7.4 syntyneitä

löytyykö teitä?

olisi kiva tietää onko täällä muita samana ajankohtana syntyneitä? mimmosia olette? onko luonteenne tasoittunut iän ja elämänkokemuksen myötä?
ite olin todella oinasmainen lapsena ja varhaisteininä, mut tuntuu et olisin kai taantumassa jotenkin...kyllä se tempperamentti silti vielä kuohahtelee:)
joo ja nousevalta merkiltäni olen jousimies (vaikken niitäkään luonteenpiirteitä itsestäni täysin tunnista) sekä alkuperäinen laskettuaikani olisi ollut vasta 14.4 mut päätinkin tulla maailmaa ihmettelemään jo aimmin ;)

8

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Minulla on synttärit samana päivänä kuin sinulla.
      Kyllä täytyy myöntää, että olen nykyään paljon säyseämpi ja suvaitsevampi kuin nuorempana. Elikkäs luonne on tasoittunut kovastikin. (Ikää on melkein 40)
      Silti on joitakin asioita, joista pidän kiinni elikkäs esim. vihaan valehtelua ylikaiken ja taistelen epäoikeudenmukaisuutta vastaan.Nämä ovat asioita, jotka saavat kipinöitä sinkoilemaan.
      Olen pitkäpinnainen, huumorintajuinen, itseironinen, optimistinen, haluan uskoa ihmisen hyvyyteen (sinisilmäinenkö?).
      Kuvittelen olevani aina oikeassa ja luulen tietäväni asiat aina paremmin kuin muut ;-) Tosin nykyään vaivun välillä synkkyyteen ja itsesäälin valtaan, mutten koskaan sitä muille myönnä heh hee..
      Nouseva merkkini on neitsyt. Vaikka olen hyvinkin suurpiirteinen yleensä niin esim. astiakaapissa on oltava oikea järjestys.
      En pidä, että minua kehutaan, mutta toisaalta vedän helposti herneet kärsään kritiikistä.

      Että tämmöstä.

      • Pässitär

        Olen myös syntynyt samana päivänä.. Tosin ikää on vasta huimat 16 vuotta.. :)
        Nouseva merkkini on rapu, eli siis aikamoinen sekoitus "kovista" ja "herkkistä".. :P Ikävä kyllä.

        Olen erittäin huumorintajuinen ja positiivinen, kaveripiirissä jonkinlainen äitihahmo. :D

        Pitkäpinnaisuuttakin kyllä löytyy ihan mukavasti, ehkä välillä liikaakin, mutta jos joku ihminen saa minut suututettua niin siitä raivoamisesta ei ihan heti tule loppua ja kyseinen henkilö saa varmasti kuulla kunniansa. :D

        Ja tietenkin minäkin kuvittelen aina olevani ehdottomasti oikeassa ja kaikki muut väärässä, mahtaa olla oinaan perinteinen luonnevika. ;)

        Enkä myöskään pysty ikinä myöntämään jos olen vajonnut itsesäälin suohon, masentunut tai jos joku on onnistunut loukkaamaan minua jotenkin.
        Kävisi liikaa ylpeydelle, jota on ehkä hieman liikaa. :P


    • Muru

      Kyllä löytyy.naapureiden seksitouhutkin saan tuntumaan piparkakkujen näpertelyltä! Monta asiaa pitää saada ja ehtiä tehdä, vaikka lomallakin, draivia pittää olla, muuten tämä oinas kuihtuu ja kuolee pos!Lapseni syntyi 19.04 ja apua ajattelin,hänkin on oinas! Minua on yritetty muuttaa ja muokata mieleiseksi, mutta silloin sota alkaa, olen tällainen ja en muuksi muutu, ehkä vanhemmiten vähän järkevämmäksi.

    • Nimetön

      Minä myös, mutta juuri nyt en ole juttutuulella...

    • suzie64

      Valehtelu on pahinta mitä tiedän enkä siedä sitä missään muodossa, kun itse olen kuitenkin ihan perusrehellinen ihminen! Nousevaa merkkiäni en tiedä... Entisessä elämässäni olin aikas tasainen, mutta nyt olen se mikä mun pitääkin olla eli täysin oma itseni...oinasnainen. Olen kohdannut ainakin yhden ihmisen baarissa, joka on syntynyt tasan samana päivänä kuin minäkin, mutta tietysti eri vuonna.

    • pumpuli

      Täällä myös 7.4 syntynyt :) laskettu aika oli 24.3, mutta kidutimpas sitten kaks viikkoa äiteetä..teini vuodet oli nyt todella rankkoja niin mulle kuin myös muille ;) mutta kyllä sitä on rauhottunut :) mutta tunnistan kyllä itsestäni oinaan :) aina pää kolmantena jalkana menossa, hih.. :P

    • Oinastyttönen

      Olen juu syntynyt tuona päivänä:)lapsena olin vähän villinpuoleinen poikatyttö..rasavilli häslääjä..kovapäinen kuin mikä:D 7v->tyttömäistyin mutta noita piirteitä on pysynyt tähän päivään asti,tosin aikuistumisen myötä tasoittunut.Olen nyt 20v.,ja häslään yhä ajoittain..toimin,ja sitten vasta mietin,olen spontaani ja impulsiivinen,sosiaalinen mutta tietyissä tilanteissa aika hiljainenkin ja rauhallinen,tykkään esiintyä ja väitellä asioista,kyseenalaistaa,olen reilu ja kiltti(en tiedä onko kilttiys ominaista oinaalle,mutta olen luonteeltani hyvin antelias ja huomaavainen..en itsekäs kuten oinaiden väitetään olevan..paitsi ehkä joskus voin hieman olla,mutta yleensä ajattelen muita ensin.)Lapsena en pystynyt aina kskittymään ja olin rauhaton..mutta olen huomannut näiden piirteiden tasaantuvan iän myötä..mutta kärsivällisyysongelmaa on kyllä vieäkin!!!!=) Itsepäinen ja optimistinen.."vaikka läpi harmaan kiven"-ideologia..

    • oikku4

      Oinas 7-4 synt. .Olen tosiaan syntynyt tuona päivänä 49v sitten ja olen nouseva rapu , on toki myös kovuutta ja herkkyyttä , yleensä olen positiivinen, mutta joskus en ymmärrä tätä suomalaisten enemmistöä kun siinä joukossa on sellaisiakin tyyppejä ,jotka ei tahdo hyväksyä minua oinasmiestä, ehkä me ollaan vain niin omalaatuisia ja marssista kotoisin. Aimakin kekseliäisyyttä ja luovuutta ei tule puuttumaan , ainakin itseäni ärsyttää se itseriittoisuus ,joka on valitettavasti suomalaisiin pesiytynyt. mutta mehän ollaankin parhaita me oinaat älkäämme välittäkö hölmöistä puheista että emme kelpaisi tähän suomi Finland nimiseen eu maahan,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1402
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1292
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1206
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1191
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1183
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1149
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe