DarkFear käyttää nuuskaa

....................

http://keskustelu.suomi24.fi/node/8145163#comment-37957016




DarkFear
21.5.2009 21:09
0
Sulje
Kysyisin
Itselläni alkaa nuuskat loppumaan, joten olisi kova tarve saada lisää. Kysyisin sellaista, että voiko nuuskaa tosiaan siis säilyttää pakastimessa, vai meneekö pilalle siinä? Itse kun olen säilyttänyt aina vaan jääkaapissa, koska silloin nuuskat pysyvät parhaana, mutta tosin vain viimeiseen käyttöpäivään asti. Voisin kyllä ostaa, mutta en tosin ihan noin paljoa, koska en käytä tota merkkiä. Mutta ilmoittele vaan jos tarjous kiinnostaa.

17

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 76tyuiokj

      Ketjupolttaja ja vielä mälli huulessa lisäksi.

      Ei ihme, että on jo nuorena kaljuuntunut.

      • Tiedoksi vaan sulle vitun saatanan perkeleen LANTAKASASSA ASUVALLA ALI-IHMISELLE se asia, että mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, ihan kuten SUVAITSEVAISELLA EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä varmaan vittu itselläsi onkun joku ruma ja kaljuuntunut tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipersupaskajuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia. Etkä sä ole varmaan koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit eivät kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä vuoksi.

        Sitä kun on katsos tänä päivänä ne fina-tabletit ja hiustensiirrot olemassa, niin kyllähän sitä suvaitsevaiset EUROOPPALAISET MIEHET voivat oikein hyvin niihin turvautua, jos he pitävät niitä hiuksiaan tärkeänä asiana.

        Mutta sulla sitä varmaan vittu itselläsi onkun joku ruma ja kaljuuntunut tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia. Etkä sä ole varmaan koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit eivät kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä takia.


    • ..............

      Meni tuonkin viestin sitten saman tein poistamaan :)

      • 456789o

        DarkFear poistattaa kaikki jotain hänestä itsestään paljastavat viestit, kuten:
        -Todellinen ikänsä
        -Homoilunsa laivalla
        -Nuuskaamisensa

        Ryyppäämistänsä ja tupakointiansa ei ole vielä kerennyt, mutta eiköhän senkin salaa seuravaksi, kuten myös ne loputtomat kirveellä uhkailut.

        DarkFear rakentaa jotakin valheellista kuvaa itsestään muka vailla paheita.

        Turhaa, koska palstalaisten muisti on valokuvan tarkka. Mikä on palstalle kirjoitetettu, se muistetaan. Totuus on ikuista, kuten Darkkiksen neitsytsetäisyys.


      • .............
        456789o kirjoitti:

        DarkFear poistattaa kaikki jotain hänestä itsestään paljastavat viestit, kuten:
        -Todellinen ikänsä
        -Homoilunsa laivalla
        -Nuuskaamisensa

        Ryyppäämistänsä ja tupakointiansa ei ole vielä kerennyt, mutta eiköhän senkin salaa seuravaksi, kuten myös ne loputtomat kirveellä uhkailut.

        DarkFear rakentaa jotakin valheellista kuvaa itsestään muka vailla paheita.

        Turhaa, koska palstalaisten muisti on valokuvan tarkka. Mikä on palstalle kirjoitetettu, se muistetaan. Totuus on ikuista, kuten Darkkiksen neitsytsetäisyys.

        DarkFear poisti viime syksynä myös yhden vanhan viestinsä, jossa paljastui että häntä on kiusattu yläasteella ja ammattikoulussa.


      • ............. kirjoitti:

        DarkFear poisti viime syksynä myös yhden vanhan viestinsä, jossa paljastui että häntä on kiusattu yläasteella ja ammattikoulussa.

        Mua kun ei ole missään kiusattu, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan perkeleen tapettava ali-ihminen tämä saatana!!!!!!!!!!!!!! Vai täytyykö sua lyödä parikymmentä kertaa vasaralla päähän, ennen kun sä vitun jätekasa uskot tämän saatana!!!!!!!!


      • DarkFear kirjoitti:

        Mua kun ei ole missään kiusattu, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan perkeleen tapettava ali-ihminen tämä saatana!!!!!!!!!!!!!! Vai täytyykö sua lyödä parikymmentä kertaa vasaralla päähän, ennen kun sä vitun jätekasa uskot tämän saatana!!!!!!!!

        Niin palstan ylläpidolle sitten tiedoksi vaan se asia, että mä tulen sitten jatkossakin vastaamaan kaikkiin mulle suunnattuihin selkeisiin vittuiluihin ja kiusaamisiin just tällä tavalla kun tässä edellisessä kirjoituksessa.

        Eli kannattaa siis sensuroida kaikki mulle suunnatut vittuiluviestit, niin ei munkaan sitten tarvitse hermojani täällä menettää ja tollaiseen sävyyn kirjoitella. Onhan se asiallinen ja hyvätasoinen keskustelu aina kaikkien kannalta paljon mukavempi, kun tällainen epäasiallinen haistattelu ja uhkailu.


      • ..............
        DarkFear kirjoitti:

        Mua kun ei ole missään kiusattu, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan perkeleen tapettava ali-ihminen tämä saatana!!!!!!!!!!!!!! Vai täytyykö sua lyödä parikymmentä kertaa vasaralla päähän, ennen kun sä vitun jätekasa uskot tämän saatana!!!!!!!!

        Siitähän oli linkitetty tänne ihan kuvakaappauskin. Vaan mikäpä ihme se on jos tollasta vammasta on muilutettu ja nimitelty koulussa eikä tollanen friikki ole koskaan kelvannut kenellekään edes kaveriksi. Sun oikea paikkas olis ollut jossain vammaisten ihmisten erityiskoulussa eikä todellakaan normaalien ihmisten parissa.


      • .............. kirjoitti:

        Siitähän oli linkitetty tänne ihan kuvakaappauskin. Vaan mikäpä ihme se on jos tollasta vammasta on muilutettu ja nimitelty koulussa eikä tollanen friikki ole koskaan kelvannut kenellekään edes kaveriksi. Sun oikea paikkas olis ollut jossain vammaisten ihmisten erityiskoulussa eikä todellakaan normaalien ihmisten parissa.

        Eipä sitä ole sullakaan näköjään elämässäsi mitään muuta tekemistä, kun penkoa vaan jotain kymmenen vuoden takaisia nettikeskusteluja.

        Mä sitä kun olenkin ihan normaali ja tervejärkinen ihminen ja pärjään oikein hyvin normaalien ihmisten parissa, joten painu sä vittu vaan johonkin saatanan erityiskouluun tai muuhun epänormaalien vammaisten laitokseen perkele!!!!!!!!!

        Vielä mä joku päivä jätän tämän palstan niin lopullisesti, että eipä tarvitse perkele enää kuunnella näitä palstan kusiaivojen vittuiluita saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • ...........
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä ole sullakaan näköjään elämässäsi mitään muuta tekemistä, kun penkoa vaan jotain kymmenen vuoden takaisia nettikeskusteluja.

        Mä sitä kun olenkin ihan normaali ja tervejärkinen ihminen ja pärjään oikein hyvin normaalien ihmisten parissa, joten painu sä vittu vaan johonkin saatanan erityiskouluun tai muuhun epänormaalien vammaisten laitokseen perkele!!!!!!!!!

        Vielä mä joku päivä jätän tämän palstan niin lopullisesti, että eipä tarvitse perkele enää kuunnella näitä palstan kusiaivojen vittuiluita saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Kyllä sä sen verran epänormaali ja vammainen olet että Hitlerin Saksassa olisit päättänyt päiväsi T4-aktiossa.


      • Totuus sinusta DF
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä ole sullakaan näköjään elämässäsi mitään muuta tekemistä, kun penkoa vaan jotain kymmenen vuoden takaisia nettikeskusteluja.

        Mä sitä kun olenkin ihan normaali ja tervejärkinen ihminen ja pärjään oikein hyvin normaalien ihmisten parissa, joten painu sä vittu vaan johonkin saatanan erityiskouluun tai muuhun epänormaalien vammaisten laitokseen perkele!!!!!!!!!

        Vielä mä joku päivä jätän tämän palstan niin lopullisesti, että eipä tarvitse perkele enää kuunnella näitä palstan kusiaivojen vittuiluita saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ilman palstaa sulla ei ole elämässäsi muuta kuin tupakointi yksin omassa yksiössäsi ja irronneiden hiustesi lakaisu lattioilta. Välillä voit käydä kurkkaamassa devin-tukkaasi vessasi peilistä. Kuluvathan ne parhaat keski-ikäisen vuodet niinkin.


      • ........... kirjoitti:

        Kyllä sä sen verran epänormaali ja vammainen olet että Hitlerin Saksassa olisit päättänyt päiväsi T4-aktiossa.

        Niin kyllähän se tiedetäänkin, että suurin osa tämän palstan kirjoittajista onkin just näitä Hitlerin ja natsismi-ideologian kannattajia.


      • Totuus sinusta DF kirjoitti:

        ilman palstaa sulla ei ole elämässäsi muuta kuin tupakointi yksin omassa yksiössäsi ja irronneiden hiustesi lakaisu lattioilta. Välillä voit käydä kurkkaamassa devin-tukkaasi vessasi peilistä. Kuluvathan ne parhaat keski-ikäisen vuodet niinkin.

        Mitä vittua säkin saatanan vitun perkeleen LANTAKASASSA ASUVA PASKAPERSE JA ALI-IHMISISTÄ KAIKKEIN ALIN oikein tulet vittu siinä tollaista vitun saatanan paskaa mulle perkele puhumaan saatana!!!!!!!!!!!!!!!!! VITTU ETTÄ SUA PITÄISI SAATANA LYÖDÄ NIIN PARIKYMMENTÄ KERTAA VASARALLA PÄÄHÄN NIIN KOVAA ETTÄ HENKI LÄHTISI TOLLAISELTA VITUN SAATANAN JOKEEN UPOTETTAVALTA PASKALÄJÄLTÄ JA ALI-IHMISELTÄ SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mä sitä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa, ihan kuten suvaitsevaisen ja EUROOPPALAISEN MIEHEN PITÄÄKIN ASUA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja mulla sitä kun onkin hyvälaatuinen ja tuuhea tukka päässä, ihan kuten suvaitsevaisella EUROOPPALAISELLA MIEHELLÄ PITÄÄKIN OLLA PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Etkö sä vitun saatanan KIRVEELLÄ TAPETTAVA PASKALÄJÄ ole ikinä kuullut hiustensiirroista saatanan paska-aivo perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Sulla sitä vittu varmaan itselläsi just onkin joku tollainen devil townsend-tukka, kun eipä sitä tollainen LANTAKASASSA ASUVA PASKAPERSEJUNTTI ole koskaan voinut syödä niitä fina-tabletteja sen oman ahdasmielisyytensä takia perkele!!!!!!!!!!!!!! Etkä sä ole varmaan koskaan edes harkinnut sitä hiustensiirtoon menemistä, kun ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä takia.

        Niin ja sä vitun hinttari sitä itse varmaan asutkin jossain vitun yksiössä saatana, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen VITUN ALI-IHMINEN voi edes asua missään kaksiossa tai isommassa asunnossa sen oman ahdasmielisyytensä takia!!!!!!!!!!!!! Eikä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan edes hyväksyisi sitä isommassa asunnossa asumista sen heidän ahdasmielisyytensä takia!!!!!!!!!!!!!!!

        Sullahan sitä itselläsi just varmaan onkin joku oikein vitun ruma ja kaljuuntunut persujuntille tyypillinen tukka, kun eipä sitä tollainen sun kaltainen saatanan perkeleen vitun talvisodan juoksuhautoihin jämähtänyt ahdasmielinen militaristipaskapersujuntti ole koskaan voinut niitä fina-tabletteja syödä sen oman ahdasmielisyytensä takia. Eikä ne sun ahdasmieliset persujunttikaverit kuitenkaan edes hyväksyisi sitä fina-tablettien syöntiä ja hiustensiirtoa sen heidän ahdasmielisyytensä vuoksi.

        Mä sitä kun olenkin vielä NUORI MIES ja mulla sitä kun onkin vielä ne kaikkein parhaat nuoruusvuodet edesspäin, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan perkeleen vitun perseessä asuva HINTTIPERSEHUORA TÄMÄ SAATANAN VITUN PERKELEEN VITUN SAATANAN VITUN VITUN PERKELEEN SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        TOIVOTTAVASTI OLI NYT TÄSSÄ TARPEEKSI HUUTOMERKKEJÄ, ETTÄ TOLLAINEN SUN KALTAINEN VITUN SAATANAN TALVISODAN JUOKSUHAUTOIHIN JÄMÄHTÄNYT AHDASMIELINEN MILITARISTIPASKAPERSUJUNTTI OSAA TÄMÄN YMMÄRTÄÄ PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • ....................

      DarkFear
      5.7.2011 20:08

      Itse kun kärsin koko kouluaikani näistä oppimisvaikeuksista, niin just sen vuoksi mulla tuli oikein hirveä kammo sitä opiskelua kohtaan ja heti ammattikoulun jälkeen päätinkin sen, etten enää ikinä elämässäni astu jalallakaan yhteenkään oppilaitokseen, koska kuitenkin mut lokeroitaisiin heti siellä näihin oppimisvaikeuksista kärsiviksi opiskelijoiksi.


      Näin Darkfear oli kertonut eräässä keskustelussa mutta en linkitä sitä tänne kun df sen poistaa heti.

      • Niin tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty missään kouluissakaan olemaan ikinä tarpeeksi opettajien mieliksi ja he ovat myös aina vaan sitä kaikkea negatiivista yhdessä musta ajattelemassa.


      • DF = valehtelija
        DarkFear kirjoitti:

        Niin tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty missään kouluissakaan olemaan ikinä tarpeeksi opettajien mieliksi ja he ovat myös aina vaan sitä kaikkea negatiivista yhdessä musta ajattelemassa.

        Ja TAAS jäi kiinni valheesta. Ekana kivenkovaa väität, ettet ole moista kirjoittanut ("Mua kun ei ole missään kiusattu, että tiedäkin vaan sä ***** saatanan perkeleen tapettava ali-ihminen tämä *******!!!!!!!!!!!!!!), mutta sitten kun löytyykin todiste niin myönnät asian. Tämä on tismalleen sama juttu, kun sanoit ekana nukkuneesi miehen kanssa samassa sängyssä laivalla ja sitten kielsit koko asian... ainoana erona, ettei kukaan ehtinyt ottaa kuvankaappausta tuosta paljastuksesta. Tai ettet kaljuunnu vaan syöt "varmuuden vuoksi" fina-kaljuuntumislääkettä (johon vaaditaan lääkärin resepti).


    • SnusFear

      DarkFear tosiaan tahtoisi taas lähteä Ruotsin-laivalle hakemaan mustaa kultaa, koska ei ole pitkään aikaan saanut kunnon mällejä suuhunsa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe