Vain Tähdenlennolle

tonttunainen

Iltaa!

Täältäpä sinua huhuilee auttamaan byrokraattista ahdistusta
aiheetta kokeva tonttunainen. Näetkö onko tämä auttajana
toiminut nainen kovassa virassaan oikeasti minua auttamassa
tämän asian suhteen, kun tuntuu ettei?
Saanko lopulta asiaan totuuden mukaisen
päätöksen?

5

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain Tähdenlento

      Kyllä tässä kaksi näkökantaa on ihan ns. ristikkäin, elikkä onko auttaja kuitenkaan voimallinen auttamaan tapaustasi? Näkisin ettei hänellä ole paljon mahdollisuuksia selvittää omillaan tätä asiaa.Toisaalta näen jonkinlaisen toivonkipinän välistä vilahtavan asian suhteen, hänellä on kyllä johtajuutta, mutta se ei ole mikään selvyys vaan tähän vaaditaan lisää asiantuntijoita. Sinun pitäisi nyt esittää asiat todella selkeästi, että ne menee eteenpäin, mutta kuitenkin niin että annat kuvan että et tingi liikaa omista periaatteistasi.
      En näe oikein tiedonkaan kulkevan oikealla tavalla puolelta toiselle. Tämä meneillään oleva kausi on koettelemuksien kausi, saat tilaisuudenn muuntaa asiaa vaikeuksien kautta edistysaskeleeksi. Tässä on mahdollisuus, mutta on myös uskottava siihen.
      Tämä ihminen on tavallaan kahden tulen välissä ja näin ollen ratkaisu viipyy, enkä oikeastaan saa edes lopputuloksesta selvää.
      Valitan, mutta pidä lippu korkealla, sinulla on mahdollisuus tulevassa kääntää kelkkasi kohti myötätuulta.
      Onnea Tiellesi
      Vain Tähdenlento

    • alkup

      Hei, kiitos kovasti, että katsoit tätä. Tämä asia on ihan selkeä ja papereilla ja muilla asiakirjoilla todistettava. Jostain syystä asian suhteen minua kiusataan ja pyöritellään näitä papereita vuos tolkulla ja leikitään tyhmää toisessa päässä.
      Järkyttynyt olen ollut asiasta/epärehellisestä toiminnasta ja siksi apua hakenut, mutta liekö mun pitäs itse asiaa hoitaa?

    • Vain Tähdenlento

      Tiedustele tilannetta jos mahdollista, jotain väliraporttia heidän pitäisi antaa.
      Ja en kyllä yhtään ihmettele että asia ei ole selvä, koska en saanut tuohon eilen lopputulostakaan.
      Näkisin että sinulla on mahdollisuus saada asia raitelleen.
      Jos tässä on kyse ihan oikeuden eteen menemisestä, ota ensin oikeusaputoimistosta selvää mitkä on valttisi. Että et joudu maksumieheksi.

      Näen että muitakin tarvitaan, siis asiantuntijoita.
      Kyllä tästä ikeestä pääset irti ja olet vielä tyytyväinen.
      Onnea Jatkoon ja Hyvää Joulua!
      Vain Tähdenlento

    • alkup

      Ei tämä ole sellainen et mitään väliraporttia voi saada. He tekevät päätöksen, joista sitten valitan koko ajan. On paperia asiantuntijalta, jotka sanovat että pitäs riittää, mutta miksi kiusaavat minua?
      Jos näet tätä asiaa ja millanen olen henkilönä, niin....ehkäpä tiedän aika paljon...

      Valkeaa ja lämpöistä Joulua!:D

    • alkup

      Niin et ole vastannut tähän enempää?
      Kävin tässä taas asian suhteen erään asiantuntijan luona ja
      hän oli myös sitä mieltä, että papereita saattaa uupua
      matkalle, että joka kerta on laitettava kaikki paperit uudestaan.
      Elikkäs kuka on jättänyt asiakirjoja toimittamatta eteenpäin vai
      onko toiminta näin härskiä, että joku kirjottaa uudet asiakirjat muunneltuna ja
      kopioi alkuperäisestä "pohjan", jolle sitten kirjottanut??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe