AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / Masa Mainio Lentokone

Masa Mainio Lentokone

18 Vastausta 5 701 Lukukertaa
Monta diplomia siinä voi saada? Arvaisin että kuusi koska siinä diplomilaukussa on tilaa kuudelle diplomille. Minulla on neljä, jotka ovat: vesi- ja jäälaskeutumisdiplomit, maailmankuvausdiplomi ja kilpaajodiplomi. Mitä muita diplomeja Rakenna lentokoneita Masa Mainion kanssa-pelissä saa? Miten lentokonenäyttelyssä voi saada viisi pistettä? Olen kokeillut ja en saa kuin neljä pistettä, millainen lentokoneen pitäisi olla että voisi voittaa? Kertokaa, olisin todella kiitollinen. KIITOS VASTAUKSISTA!!!

niin !!

no pitää hakee sielt jostain ''peräkyläst niit jtn osii et voi voittaa sen kisan eli pitää olla ns. ''yliluonnollisii'' osii !! muut en tiä!!!

Juu

Kiitos vastauksesta, tarkotat varmaan ladattuja osia mutta se sivu miltä niitä pystyi hakemaan, ei toimi.

peräkylä

meet semmosen tietokone naisn luokse siltä saa yliluonnollisia osia

Juu

Kiitos vastauksesta, mutta olen käynyt kaikkien ihmisten luona, jotka näkyy kartalla, myös tietokone naisen, eli Viivi Virtuaalin luona.

Miten

En ole vielä saanut "yliluonnollisia osia", mutta toivottavasti saan ne kun pelaan lisää, mutta siinä ei ole muuta työtä kuin että pitää viedä lehtiä joillekkin ihmisille ja hakea ruokatarvikkeita tietokone naiselta, eli viivi virtuaalilta ja viedä ne gabriella gurmeelle, kun ole hakenut tarpeeksi ja vienyt ruokatarvikkeita, niin sitten kai saan "yliluonnollisia osia". Toivottavasti!
MUTTA KYSYMYS: siltä tulivuori tutkijalta oli joku albatrossi vienyt jonkun tulivuori tutkinta laitteen, ja silloin minun piti käydä haavi maanviljelijä naiselta, jolla pitäisi ottaa se albatrossi kiinni, mutta en ole käyttänyt haavia kertaakaan, vaikka olen pelannut paljonkin sen jälkeen, miten voin pyydystää sen linnun, vai eikö sitä tarvitsekkaan?

näin

Sinne saarelle mee ja siellä on yksi albatrossi se valkone lintu. Sitten menet tarpeeksi lähelle suitä ja se pyydystää sen..

Diplomi

Minulta puuttuu vielä Mecchin sisarusten ”Pioneerilentäjän diplomi”, ne Mecchin sisarukset on samassa paikassa kuin lentävä sirkus, eli maailmannäyttely paikassa. Miten sen pioneerilentäjän diplomin voi muka saada, koska se lentävä sirkus ei ole ikinä kotona? Miten sen saisi tulemaan kotiinsa, vai pitääkö siellä käydä tarpeeksi usein, vai mitä pitää tehdä, että se lentävä sirkus olisi kotonaan?

Kuulehan ;D

Kuinka sillä lentokoneella ees laskeudutaan ? ;D

Näin:

Kun oot ajanu sitä punavalkoista tötteröö kohti, ni sit tulee sivulta päin kuva, sitten painat vaan alaspäin nappii ja samalla vasempaa ctrl- nappii, josta se jarruttaa, mut elä paina liika alaspäin, ettei se tule nokka eellä.

Olisi mukavaa

Jos tiedätte vastauksen näihin kysymyksiin mitä olen kysynyt, niin olisi mukava jos vastaisitte.

apuvaa

kertokaa mistä ne sukset siihen pekka pakkasen luo laskeutumiseen saa ja ne vuoret minne pitää mennä että saa sen koukun siltä riku vastahangalta ja missä kalle kullankaivaja,hannele haukka ja gabriella "gurmee" asuvat T:vastauksista kiitollinen

Mistä saa?

Mistä saa toisen vesitasosiiven? Tai missä sen viimeisen radiomaston paikka on? Kun ei pääse eteenpäin. Ja vielä, mistä pölypussit Kullankaivajalle ja peltikatto Erakolle??

Tavaroiden löytäminen

Olen itse huomannut, että pelissä ei aina saa kaikkia osia. Erityisen ärsyttävää tämä on, kun pitäisi löytää siivelle pari Viivin tai Vilman lähetettyä vain yksi, eikä sitä sitten ikinä tulekaan.

Viimeinen radiomasto on Vilma Viheriän lähellä. Ne kaksi ensimmäistä olet ilmeisesti löytänyt suolta vuoren läheltä sekä joen lähistöltä?

Kalle Kullankaivajan pölypussit ovat muistaakseni levinneet sinne vuorten länsipuolelle, lähelle Atte Alikessun kotia. Erkki Erakon tarvitsema peltikatto löytyy Jyrkkävuorelta. Lennä niin kauas itään, että pääset vuorten väliin ja etsi sieltä, mihin kartta loppuu.

yhyy

miten ihmeessä tossa pelissä pääsee eteenpäin noista animaatioista, ukko heiluttaa käsiä ja huulet liikkuu kun toisen ukon pitäis vastata jotain...? 30minsaa tos venasin muutaman jätkän joka selvitti kameroista keskustelua kun masan kaiketi ois pitäny vastata mut mitää ei vaa tapahdu yhyy

mm

Sama ongelma. Masa vain selittää ja kun asia on selitetty, ukko vaan liikuttelee suuta ja huitoo käsillä ja toinen katsoo vakavana ilmekään värähtämättä. Missä vika??
Olen tutkinut tulivuorisaaren ties kuinka moneen kertaan mutta sitä ablatrossia ei löydy mistään! Toinen ihmeellinen juttu on se, että Pekka Pakkaselle pitäisi viedä uusia lehtiä lähes jatkuvasti...
Mitä! Missä ihmeessä on lentokonenäyttely?? Peli ei etene mihinkään, kukaan ei oo kotona, oon tehny MELKEEN jo kaiken yllämainitun ja Pekka se vaan tahtoo lehtiä. Ja joltain katosi kello ja riippuliidin, mutta kun löysin ne niin en perkele tiedä kelle ne kuuluu kun se örvelö ei sano radiossa nimeään!
mistä saisi ladattua tuon pelin???????????
 /   /  /  / Masa Mainio Lentokone

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta