Munahiki pois?

Tiiu-81

Voi olla ettei tämä kuulu tänne mutten tiedä mistä muualtakaan kysyä. Ongelma on se kun olen sekstannu poikaystäväni kanssa mulle jää emättimeen sen munan haju moneksi päiväksi sen jälkeenkin. Poikaystäväni muna haisee omituiselle aika pahallekin vaikka se oliskin käynyt suihkussa ja se on aika voimakas haju. Ei siinä näytä olevan mitään ulkoisia merkkejä mistään hiivasta tai muustakaan taudista. Mistä se haju johtuu?

9

2977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prs Mato

      Omissa korvien välissä, ei muna haise millekkään (erikseen).

      Sen sijaan ihan normaali kainalo hielle eikä peniksessä ole sisä osia joihin pakteerit kertyisivät koska käytämme samaa reikää myös virtsaamiseen joten sisus on melko steriili.

      • kertoa...

        että miesten muna voi haista uskomattoman pahalta! Pelkkä vesipesu ei riitä, vaan kyllä hyvään lopputulokseen tarvitaan saippuaa. Jos te hyvät miehet pesisitte sen elimenne myös nahanalta ja ne pallit puunaisitte myös, olisi huomattavasti miellyttävämpää. ja mitä tulee tuohon mainitsemaasi kalanhajuun, terve ja puhas naisen elin ei haise millekkään. Taidat olla löytänyt vain nämä hygieniastaan huolimattomat naiset tai sitten olet tartuttanut heille jotain pöpöjä itsestäsi.


    • Prs Mato

      En edes jaksa alkaa valittamaan siitä vanhan kalan hajusta mikä teistä lähtee.

      • hajuton ja mauton

        Niin, kyllähän se niin on, että puhdas elin -miehen tai naisen - ei haise. Sen sijaan likainen, pesemätön voi lemuta pahastikin, mutta ei kyllä hieltä, sillä sukupuolielimissä ei ole hikirauhasia kuten kainaloissa.

        Kunnioitusta kumppania kohtaan olisikin käydä saippuapesulla ennen aktia, jotta ei ainakaan hajujen vuoksi menisi fiilarit.


      • Siirinen
        hajuton ja mauton kirjoitti:

        Niin, kyllähän se niin on, että puhdas elin -miehen tai naisen - ei haise. Sen sijaan likainen, pesemätön voi lemuta pahastikin, mutta ei kyllä hieltä, sillä sukupuolielimissä ei ole hikirauhasia kuten kainaloissa.

        Kunnioitusta kumppania kohtaan olisikin käydä saippuapesulla ennen aktia, jotta ei ainakaan hajujen vuoksi menisi fiilarit.

        Paitsi ettei naisen elintä saa pestä saippualla kun sitten se pH muuttuu ja sinne pesii samantien hiiva.

        Se kalanhaju tarkoittaa sekabakteeritulehdusta, jonka selvin merkki on se kalanhaju. Oli aika huvittavaa kun gyne kerran oikeesti haistoi, ettei tää haise, eli on pelkkää hiivaa. ;) Ite sitä on musta aika vaikee nuuhkia omaa alapäätään.

        Mun mies muuten pesee saippualla kunnolla ja tuoksuu ja maistuu aina puhtaalta. Taitaapa pyyhkiäkin kunnolla, koska vaikka ottaisin suuhun päivän kalsareissa olleen peniksen, niin aina se on ihan namnam! Lisäks oon vihdoin löytänyt miehen, jonka sperma ei maistu ollenkaan pahalle, joten täytyy sanoa, että mies on näillä hyveillä (joista tuskin tuohon makuun voi mitenkään itse vaikuttaa) saavuttanut melkoiset edut suhteessamme. :)) Asiaa tietysti auttaa myös se, että toiminta on vastavuoroista, mutta jos mulla on menkat tai joku tulehdus päällä niin aina mä silti suihin häneltä otan.


      • saippuainen
        Siirinen kirjoitti:

        Paitsi ettei naisen elintä saa pestä saippualla kun sitten se pH muuttuu ja sinne pesii samantien hiiva.

        Se kalanhaju tarkoittaa sekabakteeritulehdusta, jonka selvin merkki on se kalanhaju. Oli aika huvittavaa kun gyne kerran oikeesti haistoi, ettei tää haise, eli on pelkkää hiivaa. ;) Ite sitä on musta aika vaikee nuuhkia omaa alapäätään.

        Mun mies muuten pesee saippualla kunnolla ja tuoksuu ja maistuu aina puhtaalta. Taitaapa pyyhkiäkin kunnolla, koska vaikka ottaisin suuhun päivän kalsareissa olleen peniksen, niin aina se on ihan namnam! Lisäks oon vihdoin löytänyt miehen, jonka sperma ei maistu ollenkaan pahalle, joten täytyy sanoa, että mies on näillä hyveillä (joista tuskin tuohon makuun voi mitenkään itse vaikuttaa) saavuttanut melkoiset edut suhteessamme. :)) Asiaa tietysti auttaa myös se, että toiminta on vastavuoroista, mutta jos mulla on menkat tai joku tulehdus päällä niin aina mä silti suihin häneltä otan.

        Jos jo yhdestä saippuapesusta tulee hiivatulehdus, on se sitten minulla varmaan ollut kroonisena jo 30 vuotta! Eipä vain ole lääkärit huomanneet...

        Okei, ehkä ei ole järkeä hankata vahvalla saippualla monta kertaa päivässä, mutta mieto pesuneste karkottaa liat paremmin kuin pelkkä vesi.


    • kokemusta on

      pyydä et panee ensiks kakkoseen ja sit heti perään ykköseen niin haju vaihtuu

    • pimperos lääkäriin

      jos sun oma haisee ,ei se haju sinne jää itämään toisesta,ja se pöpö on miehesi peniksessä jonka on suhun tartuttanu,tai ihan päinvastoinkin...älä ala ilkkumaan miestäsi,säkin varmaan haiset kun nenään tulee hajua,,,omastasi siis.ei se haju jumitu !

      • hanki lapsi tai työ

        saippuainen kuulostaa siltä että se ei osaa muuta tehdäkään ku tyydyttää ja miellyttää mieskamuaan,elämässä on apljon muutakin kuin poskeen otot


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1856
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe