Suututtaa naiset

Ujo mies 26v

Kun tollasia ylimielisiä nirppanokkia ettei vaivauduta edes vastaamaan. Minulle ainakin on opetettu että on kohteliasta vastata edes jotain.

73

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huilupaa

      Get over it

    • nainennnnnmnm

      No mä sain just paris päiväs yli 200 vastausta deitti-ilmotukseen et se on suuri työ lukea ne kaikki läpi. Jos vielä jokaiselle alkas vastaa et kiitos mutta ei kiitos niin ei siihen yks päivä riittäs. Mahdotonta.

      • Gammaromeo

        Useimmat naiset eivät ole noin suosittuja. Ehkä hyvä yleissääntö naisille olisi vastata asiallisiin ja tyyliä "Moi mitä kuuluu?" vastauksia tasokkaampiin vieteihin, vaikka se: "Kiitos viestistäsi, mutta en usko että olet tyyppiäni."

        Itse olen aina vastannut nettideiteissä naisten aloitusviesteihin, joita ehkä tulee n. 5 vuodessa.


    • Got your point

      Aika nopeesti alkaa nähdä, mikä on Ujo mies 26:n ongelma. Täysi itsekeskeisyys - jos joku asia ei mee oman mielen mukaan, nousee heti siilipuolutus päälle ja takaisin tulee vinkuvaa vittuilua. Parhaiten pärjää sellaiset, jotka osaa ohittaa elämän ja ihmisten pienet vastoinkäymiset ja jatkaa hyvillä fiiliksillä ja parhaassa tapauksessa jotain oppineina eteenpäin.

      • Oh well

        Se on vaan turhautunut. Vastoinkäymisia jaksaa aikansa, mutta jos ei muuta tule, niin eiköhän siinä ole lopulta ihan kenen tahansa usko koetuksella?


      • Ujo mies 26v
        Oh well kirjoitti:

        Se on vaan turhautunut. Vastoinkäymisia jaksaa aikansa, mutta jos ei muuta tule, niin eiköhän siinä ole lopulta ihan kenen tahansa usko koetuksella?

        Niitä vastoinkäymisiä on tässä ollut jo ainakin 10 vuotta että sitä voi vaan miettiä kestääkö kenenkään pää sellaista.


    • jeess

      Mene kotiin äiskän ja iskän luo kasvamaan, olet kakaran tasolla ja paska luonne.

      • Ujo mies 26v

        Haista paska.


      • Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Haista paska.

        Helppo se teidän on sanoa joille kaikki asiat on elämässä aina olleet niin helppoja että lyökää vaan lisää jo lyötyä.


      • Kaikkea hyvää
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Helppo se teidän on sanoa joille kaikki asiat on elämässä aina olleet niin helppoja että lyökää vaan lisää jo lyötyä.

        Ensinnäkin. Sä et tiedä miten helppoa ja vaikeaa muilla on ollut. Tuo "kaikilla muilla on helpompaa, olen maailman surkein ja syrjityin" -valitus kertoo vaan että olet ämpäri päässä etkä näe muiden ihmisten elämää ja ongelmia.

        Toiseksi. Kun sulla on ongelma tiedossa, tuo ujous, niin, sori vaan, sun pitää tehdä sille jotain. Jos sulla on ongelma, sun pitää hoitaa se pois. Kukaan nainen ei tule ja pelasta sua. Terapeutti voi pelastaa, mut sillekin sun pitää maksaa ja itse tehdä se henkinen työ.

        Mut tosiaan kun katsoo miten vastailet täällä provoihin (alat heti jurputtaa takaisin yhtä lapsellisesti), niin terapia voi todella tehdä ihmeitä. Koska jos oot ihmissuhteissa samanalinen suuttujamies, niin suhteet kaatuu siihen.


      • Kati-94
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Haista paska.

        NAM! Juuri tuollaisen uhittelevan ja agressiivisen jännämiehen haluan!


      • 523rt2
        Kaikkea hyvää kirjoitti:

        Ensinnäkin. Sä et tiedä miten helppoa ja vaikeaa muilla on ollut. Tuo "kaikilla muilla on helpompaa, olen maailman surkein ja syrjityin" -valitus kertoo vaan että olet ämpäri päässä etkä näe muiden ihmisten elämää ja ongelmia.

        Toiseksi. Kun sulla on ongelma tiedossa, tuo ujous, niin, sori vaan, sun pitää tehdä sille jotain. Jos sulla on ongelma, sun pitää hoitaa se pois. Kukaan nainen ei tule ja pelasta sua. Terapeutti voi pelastaa, mut sillekin sun pitää maksaa ja itse tehdä se henkinen työ.

        Mut tosiaan kun katsoo miten vastailet täällä provoihin (alat heti jurputtaa takaisin yhtä lapsellisesti), niin terapia voi todella tehdä ihmeitä. Koska jos oot ihmissuhteissa samanalinen suuttujamies, niin suhteet kaatuu siihen.

        Naisten kuuluisa empatia "mene kotiin kasvamaan kakara", "olet itsekeskeinen" jne.

        Jos ujo nainen kirjoittaa ongelmistaan tänne, niin tuleeko yhtä tylyä palautetta? Ei. Eli jostain miesvihasta tässä on kyse. Hehee, jäit kiinni kurppa.


    • Ex PUA

      Jokainen nainen tässä postauksessa todistaa aloittajan pointin.

      Hyvin toimittu naiset, pitäkää tasonne yllä! :D

      • Olet lapsellinen

        Katkera?
        Vihainen naisille.. Suututtaa?
        Lopeta valitus.


      • Ex PUA
        Olet lapsellinen kirjoitti:

        Katkera?
        Vihainen naisille.. Suututtaa?
        Lopeta valitus.

        Shaming languagea suunnilleen jokainen sana.

        Mitä se kertoo sinusta ja sinun älystä?

        Viet naisellisen asiattomuuden ja idioottimaisuuden täysin uudelle tasolle.

        Ja kyllä, sinä osaltasi todistat niin minun kuin aloittajan pointtia.


    • Ujo mies 26v

      On se vaan hienoo että olen 100 prosenttisesti oikeassa.

      • Ex PUA

        Olet voittanut naiset jo aloituksessa, mutta heidän hauras ego ei kestä hävitä tässäkin asiassa miehelle, joten shaming language ja henkilöhyökkäykset lentelevät. :)

        No, sopii hyvin kuvaan, ensin ollaan täysin käytöstaidottomia ja lapsellisia moukkia, kun ei edes vastata, ja sitten jokaisen nulikan tapaan aletaan hyökätä moittijan kimppuun.

        Tuollaisia näet jossain Helsingin metrotunnelisssa keskikaljapöhnissään viikonloppuisin, niiden ikä tosin on siinä 15v.


      • Trolli mikä trolli
        Ex PUA kirjoitti:

        Olet voittanut naiset jo aloituksessa, mutta heidän hauras ego ei kestä hävitä tässäkin asiassa miehelle, joten shaming language ja henkilöhyökkäykset lentelevät. :)

        No, sopii hyvin kuvaan, ensin ollaan täysin käytöstaidottomia ja lapsellisia moukkia, kun ei edes vastata, ja sitten jokaisen nulikan tapaan aletaan hyökätä moittijan kimppuun.

        Tuollaisia näet jossain Helsingin metrotunnelisssa keskikaljapöhnissään viikonloppuisin, niiden ikä tosin on siinä 15v.

        Ex pua trollaa. Opettaa muitakin miehä katkeran haukkumisen tielle. Siinä rakkaus korvautuu ylimielisyydellä vaikka lopulta tuntuu vain ikävältä.

        Ex pua on heittänyt hanskat naulaan mutta sen sijaan että eläisi onnellsta vapaan miehen elämää, marinoituu paskoissa fiiliksissään ja tarjoilee niitä vielä muille.


      • Ex PUA
        Trolli mikä trolli kirjoitti:

        Ex pua trollaa. Opettaa muitakin miehä katkeran haukkumisen tielle. Siinä rakkaus korvautuu ylimielisyydellä vaikka lopulta tuntuu vain ikävältä.

        Ex pua on heittänyt hanskat naulaan mutta sen sijaan että eläisi onnellsta vapaan miehen elämää, marinoituu paskoissa fiiliksissään ja tarjoilee niitä vielä muille.

        Jos vihaat, niin uskot minuun.


      • Voi sinua
        Ex PUA kirjoitti:

        Jos vihaat, niin uskot minuun.

        En vihaa. Säälin, koska jäät paitsi niin monista elämän hyvistä asioista. Ja jossain määrin myös ymmärrän, kun on monesti saanut siipeensä, ei uskalla enää edes yrittää.

        Mutta trollausta se on, että yrittää muitakin samaan tervaan kiinni vetää.


      • Ex PUA
        Voi sinua kirjoitti:

        En vihaa. Säälin, koska jäät paitsi niin monista elämän hyvistä asioista. Ja jossain määrin myös ymmärrän, kun on monesti saanut siipeensä, ei uskalla enää edes yrittää.

        Mutta trollausta se on, että yrittää muitakin samaan tervaan kiinni vetää.

        Oi mutta kyllä sinä vihaat, ja siksi uskot minuun. :)

        Mutta minun ei tarvitse vetää ketään vihaan, sillä vain ja ainoastaan naiset ovat heitä jotka yrittävät syrjiä ja sortaa miehiä, luodakseen heihin mahdollisimman paljon negatiivisia tunteita.

        Naiset myös ainoastaan voivat nämä miehet siitä tervasta vapauttaa - he itsekkin tietävät sen, ylistäessään itseään siitä, miten nainen pelasti sen ja tämän miehen, siltä ja tältä. Tai miten kaiken takana on nainen. Sen sijaan he ovat valinneet oman itsekkään, hypergamian ja kiimavitun viitoittaman tiensä, jolla he eivät kaihda uhreja.

        Vai miten pitkään sinä voit sulkea silmäsi, esim. palstalle vuodatetusta miesten pahasta olosta, puhumattakaan kouluammuskeluista, jotka johtuvat mm. naisettomuudesta?

        (Olen myös sanonut, että naisilla on valta muuttaa tämä kaikki. Aivan kuten olen sanonut että misten ei pitäisi vahingoittaa itseään, tai tehdä mitään laitonta tai lopullista naisten ja näiden olosuhteiden vuoksi. Pitäisi keksiä jotain rakentavaa, mutta minkäs teet, pariutuminen on ihmisoikeus mikä on kielletty miehiltä).

        Lopultakin se mikä menee ympäri, myöskin tulee ympäri.


      • Vinkki vinkki
        Ex PUA kirjoitti:

        Oi mutta kyllä sinä vihaat, ja siksi uskot minuun. :)

        Mutta minun ei tarvitse vetää ketään vihaan, sillä vain ja ainoastaan naiset ovat heitä jotka yrittävät syrjiä ja sortaa miehiä, luodakseen heihin mahdollisimman paljon negatiivisia tunteita.

        Naiset myös ainoastaan voivat nämä miehet siitä tervasta vapauttaa - he itsekkin tietävät sen, ylistäessään itseään siitä, miten nainen pelasti sen ja tämän miehen, siltä ja tältä. Tai miten kaiken takana on nainen. Sen sijaan he ovat valinneet oman itsekkään, hypergamian ja kiimavitun viitoittaman tiensä, jolla he eivät kaihda uhreja.

        Vai miten pitkään sinä voit sulkea silmäsi, esim. palstalle vuodatetusta miesten pahasta olosta, puhumattakaan kouluammuskeluista, jotka johtuvat mm. naisettomuudesta?

        (Olen myös sanonut, että naisilla on valta muuttaa tämä kaikki. Aivan kuten olen sanonut että misten ei pitäisi vahingoittaa itseään, tai tehdä mitään laitonta tai lopullista naisten ja näiden olosuhteiden vuoksi. Pitäisi keksiä jotain rakentavaa, mutta minkäs teet, pariutuminen on ihmisoikeus mikä on kielletty miehiltä).

        Lopultakin se mikä menee ympäri, myöskin tulee ympäri.

        Tuo asenne, että ylimielisesti selitetään toisen tekemiset ja sanomiset toisen puolesta ja uskotaan niihin omiin selityksiin on sellainen piirre ihmisessä, ettei ole ihme jos ei ihmissuhteet suju.

        Silloin ei näe sitä toista ihmistä eikä anna sille tilaa, vaan luo oman olkinukkensa, johon sitten on suhteessa. Ei kukaan ole eikä halua olla olkinukke, joten torjuu tällaisen ihmisen elämästään.

        Pariutuminen ei muuten ole ihmisoikeus eikä se ole kielletty keneltäkään. Ketään toista ei voi vaatia pariutumaan sun kanssa, mutta yrittää saat lain puitteissa kaikkia. Rakentavaa olis terapia tai muu tapa tutustua ihmissuhteden perusasioihin, kuten siihen missä menee itsen ja toisen rajat, miten kohdata toinen niin että näkee toisen eikä olkinukkeaan jne.


      • Ex PUA
        Vinkki vinkki kirjoitti:

        Tuo asenne, että ylimielisesti selitetään toisen tekemiset ja sanomiset toisen puolesta ja uskotaan niihin omiin selityksiin on sellainen piirre ihmisessä, ettei ole ihme jos ei ihmissuhteet suju.

        Silloin ei näe sitä toista ihmistä eikä anna sille tilaa, vaan luo oman olkinukkensa, johon sitten on suhteessa. Ei kukaan ole eikä halua olla olkinukke, joten torjuu tällaisen ihmisen elämästään.

        Pariutuminen ei muuten ole ihmisoikeus eikä se ole kielletty keneltäkään. Ketään toista ei voi vaatia pariutumaan sun kanssa, mutta yrittää saat lain puitteissa kaikkia. Rakentavaa olis terapia tai muu tapa tutustua ihmissuhteden perusasioihin, kuten siihen missä menee itsen ja toisen rajat, miten kohdata toinen niin että näkee toisen eikä olkinukkeaan jne.

        "Tuo asenne, että ylimielisesti selitetään toisen tekemiset ja sanomiset toisen puolesta ja uskotaan niihin omiin selityksiin on sellainen piirre ihmisessä, ettei ole ihme jos ei ihmissuhteet suju. "

        Taas yksi virke täynnä tätä naisen logiikkaa, mikä alkaa tapahtua heti kun keskustelussa häviää asiatasolla.

        Ensinäkin, sinä olit se joka aloit analysoimaan minun tekemisiä ja sanomisiani, pyrkien siirtämään huomion sivuun siitä faktasta mitä minä sanoin - joten tuo on pelkästään projisointia sinulta.

        Samoin, on aika heikkoa shaming languagen käyttöä, että teet tuon naisloogisen "tuosta syystä sä et saa seuraa/sun ihmissuhteet eivät kestä/jne"-vedon, etenkin kun itse syyllistyt juuri tuohon.

        Ja voit olla varma että jatkossakin paljastan hevonpaskan toisissa, etenkin kun he itse vievät keskustelun henkilökohtaisuuksiin.

        "Silloin ei näe sitä toista ihmistä eikä anna sille tilaa, vaan luo oman olkinukkensa, johon sitten on suhteessa. Ei kukaan ole eikä halua olla olkinukke, joten torjuu tällaisen ihmisen elämästään."

        Ja juuri kun pääsin sanomasta. :D

        "Pariutuminen ei muuten ole ihmisoikeus eikä se ole kielletty keneltäkään"

        Millä perusteella sitten homot pääsivät naimisiin?

        Entä millä oikeudella naiset jakavat persettään?

        "Rakentavaa olis terapia tai muu tapa tutustua ihmissuhteden perusasioihin, kuten siihen missä menee itsen ja toisen rajat, miten kohdata toinen niin että näkee toisen eikä olkinukkeaan jne."

        Sinua luultavasti edes terapia ei auta, sillä persoonallisuushäiriöisille ei niistä ole apua.

        Sinä ainoastaan projisoit kaiken oman paskasi minuun ja sivuutat asian jonka sanon tuolla alentuvaisella ja ämmämäisellä henkilöhyökkäyksellä joka on täynnä häpäisykieltä.


      • Opi tästä
        Ex PUA kirjoitti:

        "Tuo asenne, että ylimielisesti selitetään toisen tekemiset ja sanomiset toisen puolesta ja uskotaan niihin omiin selityksiin on sellainen piirre ihmisessä, ettei ole ihme jos ei ihmissuhteet suju. "

        Taas yksi virke täynnä tätä naisen logiikkaa, mikä alkaa tapahtua heti kun keskustelussa häviää asiatasolla.

        Ensinäkin, sinä olit se joka aloit analysoimaan minun tekemisiä ja sanomisiani, pyrkien siirtämään huomion sivuun siitä faktasta mitä minä sanoin - joten tuo on pelkästään projisointia sinulta.

        Samoin, on aika heikkoa shaming languagen käyttöä, että teet tuon naisloogisen "tuosta syystä sä et saa seuraa/sun ihmissuhteet eivät kestä/jne"-vedon, etenkin kun itse syyllistyt juuri tuohon.

        Ja voit olla varma että jatkossakin paljastan hevonpaskan toisissa, etenkin kun he itse vievät keskustelun henkilökohtaisuuksiin.

        "Silloin ei näe sitä toista ihmistä eikä anna sille tilaa, vaan luo oman olkinukkensa, johon sitten on suhteessa. Ei kukaan ole eikä halua olla olkinukke, joten torjuu tällaisen ihmisen elämästään."

        Ja juuri kun pääsin sanomasta. :D

        "Pariutuminen ei muuten ole ihmisoikeus eikä se ole kielletty keneltäkään"

        Millä perusteella sitten homot pääsivät naimisiin?

        Entä millä oikeudella naiset jakavat persettään?

        "Rakentavaa olis terapia tai muu tapa tutustua ihmissuhteden perusasioihin, kuten siihen missä menee itsen ja toisen rajat, miten kohdata toinen niin että näkee toisen eikä olkinukkeaan jne."

        Sinua luultavasti edes terapia ei auta, sillä persoonallisuushäiriöisille ei niistä ole apua.

        Sinä ainoastaan projisoit kaiken oman paskasi minuun ja sivuutat asian jonka sanon tuolla alentuvaisella ja ämmämäisellä henkilöhyökkäyksellä joka on täynnä häpäisykieltä.

        Naiset ja miehet ja muutkin ihmiset jakavat persettään sillä oikeudella, kun sen perseensä omistavat tai ovat jakamatta. Se on oikeus, ei velvollisuus. Ainoa tapa saada jonkun muun persettä on olla niin mukava ihminen, että joku haluaa perseensä kanssasi jakaa.

        Siihen tarvitaan muitakin taitoja kuin olla mahdollisimman kusipäinen ja hyökkäävä.


    • säälittävää

      Tulisit sitten kasvotusten jotain sanomaat vastaisin. Turha täällä netissä huudella ja vaatia. Sinun ongelmasi onkin itsekeskeisyys, äärimmäisen suuri sellainen, narsismia selvästi näkyvissä. Vastoinkäymisiä on kaikilla ihmisillä, joka ikiselllä, toiset jatkavat eteenpäin ja tekevät asioille jotain, toiset syyttävat kaikkia muita ja jäävät pyörimään oman pienen maailmaan vihaisina katkeruudesta.

      • Ujo mies 26v

        Taidat olla nainen kun narsistiksi olet heti syyttelemässä.


    • Ujo mies 26v

      Olkaa vaan siinä porukalla mua vastaan saatanan kusipäät. Kyllä tässä vielä muutkin ihmiset saa kärsiä jos kohtelevat minua tällä tavalla.

      • Ujo mies 26v

        Turha luullakkaan että enää monen vuoden kiusaamisen jälkeen katsoisin sormien läpi sitä että mulle vaan vittuillaan.


      • hyvällä
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Turha luullakkaan että enää monen vuoden kiusaamisen jälkeen katsoisin sormien läpi sitä että mulle vaan vittuillaan.

        Hae apua itsellesi, vaikka mielenterveystoimistosta. Sussa on vaarallista aggressiivisuutta, muuten et raivoaisi turhista. Sanon tämän hyvällä, ajattele tulevaisuuttasi.

        Saman voisi sanoa monelle muullekin palstan miehelle.


      • Ujo mies 26v
        hyvällä kirjoitti:

        Hae apua itsellesi, vaikka mielenterveystoimistosta. Sussa on vaarallista aggressiivisuutta, muuten et raivoaisi turhista. Sanon tämän hyvällä, ajattele tulevaisuuttasi.

        Saman voisi sanoa monelle muullekin palstan miehelle.

        Taitaa jo pelottaa kun tuollaista minulle sanot?


      • hyvällä
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Taitaa jo pelottaa kun tuollaista minulle sanot?

        Sinua ajattelin. Nuoret ihmiset täällä heittää elämänsä hukkaan. Turhaa kun asiaa voisi auttaa.

        Apua on saatavilla, vaikka saattaa joutua vähän aikaa jonottamaan.


      • Ujo mies 26v
        hyvällä kirjoitti:

        Sinua ajattelin. Nuoret ihmiset täällä heittää elämänsä hukkaan. Turhaa kun asiaa voisi auttaa.

        Apua on saatavilla, vaikka saattaa joutua vähän aikaa jonottamaan.

        Mutta kun ei mistään ole ollut apua. Yksin on pärjättävä.


    • Ujo mies 26v

      Noniin tulipas hiljaista. Tais vasta-argumentit loppua kesken.

      • Ystävän neuvo

        Todellakin, hoitoon kannattaisi mennä, jos ei ihmisille osaa muuta latoa kuin uhkauksia ja netissäkin tulee pelkästään riittaa.


      • 11+7

        Onko se kaikkien naisten syy jos sulle ei vastata?


      • Ujo mies 26v
        Ystävän neuvo kirjoitti:

        Todellakin, hoitoon kannattaisi mennä, jos ei ihmisille osaa muuta latoa kuin uhkauksia ja netissäkin tulee pelkästään riittaa.

        Olen jo ollut mutta koska minua ei ole voitu muuttaa se tarkoittaa sitä että olen täysin terve päästäni. Ei siis ole mitään muutettavaa.


      • Ujo mies 26v
        11+7 kirjoitti:

        Onko se kaikkien naisten syy jos sulle ei vastata?

        Tuohon en vaivaudu ottamaan kantaa.


      • Rakkaus palaa
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Olen jo ollut mutta koska minua ei ole voitu muuttaa se tarkoittaa sitä että olen täysin terve päästäni. Ei siis ole mitään muutettavaa.

        Tosi ikävää, ettei terapia auttanut. Huono on mielenterveyshoidon taso tässä maassa.

        Toisaalta, jotta saisi rakkautta, on muututtava sellaiseksi ihmiseksi jota on helppo rakastaa. Ihmiseksi, jonka on helppo ottaa rakkautta vastaan.


      • Ujo mies 26v
        Rakkaus palaa kirjoitti:

        Tosi ikävää, ettei terapia auttanut. Huono on mielenterveyshoidon taso tässä maassa.

        Toisaalta, jotta saisi rakkautta, on muututtava sellaiseksi ihmiseksi jota on helppo rakastaa. Ihmiseksi, jonka on helppo ottaa rakkautta vastaan.

        Taitaa olla jo myöhäistä minun kohdallani.


      • Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Tuohon en vaivaudu ottamaan kantaa.

        En minä olisi tarvinnut kuin hieman myötätuntoa ja rakkautta naiselta silloin kun olin vielä hyvä ihminen.


      • yksi vanhempi
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        En minä olisi tarvinnut kuin hieman myötätuntoa ja rakkautta naiselta silloin kun olin vielä hyvä ihminen.

        Olet nuori, yritä vielä, älä lannistu.


      • Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        En minä olisi tarvinnut kuin hieman myötätuntoa ja rakkautta naiselta silloin kun olin vielä hyvä ihminen.

        Mutta ainakin useimpien naisten mielestä tämäkin on vain ja ainoastaan minun syyni.


      • olet syvällä
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Mutta ainakin useimpien naisten mielestä tämäkin on vain ja ainoastaan minun syyni.

        Oletko lapsenakin saanut aina kaikki mitä ikinä halusitkin? Miksi luulet että joku on sulle jotain velkaa tai velvollinen osoittamaan myötätuntoa ja rakkautta? Miksi oletat että sinulle automaattisesti kuuluu toisen ihmisen rakkaus ja välittäminen? Minä mminä minä minä minä. Siinä ongelmasi.


      • Ujo mies 26v
        olet syvällä kirjoitti:

        Oletko lapsenakin saanut aina kaikki mitä ikinä halusitkin? Miksi luulet että joku on sulle jotain velkaa tai velvollinen osoittamaan myötätuntoa ja rakkautta? Miksi oletat että sinulle automaattisesti kuuluu toisen ihmisen rakkaus ja välittäminen? Minä mminä minä minä minä. Siinä ongelmasi.

        Noin ala-arvoiseen kommenttiin en ala mitään selittelemään.


      • escribe
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Mutta ainakin useimpien naisten mielestä tämäkin on vain ja ainoastaan minun syyni.

        Itse hahmotan maailman niin, ettei se ole tärkeää kenen syy mikäkin on tai mitä siitä oletetaan.


      • Äitees
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Noin ala-arvoiseen kommenttiin en ala mitään selittelemään.

        Olivat sen verran hyviä kysymkysiä, että kannattaa ainakin miettiä vastauksia.


    • lääkäriin!

      Kuka nyt sairaan kanssa edes keskustelisi. Lääkärin apua sinä tarvitse, ammattilaisen ihmisen, koska itse et pääse asiassa ja elämässä eteenpäin. Mitä enemmän kylväät tuota vihaa ihmisiä kohtaan sitä syvemmällä olet iksinäisyydessäsi, koska ihmiset eivät lähesty sinunkaltaisia itsekeskeisiä muita haukkuvia elämästään valittajia.

      • Ujo mies 26v

        On tämä henkisesti äärimmäisen raskasta kun täytyy yksin pitää omia puoliaan suurta porukkaa vastaan. Eikä tähän soppaan mitään lääkäreitä tarvitse sotkea vain naisen rakkaus ja myötätunto voi parantaa minut.


      • lääkäriin!
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        On tämä henkisesti äärimmäisen raskasta kun täytyy yksin pitää omia puoliaan suurta porukkaa vastaan. Eikä tähän soppaan mitään lääkäreitä tarvitse sotkea vain naisen rakkaus ja myötätunto voi parantaa minut.

        Et saa naista ennen kuin korjaat tuota ajattelutappaa, ja siihen tarvitset ammattilaisen apua.


    • Ujo mies 26v

      En saanut silloinkaan kun minulla vielä oli täysin päinvastainen ajattelutapa.

      • Ujo mies 26v

        Eikä se lääkäri minulle voi mistään naista taikoa.


      • HELISTINHENKKA
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Eikä se lääkäri minulle voi mistään naista taikoa.

        ujo mies!rupea kusipääksi ja viis veisaa ...... naisten pään sisäisestä myllerryksestä,rupea ajamaan vaan kaikkea mikä liikkuu ja älä mieti liikoja..ei naiset halua mitään itkupilliä.. kyllä niitä naisia tulee ja naiset rakastavat renttuja muista se!!


    • Pof scam

      Käyttääkö joku ruma mies vielä nettideittiä? Sehän on lihamarketti naisille jotka valitsee parhaat päältä.

      • Ujo mies 26v

        Ei minulla ole kuvallista profiilia koskaan ollut nettideitissä ja toisekseen olen ihan tavallisen näköine en ruma mutta en niin komeakaan.


    • Gammaromeo

      Ehkei aloittajan kirjoitustyyli ole rakentavin ja asiallisin, mutta hänellä on kuitenkin varmasti täysi syy omista negatiivisista kokemuksistaan kumpuaviin negatiiviisiin tunteisiinsa. Ole positiivinen -> kaikki järjestyy on liian yksioikoinen elämänohje. Me ihmiset olemme myös sillä tapaa erilaisia, että toiset jaksavat negatiivisiakin asioita toisia enemmän.

      • Ujo mies 26v

        Nyt osuit naulankantaan.


      • 11+6
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Nyt osuit naulankantaan.

        No et sinä tälläkään tavoin saa sitä naista että tulet tänne haukkumaan kaikkia naisia huoriks


    • -tt

      Aloittajalle tekisi hyvää pikku vierailu vaikkapa Lastenklinikalle.

    • Ujo mies 26v

      Ok mut nyt mun täytyy mennä ja jätän jälkeeni savuavat rauniot.

    • ätmi

      Vaihtoiko Ikisinkku ämmä nimimerkkiä tuohon ujo mies 26veehen?

    • Ujo mies 26v

      En malttanut olla palaamatta. Hienoa kun me ätmit täällä pidetään toistemme puolta.

      • :DDD

        Se onkin teidän suurin virhe. Et sä naisia saa sen helpommin vaikka täällä samanlaiset ätmit pitäisivät "puoliasi", silloin olette vain keskenänne surkuttelemassa ja haukkumassa muita tekemättä mitään konkreettistä oman ongelman eteen. Valinta on omasi, tulos myös sen mukainen, eli naisia ei tuu mutta onhan kiva yksinäisenä vittuilla ätmien kanssa netissä.


    • Ujo mies 26: "Turha luullakkaan että enää monen vuoden kiusaamisen jälkeen katsoisin sormien läpi sitä että mulle vaan vittuillaan."

      Viitaten keskusteluketjuun naisia pahoinpitelevistä "jännämiehistä" (http://keskustelu.suomi24.fi/node/13116690) varoisin kyllä nimenomaan ja ennen kaikkea näitä "ujoja miehiä".

      • Ujo mies 26v

        Ja onko kukaan kysyny sulta yhtään mitään?


      • Ex PUA
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Ja onko kukaan kysyny sulta yhtään mitään?

        Helka itse on myöntänyt luuhaavansa jännämiehen kanssa, ja se käyttää tuota naisilta tuttua rationalisointihamsteria, jossa kaikki käännetään päälaelleen, jolloin ujo ATM on jännämies, ja jännämies on puolestaan sama kuin ujo ja kiltti mies.

        Mitään järkeä siinä ei tietenkään ole, mutta antaa pätevän syyn miten "vanha ja viisastunut"-termi ei taida päteä kurppiin.


    • Ujo mies 26v

      Jännämiehet ovat väkivaltaisia oikeassa elämässä, useimmat ujot miehet eivät ole. Siksi minäkin täällä netissä raivoan kun en voi raivota oikeassa elämässä vaikka joskus se olisi täysin oikeutettua ja niin myös pitäisi toimia jos suuttuu jollekkin eikä vain tyytyä nielemään kiukkuaan. Pakko se patoutunut viha johonkin on purkaa tai huonostihan siinä muuten käy ja parempi tosiaakin tehdä se täällä ettei tarvitse oikeassa elämässä pahoinpidellä ketään kuten jännämiehet tekevät.

      • Ujo mies 26v

        Että lopettakaa naiset nyt jo hyvänsään aikana tuo järjetön miesviha tai muuten...


      • Ujo mies 26v
        Ujo mies 26v kirjoitti:

        Että lopettakaa naiset nyt jo hyvänsään aikana tuo järjetön miesviha tai muuten...

        Itsehän te naiset oikein väkisin johdattelette mua siihen suuntaan että sekoaisin päästäni lopullisesti.


    • ***

      Naiset on aika antisosiaalisia.

    • Ujo mies 26v

      Kihisen kiukusta täällä ruudun takana.

      • Ujo mies 26v

        Naisten logiikkaa:

        Ujo ja kiltti mies= itse saatana

        Väkivaltainen psykopaatti mies= suorastaan taivaan lahja


    • Kіs-kіsu

      Tuskin kaikki ne naiset, joille olet viestiä laittanut, ovat niitä jotka saavat 200 viestiä oarissa päivässä. Olen samaa mieltä, on kohteliasta vastata edes jotain asialliseen viestiin - mutta yksi kerta riittää, ketään ei voi kirjeenvaihtoon pakottaa. Ne jotka ei vastaa on persepäitä, fuck them.

    • Ujo mies 26v

      Hienoa että pääsin edes jonkun naisen kanssa ainakin jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen asiasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1146
    Aihe