Ujo ja jäykkä mies..

neuvoja kaivataan

Eli pientä pohjustusta. Eräissä juhlissa tapasin miehen, johon olen nyt aivan hulluna. Aiemmin tunnettiin jo niin ja näin (kaverini kaveri), mutta noissa juhlissa päädyttiin juttelemaan ummet ja lammet ja yö päättyi suuteluun, ja viestittelyä ollaan jatkettu ahkerasti. Ongelmana onkin, että tuo aivan ihana mies on naisten kanssa yleisesti tosi jäykkä ja ujo. Näin jälkeen päin olen ehdotellut tapaamista, ja tiedän, että hän myös haluaa tavata, mutta kuulemma tapaamisessa kahden kesken hän tuntisi olonsa epämukavaksi! Tämä ihmetytti suuresti. Vaihtoehtona on siis taas porukassa näkeminen, mutta ei siinä hirveästi pysty keskustelemaan kahdenkeskisiä asioita. En sitten tiedä, olenko ollut liian päällekäyvä hänen suhteensa, kun ei ole aikaisempaa kokemusta tälläisestä miehestä.. Miten te asiasta viisaammat etenisitte tässä asiassa? Täytyykö minun vain treffailla häntä hänen kavereidensa kanssa ja odottaa, kunnes hän on valmis (jos on valmis) tapaamaan minua kahden kesken? Miten voisin puhua, että tämä asia ärsyttää minua, mutta kuitenkaan en halua olla painostava jos toinen sitä aikaa oikeasti tarvitsee? Muutenkin, "fyysisyys" suhteessa.. Onko tälläisessä tilanteessa kaikkein järkevintä kysyä häneltä ensin, esim. voinko pitää sinua kädestä? vai napata huoletta kädestä kiinni... Olen neuvoton

123

9115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies50melkeen

      Joko hän on varattu tavalla tai toisella tai et kiinnosta häntä seksuaalisesti syystä tai toisesta.. voi hän tietysti olla homokin mutta sen nyt luulisi naisen huomaavan jo.

      Onko teillä joku "kastiero" siinä olemassa..? Sekin voisi selittää tuon käytöksen.

      Minun mielestäni hän varoo viemästä tilannetta liian intiimiksi jostakin syystä.

      • ön öngelmiä

        säättää öllä jökin öngelmä myttä ysein äjän myötä työmmöiset rätkeää


      • iem2

        Selvästi tykkää kimpasta.


      • ön ääkkösiä
        ön öngelmiä kirjoitti:

        säättää öllä jökin öngelmä myttä ysein äjän myötä työmmöiset rätkeää

        Ääkkösääliö on palannut, jee!!!


      • Almanne

        Älä vaan koske!
        Se tappaisi suhteen heti alussa ja
        karkottaisi tämän pojan ja
        voi olla ettette enää koskaan tapaisi,
        mailmasi voisi romahtaa,
        mitä enää löytäisit vastaavaa poikaa?
        Ainahan voti yrittää vaikka
        houkutella häntä petihommiin,
        mit voi olla et hällä ei pelaa,
        kun on niin ujo!
        Nyt on kyllä iso ongelma,
        ehkä paras on,
        et pysyt vanhanapiikana ja
        jatkat normaalia elämää,
        tai sit haet maksullisen miehen,
        niitäkin kuulema on palstoilla!
        No kyl kaikki järjestyy aikanaa!


      • siisviisi aikaa

        Ensimmäisenä kirjoitettu ylipaskaa analyysia. Henkilö on siis varautunut ja siitä asia kiikastaa.

        Olkaa kavereiden kautta yhdessä jos vaikka tottuu hieman. Ja sitten jotain yhdessä tekemistä muuta kuin keskustelua. Tai vain olemista.


      • panolonee
        ön ääkkösiä kirjoitti:

        Ääkkösääliö on palannut, jee!!!

        Voiko olla joku uskonto taustalla. Muistan kun tapasin www.treffihaku.net sivuston muslimi naisia niin tapaamiset julkisesti oli hankalia. Piti olla kämpillä missä homma panemiseksi :D


      • pappi sanoo aamen
        Almanne kirjoitti:

        Älä vaan koske!
        Se tappaisi suhteen heti alussa ja
        karkottaisi tämän pojan ja
        voi olla ettette enää koskaan tapaisi,
        mailmasi voisi romahtaa,
        mitä enää löytäisit vastaavaa poikaa?
        Ainahan voti yrittää vaikka
        houkutella häntä petihommiin,
        mit voi olla et hällä ei pelaa,
        kun on niin ujo!
        Nyt on kyllä iso ongelma,
        ehkä paras on,
        et pysyt vanhanapiikana ja
        jatkat normaalia elämää,
        tai sit haet maksullisen miehen,
        niitäkin kuulema on palstoilla!
        No kyl kaikki järjestyy aikanaa!

        nim. Almanne on oikeassa ei siitä pidä heti elämöidä jos poika ei ole heti "härillään" Poika on saanut hyvän kotikasvatuksen ja haluaa säästää sitä namia hääpäivään .

        Älä sinäkään työnnä itseäsi liikaa eteen ,että poika saa käsitystä, että olet joku portto jollaisia nykyään on maailma täynnä.


      • Lisään sivusta...
        siisviisi aikaa kirjoitti:

        Ensimmäisenä kirjoitettu ylipaskaa analyysia. Henkilö on siis varautunut ja siitä asia kiikastaa.

        Olkaa kavereiden kautta yhdessä jos vaikka tottuu hieman. Ja sitten jotain yhdessä tekemistä muuta kuin keskustelua. Tai vain olemista.

        Juuri noin myös minä ajattelen. Ujo ihminen on myös jotenkin "jäykkä" tai "osaamaton". Lisäksi jos ei ole lapsuuden kodissaan tottunut tai oppinut tunteitaan näyttämään, se voi tulla ihmissuhteissa esille. Ajan kanssa huomaa onko kaveri kiinnostunut. Jos hänellä on jo joku toinen, asia on täysin selvä. Suosittelen hienovaraista tutustumista että ujo vapautuu olemaan oma itsensä.


    • pukki2

      Onneksi kohde en ole minä, jpten huah. Helpotus ja kiitos tästä. Jäykistin liian helposti intiimiasioissa. Se ei tiedä hyvää illan ollessa vasta aluillaan.

    • joulutorrttu

      Tuli mieleen valitettavasti kans se, et joko ei halua olla vakavissaan, vaan vähän pelailla ja viihdyttää itseään ilman että teidät leimattaisiin kaveriporukassa pariksi. Surullista, mutta totta, joten kannattaa varoa pussailua varsinkin, jos on pienissä sievissä. Tai voi olla, että mies ei halua loukata sinua ja siksi viestittelee, eli ottaa kyllä vastuuta jonkin verran pussailusta, eikä varsinaisesti pidä sinua pelkkänä hoitona, muttei halua suhdetta.

      Sinuna olisin todella viileä häntä kohtaan, jos häntä kiinnostaa, huomaat kyllä sen ja et joudu noloon tilanteeseen roikkumalla jossain ihmisessä pienen kännisekoilun vuoksi.

    • neuvoja kaivataan

      Kiitos mielipiteistä! Itekkin aluksi pohdin tuosta, josko ois varattu, ja hänen hyvältä ystävältään ohimennen asiasta kysäisin. Ainakaan julkisesti tällä miehellä ei ole kumppania tai mitään. Samainen kaveri myös totesi, että hänelle tää mies on minua kehunut; kuinka tykkää mun olemuksesta ja kuinka oon niin kaunis hänen mielestään. Jotain hämärää tossa täytyy olla, kun vaikutti niin täydelliseltä kaikin puolin..

      Oon nyt viimeaikoina yrittänytkin olla vähän lyhyt sanaisempi ja oottanut sen keskustelunaloituksia. Ja sitten alkaa se kysely: "mitä on käynyt? ootko suuttunu?". Romanttisia viestejä laittelee normaalin keskustelun ohessa ja lupaa, että kyllä myö vielä tavataan jossain vaiheessa. En sitten tiiä, jos pitää minua ihan vitsinä

      • Palaa maanpinnalle!

        Ei se kerro vielä kiinnostumisesta, jos se on kehunut ulkonäköäsi. Minäkin näen päivittäin kymmeniä kauniita naisia, mutta en ole edes ajatellut niiden kanssa mitään pariutumista.


    • samanlainenm

      Voisiko kyse olla yksinkertaisesti siitä, että miehelle tulee paineita siitä, että pitäisi osata olla viihdyttävä ja hurmaava ihan omillaan koko illan ajan, jos tapaatte vain kaksin? Jos ei ole tottunut olemaan seurueessa se aktiivisesti äänessä oleva tyyppi, niin hyppääminen illan isännän rooliin ei välttämättä ole ihan helppo nakki. Jos on kyse tällaisesta vähän vähemmän ekstrovertistä tyypistä, niin joku yhteinen tekeminen, joka auttaa välttämästä kiusallisia hiljaisia hetkiä voisi olla hyvä tapa rikkoa jäätä.

      • jos mitä

        Oletko miettinyt pohjimmaista syytä mikä meillä kaikilla on? Epävarma ja se luontainen ujous,selvinpäin. Työni puolesta nähnyt ja kokenut tämänkin tosiasian. Peitetään jos millä tekosyyllä ja sitten luullaan,,,


    • Tapaus-X

      Jos miehelle on hankala edes tavata kahden kesken, on minkään normaalin parisuhteen rakentaminen tuollaisen henkilön kanssa kyllä monen mutkan takana. Ei tuo mene kyllä minkään normaalin ujouden tai jäykkyyden piikkiin vaan taustalla on kyllä muutakin. Joko asioita joita mies ei halua kerta tai sitten aika vaikeita ongelmia sosiaalisissa taidoissa. Ja molemmissa tapauksissa kannattaa olla varovainen.
      Ei ehkä kannata nyt tuohon mieheen hirttäytyä jos noin vaikealta tuntuu vaan suunnata nenä kohti uusia mahdollisuuksia jotka ovat vähän helpommin saavutettavissa.

      Niin ja olen itse ujo mies ja olen kyllä jännittänyt aikoinani monia treffeja melkoisesti. Ei kuitenkaan koskaan ole tullut edes mieleen vaihtaa kahdenkeskistä tapaamista tapaamiseen kaveriporukassa jos olen oikeasti ollut kiinnostunut naisesta.

      • ansyleene

        Voit tietenkin toisen kerran tavata ja jos vielä ilmenee ettei hän uskalla tavata sinua kahden kesken ei tollasesta miehestä ole mihinkään jos hän ei ilman kavereita lähde mihkään vai meinaako hän että hänen kaverinsa hallitsee hänen elämäänsä koko ajan ettei hän pysty tekeen omia päätöksiä yksin eli tuntuu siltä että hän ei ole kiinnostunu tai varma tunteistaan sinua kohtaan .En usko ettei niin ujoa miestä löydy etteikö uskaltaisi kahden kesken tavata


      • Pieni huomio

        "Niin ja olen itse ujo mies ja olen kyllä jännittänyt aikoinani monia treffeja melkoisesti. Ei kuitenkaan koskaan ole tullut edes mieleen vaihtaa kahdenkeskistä tapaamista tapaamiseen kaveriporukassa jos olen oikeasti ollut kiinnostunut naisesta."

        Niin ja arvelet että kaikki ujot miehet ovat samanlaisia kuin sinä?


      • Ahdistunut mies
        ansyleene kirjoitti:

        Voit tietenkin toisen kerran tavata ja jos vielä ilmenee ettei hän uskalla tavata sinua kahden kesken ei tollasesta miehestä ole mihinkään jos hän ei ilman kavereita lähde mihkään vai meinaako hän että hänen kaverinsa hallitsee hänen elämäänsä koko ajan ettei hän pysty tekeen omia päätöksiä yksin eli tuntuu siltä että hän ei ole kiinnostunu tai varma tunteistaan sinua kohtaan .En usko ettei niin ujoa miestä löydy etteikö uskaltaisi kahden kesken tavata

        "En usko ettei niin ujoa miestä löydy etteikö uskaltaisi kahden kesken tavata."

        Voi toki löytyäkkin jos kärsii todella rajusta sosiaalisesta fobiasta ja paniikkihäiriöstä kuten minä. Ainut vaan että itse kartan kaikenlaisia juhlatilaisuuksiakin viimeiseen asti.


      • Tapaus-X
        Pieni huomio kirjoitti:

        "Niin ja olen itse ujo mies ja olen kyllä jännittänyt aikoinani monia treffeja melkoisesti. Ei kuitenkaan koskaan ole tullut edes mieleen vaihtaa kahdenkeskistä tapaamista tapaamiseen kaveriporukassa jos olen oikeasti ollut kiinnostunut naisesta."

        Niin ja arvelet että kaikki ujot miehet ovat samanlaisia kuin sinä?

        "Niin ja arvelet että kaikki ujot miehet ovat samanlaisia kuin sinä?"

        En toki. Mutta minun suhteeni ovatkin onnistuneet koska olen ujoudestani ja jännityksestäni huolimatta pystynyt myös kahdenkeskisiin tapaamisiin ja vähitellen myös avaamaan omaa "suojaustani". Jos niihin ei pysty, on hankala nähdä miten mikään intiimi suhde kahden ihmisen välille voisi kehittyä. Tuskin sitä isossa seurueessa hengaamalla syntyy.


      • sirkutin

        Olen samaa mieltä. Jos mies ei halua tavata kahden kesken jotain hämärää. Joko ei halua sinua, kiinnostava parisuhde toisen kanssa, homo. Älä jätä tämän miehen varaan mitään.


      • puren kun saan sut
        Tapaus-X kirjoitti:

        "Niin ja arvelet että kaikki ujot miehet ovat samanlaisia kuin sinä?"

        En toki. Mutta minun suhteeni ovatkin onnistuneet koska olen ujoudestani ja jännityksestäni huolimatta pystynyt myös kahdenkeskisiin tapaamisiin ja vähitellen myös avaamaan omaa "suojaustani". Jos niihin ei pysty, on hankala nähdä miten mikään intiimi suhde kahden ihmisen välille voisi kehittyä. Tuskin sitä isossa seurueessa hengaamalla syntyy.

        nainen ei pure ja ne, jotka puree, sopii hyvin ujoille miehille kavereiksi;)))))

        Pidän itse miehistä, jotka ovat ujoja ja hiljaisia, en yhtään tykkää sellaisista miehistä, jotka suuna päänä ovat joka paikassa päsmäröimässä, millaista on elää ihmisen kanssa, joka ei arvosta rauhaa, vaan kokoajan täytyy olla pystyssä johonkin suuntaan.

        En jaksais sellaista. Hiljaisuus on kultaa ja kiva sellainen kaveri, joka ei ole mokoajan niskaan huohottamassa.

        Mut suhteen aloitus tuntuu kyllä vaativan naiselta kärsivällisyyttä, mutta sehän on perinteinen naisellinen hyve, jota kannatan ehdottomasti.


    • liian ujo?

      Melkoiselta tohvelilta vaikuttaa. Kannattaako edes yrittää? Entäpä, jos ehdottaisi tavallisten treffien sijasta vaikka "aktiivitreffejä", vaikka kävelylenkkiä, keilailua, hiihtämistä tai jotain muuta, jossa tutustuminen tapahtuu vaivihkaa.

      • 2+2

        NUSSSSSIMISTA OTAT KALUUN SUUHUN JA ALAT IMEÄ! mitä sä sielä odotat?


      • vihaankaikkea

        Joo-o..ja sitten oot ujon miehen kanssa tylsillä treffeillä.

        En tajua tätä villitystä lähteä treffeillä KÄVELYLLE!!!!

        Siis voiko olla mitään tylsempää ja epäeroottisempaa, kuin tuuskuttaa jossain kusisessa pusikossa oksettavan rumat ulkoiluvaatteet niskassa, naama kylmästä ilmasta harmaaksi kohmettuneena?

        Itse kyllä en ottais pulttia, vaan tapaisin miestä bileissä ja jos mahdollista, tekisin hänet mustasukkaiseksi flirttailemalla jonkun muun kanssa, ihan vaan vaikka piruuttaan.


      • Tapa ittes
        2+2 kirjoitti:

        NUSSSSSIMISTA OTAT KALUUN SUUHUN JA ALAT IMEÄ! mitä sä sielä odotat?

        Onko sulla vitun hinaaja juuttunut anustappi perseesees?


      • Kävelijä
        vihaankaikkea kirjoitti:

        Joo-o..ja sitten oot ujon miehen kanssa tylsillä treffeillä.

        En tajua tätä villitystä lähteä treffeillä KÄVELYLLE!!!!

        Siis voiko olla mitään tylsempää ja epäeroottisempaa, kuin tuuskuttaa jossain kusisessa pusikossa oksettavan rumat ulkoiluvaatteet niskassa, naama kylmästä ilmasta harmaaksi kohmettuneena?

        Itse kyllä en ottais pulttia, vaan tapaisin miestä bileissä ja jos mahdollista, tekisin hänet mustasukkaiseksi flirttailemalla jonkun muun kanssa, ihan vaan vaikka piruuttaan.

        Voi miten hankala villitys!
        Hyvä, että tulit sanoneeksi.
        Nyt on maailma parempi.


      • Ihmetystä
        vihaankaikkea kirjoitti:

        Joo-o..ja sitten oot ujon miehen kanssa tylsillä treffeillä.

        En tajua tätä villitystä lähteä treffeillä KÄVELYLLE!!!!

        Siis voiko olla mitään tylsempää ja epäeroottisempaa, kuin tuuskuttaa jossain kusisessa pusikossa oksettavan rumat ulkoiluvaatteet niskassa, naama kylmästä ilmasta harmaaksi kohmettuneena?

        Itse kyllä en ottais pulttia, vaan tapaisin miestä bileissä ja jos mahdollista, tekisin hänet mustasukkaiseksi flirttailemalla jonkun muun kanssa, ihan vaan vaikka piruuttaan.

        Onneksi oma kiinnostuksen kohde ei biletä vaan kävelee kanssani.
        Jos olisin flirttaillut muiden kanssa, niin tuskin olisin enää häntä kiinnostanut. Samoin jos hän olisi flirttaillut toisten kanssa, en olisi tehnyt aloittta. Ei tulis mieleenkään tehdä toiselle mitään "piruuttaan", kun kerran hän on minulle niin tärkeä ja rakas. En halua satuttaa häntä tietoisesti.

        Sulla ei voi olla kovin paljoa tuota ikää kertynyt, jos sun pitää yrittää tehdä toisesta mustasukkainen. Todella lapsllista. Anna sen kaverin mennä.


    • Tämän kokenut

      Unohda koko mies. Todennäköisesti ei ole kiinnostunut sinusta ja jos onkin, ei koskaan tule olemaan aktiivinen osapuoli suhteessanne. Itse saat hoitaa kosimisesta alkaen kaikki. Pakenee vastuuta ja yrittää luistaa joka asiassa.

      • Tämän lukenut

        Unohda edellinen viesti. Hän on kiinnostunut koska on asiasta keronut muille.


      • 9+17

        Fiksu pointti.


    • Panomies tutkija

      Heh, tuo on ikivanha panomiehen kikka - esittää tosi ujoa ja sinulla pöksy kostuu ja levität pyllysi hänelle. Se on laakipano ja taas hän kohta esittää ujoa toiselle.

      • LOLOOLOLOLOLOO

        Entäpä jos ei tarvi esittää ujoa?


      • tiesinaina

        Arvasin, et se on panomies. Käsistä näki, et ne on kaikkee kokeillut....

        Onneks en levittänyt. Tiesin sen kokoajan, hiljaset ne on kaikkein pahimpia. Herkkiä? My ass!


    • tässä yx neuvo

      miehelle kahdenkeskisyys on jännitävää siksi kun hänellä ei ole kokemusta kuinka olla naisen kanssa,
      nuorella miehellä sattaa jopa erektio tulla vastoin hänen omaa tahtoaan, ja se vasta ujostuttaaki ja hämmentää häntä, hän mieluumin pakenee tilannetta, myöhemmin kokemuksen myötä moinen ujous katoaa,
      --- joten sinulta naisena vaaditaan kärsivällisyyttä ja rohkeutta enemmän kuin nuorelta mieheltä aluksi,
      sinun ei tule heti loukkaantua hänen fyysisen olemusksen takia, koska hän ei todellakaan voi mitään,
      koska luonto vetää tikanpoikaa puuhun hyvin voimakkasti,
      koska hän on sinuun rakastunu, eikä tiedä kuinka toimia aluksi, ehkä hän uskaltaa suukotella, siitä se sitten vihdoin alkaisi,
      joten alotus ja rohkeus pitää tulla sinulta.

    • Minä puolestani ujona miehenä nimenomaan haluaisin nähdä kahden kesken enkä porukassa.

      Mutta voihan kyse olla siitä että se mies jännittää ja ajattelee pilaavansa homman.

      • m31w.

        sama tääl helpompi jos saa olla kahden.


    • neuvoja kaivataan

      Auttaisiko päällekarkaaminen ja suuseksi mitään? Näin olen hoidallut useat yhdenyönpanotkin :)

      Tätä en kyllä kerro miehelle, että olen Helsingin yöelämässä haluttu nainen :D :D :D (haaah)

      t. avaaja N.K

      • puheet sikseen

        noni naisen vaisto reva levälleen niin kyllä se siitä. ens kerralla se uskaltaa jo sysyäkkin ettö jokos nylkemään


      • tämä on tosi -

        neuvoja kaivataan
        HALOOOOO,,,

        suuseksi ON IDIOOTTIMAISINTA mitä ikinä joku on keksiny, ÄLÄ IKINÄ sorru moiseen TYHMYYTEEN
        sekille on tarkotettu aivan luonnollinen reikä, ÄLÄ ikinä erehtdy muuta sorkkimaan, se naista INHOTTAA ,,


      • uuuuskomaton
        tämä on tosi - kirjoitti:

        neuvoja kaivataan
        HALOOOOO,,,

        suuseksi ON IDIOOTTIMAISINTA mitä ikinä joku on keksiny, ÄLÄ IKINÄ sorru moiseen TYHMYYTEEN
        sekille on tarkotettu aivan luonnollinen reikä, ÄLÄ ikinä erehtdy muuta sorkkimaan, se naista INHOTTAA ,,

        Mistä tää madami on heränny. takas untenmaille!


    • viltsumi

      Hänellä saattaa olla todella huono itsevarmuus pikkusormen kokoisen kikkelin, tai impotenssin vuoksi

      • nukki muuten vaan

        tai jos on eunukki?????


      • häpeä sanojasi

        viltsumi

        ÄLÄ HÖPISE, olet typerä ja tyhmä
        kyllä jokaisellla on tarpeeksi suuri sauva, toi on kateelisen hörhön mielipide ,

        ON KOKEMUSTA


      • jätti kanki
        häpeä sanojasi kirjoitti:

        viltsumi

        ÄLÄ HÖPISE, olet typerä ja tyhmä
        kyllä jokaisellla on tarpeeksi suuri sauva, toi on kateelisen hörhön mielipide ,

        ON KOKEMUSTA

        Toi on pienimunaisten miesten puhetta!


    • seksitön pertti

      Hyvin tutulta vaikuttaa, tää kaveri on työhullu ja semmonen turhanpäivänen
      lepertely on hänelle outoa. Antaa kyllä Sinulle ansaitsemasi arvon, mutta
      saattaa mennä jonkinaikaa. Hivuttaudu vain pojan elämään, mutta
      älä särje hänen sydäntä.

    • BIG DICK

      Kunnon percepano ratkaisee tämänkin onkelman

    • te4rdftg

      Olen itekkin melko ujo. Aluksi oli kyllä hankalaa olla normaalisti mutta toi sun löytämä kaveri on jo aika onneton nössö tai pelkkiä tekosyitä. Mieluummin olin kahden kesken seuralaiseni kanssa kuin että siinä olis jotain omia tai toisen tuttuja.

      Tosta "ootko suuttunut" ei voi päätellä mutta tuli mieleen kokematon ja saattaa olla jatkossa mustasukkainenkin.

      • yksinJArojutRÄNNII!

        kaksin treffeille ettei tule kilpakosioita, mistä niistä kaiken maailman kavereita tietää
        saattaavat tulla haaskalle


    • ex ujo

      Ujous kyllä yleensä häviää iän, elämänkokemuksen, ym. asioiden kautta mitä elämässä yleensä tulee vastaan. Ujouden takana voi olla monenkinlaisia asioita tai se voi olla luonteessa. Voi olla niinkin, että mies ei ole ollut koskaan ennen naisen kanssa, ainakaan kovin syvällisessä suhteessa. Seksuaalinen rikkinäisyys voi olla yksi syy. Keskustelu olisi mielestäni apu tuohon asiaan. Jos saisit miehen vähän avautumaan keskustelemalla ja vois yrittää varovasti päästä selville mitä ujouden takana on. Ujo mies tarvitsee mielestäni rohkean naisen, joka uskaltaa tehdä aloitteita, pahin on kai jos molemmat ovat ujoja, toisaalta liian päällekäypäkään ei ole hyvä. Uskoisin, että jos mies tykkää sinusta kovin, ei ujous tule olemaan ylipääsemätön ongelma. Nyt kun tätä kirjoitin, en tiedä mihin te haluatte edetä, avioliittoon, avoliittoon vai mihin tai ei kai sitä vielä tiedä. Yhteiset näkemykset ja mieltymykset ovat aika tärkeitä, esim. seksi ennen avioliittoa, yms...Tarkoitan siis, että on muitakin asioita, mitä kannattaa ottaa huomioon kuin ujous.

      • 5+ 19

        Komppaan tätä.

        Ujolle miehelle vois hyvin sopia aloitekykyinen nainen. Usein miehet, jotka eivät ole ujoja, vaan enemmänkin pomottavia, ovat tosi tarkkoina siitä, ettei nainen vaan vahingossakaan tee aloitetta. Se on ikäänkuin joku uhka miehen hallinnalle, jos nainen ees kättä silittää...

        Tuollainen saa mut oksentamaan, en tajua, miten toisen ihmisen halu ja rakkaus on jollekkin uhka!!!! Olen tämän kokenut parin komentelijan kanssa henkkoht. ja myös on ollut ehdolla ns "alfa"-miehiä, joiden käytös oireilee samaan suuntaan. Ei kiitos.


    • siinä tärkeimmät

      Ei muuta kuin tartu kaluun kiinni ,kyllä se ujokin mies perässä tulee ,kun pääsee yksinäisyyteen niin on niin pirun onnellinen ja haluaa uudestaan

    • Yksi vaan

      On vaan yksinkertaisesti ujo ja arka. Ehdota elokuvia vaikka. Pääsette kummiskin vierekkäin istumaan mutta hänen ei tarvii keksiä keskustelunaiheita.

      • action

        Elokuvia tyhmenpää treffi paikkaa ei maan päällä ole! Istut siinä tuppisuuna 2h. ja sit lähette kotiinne just .


      • 20150112
        action kirjoitti:

        Elokuvia tyhmenpää treffi paikkaa ei maan päällä ole! Istut siinä tuppisuuna 2h. ja sit lähette kotiinne just .

        Ei elokuvista koteihin tarvitse lähteä, ainakaan alkuillan näytöksestä. Olin parikymppisenä itse tuollainen ujo. Elokuvista tytön kämpille kahville, ja kuinka pääsikin viimeinen bussi menemään ja olin yösijan tarpeessa ;)

        Mutta omien muistojen jälkeen kommentti tuosta porukalla tapaamisesta. Ujo tyyppi haluaa ehkä ensin tutustua vähän lisää, porukassa ei ole vaaraa että menisi intiimiksi kun on kaverit esiliinana. Olkaa vaan porukalla yhdessä ilman mitään läheisempää. Nappaa vaikka hetkeksi "salaa" kädestä ja siinä kaikki. Jos ujo kaveri ei itse myöhemmin tajua ehdottaa kahdenkeskistä tapaamista, ota itse aloite.

        Kyllä porukalla voi tavata ja tutustua. Omassa kaveripiirissä oli noin 10 hengen porukka, jossa sukupuolijakauma aika 50-50, suurin osa peruskilttejä perhetyttöjä ja -poikia jotka oli sinkkuina tullut kaupunkiin opiskelemaan. Pidettiin paljon yhteyttä harrastuksissa ja muutaman kerran vuodessa jonkun tutun kesämökille viikonlopuksi. Ei mitään sekasauna-seksiä, vaan paremminkin olimme kuten saman perheen sisarukset. Ihmiset tutustuivat toisiinsa hyvin, ja tuosta kaveriporukasta tuli vähitellen useampikin seurustelupari. Ketkä jopa avioliittoon jatkoi, ei ole eronnut vaikka aikaa mennyt yli 20 vuotta.


    • kimppäkivä

      Hän hälyää kimppäkivää , köskä hälyää öllä sun seyrässä väin , jös ön päljön pörykkää mykänä....

    • kake4

      ei vaan kehtaa loukata sua kun tuttuja olette.pikku siivus maistuis kyllä ja silloin se niitä viestejäkin varmaan laittaa mut selvinpäin ehdoton NO!

      • Myrkky

        Juodaan naiset kauniiks ja itsemme komeiks!


    • alku aina hankalaa

      Höpö! Luuletko ,että terve mies on elokuvasta kiinnostunut jos vieressä istuu viettelys ,joka mahdollistaa ikuisuuden portin .

      Tietysti sen voi viedä ,antaahan se mahdollisuuden unelmien maailmaan ujolle miehelle

    • Kerran kokenut

      Unohda koko mies, tuskin sen kanssa kovin jännä elämä tulis jatkossakaan. Hukkasin itse turhaa energiaa kuukausikaupalla vastaavaan tapaukseen, eikä siitä tullut koskaan mitään. Iskeköön itse sut jos on tarpeeks kiinnostunut. Heikko varustelu mullekin tuli mieleen kun pohdin syitä jälkikäteen.

      • Yks ujo mies

        Eikö teille naisilla tosiaan ole muuta mielessä kuin miehen varustus. Häpeäisitte edes vähän!


      • paksumpiranne
        Yks ujo mies kirjoitti:

        Eikö teille naisilla tosiaan ole muuta mielessä kuin miehen varustus. Häpeäisitte edes vähän!

        Naiset tykkäävät isosta kyrvästä.


      • puoskar

        Tulee se väkisinkin mieleen, jos mitään ei tapahdu, vaikka mies on ihan selvästi muuten kiinnostunut.

        Sosiaalisia pelkoja on todella monenlaisia ja ujous voi johtua monista psykologisista tekijöistä, joista ujolla ihmisellä ei ole mitään tajua, koska niiden alkuunpanevat tekijät saattavat olla varhaislapsuudessa saakka.

        Psykologisen näkökannan mukaan sukupuolielinten vajavaiseksi kokeminen (ilman aihettakin) on yksi erittäin tavallinen syy sosiaalisiin pelkoihin.

        Eikä siinä ole mitään pahaa, kaikilla on ennakkoluuloja ja pelkoja, mutta rajanveto on olemassa, sen suhteen, kuinka paljon ne vaikeuttavat normaalia elämää.


      • Veijo Kyrpä
        Yks ujo mies kirjoitti:

        Eikö teille naisilla tosiaan ole muuta mielessä kuin miehen varustus. Häpeäisitte edes vähän!

        Hinttarit täällä vänisee ja lukiolaisrunkkarit.


    • 12+10

      en tiedä, olen 17 vuotiaan tosi ujon ja komean pojan äiti. Kyllä oikeasti nuori mies voi olla tosi ujo, vaikka on komea ja kaikkea, ihan perusluonne vaan on niin ujo.
      Murrosiässä jos kiusataan tai jotakin, jättää jälkensä, ja voi vielä melkein aikuisena olla tosi ujo ja varautunut ihmissuhteissa.
      Katso rauhassa, tuleeko todellinen luonne esiin !

    • jäsen

      en ole ujo mutta penikseni on jäykkä.

    • näin se menee

      Jos mies on kiinnostunut hän ottaa yhteyttä ja ehdottaa tapaamista, siitä nainen tietää että on miehen mieleen. Jos taas nainen joutuu tekee aloitteen joka kerta viestittelemällä tai pyytämällä ulos jne, tai edes kysymällä onko mies kiinnostunut vai ei, on mies vain jotain piristystä vailla tai pitää varalla paremman puutteessa. Mies haluaa olla naisen kanssa josta todella on kiinnostunut, eli älä ota yhteyttä vaan odota ottaako mies yhteyttä itse, jos ei niin ei se todellakaan tunne sinuun vetoa tai jotain muutakaan. Jätä sellainen mies oman onnensa nojaan ja etsi joku muu joka todella haluaa tehdä asioita sinun kanssasi ja jolla on motivaatiota pitää sinuun yhteyttä.

    • Helppoa.

      Kysyt yksinkertaisesti: "Haluutsä pimpsaa?"

    • Metsä vastaa

      neuvoa kaipaavalle
      Jos sinulle tulee mieleenkin kysyä mieheltä "voinko pitää sinua kädestä" niin roolit
      ovat menneet pahasti sekaisin. todennäköisesti kumppanisi on saanut naisista
      ikäviä kokemuksia, muuttunut varovaiseksi sekä ymmärrettävästä syystä haluaa edetä hieman rauhallisempaan tahtiin. Ei se mieskään mikään kone ole.
      Anna siis potentiaalin kumppanin tuntea olonsa miehen mittaiseksi äläkä "kutista" häntä heti kainaloosi.
      Suosittelen useimpia naisia ottamaan esimerkkiä 60- luvun naisista, jotka eivät vielä tuolloin olleet sellaisia pallinmurskaajia kuin nykyiset silikoninuket luonnottomine olemuksineen. Monet miehet kaipaavat naisolennoilta enemmän syvällistä lämmintä olemusta, kuin piinkovaa valtataistelijaa.

    • siitä se lähtee

      OTAT KALUUN SUUHUN JA ALAT IMEÄ!

    • erillainen näkökulma

      Myös elämäntilanne voi vaikuttaa asiaan. Esimerkiksi kasaantuvat ongelmat vailla ratkaisuja, kartuttavat stressiä ja pyörivät jatkuvasti mielessä, tahtoi sitä tai ei. Tästä syystä on voinut vältellä tapaamista jo ihan kunnioituksesta sinua kohtaan, nimittäin kykenemättömyys keskittyä vain ja ainoastaan sinuun on mahdotonta.

    • Yks-ujo..

      Ujon ihmisen luottamuksen saaminen kestää pitkän aikaa, kuukausia tai vuosia. Ujouden pohjalla voi olla kiusaamista lapsena tai nuorena koulussa. Ujo ihminen ei halua tuottaa toiselle pettymystä, eikä halua "tuppautua" liian lähelle toista ihmistä.

    • myös ujo

      Älä luovuta, jos oot kiinnostunut hänestä.
      Jos hänen mielestä on helpompi tavata pirukassa ja teilöä on yhteinen kaveri, niin olisiko hänelle helpompaa jos kaverinne olisi mukana? Luultavasti joudut odottamaan vähän aikaa ennen kuin ujous katoaa.
      Itse olen myös ujo, ja olisin iloinen jos nainen ymmärtäisi ja yrittäisi kaikkensa, ettei minun tsrvitsisi olla ujo.

      • Puolison etsintä.

        Nuorimies on aina aluksi ujo. Sen on luoja niin järjestänyt. onhan vanha sanontakin: POJASTA POLVI PARANEE. Haureus ja muu rappio tulee myöhemmin, jos on tullakseen?? Kyllä tuo käytös kuvastaa sitä, että voisi olla hyvänlainen elämän kumppani, kunhan alkuun pääsee. Yhteiset naiset ja yhteiset miehet, niistä ei ole elämälle siunausta.


    • Ujo joukossa, rohkea loukossa.

    • läpimätä

      Muista nämä:

      kokeile mitä kokeilet
      vuosi vierii - ei edistystä näy

      KOE: Anna ajalle takaraja, tavataan johonkin päivään mennessä..jos ei innostusta ole niin kaikella "kunnioituksella" -heipat !

      VAihtoehto mielenterveytesi pelastamiselle : Jatka toisaalle.


      koettu on! :(

      • Onnistuu...
        Tapailkaa pimeässä, ei tartte ujostella.
        Tai siteet silmillä.

        Oikeesti aattelin, et kysyjä on vaan nii ei.
        Ettei kännissä mies vaan huomannut sitä.
        Nyt mies häpeissään yrittää keksiä vaan miten susta pääsis helpoiten eroon,
        Menettämättä kasvojaan.


      • pällillä
        zeus kirjoitti:

        Onnistuu...
        Tapailkaa pimeässä, ei tartte ujostella.
        Tai siteet silmillä.

        Oikeesti aattelin, et kysyjä on vaan nii ei.
        Ettei kännissä mies vaan huomannut sitä.
        Nyt mies häpeissään yrittää keksiä vaan miten susta pääsis helpoiten eroon,
        Menettämättä kasvojaan.

        mitä sä täälä keskellä yötä muroilet?


      • Ujo mies
        pällillä kirjoitti:

        mitä sä täälä keskellä yötä muroilet?

        Huomaa kyllä suurimmasta osasta täällä kommentoivista ihmisistä etteivät he tiedä ujoudesta mitään.


      • Yks ja kaks vaan
        Ujo mies kirjoitti:

        Huomaa kyllä suurimmasta osasta täällä kommentoivista ihmisistä etteivät he tiedä ujoudesta mitään.

        Itse suutelin naista ensimmäisen kerran noin... 23 vuotiaana. Aktiivista opiskelijaelämää kyllä vietin 80-luvulla mutta mä rupesin vapisemaan, kun olisi pitänyt jotain... tehdä. Ratkaisu on alkoholisoituminen. Viinan avulla sitten muutuin omastakin mielestäni rennommaksi ja tämähän johti opiskelujen keskeytymiseen ja nykyiseen pitkäaikaistyöttömyyteen baarimikon hommien lomassa viiskymppisenä mutta kykeninpähän suutelemaan.

        Tutustuminen naisiin oli helppoa mutta koskeminen... Tuntui luonnottomalta. Yksinäisyys oli mulle luonnollista. Ei ollut sisaria tai veljiä, äiti ainoa ns. tuttu nainen luokkatoverien lisäksi. Äiti lisäksi kiusotteli ja hihitteli ja härnäsi, jos kuvitteli tai tiesi minun johonkuhun ihastuneen. Hänestä ujot miehet olivat kivoja ja huvittavia, niille oli kiva vinoilla. Isäni on samanlainen.

        Sitten ensimmäinen seksikokemus parin kuukauden tapailun jälkeen, kun nainen kunnolla ryypättyämme kertoi hankkineensa pillereitä. Känni helpotti kummasti lähestymistä jatkossakin. Sitten kun tottui naisen läheisyyteen, asiassa ei ollut mitään ongelmaa, päinvastoin: seurustelun aikana muut naiset alkoivat kovasti kiinnostaa kun oli alkuun päässyt mutta minä menin ensimmäisen naiseni kanssa kihloihin ja olinkin uskollinen melkein 10 vuotta.

        Tämän jälkeen ei ole uskollisuudesta tai seurustelusta tietoakaan vaan kokomuksia on tullut aivan riittävästi reilusti kolmenumeroinen määrä. Itse asiassa liikaa, ei enää kiinnosta niin paljon kuin tuo dokaaminen, joka on ollut rakkauttakin tärkeämpää, kun viinan päivittäiseen käyttöön ujoutensa takia kunnolla totuttautui. Viinan kanssa et ole koskaan yksin mutta pidä huoli ettei juoma lopu kesken.

        Olen varmaan omalaatuinen tapaus, kun pelkäsin kovasti naisia kokemattomuuteni ja rajun ujouteni takia mutta se meni ajan myötä totaalisesti ohi. Myöhemmin opin nimenomaan pitämään naisellisuudesta ja erityisesti naisten seurasta, naisten tavasta ajatella.

        Olen täysin varma, että aloittaja on tekemisissä todella aran ja kokemattoman miehen kanssa. Kokeile rauhassa tutustua, järjestä aikaa ja tilaisuus miehen näennäisesti päästessä aloitteelliseksi vaikka olet itse valmistellut kaiken etukäteen kaikessa rauhassa. Jos olet kärsivällinen, mies kyllä tajuaa ja arvostaa sinua kovasti sun maltilla auttaessasi häntä ujoudestaan eroon.

        Jos minkäänlaista kokemusta tytöistä tai naisista ei ole, on aiheeseen liittyvä itsetunto monilla ei nollilla vaan pakkasen puolella. Näistä miehistä voi tulla runkkareita, juoppoja tai pikkuhousujen pöllijöitä pesutuvasta (nämä ovat olleet naista vasten eli melkein kuin pillu). Joistain nörteistä ja pingoista löytyy tällaisia ystävällisiä poikia, joita hävettää oma eristäytyneisyytensä ja kokemattomuutensa, joka rassaa enemmän ja enemmän vuosi vuodelta.

        Kyse on siitä, oletko tarpeeksi kiinnostunut kaverista ns. pitkän tähtäimen sijoituksena, jotta olet valmis käyttämään aikaa ja vaivaa hänen kypsyttelyynsä. Mitään vieraiden iskemistä hänen silmiensä alla en suosittele, itsessäni se herättäisi arvaamatonta aggressiivisuutta, koska se on silkkaa julkista nolaamista ja vittuilua, joka on kostettava kunnolla mut se siitä.


      • Kolmaskin
        Yks ja kaks vaan kirjoitti:

        Itse suutelin naista ensimmäisen kerran noin... 23 vuotiaana. Aktiivista opiskelijaelämää kyllä vietin 80-luvulla mutta mä rupesin vapisemaan, kun olisi pitänyt jotain... tehdä. Ratkaisu on alkoholisoituminen. Viinan avulla sitten muutuin omastakin mielestäni rennommaksi ja tämähän johti opiskelujen keskeytymiseen ja nykyiseen pitkäaikaistyöttömyyteen baarimikon hommien lomassa viiskymppisenä mutta kykeninpähän suutelemaan.

        Tutustuminen naisiin oli helppoa mutta koskeminen... Tuntui luonnottomalta. Yksinäisyys oli mulle luonnollista. Ei ollut sisaria tai veljiä, äiti ainoa ns. tuttu nainen luokkatoverien lisäksi. Äiti lisäksi kiusotteli ja hihitteli ja härnäsi, jos kuvitteli tai tiesi minun johonkuhun ihastuneen. Hänestä ujot miehet olivat kivoja ja huvittavia, niille oli kiva vinoilla. Isäni on samanlainen.

        Sitten ensimmäinen seksikokemus parin kuukauden tapailun jälkeen, kun nainen kunnolla ryypättyämme kertoi hankkineensa pillereitä. Känni helpotti kummasti lähestymistä jatkossakin. Sitten kun tottui naisen läheisyyteen, asiassa ei ollut mitään ongelmaa, päinvastoin: seurustelun aikana muut naiset alkoivat kovasti kiinnostaa kun oli alkuun päässyt mutta minä menin ensimmäisen naiseni kanssa kihloihin ja olinkin uskollinen melkein 10 vuotta.

        Tämän jälkeen ei ole uskollisuudesta tai seurustelusta tietoakaan vaan kokomuksia on tullut aivan riittävästi reilusti kolmenumeroinen määrä. Itse asiassa liikaa, ei enää kiinnosta niin paljon kuin tuo dokaaminen, joka on ollut rakkauttakin tärkeämpää, kun viinan päivittäiseen käyttöön ujoutensa takia kunnolla totuttautui. Viinan kanssa et ole koskaan yksin mutta pidä huoli ettei juoma lopu kesken.

        Olen varmaan omalaatuinen tapaus, kun pelkäsin kovasti naisia kokemattomuuteni ja rajun ujouteni takia mutta se meni ajan myötä totaalisesti ohi. Myöhemmin opin nimenomaan pitämään naisellisuudesta ja erityisesti naisten seurasta, naisten tavasta ajatella.

        Olen täysin varma, että aloittaja on tekemisissä todella aran ja kokemattoman miehen kanssa. Kokeile rauhassa tutustua, järjestä aikaa ja tilaisuus miehen näennäisesti päästessä aloitteelliseksi vaikka olet itse valmistellut kaiken etukäteen kaikessa rauhassa. Jos olet kärsivällinen, mies kyllä tajuaa ja arvostaa sinua kovasti sun maltilla auttaessasi häntä ujoudestaan eroon.

        Jos minkäänlaista kokemusta tytöistä tai naisista ei ole, on aiheeseen liittyvä itsetunto monilla ei nollilla vaan pakkasen puolella. Näistä miehistä voi tulla runkkareita, juoppoja tai pikkuhousujen pöllijöitä pesutuvasta (nämä ovat olleet naista vasten eli melkein kuin pillu). Joistain nörteistä ja pingoista löytyy tällaisia ystävällisiä poikia, joita hävettää oma eristäytyneisyytensä ja kokemattomuutensa, joka rassaa enemmän ja enemmän vuosi vuodelta.

        Kyse on siitä, oletko tarpeeksi kiinnostunut kaverista ns. pitkän tähtäimen sijoituksena, jotta olet valmis käyttämään aikaa ja vaivaa hänen kypsyttelyynsä. Mitään vieraiden iskemistä hänen silmiensä alla en suosittele, itsessäni se herättäisi arvaamatonta aggressiivisuutta, koska se on silkkaa julkista nolaamista ja vittuilua, joka on kostettava kunnolla mut se siitä.

        Kuten huomaat näiden kusipäisten paviaanien ja murrosikäisten kommenteista, suuri osa miehistä on typeryksiä ja putkiaivoja, joiden mielestä homman pitää mennä tietyllä tavalla tai sit oot luuseri. Nämä kommentoijat ovat tyypillisiä koulukiusaajia ja erilaiset tappajat tekevät palveluksen teurastaessaan näitä massapaskiaisia.

        Ota sinä vaan se ujo kaveris niin huomaat, että hänen kanssaan voi oikeasti keskustella asioista eikä vaan kuten jonkun helppoa elämää arvostavan kusipään kanssa, jonka mielestä tärkeintä elämässä on halpa viina, kevyt verotus, oma asunto ja huora kotona levittämässä jalkoja. Tuollainenhan on suomalainen kokoomuslainen persumies.


    • Kuinka jäykkä

    • le box

      Ekana pyydät että ottaa sen pahvilaatikon pois päästä, siitä se pikkuhiljaa edistyy.

    • saattaa johtua tästä

      Tää saattaa riippua ihmisestä, mutta älä käyttäydy tavalla jossa kyselet saatko pitää kädestä, suudellaanko jne. Jos haluat pitää kädestä, niin ota kiinni, mutta älä kysy. Toisinsanoen ei kannata ainakaan liikaa tuoda esille miehen ujoutta. Me ujot vihataan sitä yli kaiken. Käyttäydy kuin et olisi huomaavinasi sitä ja yritä olla aktiivinen, pikkuhiljaa siitä se mies sitten avautuu. Kerro kuitenkin, että sua ei haittaa ollenkaan miehen ujous, hiljaiset "epämukavat" hetket jne. mitä nyt huonoon itsetuntoon liittyykään. Yritä ymmärtää häntä myös.

      Jos ei onnistu, niin hankkikaa jostakin bentsoja. Se on ahdistuslääke ja toimiessa miehen ujous ja jäykkyys todennäköisesti katoaa. Mies on varmaan rakentanut mielessään jonkun eston itselleen eikä pääse sen yli. Tietyt aineet voivat auttaa sen ylipääsemiseen.

      • foreverkäsikädessä

        Kysyminen on tosi tyhmää. Tartut hellästi käteen ja seuraa, vastaako. Jos olet epävarma vastauksesta tai käsi pakenee, ota kätesi pois ja palaa kohta asiaan. Jos käsi tulee vastaan, olet oikealla tiellä.


    • Jätä se

      Sika !

    • perus muut.tipp.hall

      perussuomalaisten pitää erottaa Soini ja Halla-Aho valittava hänen tilalleen soini on kokoomuksen ostama myötäilijä.

    • Zamberg

      Luokkaero todennäköisin syy tähän, itse olen miehenä joutunut samaan tilanteeseen, kun mielellään erään naisen kanssa viestittelen ja olen tällä tavoin tekemisissä ja käyttäydyn ystävällisesti ja avoimesti, mutta tapaaminen tai suhteen syventäminen ei ole mahdollista koska kuulun alhaisempaan yhteiskuntaluokkaan. Lisäksi olen myös ruma ja lihava, mutta siitä ei aloittajan tapauksessa ole kyse.

    • zeus vaan

      Oikeasti ujous on heikkous.

      Kannattaako pariutua heti aluksi jo tiedossa olevan vian omaavan henkilön kanssa.
      Varmaan myös sairaan mustasukkainen naisen hakkaaja, kun suhde etenee.

      Kehottaisin sua oikeasti etsiin ihan ongelmattoman tyypin.
      Suorapuheisen, ei kyräilevää ja asioita mielessään hautovaa vammaista.

      Perhesurmakin voi olla sit suhteen päätös...

      Eli valitse avoin ihminen, joka puhuu asiat halki.
      Itse en alottaisi suhdetta ujon kanssa edes maksusta.

      Tykkään helposta elämästä

    • pena vaan

      Aloittaja on huo.ra kun kerran sanoi, että on monta yhden yön juttua, ja että on haluttu nainen Helsingin yössä. Ujona miehenä jäättäisin rauhaan tuollaisen lutkan.

    • joojoo2

      isovittu on syy, kerran saanut isoa ei pikkupilluihin enään koske.

      • Aidosti Kaunis N

        Kerran saanut pientä kalua, joten iso ei enää sytytä.


    • Usko jo!

      Hän ei ole ujo, hän ei vaan RAKASTA SINUA !!!!!!!!!

    • dkieroos

      No, onkohan oikeasti hetero, vai esittääkö sitä vain kaveripiirissä. Jos on suudellut tms. juhlissa (Onko ollut ns. esitystä...), luulisi ns. normimiehen jo etenevän pidemmälle aivan kahdenkesken, suorastaan sitä jo odottavan...Joten..jätä omaan arvoonsa. Toinen vaihtoehto on tietysti se, ettet ole hänen mielestään tarpeeksi kiinnostava, jonkun muun mielestä varmasti olet eli sama vastaus: jätä.Kyllä miehen pitää naisen perässä juosta, jotta siitä jotain tulee...

    • todella arka

      Keksi jokin pikku homma missä tarttet miehen apua, vaikka huonekalujen siirtelyä, taulun ripustamista tai lampun vaihto, niin saat rohkaistua hänet luoksesi. Se voisi auttaa lähentymisessä.

      • uuuuuuuuuuuggghhh

        Tai paneminen!


    • Ujo kirnupiimä

      No toimit ihan vastaavasti kuin kiinnostunut mies toimisi ujon naisen kanssa. nyt elämme vuotta 2015!

    • ujomiesn

      Itse olen aina ollut perusujo naisten suhteen. Liian päällekäyvät naiset pelottavat minua. Varsinkin kun tuo naisiin tutustuminenon ollut vaikeaa ja sitten tuli pitempi katko intiimielämään. Sen jälkeen kohtasin vieläkin mielestäni elämäni naisen. Tutstuminen venyi pitkäksi, koska pelkäsin aloittaa intiimiä kanssakäymistä. Sitten kun rohkaistuin niinjännitys oli liian suuri ja kaikkimeni pöin honkia. Nainen otti nokkiinsa,koska luuli etten kiihotu hänestä tarpeeksi. Homma loppui hyvin pian sen jälkeen. Ongelma tuli siitä, että ehdin rakadtua tähännaiseen. Tämä ujous ja jännittäminen aloittaa uutta suhdetta liittyy siis mulla pelkoon seksin epäonnistumisesta. Nykyisen vaimon kanssa oli ensin kanssa epäonnistumisia seksissä,mutta onneksi malttoi olla pitkämielinen ja seksielämämme on erittäin vilkasta ja vaimonkin mielestä tyydytystä tuovaa, vaikka ollaan jo viiskymppisiä. Mulla on muuten väline keskimääräistä isompi, joten ongelma on enemmän ollut mun päänsisäinen eli pystynkö tyydyttämään kumppanin sekä fyysisesti ja psyykkisesti ja onnistumiset siinä ovat lisänneet itseluottamusta. Luulen kuitenkin, että mulla vastaavat ongelmat tulisivat aina tapetille uusissa suhteissa.

      Eli kysymykseen vastauksena, jos olet todella kiinnostunut miehestä pitkäaikaisena kumppanina, niin ota riski ja tutustu hitaasti ja etene hitaadti fyysisessä mielessä. Suukottelu ja kädestäpitäminen on ok, mutta seksi voi vaatia yritystä ja epäonnistumista, mutta odotus yleensä palkitaan. Tsemmpiä teille.

    • Dr. Phil

      Jotta saisitte keskusteltua asioita rauhassa, mutta muiden ollessa paikalla, suosittelisin tapaamaan sinulle hyvin läheisen tuttavapariskunnan kanssa. Voit sopia heidän kanssaan, että he vaikkapa käyvät jossain ja ovat poissa pari tuntia. Tällä välin ehditte "puhua" eli nussia ja kun he palaavat, voitte harrastaa ryhmäseksiä laulaen samalla virsiä.

    • Son impo

      Ap, sillä on erektiohäiriö ja se on solmussa asian kanssa

    • Homo kaapissa

      Selvä piilo homo jos ei nainen kelpaa.
      Etsi joku mies joka on hetero,niin ei tule ongelmia.

    • ejnoåkg

      Ota rauhallisesti.Tutustu häneen .Ystävänä etene.Ujous on hyve sinänsä.Arvostus ja kunnioitus häntä kohtaan ennenkaikkea.Voi viedä pitkänkin ajan ja jos/kun jaksat olla ystävänä ,suhteenne etenee syväksi ja tasapainoiseksi.Tiedä vaikka lopun elämän kumppanuuteen asti,rakkauden sitein!.Hiljaa hyvä tulee! Tsemppiä teille!

    • Jospa tämä kaveri onkin oma itsensä, joka elää omien kuvioidensa mukaisesti. Ei siinä mitään outoa ole. Eivät ( kaikki ) miehet ole automaatteja, jotka tekevät, haluavat, ajattelevat ja elävät tiettyjen normikuvioiden ja -aikataulujen mukaisesti ...?

    • saariston mies

      Houkuttele mies jonhonkin kämppään yökylään ja laita se sänkyyn. Sitten vaan käpälät kiinni sängynkulmiin ja vedä housut alas. Siitä se lähtee kun istut hajareisin päälle..

      • Myrskyluodon Janne

        Saariston mies osaa ainakin tekniikan ,siellä sitä pitääkin osata naapurilta ei viitsi kaikkea lähteä kysymään .


    • KelloSeppänen

      Pyydä kämpilles tekosyyllä, että vaikkapa herätyskello ei toimi että osaisko hän sille tehä jotain:) Niin mulle teki yks parikymppinen nainen kun olin itse 14 vuotias. Ai että se meni kivasti siinä iltateetä nauttiessa nopeella seksihommiksi kun se istui viereen ihan lähelle. Oli järkänny istuimen niin että oli "pakko" istua vierekkäin ihan liki:) Sain sinä iltana ekan kerran rakastella, ainakin kaheksan kertaa ja oli elämäni paras teehetki, tai paremminkin yö:):)... Oli se kivaa kun heti ekalla kerralla sain takaapäinkin oikein elämäni kyllyydestä... jees!!!
      Mutta siitä on jo aikaa kolmekymmentä vuotta.. huoh !!! Mutta on se kiva muistella, se pitää nuorekkaana. Kellosta en löytäny mitään vikaa, en kyllä ehtiny sitä edes tutkiakkaa sen kummemmin:)

    • röstiperuna

      en keksi mitään. liikaa angstia.

    • Öyestä

      "Ongelmana onkin, että tuo aivan ihana mies on naisten kanssa yleisesti tosi jäykkä ja ujo. "

      Mistä tiedät, että näin tosiaan on kaikkien naisten kanssa?

      Jos mies on sinun mittapuun mukaan ujo, niin kyllä minusta sinunlaisesi tuuliviirin pitäisi antaa miehen olla rauhassa. Et ole lainkaan oikea nainen hänelle....:(

    • Helpointa on kuule jatkaa sinkkuelämää ja unohtaa haihattelut parisuhteesta.. Ei yksinolemissa ole yhtää mitää vikaa :)

    • P.Keles

      Kokeile "vahingossa " se kullia. Luulisi vähän seisovan jo pitkien kielaireiden jälkeen.
      Jos ei seiso on homo.

      • Ei p....r..seen

        Voihan sitä kysyä Jani T:ltä kuinka ujo mies otetaan "käsittelyyn"


    • ujon lapsen äiti

      Ei ole tosiaan ihme, että monet ovat ujoja, kun kiusaajia kyllä riittaa.
      En ole yllättynt että herkät ja normaalit yksilöt menevät kuoreensa, kun joutuvat kaikenmaailman pöllöjen kiusattavana olemaan.
      Tsemppiä ujot, toivottavasti löydätte kaltaistanne ja korkeatasoista seuraa,
      älkää välittäkö näistä jotka täällä puhuu typeryyksiään.
      Ujo ihminen voi olla myös hyvin viehättävä :)

    • haista huilu.

      olihan taas käsittämätöntä kuraa.

      ujo???????? mikä nyt shitten on ujo??????.
      aloittaja sanoo henkilöä joka haluaa tavata hänet JOUKOSSA mutta EI KAHDESTAAN ujoksi????????!!!!!!!!!!!!!

      aloittaja sanoo keskustelleensa ujon kanssa UMMET JA LAMMET.

      siis toisin sanoen tämä ujo mies pystyyy aloittamaan wi-t-un wonkauksen kirkossa koko jumalan seurakunnan läsnä ollessa mutta ei kun he ovat kahdestaan.

      ujo?????????????? WI-TT-U MUA WI-T-TUTTAA IHAN SATASELLA TOLLASET IDIOOTIT.

      sä teet hallaa kaikille niile jotka todella ovat ujoja.

      itse en ole koskaan saanut mitään naisilta koska minä todella olen ihan oikeasti ujo. kukaan ei ole koskaan antanut toista mahdollisuutta.

      • näinseon

        hei pölvästi. joku voi olla porukassa vaikka mimmonen show mies, mutta kun se porukka häviää ympäriltä ja jää kahden kesken niin voi olla todella ujo!


    • ha haa

      ha haa, kohta kysyjä ilmoittaa, että tää oli provo, keksitty juttu.

    • haista huilu

      se vaa on jännä että kusi-pää pa-s-kat saa aromipesää mutta """"""""""" UJO EI """"""""

      se vaa on jännä että tollaset puheliaat ja niin saa-t-anan ulospäin suuntautuneet luokittelee ihmisen joka ihan todella on UJO kylmäksi kovaksi ihmiseksi ja ihmiseksi joka on itsekeskeinen

    • neuvoja kaivataan

      avaaja Eas, Wastaa :D D:

      Eipä mies lämmennyt, kun yritin hoidella hänet seksin avulla

      Tokaisin vain,että on ne muutkin yhdenyön hoidot tästä pitäneet...ja sisälleni lauenneet... mutta mies ei enää ole minusta kiinnostunut..

      ei ne "seksiä" oih, voi vastustaa kun sperma täyttää kondomin!

      Olen neuvoton

    • 8+10

      Olen itse ujo ja jäykkä mies, eli tässä sitä näkökulmaa. Tykkäisin, jos nainen olisi aloitteellinen, koska itse en välttämättä uskaltaisi, tai tietäisi miten tai kuinka nopeasti on hyvä edetä. Ei saa kuitenkaan olla liian päällekäyvä, vaan pitää antaa aikaa. Kokematon mies ei ehkä halua kaikkea kerralla. Minusta olisi kiva, jos nainen kysyisi eikä vain toimisi. Se olisi jotenkin söpöä ja viestisi siitä, että hän ymmärtää.

      Ainoa, mitä tuossa aloitusviestissä ihmettelen, on että mies haluaa tavata muiden läsnäollessa muttei kaksin. Minusta ainakin olisi kiusallisempaa, kun muut näkisivät. Tulisi kytätty olo, eikä uskaltaisi puhua tai tehdä mitään.

    • Oivoi21

      Tartu sitä noskavilloista, sano että olet mun ja .. Se toimii meille kaikille miehille. Aina. Oikeasti. Me ei tykätä siitä mutta.. Me ei vastustella

    • ulsmmmm

      Ujon kanssa on vaikeaa. Ei onnistunut suhde. Kaikki oli mietittävä miehen kannalta. Voiko tehdä näin tai noin ettei käy vaan sitä ja tätä, ja haluamiset piti aina tehdä. Ei sellaista vastavuorottomuutta jaksa vaikka kuinka yritin. Homma loppui sittemmin. Onneksi niin.

      Jokainen meistä on ujo varmaan jotenkin mutta liian ujo on liian vaikea.

    • Ujo Tönkkö

      Olen päälle 30v sosiaalisesti rajoittunut/ujo mies jolla ei juurikaan naiskokemusta, saati parisuhdekokemusta. Vaikka moni vastaantullut nainen on ihastunut ja osoittanut ihastustaan, joku siinä vaan alkaa tökkimään kun itsellä alkuihastuksen jälkeen alkaa heti päässä pyörimään että mitä se parisuhde sitten tulis olemaan. Tuskin tästä erikoisemmin muuttuisin ja olisin edelleen sama tylsä ja tympeä sosiaalisesti tönkkö mies, ei ne naiset varmasti jaksais pidempään katsella, joten miksi edes vaivautua. Etsiköön paremman ja sosiaalisemman miehen.

    • 6+17

      Huvittavaa lukea näiden toisten miesten analyyttisiä pohdintoja täällä. Selvästi haluavat täyttää naisen pään salaliittoteorioilla, jotta nainen jättäisi tämän ujomman oloisen kaverin riiaamisen ja vapautuisi muitten miesten piiritettäväksi. Varmaankin myös toivovat että muut samassa tilanteessa olevat naiset jotka lukevat palstaa tekevät samoin.

      Miksi se mies vain ei voi olla vähän ujompi. Harmittaa kun ujot leimataan tosi helposti jotain peitteleviksi tai kylmän etäisiksi. Vaikka moni ujo on jään rikkomisen jälkeen tosi mukava tyyppi.

      T. Ujo tyttö

    • 13+11

      Muutama vuosi sitten kohtasin ap kuvaileman 33 vuotiaan miekkosen.
      Mies ei alkuun meinannut saada edes sanaa suustaan ja aristeli lähteä vaikka kahville.
      Jatkoin miehen kanssa tapailua ja halusin olla ainakin kaveri. Koska minua ihan säälitti se että miehellä oli tosi pieni kaveripiiri jossa ei ollut yhtään naisia.
      Meillä meni varmaan reilu kuukausi ennen kuin edes halattiin.
      Nykyään olemme suhteessa ja mies on ihan erillainen ihminen kuin ennen, hän on avoin, puhelias jne kaikille ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe