mies ei halua tavata sukulaisiani

nainen2332

Elikkäs ollaan siis reilu parikymppisiä immeisiä ja ollaan oltu jo muutama vuosi yhdessä. Avomiehebi on nähnyt vanhempani vain muutaman kerran. Ei suostu lähteä käymään kenenkään luokse eikä lähde juhliinkaan mukaan. ei vain halua. Minä taas toisaalta olen tavannut hänen perhettään ja sukulaisiaan ja he ovat mukavia. Mutta silti aina noloa selitellä että miksi mies ei tullut taaskaan ja joudun valehtelwmaan, koska mies jäi koneelle pelaamaan...

kerran kutsuin pikkiveljeni ja hänen tyttöystävänsä käymään niin hän meni tietokoneelle ja koko ajan istui siinä heidän ollessaan meillä kuulokkeet päässä. Sitä ennen sanoin että voisi kahvitella meidän kanssa, mutta sanoi että onko ihan pakko kun ei halua. Ja en saa kuulemma suuttua tästä. Ihan rodella hölmöä. Olen kyaynyt että missä kiikastaa mutta sanoo aina että ei mikään. Niin aloin miettimään että en minäkään jaksa sitten hänen sukulaisissaan juosta kerta ei vaivaudu minunkaan sukulaisia tapaamaan. Onko tämä sitten liin lapsellista, no ei, jos laittaa kovan kovaa vastaan. Alkaa kullästyttämään, että ei edes yässä iässä voi tutustua edes minun vanhempiin.. Eivät tunne koko ihmistä yhtään. Hyvä että nimen muistivat viime kesänäkään.. Ja niinäkin kertoina kun olemme menneet käymään vaikka isäni luona niin on tämä herra sitten puhelinta selannu PUOLI TUNTIA PUTKEEN!! Eikä puhunut minullekkaan mitään....!! Meinasi siinä jo itku päästä.. En saa koskaan sanoa hänellw näistä mtn koska hän ei tee kuulemma väärin niin minä vaan valitan..

Ps. Juhlissa yms. En saa sanoa häntä avomiehekseni, koska kuulostaa liian viralliselle. Pitää sanoa poikaystävä.. Aika lapsellista ja noloa.....

145

6056

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen5

      Mieti ihan tarkkaan miksi vielä asut tuon pojan kanssa, mitä liitto antaa sinulle. Jos tulos on nolla, niin.... mitä kannattaisi tehdä.

      • Oona 29

        Suotta sitä miestäsi (poikaa) syyttelet,
        tutkasepaitseäsi miksi pilaat elämääsi
        roikkumalla hänessä,kai odotat muutosta......?
        Tuskimpa hän muuttuu miksikään,
        tai ainahan voi ihme tapahtua ja
        sitä Teille toivon sydämestäni!
        Varmaankin olisi hyvä puhua asiasta keskenänne,
        täältä ei taida ratkaisua löytyä!


      • nnnnnainen
        Oona 29 kirjoitti:

        Suotta sitä miestäsi (poikaa) syyttelet,
        tutkasepaitseäsi miksi pilaat elämääsi
        roikkumalla hänessä,kai odotat muutosta......?
        Tuskimpa hän muuttuu miksikään,
        tai ainahan voi ihme tapahtua ja
        sitä Teille toivon sydämestäni!
        Varmaankin olisi hyvä puhua asiasta keskenänne,
        täältä ei taida ratkaisua löytyä!

        Saattaa kärsiä jonkinlaisista ahdistushäiriöistä vieraassa ihmisporukassa, joten muutosta tuskin on tulossa. Poikaystäväsi tulee aina olemaan tuollainen. Kärsin itse samanlaisista oireista ja kaikki omankin suvun juhlat ovat todella kammottavia.


      • Yksiavioinen
        Oona 29 kirjoitti:

        Suotta sitä miestäsi (poikaa) syyttelet,
        tutkasepaitseäsi miksi pilaat elämääsi
        roikkumalla hänessä,kai odotat muutosta......?
        Tuskimpa hän muuttuu miksikään,
        tai ainahan voi ihme tapahtua ja
        sitä Teille toivon sydämestäni!
        Varmaankin olisi hyvä puhua asiasta keskenänne,
        täältä ei taida ratkaisua löytyä!

        Minä haluan puolison.En hänen sukuaan!


      • Hedonistibotti
        nnnnnainen kirjoitti:

        Saattaa kärsiä jonkinlaisista ahdistushäiriöistä vieraassa ihmisporukassa, joten muutosta tuskin on tulossa. Poikaystäväsi tulee aina olemaan tuollainen. Kärsin itse samanlaisista oireista ja kaikki omankin suvun juhlat ovat todella kammottavia.

        Ahdistuneisuushäiriöihin on runsaasti psykoterapioita tarjolla. Ei todellakaan ole diagnoosina mikään parantumaton "kuolemantuomio", ellet sitten niin halua.


      • tosimiess
        Oona 29 kirjoitti:

        Suotta sitä miestäsi (poikaa) syyttelet,
        tutkasepaitseäsi miksi pilaat elämääsi
        roikkumalla hänessä,kai odotat muutosta......?
        Tuskimpa hän muuttuu miksikään,
        tai ainahan voi ihme tapahtua ja
        sitä Teille toivon sydämestäni!
        Varmaankin olisi hyvä puhua asiasta keskenänne,
        täältä ei taida ratkaisua löytyä!

        turhaa otat parilta kanalta neuvoja vastaan. Kyllä se poikaystäväsi siitä asettuu kunhan tulee pikkasen ikää lisää.


      • LH-mt-japäihdeSH AMK
        Hedonistibotti kirjoitti:

        Ahdistuneisuushäiriöihin on runsaasti psykoterapioita tarjolla. Ei todellakaan ole diagnoosina mikään parantumaton "kuolemantuomio", ellet sitten niin halua.

        Paskat mitkään humpuukiterapiat ja skeidan jauhamiset auta juurikaan. Ainoa tehokas on esim. SSRI lääke yhdistettynä pienin askelin tapahtuvaan totutukseen. Silmänliiketerapiasta on selkeitä kokemuksia ja vastetta, muu paskanjauhanta joutaa romukoppaan ja on rahastusta.


    • Vitun nykyaika

      Tyypillinen pullamössö nuori joka rakastaa tietokonettaa ja kännykkää enemmän kuin tyttöystäväänsä...elämästä puhumattakaan.

      Haluatko aina jäädä viihde-elektroniikalle toiseksi? Nii, et varmaan. Pakkaa kamas ja jätä se luuseri runk-kaamaan tietokonettaan.

      • toip

        Mitä on pullamössö, kysyy 67 syntynyt herra?


      • Sehän on
        toip kirjoitti:

        Mitä on pullamössö, kysyy 67 syntynyt herra?

        maitokaffen sekaan mukiin palastettua pullaa jonka päälle kaadetaan vielä runsaasti sokeria ja nautitaan kupista lusikalla. Näin vastaa vm.-60 oleva herra.


    • Ehkä en tiedä

      Onko poikaystävälläsi sosiaalistentilanteiden pelko? Kuulostaa siltä? Minä oli samanlainen kun seurustelin, en uskaltanut olla vieraiden ihmisten seurassa.

    • Miäs33

      Kyllä toisen vanhempiin nyt pitäisi ilmanmuuta tutustua ja sisaruksiin mutta itse olen epäileväinen omanikäisteni naisystäväni kavereiden tapaamisista. Johtuu siitä että ikäiseni ovat aina kiusanneet ja olleet ylimielisiä kohtaani. Siksi tulenkin mielummin juttuun reilusti vanhempien ihmisten kanssa jotka juttelevat yleensä asiaa. Ikäiseni lähinnä pelleilevät ja se ahdistaa mua kun pitäisi yrittää esittää samanlaista pelleä. Ja joo ikäni on jo yli kolkyt mut ei ne ikäisteni tavat ole lapsien tasosta keskuudessaan mihinkään muuttuneet.
      Yksinkertaisesti on helpompaa ja luontevampaa olla vanhempien ihmisten seurassa. No tää on mun mielipide ja mielipiteitä on yhtä monta kun on kirjoittajaa.

    • jfhfms,

      Lapselista käytöstä. Onko hän muuten lapsellinrn ja miten osaa ottaa muut huomioon...?
      Kylässä käyminen ja käyttäytyminen on ihan peruskäytöstapoja... joita ei siis mieheltä löydy...
      Näytäpä hänelle tämä ketju, jahka saat enemmän mielipiteitä ;)

    • Kerro enemmän

      Tuosta aloituksesta ei käy selville millainen tämä kyseinen mies on muuten. Onko hän kahdenkesken aivan kuin kuka tahansa, mutta menee lukkoon vieraiden seurassa? Osaako hän ilmaista tunteitaan sinua kohtaan? Jospa hän onkin vain toivottoman arka, ja pelkää muita ihmisiä. Tai sitten harvinaisen epäseurallinen. Onko hänellä ollenkaan kavereita a vai onko tietsikka ainoa ystävä?

    • Hannemaija1

      Näyttää siltä, että mies ei ole vakavissaan kanssasi. Mieti, haluatko elää hänen kanssaan. On selvää, ettei hän arvosta Sinua eikä taustaasi, siis sukuasi ja perhettäsi.

      • 25522252

        just just eli pelkotilat tuntemattomia kohtaan on automaattisesti kunnioituksen/arvostuksen puutetta älä nyt viitti


    • onni erakkoudessa

      Meillä on moninkertainen ongelma aloittajaan verrattuna. Minä en halua tavata hänen sukuaan. He eivät halua tavata minua. Hän ei halua tavata minun sukuani, enkä minäkään, eikä minun sukuni meitä. Muuten menee hyvin. Hän pitää itseään seurataitoisena erakkona ja minä itseäni kömpelönä parierakkona. Kamalin joulu olisi sellainen, että suostuisi menemään jonnekin tai tulisi kutsuneeksi jonkun kotiinsa. Koti on paikka, jonne saa mennä, kun haluaa olla rauhassa. Ja minä haluan olla rauhassa melkein koko ajan.

      • 13+11

        Hyvä ettet kertonut sukupuoltasi koska vastaukset kerrotaan täällä yleensä sukupuolen ei asian mukaan.


    • cmonfreal

      Vinkki

      Olen itse kohta 39 vuotias mies, vaimoni kanssa oltu kohta yhdessä 20 vuotta. En käy missään kinkereissä, johtuen minun mukavasta lapsuudestani. Joulut ja syntymäpäivät olivat aina yhtä tuskaa, nyt kun asun omassa kodissa minun ei tarvitse juhlia muiden kanssa, vaimonikin tämän ymmärtää. Syntymäpäiväni vietän mielelläni ulkomailla, ettei vahingossakaan joudu tapaamaan ketään sukulaista.. Luulen että te: Hannemaija1 jne. ette ole tosissanne miestenne kanssa, miksi ette kysy heiltä mistä "kenkä puristaa"??

      • Sosiaalinen mimmi

        Onneks meilläpäin ei ole mitään kinkeri-iltoja.
        Voihan olla niin,ettei suku hakuaisikaa tapailla sinua ja
        kaikki ovat tyytyväisiä,meitä kun on moneen junaan.
        Hyvä tosiaankin et olet jo päässyt omaan kotiin
        pois vanhempien huostasta!
        Se olisi aika ironista,jos anoppi tupsahtaisi
        samaan baariin etelässä,ehkä se juttu siellä luistaisi!


      • cmonfreal
        Sosiaalinen mimmi kirjoitti:

        Onneks meilläpäin ei ole mitään kinkeri-iltoja.
        Voihan olla niin,ettei suku hakuaisikaa tapailla sinua ja
        kaikki ovat tyytyväisiä,meitä kun on moneen junaan.
        Hyvä tosiaankin et olet jo päässyt omaan kotiin
        pois vanhempien huostasta!
        Se olisi aika ironista,jos anoppi tupsahtaisi
        samaan baariin etelässä,ehkä se juttu siellä luistaisi!

        Miksi se olisi ironista(sosiaalinen mimmi)?? Olen erittäin hyvää pataa anoppini kanssa ja muutenkin kaikki on ok. Tuota en vain kommentistasi ymmärtänyt, että mistä päättelit olevani etelässä baaritiskillä? Okei onhan se etelässä jos käy vaikka Sveitsissä laskettelureissulla.


      • voi ei

        Varmaan tosi kivaa sinun vaimollesi!! Oliskohan aika jo 39 vuotiaana päästä lapsuuden peloista ja vähän sosiaalistua?? Eipä käy kateeksi vaimoasi.. Mä en kyllä pystyisi elämään tommoisen metsäpöllön kanssa. Tykkään omasta rauhasta ja hiljaisuudesta, mutta viihdyn erittäin hyvin myös ihmisten parissa.


    • ihme porukkaa

      Miksiköhän menitte naimisiin? Pidättekö edes sormuksia nimettömässä, vai näyttääkö sekin liian viralliselta?

      • r23454353

        se luetun ymmärtäminen nää kaks ei ole naimisissa


    • raune ripamie5

      Kirjoititko tämän varpaillasi?

    • DoctorT

      Koska miehesi on NARSISTI, ei hän halua luoda suhteita sinun puolellesi. Lienetkö huomannut, että hän mielellään karsisi ystäviäsi. Sitoisi sinut vain itseensä kuten NARSSI tekee. Imee kuiviin!!

      Ota ja lähde, paremmaksi hän ei muutu.

      • NimimAllekirjoittaja

        Joko narsisti tai sitten sosiaalisten tilanteiden kanssa kömpelö kuin allekirjoittanutkin.


      • ftuj

        Narsisti ei ole sosiaalisissa tilanteissa kömpelö kuten kyseessä oleva mies. Sosiaalisten tilanteiden pelko tai jonkinlainen ahdistus tuntuisi natsaavan


    • Sami deluxe

      Aika Asperger, vaikka näin itse sanonkin.

      • ...

        Asperger tuli minullekin mieleen. Itse olen As ja viihdyn yksin. Sosiaaliset tilanteet ovat painajainen.


    • hako1

      Hei vaan Hyvää joulua ! mieli pidä ei ole oikea suhde.eikää oikea ihminen sinulle.

    • Tero22

      Jokainen elää omaa elämää. Ei siinä tarvitse olla "appivanhempien kanssa missään tekemisissä,jos ei halua"

      Monesti myös "appivanhemmat / sukulaiset voivat alkaa kritisoimaan toisen puolisoa,että onko hän nyt sinulle oikea ja suurta pilkkaamista.

      Jokainen elää omaa elämäänsä.

    • Menneisyys 1giryu

      Mulla 2 vastausta:
      1. Ex-tyttöystäväni vanhemmat olivat tasapainoisia ja varakkaita henkilöitä - minulla taas vastaavasti asiat päin v.....a, eli liian suuri kontrasti omaan elämään. En halunnut tavata heitä, koin oloni kiusaantuneeksi.
      2. Toisen exän vanhemmat täysiä ku......pä....tä. Siinä syy.
      Enkä nyt itsekään mikään ihanne poikaystävä ollu.

    • Minä

      Kyllä peruskohteliaisuus pitäisi olla eikä näprätä puhelinta seurassa yms.
      Itsekään en kovin seurallinen, kahvitella kyllä voisin. Mutta siinä vaiheessa jos pitäisi olla alkoholia käyttävässä seurueessa niin ei kiitos...menee jo liian tylsäksi.

    • onni3

      Tyttö hyvä eikö se nyt ole päivänselvää , jotkut vaan eivät jaksa ottaa koko sukua riesakseen , miksi pitää pakottaa sellaiseen mistä ei pidä. Hyvä tyttö jos teillä on kivaa kahdestaan ja on keskenänne suhde kunnossa , tarvitaanko siihen sukulaisia sotkemaan asioita , olen ollut kolmekymmentä vuotta aviossa onnellisessa sellaisessa , eikä siinä ole sukulaisia tarvittu arvostelemassa ja päsmäämässä. Että mietihän onko sinulle tärkeenpää sukulaiset vai poikakaveri. Mietihän asiaa uudestaan.onni

      • gbuip

        Oma sukulaiseni teki juuri näin. Eipä oo veljee näkynynnä viimeseen 20 vuoteen.
        Ovat omasta mielestä liian hienoja ihmisiä seurusteleen rahvaan kanssa, vaikka itse he ovat vain normaali palkansaajia.


      • Asiasta tietävä-

        Huom! Jos tyttö ON kirjoittanut tästä asiasta, niin se TARKOITTAA että hänelle se puoli on tärkeä. Säälittää niitä ihmisiä jotka eivät rakasta itsensä lisäksi ketään. Sääli, että sukua voi mieltää riesaksi. Suomessa se on valitettavan tavallinen ilmiö, mutta SAIRAS.


      • Ei sen tarvi
        gbuip kirjoitti:

        Oma sukulaiseni teki juuri näin. Eipä oo veljee näkynynnä viimeseen 20 vuoteen.
        Ovat omasta mielestä liian hienoja ihmisiä seurusteleen rahvaan kanssa, vaikka itse he ovat vain normaali palkansaajia.

        mitään hienostelua olla. Kyse voi olla myös siitä että olette niin epähienoja, suoranaisia päällepäsmäreitä ja juoruilijoita koko suku. Ei sellaista tarvitse kenenkään kestää, oli sitten herra tai rasvanahkainen duunari ja korpikommonisti.


      • Osus
        Ei sen tarvi kirjoitti:

        mitään hienostelua olla. Kyse voi olla myös siitä että olette niin epähienoja, suoranaisia päällepäsmäreitä ja juoruilijoita koko suku. Ei sellaista tarvitse kenenkään kestää, oli sitten herra tai rasvanahkainen duunari ja korpikommonisti.

        ja uppos - Kiitos. Koitan korjata tapani.


      • osuuu ja uppoooo
        gbuip kirjoitti:

        Oma sukulaiseni teki juuri näin. Eipä oo veljee näkynynnä viimeseen 20 vuoteen.
        Ovat omasta mielestä liian hienoja ihmisiä seurusteleen rahvaan kanssa, vaikka itse he ovat vain normaali palkansaajia.

        "Ovat omasta mielestä liian hienoja ihmisiä seurusteleen rahvaan kanssa"

        Oletko itse tehnyt asialle mitään ? Jos se ajattelee susta samallalailla, että ei oo sitäkää näkyny 20 vuoteen ja on niin hieno ihminen ettei haluu....ihan normaali työtön lusmu....


    • kjtulb

      pitääkö sen mennä sun sukulaisten kanssa naimisiin vai sinu? sehän on jokaisen unelma että olis yksinäinen nainen ilman sukurasitetta. jonne mennään teeskentelemään kahvipöytään ystävällistä ja hienot pöytätavat omaavaa perseennuolijaa. ja kun sanoo että kaada puolikuppia ni kaadetaan aina täyteen. miks?

      • tosimiess

        juuri niin!


      • aikahyvi

        "kun sanoo että kaada puolikuppia ni kaadetaan aina täyteen"

        joo.... tää vituttaa jo niin etten kyllä lähe kahvittelee....perkl....


    • Kokemusta löytyy

      Potki pellolle !!!

    • sekulix

      Ollaan sitte vaan kavereita. Ei muuta lähempää kanssakäymistä.

    • wtf11313

      Miten sä edes aloit seurustelemaan hänen kanssaan? kai siinä nyt tutustuu toiseen eka ennen kuin muuttaa yhteen asumaan..

    • Parempiakin on

      Tuo nyt on kyllä aika selvää vaikka ei aivan suora puheista eron tekoa sinuun. Korkeintaan tilanne muuttuu pahemmaksi ja mies alkaa eristää sinuakin sukulaisitasi. Pistä ukko pihalle!

    • yhdessä yli 50v

      vaihda tyyppi kun vielä voit, nyt kai on teknisesti helppoa.

    • jake.

      miehen on aika lopettaa lapsellinen kiukuttelu ja oppia sosiaalisia taitoja tai sitten olkoon yksin koneensa kanssa.

    • totuus paljastui

      Tällainenhan on totuus suurimmassa osassa suomalaisperheistä. Hyvä, että edes joku uskaltaa myöntää asuvansa idiootin kanssa saman katon alla. Siitä ongelmasta pääsee eroon niin, ettei nai typeryksiä. Sen pitäisi olla vieläpä helppoa, koska kaikki täysjärkiset ovat vielä vapaina....

    • oot pissishoro

      Ketään ei kiinnosta sun luuseri mulkunkantotelineesi.

    • Heikommat ainekset

      Ilmeisesti olet ns. pummisukua, joten ei kannata tavata sukulaisiasi. Harvoissaan kaverisi luulee saavansa sinusta normaalin, mutta ei saa.

    • väkisineivoivääntää

      Itse avoliitossa ja oma sukuni lähes kaikki kuolleet enkä pidä kehenkään elossaoleviin yhteyttä eivätkä he minuun. Miehen suku on läheinen keskenään ja pitävät yhteyttä lähes joka päivä toisiinsa. Itse olen erakko ja inhoan sosiaalisia tilaisuuksia missä jauhetaan ihme lässynläätä tunnista toiseen. Kun ei ole sellaiseen tottunut niin ei voisi vähempää kiinnostaa toisten riidat ja tyhmät jaarittelut säästä tai pahan puhumiset muista. Jokaisella oikeus olla menemättä ja tulematta jos siltä tuntuu. Ei kaikki ole samanlaisia ja turha väkisinkään yrittää! Meitä on joka junaan.

      • juurinäin

        ...just näin.....ei kaikkien pidä olla sosiaalisia ja samanlaisia hölö hölö suita....

        itse tykkään mennä omia polkuja pitkin...


    • puhua purpattaa

      Ei lähde juhliin mutta juhlissa yms ei saa sanoa avomieheksi. Kumpi on totta:lähteekö juhliin jossa ei saa nimittää avomieheksi vai eikö lähde ollenkaan. Kirjoita edes joten kuten oikein niin saisit sympatiaa. Nyt tuntuu epäuskottavalta.

    • Jutta Grahnin mies

      Maailmassa on monenlaisia aviopareja. Oletko katsonut Veikko Huovisen tekstiin perustuvan Mtv:n lyhyen erikoisen "Jutta Grahnin mies?" Siinä Jutta tapaa tavaratalossa vanhat ystävättärensä Hannele Nygordin (toimitusjohtajan vaimo) ja Lispe Ryynäsen (lakimiehen vaimo). Tilanne kehittyy siihen että rouvat lähtevät Jutan kotiin tapaamaan Rickhardia, jolla myös on totutusta poikkeavia tapoja. Sängyn alta hän huutelee tokaijia nauttiville rouville sutkauksiaan, jotka saavat viinin menemään kurkkuun. Malliksi yksi Rickhardin kirjaimittain esittämä ajatus:"K.Y.R.P.Ä on kyynärpää." Jutta ei kärsi tilanteesta tipankaan vertaa. Vieraita suututtaa hirmuisesti koska Jutta ei edes vaivautunut tilanteesta. Onneksi rouvat saavat pakomatkallaan tutulta proviisorilta rauhoittavan pillerin ja lasin vettä.

      Mielestäni "avomiehesi" on vielä kaukana. Ole täysin onnellinen kuten Juttakin oli

    • näin on

      KORVISTA KIINNI JA MENOX.

    • itsemääräämistä

      En mäkään tapaile mieheni sukua, eikä kiinnostakaan. En halua tavata omaakaan sukua. Etkö tiedä, ettei oo pakko ja leikkiä sitä leikkiä. Ei sun mies oo sun vanhempia ottanu vaan vain sut. Ei sunkaan tarvi olla tekemisissä sukulaisten tai minkään kans jos et haluu. Älä siis vaadi tai pakota tai ehdollista vaan hyväksy. Jos et voi hyväksyä niin mieti jos vaihtaisit suuntaa.

      • Asiasta tietävä-

        On olemassa myös muita ihmisiä kun eletään sosiaalisessa ympäristössä. Kuullostat haavoitetulta joka juuri sen vuoksi leikit kovista, joka ei kiinnosta muistakaan. Asenteesi on äärimmäisen itsekeskeistä. Sillä ei pitkälle pääse. Otan osaa.


    • näin on ikävä kyllä

      alottajalle,



      semmosta se on

      "suku on pahinta elämässä " vanha sanonta

      taitaa pitää edelleen paikkansa,

      • i,tunnistan samat jutut

        Miehes on narsisti.


      • Kiitollinen

        Ei suku ole ain pahin,
        vaimo sai perintöä 352.000,
        no menihän siitä veroakin,
        mut kivasti viel jäikin eli
        KIITOS APPIUKKO!


      • sieltä se kattelee -
        i,tunnistan samat jutut kirjoitti:

        Miehes on narsisti.

        jooo,
        sana ( oli ) on parempi muoto, hän istuu nykyään tuolla pilvien yläpuolella,


      • Niinpä!
        Kiitollinen kirjoitti:

        Ei suku ole ain pahin,
        vaimo sai perintöä 352.000,
        no menihän siitä veroakin,
        mut kivasti viel jäikin eli
        KIITOS APPIUKKO!

        Monesti ne sukulaiset muistuu mieleen vasta perinnönjaossa. Ja kiitollisuus edesmennyttä kohtaan korreloi suoraan jätetyn perinnön määrän kanssa.


      • kyynikko
        Niinpä! kirjoitti:

        Monesti ne sukulaiset muistuu mieleen vasta perinnönjaossa. Ja kiitollisuus edesmennyttä kohtaan korreloi suoraan jätetyn perinnön määrän kanssa.

        Perillisten itku on naamioitua naurua, ainakin jos isot rahat on kyseessä.


    • Hilppa

      Tapaisin kyllä mieluusti miesystäväni ystäviä ja jopa sukuakin jos mahdollista. Monta vuotta jo kuljettu yhdessä, mutta vieläkin tuntuu että hän eristää tämän puolen täysin. Mutta, sitä saa mitä tilaa, tämä suhde taitaa olla jo muutenkin nähty ja koettu.

    • kyälähtee

      Vika on pikkuveljesi tyttöystävässä. Annan kun minä köyräisen neitiä, niin ongelma ratkeaa. Uusintakäsittelyn vaatii tosin kerran pari viikossa. Jos ei vieläkään auta, niin voisin köyräistä sinuakin. Tällekin palvelulle on takuu.

      • Köyräise pois

        Vihdoin ja viimein lopullinen saatiin kuulla todellinen keino


    • iso bill

      soita mulle 0500-801448

    • Sulla menee sentään hyvin. On niitäkin, jotka antavat kumppaninsa vieraannuttaa itsensä vanhoista ystävistään ja jopa ydinperheestään. Kumppani on vain niin ilkeä, ettei anna toisen tavata itselleen tärkeitä ihmisiä. Ihmettelen vain niitä, jotka tuollaiseen alistuvat.

      • Ei kiinnostunut enää

        Kannattaa *katsoa peiliin* miten se kumppanin suku kohtelee kumppania.
        Jos ilkeillään kumppanin suvusta tuskin voi olla kiinnostunut.
        Jos lisäksi aivan ihmeellisiä syytöksiä alkaa tulla ilman syytä niin ei tarvitse
        siihen alistua. Sellaistakin voi sattua jostain ihme syystä jota ei käsitä.
        Lisäksi se on vain parin oma asia miten yhdessä ei tilivelvollinen sukulaisille ole.
        Omissa ja kumppanin asioissa tarpeeksi ei tarvitse lisä harmia jutuista, joten oli paras lopettaa suhde kumppanin sukulaisiin, kun eivät ymmärrä.


    • elämän suhteet

      Eroa. Kyseinen suhde ei perustu jatkumoon.

    • Veli_Introvertti

      Kuulostaa introvertilta.
      minulla on sama oire muutta kun olen tiedostanut sen että en juurikaan siedä muita ihmisiä niin monesti valmistaudun etukäteen muiden ihmisten näkemiseen rohkasemalla itteäni ja käytännössä menen sosiaaliseen peiterooliini kohtaamisen ajaksi, mutta en monesti jaksa sitä kovin pitkään.
      Introvertille sosiaaliset kohtaamiset voivat olla hyvinkin ahdistavia ja vaikeita.
      Minun suositteluni on että puhuisit tästä mahdollisesta vaivasta, ja yrittäisit sopia että voisiko asialle tehdä jotain.
      Itse olen huomannut sen että ongelmasta tulee paljon miedompi sen jälkeen kun on tutustunut kyseisiin ihmisiin. Se on ne uudet ihmiset jotka nostaa kynnyksen tosi korkealle.
      ja tottakai introvertin googlettaminen voi olla avuksi
      Introvertti ei siedä ihmisiä mutta valikoi harvat ja valitut joiden seurassa viihtyy, joten kannattaa pitää mielessä että olet luultavasti yksi niitä harvoja ihmisiä maailmassa joita hän sietää.

    • uuuooii

      Ystävät voi valita mutta sukulaisia ei.

    • TOSI ON

      paras tyttöystävä on sellainen jonka vanhemmat on kuolleet eikä sisaruksia ole. Eikä vapaa-ajan tuhlaaminen muihinkaan sukulaisiin kiinnosta pätkän vertaa.

      • No onpas taas ääripään mielipide.. Ja sinulle rakas aloittaja, älä tuhlaa aikaasi häneen. Jokainen meistä ansaitsee vaan parasta.


    • May-Britt

      Minä en jaksaisi elää tuollaisen miehen kanssa. Onko hän muuten hyvä sinua kohtaan? Muistaako tuoda joskus kukkia? Kiittääkö, jos olet saanut jotain kaunista aikaan? Vai ignoroiko kaiken itsestäänselvyytenä? Onko hän muuten lämmin ja osallistuuko hän esim. kotitöihin? Halaako mielellään? Jos hän on erakkotyyppi ja vielä lisäksi pitää tietokonettaan jonkinlaisena tärkeimmän ihmissuhteen korvikkeena niin pakkaisin tavarani. Silloin hän ehkä herää, mutta vaikuttaa siltä, ettei hänellä ole sinun elämääsi kohtaan tarpeeksi kiinnostusta ja hän on jotenkin epäkypsä tasavertaiseen ihmissuhteeseen. Jos mitkään keskustelut eivät auta harkitsisin lähtöä. On paljon kivoja miehiä, jotka mielellään tapaavat puolisonsa omaisiakin. Ei maailma tähän mieheen lopu.

      • Rakkaudella

        Minä ole erakko tyyppinen ja ymmärrän samanlaisia. Ihmissuhde jossa pitää koko ajan jotain suorittaa on järkyttävä jos se ei muuten toimi.

        Kuka jaksaa viiskymmentä vuotta?

        Tehdäänkö joku tässä elämässä itsestään niin saatanan tärkeä.

        Kuka tuommoista kestäisi 59 vuotta-

        Epäkypsä joo...

        Onkohan ihminen epäkysä itse jos tuollaisesta alkaa valittamaan?

        On paljon kivoja puoliso ehdokkaita jotka tapaavat puolison sukulaisia.

        Mulle sanottiin heti etten kuulu heidän sukuun. No sanoin että minulla on oma sukukin johonka valitettavasti kuuluin. Muuta sukua en tarvitse.

        Onko ihan oikein harkita lähtöä jos ei suku hyväksy mutta tykkää ihmisestä? Mitä vitun väliä sillä suvulla oikein on?

        Mulle ei ole suku koskaan merkinnyt yhtään mitään ja olkoon mitä lystää kukin.

        Onko joitain muitaki joilla on hyvä itsetunto`?

        Törkeää jos ihmissuhteet valitaan jonkun suvun perusteella.

        Minä rakastan sitä ihmistä enkä sen sukua.


    • Asialle pitää tehdä

      Mitenkähän te olette tämän joulun viettäneet?

    • lässyn lässyn

      Kyllä nuo " hyvää pataa kaikkien kanssa " miehet vaan vähenee, paitsi sitten pitää esittää lipevää jos aikoo hyötyä vaimon sukulaisista.

    • Tiedän asian laidan-

      Olette parikymppisiä. Ei varmaan ole salaisuus, että pojat kehittyvät tyttöjä hitaammin. Sulle on osunut ääritapaus. Kyseessä on psykologinen infantilismi. Tällainen mies on fyysisesti kehittynyt, mutta henkisesti ja sosiaallisesti - ei. Hänessä on paljon sisäisiä ristiriitoja ja niihin pohjautuvia kompleksia. Katso, millaisesta perheestä hän on. Analysoi, löytyykö hänen perheestä vastaavaa käytöstä. Hänen suhteens vanhimpiinsa? Summa summarum: tällainen mies kehittyy (JOS kehittyy) Mieheksi hyvin myöhäisemmässä keski-iässä, silloin kun Sinä et enä voi saada lapsia. Koko ajan siihen asti yrität muuttaa hänen, mutta turhaan. Tällaiset ovat itsepäisempiä kuin harmaan kivan läpi.

      Toisaalta, häneltä puuttuu elementäärinen sivistys: kun sukulaisesi pyytävät kylään tms., on loukkaavaa olla tulematta aina. Se on egosentristä käytöstä. Sinä kyllä uhraat häneen parhaat vuoteesi ja lopulta kyllästyttyäsi epäonnistumiseen, jäät pois. Mieti asiaa - kannattaako odottaa sellaiselta mieheltä sellaista johon hän ei pysty. Valehtelemalla hänen puolesta, Sinä vain ruokit hänen sairasta käytöstä ja pahennat ongelmaa. Anna hänen suoraan selittää vanhemmillesi miksi hän ei tule kanssasi kylään tms. Se myös, että häntä vaivaa "avomies"-status, vaan halua olla "poikaystävä" - jälleen kerran todistaa sen, että hän mieltää jitseään teinipojaksi, joka ei halua ottaa vastuuta. Sanassa "avomies" on osa-MIES ja juuri SITÄ hän pakenee, koska Miehen ot otettava vastuun Naisesta ja hän sitä ei halua tai ei ole valmis ottamaan. Se on mukava leijuva olotila hänelle kun on kaikki ympärillä olemassa, leikit, seksikumppani, tietokonepelit jne. Se on kuin lastentarha jossa on myös seksiä mukana. Muuta tällainen mies ei haluakaan.

      Kysymys: haluatko Sinä? En neuvo Sinua, mutta jos kohdallanai sattuisi tällainen moukka ummikko, jättäisin hänet kasvamaan mieheksi. Sinä et varmaan halua olla suhteessa teinin kanssa. Hän on valitettavasti infantiili teini. Ennuste parantumisesta on huono. Tee johtopäätökset.

      • vapaaehtoista1

        Jos sukulaiset pyytävät kylään, ei todellakaan ole pakko mennä joka kerta, eikä tarvitse antaa edes syytä. Olen monesti kieltäytynyt kutsuista antamatta sanankaan selitystä. Olen itse jo ajat sitten oppinut, että useimmiten syitä ei kannata selittää sanallakaan. Jos jonkun kanssa seurustelen, seurustelen vain hänen kanssaan, en piittaa muista. Jos Facebookiinkiin pitäisi muka laittaa statuspäivitys, luultavasti poistaisin koko profiilini (Facebook on turha muutenkin)

        En kaipaa muiden hyväksyntää, enkä minua kiinnosta pätkän vertaa esitellä parisuhdettani muille. Ja sukujuhlat ovat pahimpia kidutusjuhlia mitä maan päällä on, ennemmin laitan neuloja kynsien alle. Voin toki tapailla sukulaisia, mutta en valehtele pitäväni siitä, enkä taatusti seurustele innokkaasti. Sonnan puhuminen ei minua kiinnosta.


      • Huh-huh
        vapaaehtoista1 kirjoitti:

        Jos sukulaiset pyytävät kylään, ei todellakaan ole pakko mennä joka kerta, eikä tarvitse antaa edes syytä. Olen monesti kieltäytynyt kutsuista antamatta sanankaan selitystä. Olen itse jo ajat sitten oppinut, että useimmiten syitä ei kannata selittää sanallakaan. Jos jonkun kanssa seurustelen, seurustelen vain hänen kanssaan, en piittaa muista. Jos Facebookiinkiin pitäisi muka laittaa statuspäivitys, luultavasti poistaisin koko profiilini (Facebook on turha muutenkin)

        En kaipaa muiden hyväksyntää, enkä minua kiinnosta pätkän vertaa esitellä parisuhdettani muille. Ja sukujuhlat ovat pahimpia kidutusjuhlia mitä maan päällä on, ennemmin laitan neuloja kynsien alle. Voin toki tapailla sukulaisia, mutta en valehtele pitäväni siitä, enkä taatusti seurustele innokkaasti. Sonnan puhuminen ei minua kiinnosta.

        Huono itsetunto sulla taitaapi olla. Eläät vain itseesi varten. Muista: kumppani ei ole puusta pudonnut, vaan on tullut omasta perheestään ja seurustelemalla hänen kanssa, hänen kautta seurustelet myös (paljon pienemmässä määrin) myös hänen vanhempien ja sisarusten kanssa. Suomessa kun perheet ovat monesti niin hajanaisia, etteivät lapset pääse tuntemaan perhettä perheeksi ja sitten jatkavat tuota sairasta kierrosta omassakin elämässä.

        Jos joku seurustelee kumppaninsa kanssa ja häntä kiinnostaa vain se kumppani eikä välitä kumppanin omaisista, niin tällainen kundi suohtautuu kumppaniinsa kuin panopuuhunsa. Juuri siksi ei haluaakaan tulla lähisuvun eteen, koska tietää itsekin sen, että kumpaninsa on vaina seksikone. Ei sellaisessa tapauksessa toki kiinnostakaan tutustumaan muihin.

        On aivan itsestäänselvää: jos miehellä on todelliset visiot tytön kanssa yhteiselämästa, hän ei pakene tytön sukua.


      • yääääääk hyi helv.
        Huh-huh kirjoitti:

        Huono itsetunto sulla taitaapi olla. Eläät vain itseesi varten. Muista: kumppani ei ole puusta pudonnut, vaan on tullut omasta perheestään ja seurustelemalla hänen kanssa, hänen kautta seurustelet myös (paljon pienemmässä määrin) myös hänen vanhempien ja sisarusten kanssa. Suomessa kun perheet ovat monesti niin hajanaisia, etteivät lapset pääse tuntemaan perhettä perheeksi ja sitten jatkavat tuota sairasta kierrosta omassakin elämässä.

        Jos joku seurustelee kumppaninsa kanssa ja häntä kiinnostaa vain se kumppani eikä välitä kumppanin omaisista, niin tällainen kundi suohtautuu kumppaniinsa kuin panopuuhunsa. Juuri siksi ei haluaakaan tulla lähisuvun eteen, koska tietää itsekin sen, että kumpaninsa on vaina seksikone. Ei sellaisessa tapauksessa toki kiinnostakaan tutustumaan muihin.

        On aivan itsestäänselvää: jos miehellä on todelliset visiot tytön kanssa yhteiselämästa, hän ei pakene tytön sukua.

        Hyi helvetti olet oku feministiemakko joka on äärimmäisen riippuvainen sukulaisistaan. Tuleva miehesi (jos sellaista koskaan saat) joutuu kärsimään liiallisesta sukuloinnista. Voimia ja jaksamisia hänelle.


    • mSAKWE

      eib kannata jatkaa. hänellä toinen elämä ja piste.

    • Ei kun pihalle !!

      Aika epäkohtelias kaveri sinulla! Ei ole meinaten kovin koheliasta mennä tyttöystävänsä vanhemmille ja koko ajan räplätä puhelinta! En käsitä miksi yleensä tuollaisen sosiaalirajoitteisen ääliön kanssa viitsit olla !! ?? Loppuu teidän suhde joka tapauksessa, ennemmin tai myöhemmin miehesi käytökseen. Nyt jo tuntuu vaikealta niin mitä sitten, jos saatte lapsia ja vanhempasi ja kaverisi vanhemmat haluavat niitä nähdä? En kyllä käsitä ollenkaan, jos tuollaista itseriittoista erakkoa viitsit katsella! Jotain mätää on sinussakin ellet pistä kaveria pellolle. En minäkään erityisemmin halua vaimnoi sukulaisissa sen paremmin kuin omilla sukulaisillanikaan kyläillä. Silloin kuitenkin , kun menemme sukuloimaan, osaan käyttäytyä ja keskustelen ystävällisesti kaikkien kanssa. Omapa silti on asiaasi, mutta, koska täällä asiaa kyselit, niin täällä niitä asiantuntijoita riittää fiksuista imbesilleihin ääliöihin asti! Ei todellakaan ole kaverissasi paljoa kehumista ja yksi on varmaa: tilanne pahenee vain koko ajan mitä enemmän ikää tulee! Se on nähty näiden sosiaalirajoitteisten kohdalla! En tiedä kysytkö asiaa tosissasi näillä foorumeilla, mutta joka tapauksessa tällaisia ihmisiä on paljon. Ja näistäkin vastauksista käy aika hyvin selville, että porukka on enimmäkseen sillä kannalla,että tällainen suhde kannattaa lopettaa alkuunsa. Tuo puhelimen räplääminen kyläreissulla on 10- vuotiaiden hommaa, joten suunnilleen sillä tasolla kavaerisikin henkisesti on !!! Ja osoittaa vielä vastenmielisyytensä tyttöystävänsä vanhemmillekin, se on törkeää! Meiltä lentäisi tällainen tyyppi kaaressa ulos niska-perse-otteella !!!

      • lääkäri

        Paskanmarjat mitään pahene kun ikää tulee lisää tollo. Etkö huomaa mitään eroa vanhemmissa ja nuorissa ihmisissä. Parempi että tolisko vedät itsesi vessanpöntöstä alas.


    • .okaro

      Te vain olette liian erilaisia, heivaa hyvä mies tuo nainen ensi tilassa

    • keisari69

      Anna sille pillua ja lopeta valitus.

      • fff-ddd

        MOUKKA


    • laskd

      Ymmärrän toisaalta tunteesi, koska tekstistäsi päätellen suku on sinulle tärkeä. Tilanteessasi olisi varmasti mukavaa, jos poikaystäväsi haluaisi olla sukulaistesi kanssa. Toisaalta onhan hänellä vapaus valita. Itse sinun asemassasi keskustelisin hänen kanssaan asiasta vakavasti. Onko hän loukkaantunut jostain?

      Omalla kohdallani oli joskus todella raivostuttavaa se, että miesystäväni, jota tapailin, piti sukulaisiansa tärkeämpänä kuin minua :(

    • tyttyttyy

      MÄÄ EN TYKKÄÄ, SÄÄ ET TYKKÄÄ, ME EI TYKÄTÄ, NE EI TYKKÄÄ.

    • Siedätyshoitoa

      Taputuppa ukkos kännykkää seuraavalla kylä reissulla takapuolelta ja kysy häneltä kuuluvasti: Että onkos talossasi paljonkin ylimääräisiä silmäpareja?

    • 6?3

      Kahvikuppineuroosi, usko pois!!

    • sosiaalinen

      Luulenpa, ettei tule asiaan muutosta. Päinvastoin se pahenee. Oli syy mikä hyvänsä. Joko hyväksyt asian tai et. Entinen mieheni oli samanlainen. Minun ystäväpiirini hävisi, kun kukaan ei halunnut tulla meille käymään, mies ei käynyt missään tai piti vetää kännit, että uskalsi.

    • jep2

      jätä se ;) ja hyvää joulua

    • Helppoa!

      Jätä se poikaystävä

    • Nörttilortto

      Tietokoneella on virtuaalisanaseppo ja livenä tuppisuu nörtti.. riitelettekö aina koneella?

    • Erakkonen

      En oikeen näe ongelmaa tässä, on melko selvää ettei miestä kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin etenki sukulaisiin.

      Mikään ei pakota sua tutustuu hänen sukulaisiin tai pysymään suhteessa jos tuo asia on pakottava tarve.

    • Paras asiantuntija

      Käy vieraissa muutaman kerran, se korjaa tilanteen kuin tilanteen.

    • sorssi

      Kuulostaa vähän siltä, että jätkällä on jonkin asteinen sosiaalisten tilanteiden kammo. Itellä on joskus esiintynyt vähän samantyyppistä käytöstä tuntemattomien ihmisten seurassa, johtuen ihan siitä, että olen hieman ujo ja olin parivuotta melko syrjäytynyt ihminen.
      Jos kumminkin pystyy käyttäytymään ihan normaalisti oman perheen ja suvun seurassa niin viestittää juurikin tällaisesta ongelmasta.
      Ei kukaan oo niin typerä, että käyttäytyisi tahallaan tuolla tavalla.

      Ei nyt kannattas jättää kumminkaan ennen, kun on selvittänyt ongelman.

    • Älä vikise, vaan vie

      Pistät käsirautoihin ja viet saaliin kotiisi näytille.
      Kyllä se siitä!

      • Äly käly ei tieto taito

        Aika kiva provo :D


      • FM kontroller
        Äly käly ei tieto taito kirjoitti:

        Aika kiva provo :D

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille " ... Ja siten meille fiksummille normaalijärkisille " suomi24 keskustelupalsta fiksuille " , johon sitten pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla! Nimittäin näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia puhumattakaan, että uskaltaisivat tulla uhoamaan omalla nimellään! Ja, jos joku alkaa puhumaan älyttömiä, niin kyseinen henkilö poistettaisiin heti keskusteluista. Tämäkin on mahdollista helpostikin toteuttaa. Nyt poistun toiselle foorumille älykköjen pariin!


      • SW kontroller
        FM kontroller kirjoitti:

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille " ... Ja siten meille fiksummille normaalijärkisille " suomi24 keskustelupalsta fiksuille " , johon sitten pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla! Nimittäin näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia puhumattakaan, että uskaltaisivat tulla uhoamaan omalla nimellään! Ja, jos joku alkaa puhumaan älyttömiä, niin kyseinen henkilö poistettaisiin heti keskusteluista. Tämäkin on mahdollista helpostikin toteuttaa. Nyt poistun toiselle foorumille älykköjen pariin!

        Sinne meni FM kontroller tutkimaan ihmisten ip-osoitteita, sinne meni jollekin toiselle saitille. FM kontroller sanoi " IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei ". Tuskin laki kieltää käyttämästä useita eri nimimerkkejä, esim. eri aiheisiin eri nimimerkki. Tuskin useamman nimimerkin käyttö tekee ihmisestä idioottia, kuten FM kontroller väittää. Sensijaan tuollainen yksityishenkilön tekemä IP-osoitteiden selvittely ei kuulosta järin lailliselta puuhastelulta, seuraavaksi sama tyyppi alkaa urkkia ihmisten pankkitunnuksia. Tai urkkii parasta aikaa, niinhän se tuolla kirjoittaa.


      • skördä
        SW kontroller kirjoitti:

        Sinne meni FM kontroller tutkimaan ihmisten ip-osoitteita, sinne meni jollekin toiselle saitille. FM kontroller sanoi " IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei ". Tuskin laki kieltää käyttämästä useita eri nimimerkkejä, esim. eri aiheisiin eri nimimerkki. Tuskin useamman nimimerkin käyttö tekee ihmisestä idioottia, kuten FM kontroller väittää. Sensijaan tuollainen yksityishenkilön tekemä IP-osoitteiden selvittely ei kuulosta järin lailliselta puuhastelulta, seuraavaksi sama tyyppi alkaa urkkia ihmisten pankkitunnuksia. Tai urkkii parasta aikaa, niinhän se tuolla kirjoittaa.

        " näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia ", mahtaa tyyppiä vi tut taa kun ei se pääsekään hakkeroimaan ihmisten pankkitunnuksia


      • Tradenomi AMK
        SW kontroller kirjoitti:

        Sinne meni FM kontroller tutkimaan ihmisten ip-osoitteita, sinne meni jollekin toiselle saitille. FM kontroller sanoi " IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei ". Tuskin laki kieltää käyttämästä useita eri nimimerkkejä, esim. eri aiheisiin eri nimimerkki. Tuskin useamman nimimerkin käyttö tekee ihmisestä idioottia, kuten FM kontroller väittää. Sensijaan tuollainen yksityishenkilön tekemä IP-osoitteiden selvittely ei kuulosta järin lailliselta puuhastelulta, seuraavaksi sama tyyppi alkaa urkkia ihmisten pankkitunnuksia. Tai urkkii parasta aikaa, niinhän se tuolla kirjoittaa.

        Kas kas, taisi vähän kolahtaa nimimerkillä " SW kontroller ", kun päreet paloi ☺ Ei " FM kontroller " mitään sanonut ettei saisi useampia nimimerkkejä käyttää. Eikä samainen nimimerkki väittänyt myöskään, että useamman nimimerkin käyttö tekisi ihmisestä idioottia. Hänhän totesi vain että samat idiootit käyttävät eri nimimerkkejä.

        Eikä FM kontroller sitä paitsi puhunut mitään pankkitunnuksien urkkimisesta, se on laitonta hommaa, mutta IP-osoitteiden selvittäminen ei ole! Esimerkiksi joidenkin keskustelupalstojen ylläpito hankkii valvojia, jolle antaa oikeuden selvittää keskustelijoiden IP-osoitteet ja sitten antaa varoitus asiattomasta keskustelusta. Jollei sitten uskota, niin tuli lähtö.
        Kannattaisi " SW kontrollerin " opetella ensin ymmärtämään lukemansa ennenkuin alkaa arvostelemaan asiantuntijoiden kirjoituksia!
        Eikä kannattaisi hiiltyä asiallisesta kirjoituksesta, minä olen aivan samaa mieltä asioista FM kontrollerin kanssa. Mutta ei liene "SW kontroller" järjen jättiläinen hänkään... Vanha sananlasku sanoo " ei se peilin vika ole, jos nenä väärä on " ☺


      • Asiantuntija.
        Tradenomi AMK kirjoitti:

        Kas kas, taisi vähän kolahtaa nimimerkillä " SW kontroller ", kun päreet paloi ☺ Ei " FM kontroller " mitään sanonut ettei saisi useampia nimimerkkejä käyttää. Eikä samainen nimimerkki väittänyt myöskään, että useamman nimimerkin käyttö tekisi ihmisestä idioottia. Hänhän totesi vain että samat idiootit käyttävät eri nimimerkkejä.

        Eikä FM kontroller sitä paitsi puhunut mitään pankkitunnuksien urkkimisesta, se on laitonta hommaa, mutta IP-osoitteiden selvittäminen ei ole! Esimerkiksi joidenkin keskustelupalstojen ylläpito hankkii valvojia, jolle antaa oikeuden selvittää keskustelijoiden IP-osoitteet ja sitten antaa varoitus asiattomasta keskustelusta. Jollei sitten uskota, niin tuli lähtö.
        Kannattaisi " SW kontrollerin " opetella ensin ymmärtämään lukemansa ennenkuin alkaa arvostelemaan asiantuntijoiden kirjoituksia!
        Eikä kannattaisi hiiltyä asiallisesta kirjoituksesta, minä olen aivan samaa mieltä asioista FM kontrollerin kanssa. Mutta ei liene "SW kontroller" järjen jättiläinen hänkään... Vanha sananlasku sanoo " ei se peilin vika ole, jos nenä väärä on " ☺

        Suomi24 palstalla on nyt sitten " asiantuntijoita ", ja niiden kirjoituksia ei saa arvostella sanoo asiantuntija. Eihän näillä palstoilla muita olekaan kuin asiantuntijoita, kuka miltäkin alalta. Kyllähän asiantuntija saa kyseenalaistaa tai kommentoida toisen asiantuntijan kirjoituksia.


      • KALLE KELLO
        Asiantuntija. kirjoitti:

        Suomi24 palstalla on nyt sitten " asiantuntijoita ", ja niiden kirjoituksia ei saa arvostella sanoo asiantuntija. Eihän näillä palstoilla muita olekaan kuin asiantuntijoita, kuka miltäkin alalta. Kyllähän asiantuntija saa kyseenalaistaa tai kommentoida toisen asiantuntijan kirjoituksia.

        Lopettakaa tuo p@skanjauhaminen, sillä aiheena oli miesystävä ja sukulaiset


      • Toisen alan ammattil
        FM kontroller kirjoitti:

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille " ... Ja siten meille fiksummille normaalijärkisille " suomi24 keskustelupalsta fiksuille " , johon sitten pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla! Nimittäin näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia puhumattakaan, että uskaltaisivat tulla uhoamaan omalla nimellään! Ja, jos joku alkaa puhumaan älyttömiä, niin kyseinen henkilö poistettaisiin heti keskusteluista. Tämäkin on mahdollista helpostikin toteuttaa. Nyt poistun toiselle foorumille älykköjen pariin!

        Saatko selville myös kirjoittajan muutkin tiedot kuin IP-osoitteet? Välitätkö saamasi tiedot niille tahoille joita arvostelu koskee? Saatko maksunkin tiedonsiirroista? Oletko kenties vanhoillislestadiolainen? Heillä on juuri näitä "it-ammattilaisia" setvimässä kirjoittajia kuin Stasissa ennen vanhaan. Järjestin kerran ansan, joka paljasti tietojen siirtyneen eteen päin.


      • Toinen ammattilainen
        FM kontroller kirjoitti:

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille " ... Ja siten meille fiksummille normaalijärkisille " suomi24 keskustelupalsta fiksuille " , johon sitten pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla! Nimittäin näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia puhumattakaan, että uskaltaisivat tulla uhoamaan omalla nimellään! Ja, jos joku alkaa puhumaan älyttömiä, niin kyseinen henkilö poistettaisiin heti keskusteluista. Tämäkin on mahdollista helpostikin toteuttaa. Nyt poistun toiselle foorumille älykköjen pariin!

        Aikaisinpa jouluaamuna olet ollut tutkimassa IP-osoitteita! Olisiko herännyt varhain ehtiäkseen joulukirkkoon, jonka pohjustukseksi lateli valittuja sanoja. Tottahan noin sivistyneen ihmisen pitääkin valvoa mitä "roskasakki, ääliöt, idiootit, syrjäytyneet, vammaiset, henkisesti jälkeenjääneet, humalaiset, luuserit", jne ovat saaneet aikaiseksi. Olisi kiva tietää millainen henkilö on saanut aikaan tuollaisen luettelon! Panee ajattelemaan että onkohan hänellä kaikki aivan kohdallaan. Voihan olla että hänellä on varaa tuollaiseen. Sanoo käyvänsä täällä harvoin, mutta taitaa IP-osoitteisto kertoa aivan muuta. Nimittäin kyllä muutkin saavat ne selville. Mikä näin oikaisuna hänen väitteeseensä todettakoon


      • FM kontroller
        Toinen ammattilainen kirjoitti:

        Aikaisinpa jouluaamuna olet ollut tutkimassa IP-osoitteita! Olisiko herännyt varhain ehtiäkseen joulukirkkoon, jonka pohjustukseksi lateli valittuja sanoja. Tottahan noin sivistyneen ihmisen pitääkin valvoa mitä "roskasakki, ääliöt, idiootit, syrjäytyneet, vammaiset, henkisesti jälkeenjääneet, humalaiset, luuserit", jne ovat saaneet aikaiseksi. Olisi kiva tietää millainen henkilö on saanut aikaan tuollaisen luettelon! Panee ajattelemaan että onkohan hänellä kaikki aivan kohdallaan. Voihan olla että hänellä on varaa tuollaiseen. Sanoo käyvänsä täällä harvoin, mutta taitaa IP-osoitteisto kertoa aivan muuta. Nimittäin kyllä muutkin saavat ne selville. Mikä näin oikaisuna hänen väitteeseensä todettakoon

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille


      • dsfsfdsf
        FM kontroller kirjoitti:

        Hei sinä nimimerkki " Äly käly ei tieto taito " ! Olen sen verran seurannut noita kommenttejasi täällä, että lähes aina sanot samoilla sanoilla joka aloitukseen: " aika kiva provo " Jos ei sinusta muuhun ole, niin voit minun pulestani painua sanonko minne... en kehtaa! Täys idiootti tulee tänne aina samojen kommenttien kanssa oli joulu tai juhannus! IT-alan ammattilaisena saan helposti selvitettyä, että täällä käy samat idiootit eri nimimerkeillä päätellen siitä, että nimimerkki muuttuu, mutta IP-osoite ei. Ei sitten ihme, jos tästä suomi24 keskustelupalstalta on tullut ääliöiden ja luuserien kaatopaikka, kun täällä on kaikenlaisia ääkkösääliöitä ja sinunlaisiasi, joilla ei ole mitään todellista sanottavaa. Ajattelin poiketa näin aattoyönä huvikseni täällä katsomassa onko taso yhtään korkeampi edes jouluna, mutta eipä juuri: samat idiootit joka kerta laukomassa mitäänsanomattomia kommentteja! Eihän se teidän vikanne ole, että olette tuollaisia vammaisia, mutta ylläpito on antanut tason laskea tällaiseksi idioottien, juoppojen ja kakaroiden kaatopaikaksi. Onneksi on sentään muutama asiallinenkin foorumi, johon pitää kirjautua omalla nimellään ja niissä jokainen todella vastaa sanomisistaan. Hyvää joulua vaan teille kaikille, poikkean taas EHKÄ ensi jouluna ☺, vaikka tuskin meno tästä täällä kummenee niin kauan kuin ei ole kirjautumispakkoa. Ymmärrän toisaalta, että kaikenlaisille henkisesti jälkeenjääneille ja vammaisille ja humalaisillekin pitää olla oma fooruminsa, missä purkaa pahaa oloaan, mutta täällä se oikein näkyy, että kukaan fiksumpi ei enää tänne nokkaansa pistä. Tämä oli lähinnä kommentti ylläpidolle josko siellä olisi vielä tervettä järkeä nostaa tämän foorumin tasoa. Vai onko ylläpidon tarkoituksena pitää roskasakki pois kaduilta pahaa tekemästä? Jos niin on, niin tälle foorumille pitäisi keksiä parempi nimi. Vaikkapa " Suomi24 syrjäytyneiden keskustelupalsta" tai " Suomi24 keskustelupalsta jälkeenjääneille " ... Ja siten meille fiksummille normaalijärkisille " suomi24 keskustelupalsta fiksuille " , johon sitten pitäisi kirjautua pankkitunnuksilla! Nimittäin näillä ääliöillä ei kaikilla läheskään edes ole pankkitunnuksia puhumattakaan, että uskaltaisivat tulla uhoamaan omalla nimellään! Ja, jos joku alkaa puhumaan älyttömiä, niin kyseinen henkilö poistettaisiin heti keskusteluista. Tämäkin on mahdollista helpostikin toteuttaa. Nyt poistun toiselle foorumille älykköjen pariin!

        Joulun aikaan kirjoitit tällaisen valitusvirren. Ei ole sinullakaan asiat hyvin. Ilmeisesti alkoholi on maistunut ja sillee?


      • Tradenomi AMK
        dsfsfdsf kirjoitti:

        Joulun aikaan kirjoitit tällaisen valitusvirren. Ei ole sinullakaan asiat hyvin. Ilmeisesti alkoholi on maistunut ja sillee?

        Kas kas, taisi vähän kolahtaa nimimerkillä " dsfsfdsf ", kun päreet paloi .
        Kannattaisi " dsfsfdsf " opetella ensin ymmärtämään lukemansa ennenkuin alkaa arvostelemaan asiantuntijoiden kirjoituksia!
        Eikä kannattaisi hiiltyä asiallisesta kirjoituksesta, minä olen aivan samaa mieltä asioista FM kontrollerin kanssa. Mutta ei liene " dsfsfdsf " järjen jättiläinen hänkään... Vanha sananlasku sanoo " ei se peilin vika ole, jos nenä väärä on .


      • HEH HEH
        Tradenomi AMK kirjoitti:

        Kas kas, taisi vähän kolahtaa nimimerkillä " dsfsfdsf ", kun päreet paloi .
        Kannattaisi " dsfsfdsf " opetella ensin ymmärtämään lukemansa ennenkuin alkaa arvostelemaan asiantuntijoiden kirjoituksia!
        Eikä kannattaisi hiiltyä asiallisesta kirjoituksesta, minä olen aivan samaa mieltä asioista FM kontrollerin kanssa. Mutta ei liene " dsfsfdsf " järjen jättiläinen hänkään... Vanha sananlasku sanoo " ei se peilin vika ole, jos nenä väärä on .

        Tradenomiliiton (TRAL) mukaan tradenomeja koulutetaan liikaa, sillä huomattava määrä valmistuneista sijoittuu koulutusta vastaamattomiin tehtäviin tai ei työllisty lainkaan. Vuonna 2004 tradenomit olivat toiseksi suurin ryhmä Akavan työttömyystilastoissa. Eipä ihme että tuollekin pask@päälle viina maittaa, työtön kun on. HEH HEH


    • no proplemot

      Joo suurinta osaa ihmisistä ei oikeasti kiinnosta paskanjauhantatilaisuudet.

      Hyvin menee ja sujuu ilmankin. Normaalia meininkiä sano joku mitä sano.

    • usot sie

      Hai työ ootte omituisia, myö tavataan Ternon sukulaisii joka päivä.

    • surkimukset pois

      Unohda tuollainen surkimus miehesi. Jos miehellä ei ole lainkaan sosiaalisia taitoja niin ei sillä tee yhtikäs mitään parisuhteessa.
      Tuskinpa tuollainen mies saa edes kunnon isäsuhdetta omiin lapsiinkaan?
      Hanki itsellesi kunnon mies jolla muitakin tavoitteita kuin sänkyysi pääseminen.

    • fiwe0f0w

      Mulla oli tuollainen mies kerran matkassa, paljastui sitten väkivaltaiseksi narsistiksi ja seksuaaliseksi hyväksikäyttäjäksi. Ja hänen kanssaan sai myöskin elää sen kanssa, että viihde-elektroniikka, autot ja raha olivat aina ykkössijalla, pimppi kakkossijalla ja kumppani pohjalla.

      • kovakankinen

        Kyllä sitä rahaakin olisi hyvä olla olemassa, pankki ei hyväksy sitä naisen karvakolmiota maksuvälineenä


    • t.mies lauritsalasta

      kyllä on tosi mulkkuja nuo teitin miehet.

    • uiöplff

      Pinnallisetpa tuntuu huolet olevan.

    • ljfhgg

      no tuossa puhutaan perheestä ja sitten alla sukulaisista? vanhempiin tutustuminen tietysti kuuluu asiaan vaikka ei mikään mukavin homma oliskaan. kun he katsovat arvostelevasti joka elettä,sanontaa ja ulkonäköä. mutta parempi se on tehdä kun lopunikää yrittää vältellä. mutta ne serkut ja pikkuserkut jne kaverit ne voi painua vittuun. en tiedä yhtäkään naista joka oikeasti haluaisi tutustua miehen kavereihin. joka muuta väittää on vielä teini.

    • TOSI ON

      Kyllä jotkut naiset tutustuu myös miehensä kavereihin, mutta se nyt on useimmiten pelkkää panemista

    • HYVÄÄ JOULUA

      Vaari katsoo telkkaria..mummo häärää posket punasena keittiössä...tytär istuu netissä ja kaverinsa räplää kännykkää. sitähän se on yhdessäolo tänäpäivänä.

    • just..

      jätä koko mies. jos mies kunnioittaisi sinua kyllä se tulisi sukuloimaan vaikka ei kiinnostaisi ja naama ei ois puhelimes kiinni koko aikaa. ei kannata tuhlata omaa elämää pas...ka kasaan joka on enemmän elektroniikan parissa kuin sinun.

      ei saa sanoa juhlissa avomies..huhhuh.. oma mies tekee oman naisen vuoksi vaikka mitä ja nainen tekisi miehen vuoksi vaikka mitä.

      toi idiootti ei vaivaudu keskittymään mitä sun elämäs tapahtuu, ihan totta pakkaa tavarat ja lähde. jos asunto sun niin heitä pihalle.

      • yksin viihtyvä

        Mikä se sinun vaihtoehtosi oikeastaan on ? Kitkerä yksinolo ja sitä seuraavat katkerat lausunnot joillekin saiteille.
        Ei meidän kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista, mutta jotenkin vaan koetetaan tulla toimeen toisten kanssa tai ainakin osan heistä.
        Olen itsekin jättänyt vähemmäksi ne kamut, jotka ottaa yhteyttä vain kun tarvii rahaa, autoa lainaksi tai nimen takauspaperiin. Ei ole välttämätöntä tulla toimeen kaikkiien kanssa . Parempi on muutama kunnon ystävä kuin 50 fb-tykkääjää.
        Ei taida aloittajan avokki olla mikään suupaltti, kun puhelimen kanssa vaan seurustelee, tai sitten on uutisaddikti, jonka pitää lukea koko ajan sähkeitä
        maailman tapahtumista, jotta "pysyy hihnalla" En itsekään löydä emännän sukulaisten kanssa yhteisiä puheenaiheita, vaan keskustelut pysyttelevät yleisissä , harmittomissa aiheissa kuten sää, talventulo tai ukrainan tilanne.


    • pehmopappa
    • Tämä pitää

      nainen2332, teet niinkuin poikaystäväsi sanoo tai hän vaihtaa sinut toiseen naiseen. Onko kysyttävää, voin vääntää rautalangasta jos on.

      Naisten kanssa pätee sanonta "My way or the Highway"

    • suku on pahin

      Ei se jätkä ole mennyt sinun sukulaisten kanssa naimisiin vaan sinun kanssa...jos ne sukulaiset ei ole samalla aaltopituudella niin miksi niitä tapaisi??? ei niitä sukulaisia tavata sen takia, että ovat sukua vaan sen takia, että niiden kanssa on mukava olla ja jutustella.
      Ei kaikki ole kaikkien kanssa kavereita.

    • dildokänny

      toi eka vastaus oli paras, muut kirjoittivat ihan turhaan, senkin ajan olis voinu vaikka kännyä räplätä ;D)))))))

      • hierova tabletti

        Kännyyn räplätä eli vetää hanskaan, no ainakin kaikki asiantuntijat jotka vetää herneet nenään heti kun joku sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan asiantuntijan sepustuksista.


    • lllllllllllllllll1

      Vähän tökerön kuuloista käytöstä mieheltä. Olin samanlainen parikymppisenä kloppina, mutta iän myötä olen oppinut pakolliset rituaalit sukuloinnissa, vaikka asia ei erityisemmin kiinnosta edelleenkään. Isot sukujuhlat eivät varsinkaan ole juttuni, erityisesti jos kaikki jauhavat jotain suvun sisäistä asiaa, on rasittavaa yrittää istuskella väkinäinen viihtymisilme päällä.

      Vaimoni huseeraa sukulaisissa parhaimmillaan useampana päivänä viikossa, mutta antaa minun jäädä yleensä kotiin. Käyn hoitamassa pakolliset kuulumiset ja poistun omiin hommiini.

      Meitä on moneen junaan ja jos sukusi kanssa toimeentuleminen on tärkeintä, mies lienee väärä.

    • didg

      Miehelläs liian helppo elämä?

    • onko lapset turvassa

      No jos sukujen elämänvaiheisiin sisältyy niin traagisia juttuja
      varsinkin eroperheitten jäsenten ja lasten, ehkä ahdistavuuden ja pahan mielen välttämiseksi on syytä pitää etäisyyttä - varsinkin vuosikymmeniä kestäneissä
      sukuriita- ja kiristystapauksissa. Mitä se vaikuttaa parisuhteeseen, ovatko puolisot
      ja lapsetkaan ikinä turvassa raaalta väkivallalta, varsinkaan jos on muuttanut
      täysin vieraalle paikkakunnalle missä ei tunne ketään?

      Toka juttu on että varsinkin erotilanteiden jälkeen ihmiset on tosi vereslihalla
      - niin raateleva ja raadollinen on maailma pedonkynsineen.
      Yhteiskunnan tarjoama apu on ainakin paljastunut lähinnä klisee
      - ajattelun alkamista ihmisten jalkoväleistä ja väkivallan uhrien moraalinpuutteesta.
      Ahdistavaa varmasti kaikille.

    • joulupukki111

      Mun vaimo teki tuolla tavalla silloin kun se petti mua. Ehkä miehesi pettää sua ja hänellä on muita suunnitelmia ja siksi ei halua olla sukusikaan enää tekemisessä.

    • vaihda perhe

      Sulla on niin vittumainen perhe ettei sitä kuuntele saatanapirukaan. Tietävät absoluuttisesti kaikesta kaiken ja ovat vielä niin vittumaisen kangistuneita kaavoihinsa. Paskatärkeys on vaan pelkästään yksi häiritsevä piirre perheessäsi.

    • inhottava sos.ongelm

      Samoin , minun mieheni
      ja sen jälkeen oli maakunnan tunnetut lesbot, samaa juopponarkkiporukkaa,
      edelleenkin kimpussa. Kustantamaan hörkkien taloustasapainoa, maksamaan
      heidän hurvitteluvelkojaan ja elämänikuista työorjuutta.

    • Tylsat sukujuhlat

      Etkö hyvä rouva osaa mennä yksin sukujuhliisi. Ja miksi sinä pakkaudut miehesi sukujuhliin. Se on nykyaikaa. Jos sulla on ajokortti aja yksin ja mene.

    • niin se vain on

      Sinä ja perheesi eivät ole mitään kovin kiinnostavia miehesi mielestä. Ei siis ajattele sinusta vaimoa. Ja varmaan omalle perheellenkin kertonut että olet vain tyttöystävä. Sinun perheesi taas voi ihan muuta luulla kun yhdessä asutte. Päätteleehän tuon siitäkin kun et saa kutsua avomieheksi. Paneskelee aikansa kuluksi ja kun kyllästyy niin jättää.

    • guikka

      Sillä sun kaverillas on luultavasti joku pelko! toi vetäytyminen on puolustusreaktio.

    • likkasuomesta

      Taitaapi olla etta perheesi on avomiehellesi sanonut etta tyttaremme on hyva sankyyn mutta ei tarpeeksi hyva vaimoksi.
      Avomiehesi ei myoskaan halua tutustua perheesesi silla ei han halua sinua loppu elamakseen-miksi ostais lehman kun maito on ilmaista .
      Avo miestasi kiusaa ajatus etta kun vanhempasi nakevat hanet he vain ajattelevat sankyhommiasi.

    • Miquli

      Meilläpä ei vaimo halua käydä kotikonnuillani, onhan mun vanhempia kyllä nähnyt, mutta ei kauheen hyvin tutustuneet. Vanhemmat ajoittain jos satun käymään kotikonnuilla niin kyselevät tuleeko hänkin mukaan, ja joudun aina sanomaan että ei. Ystävätkin tätä ihmettelevät. Tai no. Kyllä tästä ollaan keskusteltu pitkät tovit miksi hän ei liiemmin halua sitten tutustua. Kun on ensivaikutelmasta saanut jo huonon kuvan eräistä.
      Noh.. täytyis varmaan oma postaus kirjottaa tästä aiheesta O.o :D

    • Homo ltalehti

      Omasta maineestaan tarkka kiekkovaikuttaja meni syyskuussa urinoimaan koko kiekkoväen aamiaismuroihin ja sai lajin jälleen näyttäytymään muuta yhteiskuntaa ahdasmielisempänä.
      Näin homotoimittaja hyökkää homoaatetta vastustavia vastaan ja sananvapaus on natsimaisesti
      estetty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe