kylässä? Miten siihen reagoisi? Ja jos pääset kylään, niin hienovaraisesti ilahtuneena sanot tädille jotain tyyliin että on niin kiva kun (miehesi) usein käy ja pitää yhteyttä sukulaisiin tms? Mitä täti vastaa/reagoi selventää aika paljon sitten myös teidän tilannetta...

        Jos miehelläsi on toinen hän on oppinut hyvin pyyhkimään viestejä/puheluita jos ei pelkää jättää luuria esille. Ja toisaalta, ehkä keskustelu tapahtuu vaikka siellä facessa, ei edes puhelimen kautta? Tai sitten hänellä ei oikeasti ole ketään toista. On sekin vaihtoehto.


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Et saa varmuutta jollei jää kiinni, kun ei kerran tunnusta. Jos siis on jotain tunnustettavaa. Voisit ehdottaa että kun se täti/tädin lapsi on niin läheinen että kävisitte joskus yhdessä kylässä? Miten siihen reagoisi? Ja jos pääset kylään, niin hienovaraisesti ilahtuneena sanot tädille jotain tyyliin että on niin kiva kun (miehesi) usein käy ja pitää yhteyttä sukulaisiin tms? Mitä täti vastaa/reagoi selventää aika paljon sitten myös teidän tilannetta...

        Jos miehelläsi on toinen hän on oppinut hyvin pyyhkimään viestejä/puheluita jos ei pelkää jättää luuria esille. Ja toisaalta, ehkä keskustelu tapahtuu vaikka siellä facessa, ei edes puhelimen kautta? Tai sitten hänellä ei oikeasti ole ketään toista. On sekin vaihtoehto.

        Olen pari kertaa kysynyt että millonkos me yhdessä mennään käymään tämän sukulaisillaan ja vastaa aina rttä no aikanaan. Oon kyllä nähnyt useat sen serkut ja kaverit jotka on täällä esim tullut käymään... mutta ikinä ei hän oo mua pyytäny minekkään mukaan minne menee kaverinsa/sukulaisensa kanssa tai jos menee kylään turuille. kanssa.. omat vanhempani tää mieanon näny mutta enpä minä oo päässy tutustuu häne vanhempiinsa.


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Olen pari kertaa kysynyt että millonkos me yhdessä mennään käymään tämän sukulaisillaan ja vastaa aina rttä no aikanaan. Oon kyllä nähnyt useat sen serkut ja kaverit jotka on täällä esim tullut käymään... mutta ikinä ei hän oo mua pyytäny minekkään mukaan minne menee kaverinsa/sukulaisensa kanssa tai jos menee kylään turuille. kanssa.. omat vanhempani tää mieanon näny mutta enpä minä oo päässy tutustuu häne vanhempiinsa.

        No se on kinkkinen juttu... ellet halua sitten todella selvittää ja seurata mihin menee... :/
        Käykö mies ihan säännöllisesti noihin aikoihin aina jossain? Meinaan jos rupeaa näyttää todella säännölliseltä ja vaikka kyläpaikkakin vaihtuu välillä mutta aina samat ajat vierailulle niin on outoa. Ei kyllä normaalisti ihmiset kai noin myöhään vieraita halua, ainakaan arkena jos on töitä aamulla. Tai lapsia talossa.


      • liar liar
        enpätiedä kirjoitti:

        Olen pari kertaa kysynyt että millonkos me yhdessä mennään käymään tämän sukulaisillaan ja vastaa aina rttä no aikanaan. Oon kyllä nähnyt useat sen serkut ja kaverit jotka on täällä esim tullut käymään... mutta ikinä ei hän oo mua pyytäny minekkään mukaan minne menee kaverinsa/sukulaisensa kanssa tai jos menee kylään turuille. kanssa.. omat vanhempani tää mieanon näny mutta enpä minä oo päässy tutustuu häne vanhempiinsa.

        Jollain tasolla mies yrittää pitää ainakin vielä sinut erossa omista sukulaisista kun ei näytille vie. Syytä ei voi miestä tuntematta oikein tietää tai arvailla. Toisaalta te olette ollut vasta puoli vuotta yhdessä, ettekä oikeasti asu kuitenkaan yhdessä, niin ehkä hän ei vielä ole mielestään niin vakavasti yhdessä että haluaa vanhemmilleen tai muille esitellä/viedä kylään...mutta JOS hän oikeasti onkin uskollinen niin kamala painostus ja syyttely kyllä tuhoaa suhteenne. :/ Että jos ei mitään ihan konkreettista vielä ole, niin yritä olla painostamatta. Nimittäin itse elin nuorempana suhteessa, missä minua epäiltiin syyttä ja kuulusteltiin olemattomista, niin kyllä se jonkin ajan päästä oli todettava että en jaksa vakuutella kun ei toinen kerran usko ja erottiin. On inhottavaa kun ei voi luottaa, tiedän, mutta kannattaa kuitenkin elää nyt vielä syytön kunnes toisin todistetaan -periaatteella.


      • varovainen _
        enpätiedä kirjoitti:

        Olen pari kertaa kysynyt että millonkos me yhdessä mennään käymään tämän sukulaisillaan ja vastaa aina rttä no aikanaan. Oon kyllä nähnyt useat sen serkut ja kaverit jotka on täällä esim tullut käymään... mutta ikinä ei hän oo mua pyytäny minekkään mukaan minne menee kaverinsa/sukulaisensa kanssa tai jos menee kylään turuille. kanssa.. omat vanhempani tää mieanon näny mutta enpä minä oo päässy tutustuu häne vanhempiinsa.

        Olette vasta niin vähän yhdessä. Teillä näyttää olevan jo paljonkin epämääräisiä selvimättömiä juttuja.Mies ei ole tilivelvollinen mutta käyttäytyy omituisesti. Käy myöhään jossain säännöllisesti ei kerro, ei halua sinua mukaan.

        En usko että mies on edes vakavissa kanssasi. Suunnitelmissa ei varmasi ole yhteistä eloa elämän loppuun asti, perhe, lapset. Vaikka hän on asunut Suomessa koko ikänsä heillä on erittäin vahvat perhesiteet, ja kulttuuri. Jos ei vie tädille tutustumaan, ei halua sinua perheeseen, olet vain väliaikainen tuttu. Saattaa olla että jopa jokunen vaimokin jo katsottu, vaikka samasta kulttuurista. Siis en halua pelotella ja lannistaa, mutta hyvä jos pidät näitä mielessä. Sekin, että on jatkuvasti kavereiden kanssa jossain ei vaikuta kovin kypsältä.


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Jollain tasolla mies yrittää pitää ainakin vielä sinut erossa omista sukulaisista kun ei näytille vie. Syytä ei voi miestä tuntematta oikein tietää tai arvailla. Toisaalta te olette ollut vasta puoli vuotta yhdessä, ettekä oikeasti asu kuitenkaan yhdessä, niin ehkä hän ei vielä ole mielestään niin vakavasti yhdessä että haluaa vanhemmilleen tai muille esitellä/viedä kylään...mutta JOS hän oikeasti onkin uskollinen niin kamala painostus ja syyttely kyllä tuhoaa suhteenne. :/ Että jos ei mitään ihan konkreettista vielä ole, niin yritä olla painostamatta. Nimittäin itse elin nuorempana suhteessa, missä minua epäiltiin syyttä ja kuulusteltiin olemattomista, niin kyllä se jonkin ajan päästä oli todettava että en jaksa vakuutella kun ei toinen kerran usko ja erottiin. On inhottavaa kun ei voi luottaa, tiedän, mutta kannattaa kuitenkin elää nyt vielä syytön kunnes toisin todistetaan -periaatteella.

        Juu tiedän että suhde kariutuu ihan varmasti jos toista syyttää turhaan. Mutta ikinä en oo miestä pettämisestä suoraan syyttänyt. Oon vaan kyselly asioista mitkä ei oikeen täsmää. Ajattelinkin että katselen että miten rämä tästä jatkuu vai jatkuuko.

        Tosin äsken tuli sellanen tunne että tunnenko häntä ollenkaan. Selailin miehen sivua facebookissa ja huomasin että hänellä lukee "sinkku" parisuhdestatuksena.. aijemmin en oo sen pahemnin hänen sivuaan katsonut mutta nyt aattelin vilkaista. Kysyin sitten mieheltä että onko sun mielestä ihan ok että sulla lukee sinkku sun facebook tiedoissa? Ja vastasi saatana ihan pokalla että "on" tyrmistyin aikalailla tosta vastauksesta ja kysyin että miten niin. Ja sanoi että "kuule asia on nyt niin että hyväksy tai lähte". Sanoin sitten että etkö voi ees piilottaa sitä ettei näy mitään parisuhdestatusta. Ja sano että no piilotetaan sitten. (Ei ainakaa vielä oo sitä tehny). Mulla itelläni on suhteen alussa ollu piilossa, ja kysyin joskus pari kk sitte että laitetasko fb että parisuhteessa ja sanoi että aikanaan. Mutta tuo että miehellä on iha julkisesti nähtävillä että olis mukamas sinkku niin en vaan saatana voi ymmärtää. Ja miehen vastaus tuohon oli vielä vähemmän ymmärrettävää.


      • 12+4
        enpätiedä kirjoitti:

        Juu tiedän että suhde kariutuu ihan varmasti jos toista syyttää turhaan. Mutta ikinä en oo miestä pettämisestä suoraan syyttänyt. Oon vaan kyselly asioista mitkä ei oikeen täsmää. Ajattelinkin että katselen että miten rämä tästä jatkuu vai jatkuuko.

        Tosin äsken tuli sellanen tunne että tunnenko häntä ollenkaan. Selailin miehen sivua facebookissa ja huomasin että hänellä lukee "sinkku" parisuhdestatuksena.. aijemmin en oo sen pahemnin hänen sivuaan katsonut mutta nyt aattelin vilkaista. Kysyin sitten mieheltä että onko sun mielestä ihan ok että sulla lukee sinkku sun facebook tiedoissa? Ja vastasi saatana ihan pokalla että "on" tyrmistyin aikalailla tosta vastauksesta ja kysyin että miten niin. Ja sanoi että "kuule asia on nyt niin että hyväksy tai lähte". Sanoin sitten että etkö voi ees piilottaa sitä ettei näy mitään parisuhdestatusta. Ja sano että no piilotetaan sitten. (Ei ainakaa vielä oo sitä tehny). Mulla itelläni on suhteen alussa ollu piilossa, ja kysyin joskus pari kk sitte että laitetasko fb että parisuhteessa ja sanoi että aikanaan. Mutta tuo että miehellä on iha julkisesti nähtävillä että olis mukamas sinkku niin en vaan saatana voi ymmärtää. Ja miehen vastaus tuohon oli vielä vähemmän ymmärrettävää.

        Ja sanoi että "kuule asia on nyt niin että hyväksy tai lähte"


        Hänellä ei ole väliä oletko siinä vai et, lähdetkö vai et. Kertomusten perusteella sinä olet se joka on koko suhteesta kiinnostunut ja sinun voimilla se suhde pysyy kasassa. Jos olet fiksu, lähdet itse, todennäköisesti kuitenkin jäät tunteiden takia odottaa ja toivoa että joku päivä tämä suhde toimii. EI tule koskaan onnistumaan. Mutta valinta on omasi, tuhlata aikasi vai jatkaa elämäsi onnellisesti ilman epäilyjä ja huonoa kohtelua.


      • liar liar
        12+4 kirjoitti:

        Ja sanoi että "kuule asia on nyt niin että hyväksy tai lähte"


        Hänellä ei ole väliä oletko siinä vai et, lähdetkö vai et. Kertomusten perusteella sinä olet se joka on koko suhteesta kiinnostunut ja sinun voimilla se suhde pysyy kasassa. Jos olet fiksu, lähdet itse, todennäköisesti kuitenkin jäät tunteiden takia odottaa ja toivoa että joku päivä tämä suhde toimii. EI tule koskaan onnistumaan. Mutta valinta on omasi, tuhlata aikasi vai jatkaa elämäsi onnellisesti ilman epäilyjä ja huonoa kohtelua.

        Juu näiden tietojen valossa komppaan edellistä puhujaa. Miehellesi on yksi ja sama oletko siellä vai et. Luultavasti heivaa sinut kun joku muu natsaa kunnolla. :/ Nyt varmaan menossa joku etsintävaihe vasta, mutta kyllä tuo nyt selvästi vaikuttaa siltä että säätää selän takana ja kohta on jo joku muu tuomassa hammasharjaa hänen asuntoon. Onneksi et asu siellä. Lähdet nyt kun vielä et ole saanut varsinaisesti tietää säädöistä. Se on pahempaa sitten kun saat selville. Näyttää siltä että niitä 99% mahdollisuudella jo kyllä on, tai ainakin suunnitteilla... älä jää.


      • enpätiedä
        liar liar kirjoitti:

        Juu näiden tietojen valossa komppaan edellistä puhujaa. Miehellesi on yksi ja sama oletko siellä vai et. Luultavasti heivaa sinut kun joku muu natsaa kunnolla. :/ Nyt varmaan menossa joku etsintävaihe vasta, mutta kyllä tuo nyt selvästi vaikuttaa siltä että säätää selän takana ja kohta on jo joku muu tuomassa hammasharjaa hänen asuntoon. Onneksi et asu siellä. Lähdet nyt kun vielä et ole saanut varsinaisesti tietää säädöistä. Se on pahempaa sitten kun saat selville. Näyttää siltä että niitä 99% mahdollisuudella jo kyllä on, tai ainakin suunnitteilla... älä jää.

        Tiedän itsekkin että parasta olis vaan lähteä.. Itse pon tässä parisuhteessa se joka yrittää enemmän. Tekisin ihan mitä vaan hänen vuokseen, mutta pon usein huomannu että ei oo sama homma häne osaltaan. Aattelin tänään puhua miehen kanssa vielä ja jos musta tuntuu siltä että miestä ei kiinnosta pätkääkään niin sitten lähden.. Tällähetkellä musta itestäkin tuntuu siltä että oon sille vaan väliaikanen ja ei oo mitää suunnitelmiakaan olla mun kanssa vuosien päästä. Ei oo millään tavalla osottanu tai kertonu suoraan että mänoon just se kenen kanssa haluaa olla ja olla tulevaisuudessaki. Noh mutta katotaan selkeneekö asiat tänään....


      • Vinkkivinkki
        enpätiedä kirjoitti:

        Mitenköhän kannattaisi toimia tässä tilanteessa? En ikinä ole saanut vihiä että miehellä joku toinen nainen olisi.. kännykkää ei piilottele ja sinne ei ikinä mitään epäilyttäviä viestejä tule.. en tiedä pettääkö mies mutta ainakin epäilyttää monet asiat.... Esimerkiksi hän myönsi että hänen tuttavapiirissään on aika paljon miehiä jotka pettävät vaimoaan. (Ulkomaalasista) ja kysyin sitten että onko se sun mielestä sitten ihan hyväksyttävää? Niin vastasi vaan että eipä asia kuulu hänelle ja vielä puolusteli melkeinpä heitä...

        Miten saan varmuuden tähän koko asiaan? En todellakaan lähde tästä suhteesta ilman täysin varmaa tietoa... jaska tulisin kuitenki miettimään että MITÄ JOS...

        Jos haluaa saada varmuuden, kannattaa pitää järki päässä ja olla näyttämättä epäilyksiä. Avoin epäily saa miehen varpailleen, mutta jos mies kokee,ettei ole vaaraa, hän tekee vielä joskus virheen.
        Jos siis haluat jatkaa.


    • on näitä tolloja

      Kyllä hänen pitäisi käydä facessa että se näkyisi onlinena. Jos selittelee että face itse päivittelee kun on sovellus aina auki kännyssä niin p'askat jauhaa.

      • konnianu

        Meillä oli niin että vamoni näkyin minuutin välein onlinessa. Selvitettiin asiaa kun hän väitti ettei ole. Selvisi että hänellä oli ollut ennen Messenger joka oli poistettu mutta oli jäänyt jotenkin sinne ja vilkkui melkeen aina paikalla. Kyllä näin itse että teki sitä itse vaikka vaimo ei ollut puhelimensa lähelläkään!


      • ----------
        konnianu kirjoitti:

        Meillä oli niin että vamoni näkyin minuutin välein onlinessa. Selvitettiin asiaa kun hän väitti ettei ole. Selvisi että hänellä oli ollut ennen Messenger joka oli poistettu mutta oli jäänyt jotenkin sinne ja vilkkui melkeen aina paikalla. Kyllä näin itse että teki sitä itse vaikka vaimo ei ollut puhelimensa lähelläkään!

        Minä myös tiedän tapauksen jossa luulin erään olevan Facebookissa kännykällä, mutta ei hän ollut. Tässä tapauksessa kuitenkaan ei akku voi olla tyhjä?
        Ap:lle sanoisin että mies käyttäytyy epäilyttävästi, lähde pois. Älä ainakaan usko kaikkea mitä hän kertoo sinulle.


      • 2+7
        konnianu kirjoitti:

        Meillä oli niin että vamoni näkyin minuutin välein onlinessa. Selvitettiin asiaa kun hän väitti ettei ole. Selvisi että hänellä oli ollut ennen Messenger joka oli poistettu mutta oli jäänyt jotenkin sinne ja vilkkui melkeen aina paikalla. Kyllä näin itse että teki sitä itse vaikka vaimo ei ollut puhelimensa lähelläkään!

        Testasin kahdella eri käyttäjällä, miten toi toimii, pakko avata face että onlinessa näkyisi.

        Se että joku ohjelma tai puhelin tilttaa on toki myös mahdollista.


    • Lähde pois

      Ap, nyt on niin, että sinua ei kohdella kauniisti ja arvostavasti. Nyt on jo ihan sama. mitä mies ajattelee tai pohtii, omassa, itsekkäässä päässään.

      Älä anna kohdella itseäsi huonosti. Pakkaa kamat. Jätä avain keittiöön. Sano moro, kilellä millä tahansa. Lähde pois. Poista miehen nrot ja tiedot osoitekirjastasi. Olet vielä ylpeä. kun tajuat, että riuhtaisit itsesi pois sellaisen miehen vaikutuksen alta, joka ei arvosta ja kohtele sinua ansaitsemallasi tavalla.

      Ai niin, kyllä se myös pettää, mutta ajattelee olevansa itse sinkku, ei siis edes tajua pettävänsä - määrittelee itse sen, mikä asema sinulla on. Sellaisia tyyppejä on, ajattelu kertoo, liian suuri oma ego, naisia kohtelevat huonosti, vaikka komeita ja vetovoimaisia ovat. Näitä miehiä on maa täynnä. Sinussa ei ole mitään vikaan, joku parempi mies saa joskus kivan tyttöystävän.

    • nainennnnnmmm

      No mä nyt oon 24/7 eli koko elämäni yötä päivää kirjautuneena älypuhelimellani facebookiin olipa känny auki tai kiinni. En ees tajua miks kukaan kirjautuis sieltä ulos jos sovellusta käyttää joka päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe