Niin, siis ties kuinka monennenko kerran minulla on menkat sen jälkeen kun nyt puolitoista vuotias uroskoiran minulle tuli. Mutta nyt on meillä ollut ihan mahdoton päivä. Koira haistelee koko ajan ja yrittää astua minua.
Se on sitä tehnyt aikaisemmin mutta vain alistaakseen ja siihen on liittynyt paljon muuta. Olen yleensä silloin laittanut koira portin taakse tai ulkona tolppaan koska se auttaa. Sillon se on jäänyt haukkumaan ja komentamaan. Nyt se ei kuule eikä välitä mitä teen kunhan vain pääsee taas nuuskimaan ja nylkyttämään.
Onko tämä totta? Totta kai se haistaa menkat mutta tämä menee jo ihan naurettavaksi. En pysty edes lenkillä kävelemään normaalisti.
En ole ikinä kuullut mutta tuskin tälläisestä muut koiran omistajan edes päiväkahveillaan puhuvat.
uros ja omistajan menkat...
8
8715
Vastaukset
- sama meillä:)
Uros koira mullakin ja sama ongelma meilläkin mun menkkojen aikaan!
Nuuhkii kovasti ja roikkuu jalassa kiinni, lopettaa kyllä heti kun ärähdän sille, mutta ärsyttävää silti.
En oo koskaan ennen tosiaankaan kenenkään kuullut keskustelevan tästä aiheesta missään, liekkö jotenkin "arka aihe" tai jotain... - ...
Mulla on kaksi uros koiraa, ja kumpikaan ei mitenkään huomioi mun menkkoja. :o)
Mutta kaverin englanninbulli sekoaa aina kun haistaa menkkaisen naisen. Huh..- ihmettelijä
kaksi urosta, jotka eivät noteeraa menkkojani sen kummemmin. Itelläni on menkkojen aikaan vatsa kuralla ja monesti olen huomannut että nuorempi urokseni on samoihin aikoihin ripaskalla. Onko sitten kyse vain sattumasta vai koirien hallitsemasta myötätunnosta?
- tuttua
Jep, sama myös täällä. Ei aina mutta joskus. Ihan järkyttävää. ja on vielä todella voimakastahtoinen iso koira joten se on kiva kun 30 kiloa koiraa roikkuu jalassa kiinni.
Lenkillä ilmenee juuri silloin kun ollaan oltu esim parin tunnin lenkillä ja sille tulee vähän tylsää.
Muistan kerran kun sidoin sitä jokaiseen tolppaan kun en jaksanut. Huutaminen ei auttanut eikä kyllä se tolppaan sitominen. Lopulta juostiin kotiin.
No, johtajuus on siitä parantunut, koira oli tuolloin hieman alle 2. Nyt uskoo kun kieltää. - ...
teidän koirat on? Mulle tulossa tässä parin viikon päästä enkku uros.
- meillä
Taloudessani on kolme isoa urosta. Kukaan niistä ei ole koskaan noteerannut mun menkkoja mihinkään suuntaan.
Sinänsä mielenkiintoinen aihe.
Jokainen uros on yksilö. Se minkä saa yhden sekaisin, ei vaikuta toiseen millään tavalla.
- nelli.a
pahoillani olen puolestasi, mutta kyllä toi vähän nauratti mua.. anteeks. En tiedä mikä siinä huvitti, mutta ok..oikeasti mahtaa olla vähän ärsyttävää.. Asialle ei taida voida mitään. Minusta on jännää miten tämä asia jakaa koirat kahtia.. itselläni on myös uros koira, mutta ei milloinkaan ole yrittänyt astua ihmistä...ehkä siksi se huvittikin. Mutta hyvä sinänsä että tietää ongelman mistä johtuu, mutta ajatteles kun tulee vieraita ja koira innostuu ihan hulluna.. kiva siinä selittää mistä mahdollisesti johtuu. =) Itse olin kerran kylässä jossa oli koira joka innostui astumaan minua ja sitä kesti koko vierailun ajan....päätin et sinne en ikinä mene, tuli myös se rotu leimattua! Silloin minulla ei itselläni vielä olut koiraa..=)
- ninni
sama ongelma täällä.. itse osaan välttää/estää koiraani,mutta auta armias kun tulee vieraita kylään ja naisella on menkat:koira seuraa kuin hai laivaa. saan sitten samalla tietää onko vieraalla menkat :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks63767Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?872726Järkevä ehdotus: reilun 8 miljardin euron veronkorotukset
Nykyinen hallitus on päästänyt valtion tulopuolen rappeutumaan, vaikka varallisuutta on Suomessa enemmän kuin koskaan. U1072561Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut242235- 522033
Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1051926Miksi vasemmisto ei vastusta ulkomaisen halpatyövoiman maahantuontia
joka heikentää suomalaisten duunarien työmarkkina-asemaa ja rasittaa Suomen julkista taloutta? Vasemmistolla ideologin1251799Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si111518Mitä koululla tapahtui?
Onks kellää mitää vinkkilöit miks helikopteria tarvittii vuoksenniskan koulul https://www.is.fi/kotimaa/art-200001193287341194Persuilla kannatusromahdus - enää 13,5%.
Ylen tuorein puolueiden kannatusmittaus kertoo, että persujen kannatus on enää 13,5 prosenttiyksikköä. Kepu on mennyt he3451123