y.b:n töissä käynti

Ratikkakuski.

Onko hänkin niitä jotka voivat valita omat työaikansa?


He-hee! :-)

22

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • exmex ei kirj.

      yksinkertainen.blondi on prostituoitu ja hänen työaikansa sijoittuvat iltaan.


      Kraak! :O)

      • no hyi exmex

        en ois sinusta uskonut...


    • Palstan uusi motto voisikin olla itsemääräämisoikeutetut ja sitten noi ... orjat tuolla noin.

      • exmex ei kirj.

        Aivan niin dazu, aivan niin...


        Kräääk! :O)


      • exmex ei kirj. kirjoitti:

        Aivan niin dazu, aivan niin...


        Kräääk! :O)

        Orjien työoloissakun ei aina ole kehumista. Tulee kaikenmaailman sairautta ja sen sellaista.

        *tarjoo kurkkupastillin*


      • Jee Jww
        elisakettu kirjoitti:

        Orjien työoloissakun ei aina ole kehumista. Tulee kaikenmaailman sairautta ja sen sellaista.

        *tarjoo kurkkupastillin*

        Voi sentään, kuulostat nyt ihan ´sutenööriltä`....

        "Uusi motto voisikin olla itsemääräämisoikeutetut ja sitten noi ... orjat tuolla noin...Orjien työoloissakun ei aina ole kehumista. Tulee kaikenmaailman sairautta ja sen sellaista."
        *tarjoo kurkkupastillin*

        Kun vähän ajattelee...niin onko se kurkkupastilli sit
        Siproflaxacin Hexal 500mg...siihen sairauteen?

        Ja lisäks muistui nyt menninkäinen mieleeni....
        alan tulla vainoharhaiseksi ..vai?


      • Jee Jww kirjoitti:

        Voi sentään, kuulostat nyt ihan ´sutenööriltä`....

        "Uusi motto voisikin olla itsemääräämisoikeutetut ja sitten noi ... orjat tuolla noin...Orjien työoloissakun ei aina ole kehumista. Tulee kaikenmaailman sairautta ja sen sellaista."
        *tarjoo kurkkupastillin*

        Kun vähän ajattelee...niin onko se kurkkupastilli sit
        Siproflaxacin Hexal 500mg...siihen sairauteen?

        Ja lisäks muistui nyt menninkäinen mieleeni....
        alan tulla vainoharhaiseksi ..vai?

        Sulla on JeeJee aika jännä tuo mielikuvitus :-D Ei spirokeetasta ollut puhetta. Viittasin ihan muihin juttuihin.

        Mietipäs, oletko sinä orja vai määräätkö itse?


      • Jee Jww kirjoitti:

        Voi sentään, kuulostat nyt ihan ´sutenööriltä`....

        "Uusi motto voisikin olla itsemääräämisoikeutetut ja sitten noi ... orjat tuolla noin...Orjien työoloissakun ei aina ole kehumista. Tulee kaikenmaailman sairautta ja sen sellaista."
        *tarjoo kurkkupastillin*

        Kun vähän ajattelee...niin onko se kurkkupastilli sit
        Siproflaxacin Hexal 500mg...siihen sairauteen?

        Ja lisäks muistui nyt menninkäinen mieleeni....
        alan tulla vainoharhaiseksi ..vai?

        Turha yrittää valehsella totuutta, olet jo vainoharhainen.


      • Jee Jee
        runontaja kirjoitti:

        Turha yrittää valehsella totuutta, olet jo vainoharhainen.

        Kiitos tiedosta. =))
        Teillä, Elisalla ja sulla, ei sit ole yhtä mahtavaa mielikuvitusta kuin mulla.

        Mä kyllä arvasin vastauksen silloin kun kirjoitin jo Elisalle ton viestini.Odotin hänen vastaustaan.
        Mut et sä vastaat tähän kimahtaen, en odottanut!

        Eihän tohon paljon tarvittu...kunhan yhdisteli kaks erillistä viestiä suoraan toisiinsa.
        Ja lopputuloksena jotain muuta mitä Eliisa sanoi tai edes tarkoitti!

        Kaikkea ihan neutraaliakin puhettakin voi käyttää väärin,jos mielikuvitusta on.
        Mä tulin ihan omalla nikkelläni tähän, en puskista.
        Joten tarkoitus oli kyllä saada Elisan huomio ja hänet juttusille kanssani.
        Yritin sitä jo aikaisemmin..onnistumatta.

        Tosin mulla oli vähän mauton esimerkki nyt!
        Ei todellakaan ollut tarkoitus syyttää Elisaa..
        mutta kun se meni niin mehevästi...yks yhteen.
        Kaks peräkkäistä viestiä...ainoastaan kirjoittamalla ne yhteen.
        Lisäsin ainoastaan kurkkupastilliksi lääkkeen...
        ja se oli siinä.

        Anteeksi nyt.. ei ollut tarkoitus aiheuttaa paniikki kohtausta kenellekkään.
        Mun tavanomaista kornia tilanne huumoriani...

        Käy ketjua läpi niin näet sen minkä mä näin heti luettuani.
        Vilpittömät pahoittelut!


      • Jee Jee kirjoitti:

        Kiitos tiedosta. =))
        Teillä, Elisalla ja sulla, ei sit ole yhtä mahtavaa mielikuvitusta kuin mulla.

        Mä kyllä arvasin vastauksen silloin kun kirjoitin jo Elisalle ton viestini.Odotin hänen vastaustaan.
        Mut et sä vastaat tähän kimahtaen, en odottanut!

        Eihän tohon paljon tarvittu...kunhan yhdisteli kaks erillistä viestiä suoraan toisiinsa.
        Ja lopputuloksena jotain muuta mitä Eliisa sanoi tai edes tarkoitti!

        Kaikkea ihan neutraaliakin puhettakin voi käyttää väärin,jos mielikuvitusta on.
        Mä tulin ihan omalla nikkelläni tähän, en puskista.
        Joten tarkoitus oli kyllä saada Elisan huomio ja hänet juttusille kanssani.
        Yritin sitä jo aikaisemmin..onnistumatta.

        Tosin mulla oli vähän mauton esimerkki nyt!
        Ei todellakaan ollut tarkoitus syyttää Elisaa..
        mutta kun se meni niin mehevästi...yks yhteen.
        Kaks peräkkäistä viestiä...ainoastaan kirjoittamalla ne yhteen.
        Lisäsin ainoastaan kurkkupastilliksi lääkkeen...
        ja se oli siinä.

        Anteeksi nyt.. ei ollut tarkoitus aiheuttaa paniikki kohtausta kenellekkään.
        Mun tavanomaista kornia tilanne huumoriani...

        Käy ketjua läpi niin näet sen minkä mä näin heti luettuani.
        Vilpittömät pahoittelut!

        En minä kimahtanut, kirjoitan palautteen perusteella. Mikäli täällä oleviin kirjoituksiin kimahtaisi, olisi parempi hypätä itsemurhakoneeseen. Enkä nyt tarkoita rekan alle ajamista


      • runontaja kirjoitti:

        En minä kimahtanut, kirjoitan palautteen perusteella. Mikäli täällä oleviin kirjoituksiin kimahtaisi, olisi parempi hypätä itsemurhakoneeseen. Enkä nyt tarkoita rekan alle ajamista

        Ja muuten, vastasin "Jee Jww" nimimerkin viestiin, en "Jee Jee" nimimerkin


      • Jee Jee
        elisakettu kirjoitti:

        Sulla on JeeJee aika jännä tuo mielikuvitus :-D Ei spirokeetasta ollut puhetta. Viittasin ihan muihin juttuihin.

        Mietipäs, oletko sinä orja vai määräätkö itse?

        Anteeksi, olin ajattelematon kirjoittaessani viestin sulle.
        (senhän lukee kaikki)
        Ei tohon paljon mielikuvitusta tarvittu, pikkasen muistia vain mitä just olin lukenut.

        Yhdistin vain kaks sun peräkkäistä viestiäsi.
        Tosin siinä tarkoitus muuttui täysin!
        Siitä runontaja jo veti herneen nenäänsä ilmeisestikin.

        Itsemääräämisoikeutetuilla tarkoitit varakkaita, jotka voivat päättää tekemisensä...tai jättää tekemättä mitään ja "ansaitsevat" silti. Elävät jo koroillaankin.

        Orjilla ihmisiä jotka tekevät työtä alipalkattuina, kituen.
        Ja myös työttömiä jotka kulkevat luukulta luukulle armopaloja noukkien. Kunnes saavat alipalkattua työtä ja hakevat tukiaisia sossusta vieläkin elääkseen, kun palkka ei riitä.

        Siis nämä oli ne jutut joihin viittasit!
        .y ..y ..y
        Siks mä aloitinkin kirjoitukseni näin:
        "Voi sentään, kuulostat nyt ihan ´sutenööriltä`...."

        koska päätin palata aiheeseen kun sä kommentoit mun jutun lopun...mihin et edes koskenut!

        " muistui nyt menninkäinen mieleeni....
        alan tulla vainoharhaiseksi ..vai?"
        Sillä vainoharhaisuutta se oliskin,
        jos tosissani olisin ollut.

        No joka tapauksessa sain jo diagnoosin itselleni,
        enkä yritä selitellä turhaan enempää.

        Ei mun tarvitse miettiä sun kysymystäs edes!

        Käytännössä mä kuulun orjiin, kun olen palkkatyöläinen eikä mulla ole omaa varallisuutta olemassa.
        Tällä hetkellä kuitenkin pystyn kustantamaan omat menoni, josta riemuitsen!
        On näet aika uus kokemus mulle olla täysin omillani toimeen tuleva.

        Mulla on mielikuvitusta ja... olen kasvanut kierossa yhteisössä...nähnyt ja kuullut liikaa.

        Palataan asiaan jos haluat...
        mä vastaan kirjoituksistani eikä tarkoitus ollut niin paha...kuin teko ehkä sittenkin oli..olin ajattelematon.


      • Jee Jee
        runontaja kirjoitti:

        Ja muuten, vastasin "Jee Jww" nimimerkin viestiin, en "Jee Jee" nimimerkin

        Sorry, mulle on tullut lyöntivirhe just tasan väärässä paikassa.
        Mut mä tunnustan ton lapsuksen omakseni, kirjoitin minkä kirjoitin.

        Huomioimatta mihin kirjoitin eli ML-palstalle. Normaalissa elinympäristössäni kaverit ovat tottuneet mun ristiriitaisiin kannan ottoihini ja joskus aivan korniin tilanne komiikkaanikin.
        Oikeastaan tajusin vasta nyt mistä taisit suutahtaa...
        Keväästä johtuen...jos mulla mikään nyt sytyttää alkuunkaan.


      • Iiris hönös
        Jee Jee kirjoitti:

        Sorry, mulle on tullut lyöntivirhe just tasan väärässä paikassa.
        Mut mä tunnustan ton lapsuksen omakseni, kirjoitin minkä kirjoitin.

        Huomioimatta mihin kirjoitin eli ML-palstalle. Normaalissa elinympäristössäni kaverit ovat tottuneet mun ristiriitaisiin kannan ottoihini ja joskus aivan korniin tilanne komiikkaanikin.
        Oikeastaan tajusin vasta nyt mistä taisit suutahtaa...
        Keväästä johtuen...jos mulla mikään nyt sytyttää alkuunkaan.

        Mun uus nikke on


      • Jee Jee kirjoitti:

        Sorry, mulle on tullut lyöntivirhe just tasan väärässä paikassa.
        Mut mä tunnustan ton lapsuksen omakseni, kirjoitin minkä kirjoitin.

        Huomioimatta mihin kirjoitin eli ML-palstalle. Normaalissa elinympäristössäni kaverit ovat tottuneet mun ristiriitaisiin kannan ottoihini ja joskus aivan korniin tilanne komiikkaanikin.
        Oikeastaan tajusin vasta nyt mistä taisit suutahtaa...
        Keväästä johtuen...jos mulla mikään nyt sytyttää alkuunkaan.

        Tavallaan olen iloinen, että työt loppuu aprillipäivänä. Varsinkin kun huomioidaan, että työlistani on täynnä. Tiistait ja torstait kokopäiväisiä ja perjantait kesälomapäiviä. Keskiviikkoisin on puolipäivää
        Huomenna saan valmiiksi työn, mistä vielä kirjaamatta yli 20 tuntia ja lumitöitä noin 30 tuntia kirjaamatta, eli noin 60 tuntia tekee noin 10 vapaapäivää.

        Pikaisesti kalenterista katsoen, ei tarvitsisi tulla yhtään lunta tai joutuu karsimaan käyntejä noista vakituisista kokopäivähommista.

        Lisäksi ensi kesänä pääsen tekemään ne työt, mitä piti tehdä viime kesänä. Kuten katon maalaus ja lisänä piha-aidan teko. Syksyllä voisi ajatella aikuiskoulutukseen menoa.

        Oma "tyhmyys" oli siinä, etten alussa aloittanut osapäiväyrittäjänä. Tosin en myöskään tiennyt, että vuoden työn jälkeen työ jatkuisi vielä toisen vuoden.

        Ehkä minun nyt kannattaa mennä nukkumaan, jotta päivällä saan loppumaalattua keittiön ja laitettua jalat keittiöpöytään sekä laitettua keittiökaappien ovet kiinni


      • Jee Jee
        Iiris hönös kirjoitti:

        Mun uus nikke on

        Che tässä välissä yrittää kertoa et hän trollatessaan minuna; käyttää nykyään nikkenä "Iiris hönös".
        Josta mä olen tosi kiitollinen hänelle!
        KIITOS Che!
        .
        .Hyvää yötä, kaikille vielä kukkujille!


      • runontaja kirjoitti:

        Tavallaan olen iloinen, että työt loppuu aprillipäivänä. Varsinkin kun huomioidaan, että työlistani on täynnä. Tiistait ja torstait kokopäiväisiä ja perjantait kesälomapäiviä. Keskiviikkoisin on puolipäivää
        Huomenna saan valmiiksi työn, mistä vielä kirjaamatta yli 20 tuntia ja lumitöitä noin 30 tuntia kirjaamatta, eli noin 60 tuntia tekee noin 10 vapaapäivää.

        Pikaisesti kalenterista katsoen, ei tarvitsisi tulla yhtään lunta tai joutuu karsimaan käyntejä noista vakituisista kokopäivähommista.

        Lisäksi ensi kesänä pääsen tekemään ne työt, mitä piti tehdä viime kesänä. Kuten katon maalaus ja lisänä piha-aidan teko. Syksyllä voisi ajatella aikuiskoulutukseen menoa.

        Oma "tyhmyys" oli siinä, etten alussa aloittanut osapäiväyrittäjänä. Tosin en myöskään tiennyt, että vuoden työn jälkeen työ jatkuisi vielä toisen vuoden.

        Ehkä minun nyt kannattaa mennä nukkumaan, jotta päivällä saan loppumaalattua keittiön ja laitettua jalat keittiöpöytään sekä laitettua keittiökaappien ovet kiinni

        Kuunnellessani tuota TV1:n ykösaamun uusintaan huomasin, ettei palkkani ole yhtään noussut tänä kahtena vuonna.
        Toinen talkkari omien sanojensa mukaan lopettaa työt viikko lähtöni jälkeen. Talven lumityöjutut varmaan avitti hänen päätöstään.
        Minulle maksetaan edestakaisesti km-korvaukset, hän ajaa tietyn reitin ja jalaa km-korvaukset asiakkaiden kesken tasan. Se taas eriarvoistaa asiakkaita, koska kauin paikka on hänellä noin 8 km päässä ja suurin osa 2 km päässä lähtöpaikasta. Näin ollen lähellä asuvat maksavat osan kauempana asuvien km-korvaukset.
        Mielestäni myös hänelle kuuluisi maksaa samalla periaatteella mitä minulle.


      • Jee Jee kirjoitti:

        Anteeksi, olin ajattelematon kirjoittaessani viestin sulle.
        (senhän lukee kaikki)
        Ei tohon paljon mielikuvitusta tarvittu, pikkasen muistia vain mitä just olin lukenut.

        Yhdistin vain kaks sun peräkkäistä viestiäsi.
        Tosin siinä tarkoitus muuttui täysin!
        Siitä runontaja jo veti herneen nenäänsä ilmeisestikin.

        Itsemääräämisoikeutetuilla tarkoitit varakkaita, jotka voivat päättää tekemisensä...tai jättää tekemättä mitään ja "ansaitsevat" silti. Elävät jo koroillaankin.

        Orjilla ihmisiä jotka tekevät työtä alipalkattuina, kituen.
        Ja myös työttömiä jotka kulkevat luukulta luukulle armopaloja noukkien. Kunnes saavat alipalkattua työtä ja hakevat tukiaisia sossusta vieläkin elääkseen, kun palkka ei riitä.

        Siis nämä oli ne jutut joihin viittasit!
        .y ..y ..y
        Siks mä aloitinkin kirjoitukseni näin:
        "Voi sentään, kuulostat nyt ihan ´sutenööriltä`...."

        koska päätin palata aiheeseen kun sä kommentoit mun jutun lopun...mihin et edes koskenut!

        " muistui nyt menninkäinen mieleeni....
        alan tulla vainoharhaiseksi ..vai?"
        Sillä vainoharhaisuutta se oliskin,
        jos tosissani olisin ollut.

        No joka tapauksessa sain jo diagnoosin itselleni,
        enkä yritä selitellä turhaan enempää.

        Ei mun tarvitse miettiä sun kysymystäs edes!

        Käytännössä mä kuulun orjiin, kun olen palkkatyöläinen eikä mulla ole omaa varallisuutta olemassa.
        Tällä hetkellä kuitenkin pystyn kustantamaan omat menoni, josta riemuitsen!
        On näet aika uus kokemus mulle olla täysin omillani toimeen tuleva.

        Mulla on mielikuvitusta ja... olen kasvanut kierossa yhteisössä...nähnyt ja kuullut liikaa.

        Palataan asiaan jos haluat...
        mä vastaan kirjoituksistani eikä tarkoitus ollut niin paha...kuin teko ehkä sittenkin oli..olin ajattelematon.

        Jee, minä olen itsemäärämisoikeutetttu. En ole syntynyt orjana enkä kasvanut sellaisena. Toki olomuoto voi olla selleinen, että elää kuin orja, mutta se onkin sitten omasta päästä kiinni.

        Okei, käyn palkkatyössä. Mulla on työajat, joista johdattelee työnantajan tarjoamat työn edellytykset lisäksi työaikalainsäädäntö/-sopimukset ja ammattijärjestön määräämät asetukset. Jne.

        Mua vituttaa, kun vapaapäivien jälkeen joudun heräämään klo 5 ehtiäkseni töihin. Toki voisin herätä myöhemminkin, mutta sitten jäisi jotain sellaista tekemättä, mitä haluan ennen työhön lähtöä tehdä. Ja okei, mua vituttaa, kun kömmin nukkumaan, kun muut painelee töihin ja poraavat asfalttitietä ikkunan alla. Mua ottaa päähän myös silloin kun ihmiset juhlii juhannusta ja joulua, mutta minä tyttö teen jotain sellaista, mikä ei ketään muu kiinnosta juuri silloin tehdä. Tai silloin, kun teen työtä jopa tauotta 15 tuntia. Ja jos se ei riitä, niin palaan työhön, kun minua tarvitaan, vaikka olen juuri nukahtanut, mutta kun ketään muutakaan ei ole juuri silläkään hetkellä saatavilla. Tai hereillä olevia orjia ei kiinnosta.

        Mutta tiedätkö, vaikka se voi tuntua paskamaiselle, niin orjan työtä se ei ole. Minä itse olen sen valinnut. Kukaan - ei kukaan - ole minua siihen pakottanut. Kukaan ei huuda, että "hei orja alahan tulla, nyt pitää tulla koska olen sun omistajasi. Ei huuda, koska olen itse sen työn omistaja, jonka tehtävän olen itse valinnut. Se on itsemääärämisoikeutta.

        Mitä tulee varallisuuteen, niin ei sitä siellä lompakossa ole, niin huono orja kuin olenkin. Mun mielestä se varallisuus tulee ihan siitä omasta asenteesta.

        Ja kun en jaksa tehdä enää noita palkkatöitä, joiden varassa valitettavasti joudun nyt elämään - pitääkö jo pahoitella sitäkin, kun ei juuri nyt saa mitään sosiaalietuuksia? - niin saanko anteeksi orjan asemani sitten, kun nöyrästi pyydän takaisin maksamani?

        Kerro ketä parempi ihminen minä sitten voisin olla?


      • Iiris hönös
        Jee Jee kirjoitti:

        Che tässä välissä yrittää kertoa et hän trollatessaan minuna; käyttää nykyään nikkenä "Iiris hönös".
        Josta mä olen tosi kiitollinen hänelle!
        KIITOS Che!
        .
        .Hyvää yötä, kaikille vielä kukkujille!

        Tuo on valhetta, hömelö!

        Pyyhi heti pois se!

        Kukapa omalle kullanmurusellensa sellaista tekisi


    • Jee Jee

      Iiris hönös19.1.2015 04:060
      Tuo on valhetta, hömelö!

      Pyyhi heti pois se!

      Millä mä tämän pois pyyhin?
      Mä en ole rekattu ja mä olen käsittänyt; etten mä saa mitään kirjoittamaani täältä pois.
      Hävitä se itse, jos se sua kiusaa...itseppä sen kirjoititkin.

      Lähden lenkille... mulla menee ainakin tunti siihen.

      • Iiris hönös

        Mää tulon jo börssom lenkilt


      • Jee Jee
        Iiris hönös kirjoitti:

        Mää tulon jo börssom lenkilt

        Jos sulla on asiaa, ihan oikeesti haluut jutella...
        eikä mitään börssi hörinöitä..niin ole hyvä ja aloita uus ketju.En jaksa kilometrin pituisia läpi aina kontata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1255
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1176
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1174
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1153
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1151
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe