suomen veronmaksajat makselee tulevaisuures

,...................

kiinalaisten sikaruuat suomen maajusseille tukina, eikö olekin hullun touhuu kun ei omas maas suomes kaikille ruoka riitä ja suomes nährään nälkää ,ja sitten maksellaan maajusseille tukee jotta ne saa vierä suomalaisten maksaman sianlihan kiinaan todella tutkittava asia ja heti,,,eikö kiinalaisilla ole varaa maksella ruokiaan,törsä lauma taas pummin ja pahuuden tekosis, häpee törsä lopeta varaastaminen,,

32

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOPPEVAJAAO,,:)))

      :))))))))) SOSSUHU JOPPE NÄÄ NÄLKRÄÄHÄN, SUOMALAASET POHJOISMAIREN LÄSKREIPRII,,,,:)))))))))))))))


      OSTRA TANSKRAST MITRÄ VALITRAHAT, JOS NE MYYR HALVEMMALL MRSA-PASKRAANASAHAN,,,:)))))))))


      KIINRALAANE OSTRAA LAATU LIHRAAHAN SUOMEST,,:)))))))))))))

      • äly hoi hoi

        JOPPEVAJAAO Osaatko ollenkaan kirjoittaa selvää Suomea vaan viiraako päässäsi noin pahasti!!!!!!!!!!

        Aivan sairasta kirjoittelua joka puolella ei selvää saa tuosta mongerruksesta !!!!

        Onko maanviljelijät noin vähä älyisiä!!!


      • TYHYMÄTAIRAHATOLL,:)
        äly hoi hoi kirjoitti:

        JOPPEVAJAAO Osaatko ollenkaan kirjoittaa selvää Suomea vaan viiraako päässäsi noin pahasti!!!!!!!!!!

        Aivan sairasta kirjoittelua joka puolella ei selvää saa tuosta mongerruksesta !!!!

        Onko maanviljelijät noin vähä älyisiä!!!

        :)))))) ILMEESREESTRIHIN SÄÄ OLEHET VAJAAÄLYYRNE, KO ETRES OSAAHRAHAN LUKIAHAN,,:))))))))))))


      • Muamuija
        äly hoi hoi kirjoitti:

        JOPPEVAJAAO Osaatko ollenkaan kirjoittaa selvää Suomea vaan viiraako päässäsi noin pahasti!!!!!!!!!!

        Aivan sairasta kirjoittelua joka puolella ei selvää saa tuosta mongerruksesta !!!!

        Onko maanviljelijät noin vähä älyisiä!!!

        Tuohon mongerrukseen on turha maanviljelijöitä sotkea. Oli kuka hyvänsä hän kirjoittaa noin ihan omasta halustaan ja vain itseään edustaen. Ei mitään kieltä eikä murretta, silkkaa siansaksaa, josta ei ole mitään mielenkiintoa ottaa selvääkään, sisältäisikö jonkin ajatuksen. Itse hyppään kaikki tikkukirjaimilla olevat aloitukset aina yli.


      • fergussonni
        Muamuija kirjoitti:

        Tuohon mongerrukseen on turha maanviljelijöitä sotkea. Oli kuka hyvänsä hän kirjoittaa noin ihan omasta halustaan ja vain itseään edustaen. Ei mitään kieltä eikä murretta, silkkaa siansaksaa, josta ei ole mitään mielenkiintoa ottaa selvääkään, sisältäisikö jonkin ajatuksen. Itse hyppään kaikki tikkukirjaimilla olevat aloitukset aina yli.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä.


    • Narsissit

      Vähä aika sitten jopa ilkku, ettei suomen sika kelpaa mihinkään ja nyt arvostelee kun kelpaa. Aika narsistinen persoona.

    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      kelpaa kun ilman melkein tuputetaan, laki on ettei tuettua myyrä ulos..kuka on joppe en minä ainakaan,törsä taas luuloo kaikkien olevan joppeja,tai sitten joppeja on suomes kohta 5 miljoonaa,jokka ei hyväksy maajussien varastelua,,

      • 99.9% EIR JOPPEI,,:)

        :))))))))))) JOPPE RAUKRAHAN,,:))))))))))


    • tuunari...

      Ensi eduskuntavaaleissa saa kansa aidosti päättää niin näemme kansan torellisn tahton mitä kansatella tahtoo niin näemme sen ensi etuskuntavaaleisa mitä kansa tahtoo kansan valta kunniaan eläköön tyäväenluokka

      • proletári

        kannatan erillistä puhujaa tyäväenluokka ei salli että rehelisten verunmaksajan rahalla vierään ruokaa puoli ilmaseksi kiinaa kansan kansan tahto on protaarin tahto kauan eläköön tyävaenluokka joka lopettaa ruoan víennin ulkomaahan eläköön eläköön eläköömn


      • JOPPEPÖPIO,,:)
        proletári kirjoitti:

        kannatan erillistä puhujaa tyäväenluokka ei salli että rehelisten verunmaksajan rahalla vierään ruokaa puoli ilmaseksi kiinaa kansan kansan tahto on protaarin tahto kauan eläköön tyävaenluokka joka lopettaa ruoan víennin ulkomaahan eläköön eläköön eläköömn

        :))))))))) MITREES TANSKRAALAANE VERON MAKSRAAJA TYKRÄÄHÄN KO SIELTRÄNÄ KANRETAHAN POSSRUJA TÄNREHEN,,:)))))))))))


    • moonraker1939viha

      Törsä pahimman luokan varas.

    • näin se vaa menee

      kannatan jos suomesa olis niinku nevostilittos oli ennen kaikilla toitä ja törsa makso itte koneet ja kaikki eikä ottanu kansalta mitää
      suomessa pitää lopettaa tuet ja törsä maksaa itte omat pisnekset eikä ryävää
      yhtää rahaa rehelliseltä kansalta rehellinen kansa ei maksa törsän pisneksesi yhtää...

      • ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ

        kannarta erillistä hyvä kolme kertane eläköö huuto vapaa roletaarin ja tyäväeluka kannuakksi joka tulee kansa avuksi kapitalistä vastaa ja lopetta maksut törslle ja kaikki ruan vimise ulkomaaha ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ


      • JOPPESEKASIO,,:)
        ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ kirjoitti:

        kannarta erillistä hyvä kolme kertane eläköö huuto vapaa roletaarin ja tyäväeluka kannuakksi joka tulee kansa avuksi kapitalistä vastaa ja lopetta maksut törslle ja kaikki ruan vimise ulkomaaha ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ

        :))))))))) NEURVOSTROLIITROHOS, EI TERTTEHENRU SYÄÖRÄ KO MIELRIKUVII,,:)))))))))


      • m.s.ukki
        ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ kirjoitti:

        kannarta erillistä hyvä kolme kertane eläköö huuto vapaa roletaarin ja tyäväeluka kannuakksi joka tulee kansa avuksi kapitalistä vastaa ja lopetta maksut törslle ja kaikki ruan vimise ulkomaaha ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ ELÄKÖÖ

        sä voit kysyy itseltäsi miksi syön mä luulen ettet pysty puhuun totta mitä sydämessäs aattelet vaan sul on pakonomane tarve kertoo jo aiemmin kertomas uudelleen ja uudelleen eli sä oot hokija joka hoet tyhjyyttä sun sisältäs
        ja mä tiedän tän olevan totta


    • poroletaari...

      olet aivan oikeesa törsä hokkee tukkee tukkee mutta´vaalien jälkeet tyäläiset pääsee ja porvari vapisee alkaa uusi aika kun maataloudesa siirrytää neuvosto maliseen aikaa ja törsä maksaa kaiken pisnekseen omasta pussistaa eikä rehellinen suomalainen työläisveromasa maksa mitää ja kaikki suomen rehelkliste työlaisten selkänahasta ei enää ruokaa kustanneta vaan törsät maksa sen oamsta pussiistaa...

      • kannata erellistä...

        kannata erillistä puhujaa hyvä työläiset iloitsee kun tuotantovälineet jaetaan rehelliísille suomalaisille veromaksajille eikä työläiste rehelliste veronmaksajan selkänahasta kustanneta wenää yhtää ruokaa ja törsän pisneksiä vaan törsä maksaa omat pisnekset itse omasta pussistaa ja rehellinen suomalainen veronmaksa ja iloitseeyhtesä työläistovorien kanssa uures työläis valtiossa jossa rehelline veroja maksama kansa ei ruokaa maksa...


      • SIITRÄVAJOPPE,,:)
        kannata erellistä... kirjoitti:

        kannata erillistä puhujaa hyvä työläiset iloitsee kun tuotantovälineet jaetaan rehelliísille suomalaisille veromaksajille eikä työläiste rehelliste veronmaksajan selkänahasta kustanneta wenää yhtää ruokaa ja törsän pisneksiä vaan törsä maksaa omat pisnekset itse omasta pussistaa ja rehellinen suomalainen veronmaksa ja iloitseeyhtesä työläistovorien kanssa uures työläis valtiossa jossa rehelline veroja maksama kansa ei ruokaa maksa...

        :))))))))))) OTREKOHOS IRIOOTRIHIT KUULREHET SOSRUST,,:)))))))))))))

        ALKRAAHAN KISRAHAN PÄIVRÄHÄT TYÖTRÖMYYSTURVAHALL,,:)))))))))


    • vajaa,,,

      anteeksi mitä sanoit kun ei saa selvää sun molotuksesta vai olekko kehitysvammanen tikkukirjain,,,,

      • vajaa,,,oon kyllä

        rehellinen ...olen tukiaistuote kesKUSTA kannatus 2% ensi vaalien jälkee en ole tytyväinen kun kesKUSTA nousee 2% kannatuksella valtaan ja syön vain ulkolaista mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta ja o kuulkaa hyvää ja en kannata törsien tukemista mielestäni ne rahat kuuluisi tytömille ja ne ej saa tukee ne on itse ansanut ne rahat ole rehelinen tukiaistuote vihaan itseäni perjantai pullo pitää mennä kauppaan pitäää perjantai kuuluu juoda minä rehellinen mulle kauppaan saada perjantai kuuluu pullo kauppaan rehellinen perjantai tuet pois pullo alkoooooonvajaa


      • KOMIIOT :)))))))))))
        vajaa,,,oon kyllä kirjoitti:

        rehellinen ...olen tukiaistuote kesKUSTA kannatus 2% ensi vaalien jälkee en ole tytyväinen kun kesKUSTA nousee 2% kannatuksella valtaan ja syön vain ulkolaista mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta ja o kuulkaa hyvää ja en kannata törsien tukemista mielestäni ne rahat kuuluisi tytömille ja ne ej saa tukee ne on itse ansanut ne rahat ole rehelinen tukiaistuote vihaan itseäni perjantai pullo pitää mennä kauppaan pitäää perjantai kuuluu juoda minä rehellinen mulle kauppaan saada perjantai kuuluu pullo kauppaan rehellinen perjantai tuet pois pullo alkoooooonvajaa

        :)))))))))) PUMREI PELOTRAAHAN,.,,,,:)))))))))


      • ja...
        KOMIIOT :))))))))))) kirjoitti:

        :)))))))))) PUMREI PELOTRAAHAN,.,,,,:)))))))))

        "...kun kesKUSTA nousee 2% kannatuksella valtaan ja syön vain ulkolaista mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta ja o kuulkaa hyvää..."

        Kun keskusta ei nousekaan valtaan 2% kannatuksella nimimerkki "vajaa,,,oon kyllä"
        ei silloin syö ulkolaista, mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta.

        Kysymys kuuluu, mitä hän silloin kuuluu.


    • .,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

      kuuluu sillon että tuet on lakkautettu ,mitä törsä sillon syö,vastaus on kynsiään ja poraa parkuu sonnat housuis,tukia ei käytetä väärin ei kiina kuulu suomen huollettaviin jotenka törsien on paree olla aukomatta päätään ,,

    • ,...................

      maajussit saa katteetonta kiinan tukee todella törkee pers reikä

      • :)))))))))))

        ARSKAT saa katteetonta TANSKALAASTRA MAATALOUSRTUREKREE tukee todella törkee pers reikä


      • mäki...
        :))))))))))) kirjoitti:

        ARSKAT saa katteetonta TANSKALAASTRA MAATALOUSRTUREKREE tukee todella törkee pers reikä

        käki kukkuu,,,


    • ei vientiä!!!!

      HK,n elintarviketyöläiset uhkaavat lakolla jos lihaa aiotaan viedä kiinaan tai yleensä minnekään rajojemme ulkopuolelle.

      VIENTI SEIS...VIENTI SEIS...VIENTI SEIS! huuto kuului HKn tuotantolaitoksen
      edessä kun elintarviketyöntekijät olivat kuulleet vientiuutisesta.

    • Kunvald

      Valion venäjän viennin loppumisen vuoksi irtisanotut työntekijät antoivat
      HKn työntekijöille täyden tukensa.

      Valion entinen työntekijä, kirnunpolkija Urmas Hapapiima kertoi että nyt ehtii
      paremmin harrastuksensa, vanhojen maitotölkkien keräilyn pariin.

    • ,...................

      tuet tullaan poistaan törsiltä aivan pian,,

    • ???

      "...kun kesKUSTA nousee 2% kannatuksella valtaan ja syön vain ulkolaista mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta ja o kuulkaa hyvää..."


      "Kun keskusta ei nousekaan valtaan 2% kannatuksella nimimerkki "vajaa,,,oon kyllä"
      ei silloin syö ulkolaista, mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta.

      Kysymys kuuluu, mitä hän silloin kuuluu?"

      "kuuluu sillon että tuet on lakkautettu ,mitä törsä sillon syö,vastaus on kynsiään ja poraa parkuu sonnat housuis,tukia ei käytetä väärin ei kiina kuulu suomen huollettaviin jotenka törsien on paree olla aukomatta päätään ,, "

      Siis nimimerkki, kun keskusta nousee 2% kannatuksella valtaan, syö vain ulkolaista mieluusti sianlihaa joka tuodaan kiinasta ja kun tuet on lakkautettu.

      Tämäkö olisi sanomasi.

      • !!!!!!!!!!!!

        no silloin kuuluu VARASTAA törsien tuotteet kun on pa jonka iskä on kaaapppias


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1916
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1662
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe