Starshine pelit.

starshine-fani

Eli onko täällä ketään kuka tykkäisi näistä peleistä? Ne ovat minun lempi pelejäni, vaikka lainaankin ne aina kaveriltani koska en tilaa Polluxia.
Minusta ne ovat vain niin ärsyttävän lyhyitä pelejä, sillä niissä saisi olla enemmän tasoja tai ne olisivat sitten pitempiä.. :/ Muuten minusta todella hyviä pelejä. Joskus aina alan jännittämään ja tärisemään jossain niissä jännittävissä kohdissa, joissa on esim. kätyreitä tai pitää juosta karkuun. :'D Minusta kaikki kolme peliä ovat olleet yhtä hyviä. ^^ Kertokaa vain omia mielipiteitänne, ja sanokaa jos aihe on turha, niin voin poistaa sen. ;>

50

3584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZanZkuZan

      Jooo :)
      Maailman paras peli, pakko myöntää...
      S tarshine
      T arraudun siihen iki ihanaan peliin

      • 23q4

        samaa mieltä


    • Keissi

      Eli joo minä tykkään kyllä siitä.
      TIEDOTUS KAIKILLE :
      Luin juttuja ja en tiiä miten mutta starshine 1:sessä Starshinen voi muuttaa vaikka eri hevoseksi tai vain eri väriseksi.
      Ja niitä starshine pelejä saa myös kaupasta.

      • *angel*

        minäkin tykkään niistä starshineistä..mulla on kaikki 4...ne on tosi hyviä..mutta liian lyhyitä..minusta se linda ja meteor on parhaita..entäs teistä??mitkä niistä on suosikkijanne?? :D ;D


      • Alex <3 Tin-Can
        *angel* kirjoitti:

        minäkin tykkään niistä starshineistä..mulla on kaikki 4...ne on tosi hyviä..mutta liian lyhyitä..minusta se linda ja meteor on parhaita..entäs teistä??mitkä niistä on suosikkijanne?? :D ;D

        no nicckini kertoo jo aika paljon...Tin-Can on niin ihana ksoak se on niin vahvan mutta samalla hieman pullukan näköinen, Ja taaskin Alex koska olen itse ihan samanlainen rasavilli ja hieman "epäsiisti tyttöpoika"


      • sasha ikonen
        *angel* kirjoitti:

        minäkin tykkään niistä starshineistä..mulla on kaikki 4...ne on tosi hyviä..mutta liian lyhyitä..minusta se linda ja meteor on parhaita..entäs teistä??mitkä niistä on suosikkijanne?? :D ;D

        moi! musta parhaita o:Anne ja se hevone kun mä en muista sen hevosen nimee! mikä se oli vastatkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(:


      • EvilronjamAu<3
        sasha ikonen kirjoitti:

        moi! musta parhaita o:Anne ja se hevone kun mä en muista sen hevosen nimee! mikä se oli vastatkaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(:

        Moi "Parhaita o" Sen Annen hevosen nimi on Concorde jos oikein muistan (:


    • Alex &lt;3 Tin-Can

      niin mullakin alkaa aina tärisyttämään niissä kohissa! Ja sit kun se kuoro ujelluskin on jotenkin niin haanumaisen kuullosta, se herra Sands on ihan hirveeeen näkönen siinä Starkin 4 pelissä,,, grgggh! Totta pelit ovat aivan liian lyhkäisiä :=)

      • Nimetön

        Mulla on Starshine ykkönen ja oon päässy sen ekan tason mutta ku pääsin kakkoseen siinä ekaks pitää ettiä (Linda) vai mikä se oli.. Nii en löydä sitä, missähän se on?? HELP


      • riigga94
        Nimetön kirjoitti:

        Mulla on Starshine ykkönen ja oon päässy sen ekan tason mutta ku pääsin kakkoseen siinä ekaks pitää ettiä (Linda) vai mikä se oli.. Nii en löydä sitä, missähän se on?? HELP

        Linda on tallissa. Tallin ovi on se minkä edessä Herman ja Sabine seisoo. Meet siihe ja juttelet niitte kaa ja sitte pääset sisälle tallii ja koht Linda tulee sinne :)


      • haluu tietää
        riigga94 kirjoitti:

        Linda on tallissa. Tallin ovi on se minkä edessä Herman ja Sabine seisoo. Meet siihe ja juttelet niitte kaa ja sitte pääset sisälle tallii ja koht Linda tulee sinne :)

        onko kenelläkään hajua siitä, tuleeko starshine legacysta jatko-osaa? en tarkoita tällä star stablea. :)


      • koooooooirrrrra
        Nimetön kirjoitti:

        Mulla on Starshine ykkönen ja oon päässy sen ekan tason mutta ku pääsin kakkoseen siinä ekaks pitää ettiä (Linda) vai mikä se oli.. Nii en löydä sitä, missähän se on?? HELP

        moi!mulla on ne 4 mä siis tiiän mist se löytyy.kun meet siihen talliin puhut sen starhinen kaa ovesta tulee linda.


    • kirjoittanut:heppa-fani

      Mä tykkään starshine legacy peleistä,mulla on starshine kakkonen ja kolmonen ja nelonen.Mutta ei ole vielä starshine legacyn ensimmäistä osaa,koska mä saan sen sitten mun isosiskoltani,kun hän lupasi sen antaa.Ku hän ei tartte sitä.

    • aastta

      mä oon semmone.joka tykkää starshine peleistä.kerotteko miten voi vaihtaa hevosen väriä.t:asta

    • AquaStar

      Minäkin ihastuin starkkuun kun pelasin sitä serkun luona, joten ostin eilen 4:sen, missä se Alex yrittää pelastaa veljensä. Kuitenkin kun 3 tasossa olen jutellut Lindan ja Hermannin kanssa ja alkaa se polku/luola joka vie frippin luo, niin en pääse kuin n. 3 askelta eteenpäin niin kone nollaa itsensä. Yritin ainakin 5-6 kertaa peräkkäin, aina sama juttu. cd:ssä ei ole naarmuja, kone uusittiin viime vuonna ja viruksiakaan ei ole. mikä siis mättää? onko vika minussa vai jossain muualla. pliis vastatkaa mahd. pian! kaikki apu otetaan mieluusti vastaan.

      • Uus_avuton

        meillä ei ole kuin kolmone, (sisko lainas kirjastoautos, ja sitä voi yhä pelata) mutta peliä ei voi koskaan jatkaa tallennuksesta. Pitäiskö Meillä yhä olla se levy? Koska ollaan pelattu sitä kauan ilman levyy, ja aina voi tallentaa, mutta ei voi painaa "Jatka peliä" Jos joku kertos mulle, mistä johtuu. 8))


      • Aappuuvvaa
        Uus_avuton kirjoitti:

        meillä ei ole kuin kolmone, (sisko lainas kirjastoautos, ja sitä voi yhä pelata) mutta peliä ei voi koskaan jatkaa tallennuksesta. Pitäiskö Meillä yhä olla se levy? Koska ollaan pelattu sitä kauan ilman levyy, ja aina voi tallentaa, mutta ei voi painaa "Jatka peliä" Jos joku kertos mulle, mistä johtuu. 8))

        Jepulis! Elikkä tässä vähän vastauksia kaikille :)

        Ekaks: Mun lempparit on oikeestaa Alex & Tin-Can :3 Starkku 4 on se vika taso, missä pitää rikkoa sinetit. Kuk teillä pelasti koko Jorvikin? (Eli rikkoi vikan sinetin, muuten, ja kuinka paljon aikaa teille jäi?) Sit vielä: Samassa nelkku pelissä on bonustaso. Mikä on lemppariyhdistelmänne? Mun on Alex & Concorde. Sopivat nii hyvin yhteen.. ^^

        Sitten vastauksia:

        aasta: Hevosta pystyy muokkaamaan datamuokkauksella, joskin kaikilla se ei toimi. Turha kysyä minulta miten se tehdään, koska mun kone on ainaskin nii kökkö paska ettei se anna mun muokata mitää xD

        AquaStar: Oletko kokeillut asentaa peliä uudelleen? Voisi auttaa. Muuta en voi sanoa, koska kaukoapu on vähän niin ja näin.. Muuten.. Kuinka vanha koneesi on? Voi riippua siitäkin.

        Uus_avuton: Sama juttu kuin Aqualle..

        haluu tietää: Mun käsittääkseni kaikki osat on jo tullu :D

        Kumma kumma, minullakin on kysymys jos parikin.. :D

        1. Kun pelaatte Starshine 4, tuleeko teille kylmiä väreitä ja hirveää ahdistusta jos aika meinaa loppua tai ette löydä sinettejä tasolla 7?

        2. Ja tässäpä kunnon pähkinä:

        Oletteko tietoisia että hepalla voi pukittaa? Painakaa S ja Väli samaan aikaan. Kylläpä onnistuu :D

        3. Vielä pahempi pähkinä:

        Olettekos kokeilleet vikllystä tai satulasta pudottamista? Ette varmaan, joten tässäpä oivat ohjeet siihenkin:

        (1.) Mene hevosen selkään, riippumatta siitä millä jaksolla pelaat.

        (2.) Paina hiiren oikeaa painiketta (mistä noustaan alas satulasta), ja sen jälkeen salamannopea pukitus tai nousu ylös takakavioiden varaan.

        (3.) Varmasti toimii, mutta pitää ensin "Bugittaa" peliä vaikkapa hyppimällä (rämppää hyppynappia). Tästä lisää justiinsa.

        4.

        Eli tässäpä siitä "spurtista"

        Kun rämppäät Väliä (eli hyppypainiketta), välillä Lisa tai muu tytöistä vetää hirveitä spurtteja, eli yhtäkkiä hyppäävät sairaan kauas. Kaikista helpoi bugittaa peliä on Starshine 1:sessä, jossa on niin paljon bugeja että hirvittää. Onneksi muissa ei ole..

        Tässäpä kaikki tältä erää, toivottavast saitte jotakin selvää :)


      • hevos fani
        Aappuuvvaa kirjoitti:

        Jepulis! Elikkä tässä vähän vastauksia kaikille :)

        Ekaks: Mun lempparit on oikeestaa Alex & Tin-Can :3 Starkku 4 on se vika taso, missä pitää rikkoa sinetit. Kuk teillä pelasti koko Jorvikin? (Eli rikkoi vikan sinetin, muuten, ja kuinka paljon aikaa teille jäi?) Sit vielä: Samassa nelkku pelissä on bonustaso. Mikä on lemppariyhdistelmänne? Mun on Alex & Concorde. Sopivat nii hyvin yhteen.. ^^

        Sitten vastauksia:

        aasta: Hevosta pystyy muokkaamaan datamuokkauksella, joskin kaikilla se ei toimi. Turha kysyä minulta miten se tehdään, koska mun kone on ainaskin nii kökkö paska ettei se anna mun muokata mitää xD

        AquaStar: Oletko kokeillut asentaa peliä uudelleen? Voisi auttaa. Muuta en voi sanoa, koska kaukoapu on vähän niin ja näin.. Muuten.. Kuinka vanha koneesi on? Voi riippua siitäkin.

        Uus_avuton: Sama juttu kuin Aqualle..

        haluu tietää: Mun käsittääkseni kaikki osat on jo tullu :D

        Kumma kumma, minullakin on kysymys jos parikin.. :D

        1. Kun pelaatte Starshine 4, tuleeko teille kylmiä väreitä ja hirveää ahdistusta jos aika meinaa loppua tai ette löydä sinettejä tasolla 7?

        2. Ja tässäpä kunnon pähkinä:

        Oletteko tietoisia että hepalla voi pukittaa? Painakaa S ja Väli samaan aikaan. Kylläpä onnistuu :D

        3. Vielä pahempi pähkinä:

        Olettekos kokeilleet vikllystä tai satulasta pudottamista? Ette varmaan, joten tässäpä oivat ohjeet siihenkin:

        (1.) Mene hevosen selkään, riippumatta siitä millä jaksolla pelaat.

        (2.) Paina hiiren oikeaa painiketta (mistä noustaan alas satulasta), ja sen jälkeen salamannopea pukitus tai nousu ylös takakavioiden varaan.

        (3.) Varmasti toimii, mutta pitää ensin "Bugittaa" peliä vaikkapa hyppimällä (rämppää hyppynappia). Tästä lisää justiinsa.

        4.

        Eli tässäpä siitä "spurtista"

        Kun rämppäät Väliä (eli hyppypainiketta), välillä Lisa tai muu tytöistä vetää hirveitä spurtteja, eli yhtäkkiä hyppäävät sairaan kauas. Kaikista helpoi bugittaa peliä on Starshine 1:sessä, jossa on niin paljon bugeja että hirvittää. Onneksi muissa ei ole..

        Tässäpä kaikki tältä erää, toivottavast saitte jotakin selvää :)

        MOI!!!!!!!!!!



        voitko kertoo miten voi ohjata pelkää starshinee vai voiko starshine 1:sessä ohjata pelkää hevosta?

        voisitko vastata viestiini?

        ja muuten voiko starstablessa ohjata pelkkää hevosta?


      • Alex ja Tin-Can <3 <3
        Aappuuvvaa kirjoitti:

        Jepulis! Elikkä tässä vähän vastauksia kaikille :)

        Ekaks: Mun lempparit on oikeestaa Alex & Tin-Can :3 Starkku 4 on se vika taso, missä pitää rikkoa sinetit. Kuk teillä pelasti koko Jorvikin? (Eli rikkoi vikan sinetin, muuten, ja kuinka paljon aikaa teille jäi?) Sit vielä: Samassa nelkku pelissä on bonustaso. Mikä on lemppariyhdistelmänne? Mun on Alex & Concorde. Sopivat nii hyvin yhteen.. ^^

        Sitten vastauksia:

        aasta: Hevosta pystyy muokkaamaan datamuokkauksella, joskin kaikilla se ei toimi. Turha kysyä minulta miten se tehdään, koska mun kone on ainaskin nii kökkö paska ettei se anna mun muokata mitää xD

        AquaStar: Oletko kokeillut asentaa peliä uudelleen? Voisi auttaa. Muuta en voi sanoa, koska kaukoapu on vähän niin ja näin.. Muuten.. Kuinka vanha koneesi on? Voi riippua siitäkin.

        Uus_avuton: Sama juttu kuin Aqualle..

        haluu tietää: Mun käsittääkseni kaikki osat on jo tullu :D

        Kumma kumma, minullakin on kysymys jos parikin.. :D

        1. Kun pelaatte Starshine 4, tuleeko teille kylmiä väreitä ja hirveää ahdistusta jos aika meinaa loppua tai ette löydä sinettejä tasolla 7?

        2. Ja tässäpä kunnon pähkinä:

        Oletteko tietoisia että hepalla voi pukittaa? Painakaa S ja Väli samaan aikaan. Kylläpä onnistuu :D

        3. Vielä pahempi pähkinä:

        Olettekos kokeilleet vikllystä tai satulasta pudottamista? Ette varmaan, joten tässäpä oivat ohjeet siihenkin:

        (1.) Mene hevosen selkään, riippumatta siitä millä jaksolla pelaat.

        (2.) Paina hiiren oikeaa painiketta (mistä noustaan alas satulasta), ja sen jälkeen salamannopea pukitus tai nousu ylös takakavioiden varaan.

        (3.) Varmasti toimii, mutta pitää ensin "Bugittaa" peliä vaikkapa hyppimällä (rämppää hyppynappia). Tästä lisää justiinsa.

        4.

        Eli tässäpä siitä "spurtista"

        Kun rämppäät Väliä (eli hyppypainiketta), välillä Lisa tai muu tytöistä vetää hirveitä spurtteja, eli yhtäkkiä hyppäävät sairaan kauas. Kaikista helpoi bugittaa peliä on Starshine 1:sessä, jossa on niin paljon bugeja että hirvittää. Onneksi muissa ei ole..

        Tässäpä kaikki tältä erää, toivottavast saitte jotakin selvää :)

        Alex ja Tin-Can ovat minunkin lemppareita


    • naino

      minä tykkään starshinesta! minulla on 2 starshinea.1 ja 4 nelonen on vaikea.

      • I love starshine

        mulla on kaikki pelit paitsi kolmone :( mut onneksi mun parhaalla kaverilla on se ja saan lainata sitä Muuten tätä kannattaa kokeilla jonkun kaverin kanssa : Pelatkaa yhdessä esim. Tytöillä :toinen painaa W:eetä ja tonen ohjaa.. Hevosella:toinen ohjaa ja toinen hyppii .. Ollaan pelattu parhaan kaverin kanssa ykkönen ,kakkonen,kolmonen ja nelonen viimestä tasoa vaille mutta vielä me sekin mennään ja meillä on oma nettisivukin starshinelle jonka nettisivua en juuri nyt muista mutta tulen lisäämään sen tänne sitten kun muistan ja sivun vieras kirjaan voi sitten kysellä pelistä lisää


      • Tin-Can <33
        I love starshine kirjoitti:

        mulla on kaikki pelit paitsi kolmone :( mut onneksi mun parhaalla kaverilla on se ja saan lainata sitä Muuten tätä kannattaa kokeilla jonkun kaverin kanssa : Pelatkaa yhdessä esim. Tytöillä :toinen painaa W:eetä ja tonen ohjaa.. Hevosella:toinen ohjaa ja toinen hyppii .. Ollaan pelattu parhaan kaverin kanssa ykkönen ,kakkonen,kolmonen ja nelonen viimestä tasoa vaille mutta vielä me sekin mennään ja meillä on oma nettisivukin starshinelle jonka nettisivua en juuri nyt muista mutta tulen lisäämään sen tänne sitten kun muistan ja sivun vieras kirjaan voi sitten kysellä pelistä lisää

        Laittasitkos sen sun nettisivun osottee? :) Ois kiva käydä kattoo! :D


    • hevospelien fani

      Oon lainannut kirjastosta starshinen ykkös- ja kakkospeliä,jokka on toiminu hyvin.Asensin ne tietokoneelle ja nyt voin pelata niitä ilman levyä.Pystyn myös tallentaan ne ja jatkaan niitä sitten tallennuksen jälkeen.
      Ihmettelen vaan sitä,mistä niitä starshine pelejä löytäis?

    • S.S-Fani!!

      Minusta ne on sikahyviä!!!!!!!!

    • starshine-fani

      mä en osaaa jousta siinä pelissä kun en löydä sitä nappulaa. Olisi kiva tietää sun nimi ja osote et saisin lainata niitä kaksia jaksoja kun oon pelannu vaan alexsin eli 4

    • Starkku vaan....

      MISTÄ SAAA OSTETTUA STARSHINE-KIRJOJA????????????????VASTATKAA PLIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • LapinporokoiraFAN

      Hmmm... vosin vaikka päästäkkin läpi, mutta en osaa juosta xDKuka kertoisi?

      • Tin-Can <33

        Paina W ja nuolta ylöspäin phjassa niin ukkeli juoksee xDD Nuoli ylöspäin löytyy Capsin alapuolelta ;D Eli ei nuolinäppäimistä! Toivottavasti tajusit :)


      • Tin-Can <33
        Tin-Can <33 kirjoitti:

        Paina W ja nuolta ylöspäin phjassa niin ukkeli juoksee xDD Nuoli ylöspäin löytyy Capsin alapuolelta ;D Eli ei nuolinäppäimistä! Toivottavasti tajusit :)

        Starkit on parhaita!!! 2 on tosin liian helppo. Pelit sais olla paljon pidempii ;D Jee saan varmaan huomenna 3!!! :D :D Nelosen vika taso on vaikee en oo vielekään päässy läpi :// Mutta nyt sain neuvoja joten ehkä onnistuu ;)
        Mikäs on muitten mielestä paras StarShine? Mun mielestä 4 siinä on haastavuutta! Mutta luulen että kolmosesta tulee mun suosikki!


      • Ansukka
        Tin-Can <33 kirjoitti:

        Starkit on parhaita!!! 2 on tosin liian helppo. Pelit sais olla paljon pidempii ;D Jee saan varmaan huomenna 3!!! :D :D Nelosen vika taso on vaikee en oo vielekään päässy läpi :// Mutta nyt sain neuvoja joten ehkä onnistuu ;)
        Mikäs on muitten mielestä paras StarShine? Mun mielestä 4 siinä on haastavuutta! Mutta luulen että kolmosesta tulee mun suosikki!

        Mikä on 3 Starshinen se palapelin ratkaisu,Oon kokeillu kaikki mahdolliset tavat mut en oo onnistunut?
        Kiitos jo etukäteen kaikille auttaneille!

        HELP MII :)


    • Apua, apua a-p-u-a!

      Moi! Mul on kaks kysymystä:

      1. Ykkösessä kun pitää ettiä ne kolme kirjaa Lindalle, niin onks yks niistä yläkerrassa?

      2.Nelosessa,kun Alex harjoittelee soturinvoimien käyttöä, niin siis oikeesti miten se toimii? Kun mä oon yrittäny ja yrittäny,vaik mitä mut ei vaan toimi:(

      • Ansukka

        En itekkään tajunnu,Sitä miten niitä käytetään! Enkä oo vieläkään keksinyt........ :)


    • Tin-Can<33

      Sun pitää klikata hiiren vasemmalla painikkeella

    • hehee

      mulla on starshine 4 mut oikeeeest miten ne sinetit tuhotaan.

    • nelli+cool

      mä oon pelannu kaikki stasrshinen tasot ne on niin hyvii oon lainannu kirjastosta

    • minää ;D;D

      sinetit rikotaan tulemalla alas hevosen selästä ja painamalla vasenta hiirennäppäintä sinetin päällä.

    • STARshine 1-4 stable

      Kysyisin miten ne itse sinetit löytää ku aikaakin on nii vähäsen?

      • Starshine14

        Mitkä on teistä helpoimpia starkka pelejä. Mun on 3. Pienenä en ikinä meinannu selvittää sitä ja nyt ku kokeilin nii meni ekal yrittämällä kaikki loppu tasot


    • missi

      Joo eli oisko sulla starshine 3 ? Mul on se ja mäkin alan täristä pelottavis kohis! :P

    • Starkku ♥

      Mulla on kaikki paitsi se Linda oon lainannu kaverilta ja Linda osa on paras kuka möis mulle sen maksan hyvin !

    • SUURI Starshine fani

      Ne on parhaita pelejä! Mulla on ne kaikki!

    • Apuaa!!!!

      Heips! Mikä on se sana siinä kolmosen palapelissä?

    • ss4

      Auttakaa. Sain kaverilta Starshine (4?) miten Alex saa siinä alkupuolella häädettyä Buck:n pikkuveljensä kimpusta? mä en pääse siitä etp, ku ei siihen tuu mitää vaihtoehtoja, kun se pääsee sen veikkansa luo.

      Please! Tell me.

    • emiliy

      kaveri antaa ne pelit niin ei tärtte ostaa nitä

    • seko kana

      Tykkään starhinestaaaaaa!! se on mun mielestä nii hyvä peli vaikka oonkin pelannu vaan ekan jakson.mutta oon kattonu kun joku muu pelaa sitä. se on niin hyvä peli....yks mun suosikki peleistä

    • Toivottavasti voi

      Kun Starshine 1 pääsee läpi nii voiko sitä pelata silti?.............itselläni on waa 1 ja 2

      • Täysin tiedoton

        En tiiä oon itekki miettiny sitä :D


    • kysyjä

      Oisi vähän kysyttävää!

      1.miten voi ottaa satulan pois tai vikeltää?
      2.onko tehuja pakko tehä kokoajan vai tehäänkö niitä vaan?
      3.myykö kukaan starshine 3 tai 4 (ei oo pakko vastata)

      Toivoisin että vastaisitte pian!

    • starshine 4 taso 7

      Teille joilla on liian vähän aikaa ettiä niitä sinettejä starshine nelosessa. Kerätkää sen pelin aikana niit kultatähtiä ni siinä sinettitasossa ei lopu aika keske. Jos ootte keränny kaikki tähdet, teil on 25 minuuttia aikaa kerätä ne sinetit. Pandoriassa on sitte lisää kultatähtiä jos sekään ei tahdo riittää.

    • Starkku-veteraani

      Starshine Legacy Jakso 1, mulla on edes jonkin sortin ohjeet Starkun vaihdon Meteoriin.

      1. Ensin varmuuskopioit Starkun tiedostot.(Toiseen kansioon tai toiselle kiintolevylle.)

      2. Etsi Meteorin tiedostot ja kopioi ne aluksi eri kansioon.

      3. Kun olet kopioinnut, alat uudelleen nimeämään ne Starshine-tiedostoiksi. Huom. Satula- ja kehotiedostoissa pitää lukea StarshineBody ja StarshineSadle tai muuten ne ei pelaa sitten.

      Huom. Meteorin Idle_01 on rikki. Kopioi joko Idle_02 tai _03 ja nimeä se Idle_01:ksi.

      4. Leikkaat uudelleen nimetyt tiedostot ja korvaat Data-kansion tiedostot.

      Jos sitten kaipailet siniharjaista kimoa takaisin, kopioi varmuuskopiot takaisin tai asenna peli uudestaan. :)

      P.S. Suomi24 sais laittaa keskusteluun kuvanliittämis-mahdollisuuden.
      Myös vihjatkaa jos muistin väärin. :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe