Janne Kujala kävi taivaassa.

veli.

Voi katsoa TV7 Isännän pöydässä Vieraana Janne Kujala kuuntele Jannen kertomus minkä laista oli taivaassa. Tulee uusintana huomenna klo.11.50
Tai katso Ohjelma-arkistosta.

36

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli pettymys

      Mä kävin kans taivaassa. En tykännyt.

      • veli.

        Katsoitko ohjelman?


      • Oli pettymys
        veli. kirjoitti:

        Katsoitko ohjelman?

        En.


    • tomis...
      • Psykoteapeutti

        Tuolla nuorella miehellä on ilmiselvästi neuroottisia ongelmia. Lisäksi äidin karsimys ja kuolema ovat aiheuttaneet pitkän stressitilan ja on lopulta johtanut uskonnollisiin harhoihin.


      • tomis...

        En kuitenkaan oikein ottanut selvää oliko unitilassa tuo näky nähty? Eihän sitä kai selvästi kerrottu?
        Unitilassa nähdyt näyt yleensä kummasti suoristuu jotenkin myöhemmin näkijän mieliin sopivimmiksi ja ne kiharat jääkin pois.

        Pitääpä vielä katsoa kertaalleen udestaan.


      • tomis...
        tomis... kirjoitti:

        En kuitenkaan oikein ottanut selvää oliko unitilassa tuo näky nähty? Eihän sitä kai selvästi kerrottu?
        Unitilassa nähdyt näyt yleensä kummasti suoristuu jotenkin myöhemmin näkijän mieliin sopivimmiksi ja ne kiharat jääkin pois.

        Pitääpä vielä katsoa kertaalleen udestaan.

        No niin, katsoin taas ohjelman, eikä mulle jäänyt enää epäilyjä, ei mitään jossitteluja. Tuo Jannen näky/kokemus on JUMALAN IHME.
        Jannen todistus hyvin evankelioiva, on tietenkin, koska hänellä Jeesus on sydämmessään.


      • hellari...
        tomis... kirjoitti:

        No niin, katsoin taas ohjelman, eikä mulle jäänyt enää epäilyjä, ei mitään jossitteluja. Tuo Jannen näky/kokemus on JUMALAN IHME.
        Jannen todistus hyvin evankelioiva, on tietenkin, koska hänellä Jeesus on sydämmessään.

        Ja ihme on vaimon kokemus samana yönä.


      • nvvnlvmnlmng

        Valtavan hyvä kertomus taivaan todellisuudesta! Ikävä kyllä on olemassa myöskin se helvetti....uskokaa jo ja paetkaa Jeesuksen luokse hänellä on paljon anteeksiantamusta! Ota vastaan vaan!


    • jöröjukka

      Ei nähnyt olennon kasvoja ei käsissä naulanjälkiä eikä puhkaistua kylkeä.
      Niitö valo-olentoja on liikkunut runsaasti "uudestikastettujen ja ratkaisuja tehneiden elämässä"

    • Parannus tehtävä

      Mistä näitä taivastarinoiden kertojia oikein sikiää? Entä mistä 90-luvulla vaikuttaneesta herätyksestä mies puhui?

      Ihmisten on tultava mielenmuutokseen ja käännyttävä synnistä Jumalan puoleen, jos mielivät taivastietä kulkea. Tuossa ohjelmassa ei kehotettu edes tekemään parannusta. Jeesus aloitti toimintansa julistamalla näin: "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi" [Mark. 1:15].

      Me tarvitsemme yksinkertaista evankeliumin saarnaa "Jeesus kantoi syntimme ruumiissaan ristinpuuhun, kuoli ja Jumala herätti hänet kuolleista kolmantena päivänä". Ja missä hän on, siellä häneen uskovatkin tulevat olemaan - ilman ensimmäistäkään taivasnäkyä. Nyt on aika elää maan päällä Jeesusta seuraten ja lähimmäisiä rakastaen.

      • Näin se meni

        Kun Jeesus sanoi "Aika on täyttynyt, ja Jumalan valtakunta on tullut lähelle; tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi" [Mark. 1:15].", niin tämä tarkoitti sitä, että pian kaikki ne , otka eivät olleet liittyneet essealaisyhteisöön (synnittömiin ja kaikkia Jumalan antamia käskyjä noudattanesiin) surmattaisiin.

        Tällöin piti alkaa puhdistus, jossa kaikki jumalattomat surmattaisiin (olkoonpa sisko, veli tai äiti). Koska essealaisten käsityksen mukaisesti sairaudet johtuivat synneistä, oli ne parannettava ennen"Jumalan valtakuntaan siirtymistä". Siksi essealaisille parantaminen oli niin tärkeää. Heillä oli Qumranin yhteisössä n. 200 parantajaa, jotka kykenivät jopa herättämään kuolleita (tuolloin uskottiin, että tajuton ihminen on kuollut).

        Qumranin kirjakääröt ovat paljastaneet Jeesukse olleen essealaisten ns. Sotilas-Messias.

        Matt. 10:34 "Älkää luulko, että minä (Jeesus) olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan."

        Luuk. 22:36 "Niin hän (Jeesus) sanoi heille: ... Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan."

        Luuk. 12:49-51 "Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt! ... Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta."


      • tomis...

        Parannusta tehtävä nimmarille...

        Hän kertoi selvästi kuinka tuolla kahdensadan asukkaan kylässä oli tuona kolmena vuotena tullut uskoon parikymmentä ihmistä.

        Tuollainen vaikutus sen jäkeen siis oli, kun Jumala avasi heille pelastuksen tien.

        Ihmettelen, tällä foorumilla liikkuu kummallisia Jumalan tekojen tuomareita.


      • heavenly man
        tomis... kirjoitti:

        Parannusta tehtävä nimmarille...

        Hän kertoi selvästi kuinka tuolla kahdensadan asukkaan kylässä oli tuona kolmena vuotena tullut uskoon parikymmentä ihmistä.

        Tuollainen vaikutus sen jäkeen siis oli, kun Jumala avasi heille pelastuksen tien.

        Ihmettelen, tällä foorumilla liikkuu kummallisia Jumalan tekojen tuomareita.

        tomis tarkoittaa varmaan mohikaania jolla ei ole yhtään ei sitten mitään kokemusta pyhästä hengestä Ei muuta kuin keittiössä viuhahtanut henki jolla on taipumis siirtyä ulkotiloihin ja imaista autosta öljyt. Sitten syyttelee luterilaisia.
        Henki on puhunut mohikaanille tavalla jos toisella?


      • Parannus tehtävä
        tomis... kirjoitti:

        Parannusta tehtävä nimmarille...

        Hän kertoi selvästi kuinka tuolla kahdensadan asukkaan kylässä oli tuona kolmena vuotena tullut uskoon parikymmentä ihmistä.

        Tuollainen vaikutus sen jäkeen siis oli, kun Jumala avasi heille pelastuksen tien.

        Ihmettelen, tällä foorumilla liikkuu kummallisia Jumalan tekojen tuomareita.

        Tomis... Tässä maassa on paljon uskovaisia, jotka eivät ole koskaan tehneet parannusta. He ovat uskovaisia oman päänsä ja petollisen sydämensä mukaan.


      • Para Tekijä
        Parannus tehtävä kirjoitti:

        Tomis... Tässä maassa on paljon uskovaisia, jotka eivät ole koskaan tehneet parannusta. He ovat uskovaisia oman päänsä ja petollisen sydämensä mukaan.

        >>>Tässä maassa on paljon uskovaisia, jotka eivät ole koskaan tehneet parannusta.


    • Kävin taivaassa myös

      Olen käynyt taivaassa ja olisin mieluusti jäänyt sinne, mutta Jeesus sanoi minulla olevan vielä tehtävää maan päällä, joten tulin takaisin. Lääkärit oli jo julistaneet minut kuolleeksi ja kirjoittamassa kuolintodistusta kun tulin yht äkkiä heidän hämmästyksekseen. tulin takaisin. Lääketiedehän ei enää voinut minulle mitään, mutta Jeesus voi!

      • Lopeta valehtelu

        Kerropas mitä tehtävää tuollaisella valehtelijalla mahtaa täällä olla?


    • JonesHenry

      Olen pahoillani, mutta en usko tämän nuoren miehen kertomukseen.


      Todellinen ANTAUTUMINEN herralle on TAITEEN LAJI! Se on tie läpi HENKILÖKOHTAISEN tuskan ja koettelemuksen!


      Uskoon ei tulla sukukunnittain. Hänen vanhempansa ovat PAINOSTANEET häntä! Mahdollisesti eräiden virheellisten Raamatunkäännösten seurauksena, joissa Jumala ihan kirjaimellisesti uhkaa ns "ikuisella kidutuksella" niitä, jotka eivät ota hänen rakasta poikaansa vastaan tässä ajassa. Hyvin moni Kreikankielinen Kristitty ei ollenkaan uskonut tällaiseen;

      http://www.romancatholicism.org/clement-apokatastasis.html


      Todellinen uskoon kääntyminen on nimenomaan HENKILÖKOHTAINEN prosessi! Silloin ihminen tulee lähipiirilleen ihan kirjaimellisesti HULLUKSI! Pilkatuksi ja haukutuksi HULLUKSI!

      http://www.near-death.com/storm.html

      http://www.near-death.com/mccormack.html

      http://www.near-death.com/ritchie.html


      Uskoon ei tulla perhekunnittain! Minusta tällä nuorella miehellä suoraan sanoen on ollut joku hallusinaatio. En usko että AITO usko on jotain, johon tullaan siten, että isä, äiti ja veljen PAINOSTAVAT! Se on jotain, jota parhaiten kuvaisin joukkopsykoosiksi!


      Tiedän mistä puhun, koska kasvoin hyvin Kristityssä perheessä! Pyhä henki on kuitenkin jotain jota valitettavasti ei voi jakaa, eikä sitä voi siirtää omille lapsille. Valitettavasti!


      Minun perheessäni siskoni tuli uskoon...mutta VASTA katkaistuaan välinsä äitiinsä TOTAALISESTI! Tästä tunnistin että hänen uskonsa NYT on AITO! Hän ei enää usko äitinsä saati edes rakkaan isänsä takia yhtään mitään. Nyt hän uskoo ITSE!!!

    • Älkää ruokkiko heitä

      Miksi hellustailaiset keksii näitä sairaita valheita taivaassa käymisestä.
      Raamatussa mainitaan vai kaksi jotka ovat menneet suoraan taivaaseen, Elia ja Jeesus. Eikö helluntailaiset usko Raamattuun jossa kerrotaan ihmisten kohtalo kuoleman jälkeen. Jeesuskin kertoi siitä kysyjille. Vastaus on että vasta viimeisenä päivänä kaikki muistohaudoissa elävät herätetään KAIKKI YHDESSÄ. Vasta sen jälkeen tapahtuu kaikki muu.
      Ei kukaan nouse taivaaseen ennen sitä. Jotkut haluavat kerätä jollain sairaalla tavalla huomiota keksimällä käyneensä taivaassa, Miksi, Eiväthän he sillä mitään ihailua tai erikoiskohtelua saa, ainoastaan sääliä sillä me tunnemme Raamatun ja sen mitä siellä sanotaan kuolemasta ja sen jälkeisestä elämästä.

      • -a-

        "Jotkut haluavat kerätä jollain sairaalla tavalla huomiota keksimällä käyneensä taivaassa."

        Totta. Kuten esimerkiksi Jeesus.


      • kyllä se on mahdolli

        Paavalikin koki taivaskokemuksen. Hän oli nöyrä ja ei suoraan paljastanut, että hän itse oli tuo kokija.

        Toinen kirje korinttilaisille 12

        1. Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
        2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
        3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
        4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.


    • ronkeleita on

      Olen käynyt taivaassa,nähnyt enkeleitä,näkyjä tulevista tapahtumista jne.Niistä ei kannata puhua,ei kukaan usko.Pilkkaavat ovat epäuskoisia tai kaateelisia?Nämä ei ole mielestäni mitään yliluonollista,eikä pitäisi uskovalle ollakkaan,jos on terveet tavat ja elää lähellä Jumalaa.Monia asioita olen nähnyt.Suuriimpia asioita on kuitenkin se,että olen saanut nähdä ja johdataa ihmisiä sisälle pelastukseen.Uskoontuleminen on ihme,ei se ole ihme näkeekö enkeleitä.Näitä enkeli tapauksia ei tarvi kun katsoa you tubesta,huomaa,että eivät ole enkeleitä nähnyt,vaan mielikuvitus tehnyt työtä tai tulkinnut näkemänsä väärin?.Enkeleillä ei ole siipiä.kerubeilla taas on..Enkelit ei ole sennäköisiä kuin Rafaelin maalauksissa,tai mitä nyt kiiltokuvissa ja kirjoihin on riipustettu,eikä Jeesuskaan ole Viktor Klimenkon näköinen,niinkuin yksi taulu Kristillisen kirjakaupan seinällä oli.

      • ystävä

        Miltä Jeesus näyttää, entä enkelit?

        rakkaudella tätä kysyn.


    • Olli Kujala

      Me skitsot käymme päivittäin taivaassa.

    • Uskova2

      Raamattu ei tunne taivas- ja helvettimatkailua. Jeesus kyllä antoi Apostoli Paavalille näyn Taivaasta, mutta silläkään näyllä Paavali ei nimeänsä kirkastanut eli leveillyt. N. 15 vuotta hän piti sen omana tietonaan, vasta sitten hieman valotti asiaa, kun valheapostolit tulivat kerskumaan valhenäyillään. Silti ne taivaalliset kokemukset jäivät sanomattomiksi sanoiksi, eihän Taivaan asioita voikaan selittää maallisen mittapuun ja sanaston mukaan, sillä me olemme katoavaisuudessa ja Taivas on katoamattomuudessa. Siellä ei yksinkertaisesti voi olla mitään sellaista, mitä maassa on. Ei siis ole sanoja millä voisi kuvailla Taivasta.

      Täytyy vielä huomata, että Apostolit ovat olleet eri asemassa kuin tavalliset ihmiset. He kaikki olivat Jeesuksen henkilökohtaisesti valitsemia ja opettamia. Paavalikin ns. keskensyntyisenä vietti n. 3 vuotta Jeesuksen henkilökohtaisessa opetuksessa. Hän mainitseekin, ettei hän ole oppiansa saanut ihmisiltä, eikä ollut edes tavannut muita Apostoleja.

      Jos joku ihminen väittää käyneensä taivaassa tai helvetissä, niin hän on tietysti valehtelija tai mielisairas. Raamatun mukaan Jumala puhuu vain sanansa kautta ja Pyhä Henki toimii vain Raamatun sanan kautta. Pyhää Henkeä ei voi irrottaa Jumalan sanasta, Hän ei toimi yksin ja omissa nimissään. Kukaan ei käy oikeasti Taivaassa ja tule takaisin sieltä, paitsi tietysti Jeesus Kristus, hän on Raamatun mukaan läpi taivasten kulkenut. Jeesus tuli Taivaasta, eli maan päällä ja palasi takaisin Taivaaseen.

      Janne Kujala ei ole Taivaassa käynyt. Raamattu ei mainitse hänestä sanallakaan. Antakaamme siis tällaisten julkisuudenkipeiden onnenonkijoiden sanojen jäädä omaan arvottomuuteensa. Ikävää, että tällaiset mielikuvitusleikit voivat saada heikot uskovat hämmennyksiin.

      • Hän elää.

        Ihme keskustelua. Eihän se että Raamatussa mainitaan taivas ja että siellä olisi käynyt 2 tyyppiä niin tarkoita sitä ettei siellä voisi käydä joku muukin !?

        Vai tarkoittaako? Jumala,Jeesus ja Pyhä Henkihän elää !! Tänäkin päivänä.

        Loihan Jumala sateenkaarenkin "jälkikäteen". Ymmärrättekö?


      • Hän elää.
        Hän elää. kirjoitti:

        Ihme keskustelua. Eihän se että Raamatussa mainitaan taivas ja että siellä olisi käynyt 2 tyyppiä niin tarkoita sitä ettei siellä voisi käydä joku muukin !?

        Vai tarkoittaako? Jumala,Jeesus ja Pyhä Henkihän elää !! Tänäkin päivänä.

        Loihan Jumala sateenkaarenkin "jälkikäteen". Ymmärrättekö?

        Ja sinä Uskova2, Miten Jeesus olisi käynyt taivaassa? Hän tuli sielä alas meidän keskuuteen,kärsi ja nousi kolmantena päivänä ylös. Tuon kolmenpäivän aikana hän ei ollut Taivaassa. Vai olenko oppinut jotain väärin?


    • Hyvää viihdettä

      Aikuiset ihmiset väittelevät vanhan sadun yksityiskohdista.

      • t ED Å

        Ei ole kyse vanhasta Sadusta vaan Jannen kokemuksesta. Etkö osaa lukea?


      • veli.
        t ED Å kirjoitti:

        Ei ole kyse vanhasta Sadusta vaan Jannen kokemuksesta. Etkö osaa lukea?

        Itseäni kosketti syvästi tuo Jannen kokemus. Tuli valtava taivas ikävä.
        Jeesuksesta haluan kertoa kaikille miten hyvä Hän on minä rakastan Jeesusta
        Haluathan sinäkin rakas lukija,että Jeesus olisi sinun paras ystävä.

        Siunausta kaikille!


    • JONEDANIEL

      ERITTÄIN HYVÄ !! SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI !! KANNATTAA KATSOA !!

    • akanat

      Katsoin videon ja täytyy sanoa että oli totta joka sana.Vuonna 2003,Jumala pisti minut tuleen ja näytti totuuden.Puhuin silloin ja itkin kuinka seurakunnissa istui akanoita,tyhjiä kuoria kuin viljavainioilla,ei ollut tähkässä siementä.Vain akanaa.Näin kuinka seurakunnissa pidettiin/pidetään musiikkiesityksiä ja esiinytään ja unohdetaan saarnat ja nekin tarinoita.Tuodaan Jumalan alttarille vierasta tulta "Joulupukkeja",-tonttuja. Itkin ja kysyin Jumalalta mitä on tapahtunut,sain tietää että ne olivat useinkin uskovien perheiden lapsia jotka olivat Isien perimmäissääntöjen ja perimän mukaan tuleet jumalan temppeliin.He eivät lukeneet sanaa eivätkä rukoilleet he kävivät seurakunnassa tottumuksesta.Kun ovet laitettiin kiinni alkoi synti,-perheriidat,hylkääminen,aviovuoteen saatuttaminen ja Jumalan pilkka. Kysyin Herralta eikö kukaan saarnaa ja sano mikä synti seurakunnissa vallitsee,eikö ole yhtäkään joka näkee niinkuin minä.Heidän korvansa olivat tukkeessa ja silmä voiteet hukassa. NYT on löytynyt mies joka näkee samoin,kiitos Herralle että tämä janne Kujala on ottanut Jumalan sanan vastaan täysin sydämämmeensä. Pyysin seurakunnassa ihmisiä rukoilemaan kuntansa puolesta ihan ns.rukoustaistelua,kukaan ei halunnut.Sanoin että tämän paikkakunnan päällä on patruunan henki ja käärme ja se ei lähde ennenkuin totiset rukoilijat rukoilee ja tekee parannuksen,ei he eivät tahtoneet. Jumala lähetti minut pois tältä paikkakunnalta.Minä pesin käteni sillä minulla ei ollut enään mitään,he saivat jäädä syntiinsä,heidät oli puhuteltu.

      • JONEDANIEL

        Näin se on, nykyisin täytyy katsoa hyvinkin tarkasti, missä seurakunnassa voi käydä.
        Minun oli pakko lähteä pois eräästä luterilaisesta jumalanpalveluksesta kesällä, kun henki oli siellä naispapin johtamana täysin liberaali, eikä rukiista JUMALANSANAA kuullut lainkaan. Hyviäkin paikkoja toki vielä on, mutta täytyy olla vähän sukua Sherlock Holmesille, että ne löytää !


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      22
      1321
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      2
      1120
    Aihe