AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!
 /   /  / hääpukeutuminen

hääpukeutuminen

10 Vastausta 7 407 Lukukertaa
Millaista pukeutumista miesvierailta odotetaan häissä? Onko puku ainoa hyväksyttävä vaihtoehto vai onko siinä minkäänlaista pelivaraa? Entä jos ei omista pukua eikä aio sellaista myöskään hankkia vain yhden päivän vuoksi?

Pikkutakki...

Ihan hyvin voi mennä häihin pikkutakissa
ja suorissa housuissa. Kunhan ne väreiltään
yhteen sopivat. Farkutkin jossain tapauk-
sessa ok, mutta en suosittele.

Häät

Miehellä on puku.

Totta kai

Miehellä on puku.

ei pukupakko

suorat (tummat) housut, kauluspaita ja bleiseritakki käy mainiosti. Kunhan jotenkin näkyy, ettei niitä joka päivä ole päälllä.

Puku hyvä

ei pakollinen.
Tietenkin miehellä olisi hyvä olla juhlapuku kun on kyseessä toisen ehkä tärkein juhla.
Kuitenkin varmasti isätäpari ymmärtää, jos olet pukeutunut muuhun juhlavaan asuun kuin koko pukuun.
Tyylikäs yhdiste-asu käy myös.

Älä välitä tämän Simon de Chatten kommenteista, olen hetken seuraillut kirjoituksia ja taitaa olla aika kamala tapaus. Ei ainakaan perillä asioista.

Kyllä miehellä pitää olla puku

Kyllä minä pitäisi sitä loukkaavana, jos joku tulisi minun häihini ilman pukua.

niin

Kyllä mielestäni siistimpää on pukeutua tyylikkääseen yhdisteasuun kuin noihin markettien viskoosipukuihin.
Eihän ne edes näytä puvuilta.

Mutta se morsian(s), joka loukkaantuu ystäviensä pukeutumisesta ei ansaitse ystäviä!

häiden mukaisesti

Meidän häissä oli teemana keskiaika ja pukeutuminen sen mukaista. Sulhasella oli päällään metallinen rintapanssari jne. :)

Ihmiset voisivat käyttää vähän enemmän luovuutta häiden kanssa. Tietysti voi olla työlästä vieraille keksiä jotain teemanmukaista päälle, mutta ainakin se on hauskempaa ja silloin on selkeästi kerrottu mitä haetaan. Puvun laittaminen oli lähinnä kielletty.. :)

Puvuntakin väri?

Etiketin mukaan on suositeltavaa ilmeisesti että miehen puvuntakki on tumma/musta? Onko siis huonoa pukeutumista mennä esim. tummanruskeassa tai tummanvihreässä takissa ns. normaaleihin häihin?

Mun

mielestä myös vihreä ja ruskea on hyviä värejä.niin kun myös musta ja harmaa.

jos jollain vieraalla ei ole pukua päällään,on se niiden häpeä,ei hääparin.tärkeintä on varmasti kuitenkin nauttia juhlasta,eikä takertua pikkuseikkoihin.Meidän häissä ei ainakaan toisten puvuista juteltu ja kyllä siinä kuumuudessa pikkutakit lensi yhdeltä ja toiselta.
 /   /  / hääpukeutuminen

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta