länsikeskuksen prismassa

adjöö=hyvästi

ahdistellaan ihmisiä pysäyttämällä,ja sanomalla tilaa tätä, tätä syömällä elämäsi helpottuu, sanoi nuori poika iäkkäälle miehelle.minä sanon tälle pojalle ,ja muille käytävillä ohikulkijoita pysäyttäville menkää kunnon töihin jokainen pystyy iilman teitäkin kyseisiä tuotteita ostamaan tarvittaessa.

40

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyrkyt

      saman huomannut, jos ei sisällä niin molempien ovien edessä, olen jopa sen takia mennyt toiseen kauppaan kun en mennen, tullen viitsi selitellä miksen osta,

      • Ei kiitos

        Miksi muka tartteisi helppoheikeille mitään selitellä?

        "Hei, nyt olisi Elixialla kuule tosi hyvä tarjous!"
        "Ei kiitos." ja kävelet pysähtymättä ohi

        "Hei, nyt saisi kuulkaa kalaöljykapseleita tosi edulliseen kuukausihintaan!"
        "Ei kiitos." ja kävelet pysähtymättä ohi

        "Hei, nyt saisi Turun Sanomat tosi hyvään tutustumishintaan!"
        "Ei kiitos." ja kävelet pysähtymättä ohi

        Ette te ole kenellekään selityksiä velkaa. Ei kuulu helppoheikeille miksette halua tuotteita ostaa.


    • 1 niistä myyjistä

      Ja puoluekantasi todennnäköisesti perussuomalaiset kertoo hyvinkin äänestäjän näkökulmasta kaikki myyjät ovat (ahdistelijoita)

    • tyrkyt

      pieleen meni, enpä vaan usko että minulla on mitään intressejä selitellä sulle miksi en osta, joten äläpä tule neljättä kertaa minulle tyrkyttämään ns. terveystuotteita

      • 1 niistä myyjistä

        Mutta päänaukomiseen sen sijaan sinulla on tarvetta? Mitä ei todellakaan työnteoksi lasketa. Ei taida persu tietää että kapitalismissa tässä eletään joten tuotteiden mainostaminen on yleistä (ostaa ei tietenkään ole pakko)


      • tyrkyt
        1 niistä myyjistä kirjoitti:

        Mutta päänaukomiseen sen sijaan sinulla on tarvetta? Mitä ei todellakaan työnteoksi lasketa. Ei taida persu tietää että kapitalismissa tässä eletään joten tuotteiden mainostaminen on yleistä (ostaa ei tietenkään ole pakko)

        kun teksti on tota luokkaa ,niin voi vain kauhulla ajatella millainen on myyntitapa. muille tiedoksi ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita. ylläoleva itseään täynnä oleva henkilö myy varmaan iltaisin puhelimen kautta ,ja saa vanhemmat ihmiset hätäpäissään tilaamaan että pääsevät eroon agressiivisesta myyjästä. ps. juuri tuollaiset myyjät pilaavat koko homman, mainostaminen ja 50- metrin rinnalla kävely ei , ei ei, sanoista huolimatta on ahdistelua. neuvo sinulle vaihda alaa.


      • myyntityön puolustaj
        tyrkyt kirjoitti:

        kun teksti on tota luokkaa ,niin voi vain kauhulla ajatella millainen on myyntitapa. muille tiedoksi ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita. ylläoleva itseään täynnä oleva henkilö myy varmaan iltaisin puhelimen kautta ,ja saa vanhemmat ihmiset hätäpäissään tilaamaan että pääsevät eroon agressiivisesta myyjästä. ps. juuri tuollaiset myyjät pilaavat koko homman, mainostaminen ja 50- metrin rinnalla kävely ei , ei ei, sanoista huolimatta on ahdistelua. neuvo sinulle vaihda alaa.

        seli seli mitä paskaa juhaat ainakin toi myyjä oli siinä oikeassa että sun kaltaset persut joiden mielestä päänaukominen on isänmaallinen teko oli sitten kyseessä kuka tahansa niin ei ihme että tulette olemaan aina pellen roolissa ikuisesti ette edes halua muuttua asiallisemmiksi kertoo hyvin teidän luonteesta


      • tyrkyt 2
        myyntityön puolustaj kirjoitti:

        seli seli mitä paskaa juhaat ainakin toi myyjä oli siinä oikeassa että sun kaltaset persut joiden mielestä päänaukominen on isänmaallinen teko oli sitten kyseessä kuka tahansa niin ei ihme että tulette olemaan aina pellen roolissa ikuisesti ette edes halua muuttua asiallisemmiksi kertoo hyvin teidän luonteesta

        seli seli mitä......juhaat sun kaltaiset persut, etpä tunnu kyllä olevan penaalin terävin kynä kun vastailet puolustellen eri nimimerkillä. ps. mitä tulee puoluekantaan, niin viime vaaleissa en persuja äänestänyt, nyt pitää miettiä uudelleen kun nuoret porvari henkilöt ,joiden korvan taustatkaan eivät vielä ole kuivuneet hyppivät silmille, voisi kunnon työ opettaa vähän elämän tosiasioita.


      • ör ör ör persu
        tyrkyt 2 kirjoitti:

        seli seli mitä......juhaat sun kaltaiset persut, etpä tunnu kyllä olevan penaalin terävin kynä kun vastailet puolustellen eri nimimerkillä. ps. mitä tulee puoluekantaan, niin viime vaaleissa en persuja äänestänyt, nyt pitää miettiä uudelleen kun nuoret porvari henkilöt ,joiden korvan taustatkaan eivät vielä ole kuivuneet hyppivät silmille, voisi kunnon työ opettaa vähän elämän tosiasioita.

        pidät näsäviisastelua kunnon työnä? Kyllä ihan läpi näkee että olet persujen äänestäjä junttimaisuudestasi sekä ääliömäisyydestäsi myyntityö on työtä ainakin se lasketaan kaikissa maailman maissa työksi mut teillä persuilla on sekava maailmannäkemys sen kyllä huomaa


      • Ei kiitos
        tyrkyt kirjoitti:

        kun teksti on tota luokkaa ,niin voi vain kauhulla ajatella millainen on myyntitapa. muille tiedoksi ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita. ylläoleva itseään täynnä oleva henkilö myy varmaan iltaisin puhelimen kautta ,ja saa vanhemmat ihmiset hätäpäissään tilaamaan että pääsevät eroon agressiivisesta myyjästä. ps. juuri tuollaiset myyjät pilaavat koko homman, mainostaminen ja 50- metrin rinnalla kävely ei , ei ei, sanoista huolimatta on ahdistelua. neuvo sinulle vaihda alaa.

        No tuollainen 50 metrin rinnalla roikkuminen ja kärttäminen jo sanotusta eistä välittämättä ei ole todellakaan asiallista käytöstä myyjältä! Ei ihme että teillä on mennyt hermot. Tuossa tilanteessa sanoisin jo minäkin pahasti että mikä ihme on ettei sana kuulu, ei niin ei.

        Tuollaisesta kannattaa kyllä ilmoittaa niin toimipaikan esimiehelle kuin mahdollisesti yritykseenkin jonka tuotteita helppoheikki kaupittelee. Imagohaittahan tuollainen on, sekä Prismalle että yhteistyökumppanille.

        Huhhuh, en tajunnut miten rasittavasta myyntitaktiikasta oli kyse kun alkuperäisen viestin luin. Itse olen törmännyt vain sellaisiin kaupankäytävähelppoheikkeihin jotka tulevat tervehtimään ja kauppaamaan jotain ja joista pääsee ohi kävelemällä eroon vaikka perään vielä jatkaisivat sepustustaan.

        Huhhuh, on ajat huonot kun pitää noin rasittavalla käytöksellä yrittää kärttää ihmisiä ostamaan milloin mitäkin turhaketta.


      • huh mikä tyrkky
        ör ör ör persu kirjoitti:

        pidät näsäviisastelua kunnon työnä? Kyllä ihan läpi näkee että olet persujen äänestäjä junttimaisuudestasi sekä ääliömäisyydestäsi myyntityö on työtä ainakin se lasketaan kaikissa maailman maissa työksi mut teillä persuilla on sekava maailmannäkemys sen kyllä huomaa

        ei tässä kukaan näsättele, persu tai ei persu mitä sillä on asian kanssa tekemistä?. kirjoittelusi osoittaa ettet ole koskaan edes äänestänyt, ja hyvä niin. ps. liiketilaa on kyllä vuokrattavana pilvin pimein ei kun liike pystyyn taitosi kyllä viittaavat siihen että aamupäivällä käy 1 asiakas ,ja iltapäivällä on vähän hiljaisempaa


      • Itsetietoinen nainen
        tyrkyt kirjoitti:

        kun teksti on tota luokkaa ,niin voi vain kauhulla ajatella millainen on myyntitapa. muille tiedoksi ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita. ylläoleva itseään täynnä oleva henkilö myy varmaan iltaisin puhelimen kautta ,ja saa vanhemmat ihmiset hätäpäissään tilaamaan että pääsevät eroon agressiivisesta myyjästä. ps. juuri tuollaiset myyjät pilaavat koko homman, mainostaminen ja 50- metrin rinnalla kävely ei , ei ei, sanoista huolimatta on ahdistelua. neuvo sinulle vaihda alaa.

        "ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita."
        Puhu vaan itsestäsi. Minulla on ikää riittävästi ollakseni "iäkkäämpi".
        Mihin se mun sanavalmiuteni olisi hävinnyt... EI mihinkään.

        Mua ei häiritse tyrkyttäjät yhtään, ovat mulle pelkkää ilmaa.
        Ja sanavalmiutta löytyy niin kauan kun puhekyky tallella on.

        En ole velvollinen kenellekään perustelemaan mielipiteitäni. Tiedän mitä tahdon, ja erityisesti mitä EN tahdo.

        Että, eipäs yleistetä!


      • idiootti persut
        huh mikä tyrkky kirjoitti:

        ei tässä kukaan näsättele, persu tai ei persu mitä sillä on asian kanssa tekemistä?. kirjoittelusi osoittaa ettet ole koskaan edes äänestänyt, ja hyvä niin. ps. liiketilaa on kyllä vuokrattavana pilvin pimein ei kun liike pystyyn taitosi kyllä viittaavat siihen että aamupäivällä käy 1 asiakas ,ja iltapäivällä on vähän hiljaisempaa

        Persulla kesti 1 kokonainen päivä kirjoittaa toi viesti vieläkö krapula päällä?


      • tyrkyt 3
        Itsetietoinen nainen kirjoitti:

        "ei iäkkäimmät ihmiset ole niin sana valmiita."
        Puhu vaan itsestäsi. Minulla on ikää riittävästi ollakseni "iäkkäämpi".
        Mihin se mun sanavalmiuteni olisi hävinnyt... EI mihinkään.

        Mua ei häiritse tyrkyttäjät yhtään, ovat mulle pelkkää ilmaa.
        Ja sanavalmiutta löytyy niin kauan kun puhekyky tallella on.

        En ole velvollinen kenellekään perustelemaan mielipiteitäni. Tiedän mitä tahdon, ja erityisesti mitä EN tahdo.

        Että, eipäs yleistetä!

        tuhat 80- vuotiasta ,tuhat 30- vuotiasta,jos sinä olet sanavalmis ei se myöskään tarkoita että kaikki iäkkäimmät sitä olisivat.tuhat kumpaakin ikäluokkaa kumpi olisi sanavalmiimpi, veikkaan 30- vuotiaat-


    • pois kaupoista

      Eniten ärsyttää kaikissa kaupoissa ne kaiikki maistatus/ruuhkautus pisteet. Viekää ne helvettiin sieltä kaupoista.

      • vitun mulkku

        Sinä voit itse painua hevonvitun kuuseen jollet kestä elämää. Dai ju fuckink Buster!!


      • aslakkuuma

        Mikä teitä turkulaisia vaivaa kun kaikesta tarvii itkeä? Jokaista ketjua kun täällä lukee, niin kaikkialla vaan nillitetään. Taitaa olla sitä kuuluisaa Turun tautia? Ei se siis todellakaan ole paska puhetta, että turkulaiset ovat ihan pikkaisen pässiä porukkaa. Näin se nyt vaan näkyy olevan.
        Hienosti edustatte kaupunkianne.
        Minä kun joskus täältä saan opintoni päätökseen, niin lähden niin nopeasti kun mahdollista eikä ikävä tule.
        Vitun mulkut!!


      • no, huh huh
        aslakkuuma kirjoitti:

        Mikä teitä turkulaisia vaivaa kun kaikesta tarvii itkeä? Jokaista ketjua kun täällä lukee, niin kaikkialla vaan nillitetään. Taitaa olla sitä kuuluisaa Turun tautia? Ei se siis todellakaan ole paska puhetta, että turkulaiset ovat ihan pikkaisen pässiä porukkaa. Näin se nyt vaan näkyy olevan.
        Hienosti edustatte kaupunkianne.
        Minä kun joskus täältä saan opintoni päätökseen, niin lähden niin nopeasti kun mahdollista eikä ikävä tule.
        Vitun mulkut!!

        hyvä mitä nopeammin lähdet sen parempi.


    • Ei kiitos

      Onhan noi ärsyttäviä mutta ei niistä nyt noin tartte hermostua. Ystävällinen hymy ja napakasti "Ei kiitos" samalla kun kävelee ohi. Samantien jos joku tulee jotain tyrkyttämään, niin sanoo päälle vaan hymyillen "Ei kiitos" ja kävelee ohi. Toimii. Ei ne nyt sentään hihasta tartu. Eikä tarvi selitellä. Ei tarvi edes pysähtyä.

      Tosin olin iloinen kun feissarit katosivat kävelykadulta keskustasta, paljon miellyttävämpää nykyisin liikkua siellä kuin vielä pari vuotta sitten. Tosin kerjäläiset tuli tilalle, että tavallaan plus miinus nolla.

      Mutta tolla olen aina pärjännyt, sanoo papatuksen päälle ystävällisesti "Ei kiitos" ja jatkaa matkaa.

      PS. käyn itse länkkärin prismassa tiistaisin ja torstaisin klo 19 ja 21 välissä eikä siellä siihen aikaan ole koskaan näkynyt noita myyntimiehiä käytävillä, eikä sen paremmin maistattelijoitakaan. Päiväsaikaan ehkä sitten ovat enemmän riesaksi.

      • Ei kiitos

        Ja jos oikeasti noin paljon ottaa päähän niin toimipaikan esimiehen yhteystiedot löytyy varmasti netistä toimipaikan sivuilta. Sinne vaan sähköpostia. Kyllä ne siellä asiakaspalautteita seuraa jos alkaa tulla viestejä että vältän kauppaanne kun myyntimiehet ahdistelevat käytävällä. Tai sekin on ihan hyvä palaute jos mielestänne nämä myyntimiehet käyttäytyvät liian aggressiivisesti. Sitten Prisma voi, jos nyt eivät pura heidän kanssaan jo tehtyjä yhteistyösopimuksia, niin ainakin ohjeistaa heitä olemaan ahdistelematta asiakkaita niin hanakasti tms.

        Palautetta vaan antamaan, kyllä ne asiakkaita kuuntelee kun haluavat meiltä rahat pois.


      • Ei kiitos

        Ja vinkki vinkkinä, sama taktiikka toimii myös puhelinmyyjiin:

        "Hiltunen"
        "No Antti täällä Boosterista/Lehtitalosta/mistäikinä terve!"
        "Ei kiitos" ja luuri korvaan

        Ei hukkaannu turhaan aikaa kun ei päästä myyjää edes aloittamaan sitä myyntisepustustaan. Tai jos pääsee aloittamaan niin siihen vaan ystävällisesti "Ei kiitos" päälle ja luuri korvaan.


      • Lehtimyyjä
        Ei kiitos kirjoitti:

        Ja vinkki vinkkinä, sama taktiikka toimii myös puhelinmyyjiin:

        "Hiltunen"
        "No Antti täällä Boosterista/Lehtitalosta/mistäikinä terve!"
        "Ei kiitos" ja luuri korvaan

        Ei hukkaannu turhaan aikaa kun ei päästä myyjää edes aloittamaan sitä myyntisepustustaan. Tai jos pääsee aloittamaan niin siihen vaan ystävällisesti "Ei kiitos" päälle ja luuri korvaan.

        Voi, kuinka väärässä oletkaan.

        Tuossa tapauksessa myyjä ruksaa kohdan "Lyhyt puhelu, soitetaan uudelleen". Tämä tarkoittaa meillä sitä, että tuon takia sinulle soitetaan vielä 14 kertaa eri päivinä ihan samasta tilauksesta. Ei välttämättä sama myyjä.

        Pääset itse vähemmällä, kun maltat kuunnella myyjän asian, jonka jälkeen hän voi ruksata kohdan "Ei tilaa".

        Sitä paitsi, jos et halua myyntipuheluja, mikset tee postissa markkinointikieltoa Robinson-rekisteriin, ilmaiseksi? Soitot loppuvat keskimäärin kahdenkuukauden viiveellä.


      • yritetty on
        Lehtimyyjä kirjoitti:

        Voi, kuinka väärässä oletkaan.

        Tuossa tapauksessa myyjä ruksaa kohdan "Lyhyt puhelu, soitetaan uudelleen". Tämä tarkoittaa meillä sitä, että tuon takia sinulle soitetaan vielä 14 kertaa eri päivinä ihan samasta tilauksesta. Ei välttämättä sama myyjä.

        Pääset itse vähemmällä, kun maltat kuunnella myyjän asian, jonka jälkeen hän voi ruksata kohdan "Ei tilaa".

        Sitä paitsi, jos et halua myyntipuheluja, mikset tee postissa markkinointikieltoa Robinson-rekisteriin, ilmaiseksi? Soitot loppuvat keskimäärin kahdenkuukauden viiveellä.

        eivät välttämättä lopu.


      • mervi ja3 lasta
        yritetty on kirjoitti:

        eivät välttämättä lopu.

        joskus itsekkin koen käytävämyyjät varsinkin kuulovikaiset hankalina, kerrankin myyjä intti ja intti että tottakai sinun kannattaa tilata tämä tuote, ja vielä ennennäkemättömän halvalla.saman viikon lehdessä näin samaa tuotetta myytävän halvemmalla, joten se siitä edullisuudesta.


      • ffantsu
        Lehtimyyjä kirjoitti:

        Voi, kuinka väärässä oletkaan.

        Tuossa tapauksessa myyjä ruksaa kohdan "Lyhyt puhelu, soitetaan uudelleen". Tämä tarkoittaa meillä sitä, että tuon takia sinulle soitetaan vielä 14 kertaa eri päivinä ihan samasta tilauksesta. Ei välttämättä sama myyjä.

        Pääset itse vähemmällä, kun maltat kuunnella myyjän asian, jonka jälkeen hän voi ruksata kohdan "Ei tilaa".

        Sitä paitsi, jos et halua myyntipuheluja, mikset tee postissa markkinointikieltoa Robinson-rekisteriin, ilmaiseksi? Soitot loppuvat keskimäärin kahdenkuukauden viiveellä.

        Minä olen päässyt puhelinrunkuista eroon helposti. Alan puhumaan vaan ihan sairaan pehmeitä juttuja. Esim;kullini on tosi kipeä kun koskettelun sitä hehkuvalla hiilellä...mun pitää nyt käydä paskalla, todennäköisesti tulee taas ripulia ja siitä sitten muotoilen uuden suomen kartan. Tollasia syyntakeettomia kun puhelet, eivät taatusti soita uudelleen. Minkä merkinnät tuollaisista puheista laitatte? Pyydättekö valkotakkisia hakemaan?


      • Ei kiitos
        Lehtimyyjä kirjoitti:

        Voi, kuinka väärässä oletkaan.

        Tuossa tapauksessa myyjä ruksaa kohdan "Lyhyt puhelu, soitetaan uudelleen". Tämä tarkoittaa meillä sitä, että tuon takia sinulle soitetaan vielä 14 kertaa eri päivinä ihan samasta tilauksesta. Ei välttämättä sama myyjä.

        Pääset itse vähemmällä, kun maltat kuunnella myyjän asian, jonka jälkeen hän voi ruksata kohdan "Ei tilaa".

        Sitä paitsi, jos et halua myyntipuheluja, mikset tee postissa markkinointikieltoa Robinson-rekisteriin, ilmaiseksi? Soitot loppuvat keskimäärin kahdenkuukauden viiveellä.

        Hei nimimerkki Lehtimyyjä. Eivät ole soitelleet uudestaan samoista paikoista kuin korkeintaan puolen vuoden-vuoden päästä uudella asialla. Eli taktiikka toimii aivan hyvin. Voin sanoa tämän neljän vuoden kokemuksella. Eikä noita puhelinmarkkinointipuheluja muutenkaan onneksi tule kuin parin kuukauden välein kun en ole käyttänyt sellaisia palveluja mistä jäisivät riesaksi kinttuun roikkumaan tai täytellyt puhelinnumeroani kaikenmaailman kilpailulappusiin kaupassa.

        Puhelu menee niin että vastaan, kysyn mistä henkilö soittaa kun yleensä sanovat alkuesittelyn niin nopeasti etten saa selvää (tai en edes ensisoitolla tiedä mikä joku ihme Booster on) ja sitten kun saan selvää että soittaa puhelinmyyjän ominaisuudessa sanon "Aha, ei kiitos." Eli toiseen päähän tulee kyllä selväksi että ei kiitos, en aio ostaa teiltä mitään, joten tuskin laittelevat merkintöjä että kannattaa yrittää uudelleen.

        Ja miksi pitäisi kuunnella se pitkä asia? Tulee vaan itselle vaivautunut olo kun tiedän jo alusta asti etten aio ostaa mitään lehteä tai puhelinliittymää tai muutakaan. Suojelen itseäni ja sanon reilusti samantien ei kiitos. En sano töykeästi, sanon ystävällisesti kiltillä äänellä, sillä olen itsekin tuota työtä opiskeluaikana pari vuoroa kokeillut ja tiedän miten inhottavaa hommaa se tekijälle on. Eivät ne myyjät töykeitä vastauksia tarvitse kun muutenkin hankala työ kun eivät ihmiset halua ostaa.

        Ja mitä neuvoosi tulee niin eikös tuo Robinson rekisteri ole maksullinen? Ja useammalta ihmiseltä olen kuullut ettei edes toimi, soittoja tulee vaikka kuinka laitattaa itsensä rekisteriin.


      • Ei kiitos
        Ei kiitos kirjoitti:

        Hei nimimerkki Lehtimyyjä. Eivät ole soitelleet uudestaan samoista paikoista kuin korkeintaan puolen vuoden-vuoden päästä uudella asialla. Eli taktiikka toimii aivan hyvin. Voin sanoa tämän neljän vuoden kokemuksella. Eikä noita puhelinmarkkinointipuheluja muutenkaan onneksi tule kuin parin kuukauden välein kun en ole käyttänyt sellaisia palveluja mistä jäisivät riesaksi kinttuun roikkumaan tai täytellyt puhelinnumeroani kaikenmaailman kilpailulappusiin kaupassa.

        Puhelu menee niin että vastaan, kysyn mistä henkilö soittaa kun yleensä sanovat alkuesittelyn niin nopeasti etten saa selvää (tai en edes ensisoitolla tiedä mikä joku ihme Booster on) ja sitten kun saan selvää että soittaa puhelinmyyjän ominaisuudessa sanon "Aha, ei kiitos." Eli toiseen päähän tulee kyllä selväksi että ei kiitos, en aio ostaa teiltä mitään, joten tuskin laittelevat merkintöjä että kannattaa yrittää uudelleen.

        Ja miksi pitäisi kuunnella se pitkä asia? Tulee vaan itselle vaivautunut olo kun tiedän jo alusta asti etten aio ostaa mitään lehteä tai puhelinliittymää tai muutakaan. Suojelen itseäni ja sanon reilusti samantien ei kiitos. En sano töykeästi, sanon ystävällisesti kiltillä äänellä, sillä olen itsekin tuota työtä opiskeluaikana pari vuoroa kokeillut ja tiedän miten inhottavaa hommaa se tekijälle on. Eivät ne myyjät töykeitä vastauksia tarvitse kun muutenkin hankala työ kun eivät ihmiset halua ostaa.

        Ja mitä neuvoosi tulee niin eikös tuo Robinson rekisteri ole maksullinen? Ja useammalta ihmiseltä olen kuullut ettei edes toimi, soittoja tulee vaikka kuinka laitattaa itsensä rekisteriin.

        Vähän ristiriitaista tietoa Robinson rekisterin maksullisuudesta. Täällä sanotaan että maksaa 6 euroa vuodessa https://www.telemarkkinointikielto.fi/ ja täällä taas ei mainita hinnasta mitään http://www.asml.fi/kieltopalvelut/


      • Lehtimyyjä
        yritetty on kirjoitti:

        eivät välttämättä lopu.

        Niin, eivät lopu jos sinulla on voimassaoleva asiakassuhde kustantajaan tai olet joskus tilannut niin että on muofostunut uusi asiakasnumero. Pääsääntöisesti kyllä loppuvat.


      • Lehtimyyjä
        ffantsu kirjoitti:

        Minä olen päässyt puhelinrunkuista eroon helposti. Alan puhumaan vaan ihan sairaan pehmeitä juttuja. Esim;kullini on tosi kipeä kun koskettelun sitä hehkuvalla hiilellä...mun pitää nyt käydä paskalla, todennäköisesti tulee taas ripulia ja siitä sitten muotoilen uuden suomen kartan. Tollasia syyntakeettomia kun puhelet, eivät taatusti soita uudelleen. Minkä merkinnät tuollaisista puheista laitatte? Pyydättekö valkotakkisia hakemaan?

        Emme pyydä. Kirjaamme joko "ei tilaa" tai "siirretään toiselle myyjälle".


      • Lehtimyyjä
        Ei kiitos kirjoitti:

        Hei nimimerkki Lehtimyyjä. Eivät ole soitelleet uudestaan samoista paikoista kuin korkeintaan puolen vuoden-vuoden päästä uudella asialla. Eli taktiikka toimii aivan hyvin. Voin sanoa tämän neljän vuoden kokemuksella. Eikä noita puhelinmarkkinointipuheluja muutenkaan onneksi tule kuin parin kuukauden välein kun en ole käyttänyt sellaisia palveluja mistä jäisivät riesaksi kinttuun roikkumaan tai täytellyt puhelinnumeroani kaikenmaailman kilpailulappusiin kaupassa.

        Puhelu menee niin että vastaan, kysyn mistä henkilö soittaa kun yleensä sanovat alkuesittelyn niin nopeasti etten saa selvää (tai en edes ensisoitolla tiedä mikä joku ihme Booster on) ja sitten kun saan selvää että soittaa puhelinmyyjän ominaisuudessa sanon "Aha, ei kiitos." Eli toiseen päähän tulee kyllä selväksi että ei kiitos, en aio ostaa teiltä mitään, joten tuskin laittelevat merkintöjä että kannattaa yrittää uudelleen.

        Ja miksi pitäisi kuunnella se pitkä asia? Tulee vaan itselle vaivautunut olo kun tiedän jo alusta asti etten aio ostaa mitään lehteä tai puhelinliittymää tai muutakaan. Suojelen itseäni ja sanon reilusti samantien ei kiitos. En sano töykeästi, sanon ystävällisesti kiltillä äänellä, sillä olen itsekin tuota työtä opiskeluaikana pari vuoroa kokeillut ja tiedän miten inhottavaa hommaa se tekijälle on. Eivät ne myyjät töykeitä vastauksia tarvitse kun muutenkin hankala työ kun eivät ihmiset halua ostaa.

        Ja mitä neuvoosi tulee niin eikös tuo Robinson rekisteri ole maksullinen? Ja useammalta ihmiseltä olen kuullut ettei edes toimi, soittoja tulee vaikka kuinka laitattaa itsensä rekisteriin.

        Tuo maksullinen on eri asia, se on bisnes. Eikä edes toimi. Ilmainen on ROBINSON-rekisteri ja se toimii.

        Sinulle "ei kiitos": Meidän on PAKKO laittaa tuo merkintä, että soitetaan uudelleen. Sitä paitsi me emme saa reagoida asiakkaan ensimmäiseen ei-hin. Tiedätkö, me olemme aika tarkan valvonnan alaisena ja kaikki puhelut nauhoitetaan.


      • Ei kiitos
        Lehtimyyjä kirjoitti:

        Tuo maksullinen on eri asia, se on bisnes. Eikä edes toimi. Ilmainen on ROBINSON-rekisteri ja se toimii.

        Sinulle "ei kiitos": Meidän on PAKKO laittaa tuo merkintä, että soitetaan uudelleen. Sitä paitsi me emme saa reagoida asiakkaan ensimmäiseen ei-hin. Tiedätkö, me olemme aika tarkan valvonnan alaisena ja kaikki puhelut nauhoitetaan.

        Sinä voit kertoa firmasi käytännöstä, minä voin kertoa omasta kokemuksesta. Turha asiasta enempää inttää. Ehkä minulle ei sitten ole teidän firmasta soitettu kun taktiikkani on toiminut tähän asti oikein hyvin. Ja jos soittoja joskus sattuisi alkaa kuulumaan samasta paikasta useampi niin sitten ilmoitan soittajalle että "Kiitos ei, älkää soittako minulle tästä firmasta enää. Ikinä. Laitas merkintä sinne."


        Hmm... Nyt kun kerroit tuon ettette saa reagoida ensimmäiseen eihin niin alan kyllä olla samaa mieltä kun alkupään kiukkuiset postaajat että ahdisteluahan tuollainen on, niin puhelimessa kuin kaupan käytävällä. Eissä ei ole mitään epäselvää ja sitä täytyy kunnioittaa, niin treffien jatkoilla kuin kaupanteossakin. Jos eitä ei tottele on huonotapainen ja ahdistelija. Päivänselvää.


      • Lehtimyyjä
        Ei kiitos kirjoitti:

        Sinä voit kertoa firmasi käytännöstä, minä voin kertoa omasta kokemuksesta. Turha asiasta enempää inttää. Ehkä minulle ei sitten ole teidän firmasta soitettu kun taktiikkani on toiminut tähän asti oikein hyvin. Ja jos soittoja joskus sattuisi alkaa kuulumaan samasta paikasta useampi niin sitten ilmoitan soittajalle että "Kiitos ei, älkää soittako minulle tästä firmasta enää. Ikinä. Laitas merkintä sinne."


        Hmm... Nyt kun kerroit tuon ettette saa reagoida ensimmäiseen eihin niin alan kyllä olla samaa mieltä kun alkupään kiukkuiset postaajat että ahdisteluahan tuollainen on, niin puhelimessa kuin kaupan käytävällä. Eissä ei ole mitään epäselvää ja sitä täytyy kunnioittaa, niin treffien jatkoilla kuin kaupanteossakin. Jos eitä ei tottele on huonotapainen ja ahdistelija. Päivänselvää.

        Ymmärrän pettymyksesi, mutta minun tekemäni merkintä ei näy meidän muilla myyjillä, joita on tässä firmassa 48.

        Se ei tee meistä huonotapaisia ihmisiä, että teemme työmme tunnollisesti työnantajan ohjeiden mukaan. Vai elättäisitkö sinä minua mieluummin maksamillasi veroilla?


      • Ei kiitos
        Lehtimyyjä kirjoitti:

        Ymmärrän pettymyksesi, mutta minun tekemäni merkintä ei näy meidän muilla myyjillä, joita on tässä firmassa 48.

        Se ei tee meistä huonotapaisia ihmisiä, että teemme työmme tunnollisesti työnantajan ohjeiden mukaan. Vai elättäisitkö sinä minua mieluummin maksamillasi veroilla?

        Jos työsi on täysin moraalitonta kuten tässä olet itsekin kertonut sen olevan niin kyllä, olet huonotapainen ihminen kun teet työtäsi. Parempi ihminen ei tekisi noin moraalitonta työtä alkujaankaan. Johonkin täytyy vetää raja.

        Ja ilmeisesti teidän firmastanne ei sitten tosiaankaan ole minulle soiteltu koska noin reikäpäisiä puhelinmyjiä en ole vielä kohdannut jotka eivät ymmärrä selvää puhetta. Riemusta repeän jos joskus pääsen teidän kanssanne juttelemaan, voin vaikka kertoa verisistä ulosteista ja naapurin Eeron paiseista joita kimpassa nuollaan ja runkataan kuten tuossa yllä joku vinkkasi. Ehkä teidän firmanne väkeen ei tehoa järkevän ihmisen käytös niin voi sitten koittaa käyttäytyä yhtä reikäpäisesti kuin te, jos sillä vaikka olisi vaikutusta. Apinalle pitää kommunikoida sellaisella tasolla mitä apina ymmärtää.

        Onnea ja menestystä sinulle vaan valitsemallasi tiellä. Toivottavasti tulee hyvä olo kaikista ahdistelustasi hätääntyneistä pienillä eläkkeillään kituuttavista vanhuksista joita painostat ostamaan milloin mitäkin turhaketta. Alla joku valottikin jo tätä myyntityön ruusuista puolta: hyökätkää heikkojen ja puolustuskyvyttömien kimppuun. Olet varmaan ylpeä työstäsi. Ja äitisi kanssa. Ja mummusi. Kuppaatko muuten häntäkin? Ja kysytkö vielä mummun bingokavereiden puhelinnumerot että voit heitäkin ahdistella työnantajasi nimissä?

        Ihana ihminen olet. Varmasti. Ihan varmasti. Jossain todella syvällä.


    • velvoitetyöllistettä

      Ai, siellä prisman porttien ulkopuolella, eli kauppatalon aulassa.
      No, eihän niihin tarvitse itse juuttua. Ei ne tule portista sisään. Sen kun kävelet vaan ohi.
      Ne saa varmaan provisiopalkkaa... mitä enemmän sopimuksia tai myytyjä tuotteita, sitä isompi palkka jollekin opiskelijalle, opiskelijoita ne on kun niitä myyntiöitä tekee.
      Tai jos ne on niitä 9 e/päivä työllistettyjä velvoitetyöllistettäviä.

      • arveluttavaa

        tulipa tässä mieleen, erä kaverini oli käytävä-puhelinmyyjänä heille annettiin suullisesti ohje keskittyä erityisesti iäkkäisiin ihmisiin, ja soitoissa listat yli 75- vuotiaille. onkohan kovin yleinen käytäntö?.


      • sakinhivutus
        arveluttavaa kirjoitti:

        tulipa tässä mieleen, erä kaverini oli käytävä-puhelinmyyjänä heille annettiin suullisesti ohje keskittyä erityisesti iäkkäisiin ihmisiin, ja soitoissa listat yli 75- vuotiaille. onkohan kovin yleinen käytäntö?.

        On. Vanhukset avuttomampia, pelokkaita, eivät uskalla kieltäytyä kun ahdistetaan ja tuputetaan eikä kuunnella asiakkaan sanomaa eitä. Kyllähän se jo nimimerkki Lehtimyyjä kertoi tässä ketjussa millaisia moraalittomia sikoja helppoheikit on. Eitä ei kuunnella, ei ole tarkoituskaan.

        Hah, sama mulle. En osta teiltä mitään turhakkeitanne vaikka kuinka vinkuisitte. Ja mummulle ja papalle jos pakkomyytte jotain paskaa niin etäkaupathan voi aina harkinta-ajan sisällä perua. Mummun voitte saada ahdistettua nurkkaan, mummua puolustavia omaisia ette.

        Häpeäisitte moista "työtä" vanhojen ihmisten ryöstäjät.


      • niin, miten on.
        arveluttavaa kirjoitti:

        tulipa tässä mieleen, erä kaverini oli käytävä-puhelinmyyjänä heille annettiin suullisesti ohje keskittyä erityisesti iäkkäisiin ihmisiin, ja soitoissa listat yli 75- vuotiaille. onkohan kovin yleinen käytäntö?.

        Miten puhelinmyyjä mukamas etämyyjänä saa puhelinluettelon lisäksi numeronhaltijan syntymävuoden?


      • Lehtimyyjä
        niin, miten on. kirjoitti:

        Miten puhelinmyyjä mukamas etämyyjänä saa puhelinluettelon lisäksi numeronhaltijan syntymävuoden?

        Ei lehtimyyjät mitään puhelinluetteloa käytä, pöljä. Kustantajan rekisterissä on 90 % soitettavien syntymävuosista.


    • glaaad

      vanhukset saatana kannattiko irstailla nuoruudessa

      • Loppuu soitot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe