Millaisia suuttujia merkit ovat?

tilastoin

Kertokaa omia kokemuksianne siitä, millaisia eri merkit ovat suuttuessaan ja kuinka helposti ja miten minkäkin merkin saa pahoittamaan mielensä?

30

12739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tutkijatar

      Ravut ovat mököttäjiä ja marttyyreita,
      Oinaat ovat ydinpommeja, nopeita suuttumaan ja laantumaan,
      Skorpioni on suuttuessaan kostonhimoinen ja pisteliäs ja pitkävihainen,
      Leijona uhoaa ja mahtailee,
      Härkä mylvii pari kertaa voimallisesti ja rauhoittuu, suuttuu harvoin,
      Kaksonen on pirullinen henkilökohtaisuuksiin menijä,
      Vesimies vittuilee mielellään vihaisena,
      Kauris on suuttuessaankin asiallinen,
      Neitsyt piikittilee ja vihaisenakin korjaa tappelukumppaninsa kielioppivirheitä,
      Vaaka suuttuu vain jos se tuntuu sillä hetkellä seksikkäältä,
      Kalat suuttuu, hautoo sisimmässään ja hukuttaa vihansa pulloon,
      Jousimies räjähtelee, kahjoilee ja rauhoittuu.

      • Audrey

        Niin se taitaa kyllä olla!

        Lähipiirissä on Vesimies,Neitsyt,Kauris,Jousimies,Kalat joiden kohdalla pitää kyllä paikkaansa,myös kolme Leijonaa on lähipiirissä mutta heidän kohdalla ei tod pidä paikkaansa :D!!!


      • silleen että
        Audrey kirjoitti:

        Niin se taitaa kyllä olla!

        Lähipiirissä on Vesimies,Neitsyt,Kauris,Jousimies,Kalat joiden kohdalla pitää kyllä paikkaansa,myös kolme Leijonaa on lähipiirissä mutta heidän kohdalla ei tod pidä paikkaansa :D!!!

        ne nostaa nokkansa ja kävelee veks, toiset alkaa karjuu kuin jalopeurat, toiset alkaa poraan, kolmannet ei puhu mitään, neljännet taas jäkättää vastaan ja viidennet liittoutuu sua vastaan jonkun salaisen kanssa ja kuudennet taas alkaa yrjötä....


      • kohtalokaspeli

        Vesimies ei tykkää konflikteistä, eikä vittuile mielellään edes vihaisena. Suuttuneenä hän on hiljaa ja suututtajan peli on pelattu.


    • NoitaNainen

      kuin raketti ja mököttää kilven sisässä seuraavan viikon. Tai sitten kerää sitä kiukkua piiiitkän ja nielee ja nielee ja sitten - PAM JA PUFF!

      Leppyminen on aina vaikeaa. Toisaalta ilman syytä rapu ei suutu, vain jos läheistä uhataan tai joku on loukannut rapua.

      Rapu ei unohda KOSKAAN häntä kohtaan julmasti käyttäytyneitä.

      • nastapimu^^

        Kauris: Mököttää,ei vastaa puhelimeen, ei mökötä kauvaa

        Vesimies: "vittuilee", mököttää, on lapsellinen ja lahjomalla leppyy

        Kalat: Jauhaa asiasta eteen päin ystävilleen ja on muka "niin cool kaveri kaikille" puhuu paskaa kaikista

        Oinas: räjähtää, inttää, huutaa lyppyy rehellisellä anteeksi pyynnöllä

        Härkä: alkaa kaivelemaan vanhojen riitojenkin asioita. Aikansa tapeltuaan rauhoittuu

        Kaksonen: "menee henkilökohtaisuuksiin" On rasittavan pikkusieluinen, huutaa.

        Leijona: Mököttää ja nuolee haavojaan

        Rapu: Miettii kostoa, märisee, rypee itse säälissä

        (Neitsyestä ei mtn tietoa)

        Jousimies: unohtaa mitä on itse sanonut aikaisemmin, paapattaa päälle on lapsellinen

        Skorpioni: Piikittelee, sanoo rumasti ja katuu jonkun ajan kuluttua.

        Siinä kait ne oli kaikki :D hah ei saa suuttua tästä kukaan :)


      • justiinsa

        kyllä olen minäkin tempperamenttinen, mutten turhasta jaksa repiä.Mökötystä en siedä.Lepyn myös tosi nopeasti,mutta....jos mua on loukattu todella syvältä, niin voi sitä toista osapuolta!


      • Maak

        Voi vitsi! Mä olen just tyypillinen rapu. Kuvas todellakin mua :D


      • Rapu

        Toi on täysin totta!Mä oon itse ihan samanlainen...enkä tiedä onko se sitten hyvä vai huono juttu =)


      • Pitää muuten paikkansa.


    • suuttujat:

      Oinas menettää malttinsa melko nopeasti, kun jonkun mielipiteet asettuvat poikkiteloin Oinaan vastaavien kanssa. Rähjää hetken, mutta leppyy melko nopeasti, ailahteleva luonne kun on.

      Härkä ei heppoisin perustein viitsi alkaa räyhäämään, vaan pystyy pitämään malttinsa melko pitkään. Mutta joskus kun se Häränkin suuttumus pääsee valloilleen, niin asia ilmoitetaan opponentille kohtuullisen asiallisesti, mutta korkealla ja panokkaalla äänellä. Härkä on myös melko rationaalinen, eli hän osaa pitää järjen ja asianmukaisuuden mukana suuttuessaankin sen sijaan, että räjähtelisi miten sattuu.

      Kaksoset jaksavat jauhaa niin kauan kuin vain energiaa riittää. He menevät usein henkilökohtaisuuksiin ja ulottavat suuttumuksensa ohi aiheen. Kaksonen kun suuttuu, ei välttämättä ole mitään mieltä heti alkaa asioita sopimaan ja selvittelemään, koska siitä ei yleensä tule mitään. Toisaalta seuraavana päivänä kaksonen ei yleensä edes muista riitelemistään ja hän on taas yhtä aurinkoa.

      Rapu mököttää ja avautuu ihan täysin. Yleensä hän ei itse koe olleensa väärässä missään asiassa, joten vastapuolelle tehdään selväksi, että syy riitelyyn ei ollut ravussa. Jaksaa riidellä/muistella riitaa yllättävän pitkään ja myös ottaa hänelle sanotut asiat kovin henkilökohtaisesti.

      Leijona vaahtoaa ensin ja todistelee painokkain sanoin itselleen "oikeutuksen" olla vihainen. Mutta se joko onnistuu tai sitten ei. Jos vastapuoli on taidokas argumentoija, jää Jellona usein paitsioon ja silloin hän masentuu ja turhautuu sekä ottaa liikaa itseensä. Mutta jos Leo saa henkisen yliotteen itselleen, hänen kanssaan riitelystä ei tule mitään, koska a) kaikki saavat kuulla kunniansa b) hän pitää kylmän linjansa, eikä suostu keskustelemaan "turhista" riidan aiheista.

      Neitsyt on v-mainen riitelijä. Hän takertuu pikkuasioihin, nostaa esiin vanhoja asioita ja mikä pahinta, ei lopeta ihan heti. Sopiminen ei onnistu ennen seuraavaa päivää (tai viikkoa), koska useinkaan järkevästä keskustelusta ei tule mitään. Menee usein myös täydellisiin henkilökohtaisuuksiin. Neitsyellä on kuitenkin useimmiten melko vahva luonne, joten hän harvemmin viitsii ottaa loukkaavia kommentteja kovin syvälle itseensä.

      Vaa'asta ei ota mitään selvää. Ensinnäkin hän käyttää riitelyyn "luovia" voimavarojansa, joten hänen kommenteistaan on joskus todella vaikea lukea, mitä hän tarkoittikaan. Vaaka on kuitenkin siitä mukava merkki, että hän on valmis sopimaan vaikka heti, jos riidan toinen osapuoli omaa hyvät argumentointitaidot ja osaa nimenomaan KESKUSTELLA asioista huutamisen ja tyhjänpäiväisen väittelyn sijaan.

      Skorpionin kanssa riitelyä kannattaa välttää viimeiseen asti, sillä hänestä voi todellakin saada vaikka elinikäisen riitelykumppanin. Skorppari ei taivu, hän tuntee oman arvonsa ja mikä silmiinpistävintä, hän ei ainakaan käy mielistelemään ketään. Skorppari ei kuitenkaan ihan pienistä suutu, joten usein suuttumuksen aihe on perusteltua.

      Jousimies ottaa asiat itseensä liian helposti ja siksi menee alakuloiseksi. Tämä johtuu ilmeisesti siitä, että ylioptimistinen Jouskari ei halua riidellä mistään. Rähjäilee hetken, mutta leppyy yhtä nopeasti.

      Kauris käyttää voimasanoja. Pysyy asiassa, mutta tekee siitä liian suuren numeron. Kauris ei mene juuri koskaan henkilökohtaisuuksiin, vaan pysyttelee vaimakkaissa korulauseissa. Hänen kanssaan on useimmiten helppo sopia, mikäli toinen riitelijä on sovittelevaa sorttia. Kahden Kauriin keskinäinen riita on kuin teatteria, jossa käytetään mitä kekseliäämpiä haukkumasanoja.

      Vesimies näyttää välillä siltä, että on huonolla tuulella koko ajan. Jos on oikeasti, pitää kaikki sisällään, eikä puhu turhia. Pystyy kyllä kompromissiin, mutta se onnistuu mutkien kautta. Vesimies on jokseenkin rationaalinen, joten pysyy asialinjalla, eikä mene henkilökohtaisuuksiin.

      Kalojen kanssa riitelystä ei tule mitään. Kala ei tunne tehneensä mitään väärää, ikinä. Toisaalta monesti ylihellyyttävä Kala ei olekaan tehnyt mitään, joten heidän syyttämisensä on valtaosassa tapauksista väärää. Kala siis riitelee tosi harvoin, mutta jos hän todellakin suuttuu, niin argumentointitaitojen olisi syytä olla kunnossa, sillä Kala osaa keksiä mitä erilaisimpia selitysmalleja ja niiden avulla hän pystyy ottamaan itselleen oikeutuksen olla vihainen. Kala voi ottaa asioita itseensä, mutta pitää ja käsittelee ajatuksensa sisällään.

      • ...kuin potta

        ja mä oon harkä. pitää tosi hyvin paikkaansa


      • yks vaaka

        meni ainakin mun ja kaverini osalta.
        Ollaan vaakoja eikä kumpikaan ole suuttuessaan vastapuolen argumenteista pätkääkään kiinnostunu.
        Sanoja ei valita ja kova ääni on tehokas ase.


    • hkjg

      lhlhhjl

    • hilpi_

      Taitavat nuo skorpparit olla tulisimpia suuttujia mitä on ja ilkeitä kun sille päälle sattuvat, toiseksi sanoisinko vaaàt ja sitten tulevat härät,oinaat muut merkit. Kaikki nuo edelliset sanovat suoraan päin naamaa asiansa ja kun suuttuvat-oi, varokaa ja ottakaa jalat allenne.Skorpparit kun ovat mustasukkaisia ja omistuksenhaluisia ja josjo eivät saa mitä haluaa niinkuin haluaa heistä tulee itsekkäitä, vihamielisiä ja katkeria ihmisiä. Vaaàt taas katsovat ja kuuntelevat pitkään ja kun suuttuvat ovat oksat pois=härät ovat samoin ja oinaat,...jaa neitsytkin inhoittava kun suuttuu, kaivelee vanhoja asioita, jousimies suuttuu niin ettei enää halua tavata, kalat loukkaantuu helposti, vesimies alkaa potkimaan

      • Koo80

        Meitsi on vaaka ja kyllä se aika lailla tarkkaan piti tuo teikäläisen arviointi paikkansa. Kyllä sitä aika pitkään tulee kaikenlaista kuunneltua, mutta sitten kun räjähtää niin silloin sille ei kyllä mahda enää kukaan (kaikkein vähiten itse) mitään :)


    • tari73

      Itse olen kalat ja minun kohdalla pitää paikkansa se että en suutu kovin usein, mut kun sit suutun niin räjähtää kunnolla kans ja en todellakaan haudo sisälläni hiljaa vaan lataan täydeltä laidalta sitten.Ja todella pitkä vihainen.

      • mie vain

        juu ja mä oon kalat kans, mut ei todellakaan pidä paikkaansa, että hautoisin vihaa tai suuttumusta sisällä.. sillon ku hermot menee, niin siinä on oksat pois, sillon ei kannate kenenkään olla tiellä. mut toisaalta taas lepyn alle puolessa tunnissa.. :) sehän riippuu ihmisten horoskoopissa siitäkin, missä asemassa kuu on syntymähetkellä.. tutkikaa asiaa ja huomatkaa, ne on mielenkiintoisia juttuja! hauskaa kesää!


    • Fewq

      Nämä ovat omia huomioitani, jotka perustuvat tuntemiini ihmisiin. Ei siis mitään kovin tieteellistä. :)

      Oinas suuttuu helposti. Huutaa, raivoaa naama punaisena, paiskoo ovia ja heittelee joskus jopa tavaroita. Leppyy kuitenkin melko nopeasti ja vaikka ei yleensä pyydä suoraan anteeksi, osoittaa käytöksellään jos huomaa olleensa väärässä.

      Härkä on vaikea suututtaa, mutta on usein suuttuessaan jopa pelottava. Härkä saattaa korottaa ääntänsä, mutta ei ole koskaan hysteerinen. Usein pitkävihainen, mutta osaa pyytää anteeksi.

      Kaksoset ei suutu kovin helposti tosissaan, vaikka pieniä riitoja saattaa syntyä vähäisemmistäkin aiheista. Ei yleensä vaivaudu huutamaan, vaan latelee vihamielisen sarkastisia huomautuksia riitakumppanistaan. Jos pyytää anteeksi, tekee sen huumorin varjolla.

      Rapu suuttuu helposti jos hänelle tärkeitä asioita tai ihmisiä arvostellaan. Huutaa ja arvostelee riitakumppanin luonnetta, eikä kuuntele mitä tällä on sanottavanaan. Muistuttelee riidan lomassa edellisten riitojen yhteydessä sanotuista asioista. Osaa pyytää anteeksi joko sanoin tai teoin.

      Leijona ei suutu turhista asioista. Suuttuessaan käyttäytyy kuten tulimerkit yleensä: huutaa, riehuu ja riitelee oikein tosissaan. Leijona unohtaa riidan kuitenkin yleensä nopeasti, mutta anteeksipyytäminen ei häneltä yleensä suju.

      Neitsyt on suuttuessaan jääkalikka. Hän välttää riitakumppaniaan kuin ruttoa ja varsinaisen riitelemisen sijaan pysyy puhumatta vaikka häntä kuinka yrittäisi provosoida. Neitsyet ovat pitkävihaisia ja mykkäkoulu tai jäätävä käytös saattaa kestää monta päivää. Neitsyt ei pyydä anteeksi, sillä hän ei ole koskaan väärässä.

      Vaaka suuttuu erittäin helposti, ja mitä yllättävimmistä asioista. Erittäin dramaattisena riitelijänä hän huutaa, itkee, paiskoo tavaroita ja muistuttaa kaikista niistä kerroista kun häntä on kohdeltu kaltoin. Vaaka ei yleensä pyydä anteeksi, sillä katsoo harvoin olleensa syypää riitaan.

      Skorpioni suuttuu intohimoisesti kun häntä loukataan. Hän on riitatilanteissa niin arvaamaton, että saattaa joko huutaa tai pitää täyttä mykkäkoulua, tilanteesta riippuen. Suuttuessaan skorpioni kostaa hänelle tehdyt vääryydet. Pyytää yleensä anteeksi vain käytöksellään, josta tarkkaavainen voi huomata hänen olevan pahoillaan.

      Jousimies suuttuu helposti, mutta jousimiehen suuttumusta ei aina edes huomaa. Hän saattaa pitää toisen täysin pimennossa ja ilmaista suuttumuksensa vain pienin viittauksin puheen lomassa. Riittävästi raivostuessaan riitelee kyllä dramaattisesti. Anteeksipyyntö tapahtuu teoin, esim. kukkia ostamalla.

      Kaurista on vaikea suututtaa, mutta suuttuessaan saattaa olla jopa pelottava. Kauris ei yleensä korota ääntään, mutta loukkaa vastapuolta toinen toistaan julmemmin sanakääntein. Kauris tietää aina mikä loukkaa toista pahimmin, ja riitelee todella ilkeästi, mutta ei todella tarkoita mitä sanoo. Kauris pyytää anteeksi sanoin, ja katuu tosissaan malttinsa menettämistä.

      Vesimies suuttuu harvoin eikä pidä riitelystä. Hän on riitatilanteessa hämillään ja puolustaa kyllä itseään, mutta ei ole yleensä hyökkäävä riitakumppania kohtaan. Hänet on helppo lepyttää ja hän pyytää hellyydenosoituksin anteeksi.

      Kalat välttää riitoja niin perusteellisesti kuin mahdollista. Usein riidat kalojen kanssa ovatkin yksipuolisia: toinen riitelee, kalat kuuntelee loukkaantuneena. Tarpeeksi loukkaannuttuaan, kalat alkavat mykkäkoulun. Anteeksipyyntö ei merkitse kaloille kovin paljon, sillä he leppyvät yleensä omia aikojaan, toisen sovitteluista riippumatta. Kalat pyytävät anteeksi ainoastaan käytöksellään.

      • oppia

        Kalana haluaisin oppia uuden tavan suuttua. Tuo sisälle keräily ja märehtiminen on tosinta totta. Monelle tutulle tämän kalan sisin saattaisi olla yllätys, ulospäin sitä nimittäin en välttämättä ilmaise. Kaikkien kannalta olisi parempi näyttää suuttumus ja loukkaantuminen silloin kun syy on ajankohtainen. Minkäs teet.


      • juuri näin

        Osuipas neitsyt -tulkinta ihan nappiin.Tässä nytkin mykkäkoulu aluillaan,,,,mitenhän kauan kestää?
        Ja taatusti olen oikeassa ;)


      • tiituska80
        juuri näin kirjoitti:

        Osuipas neitsyt -tulkinta ihan nappiin.Tässä nytkin mykkäkoulu aluillaan,,,,mitenhän kauan kestää?
        Ja taatusti olen oikeassa ;)

        mulla oli skorppariläheinen, itse olen neitsyt ja meidän riidat alkuun.. huh!!

        skorppari leiskahti kuin salama, jyrähteli hetken ja tuli pyytään anteeks ja
        neitsyt vasta nauroi toisen lapselliselle raivoamiselle.

        Skorppari leimahti taas, pyytää pian anteeks, neitsyt alkoi pikkuhiljaa suuttumaan, jäätäämään.

        Skorpari suuttui uudelleen, neitsyt keräsi aseita. Skorpari tuli taas lepytteleen ja yritti sopia, neitsyt oli vihdoin suuttunut kunnolla, antaa tulla jäätävästi, ilkeästi, osuen joka sanallaan --> skorppari taas pultit!

        Neitsyt alkaa mykkäkoulun, skorppari vuoroin suuttuu vuoroin lepyttelee ja lopulta neitsyt katsoo viisaimmaksi lopettaa mykkäkoulun, armahtaa riitakumppaniaan ja antaa anteeks.(ja skorpparihan oli tietty vääräs, ja unohtanutkin jo alkuperäisen riidan johon neitsyt palaa vielä uudestaan)

        Meillä meni näin aika pitkään, ennen kuin opittiin:
        neitsyenä en harrasta enää mykkäkouluja --> enemmän haittaa
        skorppari oppi hillitsemään itseään hiukan
        --> neitsyt kun kuitenkin vain nauraa, ja jatkaa riitaa loputtomiin..


    • kalaN

      nimenomaan kuumerkki kertoo sen, miten eri tilanteisiin suhtautuu. meidän työpaikalla on yksi kuuoinas (räjähtelee n. 5 min. välein), kuukalat (ei suutu helposti, mutta itkeä tirauttaa usein -> loukkaantuu), kuuvaaka (kivikasvo) ja minä, kuujousimies (suutun ja lepyn, suutun ja lepyn) ja vaikka olen kalat, niin en tosiaan jää märehtimään mitään menneitä.

    • mitkä merkit!???

      mitkä merkit!??????????????????????????????????kerroooooooooooooooooooooooooo haluunnnnn tietääääääääääääääääääää halooooooooooo vastaaaa sekoannnnnnnn

    • chi

      Joo oinaat on pahimpii mitä tiiän oon ite seelanen mistään ei voi antaa periksi. Ja yleensä tappelu päättyy siihen kun suututan toiset nii pahasti, että se ei enää koskaan puhu mulle. Vinkiksi kaikille älkää koskaan alkako seurustelemaan oinas naisen kanssa se on kamalinta mitä tiiän...

      • kokemusta on

        Ei ole.Oinas nainen on huumorintajuinen,toimelias ja iloinen luonteeltaan.
        Jos suuttuu ,leppyy myös melkein samantien.
        Pahin kaikista on Skorppioni nainen,osaa olla halveksivan loukkaava sanoillaan,huutaa kuin palosireeni ,eikä anteeksi pyyntöä tule koska luulee olevan aina oikeassa.Kateellinen muille naisille.Pahiten käyttäytyvät naisia kohtaan.


    • ärrinpurrin

      Mun pahin vastustaja on Härkä (mieheni)... Itse olen Skorpioni

      Mieheni - ei suutu millee, mutta osaa käyttäytyy ärsyttävästi. Aloitan valittamisen sanoo ihan rehellisesti mitä itse olen aiheuttanut, ja haluan saada sanoo viimeisen sanan en halua mieheni on oikeassa vaa minä! Sit mökötän tunti tai pari, kun olen saanut itseni kasaan pyydän anteeksi , mutta aina palaamme samaa koska en halua olla väärässä enkä anna periksi! Mieheni ällöttävä rauhallisuus saa vereni kiehumaan jopa olen sanonut rumasti suuttuessa mieheni vastaa: omapa on vikasi sit alkaa taas väittely (kumpi voittaa) mie alistun ja mökötän ja annan anteeksi (sama kierre jatkuu)

      Mutta opettavainen mieheni on siitä pidän

      • MrJuha82outojäbä

        Miehesi näyttää olevan vahva luonne.
        Ite oon härkä-jouskari-kauris ja ennen lääkitystäni räjähtelin hyvin usein ja loukkaannuin hyvin pienestäkin.
        Nyt kun on lääkitys, niin oon itse VIILIPYTTY.
        Isä tosin sanoo joskus, että ikäänkuin mun persoona ois kadonnut.


    • ärrinpurrin

      :) kyllä se siitä, MrJuha! ja kyllä mieheni on vahva luonteinen ja rauhallinen... tullut rauhallinen olo emme ole riidelleet pitkään aikaa jossaa luin härän rauhallinen luonne rauhoittaa raivopäistä skorpionia ilmeisesti oppinut ei aina tarvii olla oikeassa... :D

    • Kaksonennainen

      Itse olen kaksonen nainen

      Kun suutuin niin huudan ja hakuun kaikki maan tasalle. Yksin ollessani ovet paukkuvat ja kaikki lentää pitkin ilmoja mutta rauhoittuminen vie aikaa kun ei tunnu mikään helpottavan kun tuntuu että olisi tarve huutaa kaikki ulos :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe