Mitä rakastajattarelle / rakastajalle joululahjaksi?

Pystyrinta

Mitä annatte rakastajattarelle tai rakastajallenne joululahjaksi? Minusta hiukan vaikea rasti. Annoin tyylikkään solmion, solmioneulan ja kalvosinnapit. Vaimo voi miettiä mistä ne ovat ilmestyneet. Makuni on aika tavalla erilainen kuin vanhanrouvan...

63

2359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soi laulu kakkosten

      Johan nämä kakkosten jouluvirret taas alkoi, mitä mä anna sille kultapuppellille joululahjaksi? Huomaakohan vaimo/mies viimeinkin, että toisella on uusi kierroksessa? Sais pian sitten eron ja pääsisi siitä räähkästä / ukosta eroon ja me voitas sitten perustaa uusi onnellinen perhe!

      Joka joulu nämä samat virret, kuinka ukko tekstaa viestejä tulemaan kun pitää olla perheen kanssa, Voi sitä kaipausta ja rakkautta. Helvetti sentään.

      Jospa menisitte sinne peilin eteen niin petturi kuin kakkonen ja katsoisitte itseänne. Oleteko te ihmisiä vai mitätömiä paskoja, jotka leikkivät toisten ihmisten tunteilla?

      • hyfhyf_

        Sulta pois? Ehkä sinun siihen peiliin pitäisikin katsoa.


      • Soi laulu kakkosten
        hyfhyf_ kirjoitti:

        Sulta pois? Ehkä sinun siihen peiliin pitäisikin katsoa.

        no paskaan käytän kasvien hoitoon joten taisi osua ja upota. Mä uskallan peiliin katsoa, sun kohdalla taitaa olla niin ja näin se katsomisen kanssa.

        Ja jos kakkoshorolle ostaa kalliita lahjoja, että pil lua saa helposti, niin avioerotilanteessa jos puoliso saa nämä tietää, tulee niistä karvaslasku pettäjälle ja jos pettäjällä ei ole varaa maksaa niin kakkoshorolle.

        Nämä samat virret vuodesta vuoteen, aina ennen joulua, toinen kausi on sitten kesälomien alku, silloin taas kakkoset hoilaa omaa virtään.

        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta. Toivon totisesti että jokainen pettäjä ja kakkonen menee itseensä ja miettii, mikä on oikein ja mikä ei. Ja jos ei kerran enää puoliso mielytä, niin ensin ero reilusti ja sitten uutta munaa tai pil lua kehiin.


      • 5i9tiyfhg
        Soi laulu kakkosten kirjoitti:

        no paskaan käytän kasvien hoitoon joten taisi osua ja upota. Mä uskallan peiliin katsoa, sun kohdalla taitaa olla niin ja näin se katsomisen kanssa.

        Ja jos kakkoshorolle ostaa kalliita lahjoja, että pil lua saa helposti, niin avioerotilanteessa jos puoliso saa nämä tietää, tulee niistä karvaslasku pettäjälle ja jos pettäjällä ei ole varaa maksaa niin kakkoshorolle.

        Nämä samat virret vuodesta vuoteen, aina ennen joulua, toinen kausi on sitten kesälomien alku, silloin taas kakkoset hoilaa omaa virtään.

        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta. Toivon totisesti että jokainen pettäjä ja kakkonen menee itseensä ja miettii, mikä on oikein ja mikä ei. Ja jos ei kerran enää puoliso mielytä, niin ensin ero reilusti ja sitten uutta munaa tai pil lua kehiin.

        Missähän maailmassa mahdat elää..???

        "Ja jos kakkoshorolle ostaa kalliita lahjoja, että pil lua saa helposti, niin avioerotilanteessa jos puoliso saa nämä tietää, tulee niistä karvaslasku pettäjälle ja jos pettäjällä ei ole varaa maksaa niin kakkoshorolle."

        Siis mikä "karvas lasku"? Erotilanteessa ei aleta kaivella kuitteja ja todistella, mitä ja kenelle on milloinkin ostettu. No, selvähän se, että tekstisi on tarkoitettu pelotteeksi "kakkoshoroille"... Että joutuvat vielä maksamaan itse lahjansa takaisin petetylle vaimolle eron yhteydessä. No, kai maar se korpeaa, että mies alkaa käyttää rahaa hoitonsa lahjoihin eikä vaimon lahjoihin... Mutta mikään lakihan ei säädä, kenelle kukin saa lahjoja antaa...


      • rauhoittavien tarve?
        Soi laulu kakkosten kirjoitti:

        no paskaan käytän kasvien hoitoon joten taisi osua ja upota. Mä uskallan peiliin katsoa, sun kohdalla taitaa olla niin ja näin se katsomisen kanssa.

        Ja jos kakkoshorolle ostaa kalliita lahjoja, että pil lua saa helposti, niin avioerotilanteessa jos puoliso saa nämä tietää, tulee niistä karvaslasku pettäjälle ja jos pettäjällä ei ole varaa maksaa niin kakkoshorolle.

        Nämä samat virret vuodesta vuoteen, aina ennen joulua, toinen kausi on sitten kesälomien alku, silloin taas kakkoset hoilaa omaa virtään.

        Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta. Toivon totisesti että jokainen pettäjä ja kakkonen menee itseensä ja miettii, mikä on oikein ja mikä ei. Ja jos ei kerran enää puoliso mielytä, niin ensin ero reilusti ja sitten uutta munaa tai pil lua kehiin.

        Onnellista uutta vuotta ukkosi kanssa, taisi kyllä upota sinuun ja kunnolla, ja sitä p*askaa teillä niin paljon että kukillekin riittää. Ja vaimo on tunnetusti kallei h*oro, joten kannattaakin sinun katsoa peiliin, kuvittelematta liika.


      • Kauniimpi maailma
        5i9tiyfhg kirjoitti:

        Missähän maailmassa mahdat elää..???

        "Ja jos kakkoshorolle ostaa kalliita lahjoja, että pil lua saa helposti, niin avioerotilanteessa jos puoliso saa nämä tietää, tulee niistä karvaslasku pettäjälle ja jos pettäjällä ei ole varaa maksaa niin kakkoshorolle."

        Siis mikä "karvas lasku"? Erotilanteessa ei aleta kaivella kuitteja ja todistella, mitä ja kenelle on milloinkin ostettu. No, selvähän se, että tekstisi on tarkoitettu pelotteeksi "kakkoshoroille"... Että joutuvat vielä maksamaan itse lahjansa takaisin petetylle vaimolle eron yhteydessä. No, kai maar se korpeaa, että mies alkaa käyttää rahaa hoitonsa lahjoihin eikä vaimon lahjoihin... Mutta mikään lakihan ei säädä, kenelle kukin saa lahjoja antaa...

        Nykykakkosten lempilause tuntuu olevan tuo "missähän maailmassa mahdat elää?"
        ikäänkuin sillä poistetaan paskamaisuus joka aiheutetaan ulkopuolisille, kun tärkeintä maailmassa on vain minä itse pettäjä.

        Minä vastaan omasta puolestani, että elän aidossa ja rehellisessä maailmassa! Korkea moraali on ihmisarvo, joka kaunistaa meitä. Siihen maailmaan ei kuulu toisten parisuhteissa siipeileminen eikä viattomien lasten ruoan syöminen.
        Yleensä se kakkosen lahjaraha on pettäjän perheeltä pois!

        Kysyn vaan, vaikka omia kokemuksia ei ole!


      • Eikö nukuta?
        rauhoittavien tarve? kirjoitti:

        Onnellista uutta vuotta ukkosi kanssa, taisi kyllä upota sinuun ja kunnolla, ja sitä p*askaa teillä niin paljon että kukillekin riittää. Ja vaimo on tunnetusti kallei h*oro, joten kannattaakin sinun katsoa peiliin, kuvittelematta liika.

        Minun nähdäkseni rauhoittavia tarvitsevat nämä kakkoset jotka kaiken yötä vahtivat palstalla saadakseen purkaa paskamaisen ja epävarman olonsa.
        Huom! Seuratkaa kellonaikoja! Yksinäistä heillä tuntuu olevan...eikä nukuta.


      • 5i9tiyfhg
        Kauniimpi maailma kirjoitti:

        Nykykakkosten lempilause tuntuu olevan tuo "missähän maailmassa mahdat elää?"
        ikäänkuin sillä poistetaan paskamaisuus joka aiheutetaan ulkopuolisille, kun tärkeintä maailmassa on vain minä itse pettäjä.

        Minä vastaan omasta puolestani, että elän aidossa ja rehellisessä maailmassa! Korkea moraali on ihmisarvo, joka kaunistaa meitä. Siihen maailmaan ei kuulu toisten parisuhteissa siipeileminen eikä viattomien lasten ruoan syöminen.
        Yleensä se kakkosen lahjaraha on pettäjän perheeltä pois!

        Kysyn vaan, vaikka omia kokemuksia ei ole!

        No just, vai minustakin tuli nyt "nykykakkonen" kun aloin kommentoida täysin omasta päästä keksimääsi "karvasta laskua".

        No jos salarakkaan lahjaan menneitä rahoja pitää alkaa periä takaisin pettäjältä tai jopa lahjan saajalta, niin eikö samoin ole silloinkin, kun ero johtuu alkoholista tai peliriippuvuudesta..? Sinulla on varmaankin ratkaisu jo valmiina siihen, miten pitkäripainen tai pelituottaja saadaan vastuuseen..?

        Sen verran olen palstan antia lueskellut joutessani (en ykkösenä, kakkosena tai pettäjänäkään), että tyylisi jo tunnen. Kun faktat loppuvat, alat kehua itseäsi suu vaahdossa. Ketä kiinnostaa?


      • Kauniimpi maailma
        5i9tiyfhg kirjoitti:

        No just, vai minustakin tuli nyt "nykykakkonen" kun aloin kommentoida täysin omasta päästä keksimääsi "karvasta laskua".

        No jos salarakkaan lahjaan menneitä rahoja pitää alkaa periä takaisin pettäjältä tai jopa lahjan saajalta, niin eikö samoin ole silloinkin, kun ero johtuu alkoholista tai peliriippuvuudesta..? Sinulla on varmaankin ratkaisu jo valmiina siihen, miten pitkäripainen tai pelituottaja saadaan vastuuseen..?

        Sen verran olen palstan antia lueskellut joutessani (en ykkösenä, kakkosena tai pettäjänäkään), että tyylisi jo tunnen. Kun faktat loppuvat, alat kehua itseäsi suu vaahdossa. Ketä kiinnostaa?

        Nyt erehdyit! Taatusti et minua tunne kuten en minäkään sinua! Ja mitä merkitystä sillä olisi loppuviimein?
        Enkä ollut edes henkilö kenelle kommentoit! Ei näillä palstoilla kannata arvailla.......

        Jatkan myös vielä vähän! Minä en kommentoinut mitään "karvasta laskua" eron jälkeen, kuten sinä, vaan ihan omana mielipiteenäni kakkoslahjaan tuhlaamista nyt salasuhteen kestäessä. Se raha on perheeltä aina pois ja kaikki sen tietää.

        Olipa outo tuo loppukaneettisi?


      • joulua kaikille
        Eikö nukuta? kirjoitti:

        Minun nähdäkseni rauhoittavia tarvitsevat nämä kakkoset jotka kaiken yötä vahtivat palstalla saadakseen purkaa paskamaisen ja epävarman olonsa.
        Huom! Seuratkaa kellonaikoja! Yksinäistä heillä tuntuu olevan...eikä nukuta.

        Joo, minä enemmän ihmettelen ihmisiä jotka osavat palstan viestin perusteella kirjoittaa toisen ihmisen elämästä, teoista, asemasta jne. Katkeruutta kun niin paljon molemmin puolin että ei voi kuin nauraa ihmisten tyhmyyttä. Ja todella helposti löhtevät provoihin kunhan sais jotain loukkaava toisesta kirjoitettua jotta oma itsetunto kohoaisi??? En ole ykkönen enkä kakkonen mutta on hauskaa provoilla noita heikkohermoisia vihaa täynnä olevia maailmalle katkeria ämmiä. Ehkä se tunteiden purku tuntemattomiin ihmisiin auttaa heitä, kuka tietää. Ja noiden välillä ei mitään ero, molemmat yht lutkia, jos petturin kanssa vehtaavat, oliko se sitten vaimo vai rakastaja.


      • Rauhallisempaajoulua
        Kauniimpi maailma kirjoitti:

        Nyt erehdyit! Taatusti et minua tunne kuten en minäkään sinua! Ja mitä merkitystä sillä olisi loppuviimein?
        Enkä ollut edes henkilö kenelle kommentoit! Ei näillä palstoilla kannata arvailla.......

        Jatkan myös vielä vähän! Minä en kommentoinut mitään "karvasta laskua" eron jälkeen, kuten sinä, vaan ihan omana mielipiteenäni kakkoslahjaan tuhlaamista nyt salasuhteen kestäessä. Se raha on perheeltä aina pois ja kaikki sen tietää.

        Olipa outo tuo loppukaneettisi?

        No mutta lahjan antajahan on tehnyt päätöksen keneen rahansa pistää, perheeseen vai hoitoonsa. Minä tunnen liudan miehiä ja naisia, jotka tarjoavat todella runsaskätisesti juomia baarissa kavereilleen, kallista lystiä sekin on ja perheeltä pois. Osalla näistä on hyvin pienet tulot ja välillä rahasta tiukkaakin, ja silti tahtovat tarjota. Osa ostaa itselleen monta pulloa viinaa ja tuhertaa kännissä juhlapyhät, viikonloput ja lomat... Se kai sitten on "eri asia" eikä ainakaan perheeltä pois? Tai no joo, eihän se perheeltä ole pois, kun saavat seurata kännäävän äipän tai iskän showta ihan eturivin paikoilta. Mutta noihin salarakkaiden lahjoihin, niin jotenkin uskon ettei kukaan oikeasti osta lahjoja heille, eivätkä he niitä odota ja halua. Tuskin niissä suhteissa mistään lahjoista ja jouluista yms. kyse on.

        Koomista huomata minkä kiehumisen ilmiselvä trollaus on saanut täällä aikaan. Aloitus ei ihan varmana ole kakkosen kirjoittama, vaan jonkun joka halusi saada "kakkoshuorat sitä ja tätä" jauhamisen alkamaan näin joulun kunniaksi. Ne taitaa olla nämä juhlapyhät vähän sellaisia, että nostavat tunteet pintaan... :)


      • €+€
        Kauniimpi maailma kirjoitti:

        Nyt erehdyit! Taatusti et minua tunne kuten en minäkään sinua! Ja mitä merkitystä sillä olisi loppuviimein?
        Enkä ollut edes henkilö kenelle kommentoit! Ei näillä palstoilla kannata arvailla.......

        Jatkan myös vielä vähän! Minä en kommentoinut mitään "karvasta laskua" eron jälkeen, kuten sinä, vaan ihan omana mielipiteenäni kakkoslahjaan tuhlaamista nyt salasuhteen kestäessä. Se raha on perheeltä aina pois ja kaikki sen tietää.

        Olipa outo tuo loppukaneettisi?

        Kauniimpi maailma, olet oikeassa. Kyllä meidän osituksessa otettin huomioon myös ex-mieheni salasuhteeseen käytetyt rahat, koska se oli mahdollista arvioida muutaman kuukauden pituisesta suhteesta. Tämän vaadin sen periaatteen vuoksi, että salanaiseen käytetyt rahat oli suoraan perheeltä pois.


      • laki ei pakota
        €+€ kirjoitti:

        Kauniimpi maailma, olet oikeassa. Kyllä meidän osituksessa otettin huomioon myös ex-mieheni salasuhteeseen käytetyt rahat, koska se oli mahdollista arvioida muutaman kuukauden pituisesta suhteesta. Tämän vaadin sen periaatteen vuoksi, että salanaiseen käytetyt rahat oli suoraan perheeltä pois.

        Lain mukaan ei kuitenkaan noin tarvitse tehdä. Ehkä miehesi halusi jotenkin vaan hyvittää sulle aiheuttamansa mielipahan. Sinänsä reilu mies, edes jossain asiassa. Raha ei tainnut olla hänelle tärkeämpää kuin rakkaus...


      • Pidä hyvänäs
        laki ei pakota kirjoitti:

        Lain mukaan ei kuitenkaan noin tarvitse tehdä. Ehkä miehesi halusi jotenkin vaan hyvittää sulle aiheuttamansa mielipahan. Sinänsä reilu mies, edes jossain asiassa. Raha ei tainnut olla hänelle tärkeämpää kuin rakkaus...

        No ei! ja ikääkin jo plus 60 ja potenssi sen mukainen!


    • hyvää joulua_

      Anna uudet bokserit, vaimo saa ihmetellä ostiko ihan itse vai saiko lahjaksi :)

      Annoin lahjaksi rannekorun, kaiveruksella etunimen kirjain.... mies tykkäsi, käyttää päivittäin... kävi vaan niin sopivasti että mun ja hänen nimet alkaa samalla kirjaimella , ja vi*tut mä välitän mitä se vanha kurppa siellä miettii, jos ei ole aivoja näkemään että mies panee muita voi syytä vain itseä.

    • trolli molli

      Älkää provosoituko provosta!

    • Voiteitäkakkosia!!!

      Hyvää joulumieltä vain sinullekin. Varmasti parhaat joulukicksit saat juuri tuota kun kuvittelet miten vanharouva vaimo ihmettelee miehensä lahjaa; tai sitten ei. Yksi mahdollisuus on, että kumpikin nauravat pikkulutkalle...

    • 43t3423

      Niin kummalle tuo lahja olikaan tarkoitettu...?

      No minäpä vastaan: eiköhän aikuinen mies osaa itsekin ostaa itselleen solmiot ja neulat sun muut - joten lahja on ostettu TÄYSIN vaimolle näyttämistarkoituksessa. Oletko muuten aivan varma, että mies edes niitä ottaa kotona esille? Sinun mieliksesi kiittelee ihanasta lahjasta ja saa sinut tuntemaan itse Tärkeäksi... Todennäköisesti lahjasi on piilotettuna esim työpaikalla pöytälaatikkoon tai pukukaappiin tai mikä nyt miehellä sattuukin olemaan.

      Pliisun plääsy aloitus.

    • 2+12

      Ostin tyylikkään kynän. Halusin ostaa sellaisen lahjan, jonka hän oikeasti käyttää ja samalla hän muistaa minua:) Itse sain kalliin Wolfordin mustan pitsi bodyn (ylläri ylläri)

      • wolfordin salaattia

        "Itse sain kalliin Wolfordin mustan pitsi bodyn", joka tarkoittaa sitä että olet pelkkä sexilelu hihahheei kakkoset siinä teille ikuista vannottua rakkaustarinaa joka ei ole pelkkää seksiä...


      • i8uhouijk
        wolfordin salaattia kirjoitti:

        "Itse sain kalliin Wolfordin mustan pitsi bodyn", joka tarkoittaa sitä että olet pelkkä sexilelu hihahheei kakkoset siinä teille ikuista vannottua rakkaustarinaa joka ei ole pelkkää seksiä...

        No jaa... Mistäs muuten paistinpannu tai Aino-aamutossut vaimolle kertovat?


      • 2+7
        i8uhouijk kirjoitti:

        No jaa... Mistäs muuten paistinpannu tai Aino-aamutossut vaimolle kertovat?

        Tuo oli hyvä, hahahaha :)


      • stay-up
        i8uhouijk kirjoitti:

        No jaa... Mistäs muuten paistinpannu tai Aino-aamutossut vaimolle kertovat?

        paistinpannu ja aamutossut, hyvässä lykyssä kosmetiikka pussukka:)) (joka on ostettu alennuksesta, tyyliin saat näytteitä ilmaiseksi)


      • Hyvää joulua :)
        stay-up kirjoitti:

        paistinpannu ja aamutossut, hyvässä lykyssä kosmetiikka pussukka:)) (joka on ostettu alennuksesta, tyyliin saat näytteitä ilmaiseksi)

        Ja vaimo ostaa sille petturimiehelle hameen, kun se on niin munaton, että ei uskalla kertoa pettävänsä.
        Itse ostin viimeisenä jouluna exälleni (olin saanut juuri ennen joulua tietää hänen pettävän, mutta hän ei vielä tiennyt sitä, sillä en halunnut pilata lasten joulua) lahoja, jotka olivat seksikkäitä ja myös kertoivat rakkaudestani häneen. Hän oli erittäin ilahtunut ja onnellinen niistä, eikä voinut kuvitellakaan, että tulen potkaisemaan hänet pihalle heti uuden vuoden aaton jälkeen. Oli hänelle kova shokki.
        Vähän aikaa oli kakkosen kanssa, nyt alkoholisoitunut sinkku virkamies. Sitä saa mitä tilaa.


      • ei mulle patoja ja k
        wolfordin salaattia kirjoitti:

        "Itse sain kalliin Wolfordin mustan pitsi bodyn", joka tarkoittaa sitä että olet pelkkä sexilelu hihahheei kakkoset siinä teille ikuista vannottua rakkaustarinaa joka ei ole pelkkää seksiä...

        Jos mun mies ostaisi mulle patoja ja kattiloita joululahjaksi, niin löytäisi sen padan omasta päästään. Lahjan pitää olla henkilökohtainen ja kyllä mulle musta pitsi body kelpaisi. Eikö muut vaimot halua kuin ainoja ja pannuja? Tulee teille olo, että olette seksileluja jos paketista paljastuukin seksikkäät alusvaatteet? Mulle ei tule.

        Hienon lahjan on kakkonen saanut. Mäkin toivon jotain vastaavaa ja varmasti saankin. Jos miehenne ei vielä ole teille lahjaa hankkinut, niin pyytäkää jotain seksikästä. Taloustavarat voitte itse ostaa kaupasta. Saattaisi mies jättää sen yhden kerran ainakin vieraissa käymättä kun vaimolla olisikin seksikästä yllä....


      • Voi sentään
        ei mulle patoja ja k kirjoitti:

        Jos mun mies ostaisi mulle patoja ja kattiloita joululahjaksi, niin löytäisi sen padan omasta päästään. Lahjan pitää olla henkilökohtainen ja kyllä mulle musta pitsi body kelpaisi. Eikö muut vaimot halua kuin ainoja ja pannuja? Tulee teille olo, että olette seksileluja jos paketista paljastuukin seksikkäät alusvaatteet? Mulle ei tule.

        Hienon lahjan on kakkonen saanut. Mäkin toivon jotain vastaavaa ja varmasti saankin. Jos miehenne ei vielä ole teille lahjaa hankkinut, niin pyytäkää jotain seksikästä. Taloustavarat voitte itse ostaa kaupasta. Saattaisi mies jättää sen yhden kerran ainakin vieraissa käymättä kun vaimolla olisikin seksikästä yllä....

        Mitä ihmettä puhut - miehen pitää ostaa vaimolle seksikkäitä alusvaatteita, näin saattaisi jopa yksi kerta vieraissa jäädä väliin! Itse ostan kyllä seksikkäitä alusvaatteita itselleni, olen aina tehnyt. Niitä voi ja pitää käyttää itsensä takia. Kun on seksikästä alla, olo tuntuu seksikkäältä. Sen huomaa mieskin ja tykkää varmasti katsella vaimoa jo pelkästään senkin vuoksi. Jos odottaa, että mies hoitaa seksikkyyspuolen liitossa, on pahasti hakoteillä.
        Mies saa ostaa, mitä haluaa. Itse sain koruja ja harrastuksiini liittyviä asioita sekä myös hemmottelulahjakortteja ja matkoja. Näitä mies siis osti minulle, vaimolle. Sitä, mitä hän osti kakkoselleen, en ole kysellyt. Tiedän hänen ostaneen kirjoja.
        Ja mitähän nyt ostaa, kun kakkonen on ykköstynyt, se on minulle jo aivan sama.
        Miehestä tuli ex, kun souti ja huopasi, ei olisi halunnut erota vaikka sain suhteesta tietää. Tämä on ensimmäinen joulu ilman häntä, ostan itse joululahjani ja alusvaatteita saan ostettua kun niitä tarvitsen.
        Vaimot, kakkoset, hallitkaa itse elämäänne, älkää odottako, että mies vie ja te vain menette mukana!
        Hyvää joulua kaikille!


      • 10&3&10
        ei mulle patoja ja k kirjoitti:

        Jos mun mies ostaisi mulle patoja ja kattiloita joululahjaksi, niin löytäisi sen padan omasta päästään. Lahjan pitää olla henkilökohtainen ja kyllä mulle musta pitsi body kelpaisi. Eikö muut vaimot halua kuin ainoja ja pannuja? Tulee teille olo, että olette seksileluja jos paketista paljastuukin seksikkäät alusvaatteet? Mulle ei tule.

        Hienon lahjan on kakkonen saanut. Mäkin toivon jotain vastaavaa ja varmasti saankin. Jos miehenne ei vielä ole teille lahjaa hankkinut, niin pyytäkää jotain seksikästä. Taloustavarat voitte itse ostaa kaupasta. Saattaisi mies jättää sen yhden kerran ainakin vieraissa käymättä kun vaimolla olisikin seksikästä yllä....

        Hyvä jysäys sentään! Nuo taloustavarat oli jonkun onnettoman kakkosen olettamusta tai onhan hän voinut itse saada niitä edellisessä suhteessaan ennen eroa joka on johtunut aviomiehen pettämisestä.


      • Sabbe47
        10&3&10 kirjoitti:

        Hyvä jysäys sentään! Nuo taloustavarat oli jonkun onnettoman kakkosen olettamusta tai onhan hän voinut itse saada niitä edellisessä suhteessaan ennen eroa joka on johtunut aviomiehen pettämisestä.

        Voihan se olla, että pettäjä ostaa rakastajattarelle alusvaatteita, kun nainen on niin töppönen että ei osaa itse ostaa. Käyttää jotain mummopöksyjä ja slogeja joita mies ei voi sietää, kun vaimonsa on aina osannut satsata kauniisiin alusvaatteisiin.

        Kulkaa kakkoset ei se aina mene kuin entisellä tytöllä joka ajatteli mitäs alusvaatteista, kun ne otetaan heti pois!
        Sehän on suorastaan vaarallista jos se ihana mies saa vain kotona silmänruokaa!;)


      • ei mulle patoja ja k
        Sabbe47 kirjoitti:

        Voihan se olla, että pettäjä ostaa rakastajattarelle alusvaatteita, kun nainen on niin töppönen että ei osaa itse ostaa. Käyttää jotain mummopöksyjä ja slogeja joita mies ei voi sietää, kun vaimonsa on aina osannut satsata kauniisiin alusvaatteisiin.

        Kulkaa kakkoset ei se aina mene kuin entisellä tytöllä joka ajatteli mitäs alusvaatteista, kun ne otetaan heti pois!
        Sehän on suorastaan vaarallista jos se ihana mies saa vain kotona silmänruokaa!;)

        Mun pointtini oli ainakin se, että sanokaa oikeasti sille miehellenne mitä haluatte lahjaksi. Jos se toivomus on seksikäs body niin toivokaa sitä. Miehellä saattaa olla seksikkyydestä ihan eri käsitys kuin naisella. Mukava yllätys sitten paljastuu paketista.

        Joku tuolla heitti, että kakkosille ostetaan seksikkäitä alusvaatteita koska he ei itse tajua ostaa muuta kuin sloggeja. Mä väitän toisin. Niin monet kerrat olen esim. saunailloissa törmännyt siihen, että kun naiset pukeutuu esim. baariin jatkoille niin allehan sujahtaa ne slogit ja perus rintsikat. Rohkein saattaa mustat perusjutut päällensä pistää. Sekö on seksikästä?

        Jos nainen seksikkäitä alusvaatteita käyttää jatkuvasti, niin eikö niitä laiteta päälle myös juhliin ja baariin? Mä ainakin laitan. Ja myös töihin.


      • jos totta
        Hyvää joulua :) kirjoitti:

        Ja vaimo ostaa sille petturimiehelle hameen, kun se on niin munaton, että ei uskalla kertoa pettävänsä.
        Itse ostin viimeisenä jouluna exälleni (olin saanut juuri ennen joulua tietää hänen pettävän, mutta hän ei vielä tiennyt sitä, sillä en halunnut pilata lasten joulua) lahoja, jotka olivat seksikkäitä ja myös kertoivat rakkaudestani häneen. Hän oli erittäin ilahtunut ja onnellinen niistä, eikä voinut kuvitellakaan, että tulen potkaisemaan hänet pihalle heti uuden vuoden aaton jälkeen. Oli hänelle kova shokki.
        Vähän aikaa oli kakkosen kanssa, nyt alkoholisoitunut sinkku virkamies. Sitä saa mitä tilaa.

        Jos tarinasi on totta niin nostan sulle hattua!!! Mahtava veto! Niin moni kärsii ja kärvistelee pelimiehen pyörteissä vuodesta toiseen, mutta niin harva ottaa ohjat omasta elämästään vaan jäävät sen sijaan odottamaan muutosta itsensä ulkopuolelta.


      • ent.kakkonen
        i8uhouijk kirjoitti:

        No jaa... Mistäs muuten paistinpannu tai Aino-aamutossut vaimolle kertovat?

        Siitä kertoo että vanhetaan yhdessä Ainot ja ne miehelle lahjaksi annettavat Reinot jaloissa kiikkustuolissa istuen.

        Miksi se mies ei eroa jos ne kakkoset on niin ihania että sexy-vaatteita pitää parhaimpina lahjoina kuten varmaankin vaimoillekin silloin alkuaikoina?


      • kjhgfds
        ent.kakkonen kirjoitti:

        Siitä kertoo että vanhetaan yhdessä Ainot ja ne miehelle lahjaksi annettavat Reinot jaloissa kiikkustuolissa istuen.

        Miksi se mies ei eroa jos ne kakkoset on niin ihania että sexy-vaatteita pitää parhaimpina lahjoina kuten varmaankin vaimoillekin silloin alkuaikoina?

        Kun kakkonen ei suostu olla se palvelija kotona siihen on kuulias vaimo, rakastaja on muita huveja varten. Rakastaja ei haaveile miestä itselleen kakkonen ehkä.


      • Helma
        i8uhouijk kirjoitti:

        No jaa... Mistäs muuten paistinpannu tai Aino-aamutossut vaimolle kertovat?

        En ole koskaan kuullutkaan tuollaisesta lahjasta vaimolle, ja kaveripiiri laaja. Oletko tosiaan itse saanut? Kaikkea kivaa ja ylellistä olen kuullut vaimojen saavan niin joulu-, synttäri, ystävä- ja naistenpäivälahjaksi. Olen myös huomannut, että samat vaimot antavat kaikkea kivaa omille nuorille rakastajilleen. Ja kaikki ovat tyytyväisiä? Näköjään yksi osapuoli neljästä ei ole...Tsemppiä! ;)


      • Termit sekaisin
        kjhgfds kirjoitti:

        Kun kakkonen ei suostu olla se palvelija kotona siihen on kuulias vaimo, rakastaja on muita huveja varten. Rakastaja ei haaveile miestä itselleen kakkonen ehkä.

        Rakastaja=mies
        Rakastajatar= nainen


    • reissuun!!!!

      Itse ostin miehelle lahjaksi matkaoppaan. Olemme lähdössä heti uudenvuoden jälkeen yhdessä kolmeksi viikoksi Brasiliaan, joten sitä silmällä pitäen... Samalla laitoin mukaan yhden hienomman hotellin huonevarauksen ja illallisen, jonka järjestin hänelle yllätykseksi.

      • Hohoijakkaa...

        Ja mies maksaa matkan, hotellin... Sinä vain varasit hienon hotellin ja laitoit varauspaperin lahjaksi... Ja ostit matkaoppaan... Oletko kakkonen? Kun noin täällä hehkutat?


      • Catherinn
        Hohoijakkaa... kirjoitti:

        Ja mies maksaa matkan, hotellin... Sinä vain varasit hienon hotellin ja laitoit varauspaperin lahjaksi... Ja ostit matkaoppaan... Oletko kakkonen? Kun noin täällä hehkutat?

        Minä annoin miehelle puvun paidan ja siihen sekä pukuun sopivan nenäliinan. Itse upean kaulakorun ja kirjan, joka liittyy yhteiseen harrastukseemme. Olemme molemmat kakkosia ja joulu rauhoitetaan perheelle.


      • reissuun!!!!
        Hohoijakkaa... kirjoitti:

        Ja mies maksaa matkan, hotellin... Sinä vain varasit hienon hotellin ja laitoit varauspaperin lahjaksi... Ja ostit matkaoppaan... Oletko kakkonen? Kun noin täällä hehkutat?

        Ihan yhdessä olemme matkan maksaneet. Mutta kun hotelleja emme vielä ole kaikkiin paikkoihin varanneet, järkkäsin hänelle ylläriksi tämän yhden jutun. Ja kyllä, tähän asti mies on ollut naimisissa, mutta joulun jälkeen tilanne muuttuu. Siksi lähdemmekin heti vuoden vaihteen jälkeen hetkeksi pois, niin saamme aloittaa yhteisen elämämme näin.


      • Ihanko näin??
        reissuun!!!! kirjoitti:

        Ihan yhdessä olemme matkan maksaneet. Mutta kun hotelleja emme vielä ole kaikkiin paikkoihin varanneet, järkkäsin hänelle ylläriksi tämän yhden jutun. Ja kyllä, tähän asti mies on ollut naimisissa, mutta joulun jälkeen tilanne muuttuu. Siksi lähdemmekin heti vuoden vaihteen jälkeen hetkeksi pois, niin saamme aloittaa yhteisen elämämme näin.

        Siis yhtäkkiä miehen siviilisääty muuttuu eronneeksi? Tuskinpa. Lähdet siis iloisena matkaan miehen kanssa, joka jättää peräänsä hajoavan perheen. Viettää vielä yhden perhejoulun tietäen jo jättävänsä vaimonsa ja lapset muutaman päivän päästä.
        Älä tule tänne palstalle itkemään vuoden päästä, kuinka olet pettynyt mieheesi, jonka piti olla sielunkumppanisi ja elämäsi rakkaus.
        Hän tekee tuollaista nykyiselle vaimolleen, tulet kohtaamaan saman sinäkin vielä joskus.


      • Muistatteko?
        Ihanko näin?? kirjoitti:

        Siis yhtäkkiä miehen siviilisääty muuttuu eronneeksi? Tuskinpa. Lähdet siis iloisena matkaan miehen kanssa, joka jättää peräänsä hajoavan perheen. Viettää vielä yhden perhejoulun tietäen jo jättävänsä vaimonsa ja lapset muutaman päivän päästä.
        Älä tule tänne palstalle itkemään vuoden päästä, kuinka olet pettynyt mieheesi, jonka piti olla sielunkumppanisi ja elämäsi rakkaus.
        Hän tekee tuollaista nykyiselle vaimolleen, tulet kohtaamaan saman sinäkin vielä joskus.

        No taasko sen " rehellisen Iitun" ukkomies on eroamassa joulun jälkeen? Monesko kerta?:))


      • aikamielenkiintoista
        reissuun!!!! kirjoitti:

        Ihan yhdessä olemme matkan maksaneet. Mutta kun hotelleja emme vielä ole kaikkiin paikkoihin varanneet, järkkäsin hänelle ylläriksi tämän yhden jutun. Ja kyllä, tähän asti mies on ollut naimisissa, mutta joulun jälkeen tilanne muuttuu. Siksi lähdemmekin heti vuoden vaihteen jälkeen hetkeksi pois, niin saamme aloittaa yhteisen elämämme näin.

        Onko tuo selkärangaton äijä edes kertonut vaimolleen, että haluaa erota? Onko ero laitettu jo vireille? Tehän pakenette aiheuttamaanne pahaa. Missä vaiheessa otatte vastuun teoistanne? Se aika nimittäin vielä tulee. Toivottavasti miehellä ei ole lapsia, jotka joutuu pyörälle päästään kun isä vaan lähtee.

        Annahan kun arvaan. Mies on sua huomattavasti vanhempi, varakas, lahjoo sua (ts. ostaa sulta seksiä ja sä et tajua sitä), valehtelee sulle ummet ja lammet. Epäilen kyllä sua provoksi. Eihän noin toimi kukaan ihminen, joka tuntee minkäänlaista empatiaa lähimmäisiään kohtaan.

        Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle. Kolmen viikon reissun aikana kyllä ehdit tajuta, mikä mies on miehiään. Munaton luuseri mun mielestä.


      • reissuun!!!!
        aikamielenkiintoista kirjoitti:

        Onko tuo selkärangaton äijä edes kertonut vaimolleen, että haluaa erota? Onko ero laitettu jo vireille? Tehän pakenette aiheuttamaanne pahaa. Missä vaiheessa otatte vastuun teoistanne? Se aika nimittäin vielä tulee. Toivottavasti miehellä ei ole lapsia, jotka joutuu pyörälle päästään kun isä vaan lähtee.

        Annahan kun arvaan. Mies on sua huomattavasti vanhempi, varakas, lahjoo sua (ts. ostaa sulta seksiä ja sä et tajua sitä), valehtelee sulle ummet ja lammet. Epäilen kyllä sua provoksi. Eihän noin toimi kukaan ihminen, joka tuntee minkäänlaista empatiaa lähimmäisiään kohtaan.

        Onnea kuitenkin valitsemallesi tielle. Kolmen viikon reissun aikana kyllä ehdit tajuta, mikä mies on miehiään. Munaton luuseri mun mielestä.

        On tietenkin kertonut. Eivät vaan halunneet kertoa lapsille vielä ennen joulua. Minusta ei ole kertonut, eikä reissusta. Pakkohan sekin on tosin joulun jälkeen tehdä.

        Mitä meidän parisuhteeseen tulee, se on hyvä ja tasapainoinen. Kumpikaan ei "lahjo" toistansa, ja ihan hyvin tulemme kumpikin taloudellisesti toimeen.


      • joopa joo
        reissuun!!!! kirjoitti:

        On tietenkin kertonut. Eivät vaan halunneet kertoa lapsille vielä ennen joulua. Minusta ei ole kertonut, eikä reissusta. Pakkohan sekin on tosin joulun jälkeen tehdä.

        Mitä meidän parisuhteeseen tulee, se on hyvä ja tasapainoinen. Kumpikaan ei "lahjo" toistansa, ja ihan hyvin tulemme kumpikin taloudellisesti toimeen.

        Luuletko että vaimo purematta nielee ukon reissun juuri silloin kun pitäisi lapsista huolehtia ja kertoa heille että vanhemmat eroaa? Mies jättää siis kaiken vaimon hoidettavaksi. Mikä mies se sellainen on? Pelkuri.


    • wolf1

      Mitäpä jos ostaisit sellaista mistä mies ei ainakaan jää kiinni? Ja onko ihan pakko ostaa jotain? Luuletko että mies antaa lahjoillesi mitään arvoa? Hänestä ei ehkä kuitenkaan ole niin ihkua saada lahjoja, kenties arvostaa pelkkää pimppaa? Ei voi tietää, mutta näin olen kuullut monen miehen sanoneen.

    • hukkaan meni

      Luuletkos että mies niitä vaimon aikana käyttää? Ei käytä. Vie työpaikalle kaappiinsa piiloon. Pahimmassa tapauksessa heittää ne pois. Taisi mennä rahasi ihan hukkaan.

    • hylätty

      Arvatkaa miten rumaa ajatelin? Ajattelin, että aloitus on provo. Siltikin, ajattelen että aloitus on jonkun vanhan kakkosen aloitus.

      • Vain elämää

        Se on ruma kenen hyvänsä tekemänä! Kyllä minäkin veikkaan kakkosen, varmaankin ukkomieheen pettyneen yksinäisen vanhemman naisen aloitukseksi!
        Toiveunta, kuten nimimerkin mukaiset rinnatkin!:)


    • 2+7

      wau kuinka älykkäitä ämmiä täällä...että kakkosen tekemä aloitus....varmaan jos kysytään mitä rakastajalle tai rakastajattarelle joululahjaksi....

      eikä tarvi olla noin katkeria, ei teiltä pois, vaimoket....mies on jo muutekin vieraissa

      • Kaikkea kanssa

        Sun ei tarvitse veikata, kun tiedät ja tunnistat!
        Ettet olisi itse aloittaja? Aika lapsellinen täytyy olla jos uskottomuuspalstalla tuollaista kyselee..
        Tämä kuuluu ryhmään: uskottomuuspalstan turhia aloituksia!


      • 2+7
        Kaikkea kanssa kirjoitti:

        Sun ei tarvitse veikata, kun tiedät ja tunnistat!
        Ettet olisi itse aloittaja? Aika lapsellinen täytyy olla jos uskottomuuspalstalla tuollaista kyselee..
        Tämä kuuluu ryhmään: uskottomuuspalstan turhia aloituksia!

        No täällähän ne rakastajattaretkin on, joten missä muualla sitä kysyisi, ja vaikka olisin aloittaja mitä sitten? Lapsellisuutta tä palsta on muutenkin täynnä.


      • Mitäs siinä mietit!
        2+7 kirjoitti:

        No täällähän ne rakastajattaretkin on, joten missä muualla sitä kysyisi, ja vaikka olisin aloittaja mitä sitten? Lapsellisuutta tä palsta on muutenkin täynnä.

        Miksi kakkonen täällä tuollaista edes kyselee? Mitä ostatte ja hankala juttu...
        Eikös sielunkumppanin, joka toisen tuntee pelkästä katseesta pitäisi pystyä ostamaan lahja vaikka silmät kiinni. Ei siinä pitäisi mitään ongelmaa olla. Jos on, et tunne lahjan saajaa kunnolla.
        Ihmeellistä, niin kuin kakkoset täällä muissa ketjuissa hehkuttaa tietävänsä ja tuntevansaa miehen paremmin kuin vanha vaimo.


      • 2 ja petturi = hyvä pari
        Mitäs siinä mietit! kirjoitti:

        Miksi kakkonen täällä tuollaista edes kyselee? Mitä ostatte ja hankala juttu...
        Eikös sielunkumppanin, joka toisen tuntee pelkästä katseesta pitäisi pystyä ostamaan lahja vaikka silmät kiinni. Ei siinä pitäisi mitään ongelmaa olla. Jos on, et tunne lahjan saajaa kunnolla.
        Ihmeellistä, niin kuin kakkoset täällä muissa ketjuissa hehkuttaa tietävänsä ja tuntevansaa miehen paremmin kuin vanha vaimo.

        Kakkosilla on tarve kehuskella, säälittäviä ja itsekkäitä ovat he. Minkälainen ihminen tyytyy olemaan likainen salaisuus? Pitäkööt kakkoset petturit hyvänään, ovat toisensa ansainneet.


      • 2+7
        Mitäs siinä mietit! kirjoitti:

        Miksi kakkonen täällä tuollaista edes kyselee? Mitä ostatte ja hankala juttu...
        Eikös sielunkumppanin, joka toisen tuntee pelkästä katseesta pitäisi pystyä ostamaan lahja vaikka silmät kiinni. Ei siinä pitäisi mitään ongelmaa olla. Jos on, et tunne lahjan saajaa kunnolla.
        Ihmeellistä, niin kuin kakkoset täällä muissa ketjuissa hehkuttaa tietävänsä ja tuntevansaa miehen paremmin kuin vanha vaimo.

        Jaa, kysymäs samaa muiltakin jotka yleensä kyselevät puolisoille vanhemmille lapsille, kaikki tuntee niin surkeasti läheisiä ihmisiä? Katkeran vaimon valitukset taas kun ei edes aivoja jaksa käyttää. Rakastajattarella on viel se ongelma että lahja pitäis olla sellainen ettei vaimo hoksais mitään. Älä ole noin katkera, tunnet miehesi hyvin, varmasti tunsit ja tiesit kun hän pettääkin.


    • pystyrinnalle

      Kylläpä vanhanaikaisen lahjan aloittaja on ostanut. Oikein solmioneulan ja kalvosinnapit. Heh. Vanhalla rouva varmaan aistikkaamman esim hyvä kirja, teatteri tai konserttiliput. Tai parasta yhteinen matka. Luulen, että mies on nakannut solmion neuloineen lähimpään roskikseen. Eihän Erkkikään viitsisi viedä tuollaisia kotiinsa.

      • Tapaus tämäkin

        Solmioneula paljasti aloittajan iän! Taitaa olla ikäneito jo...


      • näin meillä

        Vanhan rouvan kirjat, teatteri- ja konserttiliput kuluu samaan sarjaan solmioneulan kanssa. Kuinka moni mies sellaisia oikeasti haluaa?

        Miehelle kunnon hemmottelua, hyvää ruokaa ja juomaa, hierontaa öljyn kera, lopuksi sellaista seksiä josta mies unelmoi tai erityisesti tykkää, kiireettä. Mä uskon, että tuollaisesta mies kuin mies nauttii. Olipa lahjan antajana vaimo tai rakastajatar. Eikä pelkästään jouluna vaan milloin vain.


      • Mielipiteeni
        näin meillä kirjoitti:

        Vanhan rouvan kirjat, teatteri- ja konserttiliput kuluu samaan sarjaan solmioneulan kanssa. Kuinka moni mies sellaisia oikeasti haluaa?

        Miehelle kunnon hemmottelua, hyvää ruokaa ja juomaa, hierontaa öljyn kera, lopuksi sellaista seksiä josta mies unelmoi tai erityisesti tykkää, kiireettä. Mä uskon, että tuollaisesta mies kuin mies nauttii. Olipa lahjan antajana vaimo tai rakastajatar. Eikä pelkästään jouluna vaan milloin vain.

        Nuo ensiksi mainitsemasi ovat varmasti arvokkaammat miehelle 60-70v.
        Jälkimmäiset ovat nuoremmille ja viriileille! Kuka haluaa antaa lahjaksi sellaista mikä saa vastaanottajan nolostumaan?

        Lahjaksi seksiä...hmmm. Eihän se saa olla koskaan lahja- eikä kauppatavaraa!


      • näin meillä
        Mielipiteeni kirjoitti:

        Nuo ensiksi mainitsemasi ovat varmasti arvokkaammat miehelle 60-70v.
        Jälkimmäiset ovat nuoremmille ja viriileille! Kuka haluaa antaa lahjaksi sellaista mikä saa vastaanottajan nolostumaan?

        Lahjaksi seksiä...hmmm. Eihän se saa olla koskaan lahja- eikä kauppatavaraa!

        Eihän seksi olekaan lahja- eikä kauppatavaraa. Mutta mä annan vain "lahjoja", joista tiedän vastapuolen todella nauttivan. Arjen kiireessä ne speciaalit jutut tuppaa jäämään jalkoihin.

        Mä en millään jaksa uskoa, että kukaan kakkoselleen lahjoittaa tavaraa, joita pitää piilotella kotona. Järjetöntä.


      • HelläReiska
        näin meillä kirjoitti:

        Eihän seksi olekaan lahja- eikä kauppatavaraa. Mutta mä annan vain "lahjoja", joista tiedän vastapuolen todella nauttivan. Arjen kiireessä ne speciaalit jutut tuppaa jäämään jalkoihin.

        Mä en millään jaksa uskoa, että kukaan kakkoselleen lahjoittaa tavaraa, joita pitää piilotella kotona. Järjetöntä.

        Minä sain pupuselta kirjan. Minä puolestani lupasin viedä meidä tammikuussa Riikaan pariksi yöksi oikein kivaan hotelliin.

        Minusta rakastajattarelta saadut lahjat ovat parhaimmillaan, kun ne ovat hyvin pieniä ja hyvin henkilökohtaisia. Tämä kirja oli juuri sellainen.


      • kaikkea kanssa
        näin meillä kirjoitti:

        Eihän seksi olekaan lahja- eikä kauppatavaraa. Mutta mä annan vain "lahjoja", joista tiedän vastapuolen todella nauttivan. Arjen kiireessä ne speciaalit jutut tuppaa jäämään jalkoihin.

        Mä en millään jaksa uskoa, että kukaan kakkoselleen lahjoittaa tavaraa, joita pitää piilotella kotona. Järjetöntä.

        Taatusti nuoremmassakin polvessa arvostetaan kokemuksia kuten teatteri ja konserttiliput, kaikkia elämyksiin liittyvää. Tuollaiset solmiot ja neulat ovat naurettavia.. samoin kuin seksisessio, sehän on kuin prostioidun lahja..


      • Nannukka
        kaikkea kanssa kirjoitti:

        Taatusti nuoremmassakin polvessa arvostetaan kokemuksia kuten teatteri ja konserttiliput, kaikkia elämyksiin liittyvää. Tuollaiset solmiot ja neulat ovat naurettavia.. samoin kuin seksisessio, sehän on kuin prostioidun lahja..

        Tuntuu oudolta antaa miehelle hyvää seksiä "lahjaksi". Meillä on miehen kanssa hyvää seksiä aina. Ja paljon. Pieniä erikoisuuksiakin.


      • Lahjapaketti
        kaikkea kanssa kirjoitti:

        Taatusti nuoremmassakin polvessa arvostetaan kokemuksia kuten teatteri ja konserttiliput, kaikkia elämyksiin liittyvää. Tuollaiset solmiot ja neulat ovat naurettavia.. samoin kuin seksisessio, sehän on kuin prostioidun lahja..

        Nuorempi, kulturelli ja muutenkin fiksu mies arvostaa! Tosin jos hän on oikeasti fiksu niin hänellä ei ole kakkosta vaan saa omalta vaimoltaan lahjansa?


    • Tiina Kaisalle

      Minäpä taas annoin uuven vekkihammeen. Kivapa on tuota hänen, armaan, pyöritellä jättilantionsa ja lyhkästen jalkojen ympärillä. Kyllä mahtaa poikaystävä miettiä mistä nuin hienon sai. Uuvet silimälasit olis myös saanu kieroihin silimiinsä jos ois minula ollunna enempi rahhoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe