AUTTAKAA! VÄLINPITÄMÄTTÖMYYS HAJOTTAA!

Rikottu13

Mitä mieltä olette? onko tämä täyttä välinpitämöttömyyttä? Esim. Mies tekee tai sanoo jotain mikä loukkaa minua. Menen hiljaiseksi, en puhu mitään, yritän tällä viestittää että loukkaannuin. Mies huomaa tilanteeen heti, tulee halaamaan, minä olen kuin patsas, en pysty halaamaan takaisin (suhteen alkuakoina opin siihen että kun luulin että halaamisella mies yrittää ensin saada minut hyvälle tuulelle, niin sitten hän ottaa puheeksi asian joka on aiheuttanut tilanteen, mutta ei ottanutkaan koskaan, vaan halauksela kuittasi vain asian eikä koskaan puhunut enää asiasta) no tilanne jatkuu siis seuraavasti. Mies yrittää pari kertaa suukotella ja kun en pysty vaan käännän pään pois, mies sanoo että selvä, näillä mennään sitten. Sitten alkaa mykkäkoulu, hän ei puhu mitään ja vaikka hän huomaisi että minä itken,hän ei tule kysymään mikä on tai miksi itket. Hän ei kysy missään vaiheessa mikä on tai mikä on johtanut tähän tilanteeseen. Tilanne jatkuu seuraavasti. Minä olen miehen talossa ja koska en pysty esittämään että olisin hyvällä tuulella nin vetäydyn usein makkariin itsekseni. Mies jatkaa elämää muiden perheenjäsenten kanssa täysin normaalisti, nauraa ääneen ja on oikein ylikiva lapsia kohtaan, minut hylkää kokonaan. Ei kysy, ei ota asiaan mitään kantaa. Tämä välinpitämättömyys hajottaa minut kokonaanja se että kuulen kuinka hän pystyy jatkamaan muiden kanssa kuin mitään ei olisi tapahtunut. Näin hän toimii aina, vaikka tässä välissä olisin yrittänyt ottaa asiaa puheeksi ja kertonut mikä minua vaivaa (omasta tahdosta). Usein mies sanoo että ei tänään enää, kerro huomenna, kun huominen tulee, hän itse ei ota asiaa millään lailla puheeksi ja tilanne jatkuu samanlaisena koko ajan. Minä masennun ja olen makuuhuoneessa ja mies jatkaa elämäänsä illoisesti muiden kanssa. Tässä välissä hän on taas yrittänyt halata ja kuitata halauksella sen että olen tässä vaiheessa jo todella rikki. Jos sanon miehelle että miten voit olla noin välinpitämätön ja jatkaa elämää iloisesti muiden kanssa, niin hän vastaa että jonkuuhan se on oltava lastenkin kanssa, ei ne ole mitään pahaa tehnyt. Koskaan mies ei ole tullut itse pyytämään anteeksi tai ottanut itse puheeksi tilannetta tai sitä että miksi tunnen että minua on loukattu vaan tilanne menee aina tämän saman kaavan mukaan ja johtaa usein hurjaan riitaan tai siihen että en kestä enää hiljaisuutta ja lähden omaan kotiini ja erotaan. Olen sanonut miehelle että miksi tilanteen pitää aina mennä ääripäähän, että miksi et voi kysyä kun huomaat että olen loukkaantunut, miksi et ota asiaa puheeksi, miksi asiaa ei keskustella pois alta. Tähän mies vastaa että jos sulla on jotain asiaa, niin kerro, minä en rupea arvailemaan. Suhteen alussa jos tuli tälläinen tilanne se johti aina siihen että kun sanoin vähänkin tiukasti jostain asiasta, niin mies poistui tilanteesta heti eikä enää tämän jälkeen puhunut mitään. Myöhemmin syytti minua että olin huutanut ja että jos osaisin sanoa asian nätisti niin hän pystyisi keskustelemaan. Mutta miten ihminen joka tuntee olevansa loukattu pystyy käyttäytymään normaalisti ja iloisesti? Olen koittanut aloittaa keskustelua heti, ei auta, mies pakenee paikalta, olen koittanut sitä että halaan ja rauhoitun ja toivon että mies alkaa sitten juttelemaan, ei auta, mies ei puhu. Vaikka menisi kuinka kauan aikaa niin mies ei puhu asiasta vaan tilanne menee aina siihen että minä en enää pysty elämään mykkäkoulussa ja erotaan, sitten erossa hakutaan toisemme viesteillä pahasti ja asian alkuperä on jo unohdettu. Muutaman päivän päästä palataan yhteen siksi aikaa kunnes tämä tilanne taas alkaa. Onko siis välinpitämättömyyttä jättää minut ulkopuolelle kysymättä mikä minua vaivaa vaikka mies olisi itse loukannut minua ja varmasti hän tietää että millon ja miten loukkasi, ei voi väittää että muutuin vain yks kaks hiljaiseksi. Ja se miksi menen siis hiljaiseksi enkä sano että nyt loukkasit, on se että jos sanon noin, niin mies toteaa vihaisesti että vai niin tai just ja kävelee pois. Sen vuoksi en uskalla sanoa mikä loukkasi. En haluasi riitaa tämän miehen kanssa mistään hinnasta ja mies väittää että minä haen tahallani riitoja. Mies on niin voimakas persoona ja osaa käyttää sanallista arkkuaan viesteissä niin että rikkoo minut kokonaan. Siksi vältän riitatilanteita viimeiseen asti ja asiat saattavat jäädä käsittelemättä. Mies saattaa myös, jos riita on edistynyt siihen asti että minäkin voin jo sanoa mielipiteeni ja korotan ääntä, niin hän huutaa että nyt hiljaa, ei sanaakaan enää! Ja jos teen työtä käskettyä niin tunnin päästä hän tulee halaamaan mutta ei ota enä asiaa puheeksi. ELi karttaa keinolla millä hyvänsä sitä että joutuisi myöntämään olevansa väärässä, tehneensä väärin tai pyytämään anteeksi. Ei! Näihin hän ei alennu kuin joskus hyvin harvoin kun ollaan oltu jo erossa monta päivää ja sittenkin anteeksipyyntö on vaikeaa. Myöntää hän saattaa jotain, mutta senkin tekee kunnon selityksien kautta. Eikö tämä ole välinpitämättömyyttä????

29

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rikottu 13

      Unohdin vielä lisätä että lähes aina kun ollaan oltu koko päivä mykkäkoulussa, mies tulee yöllä jossain vaiheessa sängyssä halailemaan ja selvästi haluaa seksiä, jos kieltäydyn, niin hän toteaa kylmästi että selvä ja lähtee sohvalle nukkumaan. Jos taas olen itsekkin suostunut,niin toivon aina että nyt tämän jälkeen aamulla hän varmaan jo puhuu, mutta ei, sama tilanne jatkuu vaikka olisi tässä välissä jo seksin jälkeen nukahdettu vierekkäin.

    • yrittänyt 1

      Jumalauta .ensinnäkin lapset mitkä mainitaan ei ole minun vaan tämän rikotun ovat joka toinen viikko meillä(minun asunnossa) tämä rikottu ei kestä omia lapsiaan vaan hermostuu joka toinen viikko jostain älyttömästä esim.nyt olin siivonnut ja laittanut ruuan viettänyt tämän rikotun lapsenlapsen kanssa koko päivän ,kaikki oli valmista kunhan tämä rikottu tulis valmiiseen ruokapöytään lastensa kanssa ,sen sijaan että olis viettänyt aikaa lasten kanssa olis halunnu siivota ettei tarvis olla lasten kanssa minä ilmoitin että nyt mennään kauppaan ja sitten tehdään jotain kivaa josta rikottu suuttui haukkui minut niinku aina että en tee mitään ja olen loukannut häntä eli loukkasin kun ilmoitin että tehdään lasten kanssa jotain loppu tulos oli että rikottu meni makkariin ja minä jäin lasten kanssa illalla kävin yrittämässä halausta ja rauhoittaa tilannetta ei käynyt vaan vittuilu jatku ja sitten yöllä nousi ylös pisti käytännössä kämpän sekaisin heitteli kamoja hajotti minun tavaroita sylki pitkin asuntoa ,seuraava päivä linnottautui makkariin koko päiväksi eli minä olin taas lasten kanssa siis rikotun lasten kanssa yritin saada lapsilta huomion muualle ku mököttävään ja vittuilevaan äitiin .loppu tulos minä olen välin pitämätön minä olen narsisti minä olen sika ja tämä rikottu on niin loukattu voi vittu sanon minä suhde loppu nyt en voi sietää tuommoisia ihmisiä jotka ei välitä yhtään omista lapsista vaan sysää ne muille ja vittuilee vielä päälle sairas on rikottu säälittää lapset ne on syyttömiä viattomia mutta kärsivät äidin käytöksestä

      • yrittänyt 1

        lisätään vielä tämä rikottu on asunut minun asunnossa yli vuoden pitänyt kumminkin omaa asuntoa että ei tarvi osallistua asunnon kustannuksiin joskus ostanut ruokaa tänne ja hänen mielestä on elättänyt minua :) ei ole maksanut asumisesta mitään ja edelleen minä olen välinpitämätön ja jos mietitään olen itse työtön ja painin suuren asuntolainan kanssa plus omakoti talon muut menot ja tämä rikottu on hyvin toimeentuleva yrittäjä :) naureskelee välillä että onko pari sataa sulle iso raha halveksuvasti että välinpitämätönhän minä olen joo :D :D


      • miesvm_967x
        yrittänyt 1 kirjoitti:

        lisätään vielä tämä rikottu on asunut minun asunnossa yli vuoden pitänyt kumminkin omaa asuntoa että ei tarvi osallistua asunnon kustannuksiin joskus ostanut ruokaa tänne ja hänen mielestä on elättänyt minua :) ei ole maksanut asumisesta mitään ja edelleen minä olen välinpitämätön ja jos mietitään olen itse työtön ja painin suuren asuntolainan kanssa plus omakoti talon muut menot ja tämä rikottu on hyvin toimeentuleva yrittäjä :) naureskelee välillä että onko pari sataa sulle iso raha halveksuvasti että välinpitämätönhän minä olen joo :D :D

        Ellei tämä ole trolli niin nythän teillä on keskustelukanava auki.


      • Yrittänyt 1
        miesvm_967x kirjoitti:

        Ellei tämä ole trolli niin nythän teillä on keskustelukanava auki.

        ai on :D kyllä paras keino oli se mikä tehtiin otettiin 50km etäisyyttä ja pidetään se :D ja ei ollu trolli annoin oman näkemyksen asialle koska olen toi välinpitämätön


      • Rikottu13
        miesvm_967x kirjoitti:

        Ellei tämä ole trolli niin nythän teillä on keskustelukanava auki.

        Ei ollut trolli ei. Tämä mies avasi todellakin suunsa,mutta että täällä... Ja valheilla. En ole koskaan puhunut rahasta halveksivasti ja kustansin kaikki ruuat usein ja tupakat ja kaikki matkat miehelle. Myöskään en jatkanut vittuilua kun tämä tuli halaamaan, koska olin hiljaa ja odotin että mies sanoisi jotain. Mutta loppu meni näin. Mies ei saanut seksiä, suuttui ja lähti sohvalle nukkumaan. Menin hetken päästä sanomaan että tunnen itseni lähes huoraksi, ainoa ero on se että huorille maksetaan, tässä suhteessa maksan minä. Mies aloitti kiristämisen. Sanoi että joudun maksamaan kyläilystä siellä 3000€ ja haukkui minut sairaaksi ja vaikka mitä. Sanoi että täältä et lähde ennenkuin otat kaikki kamasi. Osa kamoista oli niin isoja mm. Minun ostama grilli etten,millään olisi saanut kamojani kerralla henkilöautoon. Siinä vaiheessa kilahdin. Menin terassille ja heitin grillin lähemmäs mun autoa. Tässä vaiheessa mies kävi mun,päälle, heitti maahan ja löi kunnolla. Mulla on kuvattu paikat. Jalassa iso mustelma. Kylkiluut kipeät. Sormen jäljet oikealla puolella kasvoa ja veriset naarmut vasemmalla puolella. Sen jälkeen riita jatkui niin että mies haukkui ja kiristi minua ja minä yritin saada autoni avaimia siltä ja koska en niitä saanut vaikka pyysin välillä nätisti raivostuin aikani, kunnes luovutin. Jonkin ajan päästä mies tuli sänkyyn ja halusi seksiä. Minä yritin sanoa että haluan nukkua että pitää jaksaa lasten kanssa aamulla. Mies vain yritti ja lopulta sorruin itSekkin. Seksin jälkeen mies sanoi että jutellaan asiasta aamulla, mutta taas kävi niin että sanaakaan mies ei sanonut. Halaamaan tuli taas mutta ei ottanut asiaa puheeksi. Anteeksi lyömistään ei pyytänyt missään vsiheessa.


      • Rikottu 13
        Rikottu13 kirjoitti:

        Ei ollut trolli ei. Tämä mies avasi todellakin suunsa,mutta että täällä... Ja valheilla. En ole koskaan puhunut rahasta halveksivasti ja kustansin kaikki ruuat usein ja tupakat ja kaikki matkat miehelle. Myöskään en jatkanut vittuilua kun tämä tuli halaamaan, koska olin hiljaa ja odotin että mies sanoisi jotain. Mutta loppu meni näin. Mies ei saanut seksiä, suuttui ja lähti sohvalle nukkumaan. Menin hetken päästä sanomaan että tunnen itseni lähes huoraksi, ainoa ero on se että huorille maksetaan, tässä suhteessa maksan minä. Mies aloitti kiristämisen. Sanoi että joudun maksamaan kyläilystä siellä 3000€ ja haukkui minut sairaaksi ja vaikka mitä. Sanoi että täältä et lähde ennenkuin otat kaikki kamasi. Osa kamoista oli niin isoja mm. Minun ostama grilli etten,millään olisi saanut kamojani kerralla henkilöautoon. Siinä vaiheessa kilahdin. Menin terassille ja heitin grillin lähemmäs mun autoa. Tässä vaiheessa mies kävi mun,päälle, heitti maahan ja löi kunnolla. Mulla on kuvattu paikat. Jalassa iso mustelma. Kylkiluut kipeät. Sormen jäljet oikealla puolella kasvoa ja veriset naarmut vasemmalla puolella. Sen jälkeen riita jatkui niin että mies haukkui ja kiristi minua ja minä yritin saada autoni avaimia siltä ja koska en niitä saanut vaikka pyysin välillä nätisti raivostuin aikani, kunnes luovutin. Jonkin ajan päästä mies tuli sänkyyn ja halusi seksiä. Minä yritin sanoa että haluan nukkua että pitää jaksaa lasten kanssa aamulla. Mies vain yritti ja lopulta sorruin itSekkin. Seksin jälkeen mies sanoi että jutellaan asiasta aamulla, mutta taas kävi niin että sanaakaan mies ei sanonut. Halaamaan tuli taas mutta ei ottanut asiaa puheeksi. Anteeksi lyömistään ei pyytänyt missään vsiheessa.

        Lisään vielä hiukan taustatietoja. Mies oli halunnut että muutamme lasteni kanssa sinne. Olimme joskus aikaisemmin kokeillut yhdessä asumista,mutta jouduin ottamaan asunnon muualta. No nyt olin tyhmä ja uskoin miehen vakuutteluihin rakkaudesta ym ja irtisanoin asuntoni. Lapset ja minä olimme jo ajatuksessa että muutamme miehen ja hänen kahden lapsensa luo. Tämän tilanteen jälkeen jouduin kuitenkin lähtemään ja kun sanoin miehelle että olen järkyttynyt siitä miten välinpitämätön ja kylmä olet etkä kanna vastuuta siitä että sanoin asuntoni irti joka oli molempien tahto, että sinua ei kiinnosta pätkääkään mitä minulle ja lapsille nyt käy ja miten satutit minua ja lapsia. Mies vastasi että olet oikeassa,minua ei kiinnosta tippaakaan. Että näin.


      • Rikottu13
        Rikottu 13 kirjoitti:

        Lisään vielä hiukan taustatietoja. Mies oli halunnut että muutamme lasteni kanssa sinne. Olimme joskus aikaisemmin kokeillut yhdessä asumista,mutta jouduin ottamaan asunnon muualta. No nyt olin tyhmä ja uskoin miehen vakuutteluihin rakkaudesta ym ja irtisanoin asuntoni. Lapset ja minä olimme jo ajatuksessa että muutamme miehen ja hänen kahden lapsensa luo. Tämän tilanteen jälkeen jouduin kuitenkin lähtemään ja kun sanoin miehelle että olen järkyttynyt siitä miten välinpitämätön ja kylmä olet etkä kanna vastuuta siitä että sanoin asuntoni irti joka oli molempien tahto, että sinua ei kiinnosta pätkääkään mitä minulle ja lapsille nyt käy ja miten satutit minua ja lapsia. Mies vastasi että olet oikeassa,minua ei kiinnosta tippaakaan. Että näin.

        Ja vielä loppuun. Yllä olevat tämän miehen puheet ovat järkyttäviä ylilyöntejä. Mies ei sanonut missään vaiheessa että tehdään jotain kivaa ja tämä soivousjuttu on tarina itsessään, kun edellisen kerran mies sanoi kaikki mitä saan tehdä ja mitä en ja milloin ja milloin en. En siis voinut elää kuin kotona ja sen vuoksi muutinkin pois.nyt olimme nämä asiat jotenkin ihmeellisesti puhuneet ja mies tiesi että minäkin haluan tehdä välillä rauokaa ja siivota ja elää muutakin,elämää kuin töitä. Olimme edellisenä päivänä sopineet että siibotaan yhdessä seuraavana päivänä.kun olin käymässä siivoomaan,mies tuli ja sanoi että ei täällä mitään tarvi tehdä. Katsoin sitä ja näytin kissanhiekkakasoja lattialla ym. Mies vain sanoi että kyllä tämä välttää. Eli rupesi taas ohjailemaan tekemisiäni. Illallakin jos halusin lukea,kuulin että ne jotka lukevat menevät sekaisin. Jos halusin ratsastamaan tyttöni kanssa lähitalleille,mies ehdotti tunnin ajomatkan päässä olevia sukulaisiaan. Jotenkin aloin huomata että elin niin että joku seuraa ja kommentoi koko ajan tekemisiäni. Miehellä ei ole töitä, ei ysyäviä, ei harrastuksia. Hänellä on siis aikaa kontroloida muita ja muiden tekemisiä ja se tuntuu olevan elämän tehtävä. Ja kaiken lisäksi tämä mies osaa aivan kaiken ja tietää aivan kaiken,kaikki muut ovat väärässä. On siinä mies!


      • Rikottu13
        Rikottu13 kirjoitti:

        Ja vielä loppuun. Yllä olevat tämän miehen puheet ovat järkyttäviä ylilyöntejä. Mies ei sanonut missään vaiheessa että tehdään jotain kivaa ja tämä soivousjuttu on tarina itsessään, kun edellisen kerran mies sanoi kaikki mitä saan tehdä ja mitä en ja milloin ja milloin en. En siis voinut elää kuin kotona ja sen vuoksi muutinkin pois.nyt olimme nämä asiat jotenkin ihmeellisesti puhuneet ja mies tiesi että minäkin haluan tehdä välillä rauokaa ja siivota ja elää muutakin,elämää kuin töitä. Olimme edellisenä päivänä sopineet että siibotaan yhdessä seuraavana päivänä.kun olin käymässä siivoomaan,mies tuli ja sanoi että ei täällä mitään tarvi tehdä. Katsoin sitä ja näytin kissanhiekkakasoja lattialla ym. Mies vain sanoi että kyllä tämä välttää. Eli rupesi taas ohjailemaan tekemisiäni. Illallakin jos halusin lukea,kuulin että ne jotka lukevat menevät sekaisin. Jos halusin ratsastamaan tyttöni kanssa lähitalleille,mies ehdotti tunnin ajomatkan päässä olevia sukulaisiaan. Jotenkin aloin huomata että elin niin että joku seuraa ja kommentoi koko ajan tekemisiäni. Miehellä ei ole töitä, ei ysyäviä, ei harrastuksia. Hänellä on siis aikaa kontroloida muita ja muiden tekemisiä ja se tuntuu olevan elämän tehtävä. Ja kaiken lisäksi tämä mies osaa aivan kaiken ja tietää aivan kaiken,kaikki muut ovat väärässä. On siinä mies!

        Ai niin meinasin kokonaan unohtaa. Eilen olimme vielä kihloissa ja tämä mies ei aikaillut vaan oli jo eilen illalla suomi24 treffipalstalla etsimässä uutta uhria.


    • avain2

      Olkoot sana narsisti vaikka kuinka "muodissa" mutta minusta tämä mies vaikuttaisi narsistiselta. Jos kerta ei ole omaa elämää ja seurailee ja määräilee sinua rikottu, niin alkaa olla jo vakavaa. Ja se että ei pysty myöntämään ja on väkivaltainen ja jo uusia suhteita metsästämässä, kuulostaa todella pelottavalta.

      • Rikottu13

        Viime kesänä kun asuin tämän miehen luona ja mies hallitsi kaikkien elämää huushollissa ja hajoitti minut vähän väliä törkeillä sanoillaan ja syytöksillään, milloin olin huora ja milloin mikäkin, niin otin yhteyttä tämän miehen pariin exään ja todellakin kaksi niistä sanoi että mies on narsisti että pysy kaukana hänestä. Erosimmekin ja minä hankin uudestaan oman asuntoni, mutta jotenkin kuin käärme, tämä mies sai minut taas pauloihinsa ja en voi kieltää, minä todellakin rakastan miestä. Miehessä on myös aivan ihana puoli ja kaikki menee loistavasti jos minä en sano mistään asiasta vastaan, jos minulla ei ole omia mielipiteitä, jos teen silloin kun miehelle sopii, jos siis elän kuten mies haluaa. Mies elää tietokeneella ja jos erhdyn siitä sanomaan niin sota syttyy ja usein sota meni eroon asti, koska jos minä sanoin että olet mielestäni liikaa tietokoneella, niin loppujen lopuksi olinkin sanonut että et koskaan tee mitään, olet laiska, makaat vain sohvalla jne. yksi sanomiseni siis saa todella monta eri muotoa. JA mies ei anna periksi, vaikka kysyn miksi valehtelet, että enhän minä noin sanonut, niin väittää kiven kovaan että kyllä sanoit. Tämä hajiottaa, koska tavallaan sinut hiljennetään keinolla millä hyvällä, valheella vaikka jos ei muulla. Ja kaikki tärkeä jää käsittelemättä. Mutta siis miehen elämässä ei ole juurikaan mitään. Työttömyydelle ei tosin voi mitään, mutta sitäkään en ihmettele että potkut sai, myöhästeli aina töistä ja elää elämäänsä muutenkin kunnioittamatta mitään. Talostaan haluaa väkisin pitää kiinni. Ja veikkaankin että minä olin olemassa talon maksua varten, koska yksin mies ei saa sitä maksettua. Ja koska kyse ei ollut aidoista tunteista, niin naamari petti kerta toisen jälkeen ja silti minä tyhmänä, kerta toisen jälkeen uskoin mieheen ja siihen että se olisi jo kasvanut aikuisemmaksi.


    • yrittänyt 1

      no johan suoltaa sontaa tuutin täydeltä :) siis tämä rikottu voi herran jumala :) omasta mielestä saan hallita omaa kotiani ja pitää se omana kotina mutta tämä rikottu halus ottaa vallan jos sana pilalle hemmoteltu teini tyttö kertoo jotain niin se sopii tähän rikottuun :D kaikki vasta lauseet tai jos joku asia ei menny niinku hän halus niin vitunmoinen draama päällä :) minusta sekin että otti yhteyttä kaikkiin minun exiin vaikka ei ole edes koskaan nähnyt heitä ja musta maalas niille minua ja haki jotain sympatiaa :) sen lisäksi on sotkenut tähän suhteeseen kaikki tuttunsa niin että kukaan heistä ei enää jaksa kuunnella :) ja sen lisäksi hyvin epä varma itsestään mikään ei ollut aitoa vaan epäili minua kaikesta jopa siitä että olen vaan rahan takia tai että saisin pidettyä talon :) no parivuotta olen pitänyt taloa ilman rikotun rahoja enkä nää mitään miksi en pystyis sitä pitämään jatkossakin :) itse tämä rikottu on viettänyt exänsä luona useamman yön ja se on ihan ok mutta yksi mun exä kysyi että voinko auttaa auton etsinnässä niin se oli liikaa rikotulle en olis saanut auttaa :) voi jeesus sentään sitten se alkaa hakemaan täältä jotain irto pisteitä kun hän on yrittänyt kaikkensa :D minkä helvetin takia eron jälkeen se aina alkoi ottamaan yhteyttä ja kertoi kuinka nyt oli taas ymmärtänyt asioita ,luulis että jos olen tuommoinen mitä rikottu kertoo niin juoksis karkuun eikä yrittäis takas :) mutta kukin uskokoon mitä haluaa minä olen väsynyt mutta helvetin onnellinen että suhde loppu viimein ja sen verran olen oppinut ett ei enää uskoisin että on olemassa ihan täys järkisiäkin tyttöjä :)

      • Rikottu 13

        Niin miksi se rikottu vietti muutaman yönsä lasten kanssa exänsä luona? Siksi koska tämä "yrittänyt" heitti monta kertaa pihalle talostaan jossa me kahden pienen lapsen kanssa asuttiin, kerran keskellä yötä. Ei ollut muuta paikkaa minne mennä! Poliisin apua tarvitsin myös kerran kun tämä yrittänyt ei antanut minun hakea tavaroitani talostaan jossa kuitenkin asuimme! Ja niin, miksi tämä rikottu otti aina yhteyttä että oli ymmärtänyt asioita? Siksi, koska tämä rikottu ajatteli asioita ja virheitä joita myös itse teki ja oppi niistä. Mutta miksi tämä yrittänyt ei koskaan ottanut yhteyttä että oli ymmärtänyt tehneensä jotain väärin? Siksi, koska tämä yrittänyt näki aina vain että muut tekee virheet, hän ei koskaan. Kokonaisen vuoden olin milloin missäkin asiassa väärässä ja tehnyt ja toiminut väärin ja minun piti muuttua milloin missäkin asiassa. Nyt vasta kun kirjoitan tätä tajuan koko jutun. Suhteesta puuttui vapaus. Rakkaushan on vapautta! Antaa toisen olla oma itsensä ja rakastaa ja kunnioittaa häntä hänenä itsenään. Siihen tämä yrittänyt ei vaan pystynyt, vaan useaan otteeseen ohjaili ja "alisti" muuttumaan. Tottakai rikotusta tuntuu että oli vain talon maksua varten, koska tajusi nyt että kyse ei ollut rakkaudesta. Ihminen joka rakastaa ei voi katsoa sivusta kun toinen hajoaa omasta loukkauksesta, eikä voi hylätä ja käyttäytyä niin välinpitämättömästi ja sitten kun rikottu lähtee koska yrittänyt ei yksinkertaisesti juttele asiasta vaikka niin lupasi vaan jatkaa välinpitämättömyyttä, niin tämä yrittänyt pystyy jatkamaan elämäänsä saman tien niinkuin mitään suhdetta ei olisi koskaan ollutkaan. Erittäin kylmästi! Ja vastaus: minua ei kiinnosta pätkääkään mitä teille käy nyt kun olin asunnon jo sanonut irti oli sairaan kylmää! Ja se talo! Se todellakin oli yrittäneen isolle Y:llä! Vaikka sai meidät sinne asumaan, niin säännöt määräsi yrittänyt! Hän päätti mm. milloin asunnossa saa imuroida ja milloin ei. Hän päätti kaikesta. Ja sen hän myönsikin jokunen aika sitten (se onkin yksi niistä harvinaisista asioista joita hön koskaan myönti) ja tämän myöntämiseen meni kuukausia aikaa! Mutta päätän tämän suhteen ja täälläkin siitä vatvomisen ihan yksinkertaiseen lauseeseen. Kukaan ihminen ei voi elää jos häntä ei kunnioiteta! Parempaa elämää yrittäneelle ja kaikille tätä viestiketjua seuranneelle :)


    • yrittänyt 1

      rikottu sai raivokohtauksia huusi ja heitteli tavaroita jolloin ilmoitin että nyt lähdet ,tämän rikotun exän lähellä asuu äiti tytär poika sisko eli neljä maja paikkaa exän lisäksi mutta valikoi aina exän,olen joutunut jopa viemään tämän rikotun lapset pois asunnosta kun tämä on raivonnut siellä,poliisille soitti kun ei suostunut sopimaan koska tulee hakemaan tavarat vaan iloitti että tulen kun haluan eli kun ilmoitin että et tule ennen kun olet minun kanssa sopinut koska tulet niin rikottu soitti poliisille,rikottu oli riita tilanteessa jotka itse aina aiheutti semmoinen että ei kuunnellut mitä sille sano jankutti vaan kuvitteellisia asioita oli aivan turha sille mitään sanoa ,rikottu oli ku ukkos myrsky ei sitä voinut vastustaa koska se olis vaan tuhonnut enemmän ,rakkaudesta sen verran että mustasukkainen epäili koko ajan vaikka olen sanonut hänelle että en ikinä ole kumppaniani pettänyt enkä sitä tee ,tämä rikottu on myöntänyt pettäneensä edellisissä suhteissaan paljon on jopa harrastanut seksiä poikansa kaverin kanssa ,ja sitten tällä rikotulla oli tyyli aloittaa riidat mutta minun olisi pitänyt pyytää anteeksi suurenteli ainamuitten tekemisiä riidoissa ja vähätteli omia mokiaan.itkemään meni piiloon ja sen jälkeen haukkui minut kun en ollu tehnyt mitään vaikka hän itki ihan kun olisin tiennyt,siivoukset oli ongelma hän ei asunut minun luona mutta tuli lasten kanssa jakun lapsilla oli vauhti päällä niin hän olis halunnu alkaa siivoomaan vaikka olisin ollu siivonnu tuntia aikaisemmin halusi vaan paeta lapsiaan koska ei jaksanut heitä mikä on säälittävää ja tuosta kunnioituksesta just se pitää ansaita :) mutta tilanne on nyt hyvä meillä on täälä rauha maassa ja rikottu on omassa kodissa eikä enää tule tänne :)

      • yrittänyt 1

        lisätään vielä rakastin tätä rikottua yli kaiken en olekoskaan ketään rakastanut yhtä paljon mutta rikottu rikkoi suhteen hävittämällä omallakäytöksellään minun luoton yhteiseen tulevaisuuteen burn out tapaus ei enää pysty hallitsemaan itseään eikä suostunut menemään lääkärille vaan syytti kaikesta minua , toivon että rikottu älyää hakeutua hoitoon ja pystyis aloittamaan normaalin elämän,hyvä esimerkki rikotun tyylistä täälä se itkee että olin treffi sivuilla ja miten kylmä olen että voin mennä geti sinne no rikottu itse on myös siellä :) eli rikottu näkee mitä muut tekeemutta kaikki mitä itse tekee on hyväksyttäviä tekoja :)


    • yrittänyt 1

      lisätään vielä:D eli kävin treffi sivuilla mutta poistin profiilin koska en kykene vielää vähään aikaan uuteen suhteeseen ,mutta tämä rikottu jatkaa treffi sivuilla .

      • yrittänyt 1

        ja vielä tämä rikotulla on asunto vielä helmikuun loppuun joten ymmärrätte varmaan että ei ole enää minun asia ja onhan sillä se exä joka majoittaa mielellään


    • Rikottu 13

      Ihan pakko sen verran infota että tämä "yrittänyt" todellakin poistui palstoilta ja minä menin sinne. Mutta tämä, että poistui sieltä sen vuoksi, ettei ole valmis uuteen suhteeseen on täyttä paskaa, kuten moni muukin yrittäneen info taas, johon en sen enempää enää alennu ottamaan kantaa. Mutta tähän tosiaan, että yrittänyt oli käynyt jo pari päivää sitten treffaamassa yhtä löytöään ja kun heillä ei synkannut, niin nyt sitten päättikin että ei pysty vielä suhteeseen.... naurettavaa! Ei kai olisi treffeille asti mennyt jos ei pystyisi. Mutta tämä kaikki kertoo sen mihin kaikkeen tämä yrittänyt pystyy ja miten pystyy valehtelemaan kirkkain silmin ja miten pystyy lähettelemään mulle rakkaudenosoituksia treffejensä jälkeen... Ei voi muuta kuin ihmetellä, mitä tämän yrittäneen päässä oikein pyörii!

      • Rikottu 13

        Ja kyllä, minä kilahdin, ja hajotin pari tavaraa, mutta en siitä syystä miä yrittänyt taas sanoi, vaan siitä syystä että hajosin totaalisesti juuri samantyyppisestä henkisestä väkivallasta jota olin joutunut vuoden verran kokemaan. Luojan kiitos että sain voimia lähteä, olisin saattanut pimahtaa oikein kunnolla. Ja tuohon että epäilin kaikkea, en enää loppuaikana, mutta kyllä epäilin jossain vaiheessa ja miksi??? Yksi syy on juuri tämä, missä olinkin oikeassa, yllämainitsemani asia, yrittänyt oli kuin olikin niin kevytkenkäinen, että pystyi treffata jotain muuta pari päivää eron jälkeen ja tosiaan menihän hän treffipalstoille etsimään uutta jo ennen kuin kerkesin pois lähteä. JA toinen syy siihen on se että kesällä, aina kun meille tuli riita, niin tämä yrittänyt otti yhteyttä kahteen näitä treffipalstoilta bongaamaansa naiseen, joista toisen kanssa oli seurustellut jonkin aikaa ja toinen oli vain ystävä, mutta että jos nämä kaksi naista olivat vain ystäviä, niin miksi heihin piti ottaa yhteyttä vain kun meillä oli riita, miksi ei olisi voinut pitää yhteyttä sitten koko aikaa, niinkuin normaalisti ystäviinsä? Ja miksi hän "uhkasi" minua riidan aikana, että menee tapaamaan toista niistä, miksi piti uhata, jos kerta olivat vain ystäviä? NAisen puolelta näin varmaan olikin, mutta tämä oli yksi esimerkki siitä henkisestä väkivallasta jota koin. Jos satuin ihmettelemään yrittäneen käytöstä tässä tai missä tahansa asiassa, olin sairan hullu epäilijä joka tarvitsi hoitoa. Hän ei tehnyt mitään väärää! Ja tämä asia on vain yksi monista mitä sain kokea. En syytä tästä ketään muuta kuin itseäni. Onhan aivan älytöntä mennä ja jäädä vapaaehtoisesti kokemaan tälläistä, mutta näin tein ja toivon että olen oppinut ja paljon! Mitään ei jäänyt käteen muuta kuin rikottu sydän! Mutta uskon siemen itää ja luulen että olen tämän jälkeen paljon viisaampi ja ehjempi kuin tähän asti. Että tälläinen elämä tällä kertaa....


    • hymy5

      Onpas tarina tosiaan. Rikotulle sanoisin että kyllä, mies käyttäytyi välinpitämättömästi ja luetusta huomasi, että hyökkäävästi ja alentavasti, sen kertoo nuo naurunaamojen käyttö. Siihen kumpa puhuu totta ja kumpa ei, on kenenkään vaikea ottaa kantaa. Se mikä paistoi tuolta läpi oli kuitenkin se, että Yritänyt ei ottanut millään lailla kantaa sen enempää henkiseen kuin fyysiseenkään väkivaltaan ja katsoo näin sen olevan ihan hyväksyttyä. Esim. se että, Rikottu on menettämässä asuntoaan ja Yrittäneelle se on aivan sama, kertoo juuri tästä välinpitämättömyydestä, samoin kuin tämä treffeillä käynti. Ja onhan tuokin outoa että Rikottu on siellä treffipalstoilla, kun sydän on selvästi revitty rikki, ellei hae sieltä sitten vain joitain juttukavereita tai ylimenoja. Toisaalta jos on totta, että on tälläisen väkivallan alla "joutunut" olemaan, niin mikä tahansa auttaa eteenpäin, voimat eivät välttämättä riitä yksin, mutta älä Rikottu riko kenenkään muun sydäntä nyt siellä treffipalstalla, jokuhan saattaa etsiä oikeaa rakkautta. Joko teidän suhde perustui alunalkaen johonkin riippuvuuteen, missä kyse ei ollutkaan muusta kuin toistenne täyttämisestä tai sitten olitte niin sokeasti rakastuneita, että se alkoi hajottaa teitä molempia. Toivon kuitenkin molemmille, että opitte tästä.
      - psyk. opiskelija

      • yrittänyt 1

        Hymy5 ,naurunaamoja käytän koska tämä on oikeesti huvittavaa ,ensinnäkin ei rikottu mitään asuntoa ole menettänyt ja toiseksi ei kerennyt edes muuttamaan tänne ,mutta saahan siitä hienon tarinan ja säälipisteitä,ja suhteessa rikottu käyttäytyi erittäin agresiivisesti ei ottanut huomioon ollenkaan lapsia kun pimahti lapset katseli peloissaan ja jos yöllä tuli kunnon riita tiesi tämä rikottu että lapset on se kanava millä saa minut myös suuttumaan eli herätti lapset keskellä yötä ja lähti exän luo koska tiesi että se sattuu minuun,yritin hakea treffi palstalta juttu seuraa tai ylimeno suhdetta mutta tavattuani yhden huomasin että ei onnistu ei riitä tunteet vielä joten poistuin treffi sivuilta kokonaan toisin kun tama rikottu joka jatkaa sielä edelleen ,ja välinpitämättömyys tulee varmasti siitä että rikottu yritti hallita kaikkea ja jos halusit oman mielipiteen tuoda esille niin rita tuli ,mutta tämä on niin selvää aina kun on mies ja nainen ja tulee riitaa niin mies on se kusi pää jossa vika ei koskaan naisessa ,itse olen eronnut pitkästä suhteesta reilu pari vuotta sitten omat pojat jäi minun kanssa asumaan koska saivat ihan itse päättää kummalla asuvat minun mielestä sekin kertoo jo minkälainen olen jos olisin tuommoinen kusipää mitä rikottu haluaa minusta tehdä en uskois että poikanikaan haluais asua täälä ,suomeksi tässä nyt vaan kävi niin että tämä rikottu on katkera ja epävarma eikä halua että hänessä olis mitään syytä sen takia kirjoittelee tänne ja toivoo että sais irtopisteitä ja että muutkin olis sitä mieltä että minä olen syyllinen ja hän antoi kaikkensa mikä nyt ei oikeestaan pidä paikkaansa mutta kukin uskoo mihin haluaa minä tiedän totuuden ja olen helpottunut että suhde on ohi voi alkaa elämään normaalia elämää pelkäämättä koska toinen pimahtaa ja mistä :)


      • 14 + 2

        Hahah, Rikottu kirjoittelee itselleen puolustusta muka toisena henkilönä, mutta kyllähän tuosta kirjoitustyylistä ja välimerkkien puutteesta näkee kuka tahansa läpi :D "Psyk. opiskelija" oli ihan paras, hirveästi tuli lisää painoarvoa tälle lausunnolle :D
        Kyllä te olette hulluja molemmat. Tai kenties olette yksi ja sama hullu, joka käy kuvitteellista väittelyä itsensä kanssa? Kaikki on mahdollista.


    • Rikottu 13

      Oletko kysynyt minulta olenko menettänyt asuntoni? Et, niin et voi sitä tietää. EN hae säälipisteitä, en tarvitse sääliä. Minä pärjään kyllä vaikka menettäisin mitä. Ja kyllä, lapsille olit mahtava Isä! Mutta se että tämä lastesi Äiti petti sinua ja oli kertonut ystävälleen itkien että sinä laiminlöit häntä, et koskenut, et välittänyt vaan hylkäsit... olisi pitänyt tuosta tajuta se että et arvosta naisia! Niin ja miksi sinulla ja tällä naisella on välit vieläkin yhtä helvettiä? Siksi koska sinä olet kiristänyt sitä ja loukkaat jatkuvasti, olet myöntänytkin sen, että isket oikeassa kohdassa, silloin kun toinen on heikoimmillaan. Kerroit mulle taktiikkasi, ensin väsytät toisen ja sitten isket! Eikö tuo ole sairasta! Eikä kovin aikuismaista! Ja miksi näin kävi`? Siksi että tämä sinun exäsi oli hylätty! Sinä hylkäsit sen. Ei se anna syytä pettää mutta toisaalta ymmärrän täysin miten tyhjäksi teet ihmisen, koska koin sen itse!!! Ja oletko koskaan miettinyt että miksi minä pimahtelin? Oliko sinussa koskaan mitään syytä siihen? Vaikka olisit itse tehnyt väärin, kuten nyt tämä viimeinen kerta, jonka jossain kohdassa jo osittain myönsitkin niin silti kun kysyin sinulta että olenko tosiaan yksin syyllinen tähän, niin vastasit että kyllä. Näin teit aina. Oliko siis tosiaankin mielestäsi niin että vain minä olin syyllinen aina ja kaikkeen. Mitään muuta en koskaan ainakaan kuullut. Ja sekin on totta että menetin järkeni sen välinpitämättömyyden alla, kuka tahansa olisi menettänyt! Mutta sitä sinä et näe. Sinä näet vain sen että minä kilahdin, mutta et sitä että miksi! Ja se tuhosi kaiken. Kaikki lähtee jostakin, pitäisi vaan pystyä näkemään mistä kaikki lähtee. Jos ei pysty näkemään, niin ei pysty. Tässä suhteessa kaikki muu oli täydellistä, paitsi se että jos tuli vastoinkäyminen, jos sanoin jotain mikä oli minua loukannut, niin et koskaan halunnut puhua asiasta vaan läksit aina kylmästi pois tilanteesta ja loukkasit tällä lisää. Sen jälkeen hiljenin kun sattui niin paljon että en tiennyt mitä olisin tehnyt kunnes olin kärvitellyt siinä sun välinpitämättömyydessä aikani ja repesin! Joskus itkin ennen sitä, mutta ei sekään saanut sinua kysymään mikä on ja se lisäsi tuskaa x 1000. Onko tosiaan niin että mielestäsi toimit oikein näin? Entä onko sinun mielestä oikein suuttua jos ei saa seksiä käsittelemättömän riidan aikana? Entä kun saat ja lupaat sen jälkeen ihan itse ottaa aamulla asian puheeksi etkä otakkaan, niin onko se oikein? Ja se miten jatkat täällä hehkuttamalla sitä että olet jo tavannut jonkun toisen ja että elämä hymyilee kun pääsit eroon minusta, lyöt siis lyötyä. Käännät puukkoa haavassa. Mutta tätähän teit koko vuoden.

    • yrittänyt 1

      ei herran jumala sun kanssa sinulle ei näköjään riitä että suhde loppu vaan haluat kärvistellä vieläkin :) ja kyllä minin lasten äidin ja minun suhde kaatui siihen että halusin suhteen missä on lämpöä enkä kämppistä ja siinä oli se syy miksi halusin erota ja se että oli pettänyt minua sen sain tietää vasta eron jälkeen ,koskaan en ole suuttunut että ei sais seksiä koska siihen tarvitaan kaksi ja jos toinen ei halua se on aivan turhaa,ja edellenkin olen sanonut että olen tehnyt virheitä ja olen virheistäni antteksi pyydellyt toisin kun sinä joka ei ikinä tee virheitä ja jos tekisitkin et sitä myöntäis ,muistan kun kerroin sulle että loukkasit aika pahasti sen sijaan että olisit pyytänyt anteeksi ilmoitit kylmän viileesti että et sitä tahallasi tehnyt eikä silloin tarvi anteeksi pyydellä no suhde on loppu minun mielestä tätä ei tarvitse jatkaa enää

    • Siiis hä?

      Mitähän helvettiä täällä taas oikein tapahtuu...

    • Kirtsuli

      Saman koin 4 vuotta sitten, ja hiljalleen ymmärtänyt etten ollutkaan hullu. Narsisti on äärimmäisen taitava puhuja, saa vakuuteltua lähes jokaisen ulkopuolisen, että vika on toisessa, ei hänessä. Ole kiitollinen että omaat vahvan persoonan, etkä antanut periksi. Toi on henkistä väkivaltaa, pahempaa kun haukkuminen. Että saa sulle tunteet ettet ole mitään, ajattelet väärin, tunnet väärin, olet huono äiti, huono puoliso. Kaikki merkit lyhyessä mittakaavassa tässä keskustelussa. Ole vahva myöhemminkin. Näitä riittää..

    • Kaksierillistäyhdessä

      Ensimmäinen juttu on tuo että riidat eivät saa vaikuttaa lapsiin. Mitä siitä tulisi jos mieskin vetäytyisi koko päiväksi makuuhuoneeseen? Ei se ole mikään ratkaisu. Se ei ole aikuisen ihmisen malli ratkaista riitoja. Mitä se auttaa mököttää päivä yksin makkarissa?Arki ei pyöri niin. Lapsille ei tule hyvä lapsuus niin. Lapsista ei voi huolehtia niin. Vai keitä toisia ihmisiä miehen talossa on?

      Jos on riitaa etkä voi olla toisen/toisten seurassa, lähde muualle. Älä linnoittaudu yksin osoittamaan mieltäsi ja ihmettele sitten mikseivät muut ole sinun kanssasi, liehittele ja jatkuvasti yrittää parantaa mieltäsi ja oloasi.

      Toisaalta ymmärrän hyvin miltä sinusta tuntuu. Tuntuu pahalta että toinen jatkaa elämää niin kuin ei mitään olisi tapahtunut ja sinulla on paha olla. Kaikki sympatiat sinulle, jos sinulle on huono olo ja tunnet olevasi onneton.

      Oletko varma ettei miehestäsi tunnu samalta, mutta hänen on vain pakko painaa tunteet pinnan alle ja jatkaa elämän ja arjen pyörittämistä? Ja keskityttävä niihin asioihin mitkä ovat hyvää ja hyvin?

      Luuletko että mies jaksaa loputtomiin katsoa tuota pitkää mökötystä ja sinun anteeksi pyytämisen odotteluasi mielenosoituksellisesti murjottamalla, toisten pakottamista toimimaan niin kuin sinä itse tahdot? Jokainen vastaa omasta käytöksestään, ja toiselta ei voi vaatia. Et voi mennä kertomaan miten ja millä tavalla toisen "kuuluu" käyttäytyä, toimia ja ajatella, ehkä tunteakin. Jokaisella on omat tapansa ja ne voivat olla erilaisia ja sinusta vääriä mutta heille oikeita ja näkökantoja on monenlaisia. Asioita voi tehdä eri tavoin ja silti homma voi toimia.

      Näytä ensin itse esimerkkiä niin toinen seuraa helpommin perässä. Tulee positiivisuuden tai negatiivisuuden kierre joka ruokkii itseään. Kumpaa haluat? Hyvää vai huonoa?

      Tee se itse mitä toivot muiden tekevän. Ihan sama onko kohtuullista, oikein tai reilua, niin se vain toimii että sitä saa mitä itse antaa. Joskus joutuu antamaan enemmän kuin kokee saavansa, mutta yleensä kaikki on lopulta aika tasapuolista maailman ja elämän suhteen.

      Ehkä miehellä kestää aikansa ennen kuin ensin tajuaa että olet muuttunut, sitten jossain vaiheessa alkaa funtsia että hänkin voisi toimia sinua kohtaan reilummin ja ystävällisemmin koska itsekin olet niin ihana, sitten kun jätät tuon makkariin linnoittautumisen ym. muilta tiettyä käytöstä ja reagointitapaa ym. vaatimiset. Siihen menee aikaa, ja mieskin joutuu opettelemaan uusia toimintatapoja jos sinä alat toimia toisin. Lähde liikkeelle itsestäsi ja anna sitten hänelle aikaa, reilusti aikaa alkaa toimia toisella tavalla.

      Näin ehdottaisin.

    • Kappalejakomitäseon

      Miksi aloittaja on noin -vetin välinpitämätön lukijoita kohtaan ettei pane tuollaista putkea tekstiä kappaleisiin? Minä en ainakaan lue kilometrin kirjoitusta yhdessä ja samassa putkessa. Välinpitämättömyyden ja epämiellyttävän ulkonäön lisäksi myös vaikeasti luettavaa.

    • fullenberg

      Taidatte olla hulluja molemmat!?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe