Babor ihonhoitotuotteet?

meri

Kävin kosmetologilla, joka suositteli minulle heidän käyttämiään Baborin tuotteita. Myydäänköhän niitä jossain muualla kuin kauneushoitoloissa?
Minua itseäni hieman hirvitti näiden tuotteiden hinta, ei tee mieli maksaa pienestä purkista yli 30e. sen verran tiukka kuitenkin on opiskelijan budjetti. Onko kenelläkään kokemuksia näistä tuotteista?

9

7933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

      No ainakin se peittävä meikkivoide (sellainen pieni purkki) on kestänyt jokapäiväisessä käytössä itselläni nyt 2 vuotta joten riittoisa on ainakin. Oli myös paljon halvempi ja parempi kuin esim. Joe Blasco ja halvempi (silloin 17 eur, Blasco jotain 45 euroa9

      • 64 v.

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.


      • ilusmann
        64 v. kirjoitti:

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.


      • Sele
        ilusmann kirjoitti:

        Hei,
        Vastaus tulee kovin myöhään ja toivottavasti ongelma Babor -jälleenmyyntipisteen tiimoilta on jo selvinnyt. Jos sopivaa ei ole löytynyt, niin minulla on kaikki Suomen Babor -jälleenmyyjät tiedostostossa, kun toimin Baborin maahantuojan palveluksessa. Autan mielelläni lähimmän jälleenmyyjän löytämisessä.

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.


      • Rypytön
        Sele kirjoitti:

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

        Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön


      • Verkossa
        64 v. kirjoitti:

        Aloitin Babor-tuotteiden käytön 42 vuotta sitten.
        Olen pysynyt uskollisena puhdistusöljylle. Vaikea sanoa, olisiko iho parempi, jos olisin käyttänyt jotain muuta. Öljy puhdistaa hyvin myös silmämeikin eikä naamaa kiristä, vaikka läträän paljolla vedellä.
        Tuotteiden myyntipisteet ja maahantuojat ovat vuosikymmenien varrella vaihtuneet. Paras kausi oli silloin kun Sateenkaarimyymälöillä oli Babor valikoimissaan.
        Viimeksi ostin öljyn hoitolaitoksesta ja se oli tainnut jo seisoa jonkun vuoden heidän hyllyssään. Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        > Kuka tietää nykyisen maahantuojan? Sieltä varmaan selviäisi, kenellä tuoreimmat tuotteet.

        Googlella löytyi http://www.babor.fi/ josta ainakin yhteystietoja löytyy.


      • Verkossa
        Sele kirjoitti:

        Hei!

        Olen yrittänyt etsiä Babor tuotteita. Ostin kesällä Oulusta Babor tuotteita ja nyt rasva on loppumassa. En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin. Oulusta asti en kuitenkaan viitsisi tuotetta lähteä hakemaan.

        > En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

        Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.


      • Sele
        Rypytön kirjoitti:

        Hei,
        Käy kysymässä Porvoon Kemikalioaitasta, heillä on ainakin joskus ollut jotain. Muuten taitaa tulla Helsingin reissu ainakin EL Salongista löytyy.
        Terveisin rypytön

        Kiitos pajon avusta. Kävin Porvoon Kemikaliossa ja sieltä löytyi kaipaamani voide. Nyt pysyy nassu kosteana!1 =) Kiitos


      • baboristi
        Verkossa kirjoitti:

        > En löydä mistään jälleenmyyjäluetteloa. Asun Porvoossa, joten toivoisin tuotteita löytyvän eteläsuomestakin.

        Netistä löytyy osoite http://www.babor.fi/ sieltä ainakin yhteystietoja löytyy.

        Kauneushoitola maarit halmetoja helsinki myy hoitotuotteita puh.09 1352917


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      34
      1461
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      6
      1224
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe