Raskaana..

nainen21

Yhden yön juttu maaliskuun alussa..nyt oon raskaana sille miehelle..pakko kai soittaa ja ilmoittaa että siitä tulee isukki!! tällasta se elämä on...

36

11192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 22.

      ai huomasitko kysyä tyypin nimen

    • Naurulokki

      Hehee taas yksi vahinkokärry liikenteeseen. Onneksi olkoon, mutta älä pilaa lapsen elämää.

      Te ihmiset olette aika säälittäviä välillä.

      • tyhmeliini

        ainahan voi pistää vahingon kiertämään ja laittaa vauva karuselliin... heh heh


    • Jäbbis.

      Noin siinä käy kun jakaa pillua kylillä! Taas saatiin yks katkera yksinhuoltaja lisää.

      Paskat se jätkä isäksi alkaa, se nussi sua kun halus heittää mällit johonkin eikä viittinyt runkata.

      Etkö tajua, ettei yhdenillan jutut merkitse yhtään mitään. Sä olit vain runkkupatja!!!

      Hajoo siihen ja hyvää loppuelämää. lyhyeen loppui pikkupillun nuoruus. Sellaista se on elämä jakorasioilla.

      • virranjakaja

        Ajattelu on kovaa työtä! Siksi vain harvat kykenevät siihen.....


      • elämä odottaa

        Mitenkä niin katkera yksinhuoltaja?
        Ei nainen tekstinsä perusteella vaikuttanut mielestäni katkeralta.

        Eihän se jätkä varmaankaan isäksi haluakaan, mutta niin siinä käy kun haluaa "mällinsä johonkin heittää eikä viittiny runkata".

        Ei se yhdenillan juttu varmaankaan merkannu sille naisellekaan sen enempää. Jos on raskaana ja haluaa lapsen pitää, niin eikös se ole naiselle iloinen asia? Ei elämä lapsen saantiin lopu. Muuttuu vaan, niinkuin elämä tekee jatkuvasti.

        Lain mukaan lapsella on aina oikeus molempiin vanhempiinsa, joten isän henkilöllisyys pyritään toki selvittämään. Sillä, onko isyys yhdenillan vai pidemmän harjoituksen tulosta, ei ole merkitystä. Oikeus todennäköisesti määrää isäehdokkaan dna- testeihin, jolla isyys selviää.

        Ei jätkän edelleenkään tarvitse isäksi alkaa, mutta elatusvelvollisuus hänelle tulee joka tapauksessa.

        Luulitko muka, että omista siitoksistaan tarvitsee ottaa vastuu vain siinä tapauksessa, että itse haluaa? Ei siinä isäehdokkaalta kysellä, vaan oikeus määrää testiin.


      • nimimerkki1
        virranjakaja kirjoitti:

        Ajattelu on kovaa työtä! Siksi vain harvat kykenevät siihen.....

        Se muijakin varmaan paljoa ajatellu, kunhan jalkojaan levittely. Kyllä se on varmaan ollu ihmeissään kun maha alkanu pullottaa..


      • nainen
        elämä odottaa kirjoitti:

        Mitenkä niin katkera yksinhuoltaja?
        Ei nainen tekstinsä perusteella vaikuttanut mielestäni katkeralta.

        Eihän se jätkä varmaankaan isäksi haluakaan, mutta niin siinä käy kun haluaa "mällinsä johonkin heittää eikä viittiny runkata".

        Ei se yhdenillan juttu varmaankaan merkannu sille naisellekaan sen enempää. Jos on raskaana ja haluaa lapsen pitää, niin eikös se ole naiselle iloinen asia? Ei elämä lapsen saantiin lopu. Muuttuu vaan, niinkuin elämä tekee jatkuvasti.

        Lain mukaan lapsella on aina oikeus molempiin vanhempiinsa, joten isän henkilöllisyys pyritään toki selvittämään. Sillä, onko isyys yhdenillan vai pidemmän harjoituksen tulosta, ei ole merkitystä. Oikeus todennäköisesti määrää isäehdokkaan dna- testeihin, jolla isyys selviää.

        Ei jätkän edelleenkään tarvitse isäksi alkaa, mutta elatusvelvollisuus hänelle tulee joka tapauksessa.

        Luulitko muka, että omista siitoksistaan tarvitsee ottaa vastuu vain siinä tapauksessa, että itse haluaa? Ei siinä isäehdokkaalta kysellä, vaan oikeus määrää testiin.

        Miestenkin kannattaisi tuo muistaa,kun mällejänsä haluu johonkin purkaa.
        Ei kaikki vastuu naisella ole.


      • panettelua

        Taas huomaa, että miehet voivat jaella omaa nakkiaan niin paljon kuin jaksavat, ilman jakorasiaa ei se onnistu. Siis osapuoliakin löytyy Suomen maasta ihan tasan yhtä paljon. Eipä osaa sunlainen naista arvostaan eikä varmaan omakaan lapsi hyvin suunniteltua, oikean ikäisenä saatuna, oikeassa siviilisäädyssä takaa onnea elämään. Hurraa me naiset, jotka hoidetaan miehet ja siinä sivussa lapsetkin yksin. Parempi jatkossa keskittyä pelkkää lapseen, koska ne on oikeasti mukavia myös yllätyksenä saatuna. Ja isähän on varmaan menopäällä vielä 40-kymmpisenä ja sen jälkeen huomaa, että jaha tehdäänpäs lapsi parikymppisen kanssa ja se vasta onnea on. Ei miehen tarvi kuin siittämiseen. Onnea lapsesi kanssa. Huonoa ei kannata huolia!


      • teinit...
        nimimerkki1 kirjoitti:

        Se muijakin varmaan paljoa ajatellu, kunhan jalkojaan levittely. Kyllä se on varmaan ollu ihmeissään kun maha alkanu pullottaa..

        Ei se maha ala vielä tuossa vaiheessa pullottaa!!! :D
        ..Kyllä huomaa, kun joku puhuu jostain, mistä ei tiedä vielä yhtään mitään.


    • Mies.30

      Hommat kotiin ja nauraa partaansa ihmisten primitiivisyydelle =D... ihmiset on elukoita!

      • elukoita

        on tämän logiikan mukaan kaikki, jotka lapsia tehtailevat. Joskun on parempi saada yllätyslapsi, kun kuvitella tekevänsä se lapsi jonkin prinssin kanssa, joka paljastuu ihana vietävän hankalaksi = kaksi lasta perheessä.


    • tehdä ainoa oikea ratkaisu tuossa tilanteessa (abortti).

      • Nainenhan

        saattaa jopa haluta pitää sen lapsen...


    • jesh

      aiot siis ilmeisesti pitää lapsen. onnea ja menestystä vaan. sen jälkeen ku olet synnyttänyt sen lapsen, sun mahdollisuudet saada kunnon mies itselles tippuu kymmenekseen normaalista.sillä juuri tuollaisia tilanteita äijät karsastaa aivan älyttömästi...muista, että miehiä sä kiinnostat tasan niin kauan kun olet kertonut siitä lapsesta.

      • mies

        Ei yksinhuoltaja ole mitenkään huonompi ihminen. Ehkei yh kiinnosta kakskymppisiä nuorukaisia, joilla on vielä kaikki yhdenyönjutut ja pillut kokematta. Lapsia melkein vielä itsekin.

        No, enpä itsekään ole vielä kolmeakymmentä täyttänyt, mutta voisin kyllä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, jolla jo lapsi on omasta takaa. Ja tehdä vielä yhteisenkin. Ei ne lapset niin ihmeellisiä ole, että estäisivät toiseen ihmiseen tutustumisen.

        Niin että jos tapaisin kiinnostavan ihmisen, ei se kiinnostus mihinkään lapseen lopahtaisi, ehkä jopa päinvastoin.


      • Mies.30
        mies kirjoitti:

        Ei yksinhuoltaja ole mitenkään huonompi ihminen. Ehkei yh kiinnosta kakskymppisiä nuorukaisia, joilla on vielä kaikki yhdenyönjutut ja pillut kokematta. Lapsia melkein vielä itsekin.

        No, enpä itsekään ole vielä kolmeakymmentä täyttänyt, mutta voisin kyllä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, jolla jo lapsi on omasta takaa. Ja tehdä vielä yhteisenkin. Ei ne lapset niin ihmeellisiä ole, että estäisivät toiseen ihmiseen tutustumisen.

        Niin että jos tapaisin kiinnostavan ihmisen, ei se kiinnostus mihinkään lapseen lopahtaisi, ehkä jopa päinvastoin.

        Olen kyllä yrittänyt yh naisten kanssa, mutta ei se vaan minulta onnistu vaikka olen 30v äijä jo. Aina se on yhtä suuri järkytys tiputtautua täältä sinkkupilven reunalta kirkuvien pentujen keskelle, huh huh!

        Eri juttu jos löytää naisen jonka kanssa sitten suunnittelee lasta. Näin sitä voisi -totuttautua- tulevaan vuosia kestävään koitokseen. Toka vaihtoehto on toki elää vielä 10v sinkkuna, olla hankkimatta itse pentuja ja iskeä sitten joku nainen, jonka penskat ovat jo aikuisia.

        Mutta meitä miehiä on toki moneen lähtöön, mä olen tämmöinen :/


      • wilhelmina

        ei ne mahdollisuudet mihinkään tipu... ehkä siinä määrin ettei tule ulkona käytyä niin paljon kuin ennen mutta ei muuten. ei kaikki ajattele yhtä lapsellisesti kuin sinä... ihmisillä tietenkin erilaisia mielipiteitä, kaikki ei välttämättä halua ollenkaan lapsia, ei omia eikä toistenkaan...
        mielipiteetkin muuttuu...


      • jesh
        wilhelmina kirjoitti:

        ei ne mahdollisuudet mihinkään tipu... ehkä siinä määrin ettei tule ulkona käytyä niin paljon kuin ennen mutta ei muuten. ei kaikki ajattele yhtä lapsellisesti kuin sinä... ihmisillä tietenkin erilaisia mielipiteitä, kaikki ei välttämättä halua ollenkaan lapsia, ei omia eikä toistenkaan...
        mielipiteetkin muuttuu...

        no,miksiköhän stadin baarit on pullollaan näitä yh-äitejä. no ikää mulla ei välttämättä ole yhtä paljon kuin sulla, mutta kyllä toi tilanne on vaan niin nähty. lapselliseksi tilannetta voikin sanoa, mutta niin se vaan on. se on vaan niin iso rasite se lapsi. että saa kyllä nainen olla aika uskomaton, jos kanssa alkaa seurustelemaan. muuttuuko mielipiteesi, mun ei.


      • akak
        wilhelmina kirjoitti:

        ei ne mahdollisuudet mihinkään tipu... ehkä siinä määrin ettei tule ulkona käytyä niin paljon kuin ennen mutta ei muuten. ei kaikki ajattele yhtä lapsellisesti kuin sinä... ihmisillä tietenkin erilaisia mielipiteitä, kaikki ei välttämättä halua ollenkaan lapsia, ei omia eikä toistenkaan...
        mielipiteetkin muuttuu...

        "ei ne mahdollisuudet mihinkään tipu" Joo-joo ja lehmät lentää. Minä en ainakaan kenenkään äpäräpentuja ala katselemaan. Hoitakoon muija ne yksin kun on tehnytkin.


      • se on toisinpäinkin...

        En minäkään (=nainen) huoli itelleni miestä, jolla on kersa tai useampi edellisestä liitosta.... Varmaan lapsellista ja itsekästä, mut niin se vaan on.


      • Iso sika
        mies kirjoitti:

        Ei yksinhuoltaja ole mitenkään huonompi ihminen. Ehkei yh kiinnosta kakskymppisiä nuorukaisia, joilla on vielä kaikki yhdenyönjutut ja pillut kokematta. Lapsia melkein vielä itsekin.

        No, enpä itsekään ole vielä kolmeakymmentä täyttänyt, mutta voisin kyllä kuvitella seurustelevani naisen kanssa, jolla jo lapsi on omasta takaa. Ja tehdä vielä yhteisenkin. Ei ne lapset niin ihmeellisiä ole, että estäisivät toiseen ihmiseen tutustumisen.

        Niin että jos tapaisin kiinnostavan ihmisen, ei se kiinnostus mihinkään lapseen lopahtaisi, ehkä jopa päinvastoin.

        Niin - toiset haluavat ostaa autonsa käytettynä, kun ei uuteen ole "varaa". Minä sitävastoin etsin uutta tai vain vähän "ajettua".

        Käytettyjen arvo laskee jyrkästi, kun tarjonta on nykyään niin runsasta, eikä kukaan tahdo enää huolia käytettyä. Ja nykypäivänä niiden kunto ei kyllä ole mikään päätä huimaava. Ehkä tällainen olisi hyvä kakkosena, jota voisi käyttää vain työmatkoilla eikä ajaessa tarvitse koko aikaa varoa, että kolhisi.

        Ha haa - lumppu.


      • ilona
        Iso sika kirjoitti:

        Niin - toiset haluavat ostaa autonsa käytettynä, kun ei uuteen ole "varaa". Minä sitävastoin etsin uutta tai vain vähän "ajettua".

        Käytettyjen arvo laskee jyrkästi, kun tarjonta on nykyään niin runsasta, eikä kukaan tahdo enää huolia käytettyä. Ja nykypäivänä niiden kunto ei kyllä ole mikään päätä huimaava. Ehkä tällainen olisi hyvä kakkosena, jota voisi käyttää vain työmatkoilla eikä ajaessa tarvitse koko aikaa varoa, että kolhisi.

        Ha haa - lumppu.

        vähänpä tiedät naisista. Nainen paranee vanhetessaa toisin kun autosi. Jos niitä kumpaakin huoltaa niin antavat varmaan jotakin sinullekin


      • sinkkuäiti
        akak kirjoitti:

        "ei ne mahdollisuudet mihinkään tipu" Joo-joo ja lehmät lentää. Minä en ainakaan kenenkään äpäräpentuja ala katselemaan. Hoitakoon muija ne yksin kun on tehnytkin.

        Eipä ne juurikaan mihinkään tipu. Ongelma lähinnä on heikko tarjonta mies rintamalla. Minulle ei ainakaan kelpaa enää edes yhdeksi yöksi kukaan "ehkä-mies" ja suurin syy siihen on juurikin se että olen sinkku-äiti. jos jotain olen oppinut niin arvostamaan itseäni ja olen huomannut myös sen että pärjään todella hyvin (niin rahallisesti kun muutenkin) yksinkin. joten miksi ottaisin ketään vikisevää miestä tuohon edes hetkeksi roikkumaan koska en sellaista tarvitse. ei ole kyse siitä ettenkö joskus sellaista haluaisi, rima vaan on noussut KORKEALLE.
        lapsellani ei ole mitään tekemistä seuraelämäni kanssa. enkä nyt tarkoita että ylistäisin yksinhuoltajuutta/yksinhuoltajia. jos olisin itse lapseton sinkku, en minäkään kevyin perustein yksinhuoltajaisukkia ottaisi.


      • sinkkuäiti
        sinkkuäiti kirjoitti:

        Eipä ne juurikaan mihinkään tipu. Ongelma lähinnä on heikko tarjonta mies rintamalla. Minulle ei ainakaan kelpaa enää edes yhdeksi yöksi kukaan "ehkä-mies" ja suurin syy siihen on juurikin se että olen sinkku-äiti. jos jotain olen oppinut niin arvostamaan itseäni ja olen huomannut myös sen että pärjään todella hyvin (niin rahallisesti kun muutenkin) yksinkin. joten miksi ottaisin ketään vikisevää miestä tuohon edes hetkeksi roikkumaan koska en sellaista tarvitse. ei ole kyse siitä ettenkö joskus sellaista haluaisi, rima vaan on noussut KORKEALLE.
        lapsellani ei ole mitään tekemistä seuraelämäni kanssa. enkä nyt tarkoita että ylistäisin yksinhuoltajuutta/yksinhuoltajia. jos olisin itse lapseton sinkku, en minäkään kevyin perustein yksinhuoltajaisukkia ottaisi.

        pahoittelen kirjoitusvirheitä.


      • kirjoita potaskaa

        Kokemuksesta sanon, että hyvä mies löytyy yh:lle ja onneksi lapsi suojaa niiltä itsekkäiltä kuvittelijoilta, joihin sinäkin lukeudut. Mulla on todella hyvä mies, toimitusjohtaja, fiksu ja filmaattinen, erittäin mukava mun lapsille eikä ole kertaakaan miettinyt, että lapset haittaavat jotenkin. Ainoastaan plussaa lapset ja niiden myötä naisellisuus ja äitiys, kypsyy ja kauneus lisääntyvät. Me naiset ei tehdä lapsia siksi, että mahikset kasvaisivat miesten suhteen vaan siksi, kun lapset antavat enemmän kuin tuollaiset raukat kuin sinä ja muut yksitotiset sovinistit. Kyllä on taas huonosti sivistetty ihminen siellä.


      • kaikki muu
        jesh kirjoitti:

        no,miksiköhän stadin baarit on pullollaan näitä yh-äitejä. no ikää mulla ei välttämättä ole yhtä paljon kuin sulla, mutta kyllä toi tilanne on vaan niin nähty. lapselliseksi tilannetta voikin sanoa, mutta niin se vaan on. se on vaan niin iso rasite se lapsi. että saa kyllä nainen olla aika uskomaton, jos kanssa alkaa seurustelemaan. muuttuuko mielipiteesi, mun ei.

        paitsi sinä itse itsekkäässä maailmassasi. Kasva hyvä poikanen isoksi ja ala katsoa elämään muutakin kuin sieltä baarin näkökulmasta. Kyllä on elämää muuallakin ja yh voi tavata sen oikean ja todella ihanan miehen muualla kuin pintaliitopaikassa. Sinulle ja munallesi nauraisin makeat naurut. Ehkä et saa koskaan omia lapsia, olisi oikein?


      • ehkä vielä opit
        Iso sika kirjoitti:

        Niin - toiset haluavat ostaa autonsa käytettynä, kun ei uuteen ole "varaa". Minä sitävastoin etsin uutta tai vain vähän "ajettua".

        Käytettyjen arvo laskee jyrkästi, kun tarjonta on nykyään niin runsasta, eikä kukaan tahdo enää huolia käytettyä. Ja nykypäivänä niiden kunto ei kyllä ole mikään päätä huimaava. Ehkä tällainen olisi hyvä kakkosena, jota voisi käyttää vain työmatkoilla eikä ajaessa tarvitse koko aikaa varoa, että kolhisi.

        Ha haa - lumppu.

        elämässä, jotain muutakin kuin tekstisi sisältö antaa ymmärtää. Missähän kunnossa oma vehkeesi on ajeltuasi niitä näitä tai onko sinusta muutenkaan paljon iloa naiselle. Kyllä on tekstiä, en sua huolisi edes samaan pöytään istumaan, kun alkaisi etoa.


    • Single23

      ..yhtä hyvin voi nainen tulla raskaaksi irtosuhteista kuin parisuhteestakin. Itse vain kehoitan tarkkaan harkitsemaan mitä haluaa ja onko ajoitus itselle oikea...

      Lapsen avulla ei miestä saa pidettyä, mutta muuten se tuskin miestensaantia vaikeuttaa, ainakaan kunnon miesten. Enemmän pohtisin opiskelu/työ ym asioita sekä sitä että on tarpeeksi muita tukijoukkoja elämässä...

      • elämänläheinen

        viestisi kuvaa oikeaa elämänasennetta toisin kuin miesten, jotka kuvitellevat tilanteen olevan naurettava ja miehen saannin kannalta toivoton. HYvä ja fiksu kirjoitus. Lapsen kanssa on mukavampi ja antoisampi elää kuin keskivertomiehen, hyvä mies kannattaa ottaa rinnalle.Biologinen isä menköön menojaan, jos on vain riesa.


    • Daniel79

      Oon 26v kiva lapsirakas miehenalku ja kiinnostunut rupeamaan isäksi sun lapselle, josta vois tulla meidän yhteinen jos haluat. En usko että se yhdenyön suhde ois kovin innoissaan siitä isukiksi tulostaan, vaikka mistäpä sen tietää? Mutta jos kiinnostaa oikeesti lapsirakas mies niin olen valmis. Vastaa vain tähän niin sovitaan jatkosta!

      • miehiä

        on maailmassa. Siinäpä sovinisteille ja itsestään suuria uskoville nielemistä. Onnea sinulle hyvän asenteesi kannalta ja onnea etsintään. Perhe-elämä on parasta, mitä olen elämässäni kohdannut. Viis siitä, onko lapsi suunniteltu vai ei, yllätyslapsi se vasta ilopilleri on.


    • Santsu

      nimenomaan.

      • oppimista

        Eikö nykyajan nuorilla miehillä ole muuta tekemistä kuin etsiä pinnallisissa merkeissä "kaatoja" baareista ym. ja sitten ihmetellä, että olisikohan se tyttö nyt sitten raskaana. Milloin tuollaiset raukat oikein kasvaa miehiksi ja jos kasvaa, niin herra varjele millaisiksi miehiksi. Löytyykö sitä oikeaa viisautta ja kypsyyttä elämään koskaan ja annettavaa naiselle muutakin kuin munan merkeissä. Itse en huolisi koskeakaan, vaan vaadin tosi tasokasta ja perhe-elämään mielihyvin sitoutuvaa miestä. Mene juttelemaan äitisi kanssa ja toivottavasti saat selkään. On tainnut jäädä monen kertaa saamatta!!


    • Santsu

      Kuulostat tutulta.. Kuka olet? Taidan tuntea sinut..

    • Mä vaan

      Mä kadehdin sua niin! Yritin saavuttaa samaa mut ny on menkat joten en onnistunut... Haluaisin niin paljon! mutta pakko mun on tarttua muutamaan juttuun... miten niin "raskaana SILLE MIEHELLE" - en mä ainakaan olisi vaan se lapsi olisi alusta asti mun! Ja toiseksi... tartteeko sen äijän sitä edes tietää?? Ihan turhaan!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe