AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Hyvät ruokapaikat oulussa?

Hyvät ruokapaikat oulussa?

11 Vastausta 5 182 Lukukertaa
Tässä kysymys oulussa asuville..
Mistähän mahtais löytyä hyviä ruokapaikkoja missä kuitenkaan hinnat ei ole päätä huimaavia?

Kiitoksia..

kelausta, "Tunnelmallinen Ruokapaikka"

Kelaa ajassa taakkepäin sivulle 7, siellä asiaa käsiteltiin alkukesästä eikä sen jälkeen ihmeitä ole tapahtunut.

klassikko-opas

Sitäpä ei outo tiiä, millä tasolla siulla rupiaa huimaamaan. Tuolla:
http://www.kaenkky.com/?p=e
kuitenkin näitä opiskelijoiden ja muitten köyhien testaamia syöttölöitä.

hyvä ja edullinen

Asemakadulla oleva New asian garden on hyvä. Aika huomaamaton sijainti siinä las vegasin vieressä. Esim.Lounasbuffet on edullinen ja ruoka parempaa kuin monissa hienommissa ja kalliimmissa.Kokeile!

Ravitola Pannu

Pannussa ruoka on TOOOOSI hyvää ja hinnat sekä pöperöt on laidasta laitaan. Suosittelen!

Korjaus

siis korjaus edelliseen, ei ravitola, vaan Ravintola

En voi suositella

Huono, hidas ja epäkohtelias palvelu. Ruoassa ei kehumista. Pari kertaa koitettu kun kehuttu, ei mun makuun.

Olimpos

Pakkahuoneenkadulla sijaitseva ravintola Olimpos (entisen pihvituvan kohdalla) yllätti minut hyvällä ruoalla.
Olen käynyt siellä nyt pari kertaa syömässä ja molemmilla kerroilla oli todella herkulliset ja suurehkot annokset. Käykääpäs kokeilemassa.
Ystävällinen palvelu oli myös plussaa.
Suosittelen!!!

Olimpos on oikeesti hyvä!

Siinähän se jo tulikin sanottua :)

Kreikkalainen ravintola kirkkokadulla

Hei!

Ravintola Crecian on erinomainen paikka nauttia hyvästä ruoasta ja henkilökunta on erittäin ystävällistä. Suosikkikohteeni ehdottomasti.

efharisto

Olen samaa mieltä. Sinneppä taas lauantaina.

Rasvaa

Yritys selvästi viestittää palvelullaan millaisia asiakkaita haluavat. Opiskelijat eivät ilmeisesti ole toivottuja. Toisella kerralla oltuani vanhemmassa seurassa palelu oli hieman parempaa, ei kuitenkaan hyvää. Ruokalistan sai itse hakea kun tarjoilija norkoili tiskin takana. Annokset ovat olleet aivan liian isoja ja täynnä öljyä. Pysyisivät vaikka siinä turkkilaisessa ruoassa ei ainakaan italialaisella lipulla merkittyä ruokaa voinut hyvällä tahdollakaan sellaiseksi mainita.
 /   /  /  / Hyvät ruokapaikat oulussa?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Facebookissa suositeltua

Tietoa mainosten kohdentamisesta