Voisitko taas laittaa jotain ikäviä viestejä?

delete...

Mietin sua ihan liikaa ja tarttis vähän vieroittua tästä ikävän tunteesta. Niin voisitko laittaa taas jotain viestiä ja vaikka haastaa riitaa tai jotain, eiks joo?

68

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • escape...

      Miksi haastaisi riitaa?

    • Enoleilkeilijä

      Ei jaksa. Kohta sää taas mua kaipaisit kuitenki ku tiiät etten sitä tosissani sanoisi.

    • Okei tässä

      Ajattelen sua aika paljon, vieläkin. Olen tajunnut, että rakastin sinua. Kaipaan sua edelleen. Olisin halunnut sut. En saa mielestäni sua.

      • delete...

        no käy se noinkin... mutta kiusaa se on kyl tuokin...


    • Tämä voi sattua

      Hullu aloitus. Kuka haluaa kerjätä tuollaista sääliä ?

      • tajuaaks? ;-)

        Ei ole sääliä vaan tunteiden kääntämistä eri suuntaan. Mielikuvitus siloittelee helposti totuutta ja siksi muutama napakka viesti auttaisi siihen vaivaan.


      • tajun kyllä :)
        tajuaaks? ;-) kirjoitti:

        Ei ole sääliä vaan tunteiden kääntämistä eri suuntaan. Mielikuvitus siloittelee helposti totuutta ja siksi muutama napakka viesti auttaisi siihen vaivaan.

        Luulin, että piti haastaa riitaa., siksi tuo tympeä viesti, joka ei ollut edes totta.


      • delete...
        tajun kyllä :) kirjoitti:

        Luulin, että piti haastaa riitaa., siksi tuo tympeä viesti, joka ei ollut edes totta.

        no uusi yritys sitten... toisaalta sellain kaksintaistelu olis ehkä parempi. Nyt on liikaa yleisöä.


      • No sitten :)
        delete... kirjoitti:

        no uusi yritys sitten... toisaalta sellain kaksintaistelu olis ehkä parempi. Nyt on liikaa yleisöä.

        " Taas suolaat mun haavaan, saa rakastuu uudelleen, punaiseen luuriin, Sinä teet meistä hautaa.
        Sinä teet. Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut.
        Teit unelmaa, teit parempaa "


      • delete...
        No sitten :) kirjoitti:

        " Taas suolaat mun haavaan, saa rakastuu uudelleen, punaiseen luuriin, Sinä teet meistä hautaa.
        Sinä teet. Teit meistä kauniin, teit meistä kauniimpaa kuin muut.
        Teit unelmaa, teit parempaa "

        "Kaikki ovet ovat kiinni
        Mutta tunnen hengityksesi
        Enää heität heikon varjon
        Josta ennen sain voimani."


      • Heikko tulos
        delete... kirjoitti:

        "Kaikki ovet ovat kiinni
        Mutta tunnen hengityksesi
        Enää heität heikon varjon
        Josta ennen sain voimani."

        Ei tämä auta. Auttaako sinua? Anonyymeina anonyymille. Minunkaan mielikuvitus ei riitä siihen, että kuvittelisin sinut häneksi, tuskin sinunkaan? Aloitus on tuhoon tuomittu. Voitaisiin sanoa, että olemme " tuomittuina kulkemaan "
        Mitä ihmisluonteesta tiedän, olet tiukemmin kiinni. Kusessa sanoisin suoraan. Ja sama täällä.


      • delete...
        Heikko tulos kirjoitti:

        Ei tämä auta. Auttaako sinua? Anonyymeina anonyymille. Minunkaan mielikuvitus ei riitä siihen, että kuvittelisin sinut häneksi, tuskin sinunkaan? Aloitus on tuhoon tuomittu. Voitaisiin sanoa, että olemme " tuomittuina kulkemaan "
        Mitä ihmisluonteesta tiedän, olet tiukemmin kiinni. Kusessa sanoisin suoraan. Ja sama täällä.

        Niin se taitaa olla, eipä auttanut tämäkään. Parempia aikoja odotellessa sitten vaan. Tsemppiä sullekin!


      • Samoin sinulle
        delete... kirjoitti:

        Niin se taitaa olla, eipä auttanut tämäkään. Parempia aikoja odotellessa sitten vaan. Tsemppiä sullekin!

        Myönnän, nöyrryn, tunnustan. En pääse irti.


      • dee....
        Samoin sinulle kirjoitti:

        Myönnän, nöyrryn, tunnustan. En pääse irti.

        Voithan tietty laittaa kiltinkin viestin... ei oo pakko riiellä...


    • Paha haaste

      Miten helvetissä se voi onnistua, kun noin kauniisti pyydetään kirjoittamaan jotain ilkeää. Mielummin ottaisin syliini, jos hän noin sanoisi.

      • delete...

        Ei paha haaste ollenkaan, vaan ei taida osua enää kohdilleen....


      • Antaa olla saastaa
        delete... kirjoitti:

        Ei paha haaste ollenkaan, vaan ei taida osua enää kohdilleen....

        Jos vain painuisit helvettiin mun päästä niin olisin tyytyväinen.


      • Niin just
        Antaa olla saastaa kirjoitti:

        Jos vain painuisit helvettiin mun päästä niin olisin tyytyväinen.

        älä muuta virka!


    • No en laita

      Kärsi kurja kärsi, niin kirkkaamman kruunun saat.

    • 10+8

      Laitan sulle jotain ihan kohta. Tai en ehkä ihan heti kohta mutta laitan kuitenkin. Jossain vaiheessa. Mutta en mitään ilkeää tällä kertaa, tykkään kiusata ihan toisella tavalla.

    • johanonmarkkinat

      Mistä arvasit muuten montako litraa siideriä join?

    • delete...

      Ei auta kyllä siiderit eikä kiillotetut kruunutkaan.. olkoot koko pas.a!

      • Niimpä

        Voi vittu.


    • Sinnitellään
    • Mutta ku ei kysytä

      Ahdistettuna nurkkaan sanon : En halua menettää enkä saada sinua. Menen pois, mutta tunteeni jäävät. Rakkaus ei ole lahjottavissa eikä pakotettavissa.

      • delete...

        No sulla sitten niin. Uskon että aito rakkaus haluaa taistella eikä mene pois. Tsemppiä sullekin!


      • ed..
        delete... kirjoitti:

        No sulla sitten niin. Uskon että aito rakkaus haluaa taistella eikä mene pois. Tsemppiä sullekin!

        Entä jos toista ei kiinnosta ?


      • priut
        ed.. kirjoitti:

        Entä jos toista ei kiinnosta ?

        Entä jos sää vaan luulet niin?


      • dee...
        ed.. kirjoitti:

        Entä jos toista ei kiinnosta ?

        Mietit että toista ei kiinnosta mutta kuitenkin sanot ettet halua häntä! ja kaiken lisäksi olet nurkaan ahdistettu. Ristiriitaista.


      • aito rakkaus
        delete... kirjoitti:

        No sulla sitten niin. Uskon että aito rakkaus haluaa taistella eikä mene pois. Tsemppiä sullekin!

        Aito rakkaus ei leiki toisella laittamalla tämän taistelemaan itsestään. Lapsellista yrittää saada toinen tilanteeseen että joutuu "taistelemaan" rakkauden eteen. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi.


      • dee....
        aito rakkaus kirjoitti:

        Aito rakkaus ei leiki toisella laittamalla tämän taistelemaan itsestään. Lapsellista yrittää saada toinen tilanteeseen että joutuu "taistelemaan" rakkauden eteen. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi.

        MItäs tuo tarkoittaa käytännössä?


      • ed...
        dee... kirjoitti:

        Mietit että toista ei kiinnosta mutta kuitenkin sanot ettet halua häntä! ja kaiken lisäksi olet nurkaan ahdistettu. Ristiriitaista.

        Kirjoitin, etten voi saada häntä. Haluamiseni ei vaikuta tilanteeseen. Antaa olla.Ei se täällä kummene kuitenkaan. Lähden ulkoilemaan.


      • aito rakkaus
        dee.... kirjoitti:

        MItäs tuo tarkoittaa käytännössä?

        Suomen kielellä tuo on kirjoitettu. Käytännössä tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee.


      • dee....
        aito rakkaus kirjoitti:

        Suomen kielellä tuo on kirjoitettu. Käytännössä tarkoittaa juuri sitä mitä siinä lukee.

        kerro vielä ihan pikkujuttu... miten taistellaan itsestään?
        Olen pahoillani jos olet ollut sellaisessa tilanteessa! Tsemppiä!


      • aito rakkaus
        dee.... kirjoitti:

        kerro vielä ihan pikkujuttu... miten taistellaan itsestään?
        Olen pahoillani jos olet ollut sellaisessa tilanteessa! Tsemppiä!

        Henkilö joka rakastaa ei laita toista koko ajan todistelemaan rakkauttaan tahallaan menemällä hieman karkuun (joko kuvainnollisesti tai oikeastikin). Sitten kun toinen kyllästyykin juoksemaan perässä niin karkuilija toteaa "et rakastanut tarpeeksi, rakkaus on tekoja jne...". Tuosta tosin tunnistaa ihmistyypin melko nopeasti. Ko. tyypit ovat rakastuneita vaan rakastumisen ja tavoiteltavan olemisen tunteeseen, ei toiseen ihmiseen.


      • dee....
        aito rakkaus kirjoitti:

        Henkilö joka rakastaa ei laita toista koko ajan todistelemaan rakkauttaan tahallaan menemällä hieman karkuun (joko kuvainnollisesti tai oikeastikin). Sitten kun toinen kyllästyykin juoksemaan perässä niin karkuilija toteaa "et rakastanut tarpeeksi, rakkaus on tekoja jne...". Tuosta tosin tunnistaa ihmistyypin melko nopeasti. Ko. tyypit ovat rakastuneita vaan rakastumisen ja tavoiteltavan olemisen tunteeseen, ei toiseen ihmiseen.

        No tuo ei ole kyllä kivaa. Puhukaa kunnolla asia lävitse. Tsemii!


      • aito rakkaus
        dee.... kirjoitti:

        No tuo ei ole kyllä kivaa. Puhukaa kunnolla asia lävitse. Tsemii!

        Ei minulla tuollaista tilannetta ole. Tsemiä itsellesi takaisin!


    • Tonnikelju

      Älä mussuta!

      • dee... ;-)

        musmus


    • turha kaivata

      Mahdoton tehtävä koska en ikävöi ketään. Odotan innolla pyöräilykauden alkamista.
      Kaikki vapaa-aika kuluu pyöräillessä. Ja aivan yksin. En halua ketään määräilemään missä pyöräilen.

      • Sahamoottori

        Meni asiasta moottorisahaan nopeasti.


      • Ihme jengii...

        Mitä hemmettiä täällä sitten teet?
        Ooko ihan sekaisin?
        Eikö sun pitäis olla jollain sykkelipalstalla?
        Ei aukee..


    • onko lähettänyt niit

      Anna esimerkki jostain hänen ikävästä viestistä.

      • dee...

        Sorge, unohtui mainita että niitä viestejä ei ole täällä! En kuulu tähän vakiporukkaan ja harvemmin täällä kirjoittelen.


      • jotta se apu kelpaa
        dee... kirjoitti:

        Sorge, unohtui mainita että niitä viestejä ei ole täällä! En kuulu tähän vakiporukkaan ja harvemmin täällä kirjoittelen.

        Kerro millä tavallane viestit on ilkeitä. Me utten voidaan keksiä se miten niihin kannattaa suhtautua et ne ilkeilyt loppuu :) saisit ehkä apua jos avautuisit. Ei siinä muuta.


      • sori sori sori
        jotta se apu kelpaa kirjoitti:

        Kerro millä tavallane viestit on ilkeitä. Me utten voidaan keksiä se miten niihin kannattaa suhtautua et ne ilkeilyt loppuu :) saisit ehkä apua jos avautuisit. Ei siinä muuta.

        Ai niin sori joo. Sä halusit niitä ilekeitä viestejä.
        No ei voi auttaa ku en tiedä numeroas.
        Muuten kyl onnistuis. Kai noitailkeilyjä osaa kuka vaa jos haluaa.
        Vähä se ehkä vaatii mielikuvitusta.


      • vastaisit siihen
        dee... kirjoitti:

        Sorge, unohtui mainita että niitä viestejä ei ole täällä! En kuulu tähän vakiporukkaan ja harvemmin täällä kirjoittelen.

        Viestiin jonka sulle lähetin joku päivä sitten.
        Haluaisin vastauksen...siis jos kerta oot saanut viestiä IRL niin vastaa siihen.


      • delete....

        Aiheet ja "äänensävy" sellaisia jolla toinen karkoittuu mutta ei niitä tämän kummemmin tänne. Ja joku kyseli pari päivää sitten tulleesta viestistä, en ole saanut viestiä pari päivää sitten.


      • vastaa ap
        dee... kirjoitti:

        Sorge, unohtui mainita että niitä viestejä ei ole täällä! En kuulu tähän vakiporukkaan ja harvemmin täällä kirjoittelen.

        En tarkoittanutkaan että olisi tullut tänne. Onko hän joskus laittanut sinulle siis jonkun ikävän tekstarin tai spostin vai mitä tarkoitit?


      • tsemppiä
        delete.... kirjoitti:

        Aiheet ja "äänensävy" sellaisia jolla toinen karkoittuu mutta ei niitä tämän kummemmin tänne. Ja joku kyseli pari päivää sitten tulleesta viestistä, en ole saanut viestiä pari päivää sitten.

        Voisin kyllä laittaa viestiä, mutta katkaisit puheluni viimeksi kun soitin joten en sitten ole häirinnyt. Ja toimii ne linjat toisinkin päin, miksi aina odottaa siltä toiselta itsekin voisi laittaa joskus pienen kivan tekstarin.


      • dee....
        tsemppiä kirjoitti:

        Voisin kyllä laittaa viestiä, mutta katkaisit puheluni viimeksi kun soitin joten en sitten ole häirinnyt. Ja toimii ne linjat toisinkin päin, miksi aina odottaa siltä toiselta itsekin voisi laittaa joskus pienen kivan tekstarin.

        Not me, sorry! En ole soitellut tai puhunut...


    • ctrlalt..

      No en ole sulle kyllä koskaan laittanut tänne tai irl muita kuin mukavia viestejä, miksi välttelet?

      • insert

        Sorry ei ollut mulle, en ole ollut irl enkä usein muutenkaan täällä ja mukavia viestisi ovat olleet. Ehkä siksi tuntuu että välttelen ja ehkä kuitenkin pieni itsesuojeluvaistokin toimii ainakin ajoittain.


    • Ajatusaivo

      Ajattelin just samaa. Me ei saada tappelua enää mistään. Tai edes meidän kestoaiheesta. Munkin ajatukset harhautuu mitä kummallisempiin mielikuvituskuviin jossa sinä ja minä olemme yhdessä läheisesti. Henkisesti ja fyysisesti. Ja mä niin tarttisin kohta vieroitusta susta. Hyi hitto. Mä oon ihan millin päässä että kohta mä alan leperrellä sulle.. Ja kuitenkin ollaan tuntemattomia..

      • insert

        Miksi haluaisit tapella? Se lepertely olis paljon kivempaa. Henkisesti ainakin tuntuu ajatukset menevän yllättävän usein yksiin. Toisaalta vois olla kummankin kannalta parasta jos saatas edes se kunnon riita aikaiseksi.


    • jos tykkää

      Olisko se niin paha leperrellä toiselle?

      • Ajatusaivo

        No sanoin just et ollaan tuntemattomia vaikka tiedän aika paljon koska on kirjoitettu jonkin aikaa. :) Mistä mä ihan oikeesti tiedän tykkäisinkö hänestä livenä? Ja se tutustuminen oli hänestä kiinni. Hän torjui, mä en taklannu.


    • 8+7

      Vittumaisin muija jota olen tavannut.

      • Tää oli jo jotain...

        niin olenkin!


    • elämän loppuun

      Jos onkin tullu väärään osotteesee tai numeroon. Ehkä joku päivä

      -mikä päivä

      • ....

        Niin minäkin luulen. Ihmiset muuttavat nykyään paljon ja numerotkin vaihtuvat.


      • dee....
        .... kirjoitti:

        Niin minäkin luulen. Ihmiset muuttavat nykyään paljon ja numerotkin vaihtuvat.

        Noup! Ei mene noin.


      • ....
        dee.... kirjoitti:

        Noup! Ei mene noin.

        Excuse me? Ihmiset eivät muuta eikä kukaan koskaan vaihda numeroaan?


    • jookosta sulle tää

      Ei kukaan oikeesti toivo, palstalla on hyvä provosoida ilkeät ihmiset vastaamaan. Pyydä häneltä jotain ilkeätä irl, niin ei tarvitse täällä lukee niin paljon niitä.

      • vai oliko?

        No ei tuo nyt niin kovin provonnut ketään mutta olet oikeassa. Tuo on osittain ihan mustaa huumoria, kait sen huomaa? Ikävää voi ilmaista monella tapaa ja sitä paitsi tuo on varmaan useammalle ihan totisinta totta, toinen ilkeilee ja toisen sydän vuotaa verta. eiköhän tänne mahdu yhtäsuntoista ei tuo ollut pahimmasta päästä ollenkaan.


    • mieletönpalsta.

      Mä en ota ilkeitä itselleni vaikka kuinka osuisi. Raukka se mies joka ei osaa ilkeillä irl, jos tuntee siihen tarvetta. Piste

    • hhbjj

      Etkö sä nyt ymmärrä että ei kiinosta. Miten voi olla niin vaikea tajuta se. En edes tunne sua. Älä enää ikinä kirjota mulle mitään, älä ota mitenkään yhteyttä missään muodossa. Oot häirikkö.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1876
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe