Mitä

tässä

tekee, kun mies on pahantuulinen jatkuvasti...huutaa, äksyilee, valittaa...

19

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 71 / 66

      Viisas vaimoni ymmärtää jo ilmeestäni mistä kenkä puristaa ja toimii sen mukaisesti.
      Siis, en huuda, en äksyile ( ainakaan pahasti ) enkä taatusti valita!

      • ap.

        Valitettavasti en ymmärrä, miten viestisi liittyy siihen, miten mieheni käyttäytyy....siis..mitä haluat sanoa?


      • 71 / 66
        ap. kirjoitti:

        Valitettavasti en ymmärrä, miten viestisi liittyy siihen, miten mieheni käyttäytyy....siis..mitä haluat sanoa?

        Käsitin kysymyksesi siten, että mitä sinun tulisi tehdä tilanteessa jossa miehesi käyttäytyy kuvaamallasi tavalla.
        Vastasin siihen. Vastaus sisältää myös syyn miehesi käytökseen!


      • valoja!!!
        71 / 66 kirjoitti:

        Käsitin kysymyksesi siten, että mitä sinun tulisi tehdä tilanteessa jossa miehesi käyttäytyy kuvaamallasi tavalla.
        Vastasin siihen. Vastaus sisältää myös syyn miehesi käytökseen!

        Eli pitää osata lukea toisen ajatukset ja tadaa, kaikki on taas kunnossa. Haloo! Kaikilla ei ole taidot noin hyvässä kunnossa. Olisko mitään vinkkejä niille, ketkä ei vielä toisen ajatuksia ja ilmeitä osaa tulkita?


      • 71 / 66
        valoja!!! kirjoitti:

        Eli pitää osata lukea toisen ajatukset ja tadaa, kaikki on taas kunnossa. Haloo! Kaikilla ei ole taidot noin hyvässä kunnossa. Olisko mitään vinkkejä niille, ketkä ei vielä toisen ajatuksia ja ilmeitä osaa tulkita?

        En minäkään osaa lukea tuntemattoman ja näkemättömän henkilön ajatuksia.
        Voin vain todeta yhteyden omaan elämääni ja toimintaamme saman tyyppisessä tilanteessa.


      • ap.
        71 / 66 kirjoitti:

        Käsitin kysymyksesi siten, että mitä sinun tulisi tehdä tilanteessa jossa miehesi käyttäytyy kuvaamallasi tavalla.
        Vastasin siihen. Vastaus sisältää myös syyn miehesi käytökseen!

        Kyllä olen kaikkeni tehnyt, olen sosiaalisesti taitava. Kysymys on vaan siitä, kuinka kauan tuollaista jaksaa katsoa. Epäilen hänellä olevan jokin aivosairaus tai hhmmm..tuo alempana oleva salasuhde voi olla mahdollinen....


    • Syyt syvissä vesissä

      "Hyvä ruoka, parempi mieli."

      Kannattaisiko tarkastella, mitä teidän ruoka- ja varsinkin ravintoaiheisiin kuuluu. Et kerro miehen ikää, mutta jatkuva paha olo voi kertoa myös alkavasta sairaudesta.

      • Tai sitten...

        Tai sitten sillä on salasuhde. Tuollainen oli minun miten (ex nykyään), kun salasuhteessa eli. Hermot kireänä kaikesta säädöstä ja salailusta.


      • niin vai näin?
        Tai sitten... kirjoitti:

        Tai sitten sillä on salasuhde. Tuollainen oli minun miten (ex nykyään), kun salasuhteessa eli. Hermot kireänä kaikesta säädöstä ja salailusta.

        Vieläkö peitto heiluu, vai nukutteko nätisti lakanoissa?


    • Vain elämää ei sen e

      Omasta mielestäni on todella yksinkertaista tarjota joka ainoaan liittojen ja suhteiden ongelmaan syyksi salasuhteita, uskottomuutta ja sen sellaista muuta tuubaa.

      Ihmisten elämissä tapahtuu muutakin kuin naintia, vaikka yleisesti vissiin luullaan, että niissä ei mitään muuta tapahdu. Vai katsovatko kaikki liikaa Salattuja eläimiä sun muita saippuasarjoja, joista kaikki luulot ja töryt ovat peräisin. Ja tarttuvat luulotautiseen mieleen kuin höyhen tervaan.

    • sokerinen

      Pyydäpä miestäsi mittauttamaan verensokerinsa.
      Meillä oli vastaava tilanne emmekä enää keksineet mitään syytä ukon kiukulle ja pahalle ololle joten hän marssi lääkäriin.
      todettiin diabetes, sai insuliinit ja siihen loppuivat äksyt.

      • minkäs tekee

        Sairaus jota ei itse tiedosta. Minä olen paininut sen kanssa ,tutkittu ja ei löydy. Nyt vaan painin ongelman kanssa yksin,hän lähti.


      • ap.

        Olen yrittänyt saada hänet lääkäriin, sillä jotain hänellä on...sukurasitettakin löytyy...


    • sissos..

      Se on joko psyykkisetsi pimahtanut tai fyysisesti sairastunut.Tai sitten se on kyllästynyt aviolittoonne ja haluaa jonkun muun.Yleensä ne kärttyiset exät niin hymyilee maireasti uuden kanssa kulkiessaan.

      • ap.

        Olen keskustellut hänen kanssaan ja hän sanoo, että on niin stressaantunut. On jo iäkäs ja vastuullisessa työssä - työpaineita siis. Ei kyllä kulje missään ilman minua, haluaa minut mukaansa kulttuuririentoihin yms. Meillä on paljon yhteistä mm. liikuntaharrastukset. Nytkin suunnittelemme ja tilailemme yhteistä matkaa. Mutta selkeästi hän on ärtyisämpi kuin yleensä. Yhden kerran satuin soittamaan viimeviikolla hänelle töihin lounasaikaan ja hän ei vastannut...pisti puhelimen kiinni. Sitten klo 14 maissa tuli tekstari, että kokous. Ei siinä mitään, jollei olisi käyttäytynyt kotona todella poikkeavasti, huomioiden minua erityisesti ja ollen kanssani koko illan. Ajattelin kyllä, että paskaako siitä välitän, onko jotain muuta meneillään, jos se saisi hänet käyttäytymään aina yhtä hyvin kuin tuona yhtenä iltana. Tämmöisiä sitä miettii, kun käytös muuttuu....


      • valintoja?
        ap. kirjoitti:

        Olen keskustellut hänen kanssaan ja hän sanoo, että on niin stressaantunut. On jo iäkäs ja vastuullisessa työssä - työpaineita siis. Ei kyllä kulje missään ilman minua, haluaa minut mukaansa kulttuuririentoihin yms. Meillä on paljon yhteistä mm. liikuntaharrastukset. Nytkin suunnittelemme ja tilailemme yhteistä matkaa. Mutta selkeästi hän on ärtyisämpi kuin yleensä. Yhden kerran satuin soittamaan viimeviikolla hänelle töihin lounasaikaan ja hän ei vastannut...pisti puhelimen kiinni. Sitten klo 14 maissa tuli tekstari, että kokous. Ei siinä mitään, jollei olisi käyttäytynyt kotona todella poikkeavasti, huomioiden minua erityisesti ja ollen kanssani koko illan. Ajattelin kyllä, että paskaako siitä välitän, onko jotain muuta meneillään, jos se saisi hänet käyttäytymään aina yhtä hyvin kuin tuona yhtenä iltana. Tämmöisiä sitä miettii, kun käytös muuttuu....

        Taas tätä valitusta. Itse tuen mieheni työpaineita antamalla työrauhan. Ei mitään turhia tekstareita/soittoja kesken palaverien. Töiden jälkeen ehtii kyllä hyvänä pitää ja saada hänet rentoutumaan, en jaksa pilata niitä hetkiä nalkuttamalla. Jos roskapussit ja kauppakassit ei liiku muuta kuin nalkuttamalla, niin olkoon liikkumatta. Tehdään sekin hetki jotain muuta mukavaa.


      • ap.
        valintoja? kirjoitti:

        Taas tätä valitusta. Itse tuen mieheni työpaineita antamalla työrauhan. Ei mitään turhia tekstareita/soittoja kesken palaverien. Töiden jälkeen ehtii kyllä hyvänä pitää ja saada hänet rentoutumaan, en jaksa pilata niitä hetkiä nalkuttamalla. Jos roskapussit ja kauppakassit ei liiku muuta kuin nalkuttamalla, niin olkoon liikkumatta. Tehdään sekin hetki jotain muuta mukavaa.

        Valitusta....en todellakaan valita...joku muu sen sijaan kyllä.


      • ap. kirjoitti:

        Valitusta....en todellakaan valita...joku muu sen sijaan kyllä.

        Ehdota, että menee kliiniseen rasituskokeeseen, niin selviää, onko sairas vai terve.


      • MahtavaaUpeaa
        valintoja? kirjoitti:

        Taas tätä valitusta. Itse tuen mieheni työpaineita antamalla työrauhan. Ei mitään turhia tekstareita/soittoja kesken palaverien. Töiden jälkeen ehtii kyllä hyvänä pitää ja saada hänet rentoutumaan, en jaksa pilata niitä hetkiä nalkuttamalla. Jos roskapussit ja kauppakassit ei liiku muuta kuin nalkuttamalla, niin olkoon liikkumatta. Tehdään sekin hetki jotain muuta mukavaa.

        Sillä lailla, ole ylpeä itsestäsi! Rouva on omaksunut juuri oikean roolin itselleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe