Tunnustan

Itselleni

Sä olet nainen vienyt multa järjen. En tiedä olenko ikinä ollut näin kipeästi rakastunut. Kyllä rakastunut, ei tämä ole enää tavallista ihastumista. Täytät ajatukseni aamulla, illalla, yöllä mennessäni nukkumaan. En saa mieleltäni rauhaa ennen kuin tähän asiaan on selvyys, tätä on vaan jatkunut jo niin kauan, että riudun tässä tunteessa. Näytä minulle jos sinulla on tunteita, en ota sinusta selvää. Olen yrittänyt karistaa nämä ajatukset itsestäni, mitä enemmän rimpuilen, sitä syvemmälle vajoan. Haluaisin katsoa suloisiin silmiisi pidempään kuin hetken, haluaisin suudella niitä.

Olen sun. Kaikista maailman naisista sinun. Toivottoman epätoivoisesti sinun. Muurini ovat romahtaneet, en pelkää enää mitään muuta kuin ajatusta, etten sinua saa.

Miten tässä näin kävi...

44

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvitä siis

      jotta saat rauhan :).

    • Oi voi

      Satua taas kaipailet?

      • ap.

        Ihan joku muu.


      • \öljjgdseryil
        ap. kirjoitti:

        Ihan joku muu.

        Vinkkiä??


      • Oi voi
        \öljjgdseryil kirjoitti:

        Vinkkiä??

        Niin, vinkit olisi tervetulleita


      • ap.
        Oi voi kirjoitti:

        Niin, vinkit olisi tervetulleita

        Tämä oli vaan ääneen lausuttu, puhtaaksi kirjoitettu tunnustus itselleni. Ajatusten ja tunteiden purkaus. Joskus vaan näkee ja hyväksyy tosiasiat vasta kun ne on itse ääneen sanonut..


      • ****e
        ap. kirjoitti:

        Ihan joku muu.

        Olisinko se minä?


      • Turhaan me muut
        ap. kirjoitti:

        Tämä oli vaan ääneen lausuttu, puhtaaksi kirjoitettu tunnustus itselleni. Ajatusten ja tunteiden purkaus. Joskus vaan näkee ja hyväksyy tosiasiat vasta kun ne on itse ääneen sanonut..

        Sano edes kohteesi etunimen eka kirjain.


      • hmm...

        =D


    • yksi plus yksi

      Suloinen viesti jollekin suloiselle naiselle. Soisin teidän jatkavan yhdessä elämän matkaa.

    • ...

      Milloin olet viimeksi "katsonut suloisiin silmiin"? Itse mietin tänään, että miksi ihmeessä olen ajatuksissani niin jumissa erääseen mieheen, vaikka ympärillä pyörii hyviä miehiä... Eräs ihana jopa kertoo välittävänsä musta PALJON kaikesta huolimatta...

      • ap.

        Viime viikolla.


      • ...
        ap. kirjoitti:

        Viime viikolla.

        Toivottavasti sinun hän on vielä sun, kauniisti kirjoitat!


      • Kymymysys
        ap. kirjoitti:

        Viime viikolla.

        Näetkö häntä usein?


      • katse kertoo
        ap. kirjoitti:

        Viime viikolla.

        Sattuuko päivä olemaan lauantai? ;>


    • hieno tunnusrus

      Kukahan saa olla tuo onnekas nainen jolle viestisi menee? :)

    • 6791

      Mulle tämä EI ainakaan ole.

      Phyh. Pitäkää tunkkinne. >:-P

    • olisin ominut tämän,

      mutta näin hänet klo,11.30, tuskin on tätäkirjoittanut, minulla paha mieli, kun hän on asian käsittänyt väärin, enää ei ole huomaavinaan minua, itse tekisin tilanteen eteen jotain, jos olisi mahdollista, mutta kun ei ole, jos en mene keskelle tietä hänenautonsa eteen,mutta jos ajaakin päälle,,

      • Haavistooo

        Ei paha, pääsisi kerrankin naisen päälle.


      • olisi ominut tämän,
        Haavistooo kirjoitti:

        Ei paha, pääsisi kerrankin naisen päälle.

        tää sitten on varmaan mulle,,


      • Haavistooo
        olisi ominut tämän, kirjoitti:

        tää sitten on varmaan mulle,,

        Ei me varmasti tunneta. Mutta ajatus hymyilytti..


      • olisin ominut tämän,
        Haavistooo kirjoitti:

        Ei me varmasti tunneta. Mutta ajatus hymyilytti..

        ei sitä ikinä tiedä, hymyilittikö se, että olisit saannut ajaa naisen päälle, tarkoitan autolla,


      • Haavistooo
        olisin ominut tämän, kirjoitti:

        ei sitä ikinä tiedä, hymyilittikö se, että olisit saannut ajaa naisen päälle, tarkoitan autolla,

        Ei se hymyilyttänyt että olisi saanut ajaa autolla päälle, vaan se, että jos niin olisi käynyt, niin olisin kerrankin päässyt naisen päälle, edes autolla.


    • nähnyt ja kokenut

      Hän tunnustaa itselleen.

      Tajutkaa, kanssapalstailijat, että jos hän haluaisi tai voisi, hän kertoisi saman ajatustensa kohtellle oikeasti. Turha täällä on mitään lisävinkkejä kysellä.

      • ap.

        Näin on :)


      • älyhooooi
        ap. kirjoitti:

        Näin on :)

        Ala kertoo hänelle jo! Eihän tämmösessä piilottelussa nyt järjen hiventäkään ole.


    • Kysymykset.

      Ap: vastaatko näihin.

      Tietääkö hän tunteistasi? Koska näette seuraavan kerran?

      • ap.

        Ei tiedä, saattaa kyllä epäillä. En voi tietää, koska nähdään. Mahdollisesti piankin.


    • samassa ansassa ollut

      Etkai tosissasi luule että voit saada ikinä selvyyttä asiaan kerroit sitten henkilölle itselleen asiasta tai et ja innoistuisiko hän asiasta tai ei. Ainoo helpottava tekijä on se että saisit olla hänen seurassaan ja rakastaa häntä tai sitten unohtaa. Unohtaminen on tietenkin mahdotonta. Pitää vaan oppia elämään sen asian kanssa :)

    • 1980

      Tuollaisen viestin jos saisi omaan sähköpostiinsa niin sulaisin varmaan lattialle asti.

      Älä luovuta, niin vielä joskus hän saattaa ollakin sinun.

      • ap.

        En luovuta vielä. Vasta kun viimeinen kivi on käännetty :)


      • pougdcvncx
        ap. kirjoitti:

        En luovuta vielä. Vasta kun viimeinen kivi on käännetty :)

        Onko ap nainen?


      • 1980
        ap. kirjoitti:

        En luovuta vielä. Vasta kun viimeinen kivi on käännetty :)

        Hyvä. En ymmärrä miksi aina kehotetaan unohtamaan ja jatkamaan heti matkaa, jos toinen ei heti lämpiäkään tai juttu heti etene. Joskus se ottaa aikansa, että tunteet kohtaavat ja tiellä voi olla myös väärinkäsityksiä.


      • ap.
        1980 kirjoitti:

        Hyvä. En ymmärrä miksi aina kehotetaan unohtamaan ja jatkamaan heti matkaa, jos toinen ei heti lämpiäkään tai juttu heti etene. Joskus se ottaa aikansa, että tunteet kohtaavat ja tiellä voi olla myös väärinkäsityksiä.

        Todellakin.. väärinkäsityksiä. Niiden kautta voittoon ;)


      • ap.
        pougdcvncx kirjoitti:

        Onko ap nainen?

        Ei.


      • Piilotteletko?
        ap. kirjoitti:

        Todellakin.. väärinkäsityksiä. Niiden kautta voittoon ;)

        Minkälaisia väärinkäsityksiä?


      • 1980
        ap. kirjoitti:

        Todellakin.. väärinkäsityksiä. Niiden kautta voittoon ;)

        Per aspera ad astra. :-)

        Pari ystävää tässä suri kun itse sain pakit yhdeltä mieheltä. Totesin, että nythän se tarina vasta alkaakin...


      • ap.
        Piilotteletko? kirjoitti:

        Minkälaisia väärinkäsityksiä?

        Kun en toisen tunteita ja ajatuksia tiedä, niin en voi varmuudella sanoa. Nyt on aika vahvasti tunne, että sellaisia on tapahtunut. Täytyy uskoa niin, koska muuten toivoa ei juuri ole. Olen ehkä piilotellut muurieni suojassa, mutta niitä ei enää ole. Ne ovat tomua hänen jalkojensa juuressa.


    • londri

      Pakko kysyä,et minne päin Suomea tää menee?? Toivon et tää olis mulle.. ;)

    • nöllikkä

      tunnustan kirjoittaneeni s24 hyvinhäiritseviä ja irstaita tekstin pätkiä

      • pikkanenkappeli

        Tunnustan joskus yöllä naisen nukkuessa työntäväni oman peukalon hänen perseeseensä ja sen jälkee nuolevani sitä kakkapeukaloa :3


      • Rakastuneen oireita
        pikkanenkappeli kirjoitti:

        Tunnustan joskus yöllä naisen nukkuessa työntäväni oman peukalon hänen perseeseensä ja sen jälkee nuolevani sitä kakkapeukaloa :3

        Kun näin tärkeä asia on itselle tunnustettu, ehkä olisi syytä kertoa se "omalle kohteelleen". Taatusti tuottaa iloa.

        Epätietoisuus jää vaivaamaan lopun elämää, jos tunneasioita ei selvitä. Rohkeasti toimimaan.


    • Kysyn Minä

      oletko ap sinkku vai naimisissa?

    • ap.

      Single. Minulle on aina vain yksi. Naimisissa olen kyllä ollut, mutta siitä on jo aikaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      28
      1387
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1204
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1177
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe