Mies valehteli! Sairasta?

väsyny tähän

Kertokaa omat mielipiteenne. Yritän selittää lyhyesti ja selvästi. Mieheni piti mennä ystävilleen kahville eilen illalla. Siskoni soitti minulle illalla ja oli nähnyt mieheni jonkun naisen kanssa huoltoasemalla kahvittelemassa. Okei soittoa miehelle että mitä helvettiä. Mies haukkuu minut sairaaksi ihmiseksi kun uskallankin epäillä häntä. Kerron että tiedän että hän on jonkun naisen kanssa siellä. Vaadin vastauksia. Mies raivoaa ja jättääkin minut puhelimessa koska olen hullu akka. Mies väittää että kahvittelee miespuolisen kaverinsa ja hänen vaimonsa kanssa. Pyydän todisteita. Ei tipu. Lopulta mies tunnustaa että hän näki 10v vanhan koulukaverin huoltsikalla ja nainen pyysi jäämään kahville ja näin tehtiin. Ihan viatonta.Mies on itse alunperin tai yhdessä laitettu säännöt ettei harrasteta tuollaista. Jos minä olisin tehnyt kuin mies minut olisi jo ristiinnaulittu. Nyt mies itkee ja pyytelee anteeksi. Hän ei uskaltanut kertoa totuutta koska pelkäsi reagointiani. Olen loukkaantunut miehen hyökkäämisestä minua kohtaan ja kehtasi valehdella ja syyttää hulluksi. Tämä ei ollut eka kerta mutta naisia ei ennen ole liittynyt valheisiin. Haluan jättää miehen en jaksa enää.

21

1320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä voi olla rakas

      Teitä vaimoja vedetään sata nolla. Omituista ettete usko vaikka teille soitetaan ja kerrotaan miehen pettävän. Hyi ajatelkaa missä miehenne muna on lillunut.

      • väsynyt aloittaja

        Eli mies kuulemma sattumalta törmäsi tähän naiseen...
        En tiedä uskoakko.
        Miksi ihmeessä piti valehdella..


      • ipodppl

        Minusta ihan selvä case. Mies oli sopinut treffit naisen kanssa ja koska jäi kylmiltään kiinni, haukkui sinut. Mies reagoi juuri noin kun jää kiinni. Se on tosiasia. Keksi sitten sattuman tapahtuneeseen. Kysy luokkakaverin nimi, missä kävivät koulua. Ja että haluat soittaa ja varmistaa, että asia on näin tältä naiselta. Ja heti ettei mies pääse sopimaan toisen osapuolen kanssa että miten toimitaan.


    • usko huvikses

      Jos tuollaisen raivon saa aikaiseksi on se tyypillistä pettävän toimintaa kauhea riita päälle kun uskaltaa epäillä sitten kun todella on jäänyt kiinni tajuaa sen alkaa tuo selittely tavattiin ihan sattumalta jne. Älä usko ja jätä äijä. Näitä treffipalstan ukkomiehiä jotka tapaavat ensimm. kertaa sen nettimuijansa tapaa juuri näillä huoltoasemien viereisissä pöydissä. Ne jutut on vaan ihan muuta kuin muistelot vanhan tutun kanssa... voi apua ei auta kuin jättää ja vaatia parempaa miestä tulevaisuudessa kohtalolta.
      Mitä menetelttävää on tuollaisesta tyypistä joka kokeilee jo onneaan ja on menossa muualle sisimmässään . Eihän nuo treffailut muuten kiinnostaisi. Tietenkin oli mielessä pettäminen koska esittää että oli tuttavan luokse menossa kahville. Seuraavaksi olikin naisen kanssa. ja kas loppu selityksenä olikin jonkin muun pariskunnan kanssa ..Missähän se mies sitten oli kun siskosi ei nähnyt kuin naisen.. oli varmaan pelaamassa flipperiä huoltoaseman nurkassa.

      • totta145

        Ei niin yksinkertaista mutta totta. Jätä mies. Törkeintähän tuossa ei ollut edes tämä kahvittelu vaan tuo hyökkäävä asenne kun joutuu kohtaamaan totuuden ja vastaamaan teoistaan tai sanoistaan. Kertoo muustakin epärehellisyydestä!


      • väsyny tähän
        totta145 kirjoitti:

        Ei niin yksinkertaista mutta totta. Jätä mies. Törkeintähän tuossa ei ollut edes tämä kahvittelu vaan tuo hyökkäävä asenne kun joutuu kohtaamaan totuuden ja vastaamaan teoistaan tai sanoistaan. Kertoo muustakin epärehellisyydestä!

        Pahinta on valehtelu ja miten mies puhui minulle se oli hirveää. Ja miksi valehteli en voi käsittää. Eli mies oli menossa oikeasti kahville ystävän luo mutta poikkesi huoltsikalle bensaa hakeen ja sielä sattumalta törmäsi naiseen. Sitte sisko näki ne ja soitti mulle ja minä miehelle ja mies haukkuu minut puhelimessa sairaaksi hulluksi ja muutama tunti menee jolloin myöntää kaiken.


      • ………….
        väsyny tähän kirjoitti:

        Pahinta on valehtelu ja miten mies puhui minulle se oli hirveää. Ja miksi valehteli en voi käsittää. Eli mies oli menossa oikeasti kahville ystävän luo mutta poikkesi huoltsikalle bensaa hakeen ja sielä sattumalta törmäsi naiseen. Sitte sisko näki ne ja soitti mulle ja minä miehelle ja mies haukkuu minut puhelimessa sairaaksi hulluksi ja muutama tunti menee jolloin myöntää kaiken.

        Niin no. Jos mulla olis ystävät odottamassa kahvit valmiina, niin tuskin jäisin noin vain kenenkään vanhan tuttuni kanssa huoltoasemalle kahvittelemaan. Väkisin tulee mieleen, että oliko tuo nyt ihan sattumaa… Valehtelija pääsee kuin koira veräjästä, kun myöntää vain sen pienimmän valheensa.


      • True lies
        väsyny tähän kirjoitti:

        Pahinta on valehtelu ja miten mies puhui minulle se oli hirveää. Ja miksi valehteli en voi käsittää. Eli mies oli menossa oikeasti kahville ystävän luo mutta poikkesi huoltsikalle bensaa hakeen ja sielä sattumalta törmäsi naiseen. Sitte sisko näki ne ja soitti mulle ja minä miehelle ja mies haukkuu minut puhelimessa sairaaksi hulluksi ja muutama tunti menee jolloin myöntää kaiken.

        Mä aikoinaan valehtelin asioista, koska en halunnut huolestuttaa eli pidin asian itselläni tai asia oli minusta vähäpätöinen joten jätin kertomatta. Mutta usein taustalla oli, että pelkäsin puolison reaktiota niin en kertonut totuutta. Näin jälkeenpäin katsottuna totuus on helpompi sanoa ja käsitellä kuin piilotella valheita ja pelätä että koska paljastuu.


    • totta145

      Jos kerta mies väittää alussa jotain muuta ja haukkuu sinut hulluksi ym. niin toiminta on täysin tuomittavaa! Jos miehellä olisi ollut kaikki ok, niin hän olisi heti kertonut että sorry, joo, tapasin vanhan tutun ja hörpäsimme nopeasti kahvit ja vaihdoimme kuulumisia, että mistään muusta ei ollut kyse ja nyt olen jo menossa kavereiden luo kahvittelemaan. Näin tämä olisi mennyt asiallisesti. Mutta jos alussa valehtelee jotain muuta ja hyökkää ja haukkuu, niin kyse on ihan varmasti jostain muusta ja kertoohan tuo miehen luonteesta aika paljon.... jokainen on vastuussa teoistaan, oli ne sitten vääriä tai oikeita, tässä mies kuitenkin yritti saada naisen hiljenemään haukkumalla tämän sairaaksi. Usein nainen alkaa jopa itse epäillä omia tarkoitusperiään ja miettiä olinko sittenkin liian tiukka jne.... ja mies pääsee kuin koira veräjästä. Jotkut miehet nimittäin osaa vetää valheen loppuun saakka ja tehdä naisesta sen sairaan hullun. Eli siin suomeksi, miehen ei olisi tarvinut valehdella jos mistään väärästä ei ollut kyse. Se että annatko anteeksi ja luotatko mieheen tämän jälkeen vielä on toinen juttu. Joskushan kipu opettaa arvostamaan sitä mikä oikeasti on tärkeää ja jotkut ihmiset voi jopa muuttua tälläisen jälkeen, mutta jos jatkaa valehtelua ja puolustautuu hyökkäämällä, niinkuin alussa mainitsit, että tekee noin muissakin tilanteissa, niin ei se kovin tervettä ole.

      • väsyny tähän

        Niin tämä juurikin että jos se oli niin viatonta niin miksei sanoa heti vaan puolustautuu ja keksii lisää valheita. Aion puhua tämän asian vielä mieheni kanssa. Koko ajan on tunne että tässä ei ollut kaikki. Mies ei vain tunnusta mitään ellei ole todisteita. Esim mieshän tunnusti vasta kun sanoin että sisko räpsäsi teistä kuvan. Voi kiitos kaikille teille jotka vastaatte ja paneudutte tähän ongelmaani.


      • vihaanvalehtelua

        Minulla sama ongelma, mutta mies valehtelee ihan kaikesta ja monelle ihmiselle. Jää aina valheistaan kiinni ja väittää vieläkin vastaan vaikka on todisteet.Ja todisteita monella ihmisellä. Valehtelevien ihmisten viestit, kuvat yms. kannattaa säilyttää. Niistä on apua myöhemmin.


    • Toisinajattelija kai

      Kuule, jos rakastat miestäsi niin koeta ymmärtää että ehkä hän kyllästynyt sinuun ja haluaisi hieman vaihtelua :D Olen kai ainoa joka näin ajattelee. Rakastan pmaa miestäni mutta ymmärrän myös häntä ja että saattaa joskus innostua... Miksi kaikki heti sanovat että jätä. Sitä en käsitä koska ei asiat kuitenkaan ihan noin yksinkertasia ole. En ole vapaan seksin kannalla mutta niin vain voi käydä. En kuitenkaan usko että miehesi sinua vaihtaisi ja yhdessä eletttyä aikaa ja koti ja ehkä lapsiakin. Kuule, neuvoisin että unohdat hänet vähäksi aikaa ja alatkin paneutua hieman itseesi. Osta kauniita alusvaatteita, uusia naisellisia vaattteita, korkokengät, hajuvettä. Tee itsestäsi kaunis ja haluttava. Mene naisten kanssa olusille ja katsele sinäkin ympärillesi sillä silmällä ja huomaatkin pian että miehesi alkaakin kiinnostua touhuistasi. Koeta edes ajatella näin niin kuin neuvoin koska ei ero mikään ratkaisu ole. En neuvo kostamaan vaan käännä vaihdetta itseäsi säästäen ja itsellesi suotuisaksi. Onnea sinulle,

    • kylmä rinkikaulalla

      Kyllä toista sairaaksi hulluksi akaksi haukkuva ei mikään rakastava mies ole.
      Sekö pitäisi palkita unohtamalla ja ostamalla koreita vaatteita. Kyllä on idiootti taas liikenteessä.

      Vain kylmä kypsymätön ihminen paneskelee ketä vain eikä kutsu sitä edes toisen luottamuksen hyväksikäytöksi. Se että paskiainen joka pettää ei lähde on kiinni siitä että on hyväksikäytön mestari. Se puoliso kun oikeesti on se hyvä ainut sijoitus parempaan elämään ja petturi vaan huonontaisi elämäänsä jättämällä tän kakkunsa. Mutta kun kahta kakkua ei voi syödä . Sitä ei nämä luuserit tajua. Laitappa kuva kiertoon vaikka facebookiin voi tulla tarinalle piste. a. joko naisen mieskin ilmestyy kuvioon ja selviää viaton haukkuminen sairaaksi hulluksi. Keskustele miehen kanssa mutta kannattaa varmistaa että on lähellä ulko ovea tuollaiset hullut kun yleensä ovat itse niitä arvaamattomia kuristaja äijiä kun jäävät kiinni. On oma kohtainen kokemus ap. kirj. tapaisesta miehestä. Käytös ja sanatkin hemm. tuttua joten tiedän mistä varoittaa.

    • kaiken nähnyt

      Ei teillä kummallakaan ole kaikki muumit veneessä. Itse en ainkaan olisi heti soittanut miehelle ja ryhtynyt tivaamaan missä on. Siinä menee oma rajani, jotta miehen perään en soittele.

    • ennustus vuodelle

      Siinä sitä taas kaiken nähnyt vaimo silittää varmaan paidankin jotta miehellä menee paremmin treffeillä. Eikö sisälukutaito toimi. Jos valehtelee
      1, menossa kaverin luo kahville.
      2. seuraavaksi olikin naisen kanss a kahvilla huoltamolla jossa otettu kuva avovaimolle
      3 mies valehtelee olevansa pariskunnan kanssa huoltsikalla ja vaimo on hullu
      4 miehelle selviää että kuva on lähetetty vaimolle hänestä ja toisesta naisesta
      5 mies myöntää kun kerran on jäänyt kiinni silti ei pyydä anteeksi selitä mikä ajaa tähän toista loukkaavaan tekoon ja miksi hitossa ei eroa vaimosta jos ei kelpaa.
      6 Vaimo kirjoittaa väsyneenä suomi 24 ja ei halua siltikään pistää miestä ulos elämästään
      7 hullun vaimon mies tulee vielä jatkamaan touhujaan samanlailla tai vetäsee nirrit kyselevälle vaimolle
      8 hautajaiset mutta kenen ?

    • Laama rakkaus

      Mun mies teki samaa, jatkuvaa valehtelua...aina muutaman vuoden välein tuli kriisi hänen omituisista puuhistaan (muut naiset, jotka ovat vain "kavereita"), joita piti salailla, valehdella ym...Aina lopputulos, että minä olen hullu vainoharhainen jne. Enkä edes urkkinut tai mitään tivaillut asioita. Mies ei itse halunnut erota, sellaisesta ei ollut kyse. Hän oli vaan niin vakuuttunut, että minä reppana elämän päähän potkima tyttöressu roikun kyllä hänessä upeassa hurmaavassa kovan statuksen huippuyksilössä kynsin ja hampain viimeiseen saakka, vaikka hän kohtelisi minua kuin kynnysmattoa. Kyllä tuli ukolla suru puseroon, kun näytin, että minua ei tällä tavalla kohdella. Kuukauden annoin mahdollisuuden muuttaa käyttäytymistään minua kohtaan ja kun mitään ei tapahtunut, heivasin ukon pihalle. Nyt on mies surkeana rumassa poikamiesboxissa. Ensin kännykkä piippasi päivätolkulla haukkumisviestejä, nyt sisältö on muuttunut ruikutukseen "olen yksinäinen, kamala ikävä....". 10 vuoden kynnysmattona oloni on kuitenkin ohi! Ja vaikka elämänmuutos on tosi iso ja vaikealta ja pahalta tuntuu järjestellä elämä uudestaan, on jotenkin tosi vapaa olo. Mua kohdeltiin juuri niin kuin annoin itseäni kohdeltavan mutta nyt olen alkanut kunnioittaa itse itseäni.

    • narsisti varoitus!

      Olet hullu akka varmaan mielelläsi niinkö!

    • per kele

      Vajukki ukko haukkuu toista hulluksi kun on itse pettämässä.

    • ihmetellen

      Mikä teitä naisia vaivaa, ettekö te ihan oikeasti tiedä, että meistä miehistä suurin osa on valmiita pettämään, kun tilaisuus tulee.
      Omista tutuistani vain yksi on sitä mieltä, ettei petä. Niin, no hänellä naisystävät vaituvatkin vuoden välein, ehkä sen ajan kestää.
      Miksi emme kerro, miksi valehtelemme? Se mitä ei tiedä, ei myöskään loukkaa.
      Äitini jo aikoinaan opetti: älä kerro, älä myönnä, hänen mielestään miehillä on raukkamainen tapa kaataa syyllisyys naisten niskaan.
      Ai miten niin, no, oma olo helpottuu, kun ei tarvitse pitää syyllisyyttä sisällään. Naiselle se tuo vain tuskaa, taakka kasvaa, ehkä haluaa erota, jolloin mies tietysti syyttää erosta naista, joka ei suostu antamaan anteeksi.
      Taas äitini sanoin: Ensimmäistä kertaa ei voi koskaan antaa anteeksi, seuraavat voi, koska niiden tulo oli jo tiedossa.

      Minä olen kertonut vain silloin kun olen halunnut erota, ja silloinkin vain, että olen ihastunut toiseen naiseen, ja valehdellut kirkkain silmin, että uskoton en ole ollut.
      Minulla on hyvät suhteet entisiin vaimoihini vieläkin, kiitos äitini neuvon: Jos petät, niin kanna s****** sisälläs, älä sitä toisen niskaan kaada.
      Älkää puuttuko toisten asioihin, saatatte vaan turhanpäiten aiheuttaa surua sille, jolle näkemästänne kerrotte.
      Ja jos rupeatte kyttäämään pettääkö miehenne, erotkaa saman tien, sillä silloin epäilys vääjäämättä tuhoaa liittonne, mitä myöhemmin, sen pahemmin sattuu.
      Ja miehille: mitä hittoa te siinä suhteessa roikutte, erotkaa, pettäminen loukkaa naista enemmän kuin asiallisesti perusteltu ero. Ja jos petätte, niin ihan oikeasti, opetelkaa valehtelemaan kunnolla, ja myöntää ei saa.
      Ja vielä: vika on teissä, valmistautukaa etukäteen olemaan ihmisiksi, jos jäätte kiinni.

      • enpetäkoskaan

        Onko kaikki miehet noin tyhmiä, että pettävät silmää räpäyttämättä?


    • ainavoivalitaparemmin

      "Haluan jättää miehen en jaksa enää."

      Kannattaisi tehdä toteamuksensa mukaisesti. Loppuu se iänikuinen valehtelu ja sairaaksi haukkuminen. Niin ja kaikki miehet eivät petä tai mieti tilanteita joissa voisi pettää. On miehiä jotka ottavat toisenkin huomioon samoin kuin itsensä.
      Jostain syystä olet jäänyt kiinni tuollaiseen " vahingossa pettäjä" tylsimyseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe