Jätin tyttöystäväni omien luottotietojeni takia

EnJaksa

Että silleen ja oli lähinnä pakko hänen kannalta. En halunnut tuottaa pettymystä hänelle ja annoin hänelle mahdollisuuden etsiä taloudellisesti hyvän miehen. En pysty itse tällä hetkellä mitenkään minkäänlaiseen seurustelusuhteeseen. Rakastan häntä ja tää tekee kipeää, mutta en vaan pysty. Ja ihan oikein mulle, vaikkakin maksan kaikkia velkojani pois koko ajan parhaani mukaan. Palkasta menee 1/3 ulosottoon.

29

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnJaksa

      Ja olen siis 28v mies. Työssäkäyvä ja seurusteltiin 9kk.

    • no_comment

      Itsepä sen parhaiten tiedät.

      • EnJaksa

        Niin tiedän. Voi olla, että meni elämäni nainen myös siinä.


    • jkkhjkj

      tyhmästi teit..todella tyhmästi

      • EnJaksa

        Kuinka niin?


    • jkkhjkj

      kierit itsesäälissä ja hylkäät rakkauden. Ei kaikki naiset ole rahan perään, tärkeintä on rakkaus ja tahto siitä että muutat asiat hiljalleen parempaan suuntaan. Ole hälle avoin tilanteesta ja kysy hänen mielipidettä, älä päätä hänen puolestaan..

      • EnJaksa

        Miten voit olla parisuhteessa jos et ees hyväksy itse sitä, että on luottotiedoton. Elämä jatkuu ja korjaan tämän tilanteen niin pian kuin mahdollista. Parisuhde ei ole vain rakkautta. Siihen kuuluu niin paljon muutakin siinä onnistuakseen. Minusta tuntui itseltä etten ole kykenevä antamaan kaikkeani mitä hän ansaitsee, enkä puhu nyt vain rahasta.


    • tilanteen toinen.

      Anna naisen olla aikuinen ihminen ja itse päättää haluaako elää kanssasi suhteessa vai ei. Pahinta on kun toinen ajattelee itsesi puolesta mikä on parhaaksi. Raha ei tuo onnea, se vain helpottaa elämää. Tekosi on vain itsekäs.

      • EnJaksa

        En ole kertonut tästä hänelle, siis luottotiedoistani. En uskaltanu! Vaikka kuinka yritin, en vaan pystynyt. Myönnän, et helpompaa oli tehä näin. En halunnut vaan hänen tietävän minkälainen luuseri olen. Ja olin niim varma et hän ei hyväksyisi tätä


      • oppeliini1
        EnJaksa kirjoitti:

        En ole kertonut tästä hänelle, siis luottotiedoistani. En uskaltanu! Vaikka kuinka yritin, en vaan pystynyt. Myönnän, et helpompaa oli tehä näin. En halunnut vaan hänen tietävän minkälainen luuseri olen. Ja olin niim varma et hän ei hyväksyisi tätä

        Olen varma että teit päätoksesi huolliseti ja ajatuksella. Olet oikeassa että toisen kanssa elämiseen kuuluu monta asiaa, rakkaus on yksi hyvin tärkeä komponentti. Sinulle se ei vain riittänyt. Päätoksesi on kunnioitettava.

        Niin sinä kuin me muutkin tiedämme että tämä on sinulle kunnon oppitunti ja että osaat hallita raha-asiasi tulevaisuudessa siten että et joudu enää velkakierteeseen. Aikanaan, kun olet saanut taloutesi kuntoon, on hyvä aloittaa myos vaimon valinta puhtaalta poydältä.

        Vaikka kuinka haluaisi uskoa negatiivisessa miellessä että rahaahan kaikki vain on, tuo , ikävä kyllä, pitää paikkansa.
        Ilman sitä nyky-yhteiskunnassa on mahdoton elää. Oman talouden hallinta on siten ehkä tärkein komponentti hengissäpysymisen ehtona.

        Tämän sanottuani, olisi parasta että et esittäisi mallikasta aviopuolisoehdokasta tyttoystävillesi, ja antaisi heidän suunnitella tulevaisuutta kanssasi, kun tiedät itse ettei se tule tapahtumaan niin kauan kunnes taloudellinen tilasi on siihen valmis.

        Onnea matkaan , olet oikealla tiellä kuitenkin.


      • EnJaksa
        oppeliini1 kirjoitti:

        Olen varma että teit päätoksesi huolliseti ja ajatuksella. Olet oikeassa että toisen kanssa elämiseen kuuluu monta asiaa, rakkaus on yksi hyvin tärkeä komponentti. Sinulle se ei vain riittänyt. Päätoksesi on kunnioitettava.

        Niin sinä kuin me muutkin tiedämme että tämä on sinulle kunnon oppitunti ja että osaat hallita raha-asiasi tulevaisuudessa siten että et joudu enää velkakierteeseen. Aikanaan, kun olet saanut taloutesi kuntoon, on hyvä aloittaa myos vaimon valinta puhtaalta poydältä.

        Vaikka kuinka haluaisi uskoa negatiivisessa miellessä että rahaahan kaikki vain on, tuo , ikävä kyllä, pitää paikkansa.
        Ilman sitä nyky-yhteiskunnassa on mahdoton elää. Oman talouden hallinta on siten ehkä tärkein komponentti hengissäpysymisen ehtona.

        Tämän sanottuani, olisi parasta että et esittäisi mallikasta aviopuolisoehdokasta tyttoystävillesi, ja antaisi heidän suunnitella tulevaisuutta kanssasi, kun tiedät itse ettei se tule tapahtumaan niin kauan kunnes taloudellinen tilasi on siihen valmis.

        Onnea matkaan , olet oikealla tiellä kuitenkin.

        Jeps, kiitos. Sanoit juuri niin kuin ajattelin itse. Olen ollut moninaisissa suhteissa ennen luottotietojen menettämistä, joten tiedän itse mitä parisuhde oikeasti vaatii ja mitä haluan. Sä voit olla naiivi ja uskoa et rakkaus on kaiken ydin, mutta sen ympärillä on niin paljon muutakin. Ei auta kuin uskoa tulevaan, että löytyy vielä se parempi, kun talous ja muut asiat ovat kunnossa.


    • …………...

      Eli nyt on sitten maailmassa jälleen yksi ihminen, joka miettii, miks mut jätettiin.

    • Tunteetonta

      Jos aidosti olisit rakastanut niin olisit kertonut hänelle totuuden ja katsonut mitä hän sanoo. Teit nyt todella rumasti ja jätit toisen tyhjän päälle ja hän varmaan luulee että hänessä vikaa. Olet mielestäni yhä yhtä hölmö kuin silloin kun ne luottotietosi menetit. Jollet opi niin sama munaus vaan jatkuu.... Minun mielestäni...

    • xccxxcxcxcxcxc

      Ihme touhua. Itse elätän naisen kokonaan, kun hän ei ole saanut töitä.
      Pitäisi vissiin nakata ulos, kun ei suoriudu tästä elämästä yhtä hyvin kuin MINÄ!

      Enemmän kuin yleisestä taloudellisesta tilanteesta, olen huolestunut yleisestä moraalisesta tilanteesta.

      • EnJaksa

        Olen syvästi pahoillani kaikille, mutta tavallaan halusin selvittää ja saada selville eri ihmisten mielipiteitä tähän asiaan. Olen luottotiedoton, mutta en ole jättänyt naista! Enkä halua jättää, rakastan häntä yli kaiken. Mä vaan pelkään, että hän jättää minut. Halusin tietää, miten reagoisitte itse tähän. Voin todeta olevani hyvin tyytyväinen, että raha ei ole kaikki kaikessa, vaikka olisi omaa tyhmyyttään myös luottotiedoton. Kiitos tästä! Hän on sanonu useasti, että raha ei merkkaa hänelle vaan perhe ja ystävät. Ollaan kaukana siis pinnallista ihmispersoonasta, mutta aina silti vähän miettii tätä, miten ottaa asian.


      • satusetä0
        EnJaksa kirjoitti:

        Olen syvästi pahoillani kaikille, mutta tavallaan halusin selvittää ja saada selville eri ihmisten mielipiteitä tähän asiaan. Olen luottotiedoton, mutta en ole jättänyt naista! Enkä halua jättää, rakastan häntä yli kaiken. Mä vaan pelkään, että hän jättää minut. Halusin tietää, miten reagoisitte itse tähän. Voin todeta olevani hyvin tyytyväinen, että raha ei ole kaikki kaikessa, vaikka olisi omaa tyhmyyttään myös luottotiedoton. Kiitos tästä! Hän on sanonu useasti, että raha ei merkkaa hänelle vaan perhe ja ystävät. Ollaan kaukana siis pinnallista ihmispersoonasta, mutta aina silti vähän miettii tätä, miten ottaa asian.

        Sinä taidat olla yksi palstan käyttäjistä joka keksii tarinoita. "Jätin tyttöystäväni" "En ole jättänyt naista" (jos kyseessä on sama ihminen).

        No eihän siinä mitään pahaa ole mutta muovaa tekstiäsi hiukan uskottavampaan suuntaan.


      • EnJaksa
        satusetä0 kirjoitti:

        Sinä taidat olla yksi palstan käyttäjistä joka keksii tarinoita. "Jätin tyttöystäväni" "En ole jättänyt naista" (jos kyseessä on sama ihminen).

        No eihän siinä mitään pahaa ole mutta muovaa tekstiäsi hiukan uskottavampaan suuntaan.

        En ole. Eka päivitys ikinä.


    • Rehellisyys rohkeus

      Varsinaisen raukkamainen jätkä jos ei voi rehellisesti selvittää tilannetta toiselle ja antaa toisen kertoa ja sanoa, haluaako hän jatkaa vähistä varoista huolimatta. Kaikki eivät seurustele eivätkä hae parisuhdetta rahan takia.

      • EnJaksa

        Helppo se on sanoa, kun et ole tässä tilanteessa!


      • Rehellisyys maan per
        EnJaksa kirjoitti:

        Helppo se on sanoa, kun et ole tässä tilanteessa!

        Mistä sinä kenenkään tilanteet tiedät? Muillakin on ongelmia ja vaikeuksia, mutta kaikki eivät tee raukkamaisia ohareita vääristä syistä.


    • Teit oikein, kasva

      Teit oikein. Opettele ensin hoitamaan raha-asiat niin ehkä sitten riittää rahkeita vaativammalle tasolle, eli parisuhteeseen. Luottotiedot ei mene, jos osaa edes välttävästi hoitaa asiansa. Elää varojensa mukaan ja/tai tarvittaessa sopii uuden maksuaikataulun ajoissa ennen eräpäivää.

      Eli teit oikein. Kasva ensin ja mieti sitten parisuhdetta. Olet jo polku alkupään äärellä, vaikket vielä itse oikealla polulla. Suunta kuitenkin sinnepäin. Tsemppiä

      • EnJaksa

        Mä opettelen kaiken aikaa ja oon laittanu kulut nyt niin minimiin et ostan vain sitä, millä pärjään. Vaikkakin mulla on ongelma, joka karsii paljon naisehdokkaita niin enhän mä voi odottaa 2-4 vuotta, että saan luottotiedot takaisin taikka maksettua kaikki velkani pois. Näin tekemällä pilaan elämäni. Ja jos en nyt tartu tähän naiseen, voi olla etten enää löydä sitä mitä olen etsinyt - parisuhdetta, vaimoa ja lapsia. Pelkään oman tulevaisuuteni johdosta!


    • oiudfsdoi u

      lopeta se pelkääminen ja kerro naiselle heti.

      • EnJaksa

        Joooo-o, v*ttu. Yritin eilen, mutta en vaan pystynyt. Se oli niin iloinen, hyvin mennyt pvä. Tairan tarvita apua, oon ihan saamaton tässä.


    • pelkuriko

      Hyvä jeppe, kirjoita kaunis lyhyt kirje tytöllesi. Että olet ihan tuskissasi kun et voi olla niin hyvä sulhanen hänelle kuin haluat mutta et voisi jättääkään, koska rakastat. Tai pyydä lukemaan ketju läpi. Minun mielestäni siinä menee hyvä mies ja hyvä suhde hukkaan jos jätät hänet yksipuolisesti koska ette voi rynnätä pankkiin talovelkaa tekemään heti eikä ensi vuonnakaan.
      Kuule ei sen tiilitalon, Volvon, kultaisennoutajan ja kaksosten aika vielä ole eikä tosi rakkaus niitä vaadikaan. Ehdit vielä kaiken (viisaampana) ja nyt voitte vaikka käsi kädessä kulkea puistoissa ja kirppiksillä, hakea hyvää luettavaa kirjastosta ja elää vaatimatonta hyvää elämää. Käy jollakin kallonkutistajalla jos angstaat vielä huomenaamullakin. Sinut lie kasvatettu johonkin kapitalismin henkeen, että miehisyys on omistamista ja isojen autojen pöhinää. Kasva henkisesti nyt kun on hyvä tilaisuus. Vaikeuksien kautta voittoon, rakkauden siivin.

      • zouns

        Kerro suoraan asia,minkä verran sinulla jää käyttörahaa kuukaudessa.eiköhän siitä voi laskea miten voi elää.kyllä hänen täytyy ymmärtää.voimia


    • luottotiedotonM

      Etsi luottotiedoton nainen. köyhäilkää sitten yhdessä :)

    • Itä.Meren.tytär

      Kunnia sinulle! En jaksanut lukea koko lenkkiä päänsärkyni takia, mutta
      kiirehdin tässä kiittämään sinua suoraryhtisestä toiminnastasi.
      Et ole velvollinen selvittämään kenellekään kaikkia "salaisuuksiasi", jotka
      haluat varmasti oikaista. Olit rehellinen itsellesi ja siitä se parannus alkaa.
      Et halunnut viedä toistakin "velkavankeuteen" ja ansaitset kunnioituksen.
      Rakkaus häviää hyvin nopesti taloudellisissa vaikeuksissa.
      Suhdetta on hoidettava, eikä siihen pysty, kun ajatukset ovat toimeentulossa.
      Tulet varmasti löytämään ratkaisun tilanteessasi ja sinulla on jotain tärkeämpää
      kuin ihastuksesi/rakkautesi kohde - ITSEKUNNIOITUS!:-)

    • shewolfie

      Kaikki naiset eivät tarvitse rahoittajaa, jotkut meistä pärjää omillaankin (ja elättäis siinä sivussa jonkun mukavan miehenkin jos sellaisen löytäis!)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1641
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1263
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1244
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1156
    Aihe